×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Купив картку Райфайзен АТБ — гроші на вітер !
Нам щиро шкода, що Ви отримали таке враження від обслуговування в банку.
У випадку, якщо Ви раніше були клієнтом банку або отримували послуги, які потребують збереження даних, і після цього у Вас змінились дані, або якщо дані в базі банку були збережені з помилкою — редагування цих даних можливе у відділенні з документами, після чого Ви зможете відкрити новий рахунок та користуватись ним.
Зі свого боку хочемо розібратись у ситуації для уникнення повторення в подальшому таких прикрих випадків, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Лохотронні сертифікати і погане обслуговування
Нам щиро шкода, що сталась така ситуація і вона вплинула на Ваше враження про банк.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо написати нам у приватні повідомлення, для більш детального аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду та контактного номеру телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Блокування рахунків у військовослужбовця, який їздить на передову
Ось таке відношення в райфайзен банку до військовослужбовців, які захищають Україну. Які гроші заробляють кровью і потом, а банку просто не вигідно.
Спочатку банк робить військового шахраєм, бо звідки гроші. Потім тиждень вимагають бігати відділення, щоб надавати куча документів для підтвердження. Хоча зараз всі дані всі бачать. А потім у відділенні кажуть, що не очікуйте, що вам повернуть ліміт, бо ви ВІЙСЬКОВИЙ! Досі карти не розблаковані, чоловік повністю без грошей, бо закидував на ліміт, щоб його перекривати.
Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Команда Райфу з великою повагою відноситься до наших військових. Висловлюємо вдячність Вашому чоловіку за наш захист та спокій, за тихі ночі та можливість працювати. Віримо в довгоочікувану Перемогу!
Нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення дані Вашого чоловіка (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Опытный специалист!
Щиро вдячні за зворотній зв'язок. Команда Райфу щиро радіє, що візит у відділення викликає у Вас лише позитивні емоції. Працюємо для кожного клієнта та обов'язково передамо подяку у зазначене відділення.
Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Підтвердження дій
Бронював номер на букінгу. Для бронювання ввів номер картки та термін закінчення дії. CVV не знадобився.
Підтвердження на фінансовий номер не прийшло.
Моделюю ситуацію: Хтось, хто дізнався номер картки та термін дії, бронює на букінгу (а можливо і на інших сайтах) по моїй картці якісь послуги. Користується ними і їде, не заплативши. Гроші за послугу знімаються з мене, а я й не знав про це.
Оператор на гарячій лінії сказав, що додаткове підтвердження у системі налаштувати неможливо.
Це така серйозна дірка у безпеці?
Безпека наших Клієнтів – найважливіший пріоритет Банку.
Послуга 3D — Secure підключається автоматично після видачі та активації нової карти. Перевірити активність послуги можливо у Raiffeisen Online: розділ Рахунки — обираєте потрібну карту — Дії — Налаштування 3D Secure.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь, тому передали Ваше зверенння в роботу менеджера.
Просимо очікувати!
З повагою та турботою,
@RaifHelр
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Спорная транзакция
Право выдавать электронные ключи есть не во всех банках,
Тем временем, как я находилась в Польше деньги снимались в Украине.Код не кому не передавался и не рассказывала. Пароли для приложения и для подписи не кому не передавался и не рассказывала, телефон находился со мной, не передавался никому. Я звонила в call центр и сразу оформила запрос о возврате несанкционированно списанных средствах. За 3,5 года обслуживания банка по кредитной карте не разу не возникало проблем, а тут такое?! Теперь возникает, такой вопрос, как это могло произойти? Банк же должен как-то отвечать и разбираться в сложившейся ситуации. Так как это произошло в субботу в Call- центр ответили что все отделение работают с понедельника, в понедельник с моего счета списалась последняя сумма из кредитного лимита, на нем остался «0».
Я узнала от сотрудников банка что такие ситуации в банке не единичные, система безопасности не идеальна это у банка с немалыми активами, зарубежной сетью. После этого позвонила обратно в Call — центр и подала заявку на спорную транзакцию, на что мне ответили нет оснований для возврата. Нет денег на кредитной карте, платите.
Пожалуйста, рассберитесь.
Сума шахрайства 142558, открыто уголовное дело.
В ночное время сделано 6ть платежей, списание средств с кредитной карты под «0». Должно было вызвать со стороны банка, службы безопасности банка, который отвечает за сеисание средств, необходимость проверить платежы в моменте их списания или заблокировать до выяснения.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація. Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Райфу. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Зняття зумовленої валюти
Будемо з Вами відвертими, нам щиро шкода, що Ви отримали саме таке враження від співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта.
Зі свого боку хочемо розібратись у ситуації для уникнення повторення в подальшому таких прикрих випадків, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Не виконує вимог НБУ
Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок.
Відділення приймають та обмінюють на платоспроможну іноземну валюту значно зношені чи пошкоджені банкноти іноземної валюти. Рішення щодо прийому купюр приймається касиром, на підставі обстеження купюри. Якщо валюта придатна до обміну (перевіряється платіжність банкноти), то працівник Банку повідомить розмір комісії за обмін зношених банкнот в іноземній валюті. Наразі комісія за обмін складає 7%.
За виключенням: якщо розмір частин наданої банкноти складає менше 100% від оригіналу; із пошкодженими елементами дизайну та захисту; обпалені, пропалені, трухлі.
Зі свого боку ми б хотіли проаналізувати ситуацію та вирішити в індивідуальному порядку. Тому формуємо запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме питання під свій контроль та буде з Вами комунікувати. Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Жахливе відношення до клієнтів військовослужбовців
На даний час банк самостійно без попередження заблокував йому дану карту, а також застосунок Райффайзен у телефоні. Запропонував моєму брату прийти на відділення написати заяву на закриття рахунку, хоча добре знають що він знаходиться на даний час у зоні бойових дій на Донеччині. І це є абсолютно не можливо.Усі підтверджуючі документи працівники банку отримали -але їм всерівно, що можливо людина їсти не має за що купити. І мені ,і брату сказали що кошти не повернуть поки не прийдеш не напишеш заяву, щоб ми закрили дану карту і перерахували кошти на карту іншого банку. Тиждень вели перемовини з банком -абсолютно безрезультатно.
Отак працює даний банк у військовий час в країні. Так цінує клієнтів. І таку повагу має до військових!
З великою повагою відносимся до наших військових, це колосальна робота, задля майбутнього нашої України. Висловлюємо безмежну подяку Вашому брату за захист нашої країни.
Нам прикро, що досвід співпраці з Райфом Вас засмутив. Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Ми фіксуємо звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку після аналізу.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Окрім створення клієнту зайвих проблем де інша логіка в забороні видаткових операцій онлайн?!
Чому скрізь суцільне свавілля та морок, а з зомбоящика нам співають заливають про якесь десь там світло і якусь правову державу Україна. Хочу публічно, щоб всі знали, поставити доречне запитання до всіх працівників банку Аваль та його верховних головнокомандувачів: Чому на арештованому рахунку, згідно договору «Пенсійний оптимальний», який визначено рахунком для видаткових операцій, заборонені будь-які онлайн платежі, а дозволено лише зняття готівки в банкоматі!?
При спробі сплатити комунальні послуги пише: «Для використання сервісу потрібно оновити ваші дані. Будь ласка, зверніться у відділення банку з паспортом та ІПН.»
Та в чаті з банком ми з’ясували, що ніяких даних оновлювати не треба, і що мовляв згідно постанови виконавця про визначення рахунку для видаткових операцій дозволено лише зняття готівки.
1) Те, що Банк Аваль чхав на пенсіонерів, то ми вже зрозуміли, коли зарахована на рахунок пенсія пішла на виконання постанови і пенсіонер залишився без засобів до існування, хоча в постанові чітко сказано на які кошти накладати арешт! «…окрім тих, стягнення яких заборонено законом»! Та банку чомусь того, що явно написано в постанові та законі, — не видно та/або начхати?! Згідно перехідних положень Закону, на час дії військового стану заборонено стягнення пенсій та стипендій, а в «мирний» час не більше 20%!
2) працівники банку Аваль нахабно брешуть, бо в постанові про визначення рахунку для видаткових операцій немає жодного слова про готівку взагалі і чітко написано: «…що можуть здійснювати видаткові операції з поточного рахунку на суму в розмірі, що протягом одного календарного місяця не перевищує двох розмірів мінімальної заробітної плати…» форма здійснення (готівкова чи безготівкова) видадткових операцій не вказана!
3) окрім створення клієнту зайвих проблем де інша логіка в забороні видаткових операцій онлайн і в перекладанні готівки з банкомату в касу того ж банку?! Наприклад, постанова про арешт пенсійного рахунку оскаржується в електронному суді (добре шо є онлайн версія), а щоб оскаржити саме рішення за яким видано виконавчий лист треба сплатити судовий збір, а коли перебуваєш за межами міста де нема ні банкоматів ні банківських відділень, то зробити це практично неможливо!
То я вас усіх ще раз запитую, які законні підстави заборони онлайн платежів з рахунку для видаткових операцій, коли в постанові немає жодного слова про такі заборони, та коли цей весь беспредел скінчиться???
P. S. І без того існування, це не життя, складне, а до всього того ще й банк зовсім поганий зробився.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Запевняємо, що ми завжди готові піти на зустріч допомогти нашим клієнтам, якщо це не суперечить норм чинного Законодавства України та наші двері завжди відкритті для Вас. Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (7)
Саме лучший место
Щиро вдячні за зворотній зв'язок. Команда Райфу щиро радіє, що візит у відділення викликає у Вас лише позитивні емоції. Працюємо для кожного клієнта та обов'язково передамо подяку у зазначене відділення.
Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Допускають до клієнтури шахраїв, які вимагають гроші з людей, під видом якогось колл центру Капітал
Oplachujte rozstrochku na novi rekvizyty UA783003350000000265032150371 v Rajffajzen Bank EDRPOU 35234236 otrymuvach TOV FK Kredyt-Kapital. ID 15524312
Нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація. Хочемо пояснити, що у разі порушення умов кредитного договору, право вимоги за Вашим кредитом може бути відступлено новому кредитору. Надалі вся інформація за кредитом знаходиться у нового кредитора та деталі щодо рахунку варто уточнювати у нього.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти із вирішенням. Просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Банк ігнорує свої обовязки перед клієнтом
Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта.
Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Реклама і реальне обслуговування в банку це небо і земля. Не вірте рекламі
Термінал не считує інформацію зі смартфону тільки із магнітної картки із заявкою звернулись на горячу лінію звернення зафіксували № 240919−21. По виконанню данного звернення не можемо отримати ніякої конкретної інформації. Ці колцентри як кажуть зовсім не в темі, усі відповіді по методичці. ніякої конкретики тільки« Заявка зафіксована. ». Заплановане виконання« «Має бути виконане»» «Вам зателефонують» Конкретно коли, ким і т.д. таємниця. Це що рівень Райфу в обслуговуванні клієнтів. Чи реклама це одне, а реальне обслуговувааня це зовсім інше.
Нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми дуже хочемо допомогти у питанні та зафіксували звернення і передали в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який прокомунікує з Вами, щодо шляхів вирішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Пр оплата за навчання, яка не відбулась.
Нам дуже прикро, що Ви отримали саме такі емоції від співпраці з нашим Банком. Ми завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Для здійснення платежу за реквізитами в «Райффайзен Онлайн» достатньо обрати розділ «Платежі» — за реквізитами IBAN — заповнити всі поля, комісія буде відсутня.
Додатково, ми зробили відеоінструкцію, яку можете переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=rLWqgXSXgz0.
Ми обов'язково проаналізуємо Ваш відгук та все перевіримо, адже подібне є неприпустимим в роботі. Також, просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішну комунікацію. Приносимо свої вибачення за доставлені незручності.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Жахливий банк, довіри ніякої
Нам дуже прикро, що Ви отримали саме такі емоції від співпраці з нашим Банком. Ми завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
В свою чергу, сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Ми завжди готові розглянути питання індивідуально та для кожного клієнта є свій підхід. Просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Raiffeisen вкрав мої гроші!!!
Підтримки немає в мессенджерах, а дзвонити с закордону і тратити свої гроші немає бажання!!!
Подзвонив і 30 сєк тільки робот рекламу говорить 🤦🏻 Мало того що свій час тратив, та ще купу грошей зняли з рахунку.
3401100774
Нам прикро, що досвід співпраці з Райфом Вас засмутив. Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми фіксуємо звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку після аналізу. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Блокування рахунків
Перше, що я зробила, це погасила кредит, наданий мені банком. При цьому банк відмовився гасити заборгованість коштами, які я мала на депозитному рахунку Райффайзен. Я внесла кошти через касу, як вимагав банк. При цьому я запропонувала документ, який пояснює походження внесених мною коштів. Але співробітниця відділення відповіла, що це не потрібно. ТОБТО??? А як щодо контролю за відмиванням незаконно отриманих коштів???
Отже я намагалась з’ясувати причини блокування, також надала довідки з місця роботи і виписку БАНКУ, з якого надходили кошти до Райффайзен
Також серед вимог банку було:
ЦИТАТА з листа Прохання надати пояснення щодо здійснених видаткових операцій: економічної доцільності/мети конвертації коштів у готівку у розмірі 125 000.00 грн; Тобто??? Я повинна надати інформацію про рух коштів, які я вивела з банку після закінчення депозиту? Я надала виписку про розміщення цієї суми в іншому банку і отримала відповідь
ЦИТАТА з листа: Згідно наданого клієнтом пояснення, отримані зарахування були зняті з рахунку АТ «Райффайзен Банк» у розмірі 125 тис. грн з метою укладення депозитних договорів у інших банках — Прохання надати пояснення щодо економічної доцільності у даному випадку перерахування коштів на рахунок АТ «Райффайзен Банк», чому кошти первинно не були зняті у іншому банку. В сенсі???
За час листування з Райффайзен я дійшла висновку, що Банк не цікавлять документи, які ви надаєте для підтвердження тих чи інших фінансових операцій, бо вражаюче некомпетентні співробітники не знають, що з ними робити. Банк по колу задає ті ж самі запитання, вимагає фінансових обгрунтувань, доцільності витрат.
Я не встигла відповісти на це і на інші запитання, які були у листі від Райффайзен банку. Я також попросила банк відповісти на декілька запитань.Наступного дня мені зателефонувала співробітниця Райффайзен банку Вікторія і сказала, що оскільки я надала в банк всю необхідну інформацію і не планую подовжувати ділові відносини з Райффайзен, я можу закрити всі мої рахунки і отримати залишки моїх коштів через касу будь-якого відділення. Я здивувалась і задала їй питання, на яке вона мені відповіла, що суму до 30 тис. грн (в моєму випадку 11 тис.) можна отримати через касу після закриття всіх рахунків.Вона пояснила, що система на декілька годин розблокуе мій рахунок
Також вона спитала в якому відділенні банку мені було б зручно це здійснити і що вона передзвонить в це відділення і попередить співробітників.
Я обрала Святошинське відділення № 5 м. Київ, так як я багато років співпрацювала саме з цим відділенням як фізична особа і як бухгалтер компанії, яка є клієнтом Райффайзен.
Але спочатку, коли я отримала лист про припинення ділових відносин з Райффайзен, я звернулась в відділення в Дніпровському районі(за місцем проживання) за адресою Воскресенський проспект 22.
На просте запитання чи працюєте ви під час відключення світла я отримала відповідь співробітниці відділення: В нас немає генератора. Якщо хочете, можете купити нам. Я цього не можу зробити, в мене ж не така зарплата, як у вас. Відповіла мені співробітниця, яка бачить мене вперше. В сенсі? Так відповідає представник одного з найбільших банків України?
Це було перше хамство співробітника банку за багато років роботи бухгалтером
І співпраці з різними банками.
Я вже не кажу про роботу касира цього відділення, яка двома місяцями раніше весь час відправляла мене отримати гроші через банкомат, який знаходиться на вулиці. Я п’ять днів приходила в касу банку, щоб отримати кошти (125 тисяч гривень) після закриття депозиту. Я намагалась замовити кошти, але все одно отримувала в касі не більше 30 тис. в день. Один раз, коли касир була відсутня, мені пощастило і я отримала відразу 50 тис. грн.
Отже це ще одна причина, чому я звернулась в Святошинське відділення і оформила закриття всіх рахунків, але співробітниця Марина попросила мене надати реквізити рахунку в іншому банку, для того, щоб (як вона пояснила) перевести туди залишок з карти АТБ (приблизно 85,00 грн) На моє запитання чому я не можу ці кошти отримати теж через касу разом із іншими депозитними коштами, вона відповіла: це технічно не можнливо зробити. Також співробітниця повідомила, що заяви про закриття рахунків будуть розглянуті впродовж 10 днів, після чого вона повідомить мені, коли я маю прийти, щоб отримати залишок коштів через касу.
Через декілька днів мої кошти були переведені до іншого банку, в призначенні платежу було вказано положення закону про відмивання коштів. Наступного дня ці кошти було заблоковано.
Що це було? Некомпетентність і недбалість або непорядність і обман клієнтів. Чи варто такому банку довіряти свої кошти?
Всім знайомим фізичним і юридичним особам буду повідомляти, щоб якомога скоріше виводили гроші з вашого банку
Перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Для зручності наших Клієнтів є можливість призначити зустріч до каси в Чаті підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «навушників/повідомлення». Чат працює з 7:00 до 00:00. Обмеження на зняття готівки в касі чи банкоматі складає 100 000 грн на добу.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Снова не могу воспользоваться личными средствами
Нам дуже шкода, що у Вас виникла така ситуація. Розуміємо, що кожен Клієнт бажає мати доступ до власних коштів в будь-який момент. Насправді причин відхилення операції може бути декілька. Дізнатися чому саме Ви не змогли оплатити покупку можна звернувшись до Чату підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «навушників/повідомлення». Або за дзвінком до Інформаційного центру за номером +380442309998 (за тарифами оператора). Також є можливість зателефонувати нашим колегам у Вайбері. Є кілька варіантів:
1. Необхідно знайти у Viber наш аккаунт «Raiffeisen» та зайшовши в нього вам буде доступна кнопка виклику.
2. Відкрийте сервіс дзвінків Viber та натисніть коротку, але таку вже знайому комбінацію *521.
Зі свого боку хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за очікування. На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Кредитка
Утворилася у мене невелика сума (30 грн) поза кредитним лімітом.
Зателефонував на підтримку — пояснили, що це через п2п переказ новою поштою. (От перше питання — чому такі перекази не можна заборонити у додатку? Інші банки надають таку послугу).
Поповнив картку на 100 грн, у підтримці сказали, що погаситься сума поза лімітом першою.
Наступного дня дивлюся — так само ця сума поза лімітом є. Зателефонував на підтримку, мені сказали, що це особливості відображення та обробки, зарахування було й усе ок.
Гаразд, поповнив ще на 100 грн.
25го дивлюся — сума поза лімітом є, і на неї нарахували відсотки…
Звідси друге питання — чому суми «в обробці» обробляються так довго? До опівночі, а то й доба-дві.
І третє питання — чому мені в підтримці не сказали правильне рішення?
Яке звучить так: «Щоб сума поза лімітом закрилася, ваше поповнення має бути вищим за суму в обробці + сума поза лімітом?»
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Хочемо пояснити, що комісії за зняття готівки та інші комісій не розповсюджуються в пільговий період по кредитній картці «100 днів». Тобто така операція, як комісія за переказ з картки на картку Нової Пошти буде поза пільговим періодом. Інформація про оновлення операцій, які знаходяться поза пільговим періодом, відображаєтся після білінгу (25 числа місяця).
Щодо терміну обробки. Після проведення операції, Ви її бачите в додатку в полі «Операція в обробці», у виписку потрапляє після того, як Банк отримає запит на фактичне зарахування коштів. Цей термін складає до 2-х днів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання аналізувати та пояснити зі свого боку детальніше, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)