Мінфін - Курси валют України

Встановити

Поганий касир

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Nadjia 11 січня 2017, 22:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Драйзера, 6
Прийшовши в відділення банку для отримання переводу по аваль експрес, звернулася до касира Наталі. При перегляді мого паспорту касир відмітила що мені виповнилося 25 років а фото я не змінила,і Наталя відмовилася видавати мої гроші. Я їй повідомила що 25-ліття я досягла тиждень тому і згідно законодавству маю 30-денний термін для звернення в паспортний стіл для вклеювання нового фото. У відповідь на це касир-Наталя кинула мій паспорт і почала мені грубіянити і поводити себе не чемно! Я звернулася до керівника відділу банк, вона мені повідомила, що паспорт дійсний після досягнення 25-ліття ще 30 днів і я маю повне право отримати свої грош. Разом з керівником відділу ми підішли до касира-Наталі, але касир відмовилася мене обслуговувати!!! Врешті-решт мене відпустив інший касир і я забрала свої гроші, але настрій лишився зіпсований на цілий день!!! Я вперше зіткнулася з такою поведінкою касирів банків та і взагалі так грубо зі мною ще ніхто так не поводив!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 січня 2017, 12:22
Шановна Nadjia!

Інформація, повідомлена Вами, прийнята до уваги і доведена до співробітників підрозділу, який відповідає за якість обслуговування в даному відділенні.
Запевняємо, що першочерговим завданням Банку є формування команди фахівців, компетентних у вирішенні широкого спектру питань, зацікавлених у професійному наданні послуг кожному Клієнту.
Співробітникам відділення акцентовано увагу на необхідності уникати конфліктних ситуацій і докладати максимум зусиль для позитивного вирішення питань клієнтів. Пріоритетним для співробітників Банку є обов'язкове дотримання вимог ділового спілкування, згідно зі стандартами, встановленими в Банку.
Нам шкода, що дана ситуація доставила Вам незручності.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися