×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Видають кредити лудоманам
Ми дуже цінуємо Ваші пропозиції щодо кредитних лімітів. Хочемо запевнити, що перед наданням кредиту ми ретельно перевіряємо інформацію про Клієнтів. Ваші пропозиції допомагають нам удосконалювати наші послуги, і ми обов'язково розглянемо можливі шляхи їх покращення🍏
Коментарі (4)
Ограничили карту пенсионерке, поддержка не помогает!
За несколько лет пользования абанком у меня 99% зачислений от двух источников: «Пенсионный фонд Украины» и переводы от официального мужа моей дочери (зятя). Несколько месяцев назад был один перевод от сына моего друга на сумму аж 1270 грн.
Мой зять также является клиентом абанка и 99% поступлений на его карту за всё время — это пенсия!!!
Оператору была предоставлена свежая официальная справка с пенсионного фонда о моих доходах. Также оператор потребовал справку о доходах с пенсионного фонда моего зятя. Так как мой зять живёт далеко от меня, и были технические проблемы с пенсионным фондом, то его справку получилось предоставить на следующий день. Также оператору были предоставлены свидетельство о рождении и свидетельства о браке, подтверждающие наши родственные связи, хотя меня об этом не просили.
Оператор теперь заявил, зачем я предоставляю справку другого человека? Хотя меня они же и просили это сделать днём ранее. Похоже, что каждый раз новый оператор не в курсе какая информация передавалась предыдущему ((
Через некоторое время приходит сообщение, а именно:
«На Вашу картку надходять кошти з інших банків!!! Уточніть будь ласка хто саме відправляє ці кошти, що вас повязує з цими людьми, в яких цілях вам відправляють ці кошти і куди Ви їх відправляєте в подальшому»
Это какой-то бред!!! На мою карту за всё время пользования ни разу не было поступлений с других банков!!!
Все источники поступления это Пенсионный фонд Украины и переводы от моего зятя, который копит свою пенсию и отправляет мне в виде помощи, для того чтоб наша семья имела возможность рассчитаться с долгами. Пенсионный фонд отправляет средства каждый месяц, зять раз в месяц, а то и реже.
По мнению банка я занимаюсь отмыванием денег полученных преступным путем. То есть официальная пенсия, которую я заслуженно получаю от государства и пенсия моего зятя считаются средствами полученными преступным путем???
Чтоб было понятно, о какой сумме идёт речь, обороты по карте за последний месяц составили чуть более 30000 грн, из-за того, что около 3-месяцев я и мой зять копили пенсию, не производили никаких трат, то есть средства лежали на картах и банк просто ними пользовался.
Если это необходимо, я готова предоставить любые другие документы, подтверждающие родственную связь с зятем. Если нужно пусть банк свяжется с зятем, он сам подтвердит, что эти деньги переводились в виде помощи, чтоб рассчитаться с долгами.
Очень прошу компетентным сотрудникам помочь в решении моей проблемы. До этого случая меня более чем полностью устраивал Абанк, также у меня нет возможности перевести пенсию в другую организацию!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (3)
Замість допомоги з єОселею банк створив додаткові фінансові труднощі
Нещодавно вирішив дізнатися більше про програму єОселя і подав заявку через Дію, надав усі необхідні документи та спілкувався з менеджером обраного банку. Він порекомендував для збільшення суми кредиту (з 1,2 млн до 2,8 млн грн) зменшити загальну кількість встановлених кредитних лімітів на 300 тис. грн.
Почав діяти за порадою: зменшив ліміти в інших банках і, нарешті, дійшла черга до А-Банку. У цьому банку немає можливості окремо зменшити ліміти на «Оплату частинами» та погоджений кредит готівкою, тому я самостійно знизив кредитний ліміт до 50 тис. грн і 08.08.2024 подав заявку на гарячу лінію щодо зменшення решти лімітів до нуля. Чітко зазначив, що кредитний ліміт я зменшив сам і його не чіпати, причина — розгляд заявки на іпотеку.
Заявку виконали 11.08.2024, і тут почались проблеми: всі ліміти зникли, кредитний ліміт обмежили поточною заборгованістю, яку тепер маю погасити до 17.08.2024 замість 31.08.2024. При цьому збільшити ліміт самостійно я вже не можу — банк повідомив, що ліміт знижено і розрахунки за рахунок кредитного ліміту тепер заборонені через порушення умов.
Звернувся знову на гарячу лінію, де повторили те саме, що вже було написано в додатку. Я пояснив ситуацію, наголосив, що просив зменшити лише інші ліміти. Мені повідомили, що система автоматично прийняла таке рішення, і тепер потрібно чекати повідомлення від банку про можливість знову користуватись кредитним лімітом.
Що маю на виході: замість підвищення шансів на єОселю отримав збільшення кредитного навантаження на 24666,33 грн цього місяця, причому доведеться достроково, до 17.08.2024, внести 12516,29 грн. В той час, як мої доходи залишилися незмінними, банк лише додав мені проблем і незручностей у вигляді збільшення видатків в цьому місяці. Було б краще, якби мені порадили самостійно перерозподілити ліміти на «Оплату частинами» та розстрочки, тобто збільшити за їх рахунок кредитний ліміт, а потім вже окремо, в іншому меню додатку, зменшити розмір кредитного ліміту. Якби я знав, що так «виконають» мою заявку, я б її не залишав.
На жаль, при прийомі та виконанні заявки, ніхто не звернув увагу на важливість збереження мого кредитного ліміту на заданому рівні.
Дякуємо за відгук! Ваше звернення передано відповідальним фахівцям для більш детального аналізу, щоб з'ясувати причини зниження кредитного ліміту. За вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
Коментарі (14)
Блокування карти
Пару днів надавав інформацію звідки кошти на рахунку, надав всі документи, які мав ті що вони хочуть в мене відсутні
Результат спочатку карту обмежено, знову смс в телеграм до оператора знову документи рахунок заблоковано, надав рахунок в іншом банку 3 дні чекаю поверненя коштів, е ще багато питань до Банку
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (4)
А банк мошенники
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (3)
Заблоковані картки
Я користуюся трьома картками: кредитною, звичайною для фізичних осіб та карткою АТБ.
05.082024р я поповнила собі картку через термінал City24, підтвердивши транзакцію у мобільному застосунку.
Хотіла перерахувати на картку іншої особи 4000грн, але транзакцію відмінили і заблокували мені всі операції, вимагаючи підтвердити документально звідки кошти (сума 11500грн). Я планувала сплатити: податок за нерухоме майно, сплатити за світло, поповнити кредитну картку, бо користуюсь карткою АТБ. Є не погашена кредитна картка, де нараховують відсотки (А-Банк).
Я банку надала пояснення, але кошти досі заблоковані станом на 10.08.2024р і я не маю змоги ними користуватись. Банк повідомив про розірвання ділових відносин, але кошти так і не повернув, порушуючи строки встановлені законодавством (3 робочі дні).
Мені подобалось користуватися картками А-Банка, шкода, що банк так легко може розгубити всіх своїх клієнтів.
Вимагаю від банка негайного вирішення мого питання, бо відгуки буду писати щодня!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Залишки коштів на Ваших рахунках було переведено на часткове погашення кредитних зобов'язань перед Банком. Після повного погашення заборгованості договір буде закрито.
Коментарі (1)
Блокировка счёта и задержка перевода денег.
Никаких подозрительных операций не совершал, никаких лимитов не превышал, ни от кого переводов не получал, нет ничего связанного с криптой или ещё с чем-то подозрительным и незаконным.
Я просто пополнял карты свои АТБ и Выгода в терминалах Сити24 с подтверждением, что это моя карта и что я сам пополняю.
А также расплачивался в магазинах, заправках, аптеках, розетке, выводил кешбек и т. д.
Общий оборот за почти 6 месяцев составил около 87к гривен, если верить выписке.
Иногда пользовался кредитным лимитом, который в течении недели потом погашал.
И вот утром 5 августа 2024 года я сделал себе перевод из Payoneer, с авторизацией в приложении, т. е. сам себе, в долларах и через 5 мин карты были заблокированы. Сумма не превышает 100к грн.
В чате попросили предоставить документы.
Я предоставил все скриншоты из приложения и из аккаунта Payoneer, что это я отправил свои деньги сам себе, что это не третье лицо.
Других документов я предоставить не могу и банк решил разорвать со мной деловые отношения.
При этом я ничего не нарушал, лимитов не превышал, несколько раз уже были подобные переводы и вопросов никаких не было.
Я не хочу ругаться с банком или что-то доказывать и объяснять, я заполнил документы, как меня попросили, на перевод денег в другой банк.
Я написал заявление и отправил реквизиты в этот же день 5 августа 2024 года.
Мне сообщили, что ожидайте в ближайшее время перечисление средств, максимум 3 рабочих дня.
Сегодня уже 10 августа 2024 года, прошло уже 5 дней, денег так и нет. В приложении ничего не поменялось, деньги так же на счету.
Пожалуйста, я вас очень прошу, или разблокируйте мои карты и я готов и дальше остаться клиентом банка или быстрее переведите мои деньги в другой банк.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (11)
Прошло более трех дней закрытия счета.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (1)
Відповідає шаблонами і не виконує свою роботу в вказані терміни
Обслуговування жахливе. Відмовлюсь від користування цим банком. І нікому не рекомендую.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (1)
Обмеження рахунку часкове
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Дякуємо за надану Вами інформацію в особистих повідомленнях. Наразі бачимо, що ваше питання було успішно вирішено. Будемо раді, якщо Ви переглянете Вашу думку.
Коментарі (1)
Три місяці не можуть повернути кошти
Коментарі (1)
Увага! Банк блокує рахунки!!! Не відкривайте рахунки в цьому банку ні в якому разі! Не рекомендую нікому!
Коментарі (1)
Заблокували картку
Коментарі (1)
Н Е Повернення КОШТІВ (моїх же коштів)
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (5)
Блокування рахунку на місяць.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написати коментар
Ужасная поддержка абанка которая игнорит сутками
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Написати коментар
Класична 110 як і у всіх тут
Написав цей відгук так як по досвіду відгуків нижче питання вирішується не тижнями, а декілька годинами.
Невеликий UPD: раніше помічав дивні звінки після заведення рахунку але сьогодні зранку отримав звінок з приводу «блокування рахунку» але на тій стороні трохи прорахувались і сказали за рахунок «1 державного банку» де рахунку ніколи не було, дивне співпадіння…
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Щодо телефонних дзвінків Банк діє відповідно до статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 р. № 2121, тому не передає дані клієнтів третім особам, оскільки це є банківською таємницею.
Написати коментар
Заблокували карту і не віддають кошти
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Коментарі (1)
Незаконно утримують кошти
Я одразу звернувся до техпідтримки, надав докази обігу коштів. Кожен раз коли пишу до банку, отримую одну і ту саму відповідь: «Ваше питання розглядається. Очікуйте рішення, повідомлення надійде у застосунок А24.» Ніяких дат чи часу вирішення не надають. Не рекомендую цей банк, за кожен переказ можуть виникти питання, а потім будут утримувати кошти на необмежений час.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (3)
Блокування операцій по рахункам
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки та зробимо все можливе щоб уникнути даних ситуацій в майбутньому. Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі!
Коментарі (2)