Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
SkotinakaTaka 26 травня 2024, 11:17
Відділення за адресою: Київ, провул. Музейний, 2
Я зотела сделать перевод на сумму 2000грн банк ограничел карту для подтверждения пройти видео звонок ну думаю без проблем прошла поитогу уже неделю говоря нужно принять видео звонок я принемаю и толку ноль куча вопросов я отвечаю потом резко обравыется у них связь и все дозвонится нельзя и так уже неделю. Но тут сегодня ночью я все-таки прошла видео звонок пообщалась с представителем он пообещал снять ограничения через 2 минуты я обрадывалась, но рано… ЗАйдя в приложение были тех работы видемо по этой причине не смог снять ограничения, но утром в чате мне заявляют что были тех работы и нужно повторно проходить видео щвонок что за цырк сколько можно я не собираюсь уже который раз проходить видео звонок вы ночью обещали снять ограничения на каком основание я подтвердила свою личность вы до сиз пор ограничеваете доступ к моему счету?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 травня 2024, 12:45
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.

Вночі дійсно проводились регламенті роботи, які вплинули на можливість завершення процесу по підтвердженню операції. Ми щиро вибачаємося за всі незручності, які виникли у зв’язку з цим.

Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
Проблема вирішена
Iliadenisowic 24 травня 2024, 14:22
Недавно я положил деньги на счет, и моя карта была немедленно заблокирована. Причины блокировки мне не сообщают. Обещали позвонить, однако компетентность банка вызывает серьезные сомнения. Создается впечатление, что главной целью банка является удержание моих денежных средств, и никто не заинтересован в решении этой проблемы. Неужели назвать причину блокировки представляет такую сложность? Вместо этого, я вынужден ждать неопределенное время звонка, чтобы узнать только причину блокировки. Не знаю, что будет дальше, но эта ситуация вызывает серьезные опасения за безопасность моих средств.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 травня 2024, 16:03
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.

Ми взяли Ваше питання на контроль, очікуйте дзвінка від Спеціалістів, на зазначений Вами канал зв'язку.
itzice 23 травня 2024, 19:33
Пройшло близько двух місяців як банк розірвав ділові відносини зі мною під предлогом що я такий сякий поганий і тд. Мені 17 років, усі кошти були зароблені легальним шляхом — виплати з підтримки авторів Epic Games, в мене була достатньо крупна сума до котрої я додав усі докази, і наступним повідомленням було те що я відмиваю кошти і я учасник або підтримую тероризм. Сподіваюсь зі мною звʼяжеться кваліфікований спеціаліст котрий готовий розібрати мою ситуацію. до решті кошти мої до сих пір мені нихто не вивів).
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 травня 2024, 20:20
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Після аналізу наданих Вами документів Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки.

Через обраний в Банку месенджер Вам надали інформацію щодо залишків на рахунках.

Рішення остаточне та не підлягає перегляду. Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Захар Білоконь 23 травня 2024, 18:38
Мне очень помогли я дуже довольний єслі будуть проблеми буду з радістю звертатися до вас ви лутші🫶 Слава Україні
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 травня 2024, 19:09
Завжди раді допомогти Вам у разі потреби😊🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vitalikazarik 23 травня 2024, 11:53
Ми з дружиною стали жертвами вимагання, шантажу, наклепу, та розповсюдження наших персональних даних в мережі зі сторони працівників служби досудового стягнення А-Банку.
В цьому банку на мою дружину оформлений кредит і ми його вчасно сплачували до моменту початку війни. Після початку війни ми закрили повністю всю свою діяльність і сплачувати не було за що. Наразі ми домовляємось з різними банками про реструктуризацію і одним із таких банків був А-Банк.
Ми вже були на фінальному етапі домовлення про реструктуризацію, коли по всім контактам моєї дружини в соц. мережах розповсюдили лист з відвертою брехнею і наклепом на неї і на мене.
Коли ми вийшли на контакт з особою яка це розповсюджувала і намагались уточнити від імені кого вона це робить, вона сказала, що з нами звяжуться в телеграм. І зразу ж в телеграм нам написала менеджер з А-Банку з якою ми вже проводили перемовини про реструктуризацію. Після довгої переписки нам вдалось зрозуміти, що розповсюбдження неправдивої інформації здійснювалось безпосередньо з вказівок цього менеджера. Також в телефонних розмовах і переписках менеджер нам повідомляла умови, при яких може бути видаленна неправдива інформація в соц. мережах.
Спочатку, в стані шоку від ситуації, з менеджером домовились так, що ми на протязі місяця спробуємо погасити нашу заборгованість, але накеп в соц. мережах має бути негайно видалений. Менеджер згодився, але на наступний день нам прийшли підтвердження того, що наклеп видалено тільки частково. Ми зв’язались з менеджером і вона повідомила, що вся неправдива інформація буде видалена тільки після того, як ми оплатимо повністю заборгованість. Тобто менеджер почала вдаватись до шантажу, тиску і вимагання. Більше того, умови погашення заборгованості змінились, і якщо спочатку домовились про фіксовану суму погашення, то потім вони наклали ще відсотки.
Після цього ми відправили ці докази в службу підтримки А-Банку, вони тягнули час ніби проводять розслідування, але врешті решт сказали, що це робили не працівники банку і працівники банку не мають ніякого відношення до цього.
Ми зафіксували наші переписки з доказами порушення закону на відео і після того, як ми звернулись в службу пітримки А-Банку, переписка з працівником почистилась в тих місцях, де було видно факт причетності працівника А-Банку до вимагання і шантажу, а також там, де чітко видно, що працівник А-Банку впливає на розповсюджувачів інформації.
До останнього хотілось вірити, що це просто якась випадковість, що сам банк не має до цього ніякого відношення і це всього лиш самодіяльність працівника, але відповідь підтримки А-Банку змушує розуміти, що вимагання, шантаж, наклеп це ті методи, які використовує банк в роботі з проблемними кредитами.
Ми вже написали заяву в поліцію на рахунок такої діяльності банку, пишемо ще тут, можливо є люди які також потрапили в таку ситуацію — давайте об'єднуватись і вимагати належного розслідуваня такої діяльності банку та його працівників.
Прошу писати в телеграм @ozvitalii
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 травня 2024, 12:29
Добрий день!

У разі виникнення простроченої заборгованості, Банк лише телефонує клієнтам з метою вирішення питання щодо заборгованості та пошуку шляхів вирішення ситуації з простроченим боргом.

Наші фахівці детально перевірили інформацію по Вашому зверненню. Банк не має відношення до даної ситуації. Ми хочемо запевнити Вас, що Абанк діє виключно в рамках чинного законодавства та не використовує непідтверджені канали комунікації для взаємодії з Клієнтами.

Щодо Вашої заборгованості Вам було надано інформацію для вирішення цього питання.
Никита Никита 22 травня 2024, 21:45
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 14
Звернувся щоб відкрити дебетову картку, без кредитної зеленої(так як в застосунку спочатку обовязкого кредитну
На відділені повідомили що відразу жовту не можна відкрити, спочатку також потрібно відкрити кредитну зелену (що не правда)
Чому працівники даного відділеня обманули?
щоб заробити собі премії про відкриті кредиток, навіть обманом?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 травня 2024, 13:32
Дякуємо за відгук!

Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з неприємною ситуацією під час відвідування нашого відділення.

Щодо Вашого запиту раді повідомити, що у нас існує можливість відкрити дебетову картку «Жовта» без обов'язкового відкриття кредитної «Зелена». Ми готові допомогти Вам з цим і запрошуємо Вас на наше відділення для подальшої консультації та оформлення картки.

Зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Ваша довіра нам дуже важлива, і ми прагнемо покращувати якість наших послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
FNTM1 22 травня 2024, 0:55
Обратился за помощью сразу с несколькими вопросами. Ждал всего минуту, затем быстро и доступно объяснили и помогли. Всем доволен.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 травня 2024, 8:34
Дякуємо за високу оцінку та відгук, завжди раді допомогти! 🍏😊
Проблема вирішена
Катерина Вербинська 21 травня 2024, 10:27
Перед тим як відкрити рахунок, я через телеграм спілкувалася з фахівцем, питала що до переводів лімітів на карту, мені сказали що можно переводити не більше 400 000 тис грн, і сказали що такових лімітів немає, я відкрила в той же день рахунок, на наступний день мені перевели кошти у сумі 70 000 тис грн, і мені одразу блокують рахунок, і пишуть, що перевищен ліміт у 60 000 тис. Після цього, я написала в чат підтримку Абанк, на що мені відповіли що перевищен мій ліміт заробітної плати, я перший раз з таким стикаюсь, тепер требують куча інформації непотрібної, я надала квитанцію від кого ці гороші, потім написала від кого в для чого вони мені потрібні, зараз вони требують договір о том що ці гроші мені позичили. Який може буди договір, якщо це була усна розмова? Я цю інформацію теж надала, тепер вони требують всі його дані, та звідки в нього такі доходи? Це взагалі нормально? Дуже розачерована цим банком, за кожну копійку треба відписуватися. І зараз знов пишуть, щоб заповнила заяву, і знову все розписала і так вже третій день, не можу повернути сої кошти. Цей банк спочатку каже що немає лімітів, як тільки кошти поступили на рахунок, то ліміти одразу заявились, нащо обманювати людей, щоб потім блокувати рахунки і не віддавати їм кошти
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 травня 2024, 12:13
Добрий день!

Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.

Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними.

Ми взяли Ваше питання на контроль. Отриманої від Вас квитанції було недостатньо для розгляду питання. За результатом перевірки Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення та запит додаткової інформації, яку Ви також надали.

Раді що наразі питання успішно вирішено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volidol 20 травня 2024, 19:22
А-БАНК категорически и принципиально ОТКАЗЫВАЕТСЯ ПЕРЕВОДИТЬ ОСТАТОК средств. Каждый день пишу в поддержку — ответа нет. Самое интересное, они принципиально звонят, не пишут в чат, а звонят и придумывают разные версии, почему они не могут вывести деньги. В чате несколько раз просил подтвердить все то, что они говорили по телефону в чат, чтобы осталась фиксация, так как в телефонном режиме запись разговоров не работает. Вы думаете в чате мне подтвердили? Нет конечно! В итоге я получил несколько раз отказ, после чего банк в 6 раз предложил перевести деньги онлайн. Естественно соглашаюсь, проходит 5 минут и банк снова отказывается переводить остаток средств, замечу когда банк не обслуживает меня уже. Т. е. они обязана вернуть мои средства, так как уже не обслуживают меня как клиента, для полного закрытия счета. После того, как они в очередной раз отказали мне в выводе средств, происходит следующее: банк делает заявку новую, чтобы уже не переписываться со мной в мессенджере и говори: «заявска створенна, ждите до завтра». Это уже 3 заявка, 3 раза банк игнорирует и просто клепают новые заявки на вывод средств. АБАНК ДЕНЬГИ БЛОКИРУЕТ И НЕ ДАЕТ ВЫВЕСТИ УЖЕ 5 ДНЕЙ!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 травня 2024, 20:27
Добрий день!

Детальна інформація щодо блокувань та порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

За результатом проведення перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми розглянемо всі можливі варіанти вирішення Вашої ситуації та повідомимо Вас за результатом розгляду.
batyriev 20 травня 2024, 15:19
У листопаді 2023 року заблокували рахунок ФОП та кошти на ньому на 180 днів. При цьому всі документи та договори було надано при перевірці. Всі податки сплачено. Але проблема навіть не в цьому. 03.05.2024 строк блокування вийшов, але рахунок так і не розблоковано, кошти в розмірі 700тис. банк утримує. На звернення у підтримку надають лише одну відповідь — вашим питанням займається співробітник, очікуйте на дзвінок, ніяких термінів немає, коли це буде — повідомити не можемо. Вважаю що це грубе порушення правил обслуговування як клієнта банку. Я не турбував банк все 180 днів, розуміючи що таке буває, але строк минув — а банк каже очікуйте невідомо скільки, вам колись подзвонять.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 травня 2024, 19:26
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.

Взяли Ваше питання на контроль, зробимо все можливе для скорішого вирішення та повідомимо Вас за результатом.
Antonmalushev 19 травня 2024, 19:28
Щойно став клієнтом банку, вже відмітив для себе, що АБанк краще ніж Моно
Дуже швидко оформив карту у додатку А24, все було доступно та легко
Також одразу АБанк запропонував мені кредитний ліміт у розмірі 23 000 грн, я приємно вражений
Тому буду активно користоватися новим банком
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 травня 2024, 19:42
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
anoriel 19 травня 2024, 11:49
Тех підтримка банку неймовірнв. Не було жодного питанняя, яке б не вирішили. Дуже дякую 💕
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 травня 2024, 11:55
Ми завжди тут, щоб допомогти💚
Проблема вирішена
Alina573 19 травня 2024, 0:24
04.05.2024 мені на рахунок прийшло повідомлення про походження коштів, я їх надала в цей же день. 06.05.2024 в чат підтримку мені надійшло повідомлення про закриття рахунку. Для того щоб вивести кошти написала заяву на надіслала в той же день. Співробітники банку сказали що регламент на проведення даної процедури 3 дні. Сьогодні вже 19.05.2024, в чат підтримці та на кол-центрі, мені постійно кажуть що моя заява знаходиться в обробці, та що в них є черга. Заблокували не малу суму коштів. вона мені була потрібно терміново, але банк вирішив утримувати мої кошти в себе.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 травня 2024, 10:26
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.

Наразі Ваше питання вирішене. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів.
Полезный комментарий
Alina573 19 травня 2024, 11:00
Дійсно встала вранці,П питання вже вирішене, велике вам дякую
Проблема вирішена
Oksana7235 18 травня 2024, 15:34
Оформила онлайн карту даного банку. Встановили ліміт 3000 грн.
11.05 вивела 2800 на карту іншого банку, заборгованість 2912 грн.
Вчора, 17.05 заходжу в додаток, щоб погасити заборгованість, а карта заблокована- підозріла транзакція чи щось того типу. Пишу у підтримку, щоб розблокували карту щоб мати можливість внести кошти, оформлюють заявку-звернення і обіцяють зателефонувати для розблокування- інакше ніяк. Дзвінків не було.
Сьогодні 18.05 знаходжу у додатку як внести кошти навіть якщо карта заблокована. Вношу повну суму. Пишу у підтримку, що хочу закрити карту повністю, так як мені незрозуміле відношення до клієнта- блокування з незрозумілих причин і те, що мені не пояснили навіть про можливість поповнення карти. На що дівчина вмовляє мене не закривати карту, типу вигідні умови в т.д., що в вайбер зі мною просто не змогли зв’язатися, давайте спробуємо в додатку. Ну, думаю різне буває, спробуємо наші відносини спочатку.
Телефоную в банк через додаток, спілкуємося з дівчиною, вона питає що це за непідтверджена транзакція- а я не знаю!!! Дані карти і т.п. нікому не передавала.
Що маю в результаті розмови?- заблоковану карту і оформлену заяву про шахрайство!!!
Протягом доби приймуть рішення про перевипуску карти. Тепер вже точно я її закрию і буду обходити цей банк стороною.
Дуже гарно пояснюють, що це задля моєї безпеки! Що саме??? Я зняла кошти 11го, 18го їх повернула і маю заяву про шахрайство- супер турбота!!!
І все це при тому, що я просила дати можливість внести кошти, а не користуватися картою!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 травня 2024, 18:43
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.

Дякуємо за прийнятий дзвінок! Наш Співробітник надав Вам необхідну інформацію щодо Вашого питання. Ми зараз детально перевіряємо всі дані і незабаром зв'яжемось з Вами повторно.
Проблема вирішена
Volidol 18 травня 2024, 14:38
Абанк заблокировали карту, дали отказ в обслуживании. Я позвонил по телефону уточнить, что делать и как быть. А-банк по телефону сказали, сообщите в чат, вам помогут вывести деньги онлайн, пишу в чат, мне сразу банк мошенников отвечает — мы не можем вывести онлайн, только в отделение банка. Украли деньги и просто не отдают их. Я нахожусь далеко за границей, чтобы получить свои 20 тысяч, я должен 50 потратить на билет. Не рекомендую использовать данный банк. Буду каждый день обновлять отзыв для решение данного вопроса.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 травня 2024, 18:42
Добрий день!

Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

На жаль, нам не вдалось з Вами зв'язатись для уточнення деталей щодо даного питання. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від наших Співробітників.
Проблема вирішена
Ольга Бойчук 17 травня 2024, 14:57
Здравствуйте. Хотела бы написать отзыв на банк.
Не могут решить мой вопрос. Заморозили мои деньги и говорят, что нужно будет 5600 вернуть не понимаю за что. Я позычила человеку деньги. Он вернул мне сумму которую и договаривались.
Банк ответа не дает, кормит, что вопрос будет решен в течении 3-х дней, хотя прошло уже 10−14 дней.
Я им пишу, что хочу вывести деньги. За что я кому должна возвращать деньги я не понимаю. И почему я не могу пользоваться своими средствами мне так никто нечего и не объяснил.
Прошу принять мой отзыв не за травлю на банк, а просьбу о помощи. Потому что в деньгах я нуждаюсь своих. У меня друг служит и нужно ему помочь деньгами. А из-за того, что банк не дает мои деньги его жизнь в опасности. Потому что у него старая плитоноска.
Прошу вас помочь мне решить в короткие сроки вопрос с банком. Потому что обещали 3 дня, а прошло уже до 2-х недель времени.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 травня 2024, 17:01
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Кожна ситуація індивідуальна, безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Вас інформували щодо необхідних для вирішення питання документів. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
Qwerty1999 17 травня 2024, 9:23
Відділення за адресою: Харків, вул. Героїв Праці, 34
Хочу выразить огромную и искреннюю благодарность всем сотрудникам А-Банка,
которые в такое непростое время для всех жителей города Харькова, несмотря
на обстрелы и воздушные тревоги, продолжают оказывать банковские услуги.
Отдельно хочу отметить женский коллектив отделения А-Банка по адресу
ул. Героев Труда, 34 — ваша благожелательность, спокойствие и выдержка
в таких непростых условиях вселяют оптимизм и надежду на лучшее.
Спасибо, что относитесь с пониманием и не отказываете клиентам других
укрбанков, чьи отделения закрыты во время воздушных тревог.
Когда в пешеходной близости закрыты отделения Приватбанка, Ощадбанка,
Райффайзен, Укргазбанка и Сенс-банка — вы чуть ли не единственные
продолжаете работу по оказанию всего комплекса банковских услуг
нашему многострадальному населению города Харькова.
Ещё раз огромное человеческое СПАСИБО!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 травня 2024, 11:00
Дякуємо за високу оцінку та відгук! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! Завжди раді допомогти та будемо раді бачити зонову Вас у наших відділеннях! 🍏😊
Vadimkah 16 травня 2024, 12:03
Не смог сформировать в приложении выписку по закончившимся депозитам.Позвонил в поддержку и на следующий день получил выписку в телеграм.За ним сутки мне приходило несколько раз сообщение, что не переживайте мы помним.Очень хорошее обслуживание.Спасибо большое банку за заботу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 травня 2024, 12:42
Добрий день!
Ми вдячні Вам за високу оцінку і теплі слова в адрес наших Співробітників. Вони справжні професіонали своєї справи, які завжди раді допомогти Клієнту 🍏💚
Проблема вирішена
Євген Заруба 16 травня 2024, 2:14
Банк відмовив в обслуговуванні на підставі фінансового моніторингу. Хоча докази звідки кошти, я надав, але всеодно відмовили. Після повідомлення мені причини, я здивувався, адже банк не має права в чомусь звинувачувати без рішення суду. Але я з цим змирився, оскільки немає сенсу бавитись з банком та неадекватною службою підтримки, яка не дає відповіді на питання, а також надсилає заготовлений листок, де вказано причину закриття, але жодних даних про особу в документі не сказано. Банк самовільно розірвав відносини. Не раджу співпрацювати. На даний момент, підтримка не дає можливість вивести кошти, просить, щоб я відкрив рахунок в іншому банку. Але я не збираюсь відкривати інший банк, адже а-банк не правомірно завершив відносини і неправомірно зараз утримує кошти. Складається враження, що в даному банку до клієнтів ставляться, як до бовдурів!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 травня 2024, 10:21
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банк може прийняти рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Банк вже до цього надсилав Вам попередження з проханням не використовувати картку на сервісах пов'язаних з криптовалютою.

У зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, а при проведенні поточних операцій не дотримуються вимоги ст. 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів», а саме, не виконується правило щоб усі перекази супроводжувалися:
1) інформацією про платника (ініціатора переказу);
2) інформацією про отримувача переказу коштів; проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ.

Банк в жодному разі не утримує Ваші кошти. Наші Спеціалісти одразу проінформували Вас щодо необхідних документів для переказу Ваших залишків. Очікувати документи від Вас, по отриманню зробимо все можливе для скорішого переказу коштів.
ROTSHILD 14 травня 2024, 20:09
Ну що ж залишаю і тут свій негативний відгук про банк: «А Банк» Обслуговування в банку настільки абсурдне що далі нікуди, така ситуація що мені розірвали контракт і заблокували рахунки просто: «НІ ЗА ЩО» Просто такий ор що такі банки існують, позор просто😂 саме головне що я писав дзвонив і чекав пояснення через що заблокували, ніхто нічого не знає😂 боже аххаха, потім якийсь сотрудник мені скидає карточку на якій просто не пояснення про блок. а «Повітря» просто пустота, написали за відмивання грошей і поставки зброї😂 Банк створив просто довідку про блок. З «Повітрям» ось так то ставляться до клієнтів. Що дають блок. ні за що. Ну що можу сказати, я буду добиватись закриття цього банку оскільки він не придатний до користування.)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 травня 2024, 10:48
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.9
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.9
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝