×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Профессионалы
Написати коментар
Банк
Написати коментар
Никому не рекомендую банк
Написати коментар
не знаю как у вас, а мне все понравилось
я же начитался плохих отзывов решил все ж зайти в банк и попробовать открыть у них депозит.
не знаю как в других отделениях. я лично был в отделении № 38, тот что находится по проспекту победы 73/1.
может потому что заранее ожидал что все будет плохо, но остался очень и очень доволен.
да, ремонт страшный, но менеджеры работают очень профессионально. меня лично обслуживал менеджер Лена — все сделала максимально быстро, все рассказала, показала, обожаю менеджеров которые в договоре подчеркивают основную информацию.
на кассе тоже никаких проблем.
честно, доволен остался.
Написати коментар
Жахливе ставлення до клієнтів
Написати коментар
Есть мноно «но».
Далее, кинул на карту (на которую получал % по депозиту) где-то 20 грн. И буквально перед НГ узнаю, что на карте — ноль! Оп-тыть, как-же ж так? Беспредел и бла-бла-ба.
Оказалось, что деньги списали как комиссию потому что не было движения по счету.
Ну, то фиг с ним, три трамвайных билета… (стандартный прием Ощадбанка списывать деньги типо за обслуживание карты или вымышленное использование интернет-банкинга (Ощад 24/7) человеком у которого нет Интернета).
Но, там у них появилась карта Новая, которая оформляется бесплатно (но с кучей, сучок бумаг), но при оформлении «энтой» карты — интернет банкинг становится таки бесплатным!
Дабы не быть голословным:
1) 5167***5481(депозитная карта);
2) 5167***9120 (т.н. ,«Новая карта").
Ща подключусь к ихнему Интернет банкингу. Посмотрю что и как… Мне пофиг, на обеих картах балланс 0 грн. 00
коп. Отпишусь тут. Если скинут оба счета за месяц в минуса, — буду «ошення» на них озлоблен…
Написати коментар
Жахливе обслуговування
Написати коментар
Абсолютно адекватный банк (ИМХО).
Не буду перечислять отделения, т.к. номеров не помню, а по адресам: ул. Стэцэнка, гда-то на Майдані Незалежності. просп. Перемоги 73/1.
Дабы не быть голословным, что являюсь клиентом данного банка: 5167610600055481 (номер карты Аккорда).
P. S. В отделении 38 (просп. Перемоги 73/1, поряд з будинком вообще дівчата — няшки. Работают гораздо быстрее, чем их коллеги из Ощадбанка, Укрсибанка, Креди Агликоль (если не ошибаюсь).
Очень часто меняю там валюту, т.к. в кассе максимальная очередь 1−2 человека (даже до появления Covid19).
Мне нравиццо, респект.
Коментарі (2)
Упоротый банк
Режим роботи відділення: Пн — Пт 9:00 — 18:00
Режим роботи каси: Пн — Пт 9:00 — 17:30
Написати коментар
Если хотите, чтобы вам нахамили, то вам сюда
Написати коментар
Обман! Подвійна комісія при достроковому погашенню споживчого кредиту
Таку відверту брехню зкстрічаю перший раз. Мав справу з Приватом, Авальом, Монобанком, Альфабанком, О.банком, там такого не було.
Перший раз взяв споживчий кредит в Акордбанку через кредитного спеціаліста в м. Ковель. Я скрупульозно ставлюсь до документа, тому разом з дружиною більше години вивчали договір. Спеціаліст не знала всіх питань, тому паралельно дзвонили на гарячу лінію уточняти пункти, зокрема і про відсутність комісії за дострокове припинення договору.
І от дзвоню сьогодні 02.12.20 на гарячу лінію, щоб взнати суму до повного погашення кредиту, і мені нараховують додатково два рази щомісяну комісію за розрахунково- касове обслуговування 1950*2= 3900грн. за грудень 2020 і січень 2021р.
Тепер цитую договір, додаток 1 до Заяви Пропозиції «Графік платежів» примітка під таблицею Графіку:
«Під значенням розрахунково касове обслуговування слід розуміти Щомісячну комісію Банку, що сплачується на щомісячній основі як відсоток від початкової суми яспоживчого кредиту, починаючи з місяця оформлення Споживчого кредиту та не включає останній неповний календарний місяць, за користування Споживчим кредитом, наданого Банком Клієнту.»
Значить сьогодні 02.12 грудень — це останній неповний календарний місяць користування кредитом, за який по договору не нараховується комісія 1950грн.
Натомість консультант підтримки пан Андрій мені не надав пояснення, згідно якого пункту договору я маю сплатити комісію за грудень і увага! комісію 1950грн за наступний місяць січень у разі дострокового розірвання.
Пан Андрій мені порадив звернутись за розрахунком відсотків до кредитного спеціаліста, яка доречі після оформлення мого кредиту звільнилась і на даний момент в Ковелі нема ні спеціаліста на відділення.
На моє прохання зафіксувати скаргу на керівництво і надати письмову відповідь з розрахунком суми повного погашення кредиту, в пана Андрія в Скрипті розмови є хитрий скрипт: вас погано чути, я вас не чую і кинув трубку.
Тепер думаю йти до юриста, і паралельно викласти все детально в відео відгуку та пощґшири в інтернеті, щоб застерегти інших.
Хто з таким стикався в Акордбанку, який ваш досвід вирішення проблеми?
Прошу керівництво банку відреагувати терміново до 03.12 і надати письмову відповідь про розрахунок суми дострокогоао погашення, інакше почну бити во всі колокола.
Для мене 4000грн це гроші.
Всім бажаю гарного настрою і не беріть кредити, якщо ситуація не критична, щоб не стати рабами.
Бо як написав мільярдер цар Соломон під натхненням Бога декілька тисяч років тому:
«Боржник — раб того, в кого позичає.»
Написати коментар
Отличное обслуживание в отделении!
В кассе есть деньги, можно провести любые операции, комиссии низкий, но обслуживание вообще огонь. Буду и дальше сюда приходить
Написати коментар
Банк-шахрай
Коментарі (4)
Претензии к графику работы отделения на Б.Васильковской 67/7
Написати коментар
Otsenka obslujvania
Da, personal vichlyvyi i prifi!
XZ, lamae chukaty nomer viddilennya? ale naproty Furshetu mizh metro Nyvkamy i Svyato0shun.
Udachi.
Sorry za latinintsu, net rus/ukr raskladok.
Написати коментар
Хороший банк
Написати коментар
Поточне поповнення
Дата проведення 19.02.2020 12:06
Сумма: +495 000,00 грн
Поповнення поточного рахунку ###########Петренко В.В
Платник: Петренко В.В (тобто сам собі; прощо я ПетренкоВ.В невкурсі)
———————————цьогож дня—————————————————————————
Дата операції 19.02.2020, 15:32
Дата проведення 19.02.2020
Сума: —495 000.00 грн
Видача готівкових коштів з поточного рахунку
Банкноти та монети в касі відділення №2
ДАННИХ ОПЕРАЦІЙ Я НЕПРОВОДИВ;
Більш того з 30.12.2019р — по 26.02.2020р я перебував за межами країни, інтернет банкінг був непідєднаний.
По прибутю звернувся в телефоному режимі в головний офіс м.Києва нічого незнає радить звертатись безпосередньо до відділення, у відділенні <задвоєння операції>Виписку по данному особовому рахунку ненадають розповідають байки що такого рахунку неіснує… через наполягання видали виписку де вказанні 000 за цей період часу. (В тойже час в інтернет банкінгу суми та рух коштів існує)
Написати коментар
Жахливий банк, де вас обдурять
Єдина ціль — обдурити клієнта. Дуже не рекомендую.
Написати коментар
Просто рядом отделение...
Коментарі (1)
Це не банк, а якись жах
Написати коментар