Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Anaruz172 19 квітня 2023, 13:30
Самый ужасный банк. Дозвониться не возможно, голосовой оператор Рея постоянно просит уточнить вопрос и тупо просто не соединяет с оператором. уточнить вопрос и не отвечает на заданный вопрос и о боже если случилось чудо и Вас соединили с оператором. то оператор здоровается и больше Вас не слышит. Делает все для того. чтобы люди не обращались к ним
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 квітня 2023, 13:33
Доброго дня.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість завзято працювати над покращенням надання сервісу.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: Ваш ідентифікаційний код, номер телефону, за яким Ви намагались нам зателефонувати, та номер телефону, з якого здійснювали зв'язок.
Також, якщо Ви користуєтесь системою Райффайзен Онлайн, консультацію з багатьох питань Ви можете отримати в онлайн-чаті.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
NadineDEM 18 квітня 2023, 17:49
Відділення за адресою: Дніпро, ж/м Тополя-1, 15, корп. 5
Пришла в Райфайзен банк активировать карту АТБ, которую купила за 50 грн. в АТБ, но не смогла зарегистрироваться ни через Дию, ни через моб. банкинг — я еще 2 года тому назад зарегистрирована в Райфайзене, как физлицо.

Оператор отделения изучая мои документы, предложила мне заполнить/подписать анкету и зарегистрироваться как ФОП. Я не поняла вопрос, при чем тут мое ФОП, если я, как физлицо, у которой уже есть карта физлица в этом банке, пришла просто активировать карту АТБ, как физлицо? Непрофессионализм и хамство, все, что я могу сказать о моих впечатлениях. С банком больше не хочу иметь никаких дел, не активированную карту АТБ подарила оператору, сотрудничать с Райфайзен банком не рекомендую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 квітня 2023, 17:53
Добрий день!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість завзято працювати над покращенням надання сервісу.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: Ваш ідентифікаційний код, контактний номер, який Ви вводили на сайті для активації карти, та адресу відділення до якого Ви звертались для вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kovalevaIV 17 квітня 2023, 20:30
В лютому був неприємний інцидент зі списанням коштів з картки (розрахунок через Інтернет який я не проводила). Надіславши заяву до банку щодо спірної транзакції моє питання було вирішено. Через певний проміжок часу, провівши розслідування, банк повернув списану з моєї картки суму. Дякую за роботу!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 квітня 2023, 8:58
Добрий день!
Перш за все, дякуємо за тривале очікування відповіді.
Нам надзвичайно приємно отримати такий зворотній зв'язок та ми вдячні Вам за те, що Ви виділили власний час для того, щоб поділитись власним досвідом.
Розуміємо, що ситуації пов'язані із списанням коштів з рахунку є доволі болючими та зі своєї сторони завжди прикладаємо максимум зусиль для позитивного вирішення питання.
Сподіваємось, що у майбутньому Ви отримаєте лише позитивні емоції від обслуговування у Райфі. Та нагадуємо і просимо наших клієнтів не надавати конфеденційні дані третім особам, не залишати дані карт на сумнівних сервісах.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Паша Бунда 14 квітня 2023, 12:50
Прийшов до відділення і попросив зняти кошти на руки. і**т виві мені їх на карту і не повідомив що потрібно чекати 3 дні на зарахування. а сьогодні пятниця і ждать мені наверно днів 5 нада. Ніхто нічим допомогти не може-кажуть Ви просто подождіть… і**отізм в відділенні. не працюйте з цим банком. на відділення розміром зі стадіон буде 1 касса.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 квітня 2023, 12:57
Добрий день!

Дуже прикро, що не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми прагнемо працювати над покращенням надання сервісу та хотіли б розібратись в ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та, уточніть, будь ласка, в яке відділення звертались. Будемо очікувати на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Inn Palm 13 квітня 2023, 9:05
21.03 в с карты украли 65000 грн., при этом паролей, данных карты никому не раздавали, написали в банк с просьбой вернуть деньги и объяснить с какого ip адреса был в ход в приложение Райфа, так как ничего не переводили, и никакие пароли я не вводила, но, ответ один вы сами всё ввели, деньги вернуть не можем, обратились в кибер полицию, придется подавать в суд, так есть хоть какой то шанс вернуть деньги.
Исходя из этого, категорически не рекомендую этот банк, ещё и по причине того, что
они уже год не могут найти нормального ит специалиста в отдел кибербезопасности, как можно доверять свои деньги в этот банк, если там как таковой кибербезопасности и нету)))деньги в людей пропадают со счетов, а ответ один мы ничего сделать не можем. в нормальных банках деньги возвращают, даже если ошибочно перевели не на ту карту, а тут даже не могут дать нормальные объяснение и предоставить всю не обходимую инфо.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 квітня 2023, 10:00
Добрий день!
Перш за все, дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви натрапили на шахраїв. У таких ситуаціях ми завжди готові до співпраці із правоохоронними органами та розглянути можливість оскарження проведених операцій.
Проте, є випадки, коли ми безсилі. Наприклад, якщо третя особа заволоділа всіма даними карти та при спробі проведення розрахунку було введено одноразовий код-підтвердження, який може надійти виключно на фінансовий номер телефону.
Для можливості повторного аналізу ситуації у індивідуальному порядку та надання відповіді -ми звернулись до Вас у приватні повідомлення із запитом необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
OleksandrChe 10 квітня 2023, 10:46
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 29
Купив кобрендову картку АТБ на кассі супермаркету.
Обіцяли активацію онлайн за 10 хвилин.
А вийшла така історія:
Після заповнення форми реєстрації прийшло смс повідомлення «Ваш номер підключено у якості фінансового номера».
І все. Що робити далі — незрозуміло.
При спробі зареєструватися у додатку Raiffeisen Online — технічна помилка.
На сайті банку знайшов, що для активації картки треба встановити pin код за допомогою ivr або банкомату. Спробував, але теж помилка без пояснення.
Підтримки через чат або месенджери у цього банку немає, тільки за телефоном.
Наступного дня звернувся до відділення, співробітник нічого конкретного пояснити не зміг, лише взяв номер телефону.
Передзвонили через п’ять (!) днів та почали вимагати довідку про доходи. І це для відкриття дебетової (!) картки.
Просто жах, і це у 2023 році…
Звичайно, зникло всяке бажання мати справу з цім банком і нікому не пораджу.
Втратив 50 грн (вартість картки, сплачену на касі АТБ), але розумію що могло бути значно більше…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 квітня 2023, 10:55
Добрий день!

Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація. Якщо карту придбали в АТБ, її спочатку потрібно зареєструвати на сайті за посиланням: www.raiffeisen.ua/atb
Для оформлення потрібні застосунок Дія з ID-карткою або закордонним паспортом та веб-камера на пристрої. У випадку, якщо в Дії Ви не маєте ID-картки чи закордонного паспорту, то оформлення, можливе буде лише у відділенні Банку. Під час відкриття рахунку працівники Банку можуть запросити довідку про доходи. Зареєструватись в додатку Райффайзен Онлайн можливо тільки за наявності активної картки. Після реєстрації, при необхідності, Ви можете звернутись до Чату «Райф Онлайн»(Меню «Більше» — Зв'язок із Банком — Чат).
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Віктор Демченко 9 квітня 2023, 13:22
Вітаю.
05.04.2023 відвідав відділення для отримання депозиту в валюті. Райффайзен банк без попереднього замовлення і без жодних комісій і відсотків повернув депозит. Той випадок, коли я міг замовити цю суму і отримати через кілька днів, але банк показав свою турботу і уважність до клієнтів, я розповів про це своїм колегам на роботі. Це зразок високої якості обслуговування клієнтів. Дякую
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 квітня 2023, 13:26
Вітаємо!
Нам дуже приємно отримувати такі відгуки. Дякуємо за зворотній зв'язок, ми цінуємо Вашу співпрацю з Банком та завжди готові піти на зустріч.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DDR74 7 квітня 2023, 15:42
Постоянный слив данных не понятно кому, деньги с карт пропадают безвозвратно, добиться чего-нибудь внятного, нереально от слова совсем! Про то что война это для них не форс мажор, уже тут писали многократно! Законы принятые с 24.02.22 это вообще не про них! Лично со мной была ситуация- заказал кредит наличкой на зарплатную карту, только деньги зашли и мне через 5 минут уже звонят разводилы (ваша карта заблокирована, скажите все цифры с карты и т.д)! Совпадение? Не думаю. У знакомого сняли 32000 с зарплатной карты, все деньги ушли…внимание… в рашку!!!
Ещё один повод задуматься.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 квітня 2023, 15:46
Добрий день!
Нам прикро отримати такий відгук. Банк не розголошує конфеденційні дані та не поширює клієнтську інформацію. Ми дбаємо про безпеку даних наших клієнтів.
Якщо Ви натрапили на шахраїв — рекомендуємо звернутись до нашого Інформаційного центру за номером:0-800-500-500 для створення запиту на оскарження операцій. Зокрема, Ви можете створити запит до Кіберполіції і ми готові співпрацювати із правоохоронними органами.
Переконливо просимо не залишати персоніфіковану інформацію на незахищенних сервісах.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bigalexa 6 квітня 2023, 22:47
Півтора місяця очікування після мого відгуку тут (від 14 лютого 2023, 16:22) та стандартної відписки від @RaifHelp про «нам дуже прикро, що склалась така ситуація» і «взяли в роботу під свій контроль» — знову НІЧОГО, ніяких дій від банку! Обіцянки клієнтам від цього банку — мильна булька, підтримка Райфу поводить себе як трепачі. Проблема не вирішена! Особисті кошти так і не були не зараховані на власний рахунок (вкрадені?)
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 квітня 2023, 8:57
Добрий день!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді та приносимо вибачення за створені незручності. Розуміємо як важливо отримати результат як умога скоріше, тому передали Ваше звернення у роботу менеджера, який проаналізує ситуацію у індивідуальному порядку та зв'яжеться із Вами додатково. Ми докладемо максимум зусиль для вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vladislav1919 6 квітня 2023, 15:50
Блокируют счета без предупреждения. Ни в отделении, ни в поддержке причину назвать не могут. За последний год проблем с этим банком больше, чем со всей банковской системой за всю жизнь
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 квітня 2023, 15:53
Доброго дня!
Нам прикро, що ми могли суттєво вплинути на Ваші плани, проте, хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, або були інші нетипові операції — Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці операції. У випадку, якщо документи не надано вчасно або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу просимо написати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер), дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
dkutsyi 5 квітня 2023, 15:47
Банк з капіталізацією понад 17 млд. грн. не продає валюту своїм клієнтам, а тому операторам відділень (м. Київ, Голосіївське та Шевченківське) доводиться вигадувати десятки причин або безглуздих дій (наприклад, немає доступа до сховища; видача тільки через депозит; продаємо, якщо хтось сьогодні задав; і головне, це необхідність замовити через 0800500500″), які витрачають час клієнтів. Якщо банк не хоче заробляти на валютних операціях зі своїми клієнтами, то будь ласка розмістіть оголошення, про те що валюта не продається або продається обмежено в такий період, особливо замість реклами про депозити або стархування.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 квітня 2023, 15:55
Добрий день!

Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Хочемо повідомити наступне, що Національний Банк України дозволив продаж іноземної валюти, але лише у межах купленої. Щодо безготівкової купівлі валюти, то можливо лише для її розміщення на валютному депозиті.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер телефону. Очікуватимемо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lana0210 5 квітня 2023, 12:02
Здравствуйте, столкнулась просто с ужасным отношением к клиенту. В декабре мой счет заморозили с деньгами на счету, и вот с того момента я все пытаюсь забрать собственные средства. Дело в том, что я уехала за границу и не могу лично прийти в банк. так вот, в феврале я узнала что можно закрыть счет дистанционно и перечислить деньги на мой счет в другом банке и тут началось. Уже 4 раза подавала заявку и все 4 раза у них какие то новые отмазки что бы отказать мне в закрытии счета. Сначала придумали несуществующий арест, потом просто потеряли заявки. последний раз вообще убили, просто игнор. чат скачет, невозможно дату посмотреть и весь его скопировать. я больше не желаю слушать ваши отмазки, пожалуйста, закройте мой счет и верните деньги. достали уже дальше некуда. в чате я более продолжать общаться не желаю, вы все равно игнорируете и делаете все по своему. давайте решать проблему через Минфин
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 квітня 2023, 12:12
Доброго дня.

Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Інформацію щодо умов закриття рахунків Вам було надано як у чаті, так і в листі на електронну адресу.
Для подання запиту на закриття рахунків Ви можете повторно написати до чату Райф Онлайн, з вказанням усіх номерів рахунків, які потрібно закрити, після цього Ви отримаєте лист з заявою на закриття на Вашу електронну адресу.
Додатково, передали інформацію щодо Вашого звернення менеджеру, який працював над Вашим запитом.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ecofuel198 5 квітня 2023, 1:11
Вітаю, картку заблоковано з 24.03 не можу повернути кошти, підтримка морочить голову другий тиждень!!! Кожного дня відсилаю заяву про закриття рахунків, але нічого досі ще невідомо, взагалі прийнятий запит чи ні, ви ніяк не зможете контролювати цей процес.Підтримка каже запит прийнято, а кошти досі не повернули.Присвоювання коштів кліентів!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 квітня 2023, 8:59
Добрий день!

Перш за все вдячні, що зачекали на відповідь.
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте, хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Будемо вдячні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
KatUkraine 3 квітня 2023, 13:06
Відділення за адресою: Одеса, вул. Велика Арнаутська, 72/74
Оформить депозит легко: деньги в банкомат, пару кликов и готово
А вот забрать проблема — и дело не в том, что в банке нет наличных, а в том, что в отделении, где 3 кассы стабильно работает 1 или, в лучшем случае, 2.
При чем касса, обслуживающая vip клиентов почти всегда занята.
И приходится долго стоять в очереди + воздушные тревоги
К тому же добавляются периодически сбои программы и приходится планировать приход в другой день
И это, полагаю, самое крупное отделение банка в городе.
Обращение к зав.отделением результата не дает. После 40 минутной воздушной тревоги касса закрывается на обед.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 квітня 2023, 13:13
Вітаємо!
Дякуємо за відгук. Ми цінуємо, що Ви з нами та користуєтесь послугами Банку.
Розуміємо, що хотілось би отримати кошти тут і зараз, але обслуговування відбувається у порядку черги.
Для економії часу, Ви завжди можете замовити необхідну суму завчасно через один робочий день до дати звернення.
Для цього, достатньо написати в Чат Райффайзен Онлайн або зателефонувати в Інформаційний центр Банку — 0800 500 500.
Безпека клієнтів та співробітників для нас перший пріоритет. Саме тому під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень.
Після того як небезпека мине, наші співробітники зроблять все, щоб вирішити питання як найшвидше. При необхідності зможемо перенести зустріч на наступний день.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Вадим Кирильчук 3 квітня 2023, 7:24
Придбав батькам картку АТБ в АТБ 25,03. Все налаштували, питань не було.
Раз чи два нею розрахувалися в мережі.
Сьогодні по виписці пропало до 900 грн — оператор каже, був вхід з іншого ПК. При цьому ніяких смс про підтвердження не надходило.
Свторили заявку і заблокували рахунок, кажуть очікуйте до 24 днів, але гарантій, звісно, ніяких.
Але питання — повернення коштів ніхто не гарантує, при умові що картку в чужі руки ніколи не давали, нікуди в інтернеті її не підв'язували, а взяли ВИКЛЮЧНО для розрахунку в АТБ.
І як тепер довіряти такомі «нібито» надійному банку, якщо будь хто може просто ввійти в онлайн версію без всяких підтверджень з боку клієнта і спокійно користуватися коштами???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 квітня 2023, 8:49
Вітаємо!
В першу чергу хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ваші батьки зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Дуже прохаємо, не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток Райффайзен Онлайн.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання.
Так як, заявку на оскарження було створено, просимо, будь ласка, очікувати на результату. Розділяємо бажання якомога швидше повернути кошти. Розуміємо, що на перший погляд термін може здатися не таким, на який Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, не хвилюйтеся, ми будемо тримати власника рахунку в курсі — як тільки буде прийнято остаточне рішення, надійде смс з відповіддю.
Додатково, завжди можете звернутися в правоохоронні органи, ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
С кем можно связаться чтобы решить этот вопрос? Полный бред на самом деле.Ничем я таким не занимался.Предоставлю всё что только можно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 квітня 2023, 9:02
Доброго дня! В першу чергу дякуємо за очікування відповіді.
Нам прикро, що ми могли суттєво вплинути на Ваші плани, проте, хочемо зауважити, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується. Для надання документів / про блокування надходить лист Вам на пошту з роз'ясненням та подальшими діями, якщо Ви його не отримали — - просимо написати нам в особисті Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер, дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
NinaAv 30 березня 2023, 22:10
26.03.2023 р. я намагалася скористатися послугою Райффайзен онлайн зі свого домашнього ноутбука. Проте ввійти в свій кабінет так і не змогла, адже весь час видавало помилку логіна чи пароля. Водночас із Райффайзену почали надходити повідомлення, зокрема, і про зміну мого фінансового номера телефону.
Таким чином, 26.03.2023 р. з моєї зарплатної картки Райффайзен Банк Аваль шахраями було викрадено суму — 20000 грн. Це було здійснено кількома транзакціями, жодну з яких я не підтверджувала. У лічені секунди я звернулася на гарячу лінію Райффайзена та повідомила про ситуацію з проханням заблокувати як мої рахунки, так і тільки-но здійснені транзакції (це допомогло зберегти інші кошти). Оператор кол-центру склала заявку на спірну транзакцію, також мене поінформували, що відповідь на моє звернення нададуть 29.03.2023 р.
Я добросовісний клієнт Райффайзена. Карткою банку користувалася належним чином, номер картки, пароль та інші дані нікому не надавала та не розголошувала. Цією карткою на сайті користувалася лише для оплати комунальних послуг.
29.03.2023 р. на мій запит до Банку щодо моєї справи оператори повідомили про відтермінування вирішення мого питання аж до середини травня 2023 р.
На підставі того, що шахрайське списання коштів з моєї картки сталося не з моєї вини, прошу якомога швидше повернути мені викрадені гроші. Також мною подано заяву до поліції з вищевикладеними фактами шахрайства та вже відкрито кримінальне провадження.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 березня 2023, 9:00
Добрий день! В першу чергу дякуємо за очікування відповіді.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку та нам дуже прикро, дійсно, що Ви зіткнулись з шахрайством та що в такий складний час для кожного з нас та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Дуже просимо, не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток Райффайзен Онлайн.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Дуже добре, що Ви додатково звернулись до правоохоронних органів, так як саме вони займаються пошуком шахраїв, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
Також хочемо зі своєї сторони перевірити та провести аналіз, а тому просимо вказати в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 березня 2023, 17:01
Дякуємо, що очікували. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що Ваш запит було вирішено та кошти буде зараховано до кінця доби.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
khvorost 2 квітня 2023, 18:54
Правова позиція Верховного Суду України, викладена у постанові від 13 травня 2015 року у справі № 6−71цс15: «…не встановивши обставин, які безспірно доводять, що користувач своїми діями чи бездіяльністю сприяв втраті, незаконному використанню ПІН- коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції, відсутні підстави для цивільно-правової відповідальності позичальника».
21QWE 30 березня 2023, 22:03
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Металургів, 3
Сегодня пришлось ехать в Запорожье менять б.карту, карта была заблокирована, зашел в отделение по пр. Металлургов 3 примерно в 13:30 передо мной было два человека в очереди в итоге я ждал очереди до 16:30 передо мной был пожилой мужчина который не мог зарегистрироваться в личном кабинете (это как я понял) примерно минут 50, специалист банка подошла ко мне взяла мои документы что бы обслужить двоих человек, но дело не пошло так как мужчина постоянно задавал специалисту вопросы, а она ему как я понял плохо объясняла, я уже не выдержал и попросил её помочь этому мужчине потому что сильно спешил, на мою просьбу она ответила тем что принесла кинула мне мои документы и сказала «я хотела вам помочь, а вот теперь ждите сколько потребуется» и нагло засмеялась, после этого она ещё раз пять повторяла «ждите, нужно было молчать», Когда всё-таки подошла очередь я дал документы она молча ничего не объясняя дала мне карточку, Не кому не советую обращаться в отделение по пр-ту Металлургов 3. Испортят вам настроение, потратите кучу времени и своих нервов.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 березня 2023, 8:58
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді та відвертий відгук.
Дуже прикро, що Ваше досвід відвідування відділення нашого банку виявився негативним. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження, адже саме вони допомагають нам покращити обслуговування, а ми в свою чергу хочемо надавати лише якісний та компетентний сервіс.
Маємо велике бажання розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Cryder 30 березня 2023, 18:08
Сьогодні зайшов в додаток банку і бачу якусь дивну ситуацію. Картка не відображається. Зайшов у рахунки, виявляється, що у мене заблоковано 99 999 999.99 гривень (так, саме 100 мільйонів без однієї копійки). Доступні кошти — (мінус) майже 100 мільйонів. І нарис, що Картковий рахунок арештований.
Що це таке, як таке можливо? Ще ніхто не відповів. Спочатку пішов у чат до оператора. Скинув йому скріншоти цього дива. Оператор написала, що у неї немає інформації. Зателефонував на гарячу лінію. Зв’язався з оператором. Довго чекав, доки оператор намагався знайти відповідь, але так і не знайшов.
На цю хвилину маю Арештований рахунок і мінус майже 100 мільйонів гривень.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 березня 2023, 18:11
Доброго дня.

Встановлення арешту та блокування на рахунку можливе з різних причин, найчастіше це виконавче провадження, але можуть бути й інші причини.
Ми хочемо допомогти Вам розібратись в цій ситуації, а тому просимо написати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер), дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 квітня 2023, 12:20
Добрий день!
Дякуємо за очікування на зворотній зв’язок. На сьогодні вже маємо інформацію, що з Вами зв’язався менеджер та надав пояснення, щодо виниклої ситуації.
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nataly15 30 березня 2023, 16:39
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 28-А
Я під час воєнного часу знаходжуся за кордоном. Конче потрібні гроші, які в мене є на валютному рахунку. Але, їх зняти — це просто треш!!! Згідно закону України (під час воєнного стану) я можу знімати в еквіваленті 100тис грн/день. АлеАваль щодня вставляв мені палки в колеса: то моя картка розмагнітилася (хоча вона створена в листопаді 2022р), то не той банкомат вибрала, то в мене ліміт мінімальний (який Я СОБІ САМА — за словами працівників банку щодня встановлювала… але це брехня! Я цього не робила), то банк не бачить моі запити, то нічого не працює — давайте ми створимо вам новий віртуальний рахунок… в результаті в мене 3 віртуальні рахунки і вони всі не працюють!!! Напевно, банк забув, що в мене є картка, то я знімала кошти з неї (і о диво: вона не розмагнітилася)! Я зняла кошти з постійними скандалами, дзвінками і кілометровими переписками з коллцентром. Таке розчарування, гнів і зневага до банку, з яким я все своє життя… раніше я вважала, що гірше ПриватБанку в Україні немає! Тепер, визнаю свою помилку… Аваль — найгірший банк в Україні! І якщо його закриють як організацію, що є спонсором тероризму — я буду задоволена! Бо таким чином, жодна нервова клітина жодного українця не постраждає від спілкування і співпраці з цим банком!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 березня 2023, 16:48
Добрий день!
Дякуємо за відвертий відгук.
Нам щиро шкода та прикро, що у Вас склалось таке враження при використанні послугами Банку. Ми повністю розуміємо Ваше бажання мати доступ до коштів за будь-якою карткою та в необхідному розмірі.
Проте, дійсно є певні обмеження, відійти від яких ми не маємо права, адже вони контролюються НБУ. Пояснюємо трохи детальніше — встановлений ліміт фіксується не по окремо взятій картці, а по кожному рахунку — 100 000 грн. на добу на зняття готівки. Щодо платіжних карт, дійсно, пластик може розмагнітитися, що унеможливлює подальше використання.
Для таких ситуацій, ми розробили віртуальні карти це надає змогу нашим клієнтам мати доступ до рахунку в будь-якій точці світу не отримуючи нову карту.
Також, хочемо проаналізувати Ваші звернення та вирішити питання з користуванням карток, просимо написати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код чи контактний номер). Будемо дуже вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 березня 2023, 16:10
Відгук не зарахований (на 31.03.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.56
USD 40.9 41.31
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.56
USD 40.9 41.31
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝