×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Кому война , кому нажива .
03.03.2022 пришло SMS сообщение о кредитных каникулах, без сообщения о сроке действия.
Деньги на зарплатной карте я специально оставил для оплаты платежей по кредитной карте.
14.04.2022 пришла трогательная SMS — ка, с надеждой на то, что я в безопасности и волнением, смогу ли я оплачивать кредит, хотя проценты, причем сложные начислялись, невзирая на то, что я специально оставил деньги на зарплатной карте для обязательных платежей. В итоге задолженность по кредитной карте существенно выросла.
Я из Харькова, наверное знаете, что там творится с первых дней войны. Тем более банк видит, что зарплата не начислялась далее. Можно было в такой момент не начислять проценты или снизить их и сделать, чтобы не было процентов на проценты?
Интересно с людей, которые попали в плен, воюют, раненых и т. д. также будут вымогать непомерно выросшую задолженность, учитывая сложные проценты. Юридический аспект этой ситуации я не знаю, пока. Но морально — этическая сторона очень неприглядна, мне кажется.
Вывод:
1. Буду сотрудничество с этим банком по всем направлениям завершать
2. Убеждать на работе и знакомых, прекратить сотрудничество с банком.
3. Максимально распространять информацию об этой ситуации в Соцсетях и СМИ.
Перепрошуємо за тривалість надання відповіді. Ми готові розглянути індивідуальні умови погашення, щодо Вашого кредиту, просимо Вас надати у приватні повідомлення ідентифікаційний код, для отримання детальної інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Кредитні канікули.
Надіюсь, Райффайзен буде наказаний за неправомірні протизаконні дії.
Справу передаю до НБУ. Отримав офіційну письмову відповідь, в якій банк визнає, що порушив кредитний договір в односторонньому порядку і здійснив реструктуризацію кредиту без моєї на це згоди. Думаю, винні понесуть відповідальність.
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Написали Вам у приватні повідомлення, для аналізу та перевірки звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
єПідтримка
Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час :( Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку. Більш конкретно, на жаль, повідомити не можемо.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Детскии пособия
Ми розуміємо, що хотілось би отримати кошти на рахунок миттєво, особливо коли Ви вже знаєте куди їх витратити.
Запевняємо Вас, що кошти зараховуються відразу після того, як вони надходять до банку або не пізніше наступного робочого дня після отримання фінансування від державних органів, швидкість остаточного зарахування залежить від кількості таких зарахувань, бо система опрацьовує їх по черзі. Пам’ятайте, що періодично з легкістю можна перевіряти актуальний баланс рахунку у Райффайзен Онлайн або просто очікувати смс щодо зарахування (якщо сума більше 100 грн).
Перевіривши інформацію по Вашим рахункам зарахувань на них ми не знайшли.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Е-підтримка
Перш за все, дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
Зазвичай, фінансова допомога за програмою «єПідтримка» може бути направлена на Ваш рахунок впродовж 10 днів.
Якщо від моменту подачі запиту на отримання виплати у додатку «Дія» сплинув зазначий термін та кошти не надійшли на рахунок — рекомендуємо звернутись до підтримки Міністерства економіки за номером: 044 253 61 36 з 9:00 до 18:00, електронна скринька:meconomy@me.gov.ua
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Менеджер Ремез Олена Володимирівна
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування.
Для можливості детального аналізу ситуації та уточнення інформації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Допомога 6500
Виплата допомоги відбувається державою протягом 10 днів від дати подання запиту у додатку «Дія».
У разі, якщо зазначений термін часу сплинув та Ви не отримали надходження за програмою «єПідтримка» — рекомендуємо звернутись до підтримки Міністерства економіки за номером: 044 253 61 36, електронна пошта — meconomy@me.gov.ua.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Заблокували карту
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Розчарована! Безвідповідальність! А головне беззаконня!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Ужасный банк
2. Случай опять хочу взять автомобиль. Пришел в банк. Все расспросил у кольсунтанта. Так и так для выбора авто нужно времья. Как снять большую сумму когда выберу авто. Все б хорошо только про то что это акция и она имеет строки ограничения по времени не один «спец» мне не сказал. Итог 150$ залог за авто на воздух.
3. По поводу «каникул». Никто не рассчитывал на холяву как Аваль всем отвечает. Украинцы в такой тяжелый момент расчитывали на отстрочку, для особо неумных с банка обясняю, отстрочка это не списания долга. Но и не так что б в конце сразу за все месяца %. Скажите смысл таких каникул? В марте и апреле не насчитуем, но в мае сразу за 3 месяца. Я выхожу на пример только на роботу. Мне еще месяц нужно проработать что б что-то получить. А вы пользуясь моментом насчитуете быстренько проценты. Это как добивать лежачего. Все мы знаем как таких называют…
И не пишите что вам жаль. Вам на Украинцев плевать.
Я больше не буду ползоваться етим банком НИКОГДА!!!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Відсутня виплата Є-Підтримка
Кошти зараховуються відразу на рахунки, як тільки вони надходять до Банку. У випадку, якщо Ви подали заявку та не отримали допомогу, рекомендуємо Вам звертатись до Міністерства економіки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Немає виплати Єпідтримка 6500
Кошти зараховуються відразу на рахунки, як тільки вони надходять до Банку. У випадку, якщо Ви подали заявку та не отримали допомогу, рекомендуємо Вам звертатись до Міністерства економіки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Чарджбек у райфі або розгляд спірної транзакції
1/03/22 мною було проведено три платежі з картки (не переказ по номеру картки, а саме платежі), але після проведених оплат оплачений предмет я не отримав і інша сторона не виходила на зв’язок.
2/03/22 звертаюся в банк на гарячу лінію, розповідаю ситуацію, прошу скасувати чи заблокувати дані транзакції і повернути кошти, оскільки саме не отримав те, за що заплатив, і на зв’язок отримувач платежів не виходить.
Слово «чарджбек» не говорив, бо вважаю, що люди, які працюють в банку професіонали і краще мене знають, що робити в такій ситуації. Проте, на гарячій лінії банку спочатку мені сказали, що не знають чи можна скасувати транзакції, але через декілька хвилин порад від інших спеціалістів банку, оператор оформила заяву на спірну транзакцію № 409893.
3/03/22 банк повідомляє мене, що немає підстав для повернення коштів — тобто їм вистачило доби, щоб розібратися з ситуацією, прикласти всіх зусиль, щоб відстояти позицію свого клієнта, і повідомити його про це.
Наступного дня знову звертаюся на гарячу лінію і прошу розяснити причину відмови, в двох словах сказали, що Ви ввели код 3D secure, тому й відмова. Але ж без цього коду, я б не провів платежі і претензій жодних тоді не міг висловлювати. Попросив детальну відповідь надіслати на електронну адресу вказану в договорі — зафіксували звернення.
Проходить тиждень, відповіді немає, телефоную і прошу знову детальну відповідь надіслати на електронну адресу вказану в договорі — зафіксували звернення.
Проходить ще тиждень, відповіді немає, телефоную і прошу знову детальну відповідь надіслати на електронну адресу вказану в договорі — зафіксували звернення.
23/03/22 паралельно ще написав звернення в чаті, через додаток, станом на 7/04/22 відповіді й досі немає — може ця функція лишня в додатку, якщо така «швидка» реакція на запити в ньому?
Далі порахував, що достатньо почекав на відповідь, якої немає, знову звертаюся і питаю як так? Сказали у відділенні можете отримати детальну відповідь, на пошту не відправляємо.
Знайшов відділення, яке працювало в Києві, приїзджаю, роздруковують відповідь, читаю, і в мене шок.
Відповідь банку: так як ви провели цю операцію самостійно, підстав для повернення коштів немає. Звертайтеся в правоохоронні органи. — до чого тут правоохоронні органи? якщо у банка є можливості розібратися з цим питанням
Ніхто й не казав, що платежі проводили треті особи чи хтось використав мої дані. Основна проблема і причина мого звернення, що після проведених оплат оплачений предмет я не отримав і інша сторона не виходила на зв’язок.
Питання в чому вони там розбиралися і як відстоювали мої інтереси? Чи слідували вони правилам платіжних систем та описаним в них можливостям до опротестування транзакцій? Чи знають вони про чарджбек? — не зрозуміло.
Відповідь, що не розбиралися і не шукали навіть способу розібратися, просто відписку написали і все.
Таке воно обслуговування в Райфі — некомпетентність та нульова клієнтоорієнтовність.
В першу чергу хочемо принести вибачення за тривалість очікування на відповідь та на вирішення Вашого питання.
Щодо спірної транзакції, для можливості аналізу ситуації та повторного взяття обставин на розгляд просимо Вас написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код. Після додаткової перевірки по результату напишемо Вам у приватні повідомлення. Дякуємо за розуміння та бережіть себе
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Это банк-мародёр
Кредитные каникулы которые они придумали — это лохотрон. В первый месяц они прислали смс, что дозволяют не платит в этом мае процент и тело кредита. Думаю вот хорошо, какие молодцы. Захожу в апреле, а они выставляют мне счёт и за май и за апрель, то есть я человек который находится в тяжёлой ситуации, рассчитываю на то, что мне нужно будет положить 2000 тысячи грн, а вместо этого банк меня нагибает и говорит плати 4000, ты же в прошлом месяце не платил. Просто ***. Призываю ВСЕХ МАССОВО НЕ ПЛАТИТЬ КРЕДИТЫ И ПОДАВАТЬ НА ИХ В СУД!!!
Кредитні канікули – це відтермінування сплати боргу, а не його прощення, на жаль.
Райф вже підтримав Вас, надавши кредитні канікули на погашення заборгованості та відсотків за вашим кредитом, на один місяць, у березні. Але, Ми просимо Вас здійснити наступний плановий платіж згідно графіку погашення за Вашим кредитним договором.
Про завершення дії кредитних канікул було здійснено інформування. Після чого, у день формування мінімального платежу за умови закінчення терміну дії пільгового періоду було виставлено платіж на погашення відсотків, згідно кредитного договору.
Погашення кредитної карти відбувається щомісячними автоматичними списаннями з зарплатного рахунку. Якщо коштів на зарплатному рахунку недостатньо, платіж резервується на рахунку, а після поповнення рахунку та відображення цього поповнення в виписці — списується і зараховується на кредитну карту.
Ми завжди готові розглянути індивідуальні умови погашення, просимо написати запит у Райф. Онлайн (зв'язок з Банком — чат).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Кредитные лимиты, льготный период
Так может и вы пойдёте людям на встречу, и включите кредитные лимиты? Несмотря на отсутствие задолженности, кредитных лимитов нету.
Это элементарно не по-человечески
Дякуємо за очікування на відповідь.
Згодні з Вами, що в наш час зручно мати суму «про запас» і не дуже приємно раптово залишитися без підстраховки, нам шкода, що це могло порушити Ваші плани і сподіваємося на Ваше розуміння, адже ми на щоденній основі переглядаємо величезну кількість лімітів по картках, як в меншу, так і в більшу сторону, аналізуючи фінансові зміни на рахунках наших клієнтів, так ще дуже багато чинників. Ми продовжуємо та не зупиняємо роботу щодо підтримки наших клієнтів, та якщо будуть зміни обов'язково повідомимо додатково. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Банк на який не можна покластись
Дякуємо за Ваше очікування.
Кредитні канікули – це відтермінування сплати боргу, а не його прощення, на жаль.
Райф вже підтримав Вас, надавши кредитні канікули на погашення заборгованості та відсотків за вашим кредитом, на один місяць, у березні. Але, Ми просимо Вас здійснити
Про завершення дії кредитних канікул було здійснено інформування. Після чого, у день формування мінімального платежу за умови закінчення терміну дії пільгового періоду було виставлено платіж на погашення відсотків, згідно кредитного договору.
Погашення кредитної карти відбувається щомісячними автоматичними списаннями з зарплатного рахунку. Якщо коштів на зарплатному рахунку недостатньо, платіж резервується на рахунку, а після поповнення рахунку та відображення цього поповнення в виписці — списується і зараховується на кредитну карту.
У разі виникнення фінансових складнощів ми готові розглянути індивідуальні умови, для цього просимо написати звернення у Чат додатку Райффайзен Онлайн (зв'язок з Банком — чат).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Лохотрон від Авалю
Коли я звернувся в банк, працівники теж не могли зразу зрозуміти у чому справа і довго розбирались. А потім виявилось, що картка «2 кешбеки» передбачає і кілька пільгових періоди, про які в процесі оформлення карти навіть мова не йшла)))))) Тобто кілька пільгових періодів (після закінчення яких потрібно поверунти кошти) в середині загального періоду в 57 днів.!))))) Причому працівники мені повчально заявили, що вказано «до 57 днів», тобто може бути і менше (які претензії, дядя?). Таким чином я вже сплачую проценти по «безпроцентні» картці, коли ще «пільговий період» не минув.
Громадяни, будьте пильні і оминайте цих аферистів десятою дорогою.
В процесі користування будь-якими їхніми кредитними ресурсами вас очікує багато неочікуваних сюрпризів.
В період воєнних дій є багато повідомлень про кредитні канікули від різних банків, а такий підхід- це чисте мародерство!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Кредитні канікули без мого дозволу
Райффайзен встановив мені кредитні канікули без інформування, без мого дозволу на це. Це є порушенням моїх конституційних прав, а також порушення усіх умов підписаного мною кредитного договору.
Пояснюю, із-за відтермінування планового платежу на один місяць у березні, у моєму новому графіку платежів з’явилось два нові платежі. Тобто, якщо в початковому договорі останній плановий платіж мав бути 06.08.2025, то зараз у «новому» графіку — 06.10.2025.
Чому так? У відділенні банку м. Нововолинськ не відповіли на це запитання.
Попросив у них (відділення банку) порахувати відсотки за березень, тобто на скільки збільшилась загальна сума кредиту, відповідь — 2800 грн. Проте, при самостійному перерахунку по «новому» графіку платежів, нарахував більше 6000 грн додаткових витрат (а саме, сума планового щомісячного платежу збільшилась + один місяць із двох, які з’явились у графіку). На запитання представнику банку чому саме така сума, відповідь — «я не знаю».
Хто може відповісти на ці запитання, вони також не знають!
Висновок: 1. Некомпетентність персоналу просто зашкалює. 2. Кредитні канікули від Райффайзен банку — це не допомога людям у важкі військові часи, а нова схема збагачення банку, бізнес якого «будується на крові українців» (просто більше не можу мовчати — Райффайзен продовжує свою роботу у Росії, хоч і мають приставку «international»).
Якщо ви думаєте, що я згадав про їх бізнес в росії, коли у мене виникли неприємності, то ні — я офіційно писав їм про це раніше у чаті і маю усі докази.
P. s. Я в змозі, наразі, оплачувати свій кредит, ніяких кредитних канікул я не просив і не подавав заявку. Також не був проінформований про ці канікули і їх умови офіційними документами. СМС — не є засобом офіційного і гарантійного інформування.
Усі звернення в чатах, дзвінки, звернення у відділення і письмове звернення, звернення у НБУ — зафіксовані!
Ще раз повторюю, що це порушення умов договору зі сторони банку, а також порушення моїх прав, і не забуваю, що на даний час — це мародерство.
Думаю, усі необхідні служби повинні зацікавитись такими випадками, і притягнути винних до відповідальності!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки.Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (9)
Списання по кредиту
Наразі почали розглядати заяви на кредитні канікули індивідуально, а поки результату розгляду немає система списує кошти.
Я зараз дистанційно працюю, але на утриманні у мене 4 сім'ї (8 дорослих і 3 дітей).
Як можна так поступати під час дії воєнного часу?
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки.Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Банк Розвод
Додатки таксі UBER, BOLT; сервіси Google, Apple; сайт iHerb, Paypal, Uber / Bolt і т.д. проводять свої операції через закордонні банки / рахунки. Тобто, в моб. додатку або на сайті Вам сума за послугу показується в гривнях, але за фактом в наш Банк приходить запит на списання доларів або євро. Запит на списання за правилами обслуговування рахунку може надійти до 8 календарних днів. Ми, як ваш обслуговуючий банк, купуємо валюту і оплачуємо рахунок. У зв'язку з конвертацією виникає різниця між номінальною вартістю послуги, яку показує вам сервіс і реальною вартістю. На майбутнє, щоб Вам простіше було орієнтуватися: сума оплати через закордонні сайти / сервіси буде на 2-5% більше заявленої (залежить від курсів).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)