Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tarik1983 23 грудня 2022, 23:21
Блеск !) Работники, а я не зря пишу с большой буквы) просто умнички, не могу не выделить лучшего работника года Тамару, профи + красавица!) браво 👏!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 грудня 2022, 8:42
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Будемо намагатися, щоб Ви і надалі отримували лише позитивні емоції від обслуговування та користування додатком.😊🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 грудня 2022, 13:53
Отзыв не засчитан (на 28.12.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
alekstarsukov 23 грудня 2022, 18:54
Відділення за адресою: Харків, вул. Евгена Котляра, 12
Висловлюю щиру подяку працівникам А-банку за якісне та швидке обслуговування. Вони зробили усе можливе, щоб видати депозит в умовах блекауту.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 грудня 2022, 19:04
Доброго дня!
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників. 😉
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 грудня 2022, 9:30
Відгук зарахований (на 24.12.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
alt1nina 23 грудня 2022, 17:23
Мне необходимо было срочно открыть карту, при этом мобильного приложения нет и паспорта при себе не было. Обратившись на горячую линию меня проинформировали обо всех условиях, затем зайдя в приложение с компа задала вопрос в чате, что делать. Пару минут консультант Андрей уточнил все детали и помог подсказал отделение, которое работает при выключенном свете. В самом отделении карту открыли очень быстро. Спасибо огромное всем сотрудникам поддержки и сотрудникам отделения! Вы большие умнички к вам огромное удовольствие обращаться!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 грудня 2022, 17:32
Доброго дня!
Дякуємо, що Ви оцінили роботу наших Співробітників.😉🍏
0983094155 23 грудня 2022, 14:56
Большое спасибо за качественное и быстрое обслуживание работникамА-Банк за качественное и быстрое обслуживание.Отделение находится г. Кременчуг., Ул.Киевская.Рекомендую обращаться в отделение жителям нашего города
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 грудня 2022, 15:07
Доброго дня!
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників. 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
samarina86 23 грудня 2022, 14:40
Работают быстро и качественно
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 грудня 2022, 14:43
Доброго дня!
Дякуємо, що оцінили наш сервіс. 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
14042517 22 грудня 2022, 11:56
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Павлокічкаська, 61
Недавно обратиласьза помощью в чат боте. Со мной общался Тимур, очень тактичный, высокопрофессиональный! Оказал мне не оценимую помощь при переводе денег. У меня остались очень положительные эмоции.
Благодарю всех сотрудников банка, я не один год являюсь клиентом Вашего банка, сотрудников банка отличает высокий уровень обслуживания клиентов.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 грудня 2022, 12:58
Доброго дня!
Ми раді, що Ви залишились задоволені роботою наших Співробітників. 🍏😉
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlohaHVM 22 грудня 2022, 9:49
Допомогли змінити особисті дані, не виходячи з дому
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 грудня 2022, 10:27
Доброго дня!
Дякуємо, що оцінили наш сервіс. 😉🍏
ukrmegaleon 21 грудня 2022, 21:22
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Лесі Українки, 19
По закінченню депозиту гроші повернули, дуже вічливі співробітники. Не перший рік користуюсь послугами, А банку, все оперативно, швидко, професійно. Мені подобається.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 грудня 2022, 9:12
Доброго дня!
Дякуємо, що Ви з нами та довіряєте нам свої кошти. 😉🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 грудня 2022, 13:10
Відгук зарахований (на 22.12.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fufel1111 21 грудня 2022, 2:40
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Ладозька, 4
Дуже бистро допомогли мени
Вирішити питання заблокованою картко) За це спасибі вам ♥️🙃
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 грудня 2022, 10:43
Доброго дня!
Ми раді, що нам вдалося вирішити Ваше питання. 😊🍏
Бойківський Борис 20 грудня 2022, 19:46
Дякую співробітникам банку за те, що розуміють ситуацію в якій перебуваємо та можливістт користуватись банкінгом навіть з-за кордону. Оперативно змінили фінансовий номер на закордонний. Дуже задоволений. Рекомендуватиму всім
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 грудня 2022, 19:49
Дякуємо, що Ви обираєте наш Банк. 😊🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 грудня 2022, 8:55
Відгук зарахований (на 21.12.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RomanenkoOM 20 грудня 2022, 12:40
Дякую працівницям банку Каріні Платоновій, Олені Хлебович, Людмилі Вакулі, керівниці банку Катерині Сільвестровій за їхнє чуйне, чемне відношення до клієнтів, вітаю всіх працівників з наступаючими святами, бажаю кожному добра, достатку, тепла і затишку в оселі, з повагою вдячна клієнтка.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 грудня 2022, 12:58
Доброго дня!
Дякуємо за відгук.
Завжди раді бачити Вас у наших відділеннях. 😊🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Віталій Теслюк 20 грудня 2022, 12:13
Дякую робітникам банку, що моніторять та допомагають в онлайн чатах. Досить швидко та зрозуміло допомогли розібратися з міжнародними переказами.
Також дуже задоволений додатком, працює на ура! Оскільки в мене погана мережа вдома, онлайн платежі для мене були дуже довгим процесом. Та завдяки додатку АБанк24, я нарешті можу нормально підтверджувати платежі без пошуку мобільної мережі.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 грудня 2022, 13:56
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Будемо намагатися, щоб Ви і надалі отримували лише позитивні емоції від обслуговування та користування додатком.😊🍏
Проблема вирішена
cmpunk 19 грудня 2022, 17:44
Підійшло закінчення терміну валютного депозиту заздалегіть замовив готівку на 16.12. Прийшовши 16.12 кошти не видали, «світла нема приходьте на наступний робочий день 19.12, видамо». Прийшов 19.12, «нема звязку, видати не можемо, ми вам передзвонимо «. Не перезвонили. Служба підтримку не компетентна, питання випішити не може. Пропонує прийти 3раз 21.12, так як потрібен час для завозу валюти (яка уже має бути у відділенні з 16.12). Мінфін розберіться, докази всі можу надати
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 грудня 2022, 10:14
Доброго дня!
Приносимо вибачення за незручності, дійсно у відділенні на момент Ваших звернень були труднощі зі світлом та зв'язком, фахівці не перетелефонували Вам, як обіцяли у вчора, тому що світло так і не з'явилося на той момент. На разі зв'язок у відділені є, валюта готова, очікуємо Вас у відділенні.
Ольга Ольхова 19 грудня 2022, 17:29
Дуже сподобалось користуватися додатком А24. Все зручно і просто. Раніше була клієнтом банку, але довгий час не користувалася. Зараз оформила карту, бо треба отримувати переказ від родичів. Додаток зручний та простий в користуванні. Саму карту оформляла онлайн без звернення у відділення — дуже сподобалась, що так швидко і зручно все зробили. Буду радити знайомим це банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 грудня 2022, 10:49
Дякуємо, що Ви обираєте наш Банк. 😊🍏
Я пенсіонер і після того як оформила картку Зелена від А-Банку тепер точно і пенсію переведу, тому що майже всі операції зараз можна зробити у телефоні, щоб зайвий раз не виходити — то ковід, то самі розумієте, вже не молода, та й син під боком допоможе. Дівчатка у відділенні завжди допомагають, одного разу розказали мені, що до картки я могу підключити послугу кешбек та отримувати кошти за свої покупки від банку, спочатку не повірила, а вже з сином вдома почитали побільше про цю послугу.
У той же день спробували підключити собі нове телебачення і на мій рахунок банк зарахував 20% від вартості телебачення! Як на мене, це дуже вигідно! Я розказала вже і сусідці, і кумі, поки не вірять, що так легко, от чекаю Їх у гості, будемо дивитися)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 грудня 2022, 8:55
Доброго дня! Дякуємо за відгук, високу оцінку і рекомендації! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів і переваги співпраці з нами! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
FinikInna97 17 грудня 2022, 15:39
Працювала в, а банку оператором кол центра. Робота віддалена. Керівництво дозволяє грубити і навіть обізвати. Коли почали вимикати світло керівництво порадило, якщо хочете працювати, купіть генератор (покупка дуже дорога, мені не по карману) або переїзджайте кудись де є світло. Після того як я сказала що не маю такої можливості відношення ще погіршилося. Тепер погрожували звільнити. Написала заяву на звільнення за згодою сторін, а в трудовій написали за власним бажанням. Трудову ще кілька днів просила щоб віддали (просто ніхто не виходив на зв’язок).Не виплатили зароблених за останні дні грошей і відпустку яку я не потратила виплатили лише частину. До речі, у відпустку відпускають лише коли на лінії мало дзвінків (тобто примусово відправляють), коли мені потрібно то можна лише з кимось помінятися змінами, на закону відпустку можна не розраховувати. Постійно викликали у вихідні дні працювати. На тривогу не пускають, говорять ніхто не знає де зараз безпечно, але я все одно спускалась у підвал. Заставили вчити російську мову, я нею не розмовляю тому можу в деяких словах ставити, наприклад, наголос неправильно. За 12 годин робочого дня можна відійти лише по графіку, тобто 4 рази (2 рази по 30 хвилин і 2 рази по 10 хвилин). Навіть до туалету можна відійти лише по графіку. Не раджу працювати в, а банку. Я написала дуже коротко, це лише маленька честинка того через що мені прийшлося пройти!
Проблема вирішена
Olimpiec 17 грудня 2022, 13:11
Хотел сделать виртуальную карту, начну с того что загружал все фото по 2 раза, выкидывает назад на ту же форму регистрации.

Далее, набрал узнать, что за бред. Оказалось, я был клиентом банка 7 лет назад, карту закрыл. Со слов менеджера по этой причине не проходит регистрация, поскольку распрознает как клиента банка и нужна смена финансового номера. Ок, подтверждаю смену по видеозвонку, и мне говорят что видео-звонок это так, чисто по-приколу, а теперь заходите в мессенджер и подайте заявку там.

Ок, подаю заявку в вайбер — не проходит, оказывается он у них не работает, хотя светится поддержка через вайбер.

Звоню менеджеру, говорит делайте через телеграмм, на мой ответ что на данный номер установить телеграмм не возможности, менеджер 5 раз мне все равно рекомендует через тг, я ей повторяю что нет возможности, в ответ слышу делайте через телеграмм.

Вывод, пофоткать все докумены несколько раз, 2 раза поговорить по видео-связи и все равно пиши нам с финансвого номера в телеграмм.

Банк — техническая помойка с абстрогированными от потребностей клиента менеджерами.

П.с. многим военнослужащим запрещено иметь на телефоне тг, соотвественно клиетом этого банка, возможности стать не будет.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 грудня 2022, 14:31
Доброго дня! Шкода, що Ви відчули незручності у зазначеній ситуації.
Дійсно, якщо Ви вже раніше були Клієнтом нашого Банку, то необхідна зміна фінансового номера. Ми бажаємо допомогти Вам стати нашим Клієнтом і змінити Вашу думку стосовно зазначеної ситуації. Обовязково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки. Просимо Вас надати нам відповідь в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Celticlady 14 грудня 2022, 18:01
Пишу, наверно, уже третий отзыв, и конечно же, только положительный. Всегда уровень обслуживания в А-банке был на высоте. Я в этот раз обращалась к специалистам банкс в телеграме, мне нужна была выписка. Работник быстро и оперативно предоставил мне эту услугу и прежде чем закончить наш чат с вниманием поинтересовалась, удалось ли мне открыть высланный мне файл. Банк остается верным своим принципам, в числе которых клиент занимает приоритетное положение. Еще раз хочу поблагодарить за отличный сервис и до новых встреч!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 грудня 2022, 18:51
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
zagaria 14 грудня 2022, 17:07
Відділення за адресою: Львів, вул. Коперника, 32
Видали валютний депозит у євро, одна з купюр була пошкоджена.

Не вірю, що касир не знає або не бачить, які купюри у нього в наявності.

Одиниця — за відсутність клієнтоорієнтованого підходу і видачу завідомо пошкодженої банкноти.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 грудня 2022, 18:27
Доброго дня! При отриманні коштів у касі Ви як Клієнт можете перевірити точну суму виданих Вам коштів та якість отриманих купюр не відходячи від каси. Якщо стан купюр викликає зауваження, Ви можете звернутися до Співробітників з вимогою обміну купюр, також не відходячи від каси.
Ми детально перевіримо інформацію по цій ситуації та сподіваємось, що ця ситуація не вплине на Ваше подальше обслуговування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fordfloxx 14 грудня 2022, 15:20
Начнем с проблемы, которая была с первого декабря. Мне человек отправил предоплату в сумме 16.400 грн. У меня есть свой инстаграмм магазин с обувью из Америки. Я заказал вещей на 70 тысяч человеку. И потом, ваш банк, чудным образом блокирует мне карту, на которой было 80 тысяч гривен. Я звоню, говорю в чем проблема. Мне говорят, что вы попали под фин. мониторинг. Отправьте, чем вы занимаетесь и т. п. на нашу почту. Следующий день: Мне звонят и говорят, что я кинул человека на сумму 16.400 грн. Оказывается, человека в тот же день взломали и украли с карты около 80.000 гривен. Я пишу человеку, говорю, вы ко мне не имеете никаких претензий? Мне говорят нет. Звоню в банк, говорят, мы ничего не можем с этим сделать, человек написал заявление о том, что у него украли деньги, карта будет заблокирована в течении 30 дней, до закрытия дела.

Человек забирать заявление не хочет, так как у него укради деньги, а без этого я не разблокирую свою карту. Я тут вообще никаким боком не причастен, а страдаю я. По итогу, написал тут же жалобу на банк и буквально через 10 минут мне набрал человек из службы безопасности банка и начал разбираться в моей проблеме. До этого то никто не брал трубку, то меня отправляли в отделение, то в отделении меня отправляли на горячую линию.
По итогу, что решилось? Еле как я договорился с банком вернуть предоплату 16.400 грн, чтобы меня разблокировали. Перед этим, я позвонил клиенту и сказал, что я возвращаю ему деньги, чтобы мне разблокировали карту и что, когда он получит деньги, то переведет мне их обратно, так как это предоплата за товар, либо же, отдаст ЛИЧНО В РУКИ.

Заявку на возврат я оставил, через пару дней мне звонят с банка и говорят, что вы сможете поехать забрать свои деньги в кассе и мы ПРЕКРАЩАЕМ СОТРУДНИЧАТЬ С ВАМИ И ЗАКРЫВАЕМ ВАШУ КАРТУ.

Мне вообще плевать на ваш банк, но, что вы вообще делаете? Я, клиент, у которого есть ФОП, через которого вы получаете не маленькую прибыль, наверняка. Через карту вашего банка проходили каждый день средства, онлайн покупки, я был очень активным клиентом вашего банка. И после этого вы решили закрыть мне карту? Ладно, удачи в бизнесе, у нас много недалёких предпринимателей.

Но, что же дальше?
Деньги я забрал, все, ок, Слава Богу хоть тут.

Недели две у меня клиент просил карту, чтобы отправить предоплату за товар. На днях мне отправили деньги, вышло что-то в районе 2200 грн
А карта то закрыта вашим банком)
Позвонил в банк, написал заявление, что так и так, отправьте деньги на другую карту. Эту заяву я отправил в телеграмм бот. Звонит мне через пару дней мадам с поддержки и говорит, что мы не можем отправить деньги на карту другого банка, ищите друга с картой абанк. У меня таких нет, я ей так и говорю. Ответ убил: «Ну значит мы не вернем вам деньги». А теперь ответьте мне, это нормально вообще, что ваш банк нарушает закон украины? Это мои личные средства, выдайте мне их на кассе, а вместо этого мне прямо говорят, без карты нашего банка мы не вернем вам ваши средства.

Что в общем итоге? 16.800 Грн я вернул клиенту на карту, после возврата я ему пишу, чтобы он мне отправил деньги обратно, а получаю смс о том, что он не будет отправлять деньги и просто ждёт вещи свои. Я заказал товар на сумму 70.000 гривен и не знаю, заберёт человек или нет свой товар, может он пропадет вообще. По второй проблеме ничего не решено, у меня нет друзей с картой абанка, и слава богу. Вы своровали мои деньги, моё время. Я человек который помогает ЗСУ, отправлено более 300.000 грн, моя семья отправила в сумме больше 500.000 грн, а ваш банк в такое время блокирует средства, хотя я хоть немного пытаюсь поддерживать экономику нашей страны. Я вам прямо говорю, я принципиально не буду принимать ваш возврат средств на карту вашего убогого банка. Я вам прямо говорю, если я не получу возврат своих средств, а это средства, которые я потом отправлю на помощь ЗСВ, то этим вопросом будет заниматься мой хороший товарищ Егор Кулеба — сын Дмитрия Кулебы. Если этого мало, то могу позвонить Министру цифровой трансформации Украины, моему другу — Фёдорову Михаилу. Поймите, я принципиально получу возврат средств не на карту вашего банка, так как он сам мне закрыл её без причины.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 грудня 2022, 16:29
Доброго дня! Зазначена ситуація виникла у зв'язку з тим, що Вам зробили переказ на вже закриту картку. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник. Зробимо все можливе для скорішого вирішення питання.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44
USD 41.3 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44
USD 41.3 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк / Відгуки про абанку 📝