Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
AntonDneprukr 28 червня 2024, 12:28
25 июня супруга получала перевод в отделении, а Банка по адресу г. Днепр, ж/м Тополя-2, 28 корп. 6. перевод был в долларах на сумму чуть больше 900$. получила без проблем, тут же в кассе обменяла 400$, 500 оставшихся положила в кошелек и ушла. Прошло два дня и 27 июня для непредвиденных расходов потребовалось сдать еще 500$. естественно она идет в то же отделение банка, достает ИХ ЖЕ, выданные ей два дня назад 500$ и хочет сдать. и тут начинается. Вот, в ультрафиолете купюры светятся, какие -то цяточки, точки. мы не возьмем. представьте ее изумление, когда ей это рассказывают те же люди, которые выдали ей эти же купюры и принимали 4 из них на два дня ранее назад! Она растерялась, они пытались ей тыкать постановление НБУ. Она расстроилась и ушла. Но тут же, буквально за углом сдала эти 500 $ в Приват банке даже без намека на какие-нибудь вопросы! НЕУВАЖАЕМЫЙЦ, А банк. Я знаю эту постанову НБУ наизусть. Вы ОБЯЗАНЫ принять купюры. даже на Инкассо вы принимаете, если пятна, видимые в ультафиолете покрывают более 50% купюры, чего и близко не было! вывод — отвратительный банк. Мы закрыли все счета в нем, все карточки и даже аннулировали страховку, которая была оформлена через них. Никому не советую. жалоба в НБУ на их действия будет обязательно
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 червня 2024, 16:42
Доброго дня!

Банк здійснює свою діяльність відповідно до вимог Положення про структуру валютного ринку України, умови та порядок торгівлі іноземною валютою та банківськими металами на валютному ринку України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02.01.2019 N 1 (далі — Положення № 1).
Касир після перевірки може відмовити Вам в прийомі банкнот іноземної валюти, що має ознаки пошкодження, оскільки А-Банк на сьогодні не працює з банкнотами інкасо.

Відповідно до Постанови НБУ №76 «Про затвердження Змін до Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні» від 20.06.2023 р. банкноти обпалені, пропалені, трухлі (пошкоджені внаслідок тривалої дії вологи, різних рідин, хімікатів або з ознаками гниття), підпадають до критерію інкасо.
Проблема вирішена
Сніжана Демченко 27 червня 2024, 16:54
Здравствуйте. Я очень расстроена не компетентными сотрудниками банка. К тому же банк удерживает мои средства и объяснить не может по какой причине это происходит. Говорят, что нужно подождать 3 дня. Но сегодня уже 5 день.Никаких прогрессов в работе банка не вижу, потому что каждый день говорят одно и тоже.
Кто-то говорит, что деньги разблокируют в течении часа. Кто-то говорит, что в течении 3-х дней.
В поддержке нагло врут.
Не поздоровались при начале диалога. Максимально презрительно относятся к своим клиентам. Каждого сотрудника, который по моему мнению был не компетентный есть имя и табельный номер. Есть фото доказательства. При необходимости смогу их надать.

Банк удерживает мои 47 тысяч гривен и толком нечего обьяснить не может. Хотя изначально я дала все доказательства откуда эти деньги.Прошу вас обратить внимание и помочь.Я готова каждый день обновлять отзыв о том, какой это не хороший банк и пользоваться я им не собираюсь. Прошу принять меры к банку и помочь разобраться в ситуации.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 червня 2024, 17:36
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику. На жаль, від Вас було отримано відмову.

Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до Служби підтримки. Питання знаходиться в роботі. З Вами зв'яжуться наші Співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.
PhoenixK 27 червня 2024, 14:41
Дякую щиро за роботу вашого кредитного відділу. А- Банк виявився одним з тих, хто знайомий з поняттями «діалогу»,«взаєморозуміння«,»компромісу»,«толерантності" і «людяності». З початком 2022го року моя фінансова ситуація різко погіршилась і кардинально змінились життєві обставини. На фоні всього цього не було можливості вносити щомісячні платежі по кредиту, як раніше…Але завдяки адекватним і дуууже для мене лояльним пропозиціям від банку я змогла, абсолютно комфортними для мене платежами, закрити кредитну історію з банком. Щиро і від усього серця дякую за розуміння і вміння йти назустріч. Бажаю усього найкращого!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 червня 2024, 16:16
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти 🤗🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kristina93t 26 червня 2024, 23:47
Добрий день. Я не є клієнтом банку, але я в захваті від працівників та зворотнього звʼязку. Сталася неприємна ситуація, і я стала жертвою шахрайства в інстаграмі. Перевела кошти на карту, але, на жаль, не отримала товар. Одразу подала скаргу в банк, сказала реквізити отримувача і, чесно, нічого вже не чекала. Змирилася з тим, що просто подарувала гроші. Через днів 5, мені зателефонував представник А-банку, з новиною, що вони готові повернути кошти! Від мене треба просто реквізити мого банку. Через 3 дні гроші в повній мірі були повернені на мій рахунок. Безмежно дякую представникам А-банку! Дуже приємно вражена!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 червня 2024, 8:34
Дякуємо за відгук! Завжди раді допомогти💚
Тетяна Когорець 26 червня 2024, 14:19
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександра Архипенка, 8
24 години на добу завжди на зв‘язку, я дуже вдячна Богдані за її професіоналізм у вирішенні складних моменті роботи.Користуюся послугами банку більше 3 років Богдана Пижек сама мені написала у вайбер що вона мій менеджер і якщо щось стається що я можу в любий час звернутися до неї за допомогою.І таких моментів було безліч в любий час доби вона завжди була на зв’язку і вирішувала моє питання. Але останній випадок її професіоналізму мене дуже вразив: Я купую страхівку на машину в додатку, А Банку Зелена карту приїжаємо на митницю місяць назад це був вихідний день я захожу в додатк, а страхівка не відкривається, звоню до Кол-центру об‘ясняю ситуацію вони мені кажуть що ми розберемося і Вам зателефонують.Проходить година ніхто не звонить, вимушена була написати Богдані.Богдана за 15 хв все вирішила позвонила на пряму в страхову компанію мені виписали нову зелену карту і ми добре пройшли митний контроль.А Кол-центр ще розбірався 3 години але нічого і не вірішили.Дякую Богдані Пижек за її професіональні навики в кризисних ситуаціях.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 червня 2024, 18:38
Дякуємо за відгук та за зворотний зв'язок щодо Вашої ситуації. Нам приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника! Ми детально перевірили Ваші звернення до нашої Служби підтримки. Хочемо зазначити що Спеціалісти, зі своєї сторони, робили все можливе для швидшого вирішення ситуації, питання було на контролі. Тривалий час зайняв зв'язок зі страховою компанією для усунення складності, яка виникла при формуванні документа з полісом. Нам шкода що у Вас виникла думка, що питання не вирішувалось. Раді, що питання наразі вирішено та дякуємо за розуміння. Будемо раді отримувати від Вас надалі лише найвищі оцінки! 🍏😊
Аміна Курись 25 червня 2024, 12:55
Может тут мне помогут решить вопрос, пользовалась а-банком, на счет зашли деньги по айбану, и попросили предоставить происхождение средств, я предоставила им не подошло что-то, и они отказали в обслуживании, сказали заполнить договор о расторжении, я написала и до сих пор не выводят мне средства, а в службе поддержки постоянно постоянно говорят заявка в работе, может тут мне помогут ускорить процесс вывода средств с моего счета, буду благодарна
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2024, 13:49
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.

Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вам надійде інформування від Банку.
Проблема вирішена
Сергій Смашний 25 червня 2024, 10:45
Відділення за адресою: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
Заблокували карту за платіж який був 1.5 року попросили надати документи за платіж я надав з поліції що вони і попросили і сказали що розблокують, но далі вони начали придумувати нові документи щоби я надав квитанцію цих платежів звідки буде в мене квитанція спустя 1.5року я ці кошти на той час дав людині готівкою, а вона мені скинула на карту і в мене з цьой людиною більше звʼязку немає тоді був сильний дефіцит з готівкою ні де її почті не було і в банкоматах також і спустя 1.5року банк захотів зробити перевірку платежів тільки прийшли моя лічна зарплата і карту сразу заблокували
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2024, 12:02
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.

Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наші Спеціалісти зв'язували з Вами та надали детальну інформацію про подальші дії для вирішення Вашого питання.
Ярослав Синявський 25 червня 2024, 7:13
Заблокували карту без причини на рахунку 17000 грн, людина мені відправили 30 грн за довгий час і вони зразу заблокували картку
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2024, 9:58
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Кожна ситуація індивідуальна, безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Вас інформували щодо необхідних для вирішення питання документів. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Константин Шостак 25 червня 2024, 5:42
Квалифицированные операторы! Андрей и Татьяна! Очень быстро! Понятно всё Объяснили! Побольше таких работников в обслуживании Абанка! Слава Украине!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2024, 10:15
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів. Героям Слава 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
carplusgg 25 червня 2024, 0:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 122
Один з найкращих банків, раджу всім, а персонал який там працює взагалі на вищому рівні!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2024, 10:12
Дякуємо за теплі слова 🤗💚
Ruuus123 24 червня 2024, 23:33
Відкрив карту з однією ціллю — отримувати перекази та відправляти їх. Але оскільки вперше користувався цим банком та додатком — зателефонував до контакт центру. Слухавку взяв Олександр 88 259. Дуже оперативно, чітко, без слів паразитів таких як ее, уу, аа)) відповів по всих продуктах банку що мене цікавили. Коли у людини чітко та грамотно поставлена мова, без запинок — приємно спілкуватись. Крім того Олександр не путався в продуктах банку та відповідав одразу, як справжній фахівець. Не розумію тільки чому він працює в нічний час)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2024, 10:10
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти 🤗🍏
Alanvika 24 червня 2024, 13:27
Дякуючи працівникам А-банку, останньою хто зі мною спілкувалася була Анна, мені повернули кошти які я перерахувала на чужу картку. Все вислухали, надали рекомендації, і вирішили проблему хоча я і не являюся клієнтом, за що дуже вдячна. Мирного неба💛💙
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 червня 2024, 15:13
Завжди раді допомогти💚
Проблема вирішена
deviljindante 24 червня 2024, 11:48
Раніше, коли я користувався зеленою карткою як дебетовою, ніяких проблем не виникало. Сучасний банк з сучасними можливостями. Але, як виявилося, це було до першої непередбаченої ситуації (принаймні у моєму випадку).

Три місяці тому я відкрив депозит. Хотів дізнатися, як зняти кошти без комісії, і з’ясувалося, що для цього потрібна жовта картка. Відкрив її, але не знайшов опцію для встановлення чи зміни картки для депозиту. Подумав, що після закінчення депозиту зможу вручну перевести кошти. Одночасно А-БАНК активно просував послугу «Оплата Частинами» у червні: скасування комісії, пільговий період, все виглядало чудово. Вирішив зробити подарунок дружині, скористався «Оплатою Частинами» з кредитного ліміту і планував сплатити наступного місяця через пільговий період.

24 червня депозит був зарахований на зелену картку і погасив кредитний ліміт, з якого взята «Оплата Частинами». Вийшло, що близько 20% депозиту «заморожені» до наступного місяця. Звернувся до підтримки, і з’ясувалося, що для зміни картки треба спочатку погодитись на пролонгацію, а потім відмовитися і вибрати картку. Це максимально неінтуїтивно. Залишив скаргу з цього приводу.

Потім посидів, подумав, плюнув і вирішив залишити окрему скаргу з описом усієї ситуації на ім'я голови правління, з вимогою переказати кошти на жовту картку та отримати офіційну відповідь згідно закону України «Про звернення громадян». Накидав текст і вирушив до боту в Telegram
І тут почались проблеми: оператор в Telegram, як виявилося пізніше, не зрозуміла, що від неї потрібно (зареєструвати нову заявку та надати номер), і замість уточнюючих питань зникла на півгодини. Потім я уточнив, чи є вже новий номер заявки, і виявилось, що весь цей час нічого не відбувалося, тому що з мого питання «вже є заявка». Погодьтеся, що вимога з поверненням коштів і скарга на неінтуїтивний спосіб вибору картки — це різні речі. В реєстрації нового звернення мені було відмовлено. Думаю, ну що це таке, годину «маринували» а на виході нічого, попросив надати порядковий номер чи інший ідентифікатор оператора для нової скарги ііііі мені ніхто його не повідомив 🤬 Телефонував окремо і залишив скаргу на оператора без ідентифікатору (до речі під час реєстрації уточнював чи ідентифікатори є і так, є індивідуальний номер для цього, що закріплений за оператором).

В цілому, базовий функціонал кредиток та дебетових карток не викликав питань, але депозити та контакт-центр — це щось. Не можу рекомендувати цей банк, хіба що ви вже знаєте всі нюанси і готові до можливих проблем.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 червня 2024, 15:12
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук та зворотній зв'язок! Ми б хотіли вибачитися за незручності, пов'язані з налаштуванням та користуванням Вашого депозитного рахунку та карткових продуктів. Хочемо зазначити, що кожен Клієнт має можливість керувати своїм депозитом через наш мобільний Застосунок Abank24, що дозволяє здійснювати операції швидко та зручно. У застосунку кнопка «Відмовитись від продовження» для строкових вкладів доступна з дня відкриття до закінчення вкладу. При відмові від продовження клієнт визначає рахунок для зарахування коштів після завершення депозиту. Ви обрали картку «Зелена», а картку «Жовта» було відкрито пізніше, і зміни рахунку не було здійснено. Тому кошти було зараховано на обраний вказаний Вами рахунок. До дня завершення депозиту Клієнт може змінити рахунок для отримання депозиту через Застосунок або при зверненні до відділення банку.

Ваше питання знаходиться на контролі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Полезный комментарий
deviljindante 24 червня 2024, 18:08
Надали зворотній зв’язок, проблеми вирішено. Дякую співробітникам за допомогу!
Lena985 23 червня 2024, 11:39
Стала клієнтом банку близько року тому. Станом на сьогодні дуже задоволена послугами та сервісом. Можливість сплачувати комунальні послуги і поповнювати мобільний телефон без комісії. Дуже зручно також переказувати кошти як за номером карти так і телефону. Кредитний ліміт і пільговий період, який дає можливість розрахувати свої платежі. Особисто для мене ПРИЄМНИМ БОНУСОМ Є РОЗСТРОЧКА НА ВИТРАТИ (готівковий кредит з мінімальною відсотковою ставкою). Оплата частинами на покупки дає змогу купувати товари і економити одночасно (діє постійний кешбек)! Сподіваюся що надалі перелік послуг буде ще більше. Щиро дякую за сервіс. Бажаю колективу А-банку вдячних клієнтів, злагодженої роботи колективу і процвітання.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 червня 2024, 11:46
Дякуємо за Ваш відгук! Ми раді, що Ви задоволені нашими послугами та сервісом. Ваші слова надихають нас працювати ще краще. Обіцяємо і надалі розширювати перелік наших послуг💚
homogsv 22 червня 2024, 23:33
Я обычный клиент А-банка из Днепра и являюсь его клиентом уже много лет. Работой самого банка, его сотрудников и службы поддержки я весьма доволен.

Недавно я столкнулся с неожиданной проблемой с использованием бесконтакной оплаты картами А-банка через Google Pay. После автообновления ПО смартфона оплата картами в Кошельке стала недоступна. Пытаясь решить этот вопрос разными способами мне попался один совет использования дополнительного приложения из Google Play. После его установки на экране появился сканер банковских карт. И я подумал, что это приложение таким образом вносит мою карту в Кошелёк. В результате Google просто списал с меня 75 грн за Pro версию. А через месяц пришло уведомление от А-банка об очередном платеже от Google. Это не была подписка, отписываться было не от чего. Это была покупка Prо версии. Результат — платёж и карту я заблокировал. А на её место (один счёт) я по совету поддержки приобрел карту АТБ от А-банка. Результат: не нужно срочно бежать и перевыпускать саму А-карту, деньги за АТБ-карту вернулись на счёт и теперь стали доступны многочисленные скидки на покупки, а сети АТБ.

Для обычного дилетанта да ещё и в возрасте мой вопрос оказался для меня проблемой. И в её решении квалифицированную помощь мне оказали две сотрудницы службы поддержки — операторы 88361 ТАНЯ и 87635 ЮЛЯ. Хочется отметить их работу за их владение ситуацией, понимание, терпение, умение выслушать клиента, предельно понятные объяснения и дистанционное руководство действиями клиента в голосовом режиме.

И ещё раз СПАСИБО службе 7776 за оперативную и квалифицированную помощь — операторам 88361 и 87635.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 червня 2024, 8:42
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів 🤗🍏
JonnyLimony 22 червня 2024, 10:35
Я з багатодітної сім'ї, в нашій сім'ї 10 дітей. 5 з нас військові і захищають нашу країну з перших днів повномасштабного вторгнення. Я волонтер і також проводжу продаж дронів для військових, і всіх потребуючих по нижчих цінах, ніж на ринку.

Нещодавно я відкрив рахунок ФОП в А-Банку. До мене звернувся клієнт, ми домовились про продаж йому дронів. Підписали договір, я виставив йому рахунок і він його оплатив. А вже через годину, як гроші зайшли мені на рахунок — Банк вирішив відмовити мені у користуванні без пояснень, без отримання документів від мене. Просто зупинили і все.

В свою чергу я відправив скан-копію договору та рахунків, згідно яких мені було зарахування. Відправив переписки з клієнтом, та все марно. Банк відмовив у користуванні а також відмовився повертати кошти готівкою в касі.

Так, тепер я повинен поставити дрони замовнику, проте не можу закупити їх через те що банк тримає кошти. Тому дрони у нашій країні довго їдуть на фронт, якщо звісно в даній ситуації вони взагалі заїдуть. Звісно зараз банк дасть відповідь розпочавши з того, що я читав умови обслуговування і можуть припинити обслуговування бо їм так захотілось. Проте ми живемо в умовах війни, і блокувати рахунок людей, які стараються допомогти нашій армії — це ганебний вчинок. Тим більш ганебний, якщо банк навіть не розібрався в ситуації яка склалась.

Тому якщо ви хочете відчути на собі халатність, дизмораль та проблеми — звертайтесь до А-Банку. Фахівці банку вам в цьому допоможуть.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 червня 2024, 14:27
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Рішення перегляду не підлягає.

Банк вчора через месенджер, який Ви обирали в АБанк24, надіслав Вам відповідне рішення та запит документів для переказу залишків. Взяли Ваше питання на контроль та чекаємо від Вас документи, які необхідні для переказу залишків. По їх отриманню ми зробимо все можливе для скорішого вирішення.
YuLiiaKondratei 21 червня 2024, 19:08
моей картки, без мого відома була проведена транзакція через інтернет за суму 55 116 гр. Ця транзакція була за кошти кредитної лінії банку. Оплатили готель в США. Я наразі не маю візи до США та проживаю на території Німеччини. Свою фізичну карту я не втрачала та дані картки нікому не вказувала, особливо пін код. Транзакція була проведена 17.06.24, помітила я це лише 20.06.24. бо ніякого повідомлення не отримувала та нічого не погоджувала. Кошти були списані прям точно на сумну кредитного ліміту, отже шахраї мали доступ до мого рахунку, можливо це були співробітники банку. Наразі банк хоче, щоб я оплатила цю заборгованість, можливо це їм було вигідно, бо це не мої власні кошти, а кредитні. Тримати власні кошти на рахунках цього банку не безпечно.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 червня 2024, 20:11
Добрий день!

Нам дуже шкода, що у Вас сталася описана Вами ситуація. З метою безпеки коштів Клієнтів ми просимо ні в якому разі не надавати дані картки третім особам, у тому числі термін дії картки, cvv-код, пін-код, а також надіслані Банком паролі. Також в жодному випадку не радимо вказувати данні картки на підозрілих ресурсах. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки. На нашому сайті також можна ознайомитись із пам'яткою щодо використання банківських продуктів – https://a-bank.com.ua/security. Виконуючи всі Умови та правила Банку, а також вимоги безпеки Клієнти можуть бути впевнені в збереженні коштів на рахунку.

Відповідно до розділу 2.1.2. п.1.4 Умов та правил надання банківських послуг АТ «А-Банк»: «Операції, що здійснюються з використанням Платіжної картки, з введенням відповідного ПІН-коду або з введенням коду, наданого Банком в рамках технології 3DSecure, або операції, що здійснюються з використанням платіжної картки без введення ПІН-коду, або з використанням реквізитів платіжної картки, або з використанням аутентифікаційних даних, у тому числі в Мобільному додатку, — визнаються підтвердженими Клієнтом та ініційованими ним власноруч».

Також зазначаємо, що п. 5.5. визначає, що держатель картки несе відповідальність за всі операції, що супроводжуються авторизацією, до моменту звернення держателя картки в Банк і повідомлення про блокування коштів на картрахунку і за всі операції, які не супроводжуються авторизацією, до моменту постановки картки в СТОП-ЛИСТ платіжною системою.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk

Зобов'язання за заборгованість на рахунку Клієнта покладаються на Клієнта і визнання заборгованості недійсною можливе за рішенням суду після проведення розслідування.

Щодо Вашої ситуації наші Спеціалісти детально перевірили всю інформацію та надали рекомендації за підсумком перевірки.

Наш Банк буде радий сприянню у вирішенні цієї ситуації та надасть усі необхідні відповіді на офіційні запити з боку правоохоронних органів, які зможуть допомогти у розслідуванні.
Я совсем недавно стала клиентом АБанка, но приятно удивлена его работой, много новшеств, которые облегчают взаимное полезное сотрудничество. Быстрая качественная помощь, понимание клиента и терпеливое обслуживание до полного удовлетворения клиента. Новшества позволяющие облегчить погашение задолженности по кредиту и полное доверие между банком и клиентом. Я очень благодарна работникам АБанка за помощь с аннулированием кредитных задолженностей в других банках и в очень удобных условиях получения кредитных средств! Благодарю за вашу помощь и поддержку!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 червня 2024, 10:11
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили нашу роботу. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема вирішена
Катерина Колесник 20 червня 2024, 9:56
Ужасное отношение к клиентам. Ты можешь сидеть в очереди в кассу, но сотрудники будут «своих» проводить без очереди. Присутствует хамство, испорчено настроение на весь день. Если хотите получить ужасное обслуживание, приходите в это отделение. Для меня самое ужасное, когда ты сидишь в очереди, а тебя двигают назад.
абанк
Відповідь банку
21 червня 2024, 9:58
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук і приносимо вибачення за неприємний досвід, який Ви отримали у нашому відділенні.

Ми перевірили ситуацію, яка виникла в відділенні, та зазначаємо, що не виявили хамства зі сторони працівника. Хочемо пояснити, що деякі операції потребують завершення в касі після звернення до спеціаліста з обслуговування, як і сталося цього разу при Вашому візиті до відділення. До Вас звернувся спеціаліст, перепитавши, яку операцію Ви бажаєте здійснити, щоб за можливості Вам міг допомогти інший співробітник. Одразу після завершення операції в касі, Вам надали послуги наші співробітники та провели бажану операцію.

Це може створювати враження, що Клієнти обслуговуються позачергово, але це необхідна частина процесу, щоб забезпечити точність і швидкість фінансових операцій. Ми розуміємо, що це може створювати незручності, і працюємо над тим, щоб мінімізувати час очікування для всіх наших Клієнтів.

Ми дуже цінуємо Ваш зворотній зв'язок та зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
alexiassoa 19 червня 2024, 1:49
Банк заблочил мне карту сразу же после платежа в размере 300 гривен, карл 300 гривен🤣. самое интересное началось потом! Спрашиваю в чем же дело? Попросили происхождения средств, скинул абсолютно всю информацию которую они попросили им на почту, написали ждите, жду жду жду. Чуть позднее прилетает мне сообщение от самого приложения Абанк24 «Ваша карта разблокирована» думаю на радостях переведу эти несчастные 300 гривен в более надежный банк, но нет. Карта оказывается не разблокирована вовсе! Пишу в поддержку с целью уточнить как это понимать? На что поступает ответ: «Кто вам ее разблокировал и когда?» Честно говоря ответ будто сотрудник сидит на зоне и сам не понимает где работает. Миллион каверзных вопросов, и после чего приходит сообщение от оператора что к сожалению банк решил разорвать со мной договор без объяснения причин (понятное дело что это прописано в регламенте банка, но все же бред) Единственное что порадовало так сотрудница банка в Днепре которая буквально за 2 минуты закрыла мне окончательно счет, и в кассе я забрал эти несчастные 300 грн.

Вторая ситуация с Абанком произошла достаточная странная.

С меня списали 2 раза средства за покупку в оффлайн магазине АТБ, и это не проблема АТБ, а самого банка, вопрос и ситуацию передали специалисту, но ни ответа ни привета, сумма там маленькая, но все же если б это произошло при покупке более дорогостоящего было бы более обидно.

Вывод один: банк может заблокировать средства без причины и разорвать с вами договор из-за малейших сумм, поддержка не факт что вам поможет.

Вердикт: банк ни рыба, ни мясо.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 червня 2024, 9:47
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. Відповідно пункту 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку. Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами.

Всі питання були вирішені раніше. Залишки з Ваших рахунків було успішно отримано Вами.
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝