Мінфін - Курси валют України

Встановити

Я і мій чоловік будемо шукати інший банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ольга Коваленко 31 січня 2019, 14:35
Відділення за адресою: Київ, вул. Драйзера, 6
Наприкінці грудня минулого року я зверталася до вас у зв’язку із форс-мажорними обставинами, що виникли у мене: в середині листопада я отримала тяжку травму – перелом ноги і не могла довгий час пересуватися. І якраз в кінці того ж грудня сплив термін дії моєї пенсійної картки, а до вашого відділення надійшла наступна картка на моє ім’я, про що мене було повідомлено СМС із банку на мій номер мобільного, зафіксований у нашому договорі. На моє прохання надіслати мені нову картку кур’єром, я отримала відповідь, що така послуга вашим банком не надається, і я повинна лише особисто з’явитися за нею до відділення. Або запропонували оформити доручення на ім’я мого чоловіка, завірене нотаріально.
По-перше, після такої травми особисто я не могла з’явитися, бо не можу вільно пересуватися. По-друге, така послуга нотаріуса дуже дорога для мене, бо на даний момент я не маю інших засобів до існування крім пенсії, а пенсія видається за карткою.
Але кілька років тому, коли я працювала в редакції газети, до нас таки завітав представник банку Райффайзен Банку Аваль, і запропонував нам бланки договорів для оформлення зарплатних карток. Що ми всією редакцією і зробили. Згодом, за кілька днів той же представник приніс і роздав нам зарплатні картки вашого банку. Тож подібна послуга у вас все ж таки існує? Чому ж мені було відмовлено за обставин, коли я ніяк не могла прийти до банку? Це таке ставлення до мене, як клієнта, що обслуговувалась у вас понад 11 років?
Також я детально ознайомилась із внутрішніми правилами Райффайзен-Банку, розміщеному на його ж сайті. Мене вразила фраза, яка є у Додатку 2. Цитую: «2.3. Використання ПК за довіреністю заборонене законодавством України». Ви не читаєте власні правила? До того ж у договорі, заключеному між банком і мною, є посилання саме на цей Додаток 2. Про те, що я маю з’явитися за карткою тільки особисто до відділення банку, в договорі я не знайшла жодної згадки. Як не знайшла і форс-мажорних умов, які мали б у ньому бути, бо всі ми живі люди.
Також я не знайшла про це згадки і в законодавстві України – а ні в Законі про банки і банківську діяльність, а ні в Законі про фінансові послуги. Таким чином мене на довгий термін позбавили можливості отримувати пенсію, за кошти якою я маю лікуватися, платити комунальні послуги і купувати все необхідне для життя.
Тож я настійно вимагаю дати мені відповіді на такі запитання:
1. Чому співробітники відділення Райффайзен Банку Аваль не обтяжили себе пошуком виходу із критичної ситуації у їхнього клієнта?
2. Чому ваші дії протирічать вашим же правилам?
3. Чи справді у штаті банку не передбачено кур’єра, а якщо так, то яким чином все ж видають зарплатні картки не у відділеннях банку?
4. І чому саме мені було в цьому відмовлено?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 січня 2019, 18:04
Доброго дня, Ольго!
Пунктом 14.12 ( абз. 2) ст.14 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», встановлено заборону використання електронного платіжного засобу за довіреністю, крім випадку емісії додаткового електронного платіжного засобу для довіреної особи.
Пунктом 2 розділу 6 Положення «Про порядок емісії спеціальних платіжних засобів і здійснення операцій з їх використанням», що затверджене постановою Правління Національного банку України № 705 від 05.11.2014, встановлено заборону на розкриття емітентом (в даному випадку Банком) іншим особам, крім користувача, ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу виконувати платіжні операції з використанням спеціального платіжного засобу.
Враховуючи зазначені норми законодавства, платіжна карта на ім’я власника рахунку може бути отримана виключно ним особисто.
Повідомляємо, що довірена особа може розпоряджатись картковим рахунком довірителя лише за допомогою додаткової платіжної картки, емітованої Банком саме на ім’я довіреної особи. В такому разі, Банком може бути розглянуто питання випуску та отримання додаткової платіжної картки, за умови надання до Банку довіреності від Клієнта-власника рахунку, в якій має бути чітко передбачено (окрім всього іншого), що довірена особа має право отримати додаткову платіжну картку до рахунку № __ згідно договору № __ від __, відкритого в АТ «Райффайзен Банк Аваль» та розпоряджатися коштами на цьому рахунку за допомогою емітованої Банком на ім’я довіреної особи платіжної картки, а також за умови наявності активної картки на ім’я власника рахунку.
На даний час послуга доставки кур'єром, дійсно, не передбачена та, в якості альтернативного варіанту, пропонується випуск додаткової карти на ім’я довіреної особи, що і було Вам запропоновано.
Нам щиро шкода, що ситуація, яка склалася під час Вашого обслуговування, доставила Вам незручності і залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі - 1

+
+4
Ольга Коваленко
Ольга Коваленко
2 лютого 2019, 13:50
#
Ни на один мой вопрос вы не дали вразумительного ответа. Просто отписка. Мало того, что буду искать другой банк и я, и мой муж, мы еще как журналисты будем стараться дать как можно более широкую огласку таким действиям и таким правилам. Любой договор, не содержащий пункта о форс-мажоре, является таким, который ущемляет права клиента. А ваш договор как раз и не содержит такого пункта. Я достаточно ясно написала, что услуга нотариуса была мне не по карману. И интересно, а как бы решался вопрос, если бы, например у кого-то из ваших клиентов случился инсульт? Все живые люди, и ваши клиенты тоже. Тогда кто бы и как решал это вопрос? И проблема по-вашему решена? Я с этим категорически не согласна. Вы реально ущемляете права ваших клиентов. А банк без клиента — пустое место. О чем я и напишу в ближайшее время, и не здесь
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися