×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.8 | 44.6 |
USD | 42 | 42.8 |
Всі курси банку |
Благодарность
Написати коментар
Банк блокує без причини
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Банк отримав від Вас документи та вже надіслав уточнення через месенджер, на які необхідна Ваша відповідь. Чекаємо на відповідь від Вас.
Взяли Ваше питання на контроль, ми детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та повідомимо за результатом вирішення питання Вас.
Коментарі (2)
Как я чуть не выкинул деньги.
* * *
Я сделал ошибку в номере реквизита и деньги ушли не на тот счёт. В течении 15 минут система ещё позволяет сделать возврат… На 13 минуте я снова вошёл в отделение банка. Ольга Александровна, без лишних вопрос, оперативно, решила мой вопрос. Деньги вернулись на карту и были проплачены в «правильном направлении». Ещё раз спасибо! Ваш клиент.✌️
Написати коментар
Вдячна банку за повернені кошти, які у мене виманили кібершахраї
Опишу свою ситуацію в деталях. Моя знайома написала мені повідомлення у Facebook Messenger з проханням позичити їй кошти і до вказаного дня обіцяла повернути. Попросила надіслати на картку. При спробі надіслати кошти з Монобанку мені відобразилося ім'я та прізвище, яке не співпадало із ПІБ моєї знайомої.
Я перепитала, чи точно на цю картку треба надіслати кошти, адже у неї інше прізвище. Отримала відповідь, що так, саме на цю. Я переслала кошти. Сказала, що більше зможу надати під час зустрічі.
Коли я їй зателфонувала, виявилося, що її сторінку зламали і розсилають повідомлення з проханням надіслати кошти саме на цю картку. Це була картка А-банку. Звичайно, шахрай вже видалив повідомлення з номером картки, але ж я встигла зробити скрін і до того ж у мене була платіжна інструкція.
Це була субота — ні кіберполіція, ні банки у цей час вже не працюють. Проте є чат-боти. У цей же день я зробила все, що могла. Перше, що я зробила — написала заяву у поліцію. Друге — подала заявку у кіберполіцію. І третє — написала у чат-бот А-банку. Мені швидко відповіли, взяли всю необхідну інформацію і оформили заявку на шахрайство. Я поцікавилася, чи можу розраховувати на те, що мені повернуть кошти, які були перерховані неналежному одержувачу, який виявився шахраєм. Мені відповіли, що приймуть заходи згідно з внутрішніми інструкціями банку.
І хоча були люди, які запевняли, що реакції ніякої не буде.Тим більше я не є клієнткою А-банку. І 800 грн — це не та сума, заради якої хтось буде докладати зусиль, все ж я вірила, що зможу довести правду.
І буквально через три дні, у вівторок, мені зателефонували з А-банку і сказали, що повертають кошти, які у мене виманив шахрай.
Звичайно, такі випадки формують велику довіру до банку, вказують на небайдужість працівників і швидку реакцію на шахрайські дії.
Дуже дякую за швидку реакцію і за повернені кошти!
Коментарі (4)
Задоволена сервісом банку та співробітниками
Повністю задоволена роботою цього банку і співробітниками
З найкращими побажаннями співробітникам і підвищення зарплатні вам від керівництва 🤗🫶
Коментарі (1)
Жалоба
Не мали за мету спричинити Вам незручності, оскільки Банк адресує листи Клієнту на вказану при відкритті рахунку адресу, яка значиться у паспорті клієнта або інших документах.
Ми прагнемо виправити інформацію щодо адреси нашого Клієнта, тож просимо Вас надіслати нам на пошту help@a-bank.com.ua в темі «МінФін», документ, в якому буде зазначено інформацію про зареєстрованих осіб за зазначеною адресою. У разі відсутності Клієнта банку за даною адресою, ми актуалізуємо дані. Будемо раді допомогти!
Написати коментар
повернення коштів, від крадія
Коментарі (2)
Заблокировали переводы
«Владиславе, можливість проводити перекази на картки призупинена.
У березні Ви перевищили ліміт поповнення рахунків у 60000 грн. Для зняття обмеження та збільшення ліміту — за законом необхідно підтвердити джерело походження коштів."
Так для чего банк запрашивал информацию 8 числа и для чего я указывал нужный мне лимит? Чтобы в самый неподходящий момент мне заблокировали переводы по картам? Я уже предоставил в поддержку данные о своих официальных доходах, но судя по отзывам на минфине, ждать мне придется долго и нудно. Но благодаря этому случаю, я окончательно убедился в том, что нужно закрывать счет в этом «банке»
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно постанови НБУ №110
від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум
надходжень на рахунки.
Дійсно бачимо Вашу відповідь на раніше відправлений запит, але
звертаємо увагу, що Фінансовий моніторинг перевіряє та аналізує
операції, згідно встановлених критеріїв, тому Банк запитує
підтверджуючі документи або пояснення в різних ситуаціях.
Перепрошуємо за незручності у даній ситуації. Бачимо, що сьогодні Ви
надали підтверджуючі документи, їх прийняли до відома та збільшили по
Вам ліміт. Питання вирішено. Сподіваємось на подальшу співпрацю з
Вами.
Коментарі (2)
Потрапили на шахраїв ! Минуло більше року, та нам повернули кошти! Ми в приємному шоці!
11.03.24 року мені подзвонила представник банку та повідомила (нажаль в шоковому стані імʼя я не запамʼятала) ПРЕКРАСНУ новину на яку я навіть не очікувала, про повернення коштів по заяві!
12.03.24 року кошти повернули з ранку!
Ми просто були в шоці!
Гарно спрацювали, за що дуже вдячні!!!
Карти даного банку нема, але в подальшому планую завести, так як після даної ситуації, впевнена що працюють в банку на відмінно, та піклуються не тільки про своїх клієнтів.
Щиро вдячні 🙏🏻
Коментарі (5)
все добре
Коментарі (2)
НЕГАТИВНЫЙ отзыв про Абанк
А-банк запрашивает ВИДЕОЗВОНОК, и что получаеться я планирую снять деньги в банкомате, банкомат не выдаёт так как в приложении пишется для подтверждении операции нужно произвести ВИДЕОЗВОНОК с оператором, при этом за мной уже выстроились Люди в банкомат, я не куда не отхожу набираю ОПЕРАТОРА, А -банка и сотрудник общается со мной по видео звонку на громкой связи и задаёт вопросы, и при этом вся очередь которая в банкомат стоят за мной и слушают мой весь разговор ВНИМАТЕЛЬНО…
Коментарі (8)
Шарлатани
Після надходження грошей запросило відео дзвінок, пройшов і після цього відмовили в обслуговуванні, але ок, все зробив, сказали термін перерахування до 3 днів. Пройшло вже 5, коштів немає а підтримка відповідає однаковими фразами як бот, про чергу ітд, але самі поставили регламент до 3 днів. Нікому не раджу користуватися даним «банком»
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (6)
Допомога в нарахуванні кешбеку
Кешбек — це бонуси, що нараховуються клієнту за операції по його картці. Операції поділяються на категорії, які визначаються по МСС ( код категорії продавця). Ці коди присвоюються торгівельній точці її банком-еквайєром.
В деяких випадках МСС код не входить до переліку запропонованих, тоді кешбек автоматично не нараховується. На жаль, вплинути на зміну МСС коду у Банку відсутня можливість. Якщо у Банка є розуміння, що дана операція відноситься до обраної категорії кешбек нараховують по зверненню до служби підтримки.
Раді, що нам вдалось допомогти з вирішенням Вашого питання. 🍏
Написати коментар
Не компетентні
Перепрошуємо за незручності у даній ситуації.
Ми вже перевірили Ваші звернення до Служби підтримки, та передали на опрацювання.
При погашенні заборгованості, рекомендуємо, орієнтуватись на інформацію, яка була надана, сьогодні, нашим Співробітником.
Коментарі (1)
Ті хто робить свою справу на 10000%
Але с часом зрозумів що цей банк є найкращим в Україні та навіть у світі!!!
Хотів подякувати вам за вашу роботу і за вашу повагу до клієнтів ви чудові.
Ваша солідарність до клієнтів є вашою фішкой. Так тримати.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (4)
Карта 5169 1551 5092 1797 шахрая з OLX
Вдячні за сигнал.
Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (4)
Отзыв о работе сотрудников Абанка
Написати коментар
Хотят украсть деньги, мошенники
Открыт бизнес-счет.
Вчера зашла сумма 125 тысяч на бизнес-счет.
Перевёл на основную карту, пошёл в банкомат снять, сразу заблокировало карту и выбило видеозвонок.
Сегодня с утра звоню пройти видеозвонок. Хамовитая тётя из отдела мониторинга задаёт 100500 вопросов, и в конце звучит «уточните модель вашего устройства «, говорю модель, в ответ «точно скажите мне, КАК НАПИСАНО В НАСТРОЙКАХ ТЕЛЕФОНА» — я специально захожу, смотрю, говорю. На что получаю ответ «модель устройства не совпадает, карта заблокирована, до свидания».
Я в шоке.
Захожу по новой.
Снова видеозвонок, уже на подтверждение входа с МОЕГО ПОСТОЯННОГО УСТРОЙСТВА.
Захожу в аккаунт — в уведомлениях вижу, что якобы от моего имени подана заявка о мошенничестве и все карты в аккаунте (в том числе бизнес — счёт) заблокированы.
Ну думаю, интересно. Нахожу коробку от телефона. Смотрю. А на коробке модель телефона АБСОЛЮТНО ПО ДРУГОМУ ПИШЕТСЯ. То есть тётя из мониторинга не компетентна и не знает элементарного, что модель в настройках и на коробке может отличаться. Зато прекрасно блокирует карты.
После потраченных пол-дня на общение с их операторами в чате, которые отвечают скриптами, мне говорят «ваши карты начинают постепенно разблокировать».
И действительно — разблокировали…
Одну карту с 4 грн баланса, вторую с 14…))
На вопрос, когда же разблокируют основную карту, мне ответили коротко и лаконично: ОЖИДАЙТЕ :)))
Это уже выглядело как откровенное издевательство от банка.
Ну и думайте теперь сами.
Открывать ли тут бизнес счёт.
И иметь ли какие-то дела с этим недобанком.
Который при виде суммы в 100к+ будет делать ВСЁ, чтобы вас чем можно дольше помурыжить, а ваши деньги как можно дольше бесплатно поюзать, ссылаясь на абсолютно и откровенно идиотские пункты из внутренних правил банка
Я лично забираю отсюда и ФОП счёт и в целом эту помойку как банк больше не рассматриваю
Спасибо за внимание.
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства.
Ми детально перевіримо інформацію щодо цієї ситуації та Ваші звернення до Служби підтримки, за результатом повідомимо Вас.
Коментарі (13)
А банк просто шарлатани
Бери мікрозай місяць тому, ці кошти потрапляють під фін. Моніторинг в Таскомбанк вони розривають зі мною відносини, далі переводять кошти на, А Банк з коментарев ст. 15 (відмивання коштів), А Банк одразу відмовляє в обслуговуванні. Хоча надав договір, що гроші в кредиті і відсотки великі. 27.02.2024 повідомили, що переведуть кошти до 72 годин, потім 30.02.2024 переказ здійснять ще на протязі 3 днів, сьогодні 06.03.2024р грошей не видно. От такий Банк
Рішення не підлягає перегляду. Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують. Дякуємо за розуміння.
Коментарі (4)
Гарний оператор!
Написати коментар