×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Жахливе відношення до своїх клієнтів
Не рекомендую мати справу с цією шахрайкою банківською установою! Позорище заробіток на обмані! Рішення проблеми не дав ні якого результату крім признання банком своєї провини та вибачень!
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження під час відвідування відділення. У наших відділеннях працюють компетентні співробітники, які чітко дотримуються правил Банку та законодавства. Хочемо зазначити, що комісія за зняття готівки в касі відділення залежить від Вашого тарифу.
Ми обов’язково перевіримо дану ситуацію задля уникнення подібного в майбутньому. Будемо вдячні Вам, якщо Ви надасте в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Протримавши кошти заблокованими на своему рахунку вчора перерахували до виконавчої служби
Райффайзен Банк в Україні – український банк, окрема юридична особа. Ми дотримуємося всіх міжнародних санкцій та не маємо жодних зв’язків із російським банком.
Ми щодня робимо все можливе і часто неможливе для підтримки наших клієнтів та нашої країни. Ми збираємо кошти, волонтеримо, більш ніж сотня наших колег вступили до лав ЗСУ.
Райффайзен Банк Україна з перших днів війни заявив про свою принципову патріотичну позицію і дотримується її невідступно.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Також, за попередніми Вашими відгуками було проведено комунікацію менеджером з питань клієнтського сервісу. У телефонному режимі було надали пояснення, щодо Вашого ситуації у повному обсязі та чіткі відповіді, щодо шляхів вирішення питання.
Запевняємо, що ми завжди готові піти на зустріч допомогти нашим клієнтам, якщо це не суперечить норм чинного Законодавства України та наші двері завжди відкритті для Вас.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Вибачте остання транзакція не може бути завершена
Вже два місяці не маємо змоги користуватися карткою, пише що Вибачте остання транзакція не може бути завершена. Пройшли ідентифікацію онлайн, бо мама знаходиться за кордоном. Але не допомогло!
Вона ліквідатор ЧАЄС, тому пенсіявище мінімальноі, тому за іі знаходження в домі для похилих людей де іі можуть піднімати пристроями, треба платити. Іх не цікавлять наші проблеми з банком, усю пенсію ми платимо по місцю наперед самі.
Маму вигнав чоловік і у нього десь був доступ до Raifaisen online. Співпрацювати він не хоче, тобто усі паролі загублені.
Чи є якийсь алгоритм востановлення доступу та як це зробити дистанційно?
Бо дуже вже багато часу та грошей було потрачено на дзвінки з закордону в банк, який не бачить фінансового номеру телефоноючого, бо роумінг!
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Співчуваємо, що Ваша мама опинилась в такі ситуації, але вона героїня нашого часу. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Не тримайте кошти в райфайзенбанку
Розуміємо Ваші емоції та нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Зняття арешту з рахунку можливо у разі надходження в Банк постанови від Виконавчої служби, а саме про — зняття арешту, а не про примусове стягнення коштів з рахунку.
Також, за попереднім Вашим відгуком було проведено комунікацію менеджером з питань клієнтського сервісу. У телефонному режимі ми надали пояснення, щодо Вашого ситуації у повному обсязі.
Запевняємо, що наші двері відкритті для Вас, і ми завжди будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Блокировка карты
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Хочемо зауважити, що Банк сумлінно дотримується чинного законодавства України та не блокує рахунки безпідставно.
У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Даним документом може слугувати виписка про зарахування на рахунок особи, від якої Вам надходили перекази — більшість банків наразі надає можливість такий документ замовити віддалено, в електронному форматі.
У випадку, якщо документи в повному обсязі не надано вчасно — рахунок дійсно блокується, та розблокування можливе після надання документів.
Ми хочемо розібратися в ситуації та Вам допомогти, а тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Додатково хотіли сказати величезне дякую Вашому батьку за захист країни та наш спокій.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (14)
Неадекватні співробітникі відділення
Нам щиро прикро, що у Вас залишилось негативне враження під час візиту у наше відділення, та це могло вплинути на Ваше враження в цілому.
У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Переказ коштів з рахунку можливий на користь будь-якого Банку в Україні. Якщо це картковий рахунок то, перекази доступні цілодобово у системі «Райффайзен Онлайн», які можливо здійснити без візиту у відділення, для економії часу, а якщо використовувати платіж «за реквізитами IBAN» — це без комісій.
Ми обов'язково проведемо аналіз та перевірку відносно інформації зазначеної у відгукі, для запобігання подібних ситуацій надалі.
Дякуємо, що залишились небайдужим та надали зворотній зв'язок, адже подібні запити допомагають нам удосконалюватися.
Також, будемо вдячні, якщо Ви нам залишите інформацію у приватних повідомленнях (ідентифікаційний номер чи контактний телефон).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за звернення та очікування. Отримали зворотній зв’язок від менеджера. Наразі, по Вашому зверненню була проведена комунікація, надано всю інформацію та шляхи вирішення питання. У випадку, якщо виникнуть додаткові питання, із задоволенням допоможемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Чекаю на зворотній зв’язок
Хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Нам щиро прикро, що склалась така ситуація та що Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека — найважливіший пріоритет Банку.
Просимо надати детальну інформацію по отримувачу коштів з описом ситуації у приватні повідомлення, ми зафіксуємо Ваше звернення, і для аналізу ситуації направляємо запит у профільні підрозділи.
У разі підтвердження факту протиправних дій рахунки і картки зловмисника будуть заблоковані.
Додатково, рекомендуємо Вам, обов'язково, звернутися до органів внутрішніх справ для написання заяви, а також залишити інформацію на сайті Управління боротьби з кіберзлочинністю МВС України (посилання — https://ticket.cyberpolice.gov.ua/).
Зі свого боку, ми завжди готові максимально співпрацювати та надати інформацію, у разі звернення правоохоронних органів в Банк.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Відгук по роботі з бізнес клієнтами
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми дуже хочемо Вам допомогти розібратися у питанні та бажаємо, щоб у Вас залишились лише приємні емоції про співпрацю з Банком, а тому просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (Вашого ідентифікаційного коду або номеру телефону, який прив'язано до рахунку).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримати інформацію від менеджера. З Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та надано відповідь за Вашим зверненням. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Шахраї
Розуміємо Ваші емоції та нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Зняття арешту з рахунку можливо у разі надходження в Банк постанови від Виконавчої служби, а саме про — зняття арешту, а не про примусове стягнення коштів з рахунку.
Ми щиро хочемо допомогти у вирішенні питання, переглянути Ваше звернення індивідуально детальніше. Просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Очікуємо на Ваш зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Маніпуляції з оплатою кредиту
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що у випадку, якщо платіж на погашення кредиту прострочено, Вам можуть надходии повідомлення та дзвінки від представників банку з нагадуванням про необхідність оплати платежу. Це інформування припиняється після успішної оплати.
У випадку, якщо Ви платіж внесли самостійно, а не з допомогою автосписання з карткового рахунку — протягом деякого часу на картковому рахунку може залишитись блокування, та найшвидший спосіб його зняття, якщо заборгованість вже погашено — за запитом до чату Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до банку.
Ми дуже хочемо Вам допомогти розібратися у питанні та бажаємо, щоб у Вас залишились лише приємні емоції про співпрацю з Банком, а тому просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (Вашого ідентифікаційного коду або номеру телефону, який прив'язано до рахунку).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Невиплачують валютні депозити
Надіюсь, що нарешті отримаю власні кошти, якщо до 30.10.23р. цей банк взагалі незбанкрутує.
Я так бачу треба йти у суд, бо по нормальному ні працівники, ні керівники, ні ніхто не розуміє
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що для зняття готівки в іноземній валюті дійсно потрібно здійснити замовлення, за зверненням до чату Райф Онлайн, або за дзвінком до банку, та в такому випадку, кошти будуть замовлені особисто для Вас, та очікуватимуть у касі в день призначеної зустрічі.
Якщо Ви замовляли готівку, але з тих чи інших причин її не змогли доставити до відділення, з Вами мали зв'язатись представники банку для попередження та узгодження альтернативної дати.
Ми дуже хочемо Вам допомогти розібратися у питанні та бажаємо, щоб у Вас залишились лише приємні емоції про співпрацю з Банком, а тому просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (Вашого ідентифікаційного коду або номеру телефону, який прив'язано до рахунку).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Неможливо отримати виписку по рахунку з повними реквізитами
Отримувач коштів стверджує, що нічого йому не надійшло.
Довести, що переказ на карту був немає можливості оскільки банк надав квитанцію з частково замиленим зірочками номером карти.
Квитанція потрібна для того, щоб повернути назад кошти.
Звернувся в підтримку, питання не вирішене.
Ви стверджуєте: — "
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Згідно Payment Card Industry Data Security Standard в системах Банку Н Е зберігається повний номер картки отримувача, якщо вона належить іншому Банку" — https://minfin.com.ua/company/aval/review/232232/
В цьому кожен може переконатися — Якщо натиснути Повторити платіж, то ПОВний номер карти ВИДНО і заодно суму зарахування (в чаті підтримки було додано скріншот, можете переконатися).
Отже, те що ви самі не маєте повний номер картки отримувача — НЕПРАВДА.
Ви розумієте, що ви своїми діями (ненаданням квитанції з повним номером картки) унеможливлюєте повернення мені коштів?
Мені звернутися до суду з вимогою стягнути кошти з Райффайзен Банку? За позови про захист справ споживачів судовий збір не сплачується
Я взагалі не розумію як таке можливо — не надати виписку (з повними реквізитами) власнику рахунку.
Вдячні за Ваш відвертий зворотній зв'язок.
Дійсно, як було надано відповідь у зверненні посилання, яке Ви відмітили, згідно Payment Card Industry Data Security Standard в системах Банку не зберігається повний номер картки отримувача, якщо вона належить іншому Банку. Тому роздрукувати квитанцію з зазначенням повного номеру, на жаль, не можливо.
Якщо Ви, як користувач, натиснете у додатку на саму транзакцію у розділі « Операції в системі» кнопка «Повторити» — повний номер карти отримувача доступний та відображається, це не є прихованою інформацією, а навпаки функціонал розроблено для можливості перевірки.
Ми дуже хочемо Вам допомогти розібратися у питанні та бажаємо, щоб у Вас залишились лише приємні емоції про співпрацю з Банком. Просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних ( ідентифікаційного номеру або контактного телефону).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щиро вдячні за очікування на відповідь. Ми цінуємо кожного клієнта та завжди готові піти на зустріч і вирішити питання у індивідуальному порядку. Ваше звернення вирішено позитивно, та було направлено необхідний документ. Додатково, про результат рішення менеджером було відписано в активній чат сесії «Райффайзен Онлайн» та також, намагались встановити з Вами зв’язок у телефонному режимі, на жаль, відповіді не було.
Сподіваємось, що у Вас залишаться лише приємні емоції про співпрацю з Банком.
Бережіть себе.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Фін мониторинг
Позвонил своему банковскому менеджеру, чтобы уточнить как это можно сделать.
Ответ удивил — поскольку менеджер порекомендовала обратиться в другой Банк, поскольку их фин мониторинг запросит слишком много данных для подтверждения доходов — и только договор купли-продажи не подойдет.
Сказала, что они запросят у меня еще данные про доходы 3х летней давности — где я взял деньги на покупку.
Выводы делаем сами.
Но руководству Банка я бы рекомендовал работать в рамках поставления НБУ, а не выдумывать собственные правила.
Дякуємо за Ваш відгук. Хочемо зауважити, що Банк сумлінно дотримується чинного законодавства України.
У випадку, якщо на Ваш рахунок здійснюється поповнення у значній сумі то, необхідно надати підтверджуючі документи, а саме — про джерело походження коштів.
Якщо поповнення плануєте здійснити самостійно у валюті за зверненням у відділення Райфу та сума поповнення від 400 000 UAH до 1 000 000 UAH — заповнюється Опитувальник та надаються документи про джерела походження коштів. У випадку поповнення від 1 000 000 UAH — за 2 робочі дні Ви заповнюєте Опитувальник та надаєте також документи про джерела походження коштів.
Також, хочемо проаналізувати Ваше звернення детальніше, просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Постанова про стягнення коштів
В першу чергу хочемо принести вибачення за тривалість надання відповіді.
Розуміємо Ваші емоції та нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Зняття арешту з рахунку можливо у разі надходження в Банк постанови від Виконавчої служби, а саме про — зняття арешту, а не про примусове стягнення коштів з рахунку.
Ми щиро хочемо допомогти у вирішенні питання, переглянути Ваше звернення індивідуально детальніше. Просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Очікуємо на Ваш зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Маніпуляції Райфу з арештами рахунків (продовження історії)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали відповідь від менеджера. За Вашим зверненням була проведена комунікація та надана вся інформація стосовно запиту листом на Вашу електронну адресу. У разі виникнення питань в майбутньому — звертайтесь, з радістю допоможемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Забув логін,пароль
Дійсно, для відновлення доступу у Райффайзен Онлайн потрібно ввести правильно дані активної карти.
Інформація, яка виникає на екрані після введення даних зазначена у Вашому запиті означає, що допущено помилку у номері карті, терміну дії чи CVV -коду або вона є неактивною чи заблокованою, радимо це перевірити.
Консультацію Ви також можете отримати по рахунку, зателефонувавши в Інформаційний центр Банку за номером — 0800 500 500 та наш оператор з радістю перевірить деталі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Блокировка счета без предупреждения и возможности предоставить документы, блокировка карты е- підтримка в день выплаты ВПО
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Додатково хочемо зазначити, що внесення Національним агентством з питань запобігання корупції (НАЗК) австрійського Raiffeisen Bank International до списку міжнародних спонсорів війни не вплине на роботу української «дочки». Це рішення жодним чином не стосується українського Райффайзен Банку як окремої юридичної особи й не позначається на його діяльності. Ми продовжуємо працювати в звичайному режимі та своїми справами щодня доводимо патріотичну позицію.
Ми завжди готові розглянути запит в індивідуальному порядку та максимально підтримати нашого клієнта. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях дані ідентифікаційного коду, для аналізу.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (21)
Ужасный банк
Меня зовут Комарова Елена Сергеевна.
У меня произошла неприятная история, в которой участвует Райфайзенбанк Австрийского отделения! 28 февраля 2022 года я отправила 5000€ путем свифт перевода из банка Тиньков в испанский банк ING своему мужу испанцу. Из-за ситуации в мире банк Испании отклонил платеж и отправил деньги обратно мне на Тиньков. Далее цепочка из корреспондентов, где конечным звеном перед тем, как деньги должны были поступить мне на счет, был австрийский Райфайзенбанк. Райфайзенбанк в свою очередь отправил мне эти деньги, но допустил ошибку в реквизитах, поэтому деньги снова вернулись в Райфайзенбанк и были заблокированы.
Прошло уже 1,5 года. Огромная просьба повлиять на ваш отдел в Австрии, ибо они удерживают мои деньги незаконным путем!!!
С Уважением, Комарова Е. С.
Нам щиро прикро, що з Вами сталась така ситуація. Але хочемо зауважити, що ми український банк, та працюємо виключно в Україні, та не можемо впливати на роботу банків в інших країнах.
Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що усі банки мають діяти згідно санкційного законодавства.
Щодо даної ситуації рекомендуємо звернутись до представників австрійського банку, за контактними даними, вказаними на офіційному сайті австрійського банку.
Якщо б ситуація стосувалась українського Райфу, ми б з задоволенням допомогли б Вам та розглянули б ситуацію в індивідуальному порядку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Непрофесійний банк
Написав заяву, сказали підійти через три години!!! Три години!
Прийшов, тривога (ну добре)
Відкрили після тривоги через 10 хв
Підходу до каси, ЗАЙНЯТО ОБСЛУГОВУЕМО КЛІЕНТА (Хоча я був перший і не було клієнтів за мною) Йдіть на другу касу
Прийшов зайнято зразу!!! Записаний клієнт де!!! Карл, де!!!
Зачекайте 15 хв, ну ок
(І у проміжку так футболили чоловік 5)
Пройшло 35 хвилин і
А суть у тому що касир на касі відкривала рахунок, оформлювала депозит
(це ті речі якими не касир займається!!!)
НА ПРЕВЕЛИКИЙ ЖАЛЬ, БРАКУЄ СПЕЦІАЛІСТІВ, А ПРО ПРОФЕСІОНАЛІВ ВЗАГАЛІ МОВЧУ
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження та у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дякуємо за сигнал, ми обов'язково проведемо аналіз звернення, та додатково зв'яжемось з Вами щодо результатів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Банк безпричинно блокує рахунок та лишє мажловисті зняти кошти с цього рахунку
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Ми завжди готові до вирішення питань у індивідуальному режимі та постійно працюємо над покращенням сервісу, тому вже проводимо аналіз та менеджер з обслуговування клієнтів, котрий взяв її під свій контроль – з’єднається з Вами, дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали відповідь від менеджера. За Вашим зверненням була проведена комунікація та надана вся інформація стосовно запиту. У разі виникнення питань в майбутньому — звертайтесь, із задоволенням допоможемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (7)