Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Volidol 18 травня 2024, 14:38
Абанк заблокировали карту, дали отказ в обслуживании. Я позвонил по телефону уточнить, что делать и как быть. А-банк по телефону сказали, сообщите в чат, вам помогут вывести деньги онлайн, пишу в чат, мне сразу банк мошенников отвечает — мы не можем вывести онлайн, только в отделение банка. Украли деньги и просто не отдают их. Я нахожусь далеко за границей, чтобы получить свои 20 тысяч, я должен 50 потратить на билет. Не рекомендую использовать данный банк. Буду каждый день обновлять отзыв для решение данного вопроса.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 травня 2024, 18:42
Добрий день!

Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

На жаль, нам не вдалось з Вами зв'язатись для уточнення деталей щодо даного питання. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від наших Співробітників.
Проблема вирішена
Ольга Бойчук 17 травня 2024, 14:57
Здравствуйте. Хотела бы написать отзыв на банк.
Не могут решить мой вопрос. Заморозили мои деньги и говорят, что нужно будет 5600 вернуть не понимаю за что. Я позычила человеку деньги. Он вернул мне сумму которую и договаривались.
Банк ответа не дает, кормит, что вопрос будет решен в течении 3-х дней, хотя прошло уже 10−14 дней.
Я им пишу, что хочу вывести деньги. За что я кому должна возвращать деньги я не понимаю. И почему я не могу пользоваться своими средствами мне так никто нечего и не объяснил.
Прошу принять мой отзыв не за травлю на банк, а просьбу о помощи. Потому что в деньгах я нуждаюсь своих. У меня друг служит и нужно ему помочь деньгами. А из-за того, что банк не дает мои деньги его жизнь в опасности. Потому что у него старая плитоноска.
Прошу вас помочь мне решить в короткие сроки вопрос с банком. Потому что обещали 3 дня, а прошло уже до 2-х недель времени.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 травня 2024, 17:01
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Кожна ситуація індивідуальна, безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Вас інформували щодо необхідних для вирішення питання документів. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
Qwerty1999 17 травня 2024, 9:23
Відділення за адресою: Харків, вул. Героїв Праці, 34
Хочу выразить огромную и искреннюю благодарность всем сотрудникам А-Банка,
которые в такое непростое время для всех жителей города Харькова, несмотря
на обстрелы и воздушные тревоги, продолжают оказывать банковские услуги.
Отдельно хочу отметить женский коллектив отделения А-Банка по адресу
ул. Героев Труда, 34 — ваша благожелательность, спокойствие и выдержка
в таких непростых условиях вселяют оптимизм и надежду на лучшее.
Спасибо, что относитесь с пониманием и не отказываете клиентам других
укрбанков, чьи отделения закрыты во время воздушных тревог.
Когда в пешеходной близости закрыты отделения Приватбанка, Ощадбанка,
Райффайзен, Укргазбанка и Сенс-банка — вы чуть ли не единственные
продолжаете работу по оказанию всего комплекса банковских услуг
нашему многострадальному населению города Харькова.
Ещё раз огромное человеческое СПАСИБО!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 травня 2024, 11:00
Дякуємо за високу оцінку та відгук! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! Завжди раді допомогти та будемо раді бачити зонову Вас у наших відділеннях! 🍏😊
Vadimkah 16 травня 2024, 12:03
Не смог сформировать в приложении выписку по закончившимся депозитам.Позвонил в поддержку и на следующий день получил выписку в телеграм.За ним сутки мне приходило несколько раз сообщение, что не переживайте мы помним.Очень хорошее обслуживание.Спасибо большое банку за заботу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 травня 2024, 12:42
Добрий день!
Ми вдячні Вам за високу оцінку і теплі слова в адрес наших Співробітників. Вони справжні професіонали своєї справи, які завжди раді допомогти Клієнту 🍏💚
Проблема вирішена
Євген Заруба 16 травня 2024, 2:14
Банк відмовив в обслуговуванні на підставі фінансового моніторингу. Хоча докази звідки кошти, я надав, але всеодно відмовили. Після повідомлення мені причини, я здивувався, адже банк не має права в чомусь звинувачувати без рішення суду. Але я з цим змирився, оскільки немає сенсу бавитись з банком та неадекватною службою підтримки, яка не дає відповіді на питання, а також надсилає заготовлений листок, де вказано причину закриття, але жодних даних про особу в документі не сказано. Банк самовільно розірвав відносини. Не раджу співпрацювати. На даний момент, підтримка не дає можливість вивести кошти, просить, щоб я відкрив рахунок в іншому банку. Але я не збираюсь відкривати інший банк, адже а-банк не правомірно завершив відносини і неправомірно зараз утримує кошти. Складається враження, що в даному банку до клієнтів ставляться, як до бовдурів!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 травня 2024, 10:21
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банк може прийняти рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Банк вже до цього надсилав Вам попередження з проханням не використовувати картку на сервісах пов'язаних з криптовалютою.

У зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, а при проведенні поточних операцій не дотримуються вимоги ст. 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів», а саме, не виконується правило щоб усі перекази супроводжувалися:
1) інформацією про платника (ініціатора переказу);
2) інформацією про отримувача переказу коштів; проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ.

Банк в жодному разі не утримує Ваші кошти. Наші Спеціалісти одразу проінформували Вас щодо необхідних документів для переказу Ваших залишків. Очікувати документи від Вас, по отриманню зробимо все можливе для скорішого переказу коштів.
ROTSHILD 14 травня 2024, 20:09
Ну що ж залишаю і тут свій негативний відгук про банк: «А Банк» Обслуговування в банку настільки абсурдне що далі нікуди, така ситуація що мені розірвали контракт і заблокували рахунки просто: «НІ ЗА ЩО» Просто такий ор що такі банки існують, позор просто😂 саме головне що я писав дзвонив і чекав пояснення через що заблокували, ніхто нічого не знає😂 боже аххаха, потім якийсь сотрудник мені скидає карточку на якій просто не пояснення про блок. а «Повітря» просто пустота, написали за відмивання грошей і поставки зброї😂 Банк створив просто довідку про блок. З «Повітрям» ось так то ставляться до клієнтів. Що дають блок. ні за що. Ну що можу сказати, я буду добиватись закриття цього банку оскільки він не придатний до користування.)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 травня 2024, 10:48
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0989920522 14 травня 2024, 11:35
Я дуже вдячна операторам молодці велике дякую Вам.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 травня 2024, 12:29
Дякуємо за високу оцінку та відгук, завжди раді допомогти! 🍏😊
Проблема вирішена
Katie25 14 травня 2024, 0:07
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Левка Лук'яненка, 21
3 місяці чекала на виплату соціальної допомоги на дітей як одинокій мамі. В квітні ПриватБанк відмовив в обслуговуванні без пояснень. Змінила реквізити в ЦНАПі того ж дня (!), але гроші всеодно надійшли в ПриватБанк через 3 тижні, а не на вказаний новий рахунок.
В ЦНАПі, де оформлювала, відправили розбиратися в банк, адже вони виплату зробили та нічим більше допомогти за їх розумінням не можуть. В ПриватБанку сказали надати реквізити іншого банку для перерахування виплати. Надала IBAN рахунку в А-банку. Ввечері того ж дня гроші було зараховано, але через 2 секунди (!!) рахунок заблокували та відмовили в обслуговуванні. Телефонувала на гарячу лінію щодо прояснення причин блокування, адже є підтвердження, що ці гроші — соціальні виплати за 3!!! Місяці. Писала в службу підтримки на вайбер.
В А-банку на це не зважають, та відмовляють віддати мені ці кошти, надані державою як допомога на утримання дітей, готівкою, бо більше не хочу щоб гроші й далі ходили по банках. Дітей треба годувати кожен день.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 травня 2024, 8:53
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми взяли Ваше питання на контроль та вже відправили Вам в особисті повідомлення детальну інструкцію, щоб Ви отримали залишок коштів. Будемо раді допомогти.
xo4y 13 травня 2024, 16:32
7го травня прокинувся від того що з валютного рахунку знялись кошти у сумі 27.57 USD. Кошти знялись без підтверження. Звязувався з операторами банку сказали що була офомлена підписка в мене на цей ресурс й треба видалити підписку з застосунку. Подивися у застосунку ніякої підписки не було. Подивився свої платежі й так дійсно був у мене платіж по даному ресурсу 19го березня який я підтверджую. Але добре, якщо це підписка то цьому кошти знялись аж 7го травня, на той ресурс, який зняв кошти без підтвердження я точно не підписувався. Була заява на шахрайство так мені порадили:
-Заявка опрацьована спеціалістом. Надано рекомендації: в жодному разі не розголошуйте дані картки та паролі входу в мобільний додаток.
Намагався зробити заявку в кібер поліцію на шахрайство й там потрібно знати рахунок на який кошти перевелись, в платіжці цього нема, у операторів відповідь:
-відсутня інформація
На всі мої питання зарах відсутня інформація. Сказали що банк робить усе щоб повернути кошти. Питаю що саме вже зробили відповідь:
-відсутня інформація щодо цього
Це як так
Вважаю це серйозне порушення безпеки банку коли знімаються кошти без підтвердження.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 травня 2024, 18:19
Добрий день!

З метою безпеки коштів Клієнтів ми не радимо вказувати данні картки на підозрілих ресурсах. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки. На нашому сайті також можна ознайомитись із пам'яткою щодо використання банківських продуктів – https://a-bank.com.ua/security. Виконуючи всі Умови та правила Банку, а також вимоги безпеки Клієнти можуть бути впевнені в збереженні коштів на рахунку.

В цій ситуації бачимо що вже до цього виконувалась оплата на цьому ресурсі, який списав кошти повторно. Списання було проведено як підписка. Для повного відключення послуги, уточнення підстав та причин списання коштів та для можливості повернення коштів рекомендуємо Вам звернутися до ресурсу, який списав кошту на підписку. Додатково радимо звернутись до правоохоронних органів.

У зверненні до правоохоронних органів Ви можете описати детально всю ситуацію та надати посилання на ресурс, на якому оплата проводилась (назва ресурсу є також у виписці по картці).

Наш Банк буде радий сприянню у вирішенні цієї ситуації та надасть усі необхідні відповіді на офіційні запити з боку правоохоронних органів, які зможуть допомогти у поверненні коштів.
Starraider 13 травня 2024, 12:45
У жовтні місяці 2023р. громадянин України Андрій Стахнюк, номер картки Абанку:4323 3473 8762 1060 видаючи себе за дівчину косметолога використовуючи несправжнє ім«я та фото з соцмереж невідомої дівчини в одному з телеграм каналів м.Хургада пропонував послуги по доставці товарів з України до Хургади. Отримавши авансовий платіж у повному обсязі зник та перестав відповідати на повідомлення в телеграм.
Я звернувся до Абанку, який в провів розслідування знайшов афериста та повернув мені на картку всі кошти. Щиро вдячний за допомогу Абанку на меті якого в першу чергу стоїть піклування про своїх клієнтів та їх захист від різних аферистів!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 травня 2024, 12:52
Дякуємо Вам за високу оцінку та відгук! Дуже раді, що Вам допомогли наші Спеціалісти! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Федір Шомовк 13 травня 2024, 5:24
Шановні дорогі засновники банку, Вам 5 ☆☆☆☆☆ зірок за Ваш добрий, зручний, всесвітній, легкий, простий банк. найкращі працівники тільки в цьому банку є, ні в якому разі більше, у мене в Україні відкриті карти багато банків, але таких співробітників я не зустрічав, як у цей банк. у будь-який час, напиши, відповідають, неважливо 1−5 година ночі, вони реально працюють, а в інших банках я на відповідь чекаю два дні, буває і більше, уявіть собі 48 годин не відповідати на повідомлення, я тепер кажу наприклад Укрсиббанк. і решта таких. взагалі ще багато чого є написати, але не писатиму вже. Я ВАС ЛЮБЛЮ❤️
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 травня 2024, 12:20
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 травня 2024, 12:58
Відгук не зарахований (на 15.05.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
byby0981 10 травня 2024, 22:35
Аби можна було поставити нежче 1го бала яб поставив
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 травня 2024, 11:39
Добрий день!

Розуміємо як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. На нашому сайті детально описані всі умови, які пропонується Вам для ознайомлення до підтвердження оформлення. Кредит «Розстрочка на витрати» передбачає щомісячну комісію, але при цьому відсутня річна відсоткова ставка.

Якщо Вас цікавлять кредитні продукти без переплати, рекомендуємо звернути увагу на послугу «Плати частинами», також зазначаємо, що дана послуга актуальна тільки в магазинах партнерах.

Сподіваємось дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
KarinaMorf 10 травня 2024, 21:35
Продавала я свій годинник на олх, сума не велика 700 грн, але мені написала людина яка відразу захотіла відправити по передоплаті кошти, я дійсно здивувалась але погодилась бо мені ж краще, а він не хотів переплачувати на нп кошти за наложку, він начебто відправив кошти з А-Банку мені на картку іншого банку та надав квитанцію, я сказала що дочекаюсь поки прийдуть кошти і піду відправлю, другий день, а коштів так і не надійшло, а він стверджує що оплата пройшла успішно. Я звернулась до свого банку вони більш детально перевірили та платежу ніякого не надходило, хоча реквізити вказані вірні. Хотіла перевірити квитанцію на державному сервісі перевірки квитанцій, (https://check.gov.ua)і ось тут почалась просто жесть… Для того щоб перевірити квитанцію на цьому сервісі потрібно ввести 16 символів які прикріплені до цієї квитанції щоб визнати її дійсною. Так як в квитанції яку мені відправа відправник такого коду не було. Я звернулась сама до, А банку для уточнення того чи можна отримати цей код, щоб підказати відправнику де він може його взяти, щоб він відправив його мені, тому що в інших банках по типо того ж самого моно, він пишеться просто в квитанції.В, А банку код квитанції відсутній взагалі при п2п переказах, там є лише номер квитанції за яким не можна перевірити нічого. На моє питання як перевірити квитанцію на її дійсність, мені відповіли що квитанція з печаткою та підписом є підтвердженням оплати. Ми зараз живемо у світі цифрових технологій, де ви будь який пдф файл, можете конвертувати у джпег, відфотошопити КВИТАНАЦІЮ З ПЕЧАТКОЮ ТА ПІДПИСОМ, і знову конвертувати його у пдф і відправити як дійсну квитанцію. Це хвилина часу. Я пояснюю це дівчинці яка працює в чаті, вона мені повторює одне й те саме, про квитанцію з печаткою та підписом що вона дійсна і т.д

У результаті я не можу бути впевнена у відправнику, він думає що шахрайка я, а я думаю що шахрай він.

А банк, ви підтримуєте шахраїв таким чином, тому що ваші і не тільки ваші клієнти не можуть перевірити квитанції яку ви надаєте, і бути впевненими що їх не обманюють.
Подавати заяву в поліцію і не бути впевненими що ваша квитанція це підробка або не підробка сенсу немає, бо це неможливо перевірити. Ви пробили дно так сильно, що я людина яка ніколи жодного відгуку не написала, та сама працюю в сфері обслуговування і дуже розумію що таке скарги клієнтів, приділила час на реєстрацію на Мінфіні щоб написати про вас поганий відгук, та закрити всі свої картки у вашому банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 травня 2024, 14:22
Добрий день!

Ми ретельно працюємо над унеможливленням шахрайських дій в нашому Банку, саме тому ми прагнемо детально розібрати Вашу ситуацію, і допомогти в її розв'язанні.

Ми відправили Вам в особисті повідомлення інструкцію для подальших дій, щоб вирішити питання. Будемо дуже вдячні, якщо Ви надасте відповідь.

Сподіваємось Ваше рішення не кінцеве, будемо раді співпраці з Вами.
vitka59 10 травня 2024, 12:08
Хочу звернутись напряму до керівництва Мінфіну, тому цей лист відправляю на Ваш сайт. Це лист-подяка. Дякую перш за все тим робітникам А-банку, з якими на днях я спілкувався і, які насправді допомогли мені вирішити мої проблеми.Трошки займу Вашого часу, щоб більш детально про все розповісти.
Так склалося, що я потрапив (може й банальну, але все ж)), життєву халепу. Почалося звичайно з того, що я ненавмисно розбив свій телефон. Все було б гаразд і я напевно тільки трохи засмутився бо розумію: це — життя і доволі часто щось випадає не тільки з рук, але й люди з вікон теж, випадають (пробачте за чорний гумор, більш не буду)).Його стан можно було б охарактеризувати як «напівживий»)).Це теж не аби яке диво, — таке трапляється майже не щодня.Але, все це (може довга, пробачаюсь, «підводка»).Далі буду розказувати те, що Вас таки точно б здивувало, бо мене «таки да». Ви ж, напевно, розумієте, що сучасний телефон, це і «гаманець», і документи, і багато чого, — навіть «ключи от квартиры, где деньги лежат»)). Я людина віруюча і майже впевнений, що мене Господь направив саме туди, де були люди, які мені дійсно допомогли. Не буду довго витрачати Ваш час і розповідати як і яким чином дівчата, (заради яких я і пишу цього листа), допомогли мені встановити додаток на телефон, який вже не подавав ознак життя, аби, попри все, я зміг стати клієнтом А-банка,(навіть придбати новий телефон, це вже дуже довга епопея)). Зазначу тільки, що мені дуже повезло, бо в той день не було великого напливу людей, а зі мною «грались» більш трьох (!!!) годин. Ще скажу одну річ. Мені без малого 65 років і я багато за життя спілкувався, (і продовжую спілкуватись), з різними людьми. Добре пам’ятаю випадок, коли рідного (на жаль вже покійного) батька (йому було майже 90-о і він був лежачим інвалідом, працівниця «Привату», запропонувала мені привести (принести, чи привезти) його до відділення банку, щоб підтвердити якісь документи,і яке було, «майже поряд», на сусідній вулиці) і добре, що у мого товариша тоді була така машина, куди ми змогли тоді закатати інвалідне крісло, і товариш, який сам киянин був у Вінниці, звідки я Вам пишу. Тоді пам’ятаю не стримався і побажав їй прийти за тим кріслом, коли батька не стане. Як християнин не бажаю їй такого, але, скоріш за все воно так і буде згодом, бо Господь завжди за нами спостерігає і багато чого робить ще при нашому житті. На цьому хочу завершити свого листа, щоб не перетворювати його в жанр «оповідання». Просто не знаю, як віддячити тим дівчатам, які на це 100% заслуговують. Я пішов купив коробку цукерок (каюсь), але вони замахали руками), говорячи, що їх можуть «вигнати з роботи». В мене є визитівка одної з них, — сказала, якщо будуть якісь питання, то дзвонити, але я зараз, навмисно не наголошую на ній. Коли Вас зацікавить моя розповідь, то відпишіть будь ласка, або зателефонуйте, як завгодно. Я прочитав, що Ви проводите якийсь конкурс, але в даному випадку, мене менш за все цікавлять гроші, бо вбачаю сенс в тому, щоб ті люди, які роблять добро для інших, були відзначені. Майже впевнений, що Господь, поряд з ними, вже «поставив галочку»)). За «допенсійного життя», я керував невеличким колективом біля майже сотні людей і в мене, на той час (десь кінця 80-х), таких працівників точно не було. Так що на рахунок «вигонять», вони явно перебільшили, але неприємностями,(навіть випадково), «віддячити» їм, навіть у страшному сні, не хотілось. Дякую за терпіння, якщо дочитали мого листа до цього місця)). Всього найкращого. З повагою, Віктор Степанович.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 травня 2024, 13:00
Добрий день!
Ми вдячні Вам за високу оцінку і теплі слова в адрес наших Співробітників. Вони справжні професіонали своєї справи, які завжди раді допомогти Клієнту. До зустрічі в відділеннях Абанк 🍏💚
Проблема вирішена
Олексій Павленко 9 травня 2024, 0:57
Заблокували кошти, докази надані. Але банк весь час пише чекати і нічого не змінюється. Терміново потрібні кошти на ремонт авто, а вони утримують мої власні кошти і не дають відповідь!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 травня 2024, 12:03
Добрий день!

Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.

Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними.

Ми взяли Ваше питання на контроль, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Dmitryu 9 травня 2024, 0:33
Назвали так этот банк от начального слова awful-bank
Заблокировали мои средства по надуманным законам, ни, а одном банке такого нет как здесь, деньги возвращали 43дня, ещё и за перевод на карту сняли процент. Завтраками кормили, никто ничего не знает. А общем надо держаться от этого банка подальше.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 травня 2024, 12:02
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.

В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку розгляду.

Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію та зробимо висновки. Очікуємо від Вас відповідь в особистому повідомленні.
orest frank 8 травня 2024, 18:49
Вже не вперше, коли Банк бере комісію НЕ повідомляючи належним чином згідно до вимог чинного законодавства.
Півдня на переписки з чемними операторами, які висловлюють тільки жаль, але не вирішують питання по суті і НЕ надають відповіді по суті, призвели до того, що НАРЕШТІ мало статися — і що оператори зі ШВИДКІСТЮ комети зробили — Клієнт здійснив ЗАКРИТТЯ всіх рахунків, закриття всіх карток, обнулення кредитного ліміту (який АБанк нещодавно підням до нечуваних тисяч за довгі роки співпраці), закриття кредитного рахунку і припинення співробітництва загалом і зовсім.
7 років співпраці.
П. С. Прохання, до представників, А Банку — не пишіть НІЧОГО про спроби вирішення питання, надання деталей і прочу всіляку ахінею.
Співробітництво припеинено назавжди.

Іншим, нажаль, НЕ РАДЖУ співпрацю з даною фінустановою.
Наче і не погана, але от беруть комісіії і не повідомляють — це вже вп«яте.
Неприємний досвід.
Банк змінено на MONOBANK в той же вечір.

І так — картки і рахунки дружини в, А Банк буде також закрито наступного дня.
Ось така історія.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 травня 2024, 20:53
Добрий день! Банк завжди попереджає про комісію при здійсненні платежів та переказів, після введення суми переказу, нижче, вказується комісія залежно від суми, а також комісія є на екрані після проведення платежу, з можливістю скасування платежу. Будемо раді перевірити всю інформацію по цій ситуації та обов'язково все виправимо у разі помилок з нашого боку. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
AnastasiaMarrn 8 травня 2024, 16:16
Добрий день. Даний банк- це суцільне розчарування! 04.04 на мою карту А-Банку було здійснено зарахування коштів в розмірі трішки більше 100000грн, після чого карта відразу була заблокована по ст. 15, документи стосовно джерел походження коштів були надані в той же день, але все одно блокування не було знято, у звʼязку з цим до банку була подана заява на закриття рахунку і переказу коштів по реквізитам в ін.банк, спеціалістом банку було в чаті указано терміни, що протягом 72 годин кошти будуть перераховані, минуло 72 години, кошти так і не перераховані, на даний момент вже минуло більше 30 днів, а результату так і немає, банк і досі утримує мої кошти, і просить ще чекати. Конкретних термінів і досі не надано, інформацію де це вказано в ДКБО теж не надали. Чи взагалі законно це, що моїми особистими коштами користується банк цей довгий період часу, а мене годують лише «завтраками»? Можливо надасте мені тоді відсотки, як за користування? Банк крадій, котрий утримує безпідставно кошти…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 травня 2024, 17:04
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.

Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Игорь Маланюк 8 травня 2024, 12:49
Очень доволен обслуживанием, из-за определенных ситуаций нет возможности пользоваться приложением, но благодаря сотрудникам я всегда могу узнать информацию о своем счете и других финансовых операциях.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 травня 2024, 13:03
Добрий день!
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили нашу роботу 🍏💚
Проблема вирішена
IvanGal 7 травня 2024, 15:31
Користувався пів року банком, все добре. Коли за тиждень зняв приблизно 60 тис грн. мені заблокували гроші які прийшли на картку 18 тис грн.
Почав розбиратись.
Заблокували, так повинен пояснити походження коштів і через добу разьлокують.
Відправив всі документи (справку о доходах, ок-5,7, розписки повернення боргу)
Сказали, що документи підходять.
Через 2 доби пишу, що і як …відповідь :« пришліть ще документи ». Вислав.
Через тиждень говорять, що розвивають зі мною відносини і залишок коштів відправлять на карточку іншого банку, услуга займе 5 днів.
Через 7 днів нічого не повернули, сказали, що повернуть через місяць.
Пройшов місяць — нічого.
«Ми повинні були повернути 5.05. чекайте. Вибачте за незручності»
Вже 7.05, відповіді немає, чекайте.

В банку мені одразу сказали, що транзакції за місяць не повинні перевищувати 100 тис грн.
І що кожного місяця буде обнуляться ця сума.
По факту можуть спитати за 1.5 місяця тому за якусь транзакцію більший 10 тис грн.

Не рекомендую працювати з цим банком. Все добре поки немає проблем. Якщо проблема буде, то ви дуже пожалієте, що зв’язались з цим банком.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 травня 2024, 16:55
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Після аналізу наданих Вами документів Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки.

Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений.

Наразі Ваше питання вирішене.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝