Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Вадим Кирильчук 3 лютого 2023, 13:34
Вітаю.
Оформив покупку книг, на які мали нарахуватися кешбек 10%.
Банк тупо мені не виплатив, сказавши, що відмовляє мені в нарахуванні в односторонньому порядку.
Перед цим була схожа ситуація, але сказали ми помилилися зі скрипом нарахували.
Питання тепер в довірі цьому банку — я то ним користуюся, але чи не дурив він мене раніше???
По тим самим відсоткам по депозиту і раніше оформлених покупках.

Якщо хочете користуватися і отримувати кешбек — йдіть в інший банк!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 лютого 2023, 16:53
Доброго дня!
Довіра кожного Клієнта дуже важлива для нас, саме Ваш вибір і Ваша довіра до Банку мотивують нас працювати ще краще! Нам шкода, що у Вас склалася така думка і ми перепрошуємо за ситуацію, яка виникла у Вас з отриманням кешбеку. Ми вже вирішили це питання та повідомили Вам більш детальну інформацію в особистих повідомленнях, оскільки нам не вдалось до Вас додзвонитись. Якщо у Вас є інші зауваження стосовно Ваших рахунків, просимо написати їх у відповіді на особисте повідомлення і ми докладемо максимум зусиль і для їх вирішення.
Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю і будемо раді лише позитивним відгукам від Вас!
Проблема вирішена
andreymehal 2 лютого 2023, 22:39
Провел перевод с карты на карту в счёт личных средств 31.01 в 21.00, при переводе не было информация о какой либо комисии. Потом через несколько часов увидел, что отдельной транзакцией снята сумма 485грн и на карте отрицательный баланс. Задал вопрос в поддержку, на что получил ответ, что это комиссия за превышение месячного лимита переводов в 100тыс. грн. Если бы информация о комиссии была отображена в момент создания перевода, то я бы этот перевод не проводил, а провел через 3 часа уже 01.02, когда обновится лимит. Программные баги вешают на своих клиентов. Развод, по другому не назовешь.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 лютого 2023, 14:06
Доброго дня! Зазначена Вами ситуація пов'язана з тарифікацією картки, а саме з тим, що при переказі на картку іншого банку України через АБанк24 від 100 000 грн в місяць на одного Клієнта є комісія 2%. Інформація про комісію міститься в додатку АБанк24 в розділі «Тарифи», а також на нашому офіційному сайті. Також Банк обов'язково повідомляє про комісію на етапі створення платежу. Ми завжди намагаємося чути кожного та враховувати всі обставини, які могли виникнути у Вас у роботі з продуктами Банку. Раді, що вдалось допомогти та вирішити Ваше питання. Зробимо все можливе, щоб надалі Ви отримували лише приємні враження від співпраці з нами! 😊🍏
ihorkz 2 лютого 2023, 20:14
Хочу виразити подяку працівникам відділення в м. Кропивницький, вул. Набережна 13. А саме касиру та менеджеру по роботі з клієнтами, котрі не дивлячись на завершення робочого дня продовжили обслуговувати клієнтів до останнього в черзі. Завітав на відділення за 20 хвилин до закриття. Була велика черга людей до каси. Були певні перебої зв’язку в останні хвилини роботи каси, не зважаючи на це вдалося завершити фінансові операції як на касі так і у менеджера.

Дякую за професіоналізм та повагу до клієтів котрі приходят за пару хвилин до завершення робочого дня.

Відвідав відділення 02.02.2023.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 лютого 2023, 20:20
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях. 😊🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Василь Каськів 2 лютого 2023, 19:33
Банк дійсно один з найкращих, додаток класний, все швидко та якісно.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 лютого 2023, 19:40
Доброго дня!
Дякуємо за відгук, дуже раді, що Ви з нами.😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
acdc1971 2 лютого 2023, 15:54
Соединение с оператором довольно простое и быстрое. Меня терпеливо выслушали и помогли. Все вопросы решились. Я доволен.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 лютого 2023, 15:57
Дякуємо Вам за відгук, дуже раді, що Ви задоволенні, завжди раді допомогти.😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 лютого 2023, 15:58
Отзыв не засчитан (на 07.02.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Проблема вирішена
Игорь Галусяк 2 лютого 2023, 10:15
Я переселенец с региона, который находится под оккупацией с 28 февраля.
Выехал на подконтрольную территорию Украине и оформил выплаты ВПО. Мне задержали выплаты на 3 месяца, что повлекло задержку оплаты обязательного ежемесячного платежа в А-банке и в Монобанке.
К счастью, в Монобанке люди оказались человечнее и не стали передавать информацию о просрочке платежа в УБКИ, в отличии от А-банка.
Всё-таки в стране война и я внутренне-перемещенное лицо считаю неправильным делать такие подлянки и портить мне кредитную историю. Я не в ушёл в отказ по оплате кредита предлагая вам обратиться к виновнику моего материального благосостояния — Путину.
Я уже полностью погасил кредит и остался вашим клиентом пользуясь кредитной картой уже в льготном периоде.
Предлагаю Вам забрать информацию с УБКИ о просрочке ежемесячного обязательного платежа в размере 2198,69 грн. сроком менее 7 дней и не портить мне кредитную историю.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 лютого 2023, 15:33
Доброго дня!
Банк з розумінням поставився до ситуації в країні, тому ми не нараховували та продовжуємо не нараховувати пеню та штрафи при виникненні простроченої заборгованості.
На початку війни банк додатково надавав усім клієнтам кредитні канікули з можливістю перенесення планових платежів. На час кредитних канікул інформація щодо пропущених платежів до УБКІ не передавалася.
Стосовно звітування в УБКІ на сьогоднішній день, Банк передає фактичну інформацію, тому якщо за певний період не було внесено обов'язкових платежів згідно умов договору, то дана інформація буде передана в УБКІ. Для покращення кредитної історії радимо Вам користуватися продуктами Банку та вчасно сплачувати обов'язкові платежи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Holodokit 2 лютого 2023, 2:47
Заблокировали мне недавно 10тысяч попросили подтвердить доходы, я отправил скриншоты на почту, несколько дней меня кормили «завтраками» после жалобы на минфине вернули деньги, но закрыли счёт, ещё и взяли комиссия за снятие денег которые были на карте
Если вы человек который как-то работает с деньгами не советую пользоваться банком, девушки работники вежливые, но ничем не могут помочь, а мужчины просто ленивые
абанк
Відповідь банку
2 лютого 2023, 9:34
Доброго дня!
Відповідно до Умов і правил Банку, пункт 3.3.11, Банк має право припинити договір в односторонньому порядку, а відповідно до пункту 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, Банк може стягувати комісію у розмірі 30% від доступного залишку на балансі.
Проблема вирішена
wtxls 1 лютого 2023, 17:28
Вивів свої кошти з криптобіржі через P2P, не пройшло й 20 хвилин як картку уже заблокували, попросили пояснити ці надходження, на що я надав всі детальні скріншоти та пояснення на їхню пошту моніторингу, після чого зі мною звязалась підримка і сказала що від мене більше нічого не потребується, просто очікуйте, на протязі тижня звязувався і кожного разу була нова причина блокування картки то кажуть що я не пояснив надходження за листопад хоча карткою почав користуватись в кінці січня, то хтось поскаржився і очікується заява до поліції від людини, попросив пояснити на яку саме транзакцію була скарга (ледь сказали транзакцію з 4 разу±) і знову надав детальне пояснення та скріншоти за що були отримані ці кошти, то призупинили видаткові операції на строк до 180 днів через сумніви банку з ймовірною передачою картки або додатку третій особі, тепер при кожному звернені мені кажуть очікуйте. Прикро що в такий складний час я змушений випрашувати свої ж кошти
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 лютого 2023, 19:13
Доброго дня! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Відповідно до Умов і Правил Банку, пункт 3.3.18., максимальний строк блокування може бути до 180 днів: «Призупинити на строк до 180 днів видаткові операції по Платіжній картці Клієнта, операції за якою потрапили на перевірку через сумніви у Банку щодо використання Платіжної картки: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
Ми зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання та повідомимо за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрій Саньков 1 лютого 2023, 16:25
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Келецька, 130-А
Отличный банк, очень лояльная Служба поддержки, все четко, удобно, и понятно! Буду дальше пользоваться и рекомендовать друзьям. Очень приятные представители банка.Специалисты банка в онлайн-чате доходчиво и оперативно помогли прояснить некоторые вопросы по обслуживанию.Случилось так, что деньги нечаянно перевел не тому адресату, сразу обратилась в банк через тех.поддержку на отмену операции. Сотрудник банка Наталья Терехова, очень быстро, и оперативно решила мою проблему! Я думал, что всё, зависли мои деньги, буду вечно добиваться возврата, а нет, проблему понял моментально, отменил операцию. Я была в шоке! Благодарю А- банк за оперативность, отзывчивость и доброжелательность! Так держать! Вы-супер, ребята! С уважением Юрий Саньков!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 лютого 2023, 16:38
Дякуємо за відгук, дуже раді, що Ваше питання було вирішено, завжди раді допомогти.😊
Oksana2023 1 лютого 2023, 16:07
Відділення за адресою: Львів, пл. Липнева, 7
Прийшла платити послуги мене відмовилась обслуговувати працівниця по імені Наталя (якась нова жінка ще не бачила її в банку) відправила до інших дівчат які мені допомогли. Більше до неї не піду.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 лютого 2023, 19:14
Доброго дня!
Дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції, будемо раді з'ясувати обставини, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Vovakompan777 1 лютого 2023, 13:38
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Робоча, 79 прим. 23
Являюсь клиентом банка много лет.Приятно удивило обслуживание в банке в последнее время.Вежливые и компетпнтные сотрудники, ненавязчивое обслуживание, внимание к требованиям клиента.Также не могу не отметить свежий ремонт в отделении и обновленное приложение интернет банкинга.В общем заметно, что собственники банка вкладывают в него средства и хотят занять большую нишу на рынке.Так держать! А благодарные клиенты потянутся за вами.По поводу выдачи конвентарционных депо проблем в банке нет.Забирал 30.01 без предзаказа и проблем.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 лютого 2023, 13:53
Дякуємо Вам за відгук, дуже раді, що Ви задоволенні, завжди раді бачити Вас.😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty123valya 31 січня 2023, 23:50
Якісно та доступно все пояснено, стосовно послуги оплата частинами. Дякую)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 лютого 2023, 8:30
Дякуємо за відгук, дуже раді, що Ви задоволенні, завжди раді допомогти!😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 лютого 2023, 15:58
Відгук не зарахований (на 07.02.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Оставила жалобу в А-банк на их сотрудника за неправомерное разглашение информации о суммах, зашедших на мою карту третьему лицу еще 20.01.2023.Никаких мер банк до сих пор не принял.Карту пришлось заблокировать, воспользоваться своими личными средствами до сих пор не имею возможности.Мои просьбы принять меры банк игнорирует.И это не единственное их правонарушение.Как только оставила нелестный отзыв о данном банке, с кредитной карты сразу сняли кредит.лимит, сняли возможность воспользоваться сервисом Плати частями и Быстр.наличные, хотя до жалобы все было доступно! Я уже не говорю о противозаконном увольнении сотрудников без каких-либо причин и предупреждений, нарушив Законодательство Украины.Ст.172 действующего УК предусматривает ответственность за незаконное увольнение работника, имеющего ребенка до 14лет, тем более без предупреждения! Просьба отреагировать на данные нарушения со стороны А-банка!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alya5072 31 січня 2023, 14:28
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Коцюбинського, 24
Дякую за Вашу працю, за поради, за довіру, за підтримку, за посмішки. За все що даруєте своїм клієнтам…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 січня 2023, 14:49
Щиро дякуємо за відгук 💚🍏
7AA 31 січня 2023, 12:59
Заблокували карту на 180 днів! Клятий банк не виконує забовязання закриття рахунків та договору за моєю письмовою заявою в головний офіс! Карту заморозили, гроші зняти не можу! В договорі прописано що в клієнт може в будь-який час розірвати договір, (1.1.7.38). Службове розслідування близько пів року ,(це рівень АБАНКУ) результату нема, затягують час! кожне звернення і знову все по кругу! Затягування часу! Нікому не раджу мати справу з цим банком! На мене є якась скарга ?, прошу звернутись в правоохоронні органи, розбиратись в законному порядку! Верніть мої кошти! Згідно заяви та пункту 1.1.7.54.2 (де прописано що закриття рахунків і розірвання договору в день подання заяви, нема прописаних винятків якими ви керуєтесь (3.3.18) закрийте рахунок та розірвіть договір згідно ваших забовязань!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 січня 2023, 14:14
Доброго дня! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Відповідно до Умов і Правил Банку, пункт 3.3.18., максимальний строк блокування може бути до 180 днів: «Призупинити на строк до 180 днів видаткові операції по Платіжній картці Клієнта, операції за якою потрапили на перевірку через сумніви у Банку щодо використання Платіжної картки: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
Ми зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання та повідомимо за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GRZ 31 січня 2023, 0:28
Служба підтримки завжди проконсультують, навіть о другій ночі консультант вирішив мою проблему. Технічна служба без проблем підключили наші термінали, хоча приват, альфа та інші нам відмовили. Комісія найнижча, але все ж таки служба підтримки — вони найкращі!!! Хлопці і дівчата які там працюють — ви супер! Банк для мене найкращий в Україні
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 січня 2023, 10:19
Працюємо для Вас 24/7😉
Співпрацюю з А-банком вже досить тривалий час. Все почалося з карти «Зелена», відкрив її для поточних потреб. Процес оформлення був швидким та «безболісним». Зараз, коли технології не стоять на місці і швидко розвиваються, А-банк впевнено крокує в ногу з сучасним світом. Чудовий застосунок, яким зручно користуватися. Послуга «Оплата частинами» вже неодноразово була в нагоді. Взагалі, будь-який продукт, що є актуальним на ринку банківських послуг, пропонується А-банком для своїх клієнтів. Служба клієнтської підтримки одна з найкращих серед банків. Не робот, який може достобіса вибісити своїми уточнюючими питаннями і врешті-решт так і не з'єднати з оператором, а дійсно живе спілкування та завжди оперативне з'єднання. За одне це ставлю А-банку 10 з 10 балів. Можливо, відгук вийшов досить солодким, але саме це мої об'єктивні враження від співпраці з А-банком. При всьому бажанні немає де додати ложку дьогтю. Вдячний всім співробітникам А-банку, які цілодобово докладають зусиль, щоб ми, клієнти банку, завжди отримували якісний продукт та мали змогу користуватися сучасними та прогресивними послугами. З повагою. Слава Україні.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 січня 2023, 19:06
Завжди поруч💚
jks6 30 січня 2023, 16:43
Відділення за адресою: Одеса, вул. Мала Арнаутська, 57
Считаю, что весь большой коллектив А-Банка является и хорошими людьми и большими профессионалами. Я меньше чем за 7 минут 30.01.2023 получил квалифицированную, исчерпывающую помощь от Ирмы, сотрудницы Банка на горячей линии по очень важному вопросу, когда из-за моей собственной ошибки я не смог оперативно оплатить нужную мне покупку. Знаете чем профессионал отличается от специалиста? Оба хорошо знают своё дело, но профессионал может на простом человеческом языке, понятном любому смертному, объяснить суть вопроса, а не просто что-то самому сделать. После консультации Ирмы в вопросе, с которым я обратился, не осталось темных, не ясных пятен и мест. Всё понятно, лаконично, доступно и проблема сразу стала задачей. Очень рад, что я — клиент такого Банка, где в приоритете внимание к клиентам и спокойная каждодневная работа. С уважением ко всем сотрудникам А-Бака, Михайлов Вячеслав, Одесса, тел. 073−035−5763
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 січня 2023, 16:46
Доброго дня!
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Столяр 30 січня 2023, 16:35
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Головна, 18
Найкращий колектив професіоналів. Завжди ввічливі, усміхнені, позитивно налаштовані. Завжди допомагають у вирішенні фінансових операцій. Приємно до них повертатись кожного разу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 січня 2023, 16:43
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях. 😊🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lukashuk 30 січня 2023, 14:55
Оператори телефонного обслуговування А-Банку завжди «на висоті»: швидко, ввічливо, професійно.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 січня 2023, 16:44
Доброго дня!
Дякуємо, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. 😊🍏

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк / Відгуки про абанку 📝