Доброго дня!
Цікавить рівень доступу ваших працівників до фінансової інформації ваших клієнтів.
Мене сьогодні дуже здивувало, що оператор чи представник відділеня, дзвонив мені про інформування можливості відкрити кредитну картку і вільно оперував сумами на моєму рахунку, де я працюю, що це вбіса таке?
Якось був у відділенні то взагалі, розмірковували скільки я заробляю і компанія в якій я працюю, мені було дуже огидно, наче поркаються в моїй білизні.
Але карту мені зробити, яка вже прострочена не один рік, то велика проблема і забрати я можу її тільки у відділенні.
Знаєте, мабуть будемо прощатися. Бо вільний доступ до мого рахунку, це не нормально. Де гарантія що інформацію не передадуть якимсь шахраям?
Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.18 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банку: Київ, вул. Рональда Рейгана, 6
Адреса:
Київ, вул. Рональда Рейгана, 6
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
10 грудня 2024, 10:41
Добрий день!
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ банка
27 червня 2024, 17:46
Добрий день!
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом та відгук для нас є дуже неочікуваний.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Безпека є невід'ємною складовою продуктів та послуг Банку. Захист даних є одним із ключових пріоритетів для нас. Ми невпинно працюємо над цим та завжди гарантуємо нашим клієнтам повну безпеку.
Дійсно, при наявності активної кредитної пропозиції з Вами може зв'язатися представник Банку та проінформувати, що є така змога. При цьому, інформація по рахункам клієнта у Райфі доступна співробітнику для можливості консультації у разі такої необхідності.
При відкритті рахунку кожен клієнт підписує договір та заповнює опитувальник із зазначенням своїх даних, для подальшого успішного та якісного обслуговування.
Щодо карти, хочемо проаналізувати цей момент та перевірити, адже наразі є і дистанційні шляхи її отримання у відділенні Нової Пошти або випуск віртуальної карти без фізичного отримання.
Прохання, написати нам у приватні повідомлення я із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом та відгук для нас є дуже неочікуваний.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Безпека є невід'ємною складовою продуктів та послуг Банку. Захист даних є одним із ключових пріоритетів для нас. Ми невпинно працюємо над цим та завжди гарантуємо нашим клієнтам повну безпеку.
Дійсно, при наявності активної кредитної пропозиції з Вами може зв'язатися представник Банку та проінформувати, що є така змога. При цьому, інформація по рахункам клієнта у Райфі доступна співробітнику для можливості консультації у разі такої необхідності.
При відкритті рахунку кожен клієнт підписує договір та заповнює опитувальник із зазначенням своїх даних, для подальшого успішного та якісного обслуговування.
Щодо карти, хочемо проаналізувати цей момент та перевірити, адже наразі є і дистанційні шляхи її отримання у відділенні Нової Пошти або випуск віртуальної карти без фізичного отримання.
Прохання, написати нам у приватні повідомлення я із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В мене заблокували картку, щоб не пояснювати усi операцii по картцi, так як iх було дiйсно забагато, вирiшила просто забрати кошти та закрити картку. У вiддiленнi менi пояснили, що впродовж 10 банкiвських днiв моi кошти надiйдуть на той рахунок, який я залишу в заявi. Через пару днiв прийшло повiдомлення про закриття рахунку та почалось довге очiкування своiх же власних коштiв. Пiсля того, як вказаний спiвробiтниками срок пройшов, а грошей ятак i не отримала, знов пiшла у вiддiлення. Менi почали розповiдати якийсь бред, що таких заяв багато, що треба чекати, гроши будуть, коли менi вiдповiсти не змогли, просто будуть колись! Ви що, люди!!! Ви позицiонуете себе як серьйозну фiнансову установу, що це за вiдповiдь: будуть!!! Чому менi не повертають моi власнi кошти!!! Я разраховувала на них. Сумлiнно чекала клятi 10 днiв, яки пообiцяли спiвробiтники банку!!! В мене двое маленьких дiтей! Я, маючи кошти, не можу придбати iжу, тому що Ваш банк менi не повертае мое ж!!!
Коментарі (2)
Ответ банка
22 березня 2024, 13:13
Вітаємо.
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Закриття рахунку зазвичай відбувається протягом 10 робочих днів, проте у випадку, якщо рахунок заблоковано — це може зайняти більше часу, оскільки в процесі задіяні кілька підрозділів банку.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Закриття рахунку зазвичай відбувається протягом 10 робочих днів, проте у випадку, якщо рахунок заблоковано — це може зайняти більше часу, оскільки в процесі задіяні кілька підрозділів банку.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Наприкінці грудня минулого року я зверталася до вас у зв’язку із форс-мажорними обставинами, що виникли у мене: в середині листопада я отримала тяжку травму – перелом ноги і не могла довгий час пересуватися. І якраз в кінці того ж грудня сплив термін дії моєї пенсійної картки, а до вашого відділення надійшла наступна картка на моє ім’я, про що мене було повідомлено СМС із банку на мій номер мобільного, зафіксований у нашому договорі. На моє прохання надіслати мені нову картку кур’єром, я отримала відповідь, що така послуга вашим банком не надається, і я повинна лише особисто з’явитися за нею до відділення. Або запропонували оформити доручення на ім’я мого чоловіка, завірене нотаріально.
По-перше, після такої травми особисто я не могла з’явитися, бо не можу вільно пересуватися. По-друге, така послуга нотаріуса дуже дорога для мене, бо на даний момент я не маю інших засобів до існування крім пенсії, а пенсія видається за карткою.
Але кілька років тому, коли я працювала в редакції газети, до нас таки завітав представник банку Райффайзен Банку Аваль, і запропонував нам бланки договорів для оформлення зарплатних карток. Що ми всією редакцією і зробили. Згодом, за кілька днів той же представник приніс і роздав нам зарплатні картки вашого банку. Тож подібна послуга у вас все ж таки існує? Чому ж мені було відмовлено за обставин, коли я ніяк не могла прийти до банку? Це таке ставлення до мене, як клієнта, що обслуговувалась у вас понад 11 років?
Також я детально ознайомилась із внутрішніми правилами Райффайзен-Банку, розміщеному на його ж сайті. Мене вразила фраза, яка є у Додатку 2. Цитую: «2.3. Використання ПК за довіреністю заборонене законодавством України». Ви не читаєте власні правила? До того ж у договорі, заключеному між банком і мною, є посилання саме на цей Додаток 2. Про те, що я маю з’явитися за карткою тільки особисто до відділення банку, в договорі я не знайшла жодної згадки. Як не знайшла і форс-мажорних умов, які мали б у ньому бути, бо всі ми живі люди.
Також я не знайшла про це згадки і в законодавстві України – а ні в Законі про банки і банківську діяльність, а ні в Законі про фінансові послуги. Таким чином мене на довгий термін позбавили можливості отримувати пенсію, за кошти якою я маю лікуватися, платити комунальні послуги і купувати все необхідне для життя.
Тож я настійно вимагаю дати мені відповіді на такі запитання:
1. Чому співробітники відділення Райффайзен Банку Аваль не обтяжили себе пошуком виходу із критичної ситуації у їхнього клієнта?
2. Чому ваші дії протирічать вашим же правилам?
3. Чи справді у штаті банку не передбачено кур’єра, а якщо так, то яким чином все ж видають зарплатні картки не у відділеннях банку?
4. І чому саме мені було в цьому відмовлено?
Коментарі (1)
По-перше, після такої травми особисто я не могла з’явитися, бо не можу вільно пересуватися. По-друге, така послуга нотаріуса дуже дорога для мене, бо на даний момент я не маю інших засобів до існування крім пенсії, а пенсія видається за карткою.
Але кілька років тому, коли я працювала в редакції газети, до нас таки завітав представник банку Райффайзен Банку Аваль, і запропонував нам бланки договорів для оформлення зарплатних карток. Що ми всією редакцією і зробили. Згодом, за кілька днів той же представник приніс і роздав нам зарплатні картки вашого банку. Тож подібна послуга у вас все ж таки існує? Чому ж мені було відмовлено за обставин, коли я ніяк не могла прийти до банку? Це таке ставлення до мене, як клієнта, що обслуговувалась у вас понад 11 років?
Також я детально ознайомилась із внутрішніми правилами Райффайзен-Банку, розміщеному на його ж сайті. Мене вразила фраза, яка є у Додатку 2. Цитую: «2.3. Використання ПК за довіреністю заборонене законодавством України». Ви не читаєте власні правила? До того ж у договорі, заключеному між банком і мною, є посилання саме на цей Додаток 2. Про те, що я маю з’явитися за карткою тільки особисто до відділення банку, в договорі я не знайшла жодної згадки. Як не знайшла і форс-мажорних умов, які мали б у ньому бути, бо всі ми живі люди.
Також я не знайшла про це згадки і в законодавстві України – а ні в Законі про банки і банківську діяльність, а ні в Законі про фінансові послуги. Таким чином мене на довгий термін позбавили можливості отримувати пенсію, за кошти якою я маю лікуватися, платити комунальні послуги і купувати все необхідне для життя.
Тож я настійно вимагаю дати мені відповіді на такі запитання:
1. Чому співробітники відділення Райффайзен Банку Аваль не обтяжили себе пошуком виходу із критичної ситуації у їхнього клієнта?
2. Чому ваші дії протирічать вашим же правилам?
3. Чи справді у штаті банку не передбачено кур’єра, а якщо так, то яким чином все ж видають зарплатні картки не у відділеннях банку?
4. І чому саме мені було в цьому відмовлено?
Ответ банка
31 січня 2019, 18:04
Доброго дня, Ольго!
Пунктом 14.12 ( абз. 2) ст.14 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», встановлено заборону використання електронного платіжного засобу за довіреністю, крім випадку емісії додаткового електронного платіжного засобу для довіреної особи.
Пунктом 2 розділу 6 Положення «Про порядок емісії спеціальних платіжних засобів і здійснення операцій з їх використанням», що затверджене постановою Правління Національного банку України № 705 від 05.11.2014, встановлено заборону на розкриття емітентом (в даному випадку Банком) іншим особам, крім користувача, ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу виконувати платіжні операції з використанням спеціального платіжного засобу.
Враховуючи зазначені норми законодавства, платіжна карта на ім’я власника рахунку може бути отримана виключно ним особисто.
Повідомляємо, що довірена особа може розпоряджатись картковим рахунком довірителя лише за допомогою додаткової платіжної картки, емітованої Банком саме на ім’я довіреної особи. В такому разі, Банком може бути розглянуто питання випуску та отримання додаткової платіжної картки, за умови надання до Банку довіреності від Клієнта-власника рахунку, в якій має бути чітко передбачено (окрім всього іншого), що довірена особа має право отримати додаткову платіжну картку до рахунку № __ згідно договору № __ від __, відкритого в АТ «Райффайзен Банк Аваль» та розпоряджатися коштами на цьому рахунку за допомогою емітованої Банком на ім’я довіреної особи платіжної картки, а також за умови наявності активної картки на ім’я власника рахунку.
На даний час послуга доставки кур'єром, дійсно, не передбачена та, в якості альтернативного варіанту, пропонується випуск додаткової карти на ім’я довіреної особи, що і було Вам запропоновано.
Нам щиро шкода, що ситуація, яка склалася під час Вашого обслуговування, доставила Вам незручності і залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Пунктом 14.12 ( абз. 2) ст.14 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», встановлено заборону використання електронного платіжного засобу за довіреністю, крім випадку емісії додаткового електронного платіжного засобу для довіреної особи.
Пунктом 2 розділу 6 Положення «Про порядок емісії спеціальних платіжних засобів і здійснення операцій з їх використанням», що затверджене постановою Правління Національного банку України № 705 від 05.11.2014, встановлено заборону на розкриття емітентом (в даному випадку Банком) іншим особам, крім користувача, ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу виконувати платіжні операції з використанням спеціального платіжного засобу.
Враховуючи зазначені норми законодавства, платіжна карта на ім’я власника рахунку може бути отримана виключно ним особисто.
Повідомляємо, що довірена особа може розпоряджатись картковим рахунком довірителя лише за допомогою додаткової платіжної картки, емітованої Банком саме на ім’я довіреної особи. В такому разі, Банком може бути розглянуто питання випуску та отримання додаткової платіжної картки, за умови надання до Банку довіреності від Клієнта-власника рахунку, в якій має бути чітко передбачено (окрім всього іншого), що довірена особа має право отримати додаткову платіжну картку до рахунку № __ згідно договору № __ від __, відкритого в АТ «Райффайзен Банк Аваль» та розпоряджатися коштами на цьому рахунку за допомогою емітованої Банком на ім’я довіреної особи платіжної картки, а також за умови наявності активної картки на ім’я власника рахунку.
На даний час послуга доставки кур'єром, дійсно, не передбачена та, в якості альтернативного варіанту, пропонується випуск додаткової карти на ім’я довіреної особи, що і було Вам запропоновано.
Нам щиро шкода, що ситуація, яка склалася під час Вашого обслуговування, доставила Вам незручності і залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Невозможно обналичить деньги с карты. Была в 2х отделениях -денег нет ( сумма снятия 25000), 4 банкомата не работают. Удалось из двух отделений получить 15 тысяч и потратить кучу времени на переезды и поиск работающего банкомата. Заказать необходимую сумму невозможно, в отделениях вместо желания помочь — хамство и ' если вам не нравится обслуживайтемь в другом банке'.
Ужас просто. Подискиваю теперь другой банк.
Написати коментар
Ужас просто. Подискиваю теперь другой банк.
Ответ банка
12 грудня 2018, 17:37
Добрый день!
Позвольте принести извинения за доставленные неудобства.
Уточнить местонахождение действующих банкоматов и Центров самообслуживания на данное время возможно на официальном сайте Банка https://www.aval.ua/ru/finlokator/
Также сообщаем, что Банком постоянно разрабатываются и внедряются услуги, которые позволяют экономить время на посещении отделения и минимизируют необходимость снимать наличные. Например, система «Райффайзен Онлайн» поможет оплатить счета и перевести средства в удобное время. В тарифном пакете «Оптимальный плюс» для зарплатных Клиентов предусмотрена выдача наличных средств без комиссии в банкоматах любых банков на территории Украины, а рассчитываясь платежной картой в торгово-сервисной сети Клиенты могут получать приятные бонусы по программе лояльности «Фишка». Получить необходимую консультацию об услугах Банка, а также оформить некоторые из них возможно, позвонив в круглосуточный Информационный центр.
Дополнительно хотим сообщить о возможности осуществить предварительный заказ средств в отделении Банка.
Уверяем, что Банк ценит всех Клиентов и стремится предоставлять качественные и современные услуги.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Позвольте принести извинения за доставленные неудобства.
Уточнить местонахождение действующих банкоматов и Центров самообслуживания на данное время возможно на официальном сайте Банка https://www.aval.ua/ru/finlokator/
Также сообщаем, что Банком постоянно разрабатываются и внедряются услуги, которые позволяют экономить время на посещении отделения и минимизируют необходимость снимать наличные. Например, система «Райффайзен Онлайн» поможет оплатить счета и перевести средства в удобное время. В тарифном пакете «Оптимальный плюс» для зарплатных Клиентов предусмотрена выдача наличных средств без комиссии в банкоматах любых банков на территории Украины, а рассчитываясь платежной картой в торгово-сервисной сети Клиенты могут получать приятные бонусы по программе лояльности «Фишка». Получить необходимую консультацию об услугах Банка, а также оформить некоторые из них возможно, позвонив в круглосуточный Информационный центр.
Дополнительно хотим сообщить о возможности осуществить предварительный заказ средств в отделении Банка.
Уверяем, что Банк ценит всех Клиентов и стремится предоставлять качественные и современные услуги.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Периодически возникают проблемы со снятием денег с карточки. Сегодня в отделении на Драйзера 6 не работают оба банкомата. Сотрудник мне ответил, что они никакого отношения к банкоматам не имеет, и звоните на телефон Аваля и выясняйте. Я прихожу в отделение банка и получаю весь комплекс услуг. Почему-то кредит мне пытаются всучить при каждом посещении, а вот работает или нет банкомат в отделении Вашим работникам все равно. Удобство клиентов для вас не главное.
Коментарі (1)
Ответ банка
23 жовтня 2018, 16:08
Добрый день, Ирина!
Прежде всего, позвольте принести извинения за возникшие неудобства.
К сожалению, иногда имеют место случаи временного выхода из строя банкоматов, что происходит, в частности, по причинам, не зависящим от Банка (связь, электроснабжение и др.). При этом, службы технического обеспечения и сотрудники отделений Банка прилагают максимум усилий для обеспечения удобства клиентов в плане эффективной работы банкоматов, в том числе путем проведения плановых ремонтных работ.
На данный момент, работоспособность одного из банкоматов, о которых идет речь в Вашем обращении, возобновлена, о чем Вы были уведомлены сотрудниками отделения.
Благодарим Вас за отзыв.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Прежде всего, позвольте принести извинения за возникшие неудобства.
К сожалению, иногда имеют место случаи временного выхода из строя банкоматов, что происходит, в частности, по причинам, не зависящим от Банка (связь, электроснабжение и др.). При этом, службы технического обеспечения и сотрудники отделений Банка прилагают максимум усилий для обеспечения удобства клиентов в плане эффективной работы банкоматов, в том числе путем проведения плановых ремонтных работ.
На данный момент, работоспособность одного из банкоматов, о которых идет речь в Вашем обращении, возобновлена, о чем Вы были уведомлены сотрудниками отделения.
Благодарим Вас за отзыв.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Прийшовши в відділення банку для отримання переводу по аваль експрес, звернулася до касира Наталі. При перегляді мого паспорту касир відмітила що мені виповнилося 25 років а фото я не змінила,і Наталя відмовилася видавати мої гроші. Я їй повідомила що 25-ліття я досягла тиждень тому і згідно законодавству маю 30-денний термін для звернення в паспортний стіл для вклеювання нового фото. У відповідь на це касир-Наталя кинула мій паспорт і почала мені грубіянити і поводити себе не чемно! Я звернулася до керівника відділу банк, вона мені повідомила, що паспорт дійсний після досягнення 25-ліття ще 30 днів і я маю повне право отримати свої грош. Разом з керівником відділу ми підішли до касира-Наталі, але касир відмовилася мене обслуговувати!!! Врешті-решт мене відпустив інший касир і я забрала свої гроші, але настрій лишився зіпсований на цілий день!!! Я вперше зіткнулася з такою поведінкою касирів банків та і взагалі так грубо зі мною ще ніхто так не поводив!!!
Написати коментар
Ответ банка
16 січня 2017, 12:22
Шановна Nadjia!
Інформація, повідомлена Вами, прийнята до уваги і доведена до співробітників підрозділу, який відповідає за якість обслуговування в даному відділенні.
Запевняємо, що першочерговим завданням Банку є формування команди фахівців, компетентних у вирішенні широкого спектру питань, зацікавлених у професійному наданні послуг кожному Клієнту.
Співробітникам відділення акцентовано увагу на необхідності уникати конфліктних ситуацій і докладати максимум зусиль для позитивного вирішення питань клієнтів. Пріоритетним для співробітників Банку є обов'язкове дотримання вимог ділового спілкування, згідно зі стандартами, встановленими в Банку.
Нам шкода, що дана ситуація доставила Вам незручності.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформація, повідомлена Вами, прийнята до уваги і доведена до співробітників підрозділу, який відповідає за якість обслуговування в даному відділенні.
Запевняємо, що першочерговим завданням Банку є формування команди фахівців, компетентних у вирішенні широкого спектру питань, зацікавлених у професійному наданні послуг кожному Клієнту.
Співробітникам відділення акцентовано увагу на необхідності уникати конфліктних ситуацій і докладати максимум зусиль для позитивного вирішення питань клієнтів. Пріоритетним для співробітників Банку є обов'язкове дотримання вимог ділового спілкування, згідно зі стандартами, встановленими в Банку.
Нам шкода, що дана ситуація доставила Вам незручності.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Я пенсионерка. Когда начинала сотрудничество с банком, меня заверили в надежности и сохранности моих средств на карте. Мои 11 лет сотрудничества закончились снятием с моей пенсионной карты 501 гривны неизвестно за что EASYPAY MOBYLLAK UA. Произошло это в 2ч17м ночи. На следующий день узнав по телефону о снятии средств со счета заблокировала карту и написала претензию к банку, так как не был отправлен телефонный код на разрешение снятия средств. По интернету оплачиваю только счета телевидения, интернета, ком.платежей и мобильного телефона. Они ответили мне, что у меня платежи происходили по незащищенным серверам и оплата была с использованием CV кода. Но дело тут в другом. Если у меня с самого начала работал секьюрити, то куда он потом исчез? Сначала карта у меня была на три года, а потом выдавали каждый год и всегда активировали карту менеджеры банка. Почему меня никто не предупредил об отсутствии секьюрити? Это значит, что непрофессиональные действия сотрудников банка покрываются за счет клиентов. И почему не работает чарджбэк?
Коментарі (1)
Ответ банка
20 вересня 2016, 15:15
Уважаемая shshpita!
К сожалению, предоставленной Вами информации недостаточно для анализа возникшей ситуации.
Просим прислать более подробную информацию, а именно: Ваши ФИО и регистрационный номер учетной карты налогоплательщика, на электронный адрес: info@aval.ua, со ссылкой на данный отзыв.
После рассмотрения ситуации будут предоставлены разъяснения на указанный Вами адрес электронной почты.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
К сожалению, предоставленной Вами информации недостаточно для анализа возникшей ситуации.
Просим прислать более подробную информацию, а именно: Ваши ФИО и регистрационный номер учетной карты налогоплательщика, на электронный адрес: info@aval.ua, со ссылкой на данный отзыв.
После рассмотрения ситуации будут предоставлены разъяснения на указанный Вами адрес электронной почты.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
17.08.2016 находились в отделении банка Райффайзен Аваль (г.Киев, ул. Драйзера,6) с бабушкой, привезли на инвалидном кресле, не ходит, 80 лет. Выстояв очередь в 4 человека, получили массу отрицательных эмоций от общения с сотрудником банка, ее непрофессионализма и абсолютного наплевательского отношения к инвалиду. Решив с трудом вопрос с сотрудником (категорически было заявлено что счета в отделении не закрываются, что был где-то открыт временный счет и т.д.), были отправлены в кассу, с тем чтобы потом вернуться к ней всё-таки для закрытия счета, стали в очередь в кассу, слава богу на этом этапе нас пропустила клиентка банка. После кассы нам опять было предложено подождать очереди, т.к. за это время у сотрудницы уже сидел другой клиент. Подождав (муж в это время пытался с руководителем отделения решить вопрос работы ее сотрудницы, на что получил ответ — вас же пропустили вне очереди. Когда интересно?), на наше замечание, что мы уже выстояли очередь и больше никак невозможно ввиду состояния бабушки, нам выдали бланк, где вписали фамилию, поставили подпись и оказывается это было все что нужно (заняло 1 мин.). Было обещано что счет будет закрыт завтра, не уверена в виду такой работы. Полное безразличие сотрудников к инвалиду просто поражает.
Написати коментар
Ответ банка
26 серпня 2016, 17:02
Уважаемая svetgan!
Информация, сообщенная Вами, принята во внимание и доведена до сотрудников подразделения, которое отвечает за качество обслуживания в данном отделении. Также, сотрудникам отделения акцентировано внимания на необходимости избегать конфликтных ситуаций и прилагать максимум усилий для положительного решения вопросов клиентов.
Нам жаль, что данная ситуация доставила Вам неудобства.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
Информация, сообщенная Вами, принята во внимание и доведена до сотрудников подразделения, которое отвечает за качество обслуживания в данном отделении. Также, сотрудникам отделения акцентировано внимания на необходимости избегать конфликтных ситуаций и прилагать максимум усилий для положительного решения вопросов клиентов.
Нам жаль, что данная ситуация доставила Вам неудобства.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
Аж бісить, щоб отримати допомогу потрібно пройти 10 кругів АДУ!!!
Я так і не отримав допомоги від банку і зараз в мене тільки 1 бажання, ЗМІНИТИ БАНК на адекватний.
2) Також в банку, у відділенні на Рейгана 6 працюють не кваліфіковані, та зовсім не клієнтоорінтовані працівники. Не хочуть виконувати свою роботу, постійно намагаються відшити пошвидше.
Раніше банк задовольняв мої потреби, але зараз точно буду міняти, тому що у моменти коли потрібна допомога — ВИ ЇЇ НЕ ОТРИМАЄТЕ, або щоб отримати вам прийдеться їхати у відділення, і то не факт, що там Вам попадеться нормальний кваліфікований спеціаліст, який буде мати бажання Вам допомогти!!! (я ФОП і працюю з 2008 року, мав справу з багатьма банками України, але сьогодні вперше банк мене так вібисив)
Якщо це читає якась служба банка — зробіть щось з вашим голосовим помічником, щоб можна було вийти на живу людину, а також відправте своїх працівників з Рейгана 6 на підвищення кваліфікації. (працівники які займаються юридичними особами)