Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volodymyr Dozirtsiv 7 жовтня 2020, 18:13
списали РКО за вересень, хоча рахунок відкрито в жовтні
просто феєрична дрібязковість від банку
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 жовтня 2020, 18:30
Доброго вечора!
Дякуємо за відгук. Просимо надати додаткову інформацію (ІПН) у особистих повідомленнях. Перевіримо чи вірно відбулося списання та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 жовтня 2020, 18:48
Доброго вечора!
В разі, якщо у Вашому відгуку йшлося про рахунок  фізичної особи, то маємо повідомити, що вартість обслуговування може складати 36 грн. або 0 грн. на місяць в залежності від того, чи виконує Клієнт фінансові показники в попередньому місяці обслуговування. Детально просимо Вас ознайомитися з тарифом на сайті Банка за посиланням: https://www.aval.ua/storage/files/tariff-03082020-1.pdf.  При цьому, якщо рахунок одразу відкривається у тарифному пакеті «Райфкартка+», найближчого 6-го числа, дійсно,  знімається комісія в сумі 0,01 грн., що також передбачено Тарифами.  Інших рахунків за вказаними Вами у особистому повідомленні даними ми не знайшли.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tim12345 7 жовтня 2020, 13:29
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Гоголя, 224
В пондельник 5 октября через сайт aval.ua отправил заявку на открытие карты где указал все необходимые данные. Спустя два дня никто так и не связался. На горячую линию так и не смог дозвониться потому набрать уже техническую поддержку Райфайзен онлайн где девушка сообщила, что никакой заявки на открытие карты не поступало и порекомендовала отправить заявку ещё раз. Ладно, зашёл на сайт и повторно заполнил все формы и отправил. Через две минуты пришло смс от банка
«Na Vashe zamovlenny kartku ne vidkryto.Zvernitsia u viddilennya z pasportom i kodom».

Вот и весь сервис. Вторую неделю я честно пытаюсь стать клиентом банка, но видимо банку совсем этого не нужно. Увы, больше сил моих на это нет. Если я, как будущий клиент, постоянно сталкиваюсь с таким качеством обслуживания даже на этапе простого звонка и открытия карты — представляю какие проблемы возникают в дальнейшем при работе.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 жовтня 2020, 13:34
Доброго дня!
Нам прикро, що Ваше перше враження про Банк негативне. Ми перевіримо причини збою на сайті та повідомимо Вас. Сподіваємось, Ви все таки станете нашим клієнтом та в подальшому враження від обслуговування будуть виключно позитивні.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 жовтня 2020, 18:57
Доброго вечора!
Ми попросили в особистих повідомленнях Ваші данні, які, на жаль, поки не отримали. Нам це дуже потрібно, щоб провести поглиблену перевірку, чому саме Ви не можете замовити картку на сайті, адже форма замовлення працює.
Ми дуже хочемо бачити Вас нашим Клієнтом тому, просимо спробувати іще раз, а якщо все ж таки не вийде:
Надати нам інформацію по ІПН і номер телефону (можна в особистих повідомленнях), щоб ми усунули проблему;
Відкрити рахунок, зателефонувавши до Інформаційного центру Банка або звернувшись у будь-яке відділення.
Повторно приносимо Вам вибачення.
 З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
AndriyVP 6 жовтня 2020, 18:06
Кредитна картка «100 днів»
до 20.09.2020 потрібно було внести суму N тис. грн;

19.09.2020 я переказав N тис грн. + 1000 грн. з картки іншого банку;
зайшов в особистий кабінет online aval ua, і переконався, що гроші є на рахунку

19.09.2020 Безготівкове зарахування. P24 Оброблено: 21.09.2020

26.09.2020 в особистому кабінеті помітив списання N тис. грн з позначкою (% сплачені за користування кредитом)

Пояснення банку:
гроші були зараховані тільки 21.09.2020, тому «ви не виконали умови погашення кредиту».

На моє зауваження, що кошти були на рахунках банку ще 19.09, банк цілий тиждень збирав докази своєї правоти, щоб написати мені, що «вони мають право обробляти операції протягом трьох банківських днів» і відповідно, за це нараховувати своїм Клієнтам так звані % за користування кредитом
.
.
.
Якщо ти, або твої знайомі попали в таку ж ситуацію з даним банком, пропоную подати колективний позов до суду, на (нелогічне) неправомірне нарахування % за так зване прострочення погашення.
.
Долучусь до уже існуючого позову, який зараз є на розгляді Суду.
.
Особиста інформація в персональних повідомленнях.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 жовтня 2020, 18:14
Доброго дня! Банк здійснює обслуговування Клієнтів у відповідності до умов підписаних з ними договорів. В договорах передбачено порядок нарахування %, умови дії пільгового періоду, а також умови та строки зарахування коштів.
Усі пояснення по Вашому рахунку можна отримати у телефонному режимі в Інформаційному центрі або в чаті системи «Райффайзен онлайн». Нам прикро, якщо обслуговування в нашому Банку завдало Вам незручностей, але запевняємо Вас, що ми дотримуємось умов договору та вимог законодавства.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Kiler Black 5 жовтня 2020, 15:43
Под новый год 2019 года
Приходит Viber сообщение

Олексію Миколайовичу,
дещо дуже інноваційне і круте для тебе — спробуй зараз!
Ю А потом в июне 2020
И еще в октябре 2020
Сообщения такоже типа.
Проблема в том, что я НЕ АЛЕКСЕЙ. И даже НЕ НИКОЛАЕВИЧ
И ДАЖЕ НИКОГДА НЕ БЫЛ клиентом этого банка.
Вопрос решить в 2 звонка за пол года не удалось.
Сумасшедшие дальше спямят, блокирую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 жовтня 2020, 15:48
Доброго дня! Приносимо Вам вибачення за це прикре непорозуміння. Просимо Вас повідомити номер телефону, на який надходять дана реклама у «особистих повідомленнях» Банку. Запевняємо, що спробуємо в найкоротший термін вирішити питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 жовтня 2020, 17:17
Дмитре, дякуємо за очікування відповіді. відмітили інформацію про те, що вказаний номер не належить Клієнту Банку. Більше жодні інформування Вам не повинні надходити. Повторно приносимо вибачення за те, що завдали незручності.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
tim12345 5 жовтня 2020, 13:56
Нужна была консультация по тарифам банка. 3 раза звонил и висел на трубке ожидая оператора по 20 минут. Бесполезно. Музыка играет по кругу и непонятно есть там кто живой или нет и сколько вообще ждать. Решил написать на почту вопрос — получил ответ через неделю тремя бесполезными фразами вместо нормального звонка по телефону с разъяснениями. Похоже нужно искать другой банк. В экстренной ситуации если украли карту или ещё что случилось связаться невозможно ни с кем.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 жовтня 2020, 14:09
Доброго дня! Згодні з Вами, довго очікувати на лінії – це не припустимо і тут немає ніякого сенсу виправдовуватись. Дійсно прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Ви можете написати своє питання в чаті системи «Райффайзен онлайн», з радістю Вам допоможемо.
З повагою та турботою про Вас,

@RaifHelp
krupko 3 жовтня 2020, 23:22
Давно є клієнтом банку, перший кредит взяла у 2013 році, виплатила.потім була кредитна карта «Прозора» на 13000 тисяч, яку виплачувала до березня поточного року, далі карантин, втрата роботи.не могла сплатити 3 місяці по 330 грн і мій борг передали колектерам, кому я просто не знаю.у липні хотіла сплатити по заборгованості, п мені сказали, що в них нема моїх даних, я не є уже їхнім клієнтам.на моє запитання кому ви продали, кому сплатити, мені сказали чекати з «вами зв*яжуться».ніхто не дзвонить, ніяких листів не надсилає вже три місяці.що робити? чекати поки боргу на біжить 100 тисяч?!!! дякую, Райфайзен, що за 1300 гривень готові створити такі проблеми!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 жовтня 2020, 23:39
Доброї ночі! Банк, дійсно, має право відступити право вимоги за кредитом без згоди позичальника, при цьому позичальнику надається лист з інформацією про нового кредитора. В разі, якщо Ви такий лист не отримували, просимо написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн» або зверніться у будь-яке відділення, та попросіть надати копію листа. Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, маємо зазначити що умови погашення кредиту, сума заборгованості та інші умови договору для Вас не змінилися.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pervynacionalny 3 жовтня 2020, 21:52
В прошлом отзыве я описал проблему мошенничества в отделении банка:
https://minfin.com.ua/company/aval/review/181677/
кроме того, что банк не решил проблему, так ещё и ответ предоставил не сам, а посредством НБУ
от НБУ на почту я получил письмо с ответом банка. Кроме хамского отношения к ситуации, я получил и такое же отношение к себе. Мне просто отправили инструкции пользования платёжной картой и всё. Банальная отписка. никакой банковской тайны, которую они так боялись разглашать в ответе на сайте. Дно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 жовтня 2020, 22:00
Доброго вечора! Оскільки до Банку надійшов запит від НБУ з вимогою надати пояснення по виниклій ситуації саме НБУ такі пояснення були направлені, про це Вам повідомлялося. Коментувати рух коштів по рахунку, як і результати проведеної перевірки на загальнодоступному сайті, на жаль, дійсно не можемо. Нам прикро, що у Вас склалися негативні враження про обслуговування в Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Volodymyr Dozirtsiv 2 жовтня 2020, 22:20
замовив попередньо на сайті картку віза голд.
сьогодні прийшов забрати її. реєструвався при співробітниці в мобільному додатку по номеру клієнта. станом на 22 вечора картки досі немає в додатку.
думаю шо додаток напевне повне дно раз так важно підтягнути картку.

картка зі слів співробітниці була вже активована, зміна пін в банкоматі була здійснена
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 жовтня 2020, 8:11
Доброго ранку! Дякуємо, що обрали наш Банк для отримання послуг. Картка, зазвичай, відображається в додатку на наступний день після активації. Перевірте, будь ласка, сьогодні. Якщо будуть питання, зателефонуйте до Інформаційного центру, з радістю допоможемо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
uchea 2 жовтня 2020, 2:48
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 21
Решил что нужна карта банка «Фишка» так как часто покупаю товары их партнеров. На сайте оформить так и не смог, выдает ошибку. Ну ладно, поехал через пол города в отделение где девушка сказала что они не оформляют карты новым клиентам. Это как? Несмотря не кредитный рейтинг ничего подомного… интересно банк борется за привлечение новых клиентов. При чем на сайте нигде не указан этот нюанс… просто потратил свое время зря…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 жовтня 2020, 9:32
Доброго ранку! Дякуємо за відгук. Ми розберемося в ситуації та надамо коментарі найближчим часом. дуже прикро, що у Вас склалося негативне враження про обслуговування в Банку.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 жовтня 2020, 16:50
Доброго дня!
За отриманою інформацією Ви, під час звернення до відділення, бажали випустити саме кредитну картку «Фішка». На жаль, наразі, ми кредитуємо лише діючих Клієнтів, які мають персональні пропозиції☹ Сподіваємось, що скоро ситуація зміниться та ми зможемо і Вам запропонувати нашу кредитну картку, а поки працівники відділення пропонували Вам, як альтернативу, відкрити приватний рахунок та випустити карту «Фішка», за допомогою якої можна накопичувати бали.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
spetrova 1 жовтня 2020, 17:40
я клиент этого банка как физ лицо и как юрлицо обещаю, что с Райфайзен банком разорву все договора и выкину карточку.

По сути:
1. Юр. лица — всех загнали на недоработанную систему клиент банка, которая не имеет смс подтверждения о передвижении по счету и системы подтверждения платежей смс. Тоесть, любой, кто вошел в систему, может перечислить деньги, а вы про это и знать не будете. я уже молчу про то как тупит эта система и сколько нервов и времени приходится тратить на то, чтобы по сто раз кнопку нажимать и ждать ответа от страницы.
2. Физ. лица — если вам пришла смс с кодом подтверждения на проведение платежа — это редкая удача. а чаще всего, смс или не приходит или задерживается. иногда помогает, если ты начинаешь звонить в кол центр со своего номера. тогда тебе скопом наваливают кучу смс м кодом на подтверждение платежей, которые уже пропущены (штук 10).
3. кол центр — ну не может он решить проблемы с неработающей системой. мне сочувствуют и извиняются, но мои скандалы не реагируют (ребят набрали стрессоустойчивых), но помочь ничем не могут. и эпогеем всего этого приходит смс с текстом: "«Вітаємо! оцініть роботу нашого колцентру» с переходом на несуществующую страницу.
Страшо работать в этой стране, если даже последний банк, на который была надежда не может предоставлять услуги на самом необходимом уровне.
Куда идти дальше, с кем работать?
Никому не рекомендую работать с Райфайзен баком АВАЛЬ!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 жовтня 2020, 17:48
Доброго вечора! Нам дуже прикро, що не виправдали Ваші очікування. Ми ретельно проаналізуємо викладену Вами інформацію та найближчим часом надамо коментарі. Сподіваємось Ви зміните своє рішення та залишитеся нашим Клієнтом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 жовтня 2020, 11:21
Доброго дня! Вдячні Вам за очікування відповіді та зауваження щодо роботи наших сервісів, адже завдяки зауваженням та побажанням Клієнтів ми намагаємось змінюватись на краще.
Над реалізацією смс модуля вже ведеться робота і в подальших оновленнях системи така функція з’явиться. Наразі, звертаємо Вашу увагу, що увійти в систему можна лише маючи ключ ЕЦП і знаючи пароль на нього, шифрування ключів забезпечує високий рівень безпеки. Система постійно вдосконалюється і над продуктивністю системи зараз також  працюємо.
Стосовно СМС з кодом підтвердження платежу, на жаль, Ви не вказали період в який спостерігалася дана проблема. Наразі, СМС з кодом формуються та відправляються, інформація щодо їх затримки не надходить. В разі, якщо проблема актуальна і зараз, просимо звернутися до Інформаційного центру або в чаті «Райффайзен онлайн», все перевіримо та спробуємо допомогти.
Щодо оцінки якості роботи колцентру – перевірили, при переході за посиланням, яке було надіслано Вам 01.10 сторінка відкривається.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про обслуговування в Банку, ми  врахували зауваження та готові змінюватись. Залишайтесь нашим клієнтом, та, сподіваємось, що неприємні моменти відійдуть у минуле.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Eua 1 жовтня 2020, 10:27
Просто хочу поблагодарить, что вы не используете орущую на всю громкость рекламу на ютубе, без звука и все по делу. На нее больше людей обратят внимание, тк любой «шум» хочется как можно скорее пропустить.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 жовтня 2020, 11:07
Доброго дня!
Дякуємо за позитивний відгук, дуже приємно такі отримувати. Запевняємо, що й надалі будемо робити все можливе, щоб не завдавати незручностей нашим Клієнтам.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
04.09.2020, во время консультирования в отделении банка по закрытию зарплатной карты выяснилось, что у меня заключен договор страхования и уже прошло два списания со счета.

На вопрос, кто меня застраховал, сотрудник банка Рига Рита Анатольевна, ответила, что предприятие.

Проведя собственное расследование, обнаружила следующее. Накануне моего визита в банк, Рига Р.А. позвонила с просьбой подписать договор по зарплатной карте, который мне забыли дать на подпись. Прийдя в банк, я сразу подписала пакет документов, скрепленных одной скрепкой. Подписание проходило следующим образом: мне вручили пакет документов и показали места с отметками, где надо расписаться. Предварительного ознакомления с документами не происходило. Я обратила внимание на первый документ. Речь шла о карточном счете и стояла печать для договоров банка. Остальные документы не разглядывала и ставила подпись в «нужных» местах.

Как оказалось, за несколько минут до моего вопроса « кто меня застраховал?», я сама себя застраховала и даже дала согласие на регулярное списание страховых сумм, подписав не глядя пакет документов.

28.09.2020, во время разговора в присутствии начальника отделения банка, Рига Р.А. не извинилась, а только выгораживала себя. Из уст начальника банка прозвучала фраза, что у них часто клиенты отказываются от страхования. Меня это насторожило: подобная практика страхования является «нормой» для отделения?

В связи с выше перечисленным, прошу разобраться, на каком основании Рига Р.А. использовала мои персональные данные для заключения договора страхования и какие меры к ней применены.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 12:04
Доброго дня!
Дякуємо Вам за повідомлення про даний випадок і приносимо вибачення за завдані незручності. Запевняємо Вас, що ситуація не залишиться поза увагою. Буде проведена ретельна перевірка і, в разі порушення працівником стандартів обслуговування, вжиті передбачені у таких випадках заходи.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 жовтня 2020, 13:45
Доброго дня, Ксенія!
Дякуємо за очікування відповіді.  За отриманою інформацією, перед відкриттям рахунку з Вами зв'язувались працівник відділення для надання консультації про умови обслуговування рахунку, а також про додаткові послуги, які можна отримати у нас в Банку. Після цього, Ви звенулися у відділення в якому працівником вже були підготовлені документи на оформлення тих послуг на які Ви погодились під час телефонної розмови. Зауважуємо, що Клієнт перед підписанням має ознайомлюється з документами та з'ясувати додаткові питання, в разі наявності. Запевняємо Вас, що описаний порядок реалізовано виключно для економії часу Клієнтів та надання швидкого та якісного обслуговування. Нам дуже прикро, за виникле непорозуміння. Приносимо вибачення та запевняємо, що працівникам наголошено на необхідності більш детально надавати пояснення стосовно послуг, які пропонуються та тарифів. Наразі, рахунок на стадії закриття, та в якості виключення прийнято рішення про повернення коштів, утриманих за послугу страхування. Ми цінуємо всіх наших Клієнтів та не бажаємо залишати у Вас негативне враження про обслуговування в Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IgorTanya 28 вересня 2020, 14:34
Объясните пожалуйста на каком основании на горячей линии Райффайзен Онлайн по номеру 0800500133 для составления жалобы просят все паспортные данные и код а так же электронный адрес ваш банк нарушает закон Украины электронный адрес чтобы ответ предоставить так ответьте мне пожалуйста в телефоном режиме. На каких основаниях ваш банк ограничивает гражданина в обращение как это сделала ваш оператор №205 Владислава. Что за барак у вас вы по своим законам работаете или по закону Украины
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 вересня 2020, 14:42
Доброго дня!
Вам надавали відповідь на вказане питання у письмовій формі на вказану Вами адресу. Додатково передамо інформацію про ситуацію менеджеру вказаного оператора.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
viktor1q2w 27 вересня 2020, 15:57
Я внес 23 числа на карту сумму 17000. Осталось положить 460грн. А они 26 числа списали 560грн. Ссылаться на какие-то договора. Получается на 460грн насчитали 560грн. %.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 вересня 2020, 16:53
Доброго дня! Для того, щоб перевірити Ваш рахунок та надати роз'яснення, напишіть нам, будь ласка, в чаті системи «Райффайзен онлайн» або зателефонуйте до Інформаційного центру. Запевняємо Вас, що списання процентів завжди здійснюється виключно у відповідності до умов договору. В разі, якщо по кредитній картці Ви не дотримались умов пільгового періоду, проценти нараховуються на всю суму заборгованості в залежності від кількості днів користування коштами.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Zelenskijsasha 26 вересня 2020, 12:22
Согласно условий договора по моему кредиту оплата частями я обязан вносить ежемесячный платеж до 10- го числа каждого месяца, что я регулярно и делал, но в августе 2020 года кроме 10 числа произошло неправомерное повторное списание обязательного платежа еще и 25.08.2020 г. То есть двойное списание ежемесячного платежа в нарушение договора. На мое письменное обращение в отделение банка согласно закона Украины об обращении граждан письменного ответа в течении 14 дней я так и не получил. В сентябре 2020 года я до 10 сентября внес ежемесячный платеж согласно договора, а 25.09.2020 г. Я получаю сообщение что произошло списание ежемесячного платежа по кредиту оплата частями, то есть банк без предупреждения клиента самовольно, в нарушение условий договора изменил дату снятия ежемесячного платежа по кредиту.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 вересня 2020, 12:26
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Ми обов'язково перевіримо інформацію та надамо Вам пояснення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 вересня 2020, 13:20
Олександре, дякуємо за очікування відповіді. Наразі, дійсно, платіж за послугу «оплата частинами» списується у дату білінгу, при цьому на дану операцію буде діяти пільговий період. Приносимо вибачення, якщо дана ситуація завдала Вам незручності. Стосовно надання відповіді на Ваше письмове звернення, повідомляємо, що лист направлено Вам на вказану адресу 17.09. У випадку наявності додаткових питань, просимо зателефонувати нам до Інформаційного центру, або написати в чаті системи«Райффайзен онлайн», з радістю все пояснимо. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0685812152 26 вересня 2020, 9:33
Доброго дня, я зробила покупку в інстаграм магазині, і після оплати товару мене заблокували, а товар не отримала. Ось карта на яку я оплачувала товар. Реквизиты для оплаты:

4149 5001 4438 3406

Проценко Ирина Михайловна
Ціна 999 грн.
Чи є можливість повернути гроші?
Допоможіть, у вас гарний сервіс.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 вересня 2020, 10:02
Доброго ранку! Ми передамо інформацію про дану ситуацію до відділу безпеки, але, на жаль, питання повернення коштів може бути вирішено лише в порядку, передбаченому законодавством. Банк не має підстав без розпорядження Клієнта або рішення суду списати кошти з рахунку клієнта. Просимо звернутися до правоохоронних органів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Кредитний договір 483147918 від22.07.2020 оплачено 23.09.2020 в сумі 3470 грн +99,72 грн 24,09.2020+ 50 грн 25.09.2020 Договір не закривають, а повідомлення від аваль банку про заборгованість посилають без суми
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 вересня 2020, 21:37
Доброго вечора! Зателефонуйте нам, будь ласка, до Інформаційного центру або напишіть у чаті системи «Райффайзен онлайн», ми переглянемо інформацію та надамо консультацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
irok21 25 вересня 2020, 21:27
Недоплачений кредит у сумі 1680 гривень, а вони вже присилають смс з погрозами, якщо протягом 3-х робочих днів не буде сплачено то вони передадуть кредит 3-й особі, це при тому, що Райффайзен бачив яка у мене сума кредиту скоротили мене з роботи. Я колишній працівник Райфа.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 вересня 2020, 21:34
Доброго вечора! Згідно укладених з Клієнтами договорів Банк, у випадку прострочення сплати планових платежів, має право інформувати Клієнта про необхідність виконання умов договору та про наслідки у разі їх порушення. При цьому, ми завжди готові йти назустріч Клієнтам у випадку виникнення фінансових складнощів. Ви можете заповнити заявку на зміну умов кредитування на сайті Банку, ми проаналізуємо ситуацію та надамо
можливі варіанти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 вересня 2020, 15:59
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 29.09.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
natabyh71 24 вересня 2020, 14:46
Сегодня получила смс такого содержания «Shanovniy klient! Vasha karta bude zablokovana bankom. Terminovo proidit avtorizaciu, abo zatelefonuite: +38(044)227-85-94 +38(050)295-14-25 RaiffeisenBankAval.ua»
Получено это сообщение с номера +38091 961 6729. Карточки райфайзен банка у меня нет- разберитесь с мошенниками которые портят Вашу репутацию!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 вересня 2020, 14:52
Доброго дня.
Дякуємо Вам за повідомлення. Для можливості фіксації інформації та направлення до безпеки Банку, просимо Вас в особистих повідомленнях зазначити Ваш номер телефону, на який прийшло дане смс.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
tyvoniuk 23 вересня 2020, 15:31
Відділення за адресою: Рівне, вул. С. Петлюри, 35
Довелося оформити картку в банку для отримання зп.
1. Представник банку не надав вибору яку саме картку я бажаю, а констатував факт: «У вас пакет такий, картка Gold».
2. Додаток під Android спершу був тормозний. Вийшло оновлення і о чудо він взагалі на моєму телефоні не запускається! Будь яке звернення в службу підтримку супроводжується стандартними: «очистіть, перевстановіть, скачайте ось цей магазин і з нього скачайте оцей додаток». Загалом — не допомогло. Попросив попередню версію додатку щоб хоч з тормознутим але працюючим мобільним банкінгом працювати — зась.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 вересня 2020, 15:39
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та приносимо вибачення за те, що не виправдали Ваших очікувань. Ми готові перевірити якість наданої Вам у відділенні консультації, якщо зазначите свої данні у особистому повідомленні. Обов’язково проведемо роботу з працівником, щоб таких випадків не траплялося у майбутньому. Що стосується додатку, дійсно, попередню версію встановити не можливо. Зателефонуйте у наш Інформаційний центр, давайте спробуємо розібратися чому не запускається нова версія додатку.
З повагою
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝