Мінфін - Курси валют України

Встановити

Денежный перевод не зачисляется

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Cheng1965 25 серпня 2021, 10:07
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 53
Совершил валютный перевод из Райфайзен России в Райфайзен Украины. Перевод из российского банка отправлен, а на счет украинского банка не поступил. Из ответа Службы Поддержки: «…перевод СВИФТ зачисляется на счет в течении СЕМИ, Карл!!! рабочих дней!!! Переписка сохранена в виде вырезки экрана. Собираюсь подать в суд на Райфайзен Украины за неправомерное удержание денежного перевода и нанесение морального вреда (деньги нужны были для срочного лечения человека). Никому не рекомендую пользоваться услугами банка Райфайзен Украина!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 серпня 2021, 10:15
Доброго ранку! Нам дуже прикро, що виникла така ситуація та що у Вас залишились негативні враження про роботу Банку. Оператор повідомив Вам граничний термін зарахування переказу, який встановлений не Банком, а міжнародною платіжною системою. При цьому в кожному випадку необхідно перевіряти надходження та чи не знаходиться переказ на рахунку нез'ясованих платежів. Ми дуже хочемо додатково перевірити всю інформацію та допомогти у вирішенні питання, а також оцінити надану Вам консультацію. Для цього просимо Вас зазначити свій ідентифікаційний номер (можна в особистих повідомленнях).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 серпня 2021, 19:23
Доброго дня! Маємо інформацію, що Ваше питання позитивно вирішено. Нам прикро, що очікування переказу завдало Вам незручності та залишило негативне враження про роботу Банку вцілому. Все ж хочемо зауважити, що в процесі переказу коштів з-за кордону приймають участь: банк відправника, банки кореспонденти та банк отримувача (тобто наш Банк) це і зумовлює строк проходження переказу. При цьому. оператор повідомив максимальний. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
26 серпня 2021, 19:23
#
Корисний коментар
Доброго дня! Маємо інформацію, що Ваше питання позитивно вирішено. Нам прикро, що очікування переказу завдало Вам незручності та залишило негативне враження про роботу Банку вцілому. Все ж хочемо зауважити, що в процесі переказу коштів з-за кордону приймають участь: банк відправника, банки кореспонденти та банк отримувача (тобто наш Банк) це і зумовлює строк проходження переказу. При цьому. оператор повідомив максимальний. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися