×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Акордбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.8 | 45.3 |
PLN | 9.52 | 10.62 |
USD | 41.05 | 41.55 |
Всі курси банку |
Упоротый банк
Режим роботи відділення: Пн — Пт 9:00 — 18:00
Режим роботи каси: Пн — Пт 9:00 — 17:30
Написати коментар
Если хотите, чтобы вам нахамили, то вам сюда
Написати коментар
Обман! Подвійна комісія при достроковому погашенню споживчого кредиту
Таку відверту брехню зкстрічаю перший раз. Мав справу з Приватом, Авальом, Монобанком, Альфабанком, О.банком, там такого не було.
Перший раз взяв споживчий кредит в Акордбанку через кредитного спеціаліста в м. Ковель. Я скрупульозно ставлюсь до документа, тому разом з дружиною більше години вивчали договір. Спеціаліст не знала всіх питань, тому паралельно дзвонили на гарячу лінію уточняти пункти, зокрема і про відсутність комісії за дострокове припинення договору.
І от дзвоню сьогодні 02.12.20 на гарячу лінію, щоб взнати суму до повного погашення кредиту, і мені нараховують додатково два рази щомісяну комісію за розрахунково- касове обслуговування 1950*2= 3900грн. за грудень 2020 і січень 2021р.
Тепер цитую договір, додаток 1 до Заяви Пропозиції «Графік платежів» примітка під таблицею Графіку:
«Під значенням розрахунково касове обслуговування слід розуміти Щомісячну комісію Банку, що сплачується на щомісячній основі як відсоток від початкової суми яспоживчого кредиту, починаючи з місяця оформлення Споживчого кредиту та не включає останній неповний календарний місяць, за користування Споживчим кредитом, наданого Банком Клієнту.»
Значить сьогодні 02.12 грудень — це останній неповний календарний місяць користування кредитом, за який по договору не нараховується комісія 1950грн.
Натомість консультант підтримки пан Андрій мені не надав пояснення, згідно якого пункту договору я маю сплатити комісію за грудень і увага! комісію 1950грн за наступний місяць січень у разі дострокового розірвання.
Пан Андрій мені порадив звернутись за розрахунком відсотків до кредитного спеціаліста, яка доречі після оформлення мого кредиту звільнилась і на даний момент в Ковелі нема ні спеціаліста на відділення.
На моє прохання зафіксувати скаргу на керівництво і надати письмову відповідь з розрахунком суми повного погашення кредиту, в пана Андрія в Скрипті розмови є хитрий скрипт: вас погано чути, я вас не чую і кинув трубку.
Тепер думаю йти до юриста, і паралельно викласти все детально в відео відгуку та пощґшири в інтернеті, щоб застерегти інших.
Хто з таким стикався в Акордбанку, який ваш досвід вирішення проблеми?
Прошу керівництво банку відреагувати терміново до 03.12 і надати письмову відповідь про розрахунок суми дострокогоао погашення, інакше почну бити во всі колокола.
Для мене 4000грн це гроші.
Всім бажаю гарного настрою і не беріть кредити, якщо ситуація не критична, щоб не стати рабами.
Бо як написав мільярдер цар Соломон під натхненням Бога декілька тисяч років тому:
«Боржник — раб того, в кого позичає.»
Написати коментар
Отличное обслуживание в отделении!
В кассе есть деньги, можно провести любые операции, комиссии низкий, но обслуживание вообще огонь. Буду и дальше сюда приходить
Написати коментар
Банк-шахрай
Коментарі (4)
Претензии к графику работы отделения на Б.Васильковской 67/7
Написати коментар
Otsenka obslujvania
Da, personal vichlyvyi i prifi!
XZ, lamae chukaty nomer viddilennya? ale naproty Furshetu mizh metro Nyvkamy i Svyato0shun.
Udachi.
Sorry za latinintsu, net rus/ukr raskladok.
Написати коментар
Хороший банк
Написати коментар
Поточне поповнення
Дата проведення 19.02.2020 12:06
Сумма: +495 000,00 грн
Поповнення поточного рахунку ###########Петренко В.В
Платник: Петренко В.В (тобто сам собі; прощо я ПетренкоВ.В невкурсі)
———————————цьогож дня—————————————————————————
Дата операції 19.02.2020, 15:32
Дата проведення 19.02.2020
Сума: —495 000.00 грн
Видача готівкових коштів з поточного рахунку
Банкноти та монети в касі відділення №2
ДАННИХ ОПЕРАЦІЙ Я НЕПРОВОДИВ;
Більш того з 30.12.2019р — по 26.02.2020р я перебував за межами країни, інтернет банкінг був непідєднаний.
По прибутю звернувся в телефоному режимі в головний офіс м.Києва нічого незнає радить звертатись безпосередньо до відділення, у відділенні <задвоєння операції>Виписку по данному особовому рахунку ненадають розповідають байки що такого рахунку неіснує… через наполягання видали виписку де вказанні 000 за цей період часу. (В тойже час в інтернет банкінгу суми та рух коштів існує)
Написати коментар
Жахливий банк, де вас обдурять
Єдина ціль — обдурити клієнта. Дуже не рекомендую.
Написати коментар
Просто рядом отделение...
Коментарі (1)
Це не банк, а якись жах
Написати коментар
Неисправный банкомат, низкий уровень обслуживания
Коментарі (1)
Хороший банк, приятный сервис, ненавязчивый
Написати коментар
Всё отлично без проблем
Написати коментар
Так держать!
Написати коментар
Обслуговування по карті
Написати коментар
Гарне обслуговування,приємний персонал
Написати коментар
Хамство, непрофессионализм, мошенничество
У банка с десяток карт и есть такая, у которой интернет-банкинг бесплатно, есть мгновенная, с которой снятие по p2p без комиссии, но банк навязывает депозитную карту, у которой и та, и другая услуга платная. Деньги по депозиту в кассе снять — тоже платно.
Личный карманный банк, который откровенно кладет на простых клиентов. Обходите стороной этих хамов и мошенников — сбережете деньги и нервы!
Коментарі (3)
Об обслуживании
Недостатки:
1. банк небольшой и соответственно — банкоматов мало;
2. платный интернет-банкинг и платная смена пинкода.
Коментарі (2)