×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.3 |
USD | 41.4 | 42 |
Всі курси банку |
Найкращий банк
Коментарі (3)
НАЙКРАЩИЙ БАНК УКРАЇНИ💗💗
В період війни залишився без роботи, мав кредит, банк з розумінням поставився до ситуації. Перевели під рекстуризацію, хороші умови дали. Не видзвонюють що дня, якщо немав змоги оплатити.
Чому, я обрав Абанк? бо це:
1.надійність
2. впевненість в роботі.
3.завжди ставляться з розумінням.
4.не тиснуть психологічно, на відмінну від інших банків, а це дууууже важливо для споживача.
5.найкращі співробітники, ввічливі, пунктуальні.
6. Оператор Анастасія-просто сонечко, яка обслужила мене на вищому рівні🤩 о 16.20. 03.06.24
7.Якщо ще сумніваєтеся який обрати-тільки Абанк.
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили нашу роботу, ми будем і далі підтримувати високий рівень. Ми зробимо все можливе і неможливе, щоб і надалі у Вас не було зауважень до Банку 🤗🍏
Коментарі (5)
Заблокировали счет
Пользоволся этим банком очень давно, но как всегда есть, но.
Спустя много лет мой друг решил вернуть мне долг (деньги) которые я ему занял после продажи машины, все свои средства я хранил на крипто кошельке и всегда выводил на карточку большие суммы и никаких вопросов не было. Но тут при возврате долга, банк решил подсуетиться и прикарманить себе денюжку. Заблокировав мои средства + требуя какие то расписки, да я понимаю что это нужно, но вы понимаете сколько лет прошло? Расписка должна быть нотариально заверена, а человек сейчас за гранницей живет. В общем я не советую вам никому этот *** банк!
В других банках все шикарно, любые суммы заходят и никаких пробелм никогда не было.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ми бажаємо розібратись в ситуації та допомогти з вирішенням. Для уточнення деталей написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (2)
АБанк
Коментарі (2)
Списали відсотки за гроші котрі я вніс до кінця пільгового періоду
З 1.04 по 20.05 я витратив 26288грн. 21.05 вніс 20000грн. Залишилося 6287грн.
Думаю Ок. Внесу 5.06 з зарплати там за п’ять днів відсотків буде не багато.
І тут нежданчик 1.06 з мене списують 1147грн відсотків. Ні чого собі за один день!
Пишу в підтримку.
Перша відповідь- ви не перебували в пільговому періоді. Ні це не так в мене є скріни що перебував і це можна перевірити по моїм транзакціям бо 31.03.24 перед тим як користуватися карткою я точно не мав мінуса по картці.
Друга відповідь- треба було внести всю суму тоді б відсотків не було.
Так я був в пільговому періоді по вашому чи ні? Все взагалі мовчанка.
Перший раз стикаюся з некомпетентною підтримкою, до того все було на висоті.
Після цієї ситуації банк в моїх очах себе дискредитував.
Якщо не розбиретеся в цій ситуації то втратите клієнта. В мене за весь час користування жодної прострочки. Ліміт по картці 100000грн і по розстрочці 93000 і на кредит готівкою 150000. І я цими послугами користуюсь, якщо хочете щоб перестав то інші банки не будуть проти якщо я відкрию рахунок у них.
А від початку почав користуватися А-банком бо думав що це достойний конкурент Monobank, мабуть я помилявся бо у Монобанком таких проблем не виникало.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
Банк завжди надає повну та актуальну інформацію в застосунку АБанк24, щодо суми необхідної для того, щоб Ви були у пільговому періоді.
У розділі «Заборгованість» завжди відображено актуальну суму для пільгового періоду, а також Банк напочатку кожного місяця відправляє повідомленням в застосунок АБанк24 суму потрібних платежів на місяць, в тому числі й для пільгового періоду.
На жаль, Ви не виконали умови та не внесли повну суму.
При виході з пільгового періоду відсотки нараховуються за відсотковою ставкою 3,4% (нараховуються за кожен день на максимальну заборгованість на день з моменту виникнення заборгованості) та списуються з першого дня користування за весь період користування.
Дана інформація зазначена в Умовах та правилах, розділ 2.1.4. Кредитний ліміт, п. 3.1, з даним пунктом Ви можете ознайомитись за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-341/?lang=uk
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для покращення нашого обслуговування.
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Сподіваємось, що данна ситуація не в плине на нашу з Вами співпрацю.
Коментарі (6)
Швидка реєстрація і вічливий персонал
Коментарі (1)
Заблокували рахунок після оформлення кредиту
Я одразу по відео чату подзвонила в банк відповідала на питання — не змогла тільки відповісти точну суму переказу (там було з копійками) менеджер запропонувала мені уточнити суму переказу і набрати знову.
Я так і зробила — відповів інший менеджер, знову задавав ті самі питання і не тільки, я почала з ним сваритися але на питання відповіла! Розмова була по відео тобто менеджер бачив з ким він розмовляє!
Після опитування менеджер фінмоніторингу повідомив що карта розблокована, я можу користуватися коштами!
Коли я спробувала це зробити карта виявилася заблокована!!! Тобто він просто образився і заблокував карту.
Я набрала гарячу лінію мені озвучили що потрібно чекати 3 дні щоб карту розблокували і допомогти мені не можуть.
Хочу зауважити що кошти мені потрібні саме готівкою, єдине що вони мені запропонували розраховуватися картою в магазині
Виходить так що я оформила кредит, плачу за нього % а користуватися не можу через ображеного менеджера
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (5)
Подяка Абанку
Коментарі (2)
Банк мошейников и безпредельщиков
Эти мошейники заблокировали мой счет уже более чем 230дней и тупо просто отказываются снимать ограничения в чате телграм и вайбер заблокировали доступ к личному кабинету так же заблокирован посути банк попросту украл у. меня деньги и просто игнорирует. Администрация данного сайта так же не каких действий относительно данной ситуации не предпринимает всем наплевать что эти мошейники называют себя банком это настоящие воры и мошейники которые воруют деньги своих вкладчиков им напдлевать на закон украины как такая шарашкина контора может существовать в Украине и называть себя банком ??
Розуміємо Ваше бажання вирішити питання якомога швидше, однак хочемо зазначити, що всі дії нашого Банку відповідають чинному законодавству України та внутрішнім правилам Банку з якими Клієнт погоджується при відкритті рахунку в Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта або вирішення питання за скаргою.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову.
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. За вирішенням ми Вас проінформуємо.
Коментарі (6)
Абанк
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Щодо Вашої ситуації, наші Співробітники звязались з Вами вчора через месенджер, який Ви вказували в застосунку Абанк24 та надали детальну інформацію щодо необхідної від Вас заяви. Очікуємо на Вашу відповідь з заявою та будемо раді допомогти у вирішенні Вашої ситуації.
Коментарі (9)
Повернення коштів
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (2)
АБАНК не переводит остаток средств, после отказа в обслуживании, информацию в чат не дают, только в телефонном режиме, не звонят.
Буду дополнять отзыв каждый день, по мере решения вопроса. Убедитесь, что банк ваши деньги принципиально удерживают!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.
Ми взяли Ваше питання на контроль, очікуйте дзвінка від Спеціалістів, на зазначений Вами канал зв'язку.
Коментарі (21)
Оператор
Коментарі (1)
Заблокували карту і не виводять кошти
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення терміну переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.
Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Коментарі (2)
Категорически Н Е рекомендую А-БАНК
По ошибке в приложении оформлена
рассрочка (оказалось очень дорогим
кредитом). На следующий день пришла в банк отменить его (по закону в течении 14дней это можно делать). Представитель банка посмотрел на договор сказал: что если
за месяц оплачу его, то ничего не переплачу.
В итоге месяц прошел, сумма оформленной «рассрочки» 30000 выплачена, но процент 7000 никуда не делся.
Обратилась в кол-центр банка узнать почему из-за некомпетенции сотрудника я должна терять деньги??? На все обращения в они «Извиняются», за эту ситуацию, но ничего не решают
Розуміємо як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. Це важливо, щоб уникнути непорозумінь і переконатися, що всі умови договору зрозумілі та прийнятні для Вас. На нашому сайті детально описані всі умови, а також примірник договору пропонується Вам для ознайомлення до підтвердження оформлення, а після оформлення його можна завантажити в розділі «Кредити».
Ми приносимо свої вибачення за незручності, які Ви відчули через дії нашого Співробітника. Нам дуже шкода, що Ви відчули некоректне ставлення. Ваша ситуація була передана до відповідного відділу для розгляду і запобігання подібним випадкам у майбутньому.
Що стосується питання про перерахунок відсотків наш Співробітник зв'язувався з Вами та надав детальну інформацію по даному питанню.
Коментарі (1)
Щиро дякую за допомогу!
Коментарі (4)
Кидают на деньги
Деньги не зашли получателю и не вернулись отправителю.
А-банк как обычно кормит всех завтраками.
Не рекомендую данное финансовое учреждение.
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності з якими Вам довелося зіштовхнутись в даній ситуації. Ми детально перевіримо цю ситуацію та прикладемо всіх зусиль для вирішення даного питання. Одразу за вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
Коментарі (13)
Не раджу для ФОП якщо плануєте отримання платежів по SEPA
Дякуємо Вам за відгук. Нам шкода, що Ви зіткнулися з труднощами під час використання наших послуг для здійснення переказів SEPA. Хоча ми не можемо розголошувати конкретні деталі даних транзакцій через конфіденційність Клієнтів, хочемо підтвердити, що ми приділяємо велику увагу кожному платежу та докладаємо всіх зусиль для забезпечення його успішної обробки. Зворотній зв'язок, який Ви надали, має для нас велике значення, і ми обов'язково розглянемо Ваші зауваження, щоб вдосконалити наші послуги.
Коментарі (13)
Чудова робота
Нажаль нещодавно мав неприємну ситуацію на майже 1500 грн. (шахраї онлайн красиво пообіцяли але не виконали).
Після звернення до онлайн служби А-банку, надав коротку інформацію щодо інциденту і о диво, отримав не лише швидку реакцію від працівників банку, А і повну компенсацію у грошах, які перевів шахраям.
Дуже приємні враження від роботи банку! Мої найкращі рекомендації та побажання успіхів в роботі команді А-банку!
+ Подобається зручний онлайн сервіс у застосунку ;)
Коментарі (2)
Не отдают деньги со счета после разрыва договора
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Коментарі (1)