Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Tamara2020 10 грудня 2021, 9:27
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 176
Неоднократно сталкиваюсь с тем, что в кассе банка по адресу г. Запорожье пр. Соборный, 176 по словам кассира нет наличных, отправляют в банкомат, на следующий день заказать нельзя. Суммы не большие, складывается такое ощущение, что просто лень выдать.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 9:31
Доброго дня! Дякуємо за відгук, розберемося в ситуації та надамо коментарі. Якщо знадобляться додаткові данні — напишемо в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 грудня 2021, 12:20
Дякуємо за очікування відповіді. Запевняємо Вас що ми завжди йдемо на зустріч клієнтам та намагаємось вирішити їх запити позитивно та в найкоротший термін. Але на жаль, на момент Вашого звернення необхідна сума в касі була відсутня та працівники відділення запропонували Вам всі можливі альтернативні варіанти, а саме замовлення коштів на понеділок або зняття в банкоматі, просимо Вас в подальшому замовляти кошти за 2 робочих дні в Інформаційному центрі за номером 0800 500 500 або написавши в чаті «Райф Онлайн».
З повагою та турботою,
@RaifHelp
mam989 8 грудня 2021, 19:48
21 століття… для того щоб взяти довідку про погашення кредиту потрібно чекати 2 неділі (як зазначають працівники) насправді час очікування невизначений бо невідомо коли канцелярія надішле довідку на потрібне відділення і ще… з того часу як довідка потрапила в канцелярію банк (зі слів працівниці Олесі) не знає коли вона потрапить на відділення, бо це не компетенція банку, а ще банк може не попередити вас про те, що довідка вже у відділені тому з*ясовуйте самі. В підсумку година з*ясовування де ж все-таки наша довідка, дала наступні результати: працівник банку запевнив, що довідка вже у відділені і можна забрати, а через 5 хвилин дзвінок під час якого нам повідомляють, що довідка не готова повністю тільки підписана… Довідки немає, угода при якій вона була необхідна зірвана… Ціна питання шматок паперу про погашення кредиту більше 15 років тому …
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 19:51
Доброго вечора! Для перевірки інформації та надання детальних коментарів, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, нам Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
luchov 7 грудня 2021, 17:50
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 18/9
From: Таша Лычко
Sent: Tuesday, November 30, 2021 6:17 AM To: Fraud INCIDENTBOX RBUA
Subject: воровство денег с карты

Я, Лычева Татьяна, инвалид 2 гр, пенсионер, ветеран труда обратилась в банк за помощью (№ 386635), с карты украли деньги, я надеялась, что перед какой-то операцией банк повонит и запросит подтвеждение, этого не произошло — деньги украдены! позвонила, оператор приняла заявление и вскоре я получила не понятный ответ — НЕТ ОСНОВАНИЙ ДЛЯ ВОЗВРАТА СРЕДСТВ — получается, что ворам они нужней, чем мне? как понимать, НЕТ ОСНОВАНИЙ ???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 17:53
Доброго дня! Дякуємо за відгук, розберемося в ситуації та надамо коментарі. Якщо знадобляться додаткові данні — напишемо в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 грудня 2021, 16:19
Доброго дня, написали Вам в приватні повідомлення.
tatch 7 грудня 2021, 10:33
Я хочу выразить благодарность работникам банка г. Славянска по ул. Свободы 6. Все сотрудники приветливые и доброжелательные, проникаются проблемами клиентов, подсказывают как и какой открыть вклад, решить вопрос перевода денег и прочее. По просьбе клиента незамедлительно выходят к банкомату и помогают в облуживании. Спасибо им большое, сейчас редко встретишь таких людей.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 10:35
Доброго дня!
Дуже дякуємо Вам за приємні слова на адресу наших працівників. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
luchov 5 грудня 2021, 9:30
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 18/9
пенсионеры, инвалиды, ветераны труда позволили мошенникам обмануть себя и украсть с карты большую сумму. Сразу обратились в банк за возможной помощью, заявление приняли и через некоторое время отвечают — НЕТ ОСНОВАНИЙ оказать вам помощь и разбираться с вашими проблемами! большое (спасибо) банку за оказанную помощь!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 грудня 2021, 9:37
Доброго дня! Для перевірки інформації та надання детальних коментарів, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, нам Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alenok0 3 грудня 2021, 19:14
Відділення за адресою: Київ, вул. Юрія Іллєнка, 32
Варецкая Елена
Выражаю огромную благодарность заведующей отделением № 11(Киев — ул Юрия Ильенко 32) Ирине Анатолиевне. Необыкновенно компетентный, внимательный и квалифицированный специалист. К тому же- с высокими человеческими качествами. Был довольно сложный вопрос, требующий уточнений и внимания. Все вопросы удолось решить. Спасибо большое, Ирина Анатолиевна.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 19:19
Доброго вечора!
Дуже дякуємо Вам за приємні слова на адресу наших працівників. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 грудня 2021, 10:32
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 05.12.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Nota2002 3 грудня 2021, 10:37
Расскажу как хорошая идея загублена самим банком. Вчера в супермаркете АТБ, я увидел продающийся стартовый пакет «Банковская карта АТБ от Райффайзен Банк» Аваль! «, где в комплекте была банковская карточка для расчета в сети АТБ на акционных условиях. На самом «стартовом пакете» было указано, что для регистрации и активации карты нужно всего лишь, осуществить регистрацию через приложение ДИЯ и вуаля, карта будет активирована и потраченные на приобретение стартового пакета средства в сумме 50 грн будут находиться на счету. Я выполнил все необходимое и зарегистрировал карту, однако доступа к счету я не получил. Позвонил на горячую линию банка мне ответили, что все равно нужно явиться в отделение с паспортом и кодом и до этого момента карта будет заблокирована и какие либо операции с ней невозможны. Я сегодня прибыл в отделение по адресу г. Днепр ул.Донецкое шоссе, 1. Консультант первое, что меня спросила, откуда я взял эту карту. Я все объяснил, после этого она сказала мне, чтобы я дал ей в бумажном виде паспорт и ИНН для того чтобы она их скопировала. Я говорю, но ведь ДИЯ у мня есть приложение! На что мне сказали, что если бы я был клиентом, тогда ДИЯ достаточно, а так … извините.

Ребята, вот у меня вопрос… не жалко 50 грн потраченных на покупку этого «стартового пакета», но объясните мне зачем вся команда маркетологов корпорации АТБ так и банка билась над тем чтобы создать эту услугу, разработать дизайн «стартового пакета», разместить в сети АТБ, если вы… не буду писать кто, требуете в БУМАЖНОМ ВИДЕ ПАСПОРТ И ИНН, чтобы его откопировать!!! Зачем вы пишите на них что достаточно приложения ДИЯ, если вы все равно блокируете «пустую карту» ??? Зачем это все? Предупреждение всем. Если увидите, что продается «стартовый пакет» Банковская карта АТБ от Райффайзен Банк, не видитесь. Все равно нужно идти в банк с БУМАЖНЫМИ документами, иначе никак. Жаль.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 10:46
Доброго вечора! Для перевірки інформації та надання детальних коментарів, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, нам Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
letro 1 грудня 2021, 22:39
Відділення за адресою: Одеса, вул. Черняховського, 24
Добрый вечер!
Оставляла ранее негативный отзыв. Трижды обращалась в банк для получения карты «100 дней». Трижды был отказ. На днях перезвонил представитель банка с предложением подойти и опять оставить заявку. Попытка опять была неуспешной. В чем причина — так и осталось загадкой.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 23:04
Доброї ночі. Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручностей. Хочемо пояснити, що прийняте рішення залежить від безлічі об'єктивних обставин, в тому числі, дохід, стабільність надходжень, кредитна історія. Зміни за цими напрямками здатні істотно вплинути на доступність кредитних пропозицій.
Ми розберемось завтра в даній ситуації та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
RaifHelp.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 грудня 2021, 10:23
Доброго дня. Написали Вам в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vita14111980q 1 грудня 2021, 10:11
Дякую за швидке обслуговування.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 10:14
Доброго дня! Дякуємо за відгук, обов'язково передамо його колегам із відділення, назву якого Ви вказали. Будемо продовжувати робити все можливе, щоб обслуговування в нашому Банку завжди знаходилося на найвищому рівні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
0500100536 29 листопада 2021, 14:01
Я проживаю в г. Каматорск. 2 года назад по просьбе бухгалтера закрыл все счета в РБА из-за плохого обслуживания как фоп. В этом году акция в АТБ скидки акции всё прекрасно кроме одного для открытия карты все равно пришлось ехать в банк после этого два дня звонили приедте оформить карту, а уже оформили, ну извините. Прошел месяц карту заблокировали, и узнал об этом на кассе как так почему не слушал бухгалтера, сообщить клиенту зачем? Мораль снять деньги и в другой банк.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 14:11
Доброго дня! Для отримання картки, дійсно, є необхідність разово відвідати відділення Банку, при цьому зробити це можливо як при відкритті рахунку (при цьому одразу підписуються всі документи та Клієнт отримує неіменну картку) так і по факту виготовлення іменної картки (Клієнт замовляє картку на сайті, після отримання СМС про її готовність, звертається у відділення, забирає картку та підписує документи). Також оформлення картки можливе у магазинах мережі АТБ. Для перевірки причин блокування картки просимо надати додаткові данні (ідентифікаційних номер) можна в особистих повідомленнях Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Omega9 25 листопада 2021, 11:01
Відділення за адресою: Львів, вул. Володимира Великого, 2
…є безліч дрібниць, які псують враження від співпраці. Трішки засмутило те, що відділення і Call-центр надають різну інформацію щодо вирішення одного конкретного питання — закриття рахунку. Не зважаючи на це всі мої звернення в підтримку закінчувалися вирішення моїх питань. Також варто зауважити, що ввічливість і навички комунікація ваших працівників на висоті (ще б достовірну інформацію надавали). Все що стосується карткового продукту (Райфкарта+) чудово, окрім постійних проблем з кешбеком, але до цього ставлюся з позитивом, бо все ж таки працюєте над ним і вдосконалюєте. Моб. додаток Raiffaisen Online — це ваша найбільша біда. Я готовий приняти те, що транзакції можуть висіти по два дні «В обробці» перш ніж попасти у виписку, готовий прийняти те, що потрібно більше часу для зарахування перказів (порівняно з банками, якими я теж користуюся), але я зовсім не можу зрозуміти ваше налаштування лімітів. Чому не можна винести оплату в інтернеті окремо, а не включати її у ліміт покупок в день? Я практично не здійснюю покупок через інтернет, але часто використовую карту для розрахунків в магазинах і тд., то як мені застрахувати себе від непередбачуваних списать через інтернет і разом з тим комфортно розраховуватися картою за покупки? Будь ласка, подумайте на цим.
Загалом банком задоволений, але до моб. додатку питань безліч.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 листопада 2021, 11:11
Доброго дня! Дякуємо за такий змістовний зворотній зв'язок. Обов'язково передамо колегам, які працюють над вдосконаленням додатку Ваші побажання, сподіваємось, що вони будуть враховані та реалізовані. Стосовно програми ЩЕ!, маємо надію, що вже скоро працюватиме без збою, оскільки зараз тестуємо внесені зміни над якими довгий час працювала команда фахівців.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 25 листопада 2021, 11:16
Також, звертаємось до Вас з проханням надати більш детальну інформацію стосовно некоректних консультацій у відділеннях та/або Інформаційному центрі, а саме вказати дату, номер телефона з якого зверталися до Інформаційного центру або адресу відділення (можна в особисті повідомлення банку) та зазначити стосовно чого була консультація. Кожен такий випадок ми намагаємось аналізувати, щоб виявити та усунути причину виникнення та покращити якість обслуговування у Банку для наших Клієнтів. Будемо вдячні, якщо допоможете нам у цьому.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Natavakyla 25 листопада 2021, 2:47
Открывая зарплатный счёт, специальный. Тебя никто не будет предупреждать, что это обычный счёт… Даже если акцентируется на этом внимание… Почему?! Главное, чтоб открыть? Обманщики.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 листопада 2021, 9:17
Доброго ранку! Рахунки зі спеціальним призначенням (виключно зарплатні або пенсійні) у Банку, дійсно, не відкриваються про що зазначено в Правилах обслуговування фізичних осіб в Банку. На будь-який рахунок, окрім зарплат та соціальних виплат, можуть бути зараховані як власні кошти так і перекази від інших осіб. Що стосується не попередження Вас про це при відкритті, будемо вдячні, якщо повідомите де саме відкривали, щоб ми могли довести інформацію до керівника відділення та акцентувати увагу на необхідності надання повної консультації Клієнтам.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Я не исключаю, что люди, которые разрабатывают для вас информационные системы, включая интернет-банк и приложение, очень милые и приятные в общении, с ними можно попить чай с печеньками и поговорить на отвлечённые темы. Но эти люди не имеют достаточных профессиональных качеств по разработке и тестированию таких ответственных продуктов, как банковские системы! Я пользуюсь вашим банком с апреля этого года, то есть полгода. И как было у меня впечатление, что я стал клиентом какого-то нового банка, который только вышел на рынок, так оно и сохраняется.

Ситуации, в которых при входе в интернет-банк я видел сообщение о технических работах с предложением зайти снова через полчаса, за последнее время стали обычным делом.

Ситуация с программой лояльности «ЩЕ» просто абсурдна — она почти постоянно недоступна из-за того, что «мы проводим улучшение нашей системы». Из последнего — «с 16 по 18 не будет доступна, потому что мы её улучшаем, зато уж 19 всё будет прекрасно!» — «ой, что-то пошло не так, но вы точно сможете воспользоваться своими бонусами 22 ноября» — «ай-яй, снова не срослось, когда-нибудь мы вам всё отдадим, не волнуйтесь, но когда сказать не можем».

В разделе оплаты коммунальных услуг почти пусто, даже элементарные справочники не смогли завести и организовать, чтобы людям не пришлось вбивать IBAN-ы и заполнять остальные реквизиты вручную.

Я пользуюсь банковскими продуктами уже более 20 лет, из них различные системы дистанционного обслуживания использую около 15. И поверьте моему опыту — более «сырого», неудобного, проблемного продукта, чем ваши, я не встречал нигде. И я готов был бы простить это местечковому банку, только выходящему на рынок. Но вам всем должно быть стыдно за свои продукты.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 листопада 2021, 12:03
Доброго дня! Нам, дійсно, дуже прикро, що ми справили на Вас таке негативне враження про Банк, запевняємо, що робимо все можливе щоб стабілізувати роботу системи «Райффайзен онлайн». Що стосується роботи програми «ЩЕ», вона буде відновлена найближчим часом і, сподіваємось, що її нові можливості Вас приємно здивують. Інформація, відносно наповнення розділу оплати комунальних послуг передана нами колегам для врахування в подальшій роботі. Повторно приносимо вибачення за незручності створені Вам збоями в роботі системи Банку та сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
selena1978 23 листопада 2021, 21:09
Добрый вечер. Почитала у вас отзывы и увидела как одну женщину обманула мошенница та же и меня Проценко Ирина михайловна номер ее карты 5366393300783418 меня обманула на 3200 что делать подскажите пожалуйста
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 листопада 2021, 11:14
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікувати відповідь. Дана картка не належить Банку, тому, на жаль, жодних дій щодо перевірки або застосування передбачених в таких випадках заходів, вчинити не можемо. Рекомендуємо негайно звернутися до правоохоронних органів для вирішення ситуації в порядку, передбаченому законодавством.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
selena1978 23 листопада 2021, 21:08
Доррый вечер. Почитала у вас отзывы и увидела как одну женщину обманула мошенница та же и меня Проценко Ирина михайловна номер ее карты 5366393300783418 меня обманула на 3200 что делать подскажите пожалуйста
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 листопада 2021, 11:13
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікувати відповідь. Дана картка не належить Банку, тому, на жаль, жодних дій щодо перевірки або застосування передбачених в таких випадках заходів, вчинити не можемо. Рекомендуємо негайно звернутися до правоохоронних органів для вирішення ситуації в порядку, передбаченому законодавством.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
letro 21 листопада 2021, 0:39
Відділення за адресою: Одеса, вул. Черняховського, 24
10 лет пользовалась картой «Прозора». Срок действия карты закончился. Хочу оформить карту «100 дней». Три раза получаю отказ в одобрении заявки. Написала обращение на сайте банка с требованием объяснить причину отказа. Ответа не получила. Очень непонятны действия банка по отношению к благонадежному клиенту.
Придется обратиться к более ответственному банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 листопада 2021, 9:50
Доброго ранку! Нам прикро, що засмутили Вас відмовивши в наданні кредитної картки. При цьому маємо зазначити, що видача кредиту це право Банку та рішення про кредитування приймається на підставі аналізу великої кількості факторів, зокрема фінансового стану позичальника, кредитної історії та ін. Що стосується від повіді на звернення, надайте, будь ласка, номер звернення, який надходив Вам під час його реєстрації, перевіримо чому не надано відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vlad Koval 20 листопада 2021, 18:47
Відділення за адресою: Київ, вул. Прорізна, 3
После обновления мобильного предложения перестало заходить в приложение. Крутится и не грузит. Много раз пытался зайти в банкинг со своего мобильного телефона, всё тоже самое. Звонил на горячую линию, спросив кучу данных всё равно ничем не смогли помочь. Мне приходится заходить через телефон родственника, так как на моем всё то же самое.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 листопада 2021, 19:09
Доброго вечора! Приносимо вибачення за незручності, але якщо система Райффайзен онлайн працює з іншого пристрою, то можливо причина в вашому мобільному телефоні? Чи рекомендували Вам видалити додаток, а потім завантажити його знову. Також, будемо вдячні, якщо у особистих повідомленнях зазначите свій ідентифікаційний номер, перевіримо з якого пристрою намагалися здійснити вхід та запитаємо у колег, які здійснюють підтримку системи в чому може бути проблема.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Niksel2005 20 листопада 2021, 11:56
Сегодня, около 8:00 перевела деньги с депозитного счета на карточный. На 12:00 деньги до сих пор не поступили, хотя на горячей линии сказали в течении часа.
Как расценивать действия банка? Воровство? Поддержка клиента на нуле.
Две заявки оформлены, безрезультатно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 листопада 2021, 12:36
Доброго дня! Дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний. Перевіримо інформацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 листопада 2021, 17:37
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді та за те, що ситуація, яка виникла з технічних причин, завдала Вам незручності. Зараз питання позитивно вирішено, робимо все можливе, щоб мінімізувати такі ситуації у майбутньому та сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Afferist 20 листопада 2021, 0:29
Пять лет обслуживаюсь в Аваль банке, и всем вроде бы был доволен, но недавно у меня украли портмоне, естественно с картой на которой были деньги. Так как добираться домой мне нужно было больше часа из другого города, то о блокировке карты не могло быть и речи, а самое главное, я был уверен, что воспользоваться картой у вора не получится без пин-кода, ибо даже у меня всегда при оплате бесконтактной операцией «payWave» запрашивало пин код, и меня это не напрягало, даже наоборот, мне казалось это правильным. И каково же было мое удивление, когда я, причем с запозданием, получил пять смс-сообщений о расходе средств по карте на полтора тысячи гривен, из пяти разных магазинов города. Я чуть шею не сломал когда несся домой к компьютеру, что бы заблокировать оставшиеся средства, пока вор не без косвенной помощи банка, не лишил меня средств к существованию окончательно!
Обращаюсь к банку, надеюсь Вы меня услышите пока не пострадало больше людей от подобной проблемы.
Почему вы не можете в своем интернет банкинге, таком удобном и функциональном, создать пункт меню, для самостоятельного по желанию клиента, изменения лимитов по бесконтактным операциям PayWave, и запросе пин-кода при превышении установленного клиентом лимита по оплате??? Ведь именно отсутствие такой элементарной и очень очевидно нужной опции, служит отличным помощником для злоумышленников. Вам так не кажется?! А с помощью нехитрой китайской сканирующей приспособы, к вам в метро прижмется подозрительного вида персонаж, и вы в один миг лишитесь своих накоплений, получа к тому же смс о расходе средств с огромным запозданием!
P. S. Я уже молчу об этой новой полиции, абсолютно не компетентной и очень вредной, с точки зрения трат моих налогов, как организации призванной защищать закон и покой граждан. Которая пальцем не пошевелила для поимки злоумышленника, имея при этом на руках полное досье на вора, и видео-факт совершения преступления, которые я им предоставил, сделав предварительно за них всю работу!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 листопада 2021, 11:07
Доброго дня! Нам прикро, до виникла така неприємна ситуація, обов'язково передамо Ваше побажання колегам, які відповідають за безпеку карткових розрахунків. Будемо вдячні, якщо зазначите свій ідентифікаційний код ( можна в особистих повідомленнях Банку) перевіримо деталі проведених операцій та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 листопада 2021, 17:12
Доброго вечора! На жаль, так і не отримали від Вас інформацію про Ваш ідентифікаційний номер, щоб перевірити де, які операції та яким шляхом було проведено за допомогою Вашої карти тому повідомляємо загальну інформацію: Граничні суми розрахунків за покупки, при яких введення PIN-коду не потрібно, залежать від типу використовуваної карти, а також від налаштувань системи терміналу, за допомогою якого проводиться операція. Встановити обов’язкове введення PIN-коду при розрахунку на будь-яку суму, на жаль, технічно неможливо. Також маємо зазначити, що, в разі втрати Картки Клієнтом, необхідно негайно здійснити її блокування шляхом звернення до Інформаційного центру з будь-якого номеру телефону або в системі Райффайзен онлайн, це дозволить запобігти втраті коштів з рахунку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
xenium777 18 листопада 2021, 18:45
Відділення за адресою: Львів, вул. Любінська, 4
Підключили наше підприємство під зарплатний проект. Зателефонував на гарячу ліінію із запитанням чи відкриють мені рахунок з використанням «Дії» без паперового паспорта.
Сказали, що відкриють, але тільки при умові, що в мене є внутрішній ID паспорт. В мене в «Дії» тільки закордонний паспорт. Тому було відмовлено. Ось така діджиталізація…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 листопада 2021, 18:55
Доброго вечора! Приносимо вибачення за виниклі незручності, дуже хочемо повністю розібратися в ситуації та надати детальні пояснення, а також допрацювати наші сервіси, щоб бути максимально зручними для Клієнтів. Просимо повідомити номер телефону (можна в особистих повідомленнях банку) з якого зверталися за консультацією, все перевіримо та надамо детальні коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝