Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Plunderer 18 квітня 2022, 0:32
24.02.2022 (день начала войны России против Украины) пришло SMS сообщение, что операции по кредитной карте приостановлены — это о том, что, как раз в этот день людям было очень необходимо, что — то купить, например лекарства пока не пропали. К примеру, у меня и зарплатная карта, а этом же банке, но зарплата зачислилась позже (02.03.2022). Супер оперативность в отсечении от финансов в трудный час и клиент «ориентированность».
03.03.2022 пришло SMS сообщение о кредитных каникулах, без сообщения о сроке действия.
Деньги на зарплатной карте я специально оставил для оплаты платежей по кредитной карте.
14.04.2022 пришла трогательная SMS — ка, с надеждой на то, что я в безопасности и волнением, смогу ли я оплачивать кредит, хотя проценты, причем сложные начислялись, невзирая на то, что я специально оставил деньги на зарплатной карте для обязательных платежей. В итоге задолженность по кредитной карте существенно выросла.
Я из Харькова, наверное знаете, что там творится с первых дней войны. Тем более банк видит, что зарплата не начислялась далее. Можно было в такой момент не начислять проценты или снизить их и сделать, чтобы не было процентов на проценты?
Интересно с людей, которые попали в плен, воюют, раненых и т. д. также будут вымогать непомерно выросшую задолженность, учитывая сложные проценты. Юридический аспект этой ситуации я не знаю, пока. Но морально — этическая сторона очень неприглядна, мне кажется.
Вывод:
1. Буду сотрудничество с этим банком по всем направлениям завершать
2. Убеждать на работе и знакомых, прекратить сотрудничество с банком.
3. Максимально распространять информацию об этой ситуации в Соцсетях и СМИ.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 квітня 2022, 9:28
Доброго дня!
Перепрошуємо за тривалість надання відповіді. Ми готові розглянути індивідуальні умови погашення, щодо Вашого кредиту, просимо Вас надати у приватні повідомлення ідентифікаційний код, для отримання детальної інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
aleksandr503 17 квітня 2022, 13:20
Банк навіть не намагається вирішити питання про кредитні канікули!
Надіюсь, Райффайзен буде наказаний за неправомірні протизаконні дії.
Справу передаю до НБУ. Отримав офіційну письмову відповідь, в якій банк визнає, що порушив кредитний договір в односторонньому порядку і здійснив реструктуризацію кредиту без моєї на це згоди. Думаю, винні понесуть відповідальність.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 квітня 2022, 13:50
Доброго дня!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Написали Вам у приватні повідомлення, для аналізу та перевірки звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
FOP2272 16 квітня 2022, 19:40
Раййфайзен банк. В дії статус «кошти зараховано». На картку кошти не прийшли. Подзвонила в банк, відповідь «збій в дії, це помилкове повідомлення». То хто буде за це відповідати. Якщо там кошти виплачені, а тут не прийшли. То де їх шукати. Це ви так допомагаєте. Чи це спеціально зробити вигляд що щось виплачується.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 квітня 2022, 10:01
Доброго дня!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час :( Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку. Більш конкретно, на жаль, повідомити не можемо.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Sweta12 15 квітня 2022, 22:11
Всегда получали социальныи выплоты без задержки. Но два месяца уже не получаем обращаюсь в соцслужбы говарят в банк обратитесь можно узнать как так все банки выдают, а Аваль нет если вы не проводите выплоты надо сообщать для перехода в другой банк
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 16:17
Доброго дня. Перепрошуємо за тривале очікування.
Ми розуміємо, що хотілось би отримати кошти на рахунок миттєво, особливо коли Ви вже знаєте куди їх витратити.
Запевняємо Вас, що кошти зараховуються відразу після того, як вони надходять до банку або не пізніше наступного робочого дня після отримання фінансування від державних органів, швидкість остаточного зарахування залежить від кількості таких зарахувань, бо система опрацьовує їх по черзі. Пам’ятайте, що періодично з легкістю можна перевіряти актуальний баланс рахунку у Райффайзен Онлайн або просто очікувати смс щодо зарахування (якщо сума більше 100 грн).
Перевіривши інформацію по Вашим рахункам зарахувань на них ми не знайшли.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Artal98 14 квітня 2022, 19:48
Оформил помощь 23.03, но до сих пор не получил помощь. Есть ли хоть какая-то вероятность на зачисление помощи?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 9:59
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
Зазвичай, фінансова допомога за програмою «єПідтримка» може бути направлена на Ваш рахунок впродовж 10 днів.
Якщо від моменту подачі запиту на отримання виплати у додатку «Дія» сплинув зазначий термін та кошти не надійшли на рахунок — рекомендуємо звернутись до підтримки Міністерства економіки за номером: 044 253 61 36 з 9:00 до 18:00, електронна скринька:meconomy@me.gov.ua
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olga311990 13 квітня 2022, 19:02
12.04.2022 року вводить в оману людей похилого віку! Розповсюджує брехливу інформацію про інші банки «конкуренти» напевно за для власного грошового збагачення. Залякавши недостовірною інформацією, людям довелося їхати з Козельця через ліса, через Залісся, які тільки звільнені від рашистів, тім самим наражаючись на небезпеку щоб потрапити в інше місцто. Шановне керівництво банку! Може хай ваші «менеджери» не на базарі інформацію шукають, а наприклад читають офіційні новини НБУ. Дуже не гарно в такий час завідома брехати людям, та наражати їх на небезпеку. Прикро, що ваш банк не може іншим методом залучити собі клієнтів, як оббріхувати інших.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 9:10
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування.
Для можливості детального аналізу ситуації та уточнення інформації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Petr0422 12 квітня 2022, 15:15
Підскажіть будь ласка, в чому затримка з виплатою грошових коштів 6500,00 на карту є підтримка? Оформив два тижні тому і досі немає
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 15:17
Доброго дня!
Виплата допомоги відбувається державою протягом 10 днів від дати подання запиту у додатку «Дія».
У разі, якщо зазначений термін часу сплинув та Ви не отримали надходження за програмою «єПідтримка» — рекомендуємо звернутись до підтримки Міністерства економіки за номером: 044 253 61 36, електронна пошта — meconomy@me.gov.ua.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
alexeyh1989 12 квітня 2022, 12:34
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 53
Доброго дня, після того як звільнилася з даного банку, була заблокована повністю грошова карта, як виявилося пізніше по причині того, що банк начислив більшу заробітню платню ніж потрібно.На протязі даного часу не можу користуватися своїми фінансами, що є прямим порушенням закону. Нікому категорично не раджу користуватися будь якими послугами даного банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 13:09
Доброго дня!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 квітня 2022, 18:01
Доброго дня! Повні роз’яснення щодо даної ситуації Вам були надані Вашим менеджером в вайбері та сьогодні додатково прописані в чаті системи «Райф Онлайн», додаткової інформації не буде.
З повагою,
@RaifHelp
Julka30 11 квітня 2022, 20:22
Був взятий кредит готівкою (перекредитування) з нижчою відсотковою ставкою, з пільговим періодом на погашення самого тіла кредиту. Погашення відбувалося вчасно, згідно графіку + посеред місяця клались особисті кошти, щоб швидше погасити кредит (оформлений на 72 міс у вересні 2021року). І тут сюрприз… Самовільно, без попередження, без підставно з порушенням власного договору+ наведенням недостовірної інформації (!) Підняли відсоткову ставку! Після безвідповідальних працівників гарячої лінії, їх незнання! І відвідування банку було доведено що банк (!) Самовільно може піднімати відсотки! Без пояснення! І + до всього немає повернення і вирішення переплати за грудень, січень, лютий по сплаті відсотків!!! І це ще невсе! Незнання і невміння почнити працівниками чому (!) Росте тіло кредиту, чому після сплати, сума кредиту далі росте (!) І нараховується відсоток! Хоча все вчасно погашено! Чому росте головне, тіло кредиту! Відповіді нема. Пояснення нема. Одне, що це такий кредит… Шановні, ви найгірші! Ви необізнані! Ви порушники своїх договорів! Мовчу про ваші так звані канікули під час воєнного стану… На вас потрібно суд та адвокат! Бо підтвердження всіх вашого безправ’я є!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 22:01
Доброго вечора!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
potap262227 11 квітня 2022, 17:28
Відділення за адресою: Житомир, пл. Перемоги, 10
1. Брал новый автомобиль в кредит на 6 лет. Выплатил за год. Через 4 года захотел продать. Не могу снять с учета. Нужна какае то справка с банка. При всем етом есть у меня копия с выходящим номером. Пришел в банк. Ответ: «Дело в архиве предоставить справку не можем. Так как я жил в другом городе за 160 км мне пришлось ездить 5 раз и по времени месяц нервов. Куча разных «специалистов». Пока не нашелся один нормальный работник. Который глянул на копию и ЧЕРЕЗ 3 МИНУТЫ принес справку. Вдумайтесь 3 минуты.

2. Случай опять хочу взять автомобиль. Пришел в банк. Все расспросил у кольсунтанта. Так и так для выбора авто нужно времья. Как снять большую сумму когда выберу авто. Все б хорошо только про то что это акция и она имеет строки ограничения по времени не один «спец» мне не сказал. Итог 150$ залог за авто на воздух.
3. По поводу «каникул». Никто не рассчитывал на холяву как Аваль всем отвечает. Украинцы в такой тяжелый момент расчитывали на отстрочку, для особо неумных с банка обясняю, отстрочка это не списания долга. Но и не так что б в конце сразу за все месяца %. Скажите смысл таких каникул? В марте и апреле не насчитуем, но в мае сразу за 3 месяца. Я выхожу на пример только на роботу. Мне еще месяц нужно проработать что б что-то получить. А вы пользуясь моментом насчитуете быстренько проценты. Это как добивать лежачего. Все мы знаем как таких называют…
И не пишите что вам жаль. Вам на Украинцев плевать.
Я больше не буду ползоваться етим банком НИКОГДА!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 22:01
Доброго вечора!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
satyrizer 10 квітня 2022, 10:44
14 днів з моменту успішного оформлення в Дії. Кошти наразі не нараховані.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 19:12
Доброго дня.
Кошти зараховуються відразу на рахунки, як тільки вони надходять до Банку. У випадку, якщо Ви подали заявку та не отримали допомогу, рекомендуємо Вам звертатись до Міністерства економіки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladyslav571 9 квітня 2022, 12:58
Подавав заяву ще 25.03 грошей досі нема
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 19:11
Доброго дня.
Кошти зараховуються відразу на рахунки, як тільки вони надходять до Банку. У випадку, якщо Ви подали заявку та не отримали допомогу, рекомендуємо Вам звертатись до Міністерства економіки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Classic 510 7 квітня 2022, 13:56
Насамперед розпочну з того, що такого обслуговування не міг очікувати від банку з таким іменем, проте, як завжди, некомпетентність та нульова клієнтоорієнтовність.

1/03/22 мною було проведено три платежі з картки (не переказ по номеру картки, а саме платежі), але після проведених оплат оплачений предмет я не отримав і інша сторона не виходила на зв’язок.
2/03/22 звертаюся в банк на гарячу лінію, розповідаю ситуацію, прошу скасувати чи заблокувати дані транзакції і повернути кошти, оскільки саме не отримав те, за що заплатив, і на зв’язок отримувач платежів не виходить.
Слово «чарджбек» не говорив, бо вважаю, що люди, які працюють в банку професіонали і краще мене знають, що робити в такій ситуації. Проте, на гарячій лінії банку спочатку мені сказали, що не знають чи можна скасувати транзакції, але через декілька хвилин порад від інших спеціалістів банку, оператор оформила заяву на спірну транзакцію № 409893.
3/03/22 банк повідомляє мене, що немає підстав для повернення коштів — тобто їм вистачило доби, щоб розібратися з ситуацією, прикласти всіх зусиль, щоб відстояти позицію свого клієнта, і повідомити його про це.
Наступного дня знову звертаюся на гарячу лінію і прошу розяснити причину відмови, в двох словах сказали, що Ви ввели код 3D secure, тому й відмова. Але ж без цього коду, я б не провів платежі і претензій жодних тоді не міг висловлювати. Попросив детальну відповідь надіслати на електронну адресу вказану в договорі — зафіксували звернення.
Проходить тиждень, відповіді немає, телефоную і прошу знову детальну відповідь надіслати на електронну адресу вказану в договорі — зафіксували звернення.
Проходить ще тиждень, відповіді немає, телефоную і прошу знову детальну відповідь надіслати на електронну адресу вказану в договорі — зафіксували звернення.
23/03/22 паралельно ще написав звернення в чаті, через додаток, станом на 7/04/22 відповіді й досі немає — може ця функція лишня в додатку, якщо така «швидка» реакція на запити в ньому?

Далі порахував, що достатньо почекав на відповідь, якої немає, знову звертаюся і питаю як так? Сказали у відділенні можете отримати детальну відповідь, на пошту не відправляємо.
Знайшов відділення, яке працювало в Києві, приїзджаю, роздруковують відповідь, читаю, і в мене шок.
Відповідь банку: так як ви провели цю операцію самостійно, підстав для повернення коштів немає. Звертайтеся в правоохоронні органи. — до чого тут правоохоронні органи? якщо у банка є можливості розібратися з цим питанням

Ніхто й не казав, що платежі проводили треті особи чи хтось використав мої дані. Основна проблема і причина мого звернення, що після проведених оплат оплачений предмет я не отримав і інша сторона не виходила на зв’язок.
Питання в чому вони там розбиралися і як відстоювали мої інтереси? Чи слідували вони правилам платіжних систем та описаним в них можливостям до опротестування транзакцій? Чи знають вони про чарджбек? — не зрозуміло.
Відповідь, що не розбиралися і не шукали навіть способу розібратися, просто відписку написали і все.

Таке воно обслуговування в Райфі — некомпетентність та нульова клієнтоорієнтовність.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 14:14
Доброго дня!
В першу чергу хочемо принести вибачення за тривалість очікування на відповідь та на вирішення Вашого питання.
Щодо спірної транзакції, для можливості аналізу ситуації та повторного взяття обставин на розгляд просимо Вас написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код. Після додаткової перевірки по результату напишемо Вам у приватні повідомлення. Дякуємо за розуміння та бережіть себе
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tome 7 квітня 2022, 10:49
Как же они всех надули. В начале войны показали, будто они банк который поддерживает Украинцев в этот сложный период, а на самом деле, решил их нагнуть
Кредитные каникулы которые они придумали — это лохотрон. В первый месяц они прислали смс, что дозволяют не платит в этом мае процент и тело кредита. Думаю вот хорошо, какие молодцы. Захожу в апреле, а они выставляют мне счёт и за май и за апрель, то есть я человек который находится в тяжёлой ситуации, рассчитываю на то, что мне нужно будет положить 2000 тысячи грн, а вместо этого банк меня нагибает и говорит плати 4000, ты же в прошлом месяце не платил. Просто ***. Призываю ВСЕХ МАССОВО НЕ ПЛАТИТЬ КРЕДИТЫ И ПОДАВАТЬ НА ИХ В СУД!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 11:06
Доброго дня!
Кредитні канікули – це відтермінування сплати боргу, а не його прощення, на жаль.
Райф вже підтримав Вас, надавши кредитні канікули на погашення заборгованості та відсотків за вашим кредитом, на один місяць, у березні. Але, Ми просимо Вас здійснити наступний плановий платіж згідно графіку погашення за Вашим кредитним договором.
Про завершення дії кредитних канікул було здійснено інформування. Після чого, у день формування мінімального платежу за умови закінчення терміну дії пільгового періоду було виставлено платіж на погашення відсотків, згідно кредитного договору.
Погашення кредитної карти відбувається щомісячними автоматичними списаннями з зарплатного рахунку. Якщо коштів на зарплатному рахунку недостатньо, платіж резервується на рахунку, а після поповнення рахунку та відображення цього поповнення в виписці — списується і зараховується на кредитну карту.
Ми завжди готові розглянути індивідуальні умови погашення, просимо написати запит у Райф. Онлайн (зв'язок з Банком — чат).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 квітня 2022, 10:39
Отзыв не засчитан (на 11.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serjg07 6 квітня 2022, 0:51
Ребят, вот вы в отзывах просите идти на встречу и платить за кредиты
Так может и вы пойдёте людям на встречу, и включите кредитные лимиты? Несмотря на отсутствие задолженности, кредитных лимитов нету.
Это элементарно не по-человечески
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 квітня 2022, 9:16
Доброго дня!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Згодні з Вами, що в наш час зручно мати суму «про запас» і не дуже приємно раптово залишитися без підстраховки, нам шкода, що це могло порушити Ваші плани і сподіваємося на Ваше розуміння, адже ми на щоденній основі переглядаємо величезну кількість лімітів по картках, як в меншу, так і в більшу сторону, аналізуючи фінансові зміни на рахунках наших клієнтів, так ще дуже багато чинників. Ми продовжуємо та не зупиняємо роботу щодо підтримки наших клієнтів, та якщо будуть зміни обов'язково повідомимо додатково. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Rossstik 5 квітня 2022, 18:57
Відділення за адресою: Львів, вул. Матейка, 8
На початку війни прийшло повідомлення про надання кредитних канікул до червня. Люди втратили хтось роботу, хтось дім, хтось здоров’я, а хтось взагалі життя. А з 1-го квітня почали активно приходити смс з повідомленням про завершення кредитних канікул. Багато хто зараз ледь кінці з кінцями зводить, і я в цьому числі, і знаючи що кредитні канікули триватимуть до червня перерозподілив сімейний бюджет, з розрахунком на ці канікули, але мабуть в банку або не правильний календар, або просто обманюють людей… Нажаль…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 квітня 2022, 9:24
Доброго дня!
Дякуємо за Ваше очікування.
Кредитні канікули – це відтермінування сплати боргу, а не його прощення, на жаль.
Райф вже підтримав Вас, надавши кредитні канікули на погашення заборгованості та відсотків за вашим кредитом, на один місяць, у березні. Але, Ми просимо Вас здійснити
Про завершення дії кредитних канікул було здійснено інформування. Після чого, у день формування мінімального платежу за умови закінчення терміну дії пільгового періоду було виставлено платіж на погашення відсотків, згідно кредитного договору.
Погашення кредитної карти відбувається щомісячними автоматичними списаннями з зарплатного рахунку. Якщо коштів на зарплатному рахунку недостатньо, платіж резервується на рахунку, а після поповнення рахунку та відображення цього поповнення в виписці — списується і зараховується на кредитну карту.
У разі виникнення фінансових складнощів ми готові розглянути індивідуальні умови, для цього просимо написати звернення у Чат додатку Райффайзен Онлайн (зв'язок з Банком — чат).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
rvrromgmailcom rvrromgmailcom rvrromgmailcom 4 квітня 2022, 17:42
22 лютого мною було оформлено кешбек картку «2 кешбека». У банку зустріли як рідного. Пообіцяли, що протягом 57 днів (пільговий період) ніяких процентів нараховуватись не буде. В авалівському додатку на віртуальній картці, щоб я не сумнівався стоїть дата — 20.04 — кінець пільгового періоду, до якого потрібно повернути кредит. Яке ж було моє здивування, коли прийшло повідомлення, що пільговий період уже виявляється минув і я вже використовую кошти поза пільговим періодом на які вже нараховуються драконівські проценти!
Коли я звернувся в банк, працівники теж не могли зразу зрозуміти у чому справа і довго розбирались. А потім виявилось, що картка «2 кешбеки» передбачає і кілька пільгових періоди, про які в процесі оформлення карти навіть мова не йшла)))))) Тобто кілька пільгових періодів (після закінчення яких потрібно поверунти кошти) в середині загального періоду в 57 днів.!))))) Причому працівники мені повчально заявили, що вказано «до 57 днів», тобто може бути і менше (які претензії, дядя?). Таким чином я вже сплачую проценти по «безпроцентні» картці, коли ще «пільговий період» не минув.
Громадяни, будьте пильні і оминайте цих аферистів десятою дорогою.
В процесі користування будь-якими їхніми кредитними ресурсами вас очікує багато неочікуваних сюрпризів.
В період воєнних дій є багато повідомлень про кредитні канікули від різних банків, а такий підхід- це чисте мародерство!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 22:28
Доброго вечора!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
aleksandr503 3 квітня 2022, 16:10
Кредитні канікули від Райффайзен — це не просто «лохотрон», як було написано в одному із відгуків, а мародерство на офіційноиу рівні під час військового стану і на вас чекають суди!
Райффайзен встановив мені кредитні канікули без інформування, без мого дозволу на це. Це є порушенням моїх конституційних прав, а також порушення усіх умов підписаного мною кредитного договору.
Пояснюю, із-за відтермінування планового платежу на один місяць у березні, у моєму новому графіку платежів з’явилось два нові платежі. Тобто, якщо в початковому договорі останній плановий платіж мав бути 06.08.2025, то зараз у «новому» графіку — 06.10.2025.
Чому так? У відділенні банку м. Нововолинськ не відповіли на це запитання.
Попросив у них (відділення банку) порахувати відсотки за березень, тобто на скільки збільшилась загальна сума кредиту, відповідь — 2800 грн. Проте, при самостійному перерахунку по «новому» графіку платежів, нарахував більше 6000 грн додаткових витрат (а саме, сума планового щомісячного платежу збільшилась + один місяць із двох, які з’явились у графіку). На запитання представнику банку чому саме така сума, відповідь — «я не знаю».
Хто може відповісти на ці запитання, вони також не знають!
Висновок: 1. Некомпетентність персоналу просто зашкалює. 2. Кредитні канікули від Райффайзен банку — це не допомога людям у важкі військові часи, а нова схема збагачення банку, бізнес якого «будується на крові українців» (просто більше не можу мовчати — Райффайзен продовжує свою роботу у Росії, хоч і мають приставку «international»).
Якщо ви думаєте, що я згадав про їх бізнес в росії, коли у мене виникли неприємності, то ні — я офіційно писав їм про це раніше у чаті і маю усі докази.

P. s. Я в змозі, наразі, оплачувати свій кредит, ніяких кредитних канікул я не просив і не подавав заявку. Також не був проінформований про ці канікули і їх умови офіційними документами. СМС — не є засобом офіційного і гарантійного інформування.
Усі звернення в чатах, дзвінки, звернення у відділення і письмове звернення, звернення у НБУ — зафіксовані!
Ще раз повторюю, що це порушення умов договору зі сторони банку, а також порушення моїх прав, і не забуваю, що на даний час — це мародерство.
Думаю, усі необхідні служби повинні зацікавитись такими випадками, і притягнути винних до відповідальності!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 квітня 2022, 17:08
Доброго дня!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки.Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
OleksandrMar7 3 квітня 2022, 8:30
Сьогодні, через місяць від початку війни Банк Аваль списав з мого рахунку плановий платіж по кредиту, тому що вони вирішили не продовжувати кредитні канікули автоматично для всіх клієнтів.
Наразі почали розглядати заяви на кредитні канікули індивідуально, а поки результату розгляду немає система списує кошти.
Я зараз дистанційно працюю, але на утриманні у мене 4 сім'ї (8 дорослих і 3 дітей).
Як можна так поступати під час дії воєнного часу?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 квітня 2022, 10:23
Доброго дня!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки.Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Andrepq 2 квітня 2022, 11:16
Доброго дня. Я шокований скільки поганих отзивів про данний банк. Це реально єдиний банк в Україні який займається шахрайством, обманом людей. Зробив оплату на іноземному сайті, дав підтвердженя на сумму 37000 грн, все пройшло успішно на балансі карти 0, через 3 дня дивлюст, а там вже — 1000 грн і кожен день росте сумма, я такого ще не бачив ніде!!! Люди будьте обережні, банк не попереджає і надає неправдиву інформацію!!! *** банк
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 16:17
Доброго дня. Нам дуже прикро, що дана ситуація залишила після себе негативний досвід про роботу Банку вцілому.
Додатки таксі UBER, BOLT; сервіси Google, Apple; сайт iHerb, Paypal, Uber / Bolt і т.д. проводять свої операції через закордонні банки / рахунки. Тобто, в моб. додатку або на сайті Вам сума за послугу показується в гривнях, але за фактом в наш Банк приходить запит на списання доларів або євро. Запит на списання за правилами обслуговування рахунку може надійти до 8 календарних днів. Ми, як ваш обслуговуючий банк, купуємо валюту і оплачуємо рахунок. У зв'язку з конвертацією виникає різниця між номінальною вартістю послуги, яку показує вам сервіс і реальною вартістю. На майбутнє, щоб Вам простіше було орієнтуватися: сума оплати через закордонні сайти / сервіси буде на 2-5% більше заявленої (залежить від курсів).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝