Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ВОЛОДИМИР ОСТРОВСЬКИЙ 22 лютого 2023, 12:52
Мав потребу вирішити своє питання у зазначеному відділенні банку. Зустріли привітно, питання вирішили швидко, атмосфера у відділенню — ділова, спокійна.

Вважаю, що все це — завдячуючи керівниці відділення Макаровій Ілоні Володимирівні, яка своїм дієвим прикладом
професіоналізму, уважного і ввічливого ставлення до клієнтів — надихає підлеглих саме так і налаштовувати свою роботу!

Висловлюю подяку усьому колективу відділення А-банку і бажаю високих фінансових результатів, витримки і подальших успіхів у важливій і відповідальній роботі!

З повагою Володимир Островський, офіцер ЗСУ у відставці, юрист

P. S. Зауважень і негативу — не маю.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 лютого 2023, 15:21
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування 💚
Проблема вирішена
Ким Романов 21 лютого 2023, 23:10
Спитав у підтримки, який курс канадського долара, отрмав у відповідь:
«За яким курсом буде списано покупку в екзотичній валюті (не долар/євро) з картки в національній валюті за кордоном?
За курсом платіжних систем „екзотична валюта — євро“. Євро спишеться за курсом продажу євро (картковий курс) у Банку на день здійснення покупки.»

Мій висновок: Дуже «корисна» відповідь. Який був *** банк, такий і залишився 🤦‍♂️
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 лютого 2023, 11:06
Доброго дня!
Будемо раді детально розповісти як це працює. Наш Банк не працює напряму з такими валютами, розрахунки проводяться через євро, з картки списуються за курсом карткового рахунку продажу євро, а євро вже за курсом платіжної системи конвертується в ту валюту, в якій проводиться операція.
Проблема вирішена
Vladimir26K 19 лютого 2023, 19:59
Так і не зрозуміло чи встановлює банк ліміт чи ні, скільки треба користуватися карткою, щоб ліміт хоча б 5000 грн. встановили. До війни закрив всі кредитні картки, хто ж знав що розпочнется війна… А тепер навіть не знаю, які докази треба для банка, щоб встановили ліміт. І працюю офіційно, жодного відкритого кредиту нема!!! За все користування не було жодної прострочки, кредитний рейтинг високий, але ліміт всеодно 0. Якась дивна у Вас система.
Дуже хотілось щоб перед відкриттям картки банк робив рішення по кредиту!
Ну, а поки, на жаль для нових клієнтів Ваш банк не доступний. Так можна користуватися карткою, але без ліміту навіщо вона мені?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 лютого 2023, 20:31
Доброго дня! Рішення щодо ліміту приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт постійно переглядається та може бути збільшений з часом. Для збільшення ліміту можемо порекомендувати активно використовувати картки нашого Банку користуючись власними коштами. Впевнені, що картка Вам сподобається і сподіваємось, що надалі бажаний ліміт на потрібну суму буде отримано! Додатково просимо надати нам відповідь в особистому повідомлені, ми перевіримо інформацію по Вашій картці детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olga321 19 лютого 2023, 12:21
Здравствуйте всем, хочу рассказать, о том, что меня впечатлило в работе а- банка. Я находилась в другой стране, из-за неправильных действий сотрудника организации в которой я, находилась карта была заблокирована. Мой вопрос должен был быть решен срочно, и для таких случаев в банке е, ть услуга срочного видеозвонка. Мне задали вопросы, идентицфицировали лицо и в течение одной минуты выплаты прошли. Я решила свой вопрос! Скажете ничего удивительного? А вот и нет! Много других людей с этой же проблемой, но с картами других банков остались там, и до вечера и даже до следующего дня. А у меня на всё ушло не более пяти минут. Спасибо, А банку, мой уровень доверия к нему вырос.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 лютого 2023, 14:24
Дякуємо за відгук і високу оцінку нашій роботі! Завжди на зв'язку з Вами, завжди раді допомогти! 🍏😊
Алина Кравец 19 лютого 2023, 10:40
Відділення за адресою: Київ, вул. Анни Ахматової, 5
Банк работает с мошенниками! На конкретно поставленные вопросы не отвечает, с самого банка мне звонили просили пройти верификацию якобы чтобы зафиксировать заявку на мошенников, далее я узнаю что по мне прошёл кредит который я не брала! А-банк, на вопросы не отвечает! Постоянно просят перейти на какие-то странные ссылки! Не связываетесь с этим банком!!! В полицию заявление написала.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 лютого 2023, 20:13
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас виникла така думка. Банк постійно вживає заходи для запобігання випадків шахрайства в бік наших Клієнтів.
Відповідно до Умов та правил, а саме до пункту: 4.1. Клієнт несе повну відповідальність за несанкціоноване отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, в разі якщо його дії або бездіяльність призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію": https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk.
Наші Спеціалісти вже зв'язались з Вами. Займаємось Вашим питанням та повідомимо за результатом. Окремо просимо звернутись для написання заяви до правоохоронних органів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Innesa050473 19 лютого 2023, 7:41
Хочу висловити вдячність робітнику Олександру, який один допоміг розібратися в моїй ситуації та вирішити моє питання. Дякую, Олександр!
P.S керівники, А Банк бережіть таких робітників, гарних і чуйних спеціалістів (їх у Вас дуже мало)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 лютого 2023, 9:16
Дякуємо, що оцінили роботу нашого Співробітника! Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Проблема вирішена
leandoer 17 лютого 2023, 15:53
17.02.2023 Моя мати переказала мені спочатку 9600 гривень, я за них закрив кредит у одній мфо, потім ще 9000, та у цей час картку чомусь заблокували, написав у підтримку, мені сказали, що зі мною зв‘яжуться, та потім ще й сказали, що відправник на мене поскаржився, що не підтверджував операцію! Тобто судячи з логіки Абанку, моя мати відправила при мені гроші на мою картку, та після цього поскаржилася їм на мене за 2 хвилини та попросила заблокувати мою картку, та ще раз відправила туди 9000? Не рекомендую цей банк в жодному разі, обходьте стороною цю шахрайську контору!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 лютого 2023, 16:26
Доброго дня!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена.
Наразі, Ваше питання знаходиться на контролі, як тільки у нас буде рішення, ми зв'яжемось з Вами.
Проблема вирішена
Sam1991 17 лютого 2023, 14:11
Доброго дня, Шановний А-Банк.
Користуюсь послугами банку більше 10 років. Жодної заборгованості та боргів у мене немає. 18 листопада я помітив, що мої рахунки були заблоковані. Я зателефонував на гарячу лінію А-Банку, і оператор сказав, що залишив заявку, і мені зателефонує інший фахівець з банку. Через деякий час, мені зателефонувала дівчина з А-Банку, і спитала за операції по моїй картці. Я надав відповідь, і вона просила відправити інформацію по операціям за останні 3 дні(14,15 і 16 листопада) на пошту monitoring@a-bank.com.ua. Також вона додала, що перевірка може тривати до 180 днів.

20 листопада я відправив лист на цю пошту.

29 листопада зателефонував вже хлопець з А-Банку і сказав, що лист отримано на електронну пошту і наразі інформація знаходиться на перевірці.

18 січня, пройшло 2 місяці, а відповіді досі не було. Я вирішив дізнатися, в чаті через телеграмм, через додаток а24, чи є актуальна інформація з мого рахунку чи перевірка ще триває?
Оператор зафіксував моя заявку і передав відповідальному співробітнику. Через декілька годин, зі мною зв’язався фахівець і просив надати інформацію по надходженню коштів на мій рахунок за листопад. Я йому відповів, що раніше вже відправив лист з операціями за останні 3 дні, як просив минулий фахівець. Я так розумію, що мій лист він знайшов, і через декілька хвилин, прийшло повідомлення, що картка розблокована. Але карта у додатку а24 ще була заблокована. Але як мені раніше пояснив інший оператор з А-Банку, що на моєму рахунку 2 обмеження. Після цього, у додатку з’явився документ з надданням ще додаткової інформації і було написано, що рахунок розблокуєтся протягом доби.
20 січня я заповнив цей документ і відправив на пошту aml_a-bank@a-bank.com.ua.
Загалом прошло вже 3 місяці з моменту блокування картки, а відповіді досі немає. Я навіть не знаю причину блокування. Звичайно розумію, що перевірка може довго тривати, але є ж розумні межі.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 лютого 2023, 15:02
Доброго дня!
Приносимо вибачення за довготривалу відповідь на Ваш лист. Питання вирішено, деталі відправлено на Вашу електрону пошту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Larisa23 17 лютого 2023, 12:43
Выражаю Благодарность, А Банку, в лице специалиста со службы поддержки Галины, которая профессионально и терпеливо (это очень важно), со всем вниманием помогла решить мой вопрос по кредитному лимиту на карте положительно.
Я доверяю, А Банку и всегда рекомендую его своим знакомым.Для меня, А Банк ЛУЧШИЙ! Спасибо всем работникам за хорошую работу!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 лютого 2023, 12:50
Ми завжди раді допомогти у вирішенні будь-якого питання. Дякуємо за довіру 💚
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 лютого 2023, 9:34
Отзыв не засчитан (на 21.02.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
sonatalitravel 17 лютого 2023, 9:13
Наприкінці січня 2023 року мною було здійснено виведення власних коштів з біржі Бінанс через р2р обмін. Ордер було виконано у повному обсязі та завершено. Після виведення коштів із картки я протягом двох тижнів не користувалася нею. У середині лютого було здійснено ще одне виведення коштів, після якого карта заблокувалася. Після спілкування з підтримкою з’ясувалося, що блок картки стався через скаргу контрагента нібито через неотриману послугу. Єдина інформація, яка мені була надана це час, дата і сума транзакції, що оспорюється. Жодних доказів на користь контрагента банк мені не надав. У свою чергу мною були надані пояснення суті транзакції, а також докази успішного завершення ордера на Бінанс (тобто докази того, що послуга була виконана в повному обсязі). У підтримці банку мені не повідомили конкретних термінів розблокування картки, мотивуючи тим, що вони чекатимуть на реакцію контрагента, а саме його звернення (або не звернення) до поліції. При цьому, як довго треба чекати, мені не повідомили. Тобто очевидна спроба шахрайства з боку контрагента, але очікувати розблокування доводиться мені.
Далі ще веселіше. Розуміючи, що за дані дії контрагент не отримає жодного покарання, я звернулася у підтримку «Бінанс». Там мені повідомили що за подібні дії передбачено довічний бан але їм потрібен якийсь доказ із банку, наприклад, електронний лист з підтвердженням блокування та даними транзакції через яку це сталося. Однак у банку вимагали 500(!) грн. за такий лист. Бінанс погодився навіть на скріншот чату з банком, в якому були б необхідні дані, але банк і тут відмовив (навіщо відмовлятися від потенційного прибутку в 500 грн., так?).
У результаті маємо невідомий термін розблокування картки та 500 грн за те, щоб покарати шахрая. Чудовий банк!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 лютого 2023, 11:11
Доброго дня!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена.
Наразі, Ваше питання вирішено. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Andrey17695 16 лютого 2023, 22:56
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Гоголя, 250
Ще до 2021 році на картці був відкритий кредитний ліміт, потім в цьому році пішов в відділення банку і закрив борг з розірванням договору по кредиту, і щоб на карті був тільки депозитний рахунок. А потім як вияснилося в 2023 році що якось заново відкрився кредитний ліміт в сумі 3800, і в швидкий термін ці кошти знялися, і почалинараховути відсотки, і дізнався я за це коли «типу» колектори почали звонити😡
Хоча тоді в відділенні мені порадили змінити картку на нову з пей-пасом, а стара картка не вийшла дії
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 лютого 2023, 16:40
Доброго дня!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
FenderStrat 16 лютого 2023, 14:00
Доброго дня. Від данного відділу надходять погрози (смс та в тел. режимі) з передачею справи до суду та коллекторам.
Залишав скаргу на співробітника данного відділу «любов ігорівна» № 1384138 та № 1384709 також № 1385405.В звязку з погрозами та блокуванням застосунку після розмов та без ідентифікації повідомляє про борги та неправильно вимовляє прізвище («лаского хамить») з данним відділом вцілому та собисто з «любов ігорівна».Скаргу перглянули з відділу обробки скарг (16/02/23 співробітник Катерина) та надала відповідь, що скарга підтвердженна та передана на їх відділ та я маю можливість до квітня місяца оформити рестриктуризацію заборгованості …Також вияснилось, що у мене є пропозиція на реструктуризацію заборгованності (я багато разів запитував, щоб мені допомогли та надали цю можливість але завжди відмовляли)О 13:00 (16/2/23)з номеру Банку надійшов тел. дзвінок від цієї ж «любов ігорівна» де вона неправильно вимовляла моє прізвище називала мене «Сергійович» та відмовила в послузі реструктуризація і сказали сплачувати все, потім завершила розмову та надіслала смс, що ваша справа на розгляді у коллекторів. Це не перша скарга на неї вже, прошу домогти, щоб співробітник поніс відповідальність та був звільнений та надати мені всю інфо стосовно реструктуризації та вирішити справу.Дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 лютого 2023, 17:04
Доброго дня! Не коректне ставлення до Клієнтів з боку Співробітників при спілкуванні неприпустимі. Ми обовязково перевіримо зазначену ситуацію.
Рішення про надання реструктуризації боргу Банк приймає індивідуально для кожного Клієнта. Вам доступна реструктуризація заборгованості, варіанти погашення боргу та умови надамо Вам особистій розмові.
Проблема вирішена
Катерина Клименко 16 лютого 2023, 13:51
Доброго дня! Я взяла в кредит машину в банку на 5 років. Який оплатила менше ніж через 2 роки. Мені видали всі документи на машину. Пройшло майже два місяці. Мені зателефонували з банку, і повідомили, що я повинна зареєструвати машину по місці свого проживання. Якщо я цього не зроблю до 20 лютого, то буду платити штраф. Я звернулася до МРЕО де мені відхилили у надані даної послуги, так як банк є боржником перед попереднім власником машини. Щоб вирішити питання мене «відфутболювали» до різних людей. Я пройшла сім кіл ада. У мене запитання: чому я перед Вами виконавши свої зобовязання не можу скористатися своїм правом, і переоформити СВОЮ машину? Хто буде платити штраф? Хто відшкодує мені за завдану шкоду? Про те що я оплатила експертну оцінку, втратила свій робочий не оплачений день та витрати на бензин уже не говорю.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 лютого 2023, 16:21
Доброго дня! В першу чергу ми приносимо Вам вибачення за незручності у ситуації, яку Ви зазначили вище. Ваше питання вже на контролі у відповідальних Спеціалістів. Зробимо все можливе для скорішого вирішення цієї ситуації та повідомимо Вас за результатом. Сподіваємось, що ця ситуація не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GalinaSidak 15 лютого 2023, 17:49
Отличный банк, нету никаких проблем в переводах денег, всем удачи)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 лютого 2023, 18:04
Дякуємо, що Ви з нами 💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Даниил Хавер 15 лютого 2023, 14:28
Сплачував я за комуналку та неправильно ввів суму та не перевірив і відправив на обробку, коли помітив почав хвилюватись, але подзвонив до банку і буквально відразу подзвонила оператор Олександра, яка допомогла мені з цим питанням, швидко вирішили цю проблему і подякував. Тому хочу порекомендувати цей банк в якому не тільки добрий сегмент послуг, а й привітливі менеджери
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 лютого 2023, 16:07
Завжди раді Вам допомогти 💚😉
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 лютого 2023, 13:30
Відгук не зарахований (на 17.02.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій Шльомич 15 лютого 2023, 8:10
5169155118865367 в телеграмі сторінка t.me/sigarety_uar продам не існуючу продукцію. Просить перевод на свою картку і блокує після отримання коштів. Будьте обережні!!!
Прохання до банку, якщо ви отримали таку заявку, дійте швидко, передайте до поліції і заблокувати по всій банках його рахунки.
Заяви я написав по всіх напрямках… чекаю!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 лютого 2023, 9:31
Доброго дня! По одержувачу вжито заходів відповідно до внутрішніх інструкцій Банку. Окремо радимо Вам звернутися до правоохоронних органів. Наш Банк буде радий у сприянні розслідуванню та надасть усі необхідні дані за офіційним запитом поліції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zzhulik 14 лютого 2023, 20:57
Відділення за адресою: Рівне, вул. Київська, 47/9
Завжди готові допомогти в вирішенні питань та прокунсультувати
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 лютого 2023, 9:20
Дякуємо за відгук! Дуже раді, що Ви задоволенні обслуговуванням! Завжди раді допомогти! 🍏😊
Romka8891 13 лютого 2023, 19:26
Це відгук про банк в який я заніс довідку про те що я в зсу, щоб не нараховували % ще тоді в ато не було можливості оплатити інтернет слабий був, та і вони не дзвонили не казали що потрібен мінімальний внесок, та подали на суд я справу виграв поскільки по приїзду додому оплатив ще до суду весь кредит, тепер вони пробують з мене вимагати судові витрати хотя суд відсів і їх поскільки учасники бойових дій не підлягають судовим витратам, тепер дзвонять вимагають не існуючий борг, та лякають знову судом і продати не існуючий борг в іншу компанію, до відома банкірів суд висилає рішення в обидві сторони, і я з нетерпінням чекаю коли ви знову продасьте на мене в суд, щоб я міг подати на вас у суд за переслідування і виплату моральної компенсації, та ще забувайте, що также вам прийдеться оплати судові витрати та послуги мого адвоката по максимальній ставці
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 лютого 2023, 14:11
Доброго дня!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Cee070 13 лютого 2023, 16:37
The customer services of Abank24 are very friendly and nice
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 лютого 2023, 17:16
Thank you for your feedback, we are very pleased.😊
Валерий Яйцев 13 лютого 2023, 14:42
13.02.2023 осуществил онлайн покупку на сайте masterzoo.ua. Это одна из категорий кешбека от партнеров. После оплаты на сайте через liqpay, на оплату небыл начислен кешбек. После обращения в службу поддержки, кешбек был начислен в полном обьеме.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 лютого 2023, 15:10
Дякуємо Вам за відгук і високу оцінку! Були раді Вам допомогти! 🍏😊

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк / Відгуки про абанку 📝