Мінфін - Курси валют України

Встановити

Печерське відділення № 7

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
44444060 30 серпня 2021, 13:35
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 4-А
Доброго дня!
Я є клієнтом Печерського відділення № 7 (вул.Генерала Алмазова 4а) вже дуже багато років і завжди приємно було відвідувати банк: всі привітні, усміхнені, завжди вирішують будь-яку проблему. Проте, останнім часом на відділенні щось відбувається, відчувається пригнічений стан працівників, напруження від усіх дівчат, які завжди були в гарному настрої.
І ось нещодавно я здогадався чому: з появою нового начальника відділення Онопенка А. О. та його заступника (не знаю ПІБ). Спостерігав наступну картину, очікуючи в черзі, заступник сидить в залі як клієнт та прислухається до того, як менеджери обслуговують клієнтів і коли його покликали допомогти у вирішенні питання, то виявилося, що він не володіє відповіднимии знаннями. Мені це здалося дивним: а в чому тоді полягає його робота? Бути «наглядачем»? Далі більше… Для вирішення мого питання хотів поспілкуватися з керівником відділення, але мені сказали, що він на зустрічі. Записати до нього на прийом теж не змогли, оскільки чіткої відповіді коли він буде на місці, я не отримав.
Як так? Прикро… Було найкраще відділення
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 серпня 2021, 13:40
Доброго дня, ми розберемось у ситуації та зробимо все можливе для недопущення подібних ситуацій у майбутньому.
Просимо написати в особисті повідомлення дату Вашого звернення та Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися