Мінфін - Курси валют України

Встановити

Возврат средств при двойном списании

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Zibabyk 3 лютого 2023, 14:58
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 135
Вітаю. Пишу Вам з приводу неправомірних дій Райффайзен банку Аваль. 12 числа я робив покупку в АТБ. У цей час відбулося перемикання світла. Гроші з Карти зняли. А чек не пробився. І мені довелося заплатити вдруге. Весь цей час я писав і дзвонив до АТБ та Райффайзенбанку. Вийшов на керівництво АТБ. Питання з АТБ вирішилося лише 1 лютого. Вони подали повторну заявку на повернення. Виявляється, що вони давали заявку ще 23 січня. Весь цей час у банку стверджували, що від них нічого не надходило і постійно годували мене казками. 1 лютого мені надійшло повідомлення, що справа по спірному списанню вирішена і гроші у мене на рахунку. Гроші так і не прийшли. Писав листа керівництву банку. Вчора зі мною зв’язалися і сказали, що гроші прийдуть ще вчора. Вже сьогодні. Їх немає. Причини не озвучують. Скины переписки могу предоставить.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 15:04
Добрий день!
Дякуємо Вам за відвертий зворотній зв'язок. Ми запевняємо Вас, що Банк не виконує сумнівних операцій та не затримує повернення коштів.
Ваше звернення було передано у роботу менеджера з обслуговування клієнтів для можливосіт детального аналізу ситуації у індивідуальному порядку.
Питання буде вирішено найближчим часом та менеджер зв'яжеться із Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 лютого 2023, 15:17
Ваше звернення знаходиться на постійному контролі менеджера, також ситуація була проаналізована у індивідуальному порядку. Зокрема, зараз паралельно ведеться діалог у Чаті додатку «Райф Ондайн».
Варта зазначити, що попередньо, менеджер Вас проінформував, щодо термінів зарахування коштів на рахунок та він ще не сплинув.
У разі виникнення додаткових питань — просимо звернутись до Чату у «Райф Онлайн»
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 4

+
0
Zibabyk
Zibabyk
3 лютого 2023, 15:08
#
Могу предоставить скины как меня уже почти месяц водят за нос.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
3 лютого 2023, 15:17
#
Корисний коментар
Ваше звернення знаходиться на постійному контролі менеджера, також ситуація була проаналізована у індивідуальному порядку. Зокрема, зараз паралельно ведеться діалог у Чаті додатку «Райф Ондайн».
Варта зазначити, що попередньо, менеджер Вас проінформував, щодо термінів зарахування коштів на рахунок та він ще не сплинув.
У разі виникнення додаткових питань — просимо звернутись до Чату у «Райф Онлайн»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
natashaGra
natashaGra
3 лютого 2023, 17:57
#
Интересно , а сколько тогда срок возврата денег? 2 месяца? А ответы — все скрыто , ничего не узнаешь. Видать есть, что скрывать
+
0
Zibabyk
Zibabyk
3 лютого 2023, 21:29
#
Проблема решена. Деньги вернулись.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися