Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlexandrKV 14 вересня 2023, 12:53
Оператор та касир впевнили, що за зняття власних коштів відсотки не нараховується! Введення в оману своїх клієнтів та заробляють на обмані!
Не рекомендую мати справу с цією шахрайкою банківською установою! Позорище заробіток на обмані! Рішення проблеми не дав ні якого результату крім признання банком своєї провини та вибачень!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 вересня 2023, 13:00
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження під час відвідування відділення. У наших відділеннях працюють компетентні співробітники, які чітко дотримуються правил Банку та законодавства. Хочемо зазначити, що комісія за зняття готівки в касі відділення залежить від Вашого тарифу.
Ми обов’язково перевіримо дану ситуацію задля уникнення подібного в майбутньому. Будемо вдячні Вам, якщо Ви надасте в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
evgenij40 12 вересня 2023, 17:19
Відділення за адресою: Полтава, вул. М. Грушевського, 4
Із коментів на свої скарги до райфбанку дізнався що це банк який із Росії коли перевірив.Як я не звертав раніше на це увагу, кошти списали з накопичувального рахунку це після того як я переводив на ЗСУ і дітям хворим перебуваючи за кордоном.Я пенсіонер 2 групи, вижити намагаюсь і допомогти людям, а гадкі не мав що з нелюдами справу маю.Як ще НБУ не лідвідує спонсора терористів.Так знущатися як в цьому банку ніде зі мною не вели, навіть в приватбанку де я боржник.Пенсія досі заблокована.Що скажете що переймаетеся і розуміете мої ємоції? Так кажуть шахраї і ворюгі якіми ви і являетеся.А мені треба оплатити житло, лікі придбати,їсти теж.Безсовісні, бог вас покара да і я вам не прощу такого ставлення.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 вересня 2023, 17:26
Добрий день!
Райффайзен Банк в Україні – український банк, окрема юридична особа. Ми дотримуємося всіх міжнародних санкцій та не маємо жодних зв’язків із російським банком.
Ми щодня робимо все можливе і часто неможливе для підтримки наших клієнтів та нашої країни. Ми збираємо кошти, волонтеримо, більш ніж сотня наших колег вступили до лав ЗСУ.
Райффайзен Банк Україна з перших днів війни заявив про свою принципову патріотичну позицію і дотримується її невідступно.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Також, за попередніми Вашими відгуками було проведено комунікацію менеджером з питань клієнтського сервісу. У телефонному режимі було надали пояснення, щодо Вашого ситуації у повному обсязі та чіткі відповіді, щодо шляхів вирішення питання.
Запевняємо, що ми завжди готові піти на зустріч допомогти нашим клієнтам, якщо це не суперечить норм чинного Законодавства України та наші двері завжди відкритті для Вас.
Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YuriyBuch 11 вересня 2023, 12:12
кредитна пенсійна карта мами — лежачого інваліда пенсіонера, ще дійсна.

Вже два місяці не маємо змоги користуватися карткою, пише що Вибачте остання транзакція не може бути завершена. Пройшли ідентифікацію онлайн, бо мама знаходиться за кордоном. Але не допомогло!
Вона ліквідатор ЧАЄС, тому пенсіявище мінімальноі, тому за іі знаходження в домі для похилих людей де іі можуть піднімати пристроями, треба платити. Іх не цікавлять наші проблеми з банком, усю пенсію ми платимо по місцю наперед самі.

Маму вигнав чоловік і у нього десь був доступ до Raifaisen online. Співпрацювати він не хоче, тобто усі паролі загублені.

Чи є якийсь алгоритм востановлення доступу та як це зробити дистанційно?
Бо дуже вже багато часу та грошей було потрачено на дзвінки з закордону в банк, який не бачить фінансового номеру телефоноючого, бо роумінг!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 вересня 2023, 12:19
Доброго дня, перш за все дякуємо за очікування.
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Співчуваємо, що Ваша мама опинилась в такі ситуації, але вона героїня нашого часу. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 вересня 2023, 17:12
Отримали інформацію від менеджера що питання було врегульоване. Дякуємо за відгук та можливість розібратись в даній ситуації, це допомагає нам покращувати сервіс та роботу в цілому.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
evgenij40 8 вересня 2023, 14:09
Відділення за адресою: Полтава, вул. М. Грушевського, 4
Сьогодні на пенсійний рахунок надійшла пенсія але залишаеться на рахунку банку і недоступна мені, як пояснили в відділенні бо рахунок арештований.Розумних пояснень я не отримав, на такі питання, чи підкоряються вони законам України і чому пенсія залишаеться у них, а не перераховуеться виконавцям, це вдруге така ініціатива не гарна з їхього боку, місяця не минуло як 514 гр привласнив банк.Як на мене це шахрайські маніпуляції з боку банку думаючи скористатися тяжким станом.В відділенні запитували намеками чи не бував я «десь», це хамська поведінка керівниці і провокативна для захисту своеї бездіяльності в покритті шахраїв.Якшо така компетентна людина ще і керує, грош ціна їм.Гроші я намагатимуся повернути так як чекаю на апеляції і візьму ухвалу про призупинення виконавчого провадження але з банком справ більше не матиму і нікому не рекомендую бо слузхати казки вже не цікаво.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 вересня 2023, 14:17
Вітаємо!
Розуміємо Ваші емоції та нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Зняття арешту з рахунку можливо у разі надходження в Банк постанови від Виконавчої служби, а саме про — зняття арешту, а не про примусове стягнення коштів з рахунку.
Також, за попереднім Вашим відгуком було проведено комунікацію менеджером з питань клієнтського сервісу. У телефонному режимі ми надали пояснення, щодо Вашого ситуації у повному обсязі.
Запевняємо, що наші двері відкритті для Вас, і ми завжди будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
mkdmitrievna 7 вересня 2023, 19:38
Не рекомендую этот банк. Объясню почему: я студентка и в данный момент не работаю, каждый месяц мой отец перечисляет деньги на оплату обучения, снятие жилья и проживание. Сумма не превышает 20000 в месяц. Карту мне заблокировали и сказали предоставить выписку из места работы отца, который служит в ЗСУ. У меня вопрос: как человек, который находится в зоне боевых действий, должен предоставить эту выписку? Я предоставила справку о зачислении зарплаты на карту отца, на что мне ответили, что это не является аргументом. Классно, спасибо за понимание 👍
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 вересня 2023, 19:45
Добрий день.

Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.

Хочемо зауважити, що Банк сумлінно дотримується чинного законодавства України та не блокує рахунки безпідставно.
У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Даним документом може слугувати виписка про зарахування на рахунок особи, від якої Вам надходили перекази — більшість банків наразі надає можливість такий документ замовити віддалено, в електронному форматі.

У випадку, якщо документи в повному обсязі не надано вчасно — рахунок дійсно блокується, та розблокування можливе після надання документів.

Ми хочемо розібратися в ситуації та Вам допомогти, а тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 вересня 2023, 10:00
Добрий день! Маємо інформацію, що менеджер з обслуговування клієнтського сервісу з Вами зв’язався та пояснив ситуацію. Дякуємо за відгук та можливість розібратись, це допомагає нам покращувати сервіс та роботу в цілому.
Додатково хотіли сказати величезне дякую Вашому батьку за захист країни та наш спокій.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
evgenij40 5 вересня 2023, 17:21
Відділення за адресою: Полтава, вул. М. Грушевського, 4
Терпів неадекватність менеджерів і касирів але вже як ухожу від цього банка розкажу.В касі і менеджерка неадекватні сьогодні не дали переказати кошти стверджуючи що перекази тільки між райфайзеновськими рахунками.Була раніше одна адекватна менеджерка на цьому віддиленні але на жаль її більше не бачив, а те що не компетентні співробітники нажаль ваша проблема.Відділення на Грушевського в Полтаві.Прикрикнути чи розказувати чому на прохання зробити адекватно це норм не реагувати для них тому і не жалкую що більше не буду обслуговуватися у цьому відділенні невдовзі і я радий після трьох років користування що нарешті не будуть робити неадекватно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 17:30
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас залишилось негативне враження під час візиту у наше відділення, та це могло вплинути на Ваше враження в цілому.
У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Переказ коштів з рахунку можливий на користь будь-якого Банку в Україні. Якщо це картковий рахунок то, перекази доступні цілодобово у системі «Райффайзен Онлайн», які можливо здійснити без візиту у відділення, для економії часу, а якщо використовувати платіж «за реквізитами IBAN» — це без комісій.
Ми обов'язково проведемо аналіз та перевірку відносно інформації зазначеної у відгукі, для запобігання подібних ситуацій надалі.
Дякуємо, що залишились небайдужим та надали зворотній зв'язок, адже подібні запити допомагають нам удосконалюватися.
Також, будемо вдячні, якщо Ви нам залишите інформацію у приватних повідомленнях (ідентифікаційний номер чи контактний телефон).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 вересня 2023, 18:54
Добрий день!
Вдячні за звернення та очікування. Отримали зворотній зв’язок від менеджера. Наразі, по Вашому зверненню була проведена комунікація, надано всю інформацію та шляхи вирішення питання. У випадку, якщо виникнуть додаткові питання, із задоволенням допоможемо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lokazuk 4 вересня 2023, 22:24
Я не являюсь вашим клієнтом, але один ваш клієнт є шахраєм. Він займається тим що розводить людей на гроші під виглядом юриста. У мене є номер його карти на яку перераховують кошти. Як з вами зв’язатися щоб вияснити ім'я цього шахрая?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 9:05
Добрий день!
Хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Нам щиро прикро, що склалась така ситуація та що Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека — найважливіший пріоритет Банку.
Просимо надати детальну інформацію по отримувачу коштів з описом ситуації у приватні повідомлення, ми зафіксуємо Ваше звернення, і для аналізу ситуації направляємо запит у профільні підрозділи.
У разі підтвердження факту протиправних дій рахунки і картки зловмисника будуть заблоковані.
Додатково, рекомендуємо Вам, обов'язково, звернутися до органів внутрішніх справ для написання заяви, а також залишити інформацію на сайті Управління боротьби з кіберзлочинністю МВС України (посилання — https://ticket.cyberpolice.gov.ua/).
Зі свого боку, ми завжди готові максимально співпрацювати та надати інформацію, у разі звернення правоохоронних органів в Банк.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Oleksii3108 31 серпня 2023, 13:10
Бюрократизовано, при дзвінках на номер 0800505770 (спеціальний для підтримки бізнес-клієнтів), прослуховуєш довго про послуги, де непредставлені тобі необхідні, потім зєднують з оператором, який щось уточнює і зникає на декілька хвилин, у виторгу наче проблему вирішили, але ви ще почекайте годину-дві. Виглядає як повна не зацікавленість у клієнтоорієнтовності, працюють з клієнтами на потоці, навіть не запитують зворотній зв’язок.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 серпня 2023, 13:14
Добрий день.

Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.

Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.

Ми дуже хочемо Вам допомогти розібратися у питанні та бажаємо, щоб у Вас залишились лише приємні емоції про співпрацю з Банком, а тому просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (Вашого ідентифікаційного коду або номеру телефону, який прив'язано до рахунку).

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 вересня 2023, 14:51
Добрий день!

Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримати інформацію від менеджера. З Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та надано відповідь за Вашим зверненням. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
evgenij40 30 серпня 2023, 18:53
Відділення за адресою: Полтава, вул. М. Грушевського, 4
В травні місяці неприемно здивувався коли з накопичувального рахунку виконавчою службою 5107 гривень арештовано було.Буду оскаржувати в апеляційному суді і якшо на мою користь буде рішення повертати кошти.Але це не все.17.08.23 повторно арештова було 514 гр на пенсійній картці і 218 гр на АТБ акційній.В травні 4370 було зараховано за два дні погашення боргу, а то чи їх 10% і витрати і комісія виконавців.А в цьому місяці попросив виконавця не блокувати пенсійну картку, отримав листа, в якому якшо коротко статус рахунку визначає райфбанк і як я зрозумів друге списання да як і перше це ініціатива банку.514 так в борг і не зараховані як розумію витрати виконавця але 248 на АТБ як в відділенні пояснили на рахунку райфу але заблоковані.Буду як казала спеціалістка через почту отримувати пенсію бо ухвалу про призупинення виконавчого провадження не отримаю доки суддя не вийде з відпустки, а це не раніше 12.09.23 да і час потрібен на всі процедури да і відгукі про банкі читав і не один мені вже не до вподоби.Банк замість того щоб турбуватися про кліента робить дії які псують репутацію і людей спонукають йти від них.Чекаю на рішення апеляції за 2.5 місяці якшо не перенесуть, а здивування навіть спеців не те шо в відділенні а і коли банк надасть «стурбованість» свою вже мені не цікава доки тих хто думає що може чинити таке безкарно.Можете не «переймання, мною мені написати, а тільки коли почистите свої ряди шахрайські,інакше я такі дії не назву, може і люди будуть у вас тримати свої заощадження і обслуговуватися в відділеннях і користуватися вашими послугами, а докі я не потребую ваших послуг і вибачень з оманливи намаганнями виправити ситуацію.Я користувався різними послугами банку і нічого не винен їм, а нікчемно повелися так зі мною.В відділенні кажуть що виконавець їм повинен надати листа, на гарячій лінії сказали що пенсія по інвалідності і це внутрі банка повинно вирішитися але коли негарно повелися цього я більше не збираюся терпіти, досить і ціеї ситуації з мене навіть якшо все буде вирішено на мою користь.Як зняли другий раз кошти на другий робочий день в додаток цілий день не потрапляв все відтерміновували якісь проблеми були у них да і не найсильниша сторона мобільний додаток у райфа.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 серпня 2023, 18:58
Вітаємо!
Розуміємо Ваші емоції та нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Зняття арешту з рахунку можливо у разі надходження в Банк постанови від Виконавчої служби, а саме про — зняття арешту, а не про примусове стягнення коштів з рахунку.
Ми щиро хочемо допомогти у вирішенні питання, переглянути Ваше звернення індивідуально детальніше. Просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Очікуємо на Ваш зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 серпня 2023, 16:44
Добрий день, Євгеній! Отримали інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав пояснення щодо даної ситуації. У разі виникнення питань в майбутньому — звертайтесь, із задоволенням допоможемо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Alex4766 29 серпня 2023, 16:00
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Січових Стрільців, 4-Д
Доброго дня! Відкритий споживчий кредит взятий в банку на початку 2021 року і вчасно виплачуванний до початку літа 2023 року перетворився в проблему коли затримався платіж по кредиту приблизно на неділю.Далі був дзвінок фахівця кредитного відділу після якого платежі почали списуватися на початку місяця за попередній місяць і за текущий місяць одночасно. При першому дзвінку до контакт центру працівник завірив що то що я бачу в клієнт банку, змінится після того як система побачить списанний платіж, але вже наступного разу система зробила те саме при цьому фахівець контакт центру цього разу визнав, що кредитна схема працює не досконало і моя сума заборгованості перед банком меньша більше ніж в 4 раза ніж я бачу в клієнт банку і вона дасть запит в кредитний відділ, щоб вони переглянули заборгованність яку я бачу в системі. Вже третій місяць дане питання не має вирішення, ось така турбота про преміум клієнта банку. Нікому не має діла до преміум клієнтів покі ті самі не почнуть дзвонити в усі колокола і вимагати пояснень! Висновки робіть самі, чи потрібні вам такі преміум послуги …
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 серпня 2023, 16:06
Добрий день.

Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що у випадку, якщо платіж на погашення кредиту прострочено, Вам можуть надходии повідомлення та дзвінки від представників банку з нагадуванням про необхідність оплати платежу. Це інформування припиняється після успішної оплати.

У випадку, якщо Ви платіж внесли самостійно, а не з допомогою автосписання з карткового рахунку — протягом деякого часу на картковому рахунку може залишитись блокування, та найшвидший спосіб його зняття, якщо заборгованість вже погашено — за запитом до чату Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до банку.

Ми дуже хочемо Вам допомогти розібратися у питанні та бажаємо, щоб у Вас залишились лише приємні емоції про співпрацю з Банком, а тому просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (Вашого ідентифікаційного коду або номеру телефону, який прив'язано до рахунку).

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 серпня 2023, 19:25
Отримали відповідь від менеджера, що питання було вирішено. Якщо виникнуть питання — з радістю допоможемо! Мирного неба!

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Pavlina17 29 серпня 2023, 14:54
У листопаді 2022року відкрили валютний депозит, який закінчився у лютому 2023р. У лютому 2023 не могли забрати власні кошти, так як не у касі не було валюти. Кожного разу резервували, а коли приходили забрати нас морозили. Відповідно депозит без моєї згоди продовжили,і мала отримати у травні. У травні ситуація знов повторялась, поїхала у головне відділеня де написала скаргу,і де вияснилось що я не одна така. Вони не мають валюти аби виплачувати валютні депозити. Потім були у Львові у головному відділенні збори, де приїзджали їхні всі головні, та головні власники ззакордону. Типу нічого не знали, сильно вибачались,і типу точно кошти повернуть і це було у липні. Уже 29.08.23р. де сьогодні оголосили, що точно виплатять, так як до тепер виплачували людям, які мають більше 5000$, а ті що мають менше почнуть з вересня виплачувати. Надіюсь свої кошти отримаю. Ще й умови диктують, що виплатять і після цього маю підписати про нерозголос даної ситуації. Тобто мої гроші у них і ще умови диктують.
Надіюсь, що нарешті отримаю власні кошти, якщо до 30.10.23р. цей банк взагалі незбанкрутує.
Я так бачу треба йти у суд, бо по нормальному ні працівники, ні керівники, ні ніхто не розуміє
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 серпня 2023, 14:59
Добрий день.

Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що для зняття готівки в іноземній валюті дійсно потрібно здійснити замовлення, за зверненням до чату Райф Онлайн, або за дзвінком до банку, та в такому випадку, кошти будуть замовлені особисто для Вас, та очікуватимуть у касі в день призначеної зустрічі.

Якщо Ви замовляли готівку, але з тих чи інших причин її не змогли доставити до відділення, з Вами мали зв'язатись представники банку для попередження та узгодження альтернативної дати.

Ми дуже хочемо Вам допомогти розібратися у питанні та бажаємо, щоб у Вас залишились лише приємні емоції про співпрацю з Банком, а тому просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (Вашого ідентифікаційного коду або номеру телефону, який прив'язано до рахунку).

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
AnatoliiD 29 серпня 2023, 12:36
В онлайн банкінгу було здійснено переказ коштів на картку іншого банку, статус успішний, гроші з рахунку зняло. Переконався в правильності номеру картки.
Отримувач коштів стверджує, що нічого йому не надійшло.
Довести, що переказ на карту був немає можливості оскільки банк надав квитанцію з частково замиленим зірочками номером карти.
Квитанція потрібна для того, щоб повернути назад кошти.
Звернувся в підтримку, питання не вирішене.
Ви стверджуєте: — "
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Згідно Payment Card Industry Data Security Standard в системах Банку Н Е зберігається повний номер картки отримувача, якщо вона належить іншому Банку" — https://minfin.com.ua/company/aval/review/232232/
В цьому кожен може переконатися — Якщо натиснути Повторити платіж, то ПОВний номер карти ВИДНО і заодно суму зарахування (в чаті підтримки було додано скріншот, можете переконатися).
Отже, те що ви самі не маєте повний номер картки отримувача — НЕПРАВДА.
Ви розумієте, що ви своїми діями (ненаданням квитанції з повним номером картки) унеможливлюєте повернення мені коштів?
Мені звернутися до суду з вимогою стягнути кошти з Райффайзен Банку? За позови про захист справ споживачів судовий збір не сплачується
Я взагалі не розумію як таке можливо — не надати виписку (з повними реквізитами) власнику рахунку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 серпня 2023, 12:46
Добрий день!
Вдячні за Ваш відвертий зворотній зв'язок.
Дійсно, як було надано відповідь у зверненні посилання, яке Ви відмітили, згідно Payment Card Industry Data Security Standard в системах Банку не зберігається повний номер картки отримувача, якщо вона належить іншому Банку. Тому роздрукувати квитанцію з зазначенням повного номеру, на жаль, не можливо.
Якщо Ви, як користувач, натиснете у додатку на саму транзакцію у розділі « Операції в системі» кнопка «Повторити» — повний номер карти отримувача доступний та відображається, це не є прихованою інформацією, а навпаки функціонал розроблено для можливості перевірки.
Ми дуже хочемо Вам допомогти розібратися у питанні та бажаємо, щоб у Вас залишились лише приємні емоції про співпрацю з Банком. Просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних ( ідентифікаційного номеру або контактного телефону).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 серпня 2023, 15:52
Добрий день!
Щиро вдячні за очікування на відповідь. Ми цінуємо кожного клієнта та завжди готові піти на зустріч і вирішити питання у індивідуальному порядку. Ваше звернення вирішено позитивно, та було направлено необхідний документ. Додатково, про результат рішення менеджером було відписано в активній чат сесії «Райффайзен Онлайн» та також, намагались встановити з Вами зв’язок у телефонному режимі, на жаль, відповіді не було.
Сподіваємось, що у Вас залишаться лише приємні емоції про співпрацю з Банком.
Бережіть себе.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
gresik 26 серпня 2023, 10:58
Хотел положить в Банк валюту после продажи авто на счет.

Позвонил своему банковскому менеджеру, чтобы уточнить как это можно сделать.

Ответ удивил — поскольку менеджер порекомендовала обратиться в другой Банк, поскольку их фин мониторинг запросит слишком много данных для подтверждения доходов — и только договор купли-продажи не подойдет.
Сказала, что они запросят у меня еще данные про доходы 3х летней давности — где я взял деньги на покупку.

Выводы делаем сами.

Но руководству Банка я бы рекомендовал работать в рамках поставления НБУ, а не выдумывать собственные правила.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 серпня 2023, 11:08
Вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук. Хочемо зауважити, що Банк сумлінно дотримується чинного законодавства України.
У випадку, якщо на Ваш рахунок здійснюється поповнення у значній сумі то, необхідно надати підтверджуючі документи, а саме — про джерело походження коштів.
Якщо поповнення плануєте здійснити самостійно у валюті за зверненням у відділення Райфу та сума поповнення від 400 000 UAH до 1 000 000 UAH — заповнюється Опитувальник та надаються документи про джерела походження коштів. У випадку поповнення від 1 000 000 UAH — за 2 робочі дні Ви заповнюєте Опитувальник та надаєте також документи про джерела походження коштів.
Також, хочемо проаналізувати Ваше звернення детальніше, просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Besovskuy 25 серпня 2023, 8:36
Доброго дня. Виконавець надіслав в банк постанову про примусове стягнення коштів, щоб зняти арешт з рахунку ще 8.08.23р. Банк до сих пір її не бачить, таким чином обмежує мене багато в чому. Хочу розібратись в чому проблема і чому повинен страждати клієнт банку, який готовий сплатити ВП, але банк гальмує процес. Чекаю вирішення питання. Дякую
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 серпня 2023, 9:09
Вітаємо!
В першу чергу хочемо принести вибачення за тривалість надання відповіді.
Розуміємо Ваші емоції та нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Зняття арешту з рахунку можливо у разі надходження в Банк постанови від Виконавчої служби, а саме про — зняття арешту, а не про примусове стягнення коштів з рахунку.
Ми щиро хочемо допомогти у вирішенні питання, переглянути Ваше звернення індивідуально детальніше. Просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Очікуємо на Ваш зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрій Лукаш 23 серпня 2023, 10:25
Згідно постанови про арешт коштів банк наклав арешт на наш валютний рахунок, хоча в постанові конкретного рахунку не було зазначено. При цьому маючи достатньо коштів на арештованому рахунку банк проводить списання з рахунку у гривні, який не арештовано. Після звернень телефонує абсолютно некомпетентий співробітник банку і зачитує абсолютно нелогічні пояснення.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 серпня 2023, 10:38
Добрий день! Ми розуміємо Ваші емоції та обурення, і нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження. У даній ситуації Банк має дотримуватись Законодавства та постанов Виконавчої служби. Ми не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно. Рахунок може бути заарештовано у разі надходження до Банку постанови від Виконавчої служби, якій Банк має підпорядковуватись. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта. По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він аналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 вересня 2023, 17:15
Добрий день!

Дякуємо Вам за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали відповідь від менеджера. За Вашим зверненням була проведена комунікація та надана вся інформація стосовно запиту листом на Вашу електронну адресу. У разі виникнення питань в майбутньому — звертайтесь, з радістю допоможемо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Не можу ввійти в додаток Райф-онлайн з 18.08.23. Переходжу за підказкою, вводю № картки, ММ/РР, CVV — відповідь «невірно введені дані». Всі дані введені вірно, перевіряв.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 серпня 2023, 16:11
Вітаємо!
Дійсно, для відновлення доступу у Райффайзен Онлайн потрібно ввести правильно дані активної карти.
Інформація, яка виникає на екрані після введення даних зазначена у Вашому запиті означає, що допущено помилку у номері карті, терміну дії чи CVV -коду або вона є неактивною чи заблокованою, радимо це перевірити.
Консультацію Ви також можете отримати по рахунку, зателефонувавши в Інформаційний центр Банку за номером — 0800 500 500 та наш оператор з радістю перевірить деталі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Helga19711 17 серпня 2023, 18:39
Відділення за адресою: Харків, вул. Холодногірська, 5
При попытке зайти в приложение обнаружила, что оно заблокировано. При обращении в колл центр сотрудники без детализации сообщили о закрытии счетов в одностороннем порядке, включая счет, на который приходит только помощь ВПО. Поскольку никаких внятных объяснений какие именно операции вызвали вопросы и почему ранее они были валидированы банком объяснений не последовало. Сразу говорю предаринимательская деятельность не велась через эту карту, на нее переводились средства ВПО и есть пилтримки, зачислясь деньги ООН через вестерн юнион при получении перевода в кассе банка же. И проводились операции с личными средствами, что не было запрещено законом. Окей не хотите — не надо, но объясните мне, пожалуйста, на каком основании вы собрались удерживать и не отдавать мне по первому требованию помощь от державы на протяжении 30 дней? Я не даю ссуду вашему банку. Что за абсурд, раз вы решили прервать договорные отношения, то что вы собираетесь рассматривать 15 дней? И с каких дел я должна писать заявление на закрытие счета, если это сделали вы? Вы — инициатор, так вот, как инициатор верните мне мои средства По первому требованию. Я вижу, что подобная практика у вас принята и никаких реальных действий по предотвращерию подобных ситуаций вы не предпринимаете, отделываясь стандартным шаблоном. Подозреваю, что это вообще делает почтовый бот. Вы боитесь штрафа от НБУ, ну так он у вас будет. Потому что вы сознательно вводите клиента в заблуждение относительно возврата средств, заставляя его писать заявление, получая таким образом фору в виде срока, предусмотренного действующим законодательством на рассмотрение заявления. Что вы рассматривать собрались?! Цинизм банка, признанного НАЗК международным спонсором терроризма и обвиняющего своих клиентов в спонсировании терроризма вообще зашкаливает. И, да, постановление ВСУ от 5.03.2020 доходчиво обЪяснило, что ваши полнопочия по закрытию счетов не являются безграничными и требуют обоснования с учетом каждого конкретного случая.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 серпня 2023, 18:42
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 серпня 2023, 18:54
Вдячні за очікування. Нам щиро прикро, що ми могли призвести Вас до негативних вражень та думок про Райф. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі - Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Додатково хочемо зазначити, що внесення Національним агентством з питань запобігання корупції (НАЗК) австрійського Raiffeisen Bank International до списку міжнародних спонсорів війни не вплине на роботу української «дочки». Це рішення жодним чином не стосується українського Райффайзен Банку як окремої юридичної особи й не позначається на його діяльності. Ми продовжуємо працювати в звичайному режимі та своїми справами щодня доводимо патріотичну позицію.
Ми завжди готові розглянути запит в індивідуальному порядку та максимально підтримати нашого клієнта. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях дані ідентифікаційного коду, для аналізу.
Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
ElenaKomarova 15 серпня 2023, 18:46
Добрый день!

Меня зовут Комарова Елена Сергеевна.

У меня произошла неприятная история, в которой участвует Райфайзенбанк Австрийского отделения! 28 февраля 2022 года я отправила 5000€ путем свифт перевода из банка Тиньков в испанский банк ING своему мужу испанцу. Из-за ситуации в мире банк Испании отклонил платеж и отправил деньги обратно мне на Тиньков. Далее цепочка из корреспондентов, где конечным звеном перед тем, как деньги должны были поступить мне на счет, был австрийский Райфайзенбанк. Райфайзенбанк в свою очередь отправил мне эти деньги, но допустил ошибку в реквизитах, поэтому деньги снова вернулись в Райфайзенбанк и были заблокированы.

Прошло уже 1,5 года. Огромная просьба повлиять на ваш отдел в Австрии, ибо они удерживают мои деньги незаконным путем!!!

С Уважением, Комарова Е. С.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 серпня 2023, 18:55
Добрий день!

Нам щиро прикро, що з Вами сталась така ситуація. Але хочемо зауважити, що ми український банк, та працюємо виключно в Україні, та не можемо впливати на роботу банків в інших країнах.

Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що усі банки мають діяти згідно санкційного законодавства.

Щодо даної ситуації рекомендуємо звернутись до представників австрійського банку, за контактними даними, вказаними на офіційному сайті австрійського банку.

Якщо б ситуація стосувалась українського Райфу, ми б з задоволенням допомогли б Вам та розглянули б ситуацію в індивідуальному порядку.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
DjoseFF 15 серпня 2023, 16:59
Звернувся для отримання переказу, Банк перемістив кошти в архів!!!
Написав заяву, сказали підійти через три години!!! Три години!
Прийшов, тривога (ну добре)
Відкрили після тривоги через 10 хв
Підходу до каси, ЗАЙНЯТО ОБСЛУГОВУЕМО КЛІЕНТА (Хоча я був перший і не було клієнтів за мною) Йдіть на другу касу
Прийшов зайнято зразу!!! Записаний клієнт де!!! Карл, де!!!
Зачекайте 15 хв, ну ок
(І у проміжку так футболили чоловік 5)
Пройшло 35 хвилин і
А суть у тому що касир на касі відкривала рахунок, оформлювала депозит
(це ті речі якими не касир займається!!!)
НА ПРЕВЕЛИКИЙ ЖАЛЬ, БРАКУЄ СПЕЦІАЛІСТІВ, А ПРО ПРОФЕСІОНАЛІВ ВЗАГАЛІ МОВЧУ
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 серпня 2023, 17:12
Добрий день.

Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження та у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.

Дякуємо за сигнал, ми обов'язково проведемо аналіз звернення, та додатково зв'яжемось з Вами щодо результатів.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Maksone343 11 серпня 2023, 10:02
09.08.2023 року на мій гривневий рахунок надійшли кошти, які мені перевели близькі родичі, використовуючи термінали типу (i-box). Через декілька годин банк заблокував мій гривневий рахунок та лишив мене можливості користування карткою. Вподольшому я зателефонував на гарячу лінію де мені відповіли, що для розблокування картки та мого рахунку мені потрібно звернутися у відділення банку. Оскільки це вже був кінець робочого дня і всі відділення банку були закриті, я вирішив прийти до відділення зранку наступного дня. Прийшовши зранку до відділення банку, працівники зазначили, що мій рахунок було заблоковано фінмоніторингом, і скоріш за все надалі банк відмовиться мене обслуговувати. Відповіді, в чому саме проблема та які питання є у фінмоніторингу до мене, мені ніхто не надав. Надалі мені запропонували закрити рахунок, на що я погодився. Але коли я закривав рахунок, мені сказали, що кошти які в мене залишились на балансі я зможу отримати лише через 60 днів! Скажіть, будь ласка, чому банк не може мені видати мої кошти одразу? Не надавши жодних обґрунтувань, банк забрав у мене можливість використовувати свої кошти на 60 днів! Єдине що мені відповіли, що це внутрішнє рішення банку. Виходячи з вищевикладеного, ми маємо ситуацію, що якщо банк вирішить, то він просто в тебе може забрати твої кошти на два місяці? Це більше схоже на грабіж! При цьому всьому, найкумедніше в цій ситуації, що сума коштів не є значною! Жахливе відношення до своїх клієнтів в такий скрутний час!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 серпня 2023, 10:51
Добрий день!

Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Ми завжди готові до вирішення питань у індивідуальному режимі та постійно працюємо над покращенням сервісу, тому вже проводимо аналіз та менеджер з обслуговування клієнтів, котрий взяв її під свій контроль – з’єднається з Вами, дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 серпня 2023, 17:41
Добрий день!

Дякуємо Вам за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали відповідь від менеджера. За Вашим зверненням була проведена комунікація та надана вся інформація стосовно запиту. У разі виникнення питань в майбутньому — звертайтесь, із задоволенням допоможемо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝