Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Ilona Yaroshenko 22 квітня 2024, 15:54
Банк заблокував карту, не вказують причинну, не надають письмову відповідь. В телеграмі в відповіді однотипні, що потрібно чекати, але вже багато часу пройшло і жодного повідомлення не отримала. Не рекомендую даний банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 квітня 2024, 16:39
Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви та кожен Клієнт можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. Детальна інформація щодо можливості блокування зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Передали інформацію відповідальним співробітникам, очікуйте, вони додатково з Вами зв'яжуться для розв'язання питання.
Kriziun 22 квітня 2024, 11:50
Пожалуйста поменяйте алгоритм работы службы безопасности. Не могу я каждый раз когда совершаю покупку в эпицентре или оплачиваю посылку в новой почте (совершенно типичную операцию для данной карты на суммы снова же типичные для операций по данной карте) общаться по 15 минут с вашей службой безопасности. Последнее время это просто каждый раз происходит. Я всё могу понять, но не каждый же раз причем при оплате в таких заведениях…
+ Не надо присылать уведомление, что карта после такого общения разблокирована если она остается заблокированной на тот момент в системе т.к. после этого еще 20 минут приходится снимать «арест» с карты при общении с оператором поддержки.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 квітня 2024, 14:11
Добрий день! Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства. Дякуємо за прийнятий дзвінок. Ми завжди раді допомогти
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Saigt87 21 квітня 2024, 22:01
Хочу подякувати службі підтримки, А Банку. Завжди ввічливі та уважні оператори, допомагають швидко та професійно вирішити навіть позаштатні ситуації та завжди їдуть на зустріч своїм клієнтам. 10 з 10. Так тримати!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 квітня 2024, 9:14
Добрий день! Ми вдячні Вам за високу оцінку і теплі слова в адрес наших Співробітників. Вони справжні супергерої, які завжди раді допомогти Клієнту. Будемо чекати на нові звернення 😊🍏
AlisaS17 21 квітня 2024, 13:32
НИ В КОЕМ СЛУЧАЕ НЕ ПОЛЬЗУЙТЕСЬ ДАННЫМ БАНКОМ!!!
Я открыла карту в а-банке, мне пришел swift перевод в евро неделю назад.
17го числа тех поддержка банка мне сообщила что для того чтобы получить перевод надо открыть карту в валюте Евро, я это сделала в тот же день.
С ТЕХ ПОР МНЕ СКАЗАЛИ «ОЖИДАЙТЕ РЕШЕНИЯ ПО ВАШЕМУ ВОПРОСУ, ДО 17.08.24
ЧТО ПРОИСХОДИТ?
ПОЧЕМУ Я ДОЛЖНА ЖДАТЬ ЗАЧИСЛЕНИЯ ПЕРЕВОДА 3 месяца, ОТПРАВЬТЕ ДЕНЬГИ НАЗАД Я ВЫВЕДУ ЧЕРЕЗ ДРУГОЙ БАНК!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 квітня 2024, 15:22
Добрий день!
Якщо під час зарахування Swift платежу у Клієнта відсутня картка у валюті переказу необхідно відкрити картку для можливості зарахувати платіж.
Ми розуміємо Ваше бажання отримати доступ до своїх коштів якомога швидше. Вже передали питання в роботу, зробимо все можливе для вирішення його якнайшвидше. Ми зв'яжемося з Вами одразу за вирішенням.
Liudka2000 21 квітня 2024, 10:40
Доброго дня, хочу залишити відгук про ситуацію яка зі мною сталась.
Замовили в інтернеті мопед по передоплаті, передоплата складала 500 грн.
Після того як продавець отримав передоплату — зв’язок з ним пропав. (Продавець -клієнт АБанку).
Після цієї ситуації я написала скаргу на продавця, а саме написала в АБанк, щоб знали що їхній користувач шахрай і щоб прийняли певні заходи.
Працівники банку виявились дуже привітним і через певний час після ситуації зв’язались зі мною і сказали що кошти вже на рахунку банку і будуть повернені мені.
Зараз я на етапі очікування повернення.
Поки що робота банку на вищому рівні, а якщо ще й справді кошти повернуться на мій рахунок — то цей банк буде найкращим банком.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 квітня 2024, 10:46
Дякуємо за відгук! Зробимо все можливе, щоб бути для Вас найкращим Банком💚
Проблема вирішена
ADdnk 21 квітня 2024, 1:25
Заблокировали карту без причины, заполонил заяву на перевод средств на другой банк, по регламенту 3 дня, уже прошло 10 дней, денег так никто не перевел, кормят завтраками, говорят что у них какая-то «очередь», хотя здесь уже много таких отзывов, БАНК ПРОСТО УДЕРЖИВАЕТ ДЕНЬНИ, КУДА СМОТРИТ НБУ? Написал заяву в НБУ, советую всем это сделать, чтобы с этим банком уже наконец таки разобрались
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 квітня 2024, 9:31
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380966003707ZD 20 квітня 2024, 18:16
Заказав карту 19 числа пришла бистро щитай за Дені у сім доволин на гарячой ліній банку все розказала усім доволен і буду совітувати друзям і родичам Банк А-Банк видно що вони переживають за своїх клієнтів
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 квітня 2024, 18:30
Користуйтесь із задоволенням 🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
stelmahovserg 20 квітня 2024, 11:29
Співробітники банку, швидко зреагували на звернення та допомогли у вирішенні питання.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 квітня 2024, 11:38
Дякуємо за відгук! Завжди раді допомогти🤗
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nik234 20 квітня 2024, 2:39
Дякую Підтримці Абанку, та співробітникам за те що відповідають швидко та знаходять рішення, а також швидко зараховують виплати на картку та без комісії мені подобаєтся☺
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 квітня 2024, 8:42
Дякуємо за відгук! Ваша підтримка надихає нас працювати ще краще🍏
Patramanskiy 19 квітня 2024, 20:10
Замовив речі через інстаграм, була не перевірена сторінка, попросили повну оплату або часткову 50% від суми, мені здалось підозрілим що просять 50% завжди просять мінімальну оплату 100−200 гривень таке в перше, перевів кошти і зразу получив смс що виникли проблеми з доставкою або повна оплата і доставка кур'єром або повернення коштів в період 14 днів сказав повернути кошти але було розуміння що ніхто їх не поверне тому написав у підтримку А-Банк, сказали що допоможуть, дійсно слово своє стримали, питання вирішили за один день, велике дякую за швидке реагування💜
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 квітня 2024, 20:39
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Були раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема вирішена
rozenkoo 19 квітня 2024, 18:11
Вітаю! Працюю як ФОП вже рік, із самого початку своєї діяльності користувалась Абанком, була ВІП клієнтом із платиновою карткою
9-го квітня прийшов запит про походження коштів. У запиті було зазначено, що документи можна подати впродовж 3 днів. На наступний день (10-го квітня) подала документи, які в мене не прийняли, бо вже розірвали зі мною ділові відносини. Подала заяву на закриття, щоб вивести кошти 16-го квітня. Сказали що термін переказу коштів 3 робочі дні. Сьогодні (19-го квітня), досі кошти не надійшли та точних термінів так і не кажуть. Тобто і блокування за незрозумілою причиною і кошти не дають вивести
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 квітня 2024, 19:44
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема вирішена
Lizara 19 квітня 2024, 10:19
Запросили подтверждение операции по переводу денег на мою карту. Карту заблокировали и удерживают мои средства. Пришлось заново предоставлять документы около 5 раз, и не смогли мне сразу сказать, какие еще документы им нужны для связи. В настоящее время мои средства удерживаются под предлогом предстоящего звонка в течение 5 дней, а проверка документов займет столько же времени. Сомневаюсь, что они выполнят свои обязательства в установленные сроки из-за халатности и непрофессионализма. Рекомендую размышлять о выборе другого банка, чтобы избежать длительной задержки средств.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 квітня 2024, 13:14
Добрий день!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.
Ми намагались з Вами зв'язатись неоднократно, але нам не вдалось провести з Вами діалог. Для вирішення питання необхідно прийняти дзвінок, стосовно цього ми написали Вам в особисті повідомлення. Очікуємо відповідь та будемо раді допомогти.
Lilia91 19 квітня 2024, 8:55
16.04.24 мною отримано депозитні кошти, які були переведені власній рідній матері для її власного проживання та оплату їжу та іншого. Банк заблокував кошти в сумі 95 тис грн і не надає жодного пояснення. Через чат бот направили квитанції переказу, а також свідоцтво про народження власне, щоб банк удостовірився що саме рідна дочка надала матері ці кошти і це не шахрайські дії. Нажаль відповіді не маю, і не повертають назад.не зрозуміло як під час війни банк просто блокує рахунки і не допомагає людям, адже потрібно за щось жити, вже рідну мати не береться до уваги і блокують гроші.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 квітня 2024, 12:07
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Кожна ситуація є індивідуальною, ми завжди раді допомогти та надаємо повну та послідовну інформацію, яка необхідна для вирішення питання. В цій ситуації, Вам, як відправнику коштів, наші Спеціалісти надали необхідні для вирішення цього питання рекомендації через месенджер, який Ви обирали в АБанк24. Очікуємо на необхідні документи та зробимо все можливе для скорішого вирішення цього питання.
Проблема вирішена
Anna11111anna 19 квітня 2024, 1:46
18.04 робила переказ коштів з мфо на карту (брала для відкриття бізнесу), з данного ресурсу вже робила зарахування раніше, все було добре. Але перед цим днем прийшло сповіщення про підвищення ліміту від НБУ і при зарахуванні коштів-сума відбилась, а кредит вже відкрився на ресурсі. Тобто вийшло так, що кред є, а коштів не має, бо спрацювала відмова в, А банку і це не маленька сума-понад 8 тис. Я в паніці телефоную на гарячу лінію, записуючи в чому справа, сказали ризикова операція. Я подумала, що може це було пов’язано з тим сповіщенням перед тим про ліміт, може я досягнула його, записуючи в чому ризиковість-бо не зрозуміло, знову повторюють-ризикова операція (наче до того я не почула це), я знову питаю :«скажіть мені на майбутнє я можу взагалі робити зарахування від мфо бо я відкриваю магазин, багато зараховую кредитних коштів, я не розумію, не хочу знову потрапити в такуж ситуацію", на що дівчина почала кричати на мене, сказала що всі питання задавайте на айпей, потім почала одразу строчити речовик: сказала «ви-циклічний клієнт і кинула слухавку. Після чого я просто др сліз нервувати до ранку. Мене просто кинули нічого не пояснивши, не заспокоїли, обізвали до того ж- хоча я в її адресу або адресу банку жодного слова поганого не сказала-лише за ситуацію. Банк же вирішив перейти на особисте і просто мене обізвав. Я в шоці. Подала скаргу-ніхто не вийшов на зв’язок. Залишилось не зрозуміле почуття і не розуміння ситуації чт можу я таки робити подібні зарахування. На ранок всі кошти мені зарахував приват банк, за що їм велике дякую, а в, А банку просто довелось закрити рахунок та усі картки. Робіть висновки панове.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 квітня 2024, 11:23
Добрий день! Ми ретельно перевірили Вашу ситуацію, і виявили, що кошти які Ви хотіли отримати від мікрофінансової організації, були визначені Банком як ризикова операція, тож операція в цій торговій точці заборонена банком в цілях безпеки.
Ми приносимо Вам вибачення за непорозуміння, які виникли у Вас під час розмови з Оператором. Ми детально перевіримо Ваше звернення на гарячу лінію, на предмет коректності обслуговування, і по факту вирішення ми Вас проінформуємо.
Проблема вирішена
anedyhalov 19 квітня 2024, 1:42
Була заборгованість по кредитному ліміту, попросив подругу внести 40 тисяч гривень, вона скинула, попросили документи про надходження коштів на протязі місяця, усі документи надав, заблокували картку та сказали про розірвання відносин, заборгованість ще залишилась, спитав у оператора як внести решту заборгованість, сказали внести за реквізитами, вніс 9500 грн 13.04.2024, вже 19.04.2024 до сих пір кажуть очікуйте! Що очікуйте, ви там що їх перераховуєте вручну чи що ?! Просто жах!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 квітня 2024, 11:45
Добрий день! Приносимо вибачення за тимчасові незручності пов'язані з очікуванням зарахування коштів. Раді, що наразі питання вирішено.
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки після виконання кредитних зобов'язань перед Банком, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Взяли Ваше питання на контроль. Банк вже надіслав Вам відповідне уточнення та рекомендації через месенджер, який Ви обирали в АБанк24, чекаємо на відповідь від Вас.
16 квітня 2024 року в знайомої зломали телеграм канал і від її імені надійшло смс, надати допомогу шляхом перерахування коштів на карту, а банку (власник не вона), це прохання не викликало підозри так як я вже неодноразово таким чином її виручила. Перевівши кошти зі своєї карти Приват на карту, а банку через 15 хвилин стало зрозуміло, що це шахрайство. Я звернулася до Приват банку та, а банку — в службу безпеки і в кіберполіцію з заявою про шахрайство. Дії співробітників, а банку заслуговують -Подяки. 18 квітня частина (половина) коштів мені була повернута на картковий рахунок. Дякую! Хотілось би зрозуміти чому лише половина перерахованих коштів. Дякую за реагування.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 квітня 2024, 18:16
Добрий день! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашої професійної Служби безпеки. Сума, яка Вам повернулась на картковий рахунок — це кошти, які Банку вдалось самостійно повернути Вам. Для повернення повної суми радимо звернутися до правоохоронних органів. Наш Банк буде радий сприяти розслідуванню та надасть всю необхідно для вирішення цієї ситуації інформацію на офіційні запити поліції.
Проблема вирішена
Nuart11 18 квітня 2024, 12:34
Банк розірвав зі мною співпрацю без жодних пояснень та без права підтвердити свої доходи.
Вже протягом 20 днів не привертають мої власні кошти, кожен день годуют «завтраками». На мейл фін моніторинг не відповідає, служба підтримки відповідає заготовленими фразами без жодної конкретики!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 квітня 2024, 13:42
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Взяли Ваше питання на контроль та передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема вирішена
darinadunj2000 18 квітня 2024, 9:54
Розірвали відносини без пояснень. Нічого не зрозуміло, сьогодні вже третій день пішов коли обіцяли перевести кошти на мій інший рахунок. Спілкувалася зі своїм адвокатом, сказала прямо завтра писати заяву до суду, якщо сьогодні не отримаю. Гроші були чоловіка, всі виписки ФОП отримали, чому блокування-не зрозуміло.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 квітня 2024, 12:30
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого розв'язання Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема вирішена
Оксана Бовсунівська 17 квітня 2024, 21:53
Я через термінал поповнила карту. Мені банк одразу її заблокував, сказали, що причину скажуть у відео дзвінку. Я їм пояснювала, що у мене побита камера та вона не працює. У відповідь я отримала відвязку фінансового номеру від банку, потім вони сказали мені, що потрібно пояснити походження коштів, я їм розписала все як було, на протязі 3-х місяців. Що я знімала прямий ефіру з телефону моєї подруги. Ціль ефіру була заробити собі на проживання на своїх знаннях. Я продавала курси як можна швидко розкрутити Тік ток до 30000 підписників. За це мені люди платили кошти і допомагала їм. Мені банк пояснює що зʼявилася не зрозуміла скарга, якій вже 3 місяця. Я була шокована, бо свої кошти я заробила чесно, завдяки своїм знанням. Коли я зрозуміла, що банк не хоче мені віддавати мої кошти. Я у підтримки попросила закрити мої рахунки. На що вони мені сказали, що рахунки ніхто не буде закривати і потрібно при закриті рахунку внести їм не зрозумілу комісію в 30%. Про таке я чую взагалі перший раз. Мене це дуже обурило і шокувало, що навіть закрити рахунок коли хочу по добровільному бажанню. Банк мусолить неділю мене і вимагає 30% забрати собі. Я вас прошу допомогти мені розірвати договір з банком шахраїв. Не за що хочуть забрати мої кошти. Які я чесно заробила. Коли я їм сказала перетелефонувати на мій фінансовий номер, вони його без мого відома змінили на свій. Відтепер я навіть в банк не можу зайти і перевірити чи є там мої кошти. Я дуже сильно засмутилась роботою банку і відношенням до клієнтів. В такий скрутний час, навіть банк хоче обдурити вас. Я сподіваюсь на вирішення питання і на те, що я зможу розірвати ділові відносини с цим банком. Сподіваюсь на скорішу відповідь.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 квітня 2024, 10:38
Добрий день!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви та кожен Клієнт можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Ми надали Вам рекомендації в особисті повідомлення, які допоможуть у вирішені Вашого питання. Очікуємо на Вашу відповідь та будемо раді допомогти.
AndriiBeliaev 17 квітня 2024, 21:34
Перевищив ліміт 60 тис, надав підтвердження того що кошти мої і де я їх взяв, відмовили в обслуговуванні, на рахунку були кошти в районі 10к, сказали що 2−3 дні і кошти повернуть, вже пройшов тиждень коштів досі немає, підтримка лічить тим що очікуйте, але і зараз навіть тут під відгуком будуть вибачатись та скажуть чекати, що чекати і на який мені твої вибачення, поверніть кошти, надіслати по IBAN займає 30 сек
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 квітня 2024, 10:14
Приносимо вибачення за тривале очікування розв'язання Вашого питання.
Будемо вдячні, якщо надасте відповідь в особисті. Ми прагнемо детально розібрати Вашу ситуацію та допомогти 🍏

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝