×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД БАНКУ
Вважаю, що все це — завдячуючи керівниці відділення Макаровій Ілоні Володимирівні, яка своїм дієвим прикладом
професіоналізму, уважного і ввічливого ставлення до клієнтів — надихає підлеглих саме так і налаштовувати свою роботу!
Висловлюю подяку усьому колективу відділення А-банку і бажаю високих фінансових результатів, витримки і подальших успіхів у важливій і відповідальній роботі!
З повагою Володимир Островський, офіцер ЗСУ у відставці, юрист
P. S. Зауважень і негативу — не маю.
Написати коментар
Немає курсів окрім долара США і Євро…
«За яким курсом буде списано покупку в екзотичній валюті (не долар/євро) з картки в національній валюті за кордоном?
За курсом платіжних систем „екзотична валюта — євро“. Євро спишеться за курсом продажу євро (картковий курс) у Банку на день здійснення покупки.»
Мій висновок: Дуже «корисна» відповідь. Який був *** банк, такий і залишився 🤦♂️
Будемо раді детально розповісти як це працює. Наш Банк не працює напряму з такими валютами, розрахунки проводяться через євро, з картки списуються за курсом карткового рахунку продажу євро, а євро вже за курсом платіжної системи конвертується в ту валюту, в якій проводиться операція.
Коментарі (2)
Кредитний ліміт
Дуже хотілось щоб перед відкриттям картки банк робив рішення по кредиту!
Ну, а поки, на жаль для нових клієнтів Ваш банк не доступний. Так можна користуватися карткою, але без ліміту навіщо вона мені?
Коментарі (12)
Быстрая реакция банка, это супер!
Написати коментар
А-банк сотрудничает с мошенниками
Відповідно до Умов та правил, а саме до пункту: 4.1. Клієнт несе повну відповідальність за несанкціоноване отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, в разі якщо його дії або бездіяльність призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію": https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk.
Наші Спеціалісти вже зв'язались з Вами. Займаємось Вашим питанням та повідомимо за результатом. Окремо просимо звернутись для написання заяви до правоохоронних органів.
Коментарі (1)
Подяка
P.S керівники, А Банк бережіть таких робітників, гарних і чуйних спеціалістів (їх у Вас дуже мало)
Написати коментар
Обережно, шахрайський банк
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена.
Наразі, Ваше питання знаходиться на контролі, як тільки у нас буде рішення, ми зв'яжемось з Вами.
Коментарі (13)
Блокування картки
Користуюсь послугами банку більше 10 років. Жодної заборгованості та боргів у мене немає. 18 листопада я помітив, що мої рахунки були заблоковані. Я зателефонував на гарячу лінію А-Банку, і оператор сказав, що залишив заявку, і мені зателефонує інший фахівець з банку. Через деякий час, мені зателефонувала дівчина з А-Банку, і спитала за операції по моїй картці. Я надав відповідь, і вона просила відправити інформацію по операціям за останні 3 дні(14,15 і 16 листопада) на пошту monitoring@a-bank.com.ua. Також вона додала, що перевірка може тривати до 180 днів.
20 листопада я відправив лист на цю пошту.
29 листопада зателефонував вже хлопець з А-Банку і сказав, що лист отримано на електронну пошту і наразі інформація знаходиться на перевірці.
18 січня, пройшло 2 місяці, а відповіді досі не було. Я вирішив дізнатися, в чаті через телеграмм, через додаток а24, чи є актуальна інформація з мого рахунку чи перевірка ще триває?
Оператор зафіксував моя заявку і передав відповідальному співробітнику. Через декілька годин, зі мною зв’язався фахівець і просив надати інформацію по надходженню коштів на мій рахунок за листопад. Я йому відповів, що раніше вже відправив лист з операціями за останні 3 дні, як просив минулий фахівець. Я так розумію, що мій лист він знайшов, і через декілька хвилин, прийшло повідомлення, що картка розблокована. Але карта у додатку а24 ще була заблокована. Але як мені раніше пояснив інший оператор з А-Банку, що на моєму рахунку 2 обмеження. Після цього, у додатку з’явився документ з надданням ще додаткової інформації і було написано, що рахунок розблокуєтся протягом доби.
20 січня я заповнив цей документ і відправив на пошту aml_a-bank@a-bank.com.ua.
Загалом прошло вже 3 місяці з моменту блокування картки, а відповіді досі немає. Я навіть не знаю причину блокування. Звичайно розумію, що перевірка може довго тривати, але є ж розумні межі.
Приносимо вибачення за довготривалу відповідь на Ваш лист. Питання вирішено, деталі відправлено на Вашу електрону пошту.
Коментарі (2)
Кредитный лимит на карту
Я доверяю, А Банку и всегда рекомендую его своим знакомым.Для меня, А Банк ЛУЧШИЙ! Спасибо всем работникам за хорошую работу!
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Блокування картки через необґрунтовану скаргу контрагента.
Далі ще веселіше. Розуміючи, що за дані дії контрагент не отримає жодного покарання, я звернулася у підтримку «Бінанс». Там мені повідомили що за подібні дії передбачено довічний бан але їм потрібен якийсь доказ із банку, наприклад, електронний лист з підтвердженням блокування та даними транзакції через яку це сталося. Однак у банку вимагали 500(!) грн. за такий лист. Бінанс погодився навіть на скріншот чату з банком, в якому були б необхідні дані, але банк і тут відмовив (навіщо відмовлятися від потенційного прибутку в 500 грн., так?).
У результаті маємо невідомий термін розблокування картки та 500 грн за те, щоб покарати шахрая. Чудовий банк!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена.
Наразі, Ваше питання вирішено. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Коментарі (3)
Шахрайська контора
Хоча тоді в відділенні мені порадили змінити картку на нову з пей-пасом, а стара картка не вийшла дії
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Написати коментар
Відділ стягнення простроченої заборгованості
Залишав скаргу на співробітника данного відділу «любов ігорівна» № 1384138 та № 1384709 також № 1385405.В звязку з погрозами та блокуванням застосунку після розмов та без ідентифікації повідомляє про борги та неправильно вимовляє прізвище («лаского хамить») з данним відділом вцілому та собисто з «любов ігорівна».Скаргу перглянули з відділу обробки скарг (16/02/23 співробітник Катерина) та надала відповідь, що скарга підтвердженна та передана на їх відділ та я маю можливість до квітня місяца оформити рестриктуризацію заборгованості …Також вияснилось, що у мене є пропозиція на реструктуризацію заборгованності (я багато разів запитував, щоб мені допомогли та надали цю можливість але завжди відмовляли)О 13:00 (16/2/23)з номеру Банку надійшов тел. дзвінок від цієї ж «любов ігорівна» де вона неправильно вимовляла моє прізвище називала мене «Сергійович» та відмовила в послузі реструктуризація і сказали сплачувати все, потім завершила розмову та надіслала смс, що ваша справа на розгляді у коллекторів. Це не перша скарга на неї вже, прошу домогти, щоб співробітник поніс відповідальність та був звільнений та надати мені всю інфо стосовно реструктуризації та вирішити справу.Дякую
Рішення про надання реструктуризації боргу Банк приймає індивідуально для кожного Клієнта. Вам доступна реструктуризація заборгованості, варіанти погашення боргу та умови надамо Вам особистій розмові.
Коментарі (4)
Шахраї
Написати коментар
Абанк лучший
Написати коментар
Допомога
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Увага!!! Шахрай!!! 5169155118865367
Прохання до банку, якщо ви отримали таку заявку, дійте швидко, передайте до поліції і заблокувати по всій банках його рахунки.
Заяви я написав по всіх напрямках… чекаю!
Коментарі (3)
Працівники золото
Написати коментар
Судові витрати
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Написати коментар
Abank24 are trusted and reliable.
Написати коментар
Отличная работа службы поддержки.
Написати коментар