Мінфін - Курси валют України

Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
ustavshij 23 січня 2025, 22:03
Проблема с переводами с карты на карту у них типа три недели, и ни как они это устранить не могут, предлагают делать переводы по айбану, во первых так продолжаться проблема не может, она решается на раз два, банку выгодны переводы по айбану, уверен что банк это сделан намеренно и врёт об этой проблеме, проблему сделали специально, на вопрос когда закончится проблема, ни кто не может дать ответ, банк даже не ДНО, а ДНИЩЕ
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Katok777 22 січня 2025, 19:49
Ужасный банк, мало того что насчитывают дополнительные проценты чем нарушают закон. Так еще и звонят с банка каждый день и не говорят что хотят. Я заблокировал входящие на телефоне чтобы избавится от этих терористов. Кто знает как подать на них жалобу в НБУ? Или лучше обратится к адвокату по этим вопросам?
Костянтин Шенгерр 22 січня 2025, 1:30
Був багато років вірним клієнтом Sense банку, але нажаль вже точно не буду, після того як вони тупо вкрали в мене 400 гривень, списавши з мого рахунку під виглядом комісії за розстрочку. Ця розстрочка існує вже багато років і була вигідна клієнтам, коли можна було онлайн перевести покупку, щоб не повертати повну суму зразу. Але з 1.01.25 року вони придумали комісію за розстрочку (як я це вияснив потім), причому ніде про це не повідомили, а в онлайн додатку і дальше вказували що комісія «0» гривень. Як потім я вияснив, що вони «мілким почерком» дописали про комісію. Звичайно це ніхто не побачив. За то банк за транзакцію трохи більше 700 гривень списав комісію в 200 гривень!!! Повірте сьогодні вони придумали цю комісію, а застара придумають іншу, наприклад за то що користуюсь їх додатком, або за то що зайшов в відділення банку, і спишуть все заднім числом. Не хочеться більше з ними звʼязуватись, тому що це НЕБЕЗПЕЧНО!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
23 січня 2025, 17:49
В нашому банку є декілька видів розстрочок — моментальна, партнерська (легка), та універсальна.
У кожної розстрочки є свої особливості, наприклад, за партнерською та універсальною розстрочкою відсутні комісії 🙏

А ось за моментальною розстрочкою діють наступні умови, залежно від обраного вами строку оформлення:
▪ на 3 місяці — 50 грн;
▪ на 6 місяців — 200 грн.

Це одноразові комісії, які ви сплачуєте 1 раз при оформленні, незалежно від суми операції (розстрочка доступна для оформлення від 500 грн), замість стандартних комісійних відсотків, тому в цьому навпаки є вигода, адже, наприклад, раніше це була б інша та більша сума 🤗

Розумію, що цілий рік банк проводив акцію без комісійної розстрочки на 3 місяці і це було дуже вигідно, але це була тільки акція. Початкові умови були зовсім інші — оформлення проходило завжди були з комісією, незалежно від строку.
Поточна ж акція діє з 1 січня до 31 березня 2025 року.

Для порівняння, розміри комісії при оформленні розстрочок на більші терміни, які нараховуються щомісяця, від суми покупки:

▪ на 9 і 12 місяців — 2,5%;
▪ на 18 і 24 місяці — 2,9%.

Раніше, у нас була доступна інша акційна пропозиція, за якою були умови — 0,01% річних, без щомісячної комісії та строком на 3 місяці. Вона діяла від 1 листопада 2023 року по 31 грудня 2024 року

Зазначу, що при оформленні розстрочки строком на на 3 і 6 місяців в застосунку ви одразу можете побачити розмір одноразової комісії, яку буде списано, так само як і переглянути інші варіанти, на більший строк — щоб обрати для себе найкращу пропозицію 😉

Банк жодним чином не запроваджує змін, без інформування клієнтів, тож новина про зміни в умовах акції була опублікована заздалегідь на нашому офіційному сайті — https://sensebank.ua/news/momentalna-rozstrocka-na-kartu-akcijna-40

У нас на меті ніколи не було вводити вас в оману, та запроваджувати якісь зміни заднім числом. Усю інформацію ви можете знайти у відкритих джерелах банку, або за потреби звернутися до нашої підтримки, якщо вам потрібна якась допомога 🫶

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valeroune 20 січня 2025, 17:16
Ще одна невтішна історія з цим банком у якого є сенс, але це не точно. Не буду розповідати як давно користуюсь послугами, вже писав відгук про розрив відносин за 10к надходжень, від 31 грудня 24 року, тоді зв’язалися, перевірили документи і розблокувати 3 січня. Зараз історія ще цікавіша, після моменту розблокування не було ЖОДНОЇ операції по рахунках, заходжу 16 січня, і рахунки знову заблоковані, звернувся до підтримки — розрив відносин, я чесно був в шоці від такого відношення банку, вони явно не хочуть щоб я був їхнім клієнтом. Причина взагалі не зрозуміла, отримую офіційну зп, маю ок 07, розривають договір і вивід коштів можливий на інші банки, але з коментарем про відмивання коштів і тероризм, інші банки також повідлітають через цей Недобанк у якого є сенс.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 січня 2025, 17:07
Вітаю!

Розумію ваші емоції, та обурення ситуацією, враховуючи нещодавній досвід 😣

Проте, хочу зазначити, що банк керується пунктом 4.3 ДБО, а також законами України, зокрема «Про банки й банківську діяльність» і «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдженню зброї масового знищення», та має право заблокувати картку та припинити ділові відносини з клієнтом.

Основними причинами для блокування можуть бути:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення умов договору власником картки
— підтвердження факту протиправної діяльності на основі офіційних документів правоохоронних органів та інших організацій
— обґрунтовані підозри на основі висновків служб банку щодо протиправної діяльності.

Більш детально з цими причинами можна ознайомитись у нашій статті за посиланням 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Як державний банк, що працює в рамках закону, ми не можемо ігнорувати порушення законодавства чи умов договору, укладеного з клієнтом, тому змушені припиняти ділові відносини в таких випадках 😓

Ваша турботлива помічниця, Валерія 🫧
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олег Без 17 січня 2025, 12:56
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 4
Хотів поповнити свій рахунок ФОП через термінал. Але, як і два тижня тому, у відділенні № 8 м. Київ (Бажана 36) термінал поломаний, не працює (скрагу вже писав два тут, відповідь була — питання вирішено). У відділенні на Бориспільскьой вулиці термінал також не працювал. Менеджер Анна (прізвище не запам ятав) люб язно запропонувала поповнити рахунок через касу, стверджуя, що ця операція БЕЗ КОМІСІЇ для ФОП. Я надав свій номер РНОКПП, вона перевірила, казала «Усьо Ок!» Але, як завжди, обдурила. За внесення готівкі списали комісію. Що це за рівень обслуговування??? Де набрали цих працівників?
Reinemarina 15 січня 2025, 23:50
Я не є, не була і не буду клієнтом цього банку. 15.01 я отримала сповіщення в дії про запит з цього банку про мою кредитну історію з метою отримання кредиту, но я НІКОЛИ не була у цьому банку і навіть не є його клієнтом! Завідомо шахрайські дії і порушення особистих даних.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 січня 2025, 15:44
Добрий день 👋
Дякуємо за ваш відгук та уточнення деталей у особистих повідомленнях. Справа у тому, що під час відкриття картки, навіть якщо це звичайна дебетова чи зарплатна, банк робить запит кредитної історії. Це потрібно для перевірки можливості встановлення кредитного ліміту у майбутньому.
Саме так і сталось у вашому випадку, оскільки нещодавно вашим роботодавцем було відкрито картку в нашому банку.
Ще раз приносимо вибачення за такі емоції та сподіваємось на продуктивну співпрацю у майбутньому 🤗

З повагою, Андрій 💙
shevron 14 січня 2025, 19:03
Є клієнтом ряду провідних українських банків і завжди намагався уникати будь-яких фінансових взаємин з будь-якими недобанками, але здорове бажання заощадити здійснюючи недешеву купівлю та відсутність на той момент привабливих пропозицій від банків, у яких я маю рахунки, змусило мене відкрити картку в Сенс Банку, щоб зробити сім'ї подарунок на новий рік. Через дивну політику банку, що виражається у встановленні незрозумілих добових лімітів у 5000 грн за поповнення готівкою власної картки в терміналах City24, та практично відсутніх інших доступних варіантів поповнення картки, мені не вдалося здійснити акційну покупку до Нового року. Настрій був, звичайно, зіпсований… Виникаючі складнощі та обмеження при користуванні карткою Сенс Банку, слабка компетентність служби підтримки банку мене насторожили і чуття підказувало, що необхідно відмовитися від послуг цього банку, але дана мною обіцянка змусила довести покупку до кінця, і як надалі виявилось, загальне негативне враження від роботи Сенс Банку мене не підвело.
Вже дуже давно, роблячи покупки онлайн в українських та зарубіжних інтернет магазинах, я користуюся сервісом кешбеку LetyShops і отримані від них кошти виводив на карти Привата, Ощада. Зарахування грошей завжди відбувалося завжди без жодних комісій, відсотків тощо. На цей раз теж використав LetyShops, отримав підтвердження кешбеку і оскільки при покупці я частково використав кредитні кошти, то виплату кешбеку я відправив на картку Сенс Банку для відшкодування. Гроші прийшли вчасно та зараховані на картковий рахунок — нічого незвичайного, так і має бути. Наступного дня я виявив, що без картки списано 80 гривень, як комісія за зарахування закордонного переказу. Для прояснення ситуації звернувся до служби підтримки, де оператор мені повідомила, що Сенс-банк розцінює отримання кешбеку в гривні як зарубіжний переказ, тому що у LetyShops головний офіс знаходиться в Угорщині. На вимоги скасувати незаконне утримання коштів або повернути платіж LetyShops для переадресації виплати на картку адекватного банку оператор відповіла відмовою. Менеджер, що передзвонила пізніше, взагалі повідомила, що клієнт повинен самостійно розбиратися в тонкощах здійснення платежів. На моє запитання, чому в інших банках не утримують коштів із таких зарахувань відповіла, що така політика банку, і мені потрібно ретельно вивчати договір. Питання до представника Сенс-банку: чи може клієнт банку не має знань у тонкощах бухгалтерії, і за відсутності будь-якого переліку платежів, які потенційно можуть бути розцінені банком як закордонний переказ, розібратися в цьому всім, щоб ухвалити для себе правильне рішення? У нинішній політиці банку бачу тільки можливості для зловживань та розкрадання коштів клієнтів за надуманими приводами.
Плюси Сенс-банку: відсутні
Мінуси Сенс-банку: нульова клієнтоорієнтованість; маса складнощів та перешкод в обслуговуванні; формалізм у роботі; низький професіоналізм персоналу.
Проблема вирішена
Елизавета Васіна 14 січня 2025, 12:51
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Історія про дідуся, якому понад 70 років.
Він отримує пенсію в цьому банку. Важливо зауважити, що він НЕ користується ніякими послугами окрім зняття готівки, тобто не має онлайн-банкінгу, не має кредитів чи інших послуг, ВИКЛЮЧНО зняття готівки.
На минулому тижні вирішили зробити заявку на отримання «Зимової допомоги» від держави. Ознайомившись із інформацією, що надана на державних сайтах та на сайті банку — відправили дідуся із документами в банк. Так як ми не можемо сходити разом із ним, вимушений був піти сам.
Прийшовши в відділення № 31 в місті Київ — йому сказали, що він має встановити ДІЮ і отримати тисячу там. Дідіусь передзвонив до нас і повідомив це, ми пояснили, що він має зауважити, що в нього кнопковий телефон (!) і він не має можливості встановити додаток (до того ж немає ніяких онлайн документів. На наступний день він знову пішов в відділення.
Йому знову сказали, що вони не можуть нічого зробити і він має встановити ДІЮ або йти на УкрПошту. Хоча на всіх держ. сайтах вказано, що: «Громадяни, які не мають РНОКПП через релігійні переконання, громадяни 65+ а також піклувальники або законні представники малолітніх/неповнолітніх осіб, можуть подати заявку на отримання допомоги через відділення одного з банків-партнерів з 10 грудня» (з сайту https://1000.me.gov.ua/how-to-banks). Вирівши не сваритись із банком — відправили дідуся на УкрПошту де нам ласково пояснили, що на УкрПошті мажуть отримати виключно ті хто отримає в них пенсію.
Похід на УкрПошту був вчора, вчора вже не витримуючи відправили знову дідуся в відділення з умовою, що спілкуватись по телефону із менеджером буду я. Попередньо спитали на гарячій лінії, що банк обов`язково має допомогти. При розмові із менеджером Андрієм, я отримала наступну інформацію:
А.- Я не знаю такої процедури.
Я — В дідуся кнопковий телефон, на сайті вказано, що Ви маєте прийняти в нього заявку на виплату та отримання фізичного пластику картки «Національний Кєшбек»
А. — Він може зробити це через ДІЮ
Я — В нього КНОПКОВИЙ ТЕЛЕФОН, куди йому встановлювати ДІЮ?
А. — Ви можете встановити ДІЮ на свій телефон і зробити заявку
Я — А свою ДІЯ мені куди подіти? До того ж дідіусьне користується онлайн банкінгом тому його документи не підтягнуться і він не зможе розраховуватись карткою.
А. — Хммм. ну добре я буду вивчати інформацію.
Я — що робити дідіусю?
А. — Хай посидить тут, я надам відповідь.

Пройшло хвилин 40, після чого дідусь вийшов з відділення і зателефонував сказавши наступне: «Ну А. довго кудись ходив, відкривав якісь програми на компі і врешту решт сказав, що вони взагалі не приймають участі в цій програмі, але він напише листа в голвний офіс і спробує з`ясувати питання. Потім мені набере»
М`яко кажучи, сказати, що я була в шоці — це нічого не сказати. Адже попередньо особисто я телефонувала на гарячу лінію і мені підтвердили, що банк приймає участь в програмі і допомогає в оформлені виплат особам 65+. Послухавши дідіуся, я щнову телефоную на гарячу лінію. Почувши, всю цю історію оператор питаж в мене «Як це можливо, ніколи не було таких ситуацій, це в нас вепрше. Пропоную оформити скаргу …» І тд.

Я оформила скаргу і вже планувала, як особисто приїхати і розібратися в усьому. Але судя чи з усього скарги до відділень надходять доволі швидко, адже через годину перетелефонував Андрій до дідуся і сказав, що увага, вони як виявляється мають таку можливість і беруть участь в програмі. Попросив щоб дідусь прийшов сьогодні зранку і він все зробить.
Вибачте, чи нормально те що мій дідусь і віці майже 80 РОКІВ! має ходити по 5 разів у відділення, щоб отримати законну (!) допомогу від держави, тільки тому що він не може це зробити онлайн!
А якщо б це була самотня людина? А якщо б я не залишила скаргу на г. л. А якщо б він не мав можливості, через вік, ходити по 5 разів у відділеня де йому, на мою думку, суто «вішали лапшу на вуха»!!!
Як це назвати окрім як не бажання робити свою роботу???

Дуже хотілося б особисто зайти в відділення № 31 у місті Київ і сказати, що з таким відношеням (поки не пнуть — нічого робити не будемо) вони мали особисто принесту ту карту дідусю додому. Чудове ставлення. Добирати культурні слова було дуже важко.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 січня 2025, 14:20
Професіоналізм, бездоганне знання продуктів та процесів, якісна допомога на кожному етапі — аспекти консультування, до яких ми прагнемо і вважаємо, що найважливіше в нашій роботі це закривати питання клієнта тут і зараз, в один дотик.
Зі свого боку наш відділ розвитку персоналу та контролю якості працюють сумлінно й завзято, аби підготувати фахівців, які б показували власною роботою наші цінності та якість сервісу, який ми надаємо 💙

На жаль, інколи виникають подібні ситуації, де співробітники не виправдовують високої довіри наших клієнтів, то ж наше завдання реагувати на такі випадки та вжити усіх необхідних заходів, аби клієнт отримав коректну та своєчасну допомогу, а співробітник зрозумів власні помилки й надалі надавав максимально коректну підтримку 🙌🏻

Дійсно, Sense Bank надає можливість оформити картку для зарахування коштів по державній програмі «Зимова підтримка», а також для певної категорії клієнтів — подаємо заявку в Дія для отримання допомоги, колеги з нашого контакт-центру цілком коректно вас проконсультували, адже з 10 грудня 2024 року подати заявку на отримання допомоги у відділенні Sense Bank можуть наступні категорії громадян:
▪️ без РНОКПП;
▪️ віком від 65 років, які не користуються застосунком Дія;
▪️ один із батьків, опікунів, піклувальників чи законні представники малолітніх або неповнолітніх осіб, якщо в таких громадян відсутній РНОКПП та/або вони старші 65 років;
▪️ клієнти Sense Bank з РНОКПП, які не мають свідоцтва про народження дитини у Дія (заявка подається виключно на дитину).
Згідно з затвердженою у банку процедурою, після звернення й надання необхідних документів, співробітник банку відкриє картку «Зроблено в Україні» і подасть заявку на допомогу.

Щодо ситуації, яка трапилась, варто детальніше розписати, чому так відбулось і чому співробітник належним чином не зміг розв'язати це питання 😔
Менеджер, що обслуговував вашого дідуся — пан Андрій, є новим співробітником нашого банку, й на жаль, ще недостатньо ретельно ознайомився із всіма процедурами банку й продуктами, а тому при першому зверненні не зміг точно виявити потребу клієнта й допомогти, оскільки питання залишалось не вирішеним, то до ситуації під'єдналась директор відділення, яка й допомогла розібратись у питанні — в результаті картку змогли оформити й заявку на отримання коштів успішно подали 👌🏻

Але факт некоректної консультації неможливо приховати, тому наш відділ контролю якості, проаналізувавши скаргу, дійшов висновку, що дійсно співробітник припустився помилок, а отже скарга є цілком обгрунтованою, банк вжив заходів для того, щоб таких ситуацій більше не виникало 💙

Щиро перепрошуємо за завдані незручності, ми не культивуємо у власній роботі правило «поки не пнуть — робити нічого не будемо» і не підтримуємо такий робочий підхід, то ж завжди готові докласти зусиль, аби виправити власні помилки й довести розв'язання проблем до кінця 😊

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
tatyana4 8 січня 2025, 19:44
Коли картку в АТБ на касі.
Спочатку була проблема — при реєстрації не приходили смс. Пробував кілька тижнів — нічого. Потім надійшло декілька СМС, спробував ще раз на інший номер телефона — зареєструвався. Правда наступного дня знову СМС не приходили, але потім почали надходити і все, зареєструвався.
Наступна проблема — в застосунку не з’явилась моя картка, при скануванні коду — нічого не відбувалось, просто відкривався застосунок і все. Підтримка просила і відео засняти і різні способи. Казали, що я все правильно роблю. А вже ж потім знайшли спосіб функцію «Отримати пластикову картку в банку».
Далі, 100 грн, які обіцяють, на карті з’явилися тільки в розділі кєшбеку, який неможливо перевести на карту, поки не з’являться якісь витрати. Закинув 5 грн для спроби, але так і не з’явилась можливість вивести кешбек. Ну добре, думаю, коли піду в АТБ закину гроші, скористаюсь.
Та справа на цьому не скінчилась. Пройшов ще тиждень, мені приходить смс: плата за користування карткою. На вашії картці -50грн. Я думаю, що це таке, в мінус з ДЕБЕТОВОЇ картки йдуть. Тобто, якщо я забуду про цей банк, СМС можуть і не приходити, а потім так трапиться — що я буду боржником з поганою кредитною історією, що маю багато боргів по картці і не плачу їх.
Тож, мій висновок — цей банк треба обходити подалі!
Сенс Банк
Відповідь банку
17 січня 2025, 15:30
Вітаю!

Рада чути, що вийшло вирішити запитання з СМС, реєстрацією та відображенням картки! Проте, розумію, що це зайняло більше часу, ніж очікувалося, та залишило після себе неприємний осад 😓

Стосовно кешбеку — так, дійсно, у нас в банку працює система з поверненням коштів за здійснені покупки. Поясню вам, як це працює 😇

Суть кешбеку — це повернення покупки, яку ви робили раніше. Наприклад, у вас 100 бонусів, щоб їх вивести, у вас має бути покупка від 50 грн до 77 грн.
Та через 5 роб. днів, ви зможете зробити їх обмін, покупка має бути здійснена за останні 30 днів

До повернення доступна покупка карткою, яка бере участь у Cash'u Club якщо:
— вона більше мінімальної суми покупки, яка доступна до повернення;
— раніше не вибирали її для повернення грошей;
— за нею підходить МСС код;
— картка, якою ви розраховувалися, оформлена в валюті гривня;
— операція списана з рахунку (займає приблизно два робочі дні);
— після списання операції з рахунку пройшло від одного до трьох робочих днів.
У цій статті є деталі: https://sense.top/3qEf1OB
Стосовно списання за користування карткою — у нас є картки, за якими передбачена плата за користування пакетом послуг, це картки White, Black та Graphite, яка дійсно може піти в мінус, але, якщо заборгованість вже виникла, то повторного списання в такому випадку вже не буде, заборгованість не збільшуватиметься 👌🏻
Проте, ви можете користуватися пакетними картками без щомісячної плати, якщо будете виконувати умови для безкоштовного використання. Умови відрізняються, в залежності від оформленої картки 😉

Прикріпляю для вас посилання на сайт, де ви можете переглянути умови по всім трьом карткам:
https://sensebank.ua/paketi-poslug-porivnaj-ta-viberi-svij
А ще, у нас є картки, за якими не передбачена плата за користування, наприклад Хамелеон, або картка Profiplay 💙
Також, хочу зазначити, що інформація про прострочену заборгованість за дебетовою карткою не передається до Бюро Кредитних Історій (БКІ) 🙏
Але, я не раджу зловживати цим, адже можливе перенесення боргу на технічний рахунок, за яким інформація про прострочення вже буде передаватися до БКІ ❕
Сподіваюся, що мені вдалось розкласти все по поличках, а ваші враження від співпраці з нашим банком надалі будуть виключно позитивні 💙

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Олег Без 6 січня 2025, 12:18
Відділення за адресою: Київ, пр-т М. Бажана, 36-А
В п ятницю 3 січня спробував внести кошти на свій рахунок ФОП, щоб сплатити по рахунку контрагенту. Але: в найближчем відділенні № 8 на Бажана 24 (м. Київ) термінал не працював; на Княжем Затоне несподіванно зачинено відділення на ремонт. Коли нарешти на Бориспільський зміг внести кошти, то з ясувалося, що 16.43 — це вже післяопераційний час у банка. В результате за переказ грошей ще списали додаткову комісію. В відділенні № 8 на Бажана постійно ламается банкомат, то коштів в ньому нема. Також 50 гривневі купюри банкомат приймає, але отримати суму 150, 250 або іншу суму, яка закінчуеться на 50 — неможливо. Менеджер по ФОП відсутний більше року, наразі на Княжем Затоне також нема. А «гаряча лінія» (яка, схоже, знаходиться в Чернігові), під час тривоги не працює. Поєднати графік роботи відділень з «гарячей лінією» неможливо через не однаковою ситуацєю з тривогою в регионах.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 січня 2025, 17:26
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження, і ми вдячні, що ви ним поділилися 😥
На час ремонту відділення закривається, а обслуговування переноситься у інше відділення. Заздалегідь це можна переглянути у відповідному переліку з бази знань: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/9159664480658
Ми розуміємо, що відсутність справного обладнання у відділеннях створює додаткові труднощі для клієнтів. Інформацію щодо частих несправностей у відділенні Київське №8 ми вже передали відповідальним службам для оперативного вирішення 🛠️
Щодо проведення операцій, то вони дійсно поділяються на операційний (9-16:30) та післяопераційний час і може бути списано додаткову комісію в залежності від часу, коли проводилась операція, згідно з тарифами вашого рахунку 📜
Якщо у відділенні, де ви обслуговуєтесь, відсутній менеджер ФОП, ви можете звернутися до нашої Чат підтримки, щоб колеги підказали, у якому відділенні він наразі є і зможе вам допомогти 🏦
Безпекова ситуація в країні наразі вимагає від нас відповідального ставлення до питань безпеки, у зв'язку з чим під час повітряних тривог співробітники знаходяться в укритті. Проте Чат підтримка зазвичай все одно працює, але можливо доведеться трішки більше очікувати 😔
Ми вдячні за ваше терпіння та довіру. Ваші зауваження допоможуть нам покращити якість обслуговування та зробити процеси більш зручними ↗️
З повагою
Банківський лицар Кирило 🛡️
Володимир Басалига 4 січня 2025, 15:18
Вітаю! Банком користувався не активно, останнім часом використовувався для купівлі облігацій через Дію за кредитні кошти. Поповняв рахунок через IBAN із карти в якому отримую офіційну заробітню плату, в грудні використав сенс банк для купівлі usdt, на незначну суму, приблизно 10 000 грн, більше переказів не було раніше. В кінці грудня помітив, що заблокували вхід до додатку — звернувся до підтримки, і мене здивували розривом відносин. Просто поставили перед фактом, не запитали ніяких документів і пояснень. Оператор
повідомив, що в мене не затребують документів, а просто фінмоніторинг заблокував рахунок, і на цьому все. В чаті повідомили, що залишок коштів (приблизно 1 300 чи 1 800 грн) зможуть відправити тільки на рахунок іншого банку, в касі не має можливості зняти, із призначенням платежу повернення коштів в підозрі шахрайства, фінансування терирозму (щось в тому дусі, не дослівно). Відповідно інший банк- відлетить також.
Готовий був надати документи, про ЗП, використання кредитного ліміту для купівлі військових облігацій, — оператор не захотів, бо сам не знає причини.
Розчарований таким відношенням банку до клієнтів. В інших банках спочатку запитують підтвердження доходів та пояснення операції, дають попередження у перший раз, а тут зразу розрив ділових відносин. Хоча перед тим декілька разів пропонували відкрити кредитну карту, кредит готівкою, перевести кошти із овдп в депозит, а тут ні з того, ні всього розрив.
Nighthawk 2 січня 2025, 19:19
Клієнтоорієнтованість банку вже давно летить у тартарари. Ситуація смішна до абсурдності. Є кредитна картка з хорошим лімітом, розрахункова дата — 1 числа щомісяця. Повністю загашена 1 грудня, і весь кредитний ліміт, окрім 1 грн, витрачений на купівлю товарів і послуг, з оформленням безкоштовної 6-місячної розстрочки. Відповідно 1.12 ввечері списується 47 копійок за користування коштами у пільговому періоді, які погашаються з 1 грн залишкового кредитного ліміту. На 31.12 залишок на картці 53 копійки, все решта — у розстрочках (по яких списання буде аж 1.02.2025). Додаток каже «все чудово, прекрасна маркіза». А уже 1.01.2025 року банк ввечері списує 1321,94 грн за користування кредитною лінією, бо бачте, 47 копійок їм не поступило. 47 КОПІЙОК, КАРЛ! І я мовчу про те, що доступно з кредліміту аж 1 грн, решта у розстрочках (які згідно ДКБО банку обліковуються окремо), але пофіг, банк списує усі 1321,94 грн відсотків і підтримка у чаті тільки мимрить, не можучи навіть пояснити, а звідки взялася саме така сума процентів! Найгірше те, що у додаток треба ОБОВ«ЯЗКОВО заглядати у РД (яка припала на Новий рік) — де, напевне, і всплили ті злощасні 47 копійок, бо у всі дні перед РД все чудово, нічого не світиться. Це вже просто якесь дно — ось так нагло за дрібниці намахувати клієнтів на крупні суми. А ще весною 2022 при неоднозначних ситуаціях банк йшов назустріч клієнтам, зараз — ні, морда цеглиною і давай плати «ліво» нараховані відсотки!
Сенс Банк
Відповідь банку
6 січня 2025, 16:58
Вітаю!

У першу чергу, хочу знову сказати, що мені щиро прикро, що у вас виникла така ситуація :(
Розумію, що нарахована сума відсотків відчувається дуже неприємною, враховуючи ту невелику суму, яку потрібно було внести(

Зараз, ознайомившись з вашою ситуацією детальніше, повертаюся до вас з відповіддю:
Для того, аби на заборгованість нараховувалась пільгова відсоткова ставка у 0,01% річних потрібно повністю внести суму для пільгового періоду до зазначеної дати, адже система перевіряє виконання умов автоматично, і не зважає на суму недоплати, тому навіть недоплата у 0,01 грн може тягнути за собою списання доволі відчутних відсотків.

На жаль, саме у такій ситуації ви опинились, оскільки не було внесено повну суму, аби залишитись на умовах пільгового періоду.
Відсотки за покупки розраховуються не на загальну суму заборгованості станом на дату розрахунку, а на щоденну заборгованість, що існувала протягом попереднього розрахункового періоду.
Сума відсотків змінюється залежно від того, як протягом періоду змінювалася заборгованість

Додатково, банк надсилає сповіщення з нагадуванням про суму, яку потрібно внести для того, щоб залишитися у пільговому періоді.
Зі свого боку дійсно намагалася погодити компенсацію для вас, адже ситуація для мене небайдужа, проте, списання відбулось згідно з ДБО банку та тарифами картки, а отже сторнуванню не підлягає :(

На майбутнє — я завжди буду рада вам допомогти, та розібратися у ваших запитаннях!

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Проблема вирішена
Valeroune 31 грудня 2024, 18:50
Давно користуюсь банком для купівлі облігацій, інших розрахунків. У цьому місяці отримав від дівчини 10 тис на картку, з яких купив криптовалюту на біржі засобом п2п. На наступний день помітив, що заблокували вхід до додатку — звернувся до підтримки, і мене здивували розривом відносин. Просто поставили перед фактом, не запитали ніяких документів і пояснень. Оператор не йшов не зустріч, вже потім після дискусії що я нічого не порушив, запропонував варіант надати документи на пошту, сказавши, що це не допоможе. Документи відправив, очікую на відповідь.
Розчарований таким відношенням банку до клієнтів, які довго користуються послугами. В інших банках спочатку запитують підтвердження доходів та пояснення операції, і навіть в разі якщо клієнт порушив якісь умови, дають попередження у перший раз, а тут за 10000 в місяць розрив (((
Сенс Банк
Відповідь банку
2 січня 2025, 14:59
Кожен клієнт для нас це найвища цінність, й ми прагнемо, аби досвід користування нашими послугами був виключно позитивний 😊

Дуже прикро, що ви стикнулись із таким неприємним фактом як блокування рахунків, але варто зазначити, що відповідно до п. 4.3 Договору про банківське обслуговування банк має право заблокувати картки й відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини.
Насправді основні з причин у таких випадках це:
— виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання недостовірної інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
— не надання власником картки документів згідно з п. 4.2.1, 4.2.5 та 4.2.6 договору;
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отримані незаконним шляхом);

Для вашого розуміння — служба безпеки банку блокує рахунки, але готова розглянути протягом 3 робочих днів від вашого звернення документи, які підтвердять операції, документи можна надати прямо в чаті підтримки, агенти чату відправляють документи на аналіз служби безпеки й вже вони виносять остаточне рішення про розблокування або розрив ділових відносин, тобто у вас завжди є можливість надати документи й продовжити користуватись нашими послугами 😉

Варто звернути увагу, що ваша ситуація завершилась на позитивній ноті, і рахунки вже були розблоковані, тому можете і надалі користуватись нашими сервісами, будемо раді, якщо наша співпраця буде лише зміцнюватись й покращуватись!

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Sernik89 31 грудня 2024, 12:32
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Не адекватний фін моніторинг, який другий поспіль за пів року запитує походження коштів, хоча це кошти з ЦП ОВДП, які купляв за допомогою ВАШОГО БАНКУ і вони повернулись по завершенню договору до ВАШОГО БАНКУ. Ви там знущаєтесь чи роботи замало?
Сенс Банк
Відповідь банку
31 грудня 2024, 15:07
Вітаю!
Ознайомилася з вашою ситуацію детальніше, та готова надати вам відповідь)

Справа в тому, що згідно з вимогами Постанови Правління НБУ № 65 (зміни внесені Постановою 110), банк зобов’язаний щодо клієнтів фізичних осіб встановити розмір доходу, заплановану максимальну суму надходжень на рахунки в місяць та здійснити оцінку відповідності заявленого клієнтом розміру доходів запланованій максимальній сумі операцій (надходжень) та реальним обсягам фінансових операцій

При проходженні ідентифікації в анкеті ви встановлюєте очікувану суму доходу, і якщо сума надходжень перевищує це значення — це дійсно може призвести до того, що вас будуть турбувати стосовно надання підтверджуючих документів, у вашому випадку це документи про надходження коштів на купівлю ОВДП
Я раджу вам актуалізувати інформацію шляхом оновлення даних) Це можна швидко зробити як у нас в застосунку самостійно, так і з допомогою колег на відеочаті 💙

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Проблема вирішена
Andrey06 28 грудня 2024, 15:08
В средине 23 года получил сообщение об отказе в обслуживании ссылаясь на нарушение ДКБО, по понятным причинам банк назвать их не может, пытался разблокировать счет путем подачи обращений, результата не дало, хотя я был активным клиентом, включая кредитные продукты, сам банк по функционалу не плохой, но косяки в моб предложении не редкое явление, возможно через отзыв удастся решить проблему
Сенс Банк
Відповідь банку
30 грудня 2024, 9:34
Вітаю, пане Андрію 👋
Дійсно, банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування. Це можливо у деяких випадках, з переліком яким ви можете ознайомитись за посиланням у нашій базі знань для клієнтів https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554.
При всьому бажанні, але наразі, на жаль, відновлення обслуговування не можливе 😢

З повагою, Андрій
MarK Moiseienko 24 грудня 2024, 21:53
Банк заблокував мої картки не повідомивши мене про це, підтримка пише якусь дурню десь знайшли якісь мої доходи 2017−2020 роки при тому що я став клієнтом банку у 2022 році звідкіля вони беруть інформацію не розумію, про те що мені потрібно зробити для розблокування рахунку нічого не кажуть, відповідь одна — з вами зв’яжеться менеджер. Який уже два тижні зв’язується. Просто не маю слів оні емоції
Сенс Банк
Відповідь банку
27 грудня 2024, 19:49
На жаль, не отримали від вас деталей в особистих повідомленнях, а також ваших даних для більш конкретизованої відповіді та ретельнішого аналізу 😔

Обмеження рахунків на здійснення фінансових операцій здійснюється для виконання вимог Постанови НБУ № 110, яка внесла зміни в пункт 5 постанови НБУ № 65. Згідно з вимогами Постанови Правління НБУ № 65 (зміни внесені Постановою 110), банк зобов’язаний щодо клієнтів фізичних осіб встановити розмір доходу, заплановану максимальну суму надходжень на рахунки в місяць та здійснити оцінку відповідності заявленого клієнтом розміру доходів запланованій максимальній сумі операцій (надходжень) та реальним обсягам фінансових операцій.

Саме тому при виявленні невідповідності очікуваних надходжень на рахунки, вказані вами та реальних обсягах проведених фінансових операцій — банк обмежує можливість проводити операції, для уточнення інформації й проведення аналізу.

Щодо доходів за 2017-2020 роки, за умови, що ви стали нашим клієнтом лише у 2022 році, то це не має значення, адже банк має аналізувати всі кошти, що надходять на ваші рахунки, умовно, якщо ви якусь суму коштів отримали у 2019 році, але не маєте документів, які б підтвердили джерело походження цих коштів, а після того, як стали нашим клієнтом у 2022 році ці ж кошти зарахували на свій рахунок, то відділ фінансового моніторингу має аналізувати і їх походження також.

Відповідно до процедури нашого банку, при такому обмеженні прийомом документів та подальшим розблокуванням займається ваш персональний менеджер, якщо він не призначений, то для розблокування потрібно звернутись у відділення. Агенти чат-підтримки не дотичні до цього процесу й все коректно вам відповіли, якщо за вами закріплений персональний менеджер, то потрібно це питання вирішувати саме з ним, зауважу, що ви можете звернутись до нього самостійно, якщо підзабули номер телефону, то в чаті можете уточнити його 😉

Маю надію, що мені вдалось відповісти на всі, або хоча б більшість, ваших питань, й у вас тепер значно більше інформації та розуміння щодо цієї ситуації 🙌🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
npopok 23 грудня 2024, 15:27
Оформив розстрочку на 7 місяців на розетці.
Суму зменшили і переслали ще одну смс, яку також потрібно було підтвердити.
Осклільки я не помітив смс (у мене були проблеми зі звʼязком і при оформленні мені приходило декілька смс для підтверження) або подумав, що смс неактуальна, оскільки розстрочка вже оформлена, то без другого підтверження замість розстрочки отримав великий кредит, який би я ніколи не взяв.
Тобто щоб взяти розстрочку потрібно щось підтверджувати. А щоб повісити на себе кредит, то навіть не будеш в курсі.
Помітив тільки коли зняли в цьому місяці відсотки.
Якби я знав, що оформлюю покупку під відсотки, я приймав би інші рішення.
Крім розводом таке важко якось інакше назвати. Кажуть, що ніяк допомогти не можуть. Я просто в шоці. Як наперсточники.
Сенс Банк
Відповідь банку
23 грудня 2024, 15:51
Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження від користування нашими продуктами 😢
Поясню детальніше чому так сталось, отже, якщо сума розстрочки змінюється (зазвичай це відбувається через те, що є власні кошти на рахунку в момент покупки), то клієнту надходить нове повідомлення для її оформлення із актуальною сумою, на яку можна буде оформити розстрочку (без урахування власних коштів). На жаль, саме така ситуація виникла у вашому випадку.

Банк жодним чином не має на меті вводити в оману вас як клієнта, а навпаки додатково інформує про те, що сума розстрочки змінилась і оформити її можна на таку суму. Зауважу, що розстрочку доступно оформити лише на кредитні кошти, на власні вона не розповсюджується. Через те, що сума покупки не була переведена у розстрочку за карткою, ця операція вважається як звичайна покупка, а не розстрочка, через що вона увійшла до загальної суми заборгованості. З цієї причини і відбувається нарахування відсотків, яке ви можете бачити у застосунку.
З повагою, Андрій
Khmel9205 22 грудня 2024, 12:22
Це мабуть особливий вид збочення залишити людину без коштів за кордоном на вихідні і Свята, без будь якого попередження, несподівано. Заблокували всі картки 20.12.24р у п’ятницю і пішли відпочивати, клієнту банку майже 15 років, зараз пенсіонеру. І це ВІП обслуговування в Сенс банку? Заходив пред виїздом за кордон до персональної менеджерки, попередив про виїзд. Ніяких запитань до мене не було, їдьте у вас все гаразд — сказала вона. І поїхав зі спокійною душею, бо півтора року не бачив онуку, доньку і дружину. При цьому ніяких принципових змін по рахунках за останній час не відбувалось. Звичайні витрати в супермаркетах у невеликих розмірах. Всі служби підтримки до яких вдалося звернутися в вихідний 21.12.24р нічого по суті пояснити не можуть: одні кажуть в вас прострочена ідентифікація, поновив — не допомогло. Інші кажуть що в вас малі доходи, так я ж пенсіонер зараз — звідки їм бути великими і чи це тільки зараз з’ясувалося? Це є в моїй анкеті. Але я працював все життя, не депутат, судимостей не маю! То в чому ж справа, щоб так поступати з людиною? Невже не можна було попередити що виникло якесь питання, пояснити його причину! Я б надав відповіді і може все з’ясувалося б? Я завжди на зв’язку!
L2108 21 грудня 2024, 22:13
Без мого відома, в особистому кабінеті видалили дані моєї карти і закрили рахунок в кабінеті не повідомивши мене. Я просто, а щоку від того, що в 21 столітті, таке можливо, не можно взагалі тримати гроші на карті, бо просто їх більше не побачиш
Проблема вирішена
tav 20 грудня 2024, 21:33
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Левка Лук'яненка, 70
Добрий вечір, нема культурних слів, вже не перший раз зтикаюся с проблемою швидкісті обслуговування. Я, як власник преміальних карток, прийшов сьогодні зняти 80 тис грн, номер в черзі 210, але в касу потрапив після 211, а чому: тому що щоб зняти гроші треба к операціоністам, там черга аж одна людина отримує кредит, чекаю 15 хвилин, потім після того як дівчата виписали документ за цей час 211й зайшов до каси, чекаю ще 10 хвилин, де сервіс до преміальних клієнтів, де сервіс до всіх клієнтів, нафіга Ви наробили електронних черг з терміналом, якщо я вибираю касові операції до 100 000 грн, а в вільну касу не можу потрапити без опрацювання операціоніста. І тепер вершина, після того як вирішив питання за 30 хвилин, треба було зняти гроші в іншому банку — не встиг, повітряна тривога!
Сенс Банк
Відповідь банку
27 грудня 2024, 19:00
Дякуємо за ваш змістовний відгук, ви спонукаєте нас розвиватись тут і зараз! Ситуація доволі цікава, тому розберемо її детальніше 😊

Отже, відповідно до обмежень НБУ зняти кошти в касі доступно лише в межах 100 000 грн на добу з одного рахунку, і ні гривнею більше — таке зняття проходить одразу з рахунку, саме по лімітах рахунку. Якщо ж кошти хочете зняти у касі суто з картки, то в нашому банку діє ліміт в 50 000 грн на добу з картки — таке зняття проходить з картки, а отже відповідно до лімітів картки.

Якщо ж ви плануєте зняття понад 50 000 грн в касі, то спочатку потрібно звернутись саме до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ на зняття коштів у касі — без цього документа зняття з рахунку в касі неможливо виконати.

Щодо системи електронної черги, то тут вийшло невеличке непорозуміння, адже вам як клієнту, який є власником преміальних карток та Personal Service:
— по-перше, потрібно було реєструватись не одразу в касу, а до персонального/універсального менеджера, для того, щоб він виписав видатковий документ
— по-друге, потрібно було реєструватись не як звичайний клієнт, а як клієнт Personal Service (на терміналі обирати Персональне обслуговування)

Тоді ви б одразу потрапили до персонального менеджера, який би виписав вам документ, і з ним провів би вас до каси для зняття коштів. Також додам, що ви звернулись у відділення, за яким ви не закріплені, тобто вас в обличчя персональний менеджер не знає, на жаль 😔
Оскільки кожен персональний менеджер своїх клієнтів знає в обличчя, тому як тільки б ви увійшли — ваш PM впізнала вас і провела на консультацію👌🏻

Сподіваюсь, що мені вдалось максимально детально все пояснити щодо ситуації та існуючої логіки, тому наступного разу чекатимемо вас з нетерпінням, впевнені, що все пройде набагато швидше й приємніше для вас 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Сенс Банк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.