Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
bobuks 27 грудня 2023, 15:06
Два місяці назад прийшов платіж з мого рахунку в іншому банку, і одразу заблокували рахунок. Я надала реквізити в іншому банку, але гроші досі не віддали. Я знаю що у банку складна фінансова ситуація, тому що збільшили податок на прибуток, і тепер банк на межі фінансового краху. Це не припустимо щоб власні кошти заморожували і не віддавали місяцями. У людей можуть бути важливі покупки, оплата оренди, а ви просто викрадаєте кошти
Щодня відповідають очікуйте 5 робочих днів на перерахунок коштів, але пройшло вже 50 робочих днів
Не рекомендую користуватись даним банком, тому що ці гроші вже будуть не ваші!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 грудня 2023, 16:28
Добрий день!
Банком прийнято рішення про припинення ділових відносин з Вами, на підставі частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Питання переказу коштів знаходиться в роботі. Після здійснення переказу, Вам зателефонує наш Співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SmelanskiyAnton 27 грудня 2023, 13:54
Дякую за вашу працю, за якісне і швидке вирішення питань🤌 за Професійну та Гарну працю робітників❤️ Нехай Господь Бог благословляє вас у своїй перемозі у всіх сферах вашого життя во імʼя Господа Ісуса Христа 🙏❤️🤗
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 грудня 2023, 14:36
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування 🥰
OlgaBon 26 грудня 2023, 17:19
Плати частинами від Абанку я ніколи не користувалася, хоча майже одразу після оформлення картки мені дали ліміт. Перед новим роком вирішила спробувати, замовивши телефон на Розетці. Але щось пішло не так… Підтвердження у додатку А24 не спрацьовувало. Написала в чат банку, де працівники одразу включилися у вирішення проблеми, а наступного дня підключилися й адміністратори, й технічний відділ. За кілька годин, постійного зв’язку, інформування все вдалося! Виявилося, що Абанк це дійсно підтримка і не тільки фінансова)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 грудня 2023, 17:23
Раді, що ми змогли Вам допомогти 😉🍏
Елена Михайленко 26 грудня 2023, 5:54
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Героїв, 11
Я нахожусь за границей, у меня возникла проблема с выпиской по счету.Менеджер оперативно все решил за что я ей очень благодарна! Супер Банк! Отвечают быстро, не нужно часами висеть на телефоне и ждать соединения, как в других бвкках.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 грудня 2023, 8:55
Завжди раді Вам допомогти 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tatyana214 25 грудня 2023, 23:34
Відділення за адресою: Суми, вул. Харкiвська, 32
Мені дуже подобається, а банк
Тому що, коли мені потрібно вирішити свої питання, то мені з радістю с цим допомогають і дуже швидко все вирішується. Дуже подобається те що коли знімаєш гроші, або їх відправляєш то це без комісії.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 грудня 2023, 8:53
Дякуємо, що обрали Абанк для обслуговування. 😉💚
Проблема вирішена
Denys2003 25 грудня 2023, 23:12
В п’ятницю вранці, банк заблокував рахунок, без причини, 3 дні, мною було очікування про причину, сьогодні понеділок ніч, мені ще в суботу було написано, що 25.12 останній срок, коли буде розблоковано ваш рахунок, в ітогі 23:12 ночі, мій разунок досі не розблоковано, вважаю що це не припустимо!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 грудня 2023, 8:44
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Для можливості розібратися в ситуації більш детально, ми написали Вам в особисті повідомлення.
Марина Борисова 25 грудня 2023, 18:04
Я зіткнулася з шахраєм, чоловік, з яким я колись працювала але проживаємо в різних містах, запропонував мені додатковий заробіток. Не буду вдаватися в подробиці але суть в тому що я відправила йому на банківську картку 4000 грн. Після чого він зник) так, я зробила не обачливий крок 🤷
І так як його банківська картка була від А-банку, я написала в службу підтримки клієнтів з приводу шахрайства. Я навіть не розраховувала що мої гроші можливо повернути, просто мені хотілося щоб цей шахрай був як мінімум заблокований банком, я ж скоріше за все була така не одна, кого він кинув 🤷
В службі підтримки мою заяву прийняли в роботу, і поставилися з повагою та розумінням до мене. В загалі я часто звертаюся до підтримки А-банку, мені подобається як швидко і чемно вони вирішують проблеми, і я вдячна їм за це 💛💙
В підтримці мені відповіли що заява уже в розгляді, але нажаль гроші повернути не має можливості 🤷 але, через приблизно два тижні, мені зателефонували із банку щоб дізнатися на ту саму картку мені повернути гроші чи на іншу) і наступного дня мої 4000грн були зараховані на мій рахунок 🤗
Сказати що я була здивована, це нічого не сказати))
Я вдячна А-банку і всим тим хто працює в цій банківській сруктурі. Для мене ви є найкращим банком вже 4-ри роки і змінювати свій улюблений банк я навіть не збираюся 💛💙 Дякую вам, ви найкращі 💯💞💞💞
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 грудня 2023, 20:36
Дякуємо за відгук і високу оцінку, завжди раді допомогти Вам! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 🍏😊
Проблема вирішена
Anastasyyy 25 грудня 2023, 16:42
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 104
Заблокували картку спитали звідки гроші, після того як я показала всі скріншоти сказали зателефоную протягом 5днів але дзвінка так і не було, я написала в чат бот мені відповіли що не змогли до мене дозвонитися і потрібно знову чекати 5 днів
Це не банк, а якийсь прикол та знущання з людей
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 грудня 2023, 17:04
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Наші Спеціалісти сьогодні зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
Проблема вирішена
Сергій Боднарюк 25 грудня 2023, 8:08
Вже місяць чекаю поки розблокують рахунок, кормлять постійно 5 днів робочих, ждіть дзвінка, якось дозвонились аж через 3 тижні, попросили надати квитанції, надав- знову чекаю. Грубе порушення всі норм НБУ
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 грудня 2023, 16:02
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sdfghjk13 24 грудня 2023, 12:32
Швидка та точна відповідь, одразу дали напрям роботи з проблемою, дуже приємно вразили🙌🫶🏻
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 грудня 2023, 14:27
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Проблема вирішена
Alexa1957 23 грудня 2023, 11:08
Поклав евро на карту, щоб оплачувати прислуги через сервiс wise (маютправо дои100000грн в мiс). Спочатку вибивало помилку. Звереувся на гарячу лiнiю, сказали шо це блокування в цiлях безпеки.Але якщо я пiдтверджую що це я то можна по 29999 в день. Ну добре хочу б так. Пару платежiв пройшло. Через 3 днi знову вiдмова. Звернувся в чат, кажуть:
«Операція на стороні закордонного сервісу, такі операції обмежуються системою безпеки банку. Рекомендуємо провести переказ іншим способом»
«На жаль відсутня можливість зробити дану оплату на користь отримувача. Радимо спробувати зробити оплату картою іншої платіжної системи»
Яким iншим способом?
Чому все працюе в приватi, моно, укргазi, а у вас нi?
То навiщо я клав на рахунок кошти, якщо Ви не найдете послугу?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 грудня 2023, 14:18
Добрий день!
Приносимо вибачення, що описана Вами ситуація викликали незручності.
Ліміт на Р2Р перекази через сторонні ресурси 30 000 на транзакцію екв. грн. Ліміт на Р2Р-перекази з валютних платіжних карток А-Банку на картки іноземних банків на за місяць — 100 000 екв. грн. Ліміт включає операції з quasi cash та Р2Р-перекази з валютних платіжних карток українських банків на картки іноземних банків. У разі перевищення даного ліміту операцію буде відхилено. Ліміти оновлюються кожного першого числа.
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та приймемо міри, якщо це буде необхідно.
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок. Будемо раді співпрацювати надалі!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MrSaitama 22 грудня 2023, 16:38
Дуже вдячний працівникам А-банку, а саме службі підтримки за швидку реакцію та професійність.

Замовив послугу на онлайн порталі, однак надавач послуги послугу не надав, хоч я перечислив гроші за виконання завдання на його картку А-банка. Він також заблокував мене через соціальні мережі. Одразу стало зрозуміло, що це шахрай. Я вирішив зв’язався з банком та повідомити про картку на яку збирав гроші даний аферист. Надії майже не було, адже він не виходив на зв’язок майже 2 дні від того моменту, як я йому перечислив гроші. Однак, після повідомлення про аферу до банку, буквально через годину, аферист почав «бомбардувати» мене смс, з проханням розблокувати його картку. Я знову зв’язався з банком та отримав детальний план, як діяти в таких ситуаціях. Врешті решт вже через день я отримав свої гроші назад на картку.
Те наскільки швидко відреагували працівники банку, викликає мою повагу та респект! Якби кожен банк мав би таку відмінну команду професіоналів, наш світ був би переповнений хорошими перемінами!
Ще раз величезне дякую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 грудня 2023, 16:43
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників 🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 грудня 2023, 8:36
Відгук не зарахований (на 25.12.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
38067703469 22 грудня 2023, 16:16
Відділення на Артинова 29 у Вінниці -найкраще, задає питання лише для зменшення ризиків
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 грудня 2023, 16:22
Дякуємо за Ваш відгук 😉🍏
Awsd14awsd14 22 грудня 2023, 10:37
Відділення за адресою: Київ, вул. Чупринки Григорія, 8
Отделение в городе Киев, на Соборности, за номером 102, это отделение которому можно поставить высший балл, за обслуживание, профессионализм в любых вопросах, отношение к каждому клиенту. Каждый сотрудник, встретит с хорошим настроением, ответит на любые вопросы, а главное, все это делается быстро. И руководит этим отделением Образенко Олег Вадимович, которому хочется выразить отдельную благодарность, в решение самых сложных вопросов. Спасибо за оперативность и профессионализм, просто браво.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 грудня 2023, 10:44
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Stanislav2718 22 грудня 2023, 1:31
Этот банк просто невероятный!
Во-первых обслуживание на высшем уровне удобно что можно не только через Вайбер, но и через Телеграмм!
Также сотрудники отвичяют быстро и максимально понятно.
Так же хочю отметить интерфейс предложения АБанк24 очень удобный, но нужно немного добавить удобств например размер текста и т. д.
Банк очень крутой не нужно кучу бумаги подписывать и вообще появляться в отделе, все можно сделать на телефоне!
Этот банк идёт в шаг с будущим!
И это меня радует БАНК СУПЕР СПАСИБО!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 грудня 2023, 8:40
Дякуємо, що знайшли час поділитись Вашими враженнями! Нам дуже приємно.🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 грудня 2023, 8:38
Відгук не зарахований (на 25.12.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Turanskaya 21 грудня 2023, 16:49
Не советую этот банк! У соседки родственники попереводили ей денег на покупку дров и лекарств так как проблеммы со здоровьем в итоге а-банк заблокировал ей карту хотя условия лимиты не были превышенны сумма общая переводов не превысила 50000 грн. И даже не спросили откуда деньги сразу заблокировали и уже почти месяц не отдают деньги которые остались на счету сначала говорили 3 дня потом 5 дней, а потом ждите очередь и сейчас опять очередь и на вопрос какое сроки они говорят срок не определенн ждите. А что ждать родственники прикидывались на дрова и лечение и в итоге ни денег ни дров ни лекарств, а женщина пенсионерка взять негде и сейчас ходит по мусоркам собирает кто что выбросил все что может гореть лижбы хоть немного натопить в доме. Не советую этот банк они не думают о людях и то что они украли деньги у пенсионерки. Воры и мошенники.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 грудня 2023, 20:43
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
На жаль, Банк не отримав на запит підтверджуючи документи від Клієнта, тому Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Наразі питання Клієнта успішно вирішено, результат вирішення Банк надіслав Клієнту повідомленням на вказаний в Банку номер телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TanyaTT 21 грудня 2023, 13:09
Чудовий банк і чудовий персонал.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 грудня 2023, 13:12
Дякуємо за Ваш відгук 😉🍏
ElenaGolovach 21 грудня 2023, 12:44
Відділення за адресою: Харків, вул. Евгена Котляра, 12
Хочу подякувати працівникам відділення за гарну роботу та відношення до клієнтів
Привітати з Новорічними святами
Та особливо відзначити керівника відділення Антоненко Сергія Ігоровича та заступника керівника Скибу Ольгу Олегівну за сумлінну працю та чуйність до мене
З повагою Головач Олена Олександрівна
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 грудня 2023, 13:00
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників 🥰
Проблема вирішена
Koba2023 21 грудня 2023, 9:54
Уже больше месяца как заблокирована карта. При переводе запросили видеосвязь с оператором. После общения с оператором сказали что нужно перевыпустить карту, это займет до 3х рабочих дней, потом сказали что нужно пройти проверку и я уже больше месяца жду когда же господин, А банк плзвонит мне чтобы пройти какую то проверку. Деньги вывести не могу, счет закрыть не могу. Ужас и безпредел творят. Заявка в технический отдел 1601976
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 грудня 2023, 13:01
Добрий день!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки.
Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи.
Проблема вирішена
Mike Oblomoff 21 грудня 2023, 2:16
Відділення за адресою: Полтава, вул. Европейська, 68
Не знаю, позволит ли количество допустимых знаков рассказать свою историю общения с данным учреждением, но я попробую…
Итак, Новый Год, новогодние скидки в торговых сетях, дома ремонт — это вводные. Для окончания ремонта необходимо приобретение дорогостоящих материалов, бытовой техники и прочие расходы. Т.к. А-Банк предлагает кредитные продукт в «Эпицентре» (как я понял у них бизнес партнёрство, а партнёры должны отвечать друг за друга, но может быть я ошибаюсь), я решил оформить кредитную карту «Выгода» у них. Онлайн регистрация и открытие счёта с выдачей минимального кредитного лимита прошли без проблем с помощью приложения А-Банка, без посещения офиса и общения с сотрудниками. За это большое спасибо и + одна звезда в карму.
Заказал товар в «Эпицентре» через сайт с бесплатной доставкой, о чём было сказано в условиях «Эпицентра», что при оплате картой «Выгода» и заказе через сайт будет бесплатная доставка. Однако, это оказалось враньём. Товар прибыл в пункт выдачи и там мне сообщили, что бесплатной доставки не будет. Ладно. Осматриваю товар, на нём есть повреждения, оформляю возврат. Обычно, в таких случаях, возврат происходит либо сразу, через терминал магазина, либо на следующий день. Здесь же это заняло 14 дней! Причём, мне пришлось обращаться на горячую линию «Эпицентра», ездить туда, потом идти в офис банка, стоять в очереди, смотреть как сотрудник банка настраивает клиентам телефоны, оформлять официальный запрос и т. п. негативные эмоции от потраченного впустую времени. А ведь самый ценный ресурс это не деньги, это наше время! Кроме того, это лишние переживания, что если деньги не вернутся вовремя, то проценты по кредиту придётся платить мне. В конце концов, мне удалось выяснить, что 10 дней деньги не мог вернуть «Эпицентр», а ещё 4 дня их не мог зачислить банк. Ну, ОК. Я это проглотил. Тем более, что после зачисления возврата от «Эпицентра» банк мне автоматом поднял кредитный лимит. Хоть маленькая, но компенсация за доставленные неудобства. Обрадовавшись, я нанял машину, грузчика, т.к. собирался купить крупногабаритный товар всё в том же «Эпицентре» и зная, что бесплатная доставка это фейк. Приехал в «Эпицентр», а перед Новым Годом там скидки, тысячи людей, погрузил товар на тачку повёз на кассу, выстоял очередь человек 20 и столько же, примерно, стояло за мной. Когда приложил телефон к терминалу, то пришло сообщение из банка, что моя карта заблокирована с предложением начать видеозвонок с банком!!! Ещё раз, медленно, тысячи человек, скидки, очередь, все спешат, крупногабаритный товар, нанятая грузовая машина, нанятый грузчик, а мне любезно предлагают через плохо работающий мобильный интернет по ВИДЕО пообщаться с банком! Естественно, я отказался от покупки, вернул товар, оплатил машину, грузчика и с «отличным» настроением буду встречать Новый Год без необходимой мне вещи. Спасибо всем!
P. S. Да, чуть не забыл, при попытке перевести платёж в рассрочку, которую банк называет беспроцентной, на самом деле они берут то ли 1,6% то ли 1,8% комиссии в месяц. Так что аккуратней там с оплатой частями.
Всем добра! Надеюсь не очень длинно и кому-нибудь поможет.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 грудня 2023, 11:12
Доброго дня!
Перш за все бажаємо подякувати за те, що обрали Абанк для обслуговування.
Стосовно безкоштовної доставки, інформацію про яку зазначено на сайті «Епіцентр», а також щодо регламенту повернення коштів, ми зв'яжемось з представництвом даної мережі, для уточнення деталей та повідомимо Вас за результатом.
Щодо встановлення обмеження на картку, при спробі розрахунку, деякі платежі можуть вимагати додаткового підтвердження, тому в цілях безпеки картка може бути заблокована до підтвердження операції по ній. Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас незручності, але розмова з нашим Співробітником не займає багато часу та одразу після підтвердження, картка знову буде активна. До новорічних свят ще є час, тож Ви ще можете встигнути придбати бажаний товар з нашою карткою.
У разі, якщо розстрочка «Вигода» оформлюється на 3 або 6 місяців, річна, відсоткова ставка складає — 0,00001%, на термін 12 або 24 місяці — 75%. З інформацією про тарифи, Ви можете ознайомитись, за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-522/?lang=uk
Бажаємо Вам приємних покупок та сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 50
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 50
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝