×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Заблокували рахунок по фінмоніторингу
На наступну добу бачу не розблокували, я їм знову пишу. Відповідь: на даль, через багато звернень регламент збільшився. Окей, почекаю.
31.07.2024 року звʼязалась з оператором по телефону та оператом телеграм-чату, для того, щоб тимчасово (на 15 хвилин) розблокували мені рахунок, для внесення коштів, так як останній день пільгововго періоду і потрібно було погасити кредитку. Вони мене за ніс водили до 19:30 (подала я змит о 16:10), запит в обробці, запит в обробці. Хоча оператор сказав 10 хвилин всього обробляється запит. Ще запитала у оператора скільки днів обробляються запити по блокування рахунків через фінмоніторинг, на що була відповідь ДО 1 ТИЖНЯ!
01.08.2024р. Зранку звісно ж у мене знялись відсотки за просрочку кредитних коштів. Думаю ну нічого, сума 260 грн, не багато, почекаю 02.08 якраз тиждень мине і картку розблокують, та й погашу суму.
Сьогодні 03.08.2024 р. пройшов тиждень, картку так і не розблокували — запит в обробці. На що мені знову оператор пише, що запит обробляється до 1 тижня, але тиждень вже минув!
Так запит в обробці може бути і тижнями і місяцями. Якщо знову не дотягнуть до 31.08, щоб у мене знлву вийшла просрочка і зрову спишуться відсотки за користування кредитними коштами, а там уже і ляже моя кредитна історія.
Загалом: користуюсь я банком біля 2-ох років, завжди була задоволена, а зараз я зрозуміла, що у них клієнтоорієнтованості — нуль цілих нуль десятих. Не рекомендую банк
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Коментарі (1)
Банк заблокував кошти від благодійного фонду
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Коментарі (4)
Заблокировали карту
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Коментарі (1)
Банк-мошенник
Я ФОП, открыла счет в этом банке и эквайринг. Все было нормально до момента возмещения средств эквайринга. Банк просто заблокировал немалую сумму и не возмещает. Попытки выяснить в чем дело, объяснить ситуацию-бесполезны. Запросы письменные — ответы банка выглядят ка издевка. Сами же заявляли, что если в течении 6 месяцев не будет обращений других банков — средства вернут. Но увы прошло 8 месяцев ни жалоб других банков, но и деньги тоже не возвращают.
Более того, звонила их же служба безопасности со стационарных телефонов и предлагала «решить вопрос». Более полумиллиона гривен банк присвоил себе. Как результат нервы, стресс и проблемы с выживанием моего бизнеса.
Не ведитесь на «выгодные предложения» с этим банком останетесь без денег, при том там даже не напрягаются им на свои же правила и инструкции наплевать.
Ми розуміємо, наскільки важливо для Вас вирішення цієї ситуації. Ми неодноразово направляли запити на надання додаткової інформації, проте, на жаль, не отримали відповідей. Для вирішення Вашого питання, просимо Вас надати запитувану раніше інформацію.
Коментарі (2)
А банк
Але в повідомленні та в телефонній розмові мені сказали що:
На час перевірки призупинено надходження на Ваші рахунки та ризикові витрати, а саме:
Р 2P-перекази, зняття готівки, бездоговірні платежі, оплату в ризикових інтернет-точках.
V Вам доступні звичайні витрати за рахунок власних коштів:
аптека, кафе, АЗС, продукти тощо.
Але як оказалося ні в аптеці ні в магазині продовольчому я розрахуватися не можу!!!
Надала повністю всі документи
Договір про прийняття на роботу
Ок5
Ок7
Надала відповіді на надісланий ними бланк!
І все
Тишина і в відповідь на мої повідомлення одне і те саме
дійсно, наразі ваше питання в роботі, прохання очікувати розгляд. Термін перевірки відсутній через чергу яка виникла в обробці таких питань або не переживайте😅
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ми обов'язково перевіримо інформацію щодо розрахунків картою. Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Написати коментар
Часткове обмеження карти
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Написати коментар
Само класний А.Банк.в Україні
Написати коментар
Звертайтесь до Тетяни Токарчук з відділу у Ковелі - допоможе!
Дякуємо за відгук! Раді, що Тетяна змогла вирішити Ваше питання. Дозвольте нам перевірити Ваші звернення до служби підтримки та вжити заходів для покращення нашого сервісу. Надайте, будь ласка, відповідь в особистих повідомленнях🍏
Написати коментар
Шахрай надіслав скаргу , мені заблокували рахунок та ніяк не співпрацюють .
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
Коментарі (12)
Заблокували карту
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Коментарі (4)
Відмова в обслуговуванні, але кошти не віддають
Банк меня не обслуживает, они закрыли мой счёт, но деньги так и не отдали.
Банком дійсно прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Вам була надана можливість виведення залишків відділено враховуючи Ваші обставини. Однак після цього Ви продовжили користуватися рахунком, що призвело до повторного обмеження.
Ваше питання знаходиться в роботі ми проінформуємо Вас про подальші дії.
Коментарі (6)
Ограничили счет
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.
В процесі оформлення картки Клієнт проходить відео дзвінок для підтвердження особи. Якщо Банк помічає активність по рахунку Клієнта нам необхідно додатково впевнитись, що операції проводить Клієнт самостійно, саме тому ми пропонуємо підтвердження операції через відео дзвінок.
На жаль, нам не вдалося до Вас додзвонитися для детальної консультації щодо Вашого питання. Через відсутність успішних відео дзвінків раніше, картка залишається тимчасово обмеженою. Для зняття обмеження рекомендуємо Вам пройти відео дзвінок через Застосунок Abank24.
Коментарі (3)
Відповідальні та терплячі люди
Написати коментар
Не возвращают деньги уже больше недели
Были переведены деньги с монобанка на карту а-банк, после чего а-банк заблокировал счет и заморозил деньги по статье с нелегальным оборотом средств (очень интересно выводы беруться как всегда с головы??), сказали заполнить заяву на перевод средств, эта заява была заполнена, но на нее так долго никто и не отвечал, после многочисленных попыток, ответила что заявка в работе, есть очередь, ожидайте… На вопрос о сроках ожидания информацию не предоставили, в мессенджерах частый игнор, на звонки хоть отвечают, что уже радует. Итог таков, заявка больше недели, но банк так ничего и не предпринимает!!! Очень интересно, затянеться ли это на месяц, два, три? Раз банк никоем образом не хочет сотрудничать с клиентами, почему клиенты должны сотрудничать с банком!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (3)
Блокування карти через повернення коштів.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Коментарі (7)
Слідкують за відгуками клієнтів
https://a-bank.com.ua/energy_independence. Але кешбек мені не був нарахований.
Мені не чомусь було ліньки вдруге спілкуватись з підтримкою і я просто поставив 3 зірки у формі зворотнього зв’язку відклавши вирішення питання на потом.
Але для банка цього було достатньо: мені подзвонив співробітник (співробітниця), спитав що саме викликало моє незадоволення послугою і просто зі слів прийняв заявку на вирішення цього питання. Це було вчора в пів на шосту.
Сьогодні після обіду мені був нарахований акційний кешбек — проблему успішно вирішено.
Написати коментар
Мошеннический банк. В самую трудную минуту жизни вас заблокируют в банке.
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Наданих Вами даних недостатньо для вирішення питання. Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами та надали рекомендації для вирішення Вашого питання. На жаль, від Вас було отримано відмову.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (42)
Часткове обмеження карток.
Приносимо вибачення за збільшений термін розгляду. Наразі, Ваше питання вирішене!
Коментарі (2)
Дякую А-Банк за допомогу
Після звернення в службу підтримки АБанку картку заблокували та звернулись до власника карти.
Завдяки зусиллям служби підтримки АБанку власник карти дав згоду на повернення коштів і АБанк повернув переказ.
Дякую службі підтримки, завдяки вашим зусиллям тепер я більше довіряю продавцям що надають для оплат та переказів реквізити рахунків відкритих в АБанку, оскільки тепер знаю, що служба підтримки банку готова реагувати та в короткі строки вирішувати проблеми з платежами.
Дякую.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Враження
Написати коментар