×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Обман, непрофессиональная работа персонала
Банк здійснює свою діяльність відповідно до вимог Положення про структуру валютного ринку України, умови та порядок торгівлі іноземною валютою та банківськими металами на валютному ринку України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02.01.2019 N 1 (далі — Положення № 1).
Касир після перевірки може відмовити Вам в прийомі банкнот іноземної валюти, що має ознаки пошкодження, оскільки А-Банк на сьогодні не працює з банкнотами інкасо.
Відповідно до Постанови НБУ №76 «Про затвердження Змін до Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні» від 20.06.2023 р. банкноти обпалені, пропалені, трухлі (пошкоджені внаслідок тривалої дії вологи, різних рідин, хімікатів або з ознаками гниття), підпадають до критерію інкасо.
Коментарі (7)
Шахраї. Примусово утримують мої кошти.
Кто-то говорит, что деньги разблокируют в течении часа. Кто-то говорит, что в течении 3-х дней.
В поддержке нагло врут.
Не поздоровались при начале диалога. Максимально презрительно относятся к своим клиентам. Каждого сотрудника, который по моему мнению был не компетентный есть имя и табельный номер. Есть фото доказательства. При необходимости смогу их надать.
Банк удерживает мои 47 тысяч гривен и толком нечего обьяснить не может. Хотя изначально я дала все доказательства откуда эти деньги.Прошу вас обратить внимание и помочь.Я готова каждый день обновлять отзыв о том, какой это не хороший банк и пользоваться я им не собираюсь. Прошу принять меры к банку и помочь разобраться в ситуации.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику. На жаль, від Вас було отримано відмову.
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до Служби підтримки. Питання знаходиться в роботі. З Вами зв'яжуться наші Співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.
Коментарі (9)
Кредитний відділ. Толерантність і людяність
Коментарі (3)
Дуже вражена!
Коментарі (2)
Вдячність працівнику менеджеру по обслуговуванню клієнтів Пижек Богдані!
Коментарі (2)
Не выводят деньги
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.
Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вам надійде інформування від Банку.
Коментарі (4)
Заблокували карту за платіж який прийшов 1.5року тому
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Наші Спеціалісти зв'язували з Вами та надали детальну інформацію про подальші дії для вирішення Вашого питання.
Коментарі (5)
Заблокували карту без причини
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Кожна ситуація індивідуальна, безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
Вас інформували щодо необхідних для вирішення питання документів. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
Коментарі (5)
Операторы отличные
Коментарі (2)
Назар найкращий консультант
Коментарі (1)
Подяка Оператору
Коментарі (1)
Дякую за допомогу
Коментарі (1)
Обман чи помилка? Підводні камені депозитів та оплати частинами в А-БАНК
Три місяці тому я відкрив депозит. Хотів дізнатися, як зняти кошти без комісії, і з’ясувалося, що для цього потрібна жовта картка. Відкрив її, але не знайшов опцію для встановлення чи зміни картки для депозиту. Подумав, що після закінчення депозиту зможу вручну перевести кошти. Одночасно А-БАНК активно просував послугу «Оплата Частинами» у червні: скасування комісії, пільговий період, все виглядало чудово. Вирішив зробити подарунок дружині, скористався «Оплатою Частинами» з кредитного ліміту і планував сплатити наступного місяця через пільговий період.
24 червня депозит був зарахований на зелену картку і погасив кредитний ліміт, з якого взята «Оплата Частинами». Вийшло, що близько 20% депозиту «заморожені» до наступного місяця. Звернувся до підтримки, і з’ясувалося, що для зміни картки треба спочатку погодитись на пролонгацію, а потім відмовитися і вибрати картку. Це максимально неінтуїтивно. Залишив скаргу з цього приводу.
Потім посидів, подумав, плюнув і вирішив залишити окрему скаргу з описом усієї ситуації на ім'я голови правління, з вимогою переказати кошти на жовту картку та отримати офіційну відповідь згідно закону України «Про звернення громадян». Накидав текст і вирушив до боту в Telegram
І тут почались проблеми: оператор в Telegram, як виявилося пізніше, не зрозуміла, що від неї потрібно (зареєструвати нову заявку та надати номер), і замість уточнюючих питань зникла на півгодини. Потім я уточнив, чи є вже новий номер заявки, і виявилось, що весь цей час нічого не відбувалося, тому що з мого питання «вже є заявка». Погодьтеся, що вимога з поверненням коштів і скарга на неінтуїтивний спосіб вибору картки — це різні речі. В реєстрації нового звернення мені було відмовлено. Думаю, ну що це таке, годину «маринували» а на виході нічого, попросив надати порядковий номер чи інший ідентифікатор оператора для нової скарги ііііі мені ніхто його не повідомив 🤬 Телефонував окремо і залишив скаргу на оператора без ідентифікатору (до речі під час реєстрації уточнював чи ідентифікатори є і так, є індивідуальний номер для цього, що закріплений за оператором).
В цілому, базовий функціонал кредиток та дебетових карток не викликав питань, але депозити та контакт-центр — це щось. Не можу рекомендувати цей банк, хіба що ви вже знаєте всі нюанси і готові до можливих проблем.
Дякуємо за Ваш відгук та зворотній зв'язок! Ми б хотіли вибачитися за незручності, пов'язані з налаштуванням та користуванням Вашого депозитного рахунку та карткових продуктів. Хочемо зазначити, що кожен Клієнт має можливість керувати своїм депозитом через наш мобільний Застосунок Abank24, що дозволяє здійснювати операції швидко та зручно. У застосунку кнопка «Відмовитись від продовження» для строкових вкладів доступна з дня відкриття до закінчення вкладу. При відмові від продовження клієнт визначає рахунок для зарахування коштів після завершення депозиту. Ви обрали картку «Зелена», а картку «Жовта» було відкрито пізніше, і зміни рахунку не було здійснено. Тому кошти було зараховано на обраний вказаний Вами рахунок. До дня завершення депозиту Клієнт може змінити рахунок для отримання депозиту через Застосунок або при зверненні до відділення банку.
Ваше питання знаходиться на контролі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Коментарі (4)
А-банк
Написати коментар
Личное положительное впечатление об операторах службы 7776 — 88361 и 87635.
Недавно я столкнулся с неожиданной проблемой с использованием бесконтакной оплаты картами А-банка через Google Pay. После автообновления ПО смартфона оплата картами в Кошельке стала недоступна. Пытаясь решить этот вопрос разными способами мне попался один совет использования дополнительного приложения из Google Play. После его установки на экране появился сканер банковских карт. И я подумал, что это приложение таким образом вносит мою карту в Кошелёк. В результате Google просто списал с меня 75 грн за Pro версию. А через месяц пришло уведомление от А-банка об очередном платеже от Google. Это не была подписка, отписываться было не от чего. Это была покупка Prо версии. Результат — платёж и карту я заблокировал. А на её место (один счёт) я по совету поддержки приобрел карту АТБ от А-банка. Результат: не нужно срочно бежать и перевыпускать саму А-карту, деньги за АТБ-карту вернулись на счёт и теперь стали доступны многочисленные скидки на покупки, а сети АТБ.
Для обычного дилетанта да ещё и в возрасте мой вопрос оказался для меня проблемой. И в её решении квалифицированную помощь мне оказали две сотрудницы службы поддержки — операторы 88361 ТАНЯ и 87635 ЮЛЯ. Хочется отметить их работу за их владение ситуацией, понимание, терпение, умение выслушать клиента, предельно понятные объяснения и дистанционное руководство действиями клиента в голосовом режиме.
И ещё раз СПАСИБО службе 7776 за оперативную и квалифицированную помощь — операторам 88361 и 87635.
Написати коментар
Банк відмовив у користуванні, після зарахування коштів на рахунок ФОП
Нещодавно я відкрив рахунок ФОП в А-Банку. До мене звернувся клієнт, ми домовились про продаж йому дронів. Підписали договір, я виставив йому рахунок і він його оплатив. А вже через годину, як гроші зайшли мені на рахунок — Банк вирішив відмовити мені у користуванні без пояснень, без отримання документів від мене. Просто зупинили і все.
В свою чергу я відправив скан-копію договору та рахунків, згідно яких мені було зарахування. Відправив переписки з клієнтом, та все марно. Банк відмовив у користуванні а також відмовився повертати кошти готівкою в касі.
Так, тепер я повинен поставити дрони замовнику, проте не можу закупити їх через те що банк тримає кошти. Тому дрони у нашій країні довго їдуть на фронт, якщо звісно в даній ситуації вони взагалі заїдуть. Звісно зараз банк дасть відповідь розпочавши з того, що я читав умови обслуговування і можуть припинити обслуговування бо їм так захотілось. Проте ми живемо в умовах війни, і блокувати рахунок людей, які стараються допомогти нашій армії — це ганебний вчинок. Тим більш ганебний, якщо банк навіть не розібрався в ситуації яка склалась.
Тому якщо ви хочете відчути на собі халатність, дизмораль та проблеми — звертайтесь до А-Банку. Фахівці банку вам в цьому допоможуть.
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення перегляду не підлягає.
Банк вчора через месенджер, який Ви обирали в АБанк24, надіслав Вам відповідне рішення та запит документів для переказу залишків. Взяли Ваше питання на контроль та чекаємо від Вас документи, які необхідні для переказу залишків. По їх отриманню ми зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Коментарі (14)
Шахрайство
Нам дуже шкода, що у Вас сталася описана Вами ситуація. З метою безпеки коштів Клієнтів ми просимо ні в якому разі не надавати дані картки третім особам, у тому числі термін дії картки, cvv-код, пін-код, а також надіслані Банком паролі. Також в жодному випадку не радимо вказувати данні картки на підозрілих ресурсах. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки. На нашому сайті також можна ознайомитись із пам'яткою щодо використання банківських продуктів – https://a-bank.com.ua/security. Виконуючи всі Умови та правила Банку, а також вимоги безпеки Клієнти можуть бути впевнені в збереженні коштів на рахунку.
Відповідно до розділу 2.1.2. п.1.4 Умов та правил надання банківських послуг АТ «А-Банк»: «Операції, що здійснюються з використанням Платіжної картки, з введенням відповідного ПІН-коду або з введенням коду, наданого Банком в рамках технології 3DSecure, або операції, що здійснюються з використанням платіжної картки без введення ПІН-коду, або з використанням реквізитів платіжної картки, або з використанням аутентифікаційних даних, у тому числі в Мобільному додатку, — визнаються підтвердженими Клієнтом та ініційованими ним власноруч».
Також зазначаємо, що п. 5.5. визначає, що держатель картки несе відповідальність за всі операції, що супроводжуються авторизацією, до моменту звернення держателя картки в Банк і повідомлення про блокування коштів на картрахунку і за всі операції, які не супроводжуються авторизацією, до моменту постановки картки в СТОП-ЛИСТ платіжною системою.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk
Зобов'язання за заборгованість на рахунку Клієнта покладаються на Клієнта і визнання заборгованості недійсною можливе за рішенням суду після проведення розслідування.
Щодо Вашої ситуації наші Спеціалісти детально перевірили всю інформацію та надали рекомендації за підсумком перевірки.
Наш Банк буде радий сприянню у вирішенні цієї ситуації та надасть усі необхідні відповіді на офіційні запити з боку правоохоронних органів, які зможуть допомогти у розслідуванні.
Коментарі (3)
Услуги АБанка
Коментарі (1)
Ужасное обслуживание
Дякуємо за Ваш відгук і приносимо вибачення за неприємний досвід, який Ви отримали у нашому відділенні.
Ми перевірили ситуацію, яка виникла в відділенні, та зазначаємо, що не виявили хамства зі сторони працівника. Хочемо пояснити, що деякі операції потребують завершення в касі після звернення до спеціаліста з обслуговування, як і сталося цього разу при Вашому візиті до відділення. До Вас звернувся спеціаліст, перепитавши, яку операцію Ви бажаєте здійснити, щоб за можливості Вам міг допомогти інший співробітник. Одразу після завершення операції в касі, Вам надали послуги наші співробітники та провели бажану операцію.
Це може створювати враження, що Клієнти обслуговуються позачергово, але це необхідна частина процесу, щоб забезпечити точність і швидкість фінансових операцій. Ми розуміємо, що це може створювати незручності, і працюємо над тим, щоб мінімізувати час очікування для всіх наших Клієнтів.
Ми дуже цінуємо Ваш зворотній зв'язок та зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Коментарі (1)
Банк заблочит карту даже за 300 грн.
Вторая ситуация с Абанком произошла достаточная странная.
С меня списали 2 раза средства за покупку в оффлайн магазине АТБ, и это не проблема АТБ, а самого банка, вопрос и ситуацию передали специалисту, но ни ответа ни привета, сумма там маленькая, но все же если б это произошло при покупке более дорогостоящего было бы более обидно.
Вывод один: банк может заблокировать средства без причины и разорвать с вами договор из-за малейших сумм, поддержка не факт что вам поможет.
Вердикт: банк ни рыба, ни мясо.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. Відповідно пункту 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку. Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами.
Всі питання були вирішені раніше. Залишки з Ваших рахунків було успішно отримано Вами.
Коментарі (2)