×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Благодарность
Прошу доступным образом поощрить сотрудников Соломенского отделения № 1 г. Киева.
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування в Банку.
Інформація буде доведена до відома начальника відділення. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Дуже не задоволена роботою Райффайзен Банк Аваль
Ми обов`язково розберемось в даній ситуації, тільки надайте, будь ласка, додатково у особистому повідомленні Ваш ідентифікаційний номер платника податків та номер телефону, з якого було зроблено дзвінок до Інформаційного центру Банку.
Нам прикро, що виникають ситуації, які завдають незручностей клієнтам, ми прагнемо вирішувати їх в найкоротший термін.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Зауважимо, що перевірка спірних трансакцій проводиться Банком відповідно до термінів, встановлених правилами Міжнародних платіжних систем. Термін розгляду заяв на спірні трансакції становить від двох тижнів до трьох місяців, в залежності від складності ситуації. Але хочемо запевнити, що зі своєї сторони ми докладаємо зусиль для вирішення спірних ситуацій з клієнтами в максимально стислі терміни.
За результатами розгляду поданої заяви, Банком буде прийнято рішення про можливість зарахування на Ваш картковий рахунок оскарженої суми коштів або надана відповідь із зазначенням причини такої відмови.
Орієнтовний термін розгляду поданої заяви можливо дізнатися зателефонувавши до Інформаційного центру Банку або при зверненні в меню «Повідомлення» системи «Райф Онлайн».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
пенсионный счет (Вопрос решен, 19.08.2020)
В моей большой семье есть несколько пенсионеров. И мы привыкли, что все траты, связанные с обслуживанием пенсий берет на себя государство. Платит почтальонам за доставку пенсий, платит банкам за пенсионные счета. Чтоб не ущимлять пенсионеров материально. Это правильно и по-человечески. Но недавно я узнал, что пенсионный счет моего деда в Райффайзен банке — платный. Более того, за снятие денег через банкоматы других банков — Райффайзен тоже удерживает комиссию. И за перевод денег с пенсионной карты на свою же карту другого банка тоже удерживается комиссия, причем самая большая среди украинских банков. Да и удерживается подленько, через 3-4 дня после операции, так что на счету сразу образуется минус, если сняты или переведены все деньги ( МИНУС на обычной пенсионной карте!!! Там, где все траты ТОЛЬКО в пределах доступного баланса) и на этот минус Райффайзен резво накидывает 34% годовых.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Доречі, наразі, в Банку змінюються тарифні пакети, пропонуємо ознайомитись з новими тарифами на сайті за посиланням: https://www.aval.ua/ru/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
Додатково звертаємо увагу, що при проведенні операції в системі «Райффайзен Онлайн» комісія за проведення платежу відображається відразу при проведені платежу, а тому, якщо суми буде не вистачати для списання, система не дозволить далі проводити операцію і таким чином не буде виникати від’ємного залишку.
З повагою та турботою про Вас.
@RaifHelp
Коментарі (11)
Вокруг столько негатива .....
некомпетентность, хамское отношение… все это чушь…
Мы стали забывать что банковские сотрудники это в первую очередь люди и ничто человеческое им не чуждо…
потому, как лирическое отступление, напомню: относитесь друг другу так как бы вы хотели что бы относились к вам.
Были у меня проблемы с непонятным движением средств по счету… хотел ругаться, скандалить рвать и метать… по дороге в отделение банка попал под сильный дождь вымок до нитки и знатно замерз, придя на отделение в таком виде был приятно удивлен нормальной человеческой реакцией, предложили бумажное полотенце, напоили горячим кофе выслушали и все объяснили по моему вопросу и хоть вел я себя хамовато и резко, это ничуть не сказалось на отношении ко мне
По этому спасибо за понимание и терпение!
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування в Банку.
Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
Горячая линия Raiffeisen-online отказала принять жалобу
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (12)
Продолжение «обслуживания»
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Ми перевірили інформацію, Дзвінків до Інформаційного центру АТ «Райффайзен Банк Аваль» (як вхідних, так і вихідних) за вказаним Вами номером не встановлено. Просимо Вас проаналізувати до якого саме банку було здійснено дзвінок та адресувати запит за призначенням. Також звертаємо увагу, що встановлення коммунікації з не представиками Банку може призвести до розголошення інформації особистого характеру третій особі. Просимо бути обачними.
Нам прикро, що виникла ситуація, завдала незручностей.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
не берут трубку на горячей линии
Слід повідомити, що іноді під час з’єднання з операторами Інформаційного центру дійсно можуть виникати черги. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для скорочення часу очікування з’єднання.
Також, до Банку можна звернутися у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
Надоедливые звонки, отсутствие уважения к клиентам
Номер телефона который достает
0552448309
Сделал скриншоты и записи, жаль ненайду куда добавить
У випадку, якщо Ви не бажаєте отримувати інформування про персональні пропозиції, напишіть нам в особистих повідомленнях номер Вашого телефону.
Спробуємо врегулювати дане питання для недопущення подібних дзвінків у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@ RaifHelp
У випадку, якщо Ви не бажаєте отримувати інформування про персональні пропозиції, напишіть нам в особистих повідомленнях номер Вашого телефону.
Спробуємо врегулювати дане питання для недопущення подібних дзвінків у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@ RaifHelp
Коментарі (1)
Низька якість обслуговування
З повагою та турботою про Вас,
@ RaifHelp
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (2)
Хитрая махинация или обычная практика банка?
Обратившись в текстовую поддержку, мне сначала сообщили, что онлайн открыть депозит можно через мобильное приложение.
Специально скачав и установив приложение, увидел, что и там нет такой возможности. Снова написал в поддержку и получил ответ, что раз я ФОП, то в Авале могу открыть депозит только через посещение отделения.
Вчера по этому вопросу посетил отделение в Киеве на пр-т Лобановского, 9/1.
Менеджер оформила документы, а про сумму я предупредил, что часть нужно перевести с карты Аваля, а часть внесу наличкой.
Меня провели в кассу, где кассир с карты Аваля перевела деньги на депозит Аваля, а затем пополнила наличные, которые ей дал. В итоге, получил в кассе документ с пополнением на общую сумму.
Поскольку не думал, что с банком Аваль может быть подвох, то проверил лишь поступили ли деньги на депозит.
А сегодня вечером просматривая операции по карте, обнаруживаю, что за перевод денег с карты Аваля на депозит Аваля с меня стянули комиссию более 1%. Поскольку сумма вклада была неплохая, комиссия получилась внушительная.
Обслуживаюсь в разных банках, но впервые вижу чтобы за перевод средств внутри банка с карты на депозит еще и облагался комиссией.
Не знаю, это кассир провернула (а возможно, ее так специально научили или дали распоряжение проводить именно так) махинацию, чтобы операция получилась с комиссией или это у данного банка уже обычная практика.
Написал им через сайт жалобу, результат сообщу в следующем отзыве.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
З співробітниками, якими надавались Вам консультації проведено роз’яснювальну роботу. Ми цінуємо кожного Клієнта, тому дане питання вирішено позитивно, інформацію про повернення коштів зможете переглянути у виписці в «Райффайзен Онлайн».
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (5)
Аваль списывает с карты больше чем оплачивал!!!
Хочу поинтересоваться почему банк с меня списал больше денег чем был выставлен счет?
1 августа воспользовался убером и списали 105,12 вместо 103,49. В приложении убера — 103,49. В выписке 103,49, но если открыть делали транзакции там пишется 105,12. Ну я понимаю если бы счет был выставлен в валюте и при конвертации там что-то поменялось. Но тут то что?
Поискал в выписке похожие проблемы и оказывается таких транзакций (где тоже списали больше чем должны были) хватает: Убер, Wargaming, LogicLike и т.д. Такое ощущение что это коммисия за конвертацию гривен в гривны )))
Пересмотрел свой тариф и не понимаю что поменялось? Почему раньше все было хорошо, а теперь суммы списания могут измениться постфактум?
Неужели Аваль против Убера, Wargaming'a и т.д.?
Так же, раз уже зарегестрировался, напишу что в Авале до сих пор нет поддержки BankID.
А еще Аваль снимает дополнительную!!! комиссию за перевод с какты на карту, т.е. оплачиваешь наложный платеж на Новой Почте (сумма + коммисия), а Аваль потом еще свой процент спишет!!!
Очень странные вещи творятся в Авале (((
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Що стосується можливості користуватися BankID, на жаль, поки можливість відсутня☹ Але сподіваємось, що найближчим часом все буде налагоджено адже ми над цим працюємо.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (8)
Работа банка
в г.Николаев с просьбой закрыть счета, там послали на горячую линию.На горячей линии сказали что заявка принята и всё.Ни смс о закрытии каточек, ничего не изменилось.Сколько времени нужно чтобы закрыть счета, неделя или месяц?.. Почему в других банках закрывают сразу счета а у вас наверное не дождусь и напишу в Нацбанк…
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Сбои в работе банка
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Заблокировали деньги и не хотят отдавать
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Зачисления
При звонке в колл-центр вот уже более 16-и минут слушаю развеселую музыку, отвечать видимо не планирует ни кто.
А представители банка сейчас ниже напишут, что им «дуже прикро» и на этом все. Как работали через ж… так и будут продолжать. Пару недель назад была похожая ситуация, до сих пор «разбираются».
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (1)
Аваль банк отзыв
Я клиент Аваля по принуждению (к несчастью у моей компании тут ЗП проект).
Банк — динозавр, технологически мертвый как и весь гос.аппарат страны.
Устаревший, глючный, не клиенто-ориентированный… и не желающий ничего менять… ))
Единственное хорошее что могу сказать — люди, доброжелательные, но… это и все. Все ответы поддержки сводятся к извинениям типа «Доброго дня! Нам дуже прикро...» )))
Систему Аваль-оналйн надо переименовать в Аваль-оффлайн 72 часа, именно такие ответы я слышу от поддержки на вопрос… почему прошло двое суток, кончаются третьи а платеж не дошел до адресата.
Не понимаю почему вы не скопируете уже созданные и работающие как часики вещи типа П24, если не в состоянии сделать собственную нормальную систему в которой даже комуналку проплатить проблемно?
В общем пенсионерский банк… которму на всё нас… ть))
Дякуємо, що не залишилися байдужим та знайшли час викласти свої враження про роботу банку, хоч дуже прикро, що дані враження негативні. Але запевняємо, що ми прагнемо постійно розвиватися та вдосконалювати послуги, які пропонуємо нашим Клієнтам, в тому числі і систему «Райффайзен онлайн». Крім того, найближчим часом для наших зарплатних Клієнтів будуть пропонуватись нові тарифні пакети, обслуговування в яких, сподіваємось, буде зручнішим для Вас.
У випадку виникнення проблем з оплатами, обо будь-яких інших, просимо звертатися до Інформаційного центру або у системі «Райффайзен онлайн», з описом конкретної ситуації, завжди будемо раді підказати та допомогти
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (5)
Самый неудобный и нервовыматывающий банкт
Нам прикро що у Вас склалося негативне враження про роботу Банку. Приносимо вибачення за недоступність системи «Райффайзен Онлайн», погоджуємось, що приємного мало і це може вплинути як на Ваші плани, так і на настрій. Про проблему знаємо, намагаємось пришвидшити вирішення. Спробуйте, будь ласка, перевірити хвилин через 10. Стосовно підтвердження платежів – запевняємо Вас, що це здійснюється виключно з метою збереження Ваших коштів, та запобігання доступу третіх осіб до рахунка. Також хочемо пояснити, що перегляд ставок за депозитами відбувається постійно – враховуємо багато складових (розмір облікової ставки НБУ, наші бізнес-плани, загальну ситуацію на ринку тощо).Наразі наш Банк – один із найнадійніших в Україні, тож попри зниження ставки Ви отримуєте максимальний рівень фінансового захисту та впевненості у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Динозавры среди нас...
1. Взял я кредит наличными. Решил погашать вне графика, большими суммами, чтоб не переплачивать лишнее. Через мобильный банк можно погасить только сумму планового платежа, хочешь погасить свыше — иди на отделение.
На отделеии сидит всего лишь два человека под розничного клиента. Клиентов у большого банка много — сиди жди в очереди :) Очередь формируется очень интересно. Ты можешь записаться на прием к одному из двух сотрудников, если хочешь открыть продукт. Но, если ты хочешь закрыть или тебе нужно сделать доп погашение — записаться на прием ты не можешь. Вот ты сидиль и ждешь, пока обслужат всех кто пришел на прием по записи и тех, кто как и ты — в живой очереди.
Сотрудники по естественным причинам обслуживают очень долго, по этому часто твоя очередь приходит раньше ибо не каждый может высидеть в очереди пару часов… Вот в такой способ делают все, чтоб клиент не заморачивался с досрочным погашением и платил проценты
2) Супер диджитал банк. Оплатил через приложение платеж по кредиту но система это не поняла и в дату планового платежа сделала проводку по списанию сделав баланс отрицательным. Спустя время кредит закрыл полностью через кассу. Хотел закрыть и ЗП карту, так-как уже она не ЗП. Но для этого мне нужно погасить минус, а потом снять эти деньги через кассу (ведь в реальности кредит я погасил), а для этого нужно отсидеть в очереди… Кароче суть ясна? :)
PS карта так и висит открытая с минусом, система так и не знает, что я оплатил тот платеж :( ну а я продолжаю мечтать перестать быть клиентом райфа :(
3) Клиентская поддержка очень некомпетентна и нефункциональна. Я даже удивляюсь, с какой целью после каждого звонка они хотя, чтоб я оценил уровень обслуживания? Что оценивать, если когда у тебя проблема — поддержка не может или не умеет, а когда у тебя примитивный вопрос — то тут они умеют, но что же тут оценивать? :) Вы хотите знать как хорошо вы умеете снять лимиты? :)
4) Очевидно, что такой большой банк популярен там, где нужно открыть ЗП проект… И это печаль, ведь большой банк хочет кушать, а с таким сервисом, что описано выше — какой здравомыслящий человек будет покупать другие продукты? А значит нужно что? Улучишить сервис или продукты? Нет, правильное решение — вводить странные комиссии. Так подумал и решил менеджмент банка и ввел комиссию за списание денег с твоего счета когда ты делаешь p2p. Даже, когда банк к этому не имеет отношение — то есть ты исспользуешь сторонний сервис, например удобное приложение монобанка. Для чего это сделано? В такой способ клиента заставляют либо пользоваться неудобным райфом принося ему прибыль в виде % за транзакции+оборотные средства или те же деньги получать когда клиент хочет воспользоваться удобным сервисом другого банка и переводит туда деньги :) Респект и уважуха хитрым райфа сего! :) Креативные! :)
Ну, и радостно канечно то, что скоро ЗП проекты будут доступны в любом банке и решить вопрос банка для выплаты ЗП будет просто. Надеюсь, тогда эти ненужные современному обществу динозавры попросту вымрут! :)
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
1) Запевняємо Вас, що ми прагнемо постійно розвиватися та вдосконалювати послуги, які пропонуємо нашим Клієнтам, в тому числі і систему «Райффайзен онлайн». Зараз, наприклад, дострокове погашення кредиту вже доступне, крім того планується реалізація інших можливостей, які дозволять Клієнтам, дійсно, не звертатися у відділення.
2) Списання планового платежу з зарплатного карткового рахунку передбачено умовами кредитного договору і здійснюється навіть за у випадку, якщо Ви самі внесли кошти на погашення. Тому, Клієнтам рекомендується залишати кошти у розмірі планового платежу безпосередньо на зарплатному рахунку, а самостійно здійснювати внесення виключно у випадку бажання дострокового погашення. Стосовно закриття зарплатного рахунку, заблокованої суми планового платіжу не бачимо, зателефонуйте, будь ласка, до Інформаційного центру, допоможуть з питанням закриття.
4) Ваше бажання здійснювати перекази та не сплачувати за це комісію зрозуміле, але Банк встановлює тарифи після здійснення аналізу багатьох факторів при цьому намагається тримати Баланс між потребами Клієнтів та власними інтересами. Доречі, наразі, в Банку змінюються тарифні пакети, пропонуємо ознайомитись з новими тарифами на сайті за посиланням: https://www.aval.ua/ru/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya і, можливо у Вас з’явиться бажання залишитись нашим Клієнтом. Ми на це сподіваємось.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (2)
Пропавшие деньги
Из личного опыта… :)
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (6)
Не довіра банку
У разі, якщо Клієнт не виконує свої обов’язки, передбачені кредитним договором, Банк, дійсно, може передати свої права кредитора іншій особі. Це передбачено діючим законодавством та умовами договорів, які укладаються з Клієнтом перед видачею кредиту. При цьому, Банк інформує боржника про таке відступлення шляхом надсилання повідомлення на адресу, яка вказана у договорі. Якщо Ви не отримали повідомлення, просимо Вас звернутися до нас у системі «Райффайзен онлайн», перевіримо коли та на яку адресу надсилали інформацію.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (4)