Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Akex1007 21 січня 2024, 15:37
Сама процедура не зовсім зручна. Щоб активувати свою карту Українці Разом, потрібно отримати спершу карту А-Банк, і зробити це не так і просто (я робив фото документів 3 рази, потім відео дзвінок, потім селфі з паспортом). З одного боку банк дуже серйозно відносится до пепевірки документів і це +, з іншого боку це мотивує просто відмовитись від карти. Потім сталося так, що моя карта Українці Разом не підтягувалася в додатку.Сподобалось що доволі зручний інтерфейс в додатку, коли виникла проблема з активацією карти, відразу перейшов в допомогу через месенджер де мені допомогла Аліна вирішити мої питання, за це їй окреме Дякую. Установу можна оцінити по компетентності її працівників, мені в цьому плані пощастило.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 січня 2024, 20:25
Добрий день! Дякуємо за відгук, раді що наш Спеціаліст допоміг Вам та за підсумком картку було відкрито. Також вдячні за прийнятий дзвінок та наданий зворотний зв'язок. Ми детально перевіримо всю ситуацію, яка виникла у Вас при активації картки та у разі виявлення помилок проведемо роботу для покращення цього процесу.
Юлія Невстакай 20 січня 2024, 16:57
Дуже зручний і надійний банк, завжди питання вирішуються швидко. Сервіс найкращий. Багато переваг в додатку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 січня 2024, 17:23
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
gumen27 19 січня 2024, 19:48
Щиро вдячна Кравцову Ігорю Олександровичу за допомогу у вирішенні мого питання (проблема була з зарахуванням коштів)
даний працівник чітко відповідав на звернення, та допомагав до кінця вирішити моє питання.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 січня 2024, 20:00
Дякуємо за відгук! Завжди раді допомогти💚
Раиса Рачицкая 19 січня 2024, 16:28
Сотрудник
А банка табельный номер 36833 Анастасия, огромная ей благодаргость, за заботу и внимание.
При вереводе не корректно были введены данные она очень внимательно и коректно решила мою проблему.
В других банках не нашлось таких компитентных и внимательных сотрудников.

И отдельная благодарность, А банку по адрессу пр Берестейский 39
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 січня 2024, 16:53
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ymanec 19 січня 2024, 13:53
Відділення за адресою: Одеса, вул. Кінна, 22
И начальство класс рабочие на месте класс что не смотри на месте или депозит или кредит главное самому знать ЧТО надо А-БАНК НОРМАЛЬНЫЙ БАНК МОЙ БАНК МОЯ ТЕРРИТОРИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ КОЛЛ ЦЕНТР ЛЮБОЕ ОТДЕЛЕНИЕ ВПРИЛИЧНОЙ НОРМЕ
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 січня 2024, 14:00
Дякуємо Вам за відгук! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. 💚
justbeoriginal 18 січня 2024, 16:19
Відділення за адресою: Харків, пр-т Петра Григоренка, 3
Если хотите слить все данные о себе в интернет — пройдите идентификацию в А-БАНК.

А теперь подробнее. Являюсь клиентом Моно Банк. Нужно было снять наличные, обратился в их банк партнер — А-БАНК. Для проведения операции нужно пройти идентификацию банка — предоставить все данные о себе банку — паспорт\просписка\код\место_работы\зароботок\цифровая подпись и т. д.

После тебя регистрируют и можно идти в кассу.

И вроде бы все хорошо, только спустя некоторое время Банк присылает в Viber короткие ссылки вида https://a-bank.com.ua/L/shortlink (shortlink — генерируется короткая ссылка вида XjeWjdmSKfm) на такие документы как:

1. Заява про відкриття, ведення поточного рахунку та встановлення кредитного ліміту за карткою/рахунком.

2. Паспорт споживчого кредиту «Кредитна картка «Зелена».

3. Анкета-заява про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг в АТ «А-БАНК».

И ЭТИ ВСЕ ДОКУМЕНТЫ В ОТКРЫТОМ ДОСТУПЕ, НЕТ НИКАКОЙ АВТОРИЗАЦИИ, НУЖНА ТОЛЬКО ССЫЛКА ДЛЯ ТОГО ЧТОБ ИХ ПРОСМОТРЕТЬ, ПРОСТО ЛЕЖАТ НА ШАРЕ.

!!! Содержат о тебе все сведения от ФИО и прописки до цифровой подписи!!!

После звонка на горячую линию спустя примерно 20 минут, документы из общего доступа пропали.

Думайте, кому давать свои данные.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 січня 2024, 18:17
Доброго дня!
Згідно Закону України від 28.04.2020 р. № 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх прибуткових касових операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн.
При підписанні Анкети — заяви, Клієнт надає згоду на те, що договір буде відправлено у дистанційний канал, а саме: «У випадку укладання договору в електронній формі, погоджуюсь отримати примірник договору
шляхом його надсилання на мою електронну скриньку, а у разі відсутності такої скриньки, отримати у повідомленні в месенджери (Viber, Telegram тощо) у вигляді гіперпосилання для самостійного завантаження або для повторного отримання примірника звернутись до Банку через дистанційні канали обслуговування».
Шкода, що у Вас виникли негативні емоції, ми в жодному разі не передаємо особисту інформацію після проведення ідентифікації, третім особам та відправляємо дане посилання лише Клієнту, на фінансовий номер телефону.
Щодо неактивності посилання, за правилами безпеки, при досягненні лімітів переходу за посиланням, воно стає недоступним, однак документи Ви можете отримати повторно, будь яким дистанційним каналом.
Сподіваємось дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sotvik0905 18 січня 2024, 15:47
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 39
Являюсь клиентом данного банка! Сотрудники работают профессионально, оперативно и доступно!!! Так держать!!! Большое спасибо!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 січня 2024, 16:34
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlgaMonashenko 18 січня 2024, 10:25
Дуже приємно спілкуватися. Бистро вирішують питання та надають якісні поради.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 січня 2024, 10:37
Дякуємо за Ваш відгук 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрій Юрченко 17 січня 2024, 16:34
Запропонували відео дзвінок. Оператор не заходить у відео чат. Тримають мої кошти. Нічого не вирішують. чекаю оператора вже 50 хвилин. Не рекомендую даний банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 січня 2024, 17:28
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nik234 16 січня 2024, 12:39
Дякую, А банку вирішили моє питання швидко
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 січня 2024, 12:40
Завжди раді допомогти 🍏
stadnikolga67 16 січня 2024, 11:46
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академiка Корольова, 79
Я дуже дякую вашому співробітнику Андрію ✓87381, який щиро хотів мені допомогти і допоміг! Завдяки його професійного знання, витремки я змогла перечислити налогові платежі по телефону від імені організації з картки А-Бізнес вчасно. Це враження про компанію з Великої літери! Дуже дякую, що у вас такі професійні співробітники. Хочу добавити, я користуюсь відділенням А-Банку в м.Одеса, вул. Корольова, 79. Обслуговування в цьому відділенні на високому рівні! Всі співробітники виховані, стримані, вчасно вирішують професійно всі питання і не псують настрій клієнтам А-Банку. Дякую, що ви з нами.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 січня 2024, 11:56
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування 😉🍏
Михаил Колтун 16 січня 2024, 8:33
15.01.24г., после трёх неудачных попыток в Приват и ПУМБ банках получить очень важные 100 долларов от родственника, а мы переселенцы, я обратился с последней попыткой в А-банк т.к я являюсь их клиентом.Обратился к специалисту, отмечу сразу очень грамотному и внимательному.После некоторых манипуляций на компьютере она объяснила в чем дело.На компе она устранила причину и я получил перевод.Не понимаю, почему это не могли сделать в вышеперечисленных банках.Даже само отношение в А-банке на высоте.Большое спасибо специалисту, который обслуживал и А-банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 січня 2024, 8:59
Дякуємо за відгук! Завжди раді допомогти💚
Проблема вирішена
sashakiryak 13 січня 2024, 23:38
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Небесної Сотні, 47/3-А
Наверно 10 лет если не больше есть карта банка с высоким кредитом, так же есть не закрытый кредит быстрые деньги осталось ещё пару платежей платил 2 года исправно все было хорошо. 7 января провёл сделку p2p продал 88usdt деньги мне пришли на счёт все было как обычно. 11 января мне заблокировали карту и попросили квитанции особенно интересовались той сделкой 7 января квитанции у меня не оказалось, по причине не опытности, не знания вообщем возможно я должен был иметь эту квитанцию, но ее нет. Вообщем я должен отказаться от 3600 которые были мне зачислены 7 января и тогда возможно банк продолжит отслуживать мой счёт, я спрашиваю если у вас есть притензии на 3600грн заблокируйте мне эту сумму, но верните мне мои остальные деньги, Отказываются, настаивают под давлением того что счёт будет заблокирован со всеми моими деньгами включая 3600 грн спорные.я объясняю я не могу признать себя виновным в том чего я не делал, через несколько дней нужно платить тут же кредит, денег у меня нет я об этом предупредил. Ситуация
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 січня 2024, 9:58
Добрий день! У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом наші Спеціалісти повідомлять Вас.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lena985 13 січня 2024, 16:00
Оператор Вікторія допомогла в телефонному режимі у питанні оплата праці за 2 хвилини!
Якісно, чемно і професійно.
Дякую за якісне обслуговування!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 січня 2024, 16:47
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема вирішена
Павло Скібіцький 13 січня 2024, 13:44
Банк розірвав договір, але вже місяць не переказує залишок коштів на рахунок іншого банку. Дивився відгуки інших людей по схожим ситуаціям, але їм хоч якісь терміни повідомляли, а я спілкуюсь з підтримкою через телеграм раз в два дні і не отримую нічого крім: «Регламент збільшено, очікуйте». Сподіваюсь на повернення коштів, але впевненість вже відсутня…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 січня 2024, 14:40
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку. Приносимо вибачення за збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів вже вирішено, про що наші Спеціалісти вже повідомили Вас. Дякуємо Вам за розуміння.
Полезный комментарий
Павло Скібіцький 13 січня 2024, 14:57
Дуже задоволений можливістю залишати тут відгуки! Менше години знадобилось для вирішення питання, дякую!
Siagat 13 січня 2024, 2:53
А бан декілька місяців пропонував кредит швидка готівка на карту, та підвищював ліміт і от одного разу я подумав, а не зробити мені перекредитацію з трєх карток з високим річним відсотком на трохи менше в, а банку, та зручними платежами. Я оформив ту рссрочку зробив переказ перший нормально, другий вже через відео зв’язок і далі все заблоковано, основну суму я вже не можу перевести все заблоковано, тепер ті гроші висять заблоковані і тепер я розумію що маю платити за ті не вигідні карти та ще в, а банк за заблоковані кошти. Дуже не задоволений. Я все розумію махінації і все таке але я переводжу гроші на свої інші картки. І мені весь час задають тупі питання у відео дзвінку, гадаю ви то трохи перебрали з типом безпеки переказів з картки, я к би були сумами в сотні разів більше то може так і треба, а ле за ті копійки то того не варте.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 січня 2024, 10:58
Добрий день! Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально комфортним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства. Для можливості розібратись у Вашій ситуації детальніше, просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
stas343434 12 січня 2024, 22:23
Ще 30го вересня я виводив кошти з криптобіржі через P2P. Через декілька хвилин я помітив, що карта заблокована. Співробітники усіх відділень банку в моєму місті не здатні допомогти і всі як один кажуть, що це не в їх компетентності. Переводять мене до служби безпеки банку, а та в свою чергу виходить зі мною на звязок раз на 5 робочих днів. Кожен раз вимагають новий скріншот і не можуть розібратися в очевидній ситуації. Це все тянеться від 30го жовтня, сьогодні 12 січня і досі заблокована сума в 45000грн. Прикро, що я маю стільки чекати, витрачати нервів та по колу кидати ті самі скріншоти, щоб просто отримати назад СВОЇ Ж кошти
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 січня 2024, 10:56
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. Перевіримо інформацію щодо Ваших звернень у відділення. Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом наші Спеціалісти повідомлять Вас.
Potrap 12 січня 2024, 15:56
3 года был активным пользователем банка, забрали мои счета на какую-то проверку, сказали регламент 3 дня и попросили выписку с другого банка, предоставил им выписку и начал сидеть ждать, прошло 2 недели, все ещё проверяют, но прошёл уже месяц и мне надо опять скидывать им выписку, потому что они её месяц не видели и молчали! И если бы я спустя месяц сам не написал то ещё бы год ждал вашего решение на мою разблокировку, худший банк с наиболее худшей поддержкой
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 січня 2024, 17:11
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
craftstore1976 12 січня 2024, 15:03
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександра Архипенка, 8
Звернувся для випуску і надсилання картки за кордон. На всіх етапах отримав швидку і своєчасну допомогу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 січня 2024, 15:06
Дякуємо за відгук! Раді, що ми змогли Вам допомогти 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ілона Романенко 11 січня 2024, 20:58
З цим банком дуже приємно працювати немає що довго чекати все можна сказати в секунді дуже задоволений 😊 рекомендую.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 січня 2024, 8:40
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 💚

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝