Мінфін - Курси валют України

Встановити

Начальник Лубенського відділення

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Добрий день. Я вже багато років являюсь клієнтом Райффайзен Банк, а саме обслуговуюсь у Лубенському відділенні. Які б не виникали питання — працівники відділення завжди допомогають їх вирішувати. Завжди усміхнені та приємні у спілкуванні. Роботою та облуговуванням я задоволена. Але хочу поділитися своїм враженням про ситуацію, яку я спостерігала, а саме спілкування з клієнтами начальником Лубенського відділення — Шаповал Альоною Іванівною. Це просто ЖАХ. Не приховане хамство у спілкуванні з її боку. Клієнтам відповідає так, що як взагалі прості смертні посміли до неї звернутися. І це було неодноразово. Після побаченого, хочеться просто піти з банку і ніколи не повертатись. Цікаво, це така офіційна позиція банку, щоб пішло якнайбільше клієнтів через такі дії керівника. Чи це непрофесіоналізм окремої людини? Але найбільше мене вразило, що цей керівник так само спілкується і зі своїми працівниками, відкрито при клієнтах. Я тільки можу уявити, як ця людина спілкується з працівниками, коли відвідувачів немає. Цікаво також те, що за останні роки, у відділенні часто змінюються працівники. Хоча, дивлячись на те, як керівник, спілкується з клієнтами та зі своїми працівниками — це і не дивно. Хто ж витримає таке відношення? Тому, шановне керівництво, зверніть увагу на даного керівника, адже дуже прикро спостерігати, як непрофесійні дії окремої людини, керівника, який має бути обличчям відділення, руйнують імідж всього відділення.

Коментарі - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
12 червня 2023, 10:45
#
Добрий день!

Дякуємо за теплий відгук про співробітників відділення та сигнал щодо керівника! Нам дуже прикро, що це викликало у Вас негативні емоції. Обіцяємо проаналізувати та розібратися у ситуації щодо відділення. Ми завжди раді допомогти нашим клієнтам, щоб Ви були завжди задоволені під час відвідування відділення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Edo Fordex
Edo Fordex
12 липня 2023, 16:26
#
Результати «проаналізувати та розібратися у ситуації» у студію слабо?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися