Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виктория Воскресенская 9 вересня 2020, 21:07
С банком знакома давно, пару раз брала кредиты и есть депозит. Нужна была карта для получения переводов. В банке предложили карту Visa Revord. Честно не вникала полностью в тарифы, мне было важно зачисление средств бесплатно и не большой процент за конвертацию (тут 1%). Уже несколько месяцев пользуюсь, всё отлично. Оформили быстро, карту вылади в тот же день. За обслуживание платить не надо.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 вересня 2020, 21:12
Доброго вечора! Дякуємо за відгук. Ми робимо все можливе для того, щоб наші Клієнти могли користуватися найкращіми банківськими продуктами і, сподіваємось, що нам це вдається! Будемо продовжувати рухатись в цьому напрямку.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 вересня 2020, 18:11
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.09.2020).
Пользователь не предоставила доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что она является клиентом или пользовалась услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Иван Кулиш 9 вересня 2020, 16:46
сайт не полностью рабочий, заказ карты заканчивается на вводе данных и дальше не чего не происходит. Проверьте свой сайт!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 вересня 2020, 17:01
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності та дякуємо за повідомлення. Дійсно, наразі мають місце технічні проблеми при замовленні картки. Намагатимемося полагодити все в найкоротший термін.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
maorwowa 8 вересня 2020, 23:58
Мне прислали трансфер от 08.31.20. Не могу его получить! Операторы говорят, что видят его, он есть. А в местном отделении банка понятия не имеют, о чем я говорю. Разговаривала уже с двумя разными операторами. С кем мне еще поговорить, может меня не понимают??? Или я чего не понимаю??? Где деньги?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 вересня 2020, 0:13
Доброї ночі! На жаль, вказаних данних недостатньо для того, щоб перевірити інформацію. Напишіть нам, будь ласка, в системі «Райффайзен онлайн» з радістю спробуємо розібратися та допомогти.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 вересня 2020, 11:53
Доброго дня!
Дякуємо за надання уточнень в особистому повідомленні. На жаль, змушені запросити Вас у відділення Банку для подання заяви на уточнення призначення платежу. Після цього розглянемо питання про його зарахування в найкоротший термін. Розуміємо, що можливо не дуже зручно йти у відділення, але, на жаль, прийняти заяву дистанційно поки відсутня можливість:(
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
oksana22222 8 вересня 2020, 10:22
Уважаемый Минфин и юристы на сайте. Просьбя разъяснить имеет ли право банк совершать в субботу 17 звонков с 7 утра до 9 вечера с угрозами по не выплате кредитного взноса, который на момент субботы уже был выплачен. При этом банк утверждает, что это законно — звонить по задолженности, которой нет.

И второй вопрос. Имеет ли право банк использовать номер, который был озвучен при попытке взять кредит, но кредит так и не был взят, а сотрудник банка, не получив мое разрешение на обработку персональных данных оставила его в системе и теперь звонки совершаются и на него. Я не юрист, но даже мне понятно, что это нарушение моих прав. И в этом случае сотрудник банка утверждает, что это законно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 вересня 2020, 11:06
Доброго дня!
На жаль, для перевірки ситуації та надання коментарів недостатньо вказаних даних. Просимо звернутися до нас в системі «Райффайзен онлайн» та повідомити дату дзвінків, номер телефону на який вони здійснювались. Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі. Нам прикро, що завдали Вам незручності та залишили негативне враження про роботу Банку.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 вересня 2020, 23:16
Доброго дня!
Дякуємо за очікування відповіді. Право Банку здійснювати дзвінки Клієнту у разі несвоєчасної сплати ним платежів передбачено договором. При цьому порядок їх здійснення встановлює Банк, враховуючи норми законодавства. Ми не мали наміру завдавати Вам незручності але просимо в подальшому дотримуватись графіку сплати платежів з метою запобігання отримання дзвінків від Банку. Ваші побажання щодо припинення здійснення дзвінків на додаткові номери телефонів передані до уповноваженого підрозділу для врахування у подальшій роботі.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Toppi84 8 вересня 2020, 1:57
Добрый деньСовершал покупку мне было предоставлено номер карты ****-****-****-**** Позвонив в Райфайзен банк оператор заверил что продавец не мошенникВ следствии чего со своей карты банка пумб оплатил 550 грн Kod: 1622. Perekaz z rahunku *4249 na kartku *3848. Suma: 550.00 UAH. 23.07.2020 13:33. Dovidka: +380442907290 SAPNpS50qPv после чего продавец пропал со связи на контакт не выходит Телефон отключен Объявление удаленоПрошу помочь вернуть указанную сумму на мою картуЗаранее спасибо…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 вересня 2020, 8:07
Доброго ранку! На жаль даних, вказаних Вами, для перевірки не достатньо. Просимо зателефонувати до Інформаційного центру та повідомити номер карти для передачі інформації до уповноваженого підрозділу. При цьому, на жаль, питання повернення коштів може бути вирішено виключно у порядку, передбаченому законодавством. Просимо Вас звернутись у поліцію з повідомленням про протиправні дії.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
maxego 7 вересня 2020, 21:08
Відділення за адресою: Київ, пр-т Воскресенський, 22
Зашел на отделение Райффайзен банка по бульв Перова взять выписку по моей зарплатной карте. Менеджер Коновалова Любовь вежливо ответила на все вопросы и предложила оформить кредитную карту на оч выгодных условиях, с возможностью не платить проценты в течении 100 дней. Давно не встречал такого сервиса в наших банках. Даже настроение улучшилось.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 вересня 2020, 21:13
Доброго вечора! Дякуємо за приємні слова про нашого працівника. Обов'язково візьмемо до уваги. Будемо і в подальшому надавати нашим Клієнтам якісні послуги. Сподіваємось на тривалу співпрацю.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Александр Пантелеев 7 вересня 2020, 11:02
Пришло время переоформления карты, предложили Райфкарту по новым тарифам Visa reward. Пока не могу сказать что прям в восторге. Но зачисления приходят во время, снимал деньги в банкоматах разных банков — в одном сняли комиссию, но там сам протупил — вывел состояние счёта на экран. Пуш сообщения приходят, нужно разршить в приложении Райфайзен онлайн, эта услуга бесплатная. Но можно и подключить смс сообщения за 19 грн.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 вересня 2020, 11:09
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Ми старалися створити картку, яка буде зручна у користування для наших Клієнтів. Сподіваємось, нам це вдалося. Ми впевнені, що з часом Ви оціните всі переваги даної картки і будете продовжувати з задоволенням нею користуватися.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 вересня 2020, 14:43
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 09.09.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
19.03.2020

В этот день мною было совершено пополнение платёжной карты Голд на 1500 грн в отделении выше указанного банка. Находясь на работе заметил неоднократные снятия по карте в размере 100-200 грн несколько раз подряд. Данные моей карты были считаны или украдены сотрудниками банка по адресу г. Кривой Рог, ул. Лермонтова, 2, что подтвердилось в ходе разбирательства со службой безопасности банка. На отделении, где и производились снятия денежных средств, меня в тот момент не было, что можно увидеть на записи с камер видеонаблюдения. После попытки авторизоваться в личном кабинете «Райффайзен онлайн», система отказала в доступе, по причине того, что в аккаунт уже вошли с другого устройства.
После этого карта была заблокирована. Однако и после блокировки карты со стороны мошенников были попытки снятия денег. В течение недели обратился в банк, сотрудник попросил подойти в понедельник следующей недели. Проблему выявили – деньги были сняты в банкомате банка, сказали, что полную сумму возместят, а деньги, которые остались на карте в даный момент заморожены и вернут через неделю и украденные и оставшиеся на карте. В течение месяца после обращения на горячую линии и другое отделения, выяснилось, что ситуацию хотели скрыть от главного офиса. Позвонив на горячую линию по противодействию мошенническим действиям (0 800 509 990), сотрудик СБ банка приехал из г. Днепр в отделение «Гагаринское», провёл в г. Кривой Рог неделю и обязывался решить проблему. Однако после уехал, так ничем и не повлияв на действия мошенников. В июне, был на центральном отделении банка в г. Днепр, объяснив проблему там, услышал, что главный офис не в курсе данной ситуации.
По истечению трёх месяцев разбирательств с администрацией банка и со службой безопасности средства так и не были мне возвращены. Кроме того банк отказывается предоставить распечатки всех транзакций по данной карте.
31.09.2020
Проблема до сих пор не решена. Деньги те, что остались у меня на счёте, я снять не могу. Сотрудник банка принимает заявку-жалобу только лишь в устной форме. После того, как клиент уходит, удаляет.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 вересня 2020, 18:06
Доброго вечора! Ми обов'язково розберемося в даній ситуації адже понад усе цінуємо довіру наших Клієнтів та репутацію Банка. Будемо вдячні Вам, якщо у особистих повідомленнях Банку зазначите свої ПІБ та ІПН.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
R0202 2 вересня 2020, 9:48
Это не банк, а помойка какая-то. Продал свой товар, получил деньги на карточку этого банка. В итоге сказали что деньги какие-то подозрительные и заблокировали карточку. Предоставил банку документы по платежу к которому были вопросы, они сказали что всё ок, вопросов нет, эту карту закрывайте и открывайте новую, пользуйтесь. Закрыл я старую карту, открыл новую, потратил на это кучу времени в итоге через неделю мне заблокировали и новую карту. Хотя новой картой и не пользовался. После обращения в отделение, мне сказали что вообще не знают почему так и не должно быть каких-то проблем. В итоге уже с сотрудники отделения начали звонить на горячую линию где им сказали просто закрыть мой счёт. Мне карта в этом банке особо то и не нужна, очень жаль что было потрачено много времени на звонки в поддержку и поездки в отделения. Никому не советую открывать карту в данном банке, лучше обратитесь в любой другой банк и не будете знать горя.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 вересня 2020, 10:01
Доброго ранку! Банк дійсно має право обмежити рахунок або припинити співпрацю в разі наявності підозр щодо використання рахунку для проведення заборонених операцій. Для детальної перевірки просимо вказати Ваші ПІБ та ІПН. Розберемося та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 вересня 2020, 15:40
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 02.09.2020).
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Lara84 1 вересня 2020, 14:45
Являючись клієнтом банку з 2008 року завжди ставилася з довірою до банку, але сьогоднішній випадок дуже обурив мене на моє ім'я був здійснений переказ коштів з за кордону сума смішно в наш час. І ось зранку отримую повідомлення від банку про те що свіфт Переказ призупинено для уточнення мети переказу. Просимо звернутися до свого відділення для підписання заяви.Я зразу почала переписку із працівником банку, оскільки перебуваю за межами України і можливості прийти у відділення немає. Працівник банку написала що уточнить інформацію… і все тихо відповідь ніяка.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 14:51
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, своє прізвище та ІПН (можна в особистих повідомленнях Банку), а також, яким каналом зв'язку Ви зверталися (чат системи «Райффайзен онлайн» чи, можливо, особисто до менеджера відділення), перевіримо в чому причина затримки відповіді та надамо інформацію
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
vitoburnus 31 серпня 2020, 13:52
Станом на 31.08.2020 оформлення депозитного вкладу через онлайн банкінг досі неможливе (з 26.08.2020). Про технічні причини і терміни їх вирішення банк не повідомляє, не зважаючи на багаточисленні звернення і нагадування.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 серпня 2020, 13:57
Доброго дня!
Просимо звернутися до нас в системі «Райффайзен онлайн», ми перевіримо причину неможливості відкриття депозиту та надамо варіанти вирішення. Нам прикро, що дана ситуація завдає незручності нашим клієнтам, приносимо вибачення.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 вересня 2020, 15:58
Доброго дня! Приносимо вибачення за те, що Вам прийшлось очікувати вирішення ситуації. Запевняємо, що ми намагалися все зробити в найкоротший термін і, наразі, проблема успішно вирішена. Сподіваємось, що подальше обслуговування в Банку залишить лише приємне враження.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Vadym11 31 серпня 2020, 9:32
27.08.2020 р. та 28.08.2020 р. намагався перерахувати кошти на картку через термінал, який знаходиться пол вулиці Феодори Пушиної, 19, Київ, однак 2 рази кошти не зараховувались та проходило смс повідомлення, що технічно неможливе поповнення. 31.08.2020 р. в черговий раз спробував внести кошти на банківську карту через даний термінл, і цього разу кошти зарахувались, однак термінал зарахував суму на 1200 грн. менше ніж яка була фактично внесена. По даному випадку відразу повідомив оператора банку, на що мені відповіли, що інкасація відбуватиметься впродовж 5 робочих днів і прискорити дану процедуру вони не можуть. Тобто, щоб по гарячим слідам відразу вирішити проблему і запобігти виникненню такого ж випадку з іншими клієнтами банку, то працівники даного банку спеціально затягують процедуру вирішення проблемної ситуації з терміналом, яка сталася не моєї вини. Відповідальність за роботу терміналу повинен відповідати сам банк і як найшвидше вирішувати дані питання, нажаль це не про Райффайзен Банк Аваль. Тому, не рекомендую користуватися терміналами даного банку не тільки з огляду не його технічні проблеми, а з огляду як працівники даного банку вирішують дані проблемні питання.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 серпня 2020, 9:41
Доброго ранку! На жаль, іноді, дійсно, можуть мати місце технічні причини через які, кошти не зараховуються на картку. Працівники Банку докладають зусиль для вирішення питання в найкоротший термін, але для проведення детального аналізу та інших дій, необхідних в подібній ситуації іноді потрібен додатковий час. Оператор при цьому вказує орієнтовні строки, рішення може бути прийняте раніше. Просимо перевіряти зарахування у системі «Райффайзен онлайн». Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
80415193 30 серпня 2020, 14:21
Очень кайфово, когда звонишь в банк срочно заблокировать карточку, слушать сообщение, которое нельзя пропустить, о том, что в выходные дни отделения не работают. Время ожидание оператора запредельное.
А моно как-то работать адекватнее?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 серпня 2020, 14:26
Доброго дня! Заблокувати карту можно самостійно в системі «Райффайзен онлайн» без звернення до Інформаційного центру. В той же час, приносимо Вам вибачення за те, що тривале очікування з'єднання з оператором викликало Ваше незадоволення. Врахуємо Ваші зауваження.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Vasily Pupkindt 30 серпня 2020, 9:25
Захотелось мне в июне chargeback получить от замечательной компании Ryanair за отмененный в мае рейс и затягивание с возвратом средств (до сих пор не вернулись, если что). Позвонил в КЦ, оформил заявку #206179, стал ждать ответа.
Через день мне действительно пришла смс с просьбой дать подробное описание ситуации на определенный e-mail адрес банка. Кстати, смс я мог и не прочесть, но видимо банк экономит на исходящих звонках.
Написал роман на страницу текста, приложил копии инвойсов, форварднул переписку с Ryanair. Сел ждать дальше.
Долго ли, коротко ли, сегодня, 30 августа, решил поинтересоваться судьбой заявки. Набрал КЦ, оператор мне заявила «Вам была направлена лист-вiдмова».
Прикольно! Когда? Куда? Я ничего не получал. Да, и в папку «спам» тоже не получал! При регистрации я указывал свой почтовый ящик, с него же отправлял доп. информацию. Логично было бы получить отказ туда же, тем же каналом связи.
Оператор уточнила, что это могло быть и смс. Ну да, могло быть и смс. После звонка просмотрел все смс, полученные от банка с июня. Ничего нет.
Конечно, мне было интересно, куда именно банк мне отправил отказ и я уточнил это у оператора. Но ответить она не смогла и предложила обратиться на отделение. Ребята, вы правда считаете, что я буду идти на отделение, сидеть в очереди, чтобы выяснить, куда мне пришел отказ? Отказ есть отказ, всё понятно: банк либо не хочет этим заниматься, либо мои данные банк не убедили.
Проблема в другом, в коммуникации! Райффайзен не уведомил меня надлежащим образом: ни по e-mail, ни по смс, ни по телефону, ни бумажной почтой.
P.S. кстати, в идентичной моей ситуации, один черный виртуальный банк пошел навстречу моим друзьям, и они уже получили возврат по процедуре chargeback от Ryanair. Я же не получил даже листа-вiдмови. Вроде и мелочь, но намекает.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 серпня 2020, 10:09
Доброго ранку! Лист з відмовою у відшкодуванні коштів по спірній ситуації друкується при візиті у будь- яке відділення Банку та там вручається Клієнту. При цьому результат розгляду також можна дізнатися, зателефонувавши до Інформаційного центру. Нам прикро, що дана ситуація викликала Ваше незадоволення.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
AlexDem 27 серпня 2020, 13:53
Никогда не думал что напишу про Райф негативный отзыв, но ситуация в которую я попал требует огласки.
Я пользуюсь продуктами Райфа уже длительное время, так же получаю ЗП на карту. У меня оформлен денежный кредит, также есть кредитная карта и есть рассрочка по карте. Проблема встала именно по продукту рассрочки. Каждый месяц до 12 числа я должен внести на свою кредитную карту средства в размере 1300грн, и которых 1000 это тело кредита а 300 комиссия. Брал я сумму в 20000. Я исправна вношу данный платеж и с этим проблем не возникало. Но вдруг в этом месяце с меня списывается повторно сумма в размере 1300грн 25 числа! Приходит смс где указано что с меня снят 14 по счета платеж, хотя 12, по плановой дате, у меня было списание 13 (законного) платежа. Это первое возмущение. К этой ситуации добавляется ещё списание комиссии в размере 5% в счёт кредитных средств а это 65 грн! Так как я не обязан держать на ЗП карте средства и у меня там была 1 грн, эти 65 грн списываются в минус и на данный момент у меня несанкционированный овердрафт по ЗП карте. И последнее! Так как с меня списали платеж с кредитной карты, сейчас у меня использованный лимит в размере 1300 грн по которому также начисляется %! Обратился в кол центра вчера утром, проблема не решена, прошло уже 1.5 рабочего дня. А теперь представьте что это более большие суммы, либо клиент не контролирует счита, а доверяет банку! Прошу разобраться в моем случае, вернуть комиссию, отменить незаконное списание платеже и не насчитывать проценты на использование кредитных средств, так как в кредитный лимит я попал из-за вашего списания!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 серпня 2020, 13:58
Доброго дня! Нам прикро, що обслуговування в нашому Банку викликало Ваше незадоволення. Ми обов`язково в усьому розберемося, але для цього нам потрібен номер телефону, з якого Ви зверталися до Інформаційного центру. Вкажіть його, будь ласка, в особистих повідомленнях та Ваш ідентифікаційний номер.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenHanna 28 серпня 2020, 10:00
Доброго дня.
За додатково проведеною перевіркою, вдалося встановити, що сьогодні Вам надано відповідь у чаті системи «Райффайзен Онлайн» з порушених Вами питань.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Anton Edemskyi 27 серпня 2020, 10:04
Пользуюсь пакетом Visa Reward для работы, поскольку получаем много переводов и нужно проводить пополнения через банкомат. Отмечу бесплатное оформление, за обслуживание платить не нужно. Важно что пополнение карты через банкомат бесплатное, за безналичное пополнение — комиссия не взымается со стороны банка-получателя, то есть с моей стороны. Этой картой можно рассчитываться в магазинах, оплачивать коммунальные платежи через сервис Райфайзен онлайн бесплатно, также можно безопасно расплачиваться в интернете, поскольку работает с услугой 3D Secure, данная услуга подключается бесплатно. В общем, хорошие тарифы и условия, пока что доволен.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 серпня 2020, 10:08
Доброго дня. Шановний Антоне.
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо обслуговування в Банку. Ми й надалі надаватимемо послуги високого рівня для максимального задоволення потреб наших клієнтів.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Александр Петрик 26 серпня 2020, 11:00
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 27-А
Я в RaiffeisenBankAval с 2016 года. Обслуживаюсь в Соломенском отделении № 1 г. Киева. Приходилось обращаться в отделения: на ул. Пирогова 7а; ул. Ревуцкого 37; ул. Пугачова; пр-т Лобановского 9. Везде мне сотрудники помогали, везде вежливое обслуживание, люди знают свою работу. Благодарю сотрудников RaiffeisenBankAval за профессиональную работу, высокую культуру обслуживания, прекрасный внешний вид.
Прошу доступным образом поощрить сотрудников Соломенского отделения № 1 г. Киева.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 серпня 2020, 11:09
Доброго дня. Шановний Олександре.
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування в Банку.
Інформація буде доведена до відома начальника відділення. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Kolesnykova 25 серпня 2020, 18:35
10.08 була здійснена спроба оплати картою на новій пошті. Гроші на пошту не поступили, але з мого рахунку кошти були зняті. Через 3 дні нова пошта дала письмову відповідь, що в них моїх коштів не має. Оператори банку 10.08 написали кудись заяву і просять чекати 2 місяца, де мої гроші вони не знають. З технічною підтримкою зв'язку не маю. Мені не зрозуміло, чому банк не знає, де мої гроші і як взагалі працює тех. підтримка?!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 серпня 2020, 18:43
Доброго дня!
Ми обов`язково розберемось в даній ситуації, тільки надайте, будь ласка, додатково у особистому повідомленні Ваш ідентифікаційний номер платника податків та номер телефону, з якого було зроблено дзвінок до Інформаційного центру Банку.
Нам прикро, що виникають ситуації, які завдають незручностей клієнтам, ми прагнемо вирішувати їх в найкоротший термін.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 серпня 2020, 18:17
Доброго дня, шановна Kolesnykova! Приносимо Вам наші щирі вибачення за необхідність очікування відповіді. Перевіривши надану інформацію, повідомляємо, що Банк прийняв до розгляду подану Вами заяву про спірні операції та наразі здійснює всебічну перевірку підстав виникнення сумнівів щодо проведених операцій по картковому рахунку. На поточний час профільним підрозділом Банку здійснено запит до торговця для отримання роз’яснень по виниклій ситуації, а тому терміни розгляду звернення залежать від надання відповіді на наш запит.
Зауважимо, що перевірка спірних трансакцій проводиться Банком відповідно до термінів, встановлених правилами Міжнародних платіжних систем. Термін розгляду заяв на спірні трансакції становить від двох тижнів до трьох місяців, в залежності від складності ситуації. Але хочемо запевнити, що зі своєї сторони ми докладаємо зусиль для вирішення спірних ситуацій з клієнтами в максимально стислі терміни.
За результатами розгляду поданої заяви, Банком буде прийнято рішення про можливість зарахування на Ваш картковий рахунок оскарженої суми коштів або надана відповідь із зазначенням причини такої відмови.
Орієнтовний термін розгляду поданої заяви можливо дізнатися зателефонувавши до Інформаційного центру Банку або при зверненні в меню «Повідомлення» системи «Райф Онлайн».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Igor1516 18 серпня 2020, 18:55
Хочу обсудить отношение банка к самым незащищенной категории — к пенсионерам.
В моей большой семье есть несколько пенсионеров. И мы привыкли, что все траты, связанные с обслуживанием пенсий берет на себя государство. Платит почтальонам за доставку пенсий, платит банкам за пенсионные счета. Чтоб не ущимлять пенсионеров материально. Это правильно и по-человечески. Но недавно я узнал, что пенсионный счет моего деда в Райффайзен банке — платный. Более того, за снятие денег через банкоматы других банков — Райффайзен тоже удерживает комиссию. И за перевод денег с пенсионной карты на свою же карту другого банка тоже удерживается комиссия, причем самая большая среди украинских банков. Да и удерживается подленько, через 3-4 дня после операции, так что на счету сразу образуется минус, если сняты или переведены все деньги ( МИНУС на обычной пенсионной карте!!! Там, где все траты ТОЛЬКО в пределах доступного баланса) и на этот минус Райффайзен резво накидывает 34% годовых.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 19:00
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук. Найближчим часом надамо коментарі з приводу ситуації, яка зазначена Вами. Приносимо вибачення за необхідність очікувати.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 серпня 2020, 20:17
Шановний, Igor1516! В першу чергу, дозвольте подякувати Вам за те, що знайшли час викласти Ваші зауваження щодо послуг, які надає Банк. При цьому хочемо відзначити, що Банк встановлює тарифи після здійснення аналізу багатьох факторів при цьому намагається тримати Баланс між потребами Клієнтів та власними інтересами.
Доречі, наразі, в Банку змінюються тарифні пакети, пропонуємо ознайомитись з новими тарифами на сайті за посиланням: https://www.aval.ua/ru/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
Додатково звертаємо увагу, що при проведенні операції в системі «Райффайзен Онлайн» комісія за проведення платежу відображається відразу при проведені платежу, а тому, якщо суми буде не вистачати для списання, система не дозволить далі проводити операцію і таким чином не буде виникати від’ємного залишку.
З повагою та турботою про Вас.
@RaifHelp
Vylf 18 серпня 2020, 15:33
Відділення за адресою: Київ, пр-т Ю. Гагаріна, 18
Читаю тут один негатив… вы знаете, а вот хочется поделиться чем то позитивным…
некомпетентность, хамское отношение… все это чушь…

Мы стали забывать что банковские сотрудники это в первую очередь люди и ничто человеческое им не чуждо…
потому, как лирическое отступление, напомню: относитесь друг другу так как бы вы хотели что бы относились к вам.

Были у меня проблемы с непонятным движением средств по счету… хотел ругаться, скандалить рвать и метать… по дороге в отделение банка попал под сильный дождь вымок до нитки и знатно замерз, придя на отделение в таком виде был приятно удивлен нормальной человеческой реакцией, предложили бумажное полотенце, напоили горячим кофе выслушали и все объяснили по моему вопросу и хоть вел я себя хамовато и резко, это ничуть не сказалось на отношении ко мне

По этому спасибо за понимание и терпение!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 15:35
Доброго дня.
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування в Банку.
Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.65 43.6
USD 41.1 41.64
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.65 43.6
USD 41.1 41.64
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝