Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tantal732 11 серпня 2024, 16:58
Банк хороший. Багато цікавих програм. На мою думку дуже великий кредитний ліміт для отримання грошей онлайн через додаток. Це не правильно. Легка доступність до кредитних коштів призводить до інколи неконтрольованого їх витрачання. А особливо людям лудоманам. Які доречі є в реєстрі КРАЇЛ!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 серпня 2024, 17:33
Дякуємо за ваш відгук!

Ми дуже цінуємо Ваші пропозиції щодо кредитних лімітів. Хочемо запевнити, що перед наданням кредиту ми ретельно перевіряємо інформацію про Клієнтів. Ваші пропозиції допомагають нам удосконалювати наші послуги, і ми обов'язково розглянемо можливі шляхи їх покращення🍏
Проблема вирішена
Ninabr 11 серпня 2024, 15:19
Добрый день. Абанк ограничил мне мои карты из-за финансового мониторинга. Я сразу же обратилась в чат и оператор запросил документы, для подтверждения зачислений на мою карту.
За несколько лет пользования абанком у меня 99% зачислений от двух источников: «Пенсионный фонд Украины» и переводы от официального мужа моей дочери (зятя). Несколько месяцев назад был один перевод от сына моего друга на сумму аж 1270 грн.
Мой зять также является клиентом абанка и 99% поступлений на его карту за всё время — это пенсия!!!

Оператору была предоставлена свежая официальная справка с пенсионного фонда о моих доходах. Также оператор потребовал справку о доходах с пенсионного фонда моего зятя. Так как мой зять живёт далеко от меня, и были технические проблемы с пенсионным фондом, то его справку получилось предоставить на следующий день. Также оператору были предоставлены свидетельство о рождении и свидетельства о браке, подтверждающие наши родственные связи, хотя меня об этом не просили.

Оператор теперь заявил, зачем я предоставляю справку другого человека? Хотя меня они же и просили это сделать днём ранее. Похоже, что каждый раз новый оператор не в курсе какая информация передавалась предыдущему ((

Через некоторое время приходит сообщение, а именно:
«На Вашу картку надходять кошти з інших банків!!! Уточніть будь ласка хто саме відправляє ці кошти, що вас повязує з цими людьми, в яких цілях вам відправляють ці кошти і куди Ви їх відправляєте в подальшому»

Это какой-то бред!!! На мою карту за всё время пользования ни разу не было поступлений с других банков!!!
Все источники поступления это Пенсионный фонд Украины и переводы от моего зятя, который копит свою пенсию и отправляет мне в виде помощи, для того чтоб наша семья имела возможность рассчитаться с долгами. Пенсионный фонд отправляет средства каждый месяц, зять раз в месяц, а то и реже.

По мнению банка я занимаюсь отмыванием денег полученных преступным путем. То есть официальная пенсия, которую я заслуженно получаю от государства и пенсия моего зятя считаются средствами полученными преступным путем???
Чтоб было понятно, о какой сумме идёт речь, обороты по карте за последний месяц составили чуть более 30000 грн, из-за того, что около 3-месяцев я и мой зять копили пенсию, не производили никаких трат, то есть средства лежали на картах и банк просто ними пользовался.

Если это необходимо, я готова предоставить любые другие документы, подтверждающие родственную связь с зятем. Если нужно пусть банк свяжется с зятем, он сам подтвердит, что эти деньги переводились в виде помощи, чтоб рассчитаться с долгами.

Очень прошу компетентным сотрудникам помочь в решении моей проблемы. До этого случая меня более чем полностью устраивал Абанк, также у меня нет возможности перевести пенсию в другую организацию!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 серпня 2024, 18:17
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
deviljindante 11 серпня 2024, 12:07
Я давно користуюсь послугами банку (кредитний ліміт, дебетова картка, депозити, купівля валюти), і зараз активно використовую «Оплату частинами», поки діє літня акція. Усі зобов’язання виконую вчасно, прострочок не маю.

Нещодавно вирішив дізнатися більше про програму єОселя і подав заявку через Дію, надав усі необхідні документи та спілкувався з менеджером обраного банку. Він порекомендував для збільшення суми кредиту (з 1,2 млн до 2,8 млн грн) зменшити загальну кількість встановлених кредитних лімітів на 300 тис. грн.

Почав діяти за порадою: зменшив ліміти в інших банках і, нарешті, дійшла черга до А-Банку. У цьому банку немає можливості окремо зменшити ліміти на «Оплату частинами» та погоджений кредит готівкою, тому я самостійно знизив кредитний ліміт до 50 тис. грн і 08.08.2024 подав заявку на гарячу лінію щодо зменшення решти лімітів до нуля. Чітко зазначив, що кредитний ліміт я зменшив сам і його не чіпати, причина — розгляд заявки на іпотеку.

Заявку виконали 11.08.2024, і тут почались проблеми: всі ліміти зникли, кредитний ліміт обмежили поточною заборгованістю, яку тепер маю погасити до 17.08.2024 замість 31.08.2024. При цьому збільшити ліміт самостійно я вже не можу — банк повідомив, що ліміт знижено і розрахунки за рахунок кредитного ліміту тепер заборонені через порушення умов.

Звернувся знову на гарячу лінію, де повторили те саме, що вже було написано в додатку. Я пояснив ситуацію, наголосив, що просив зменшити лише інші ліміти. Мені повідомили, що система автоматично прийняла таке рішення, і тепер потрібно чекати повідомлення від банку про можливість знову користуватись кредитним лімітом.

Що маю на виході: замість підвищення шансів на єОселю отримав збільшення кредитного навантаження на 24666,33 грн цього місяця, причому доведеться достроково, до 17.08.2024, внести 12516,29 грн. В той час, як мої доходи залишилися незмінними, банк лише додав мені проблем і незручностей у вигляді збільшення видатків в цьому місяці. Було б краще, якби мені порадили самостійно перерозподілити ліміти на «Оплату частинами» та розстрочки, тобто збільшити за їх рахунок кредитний ліміт, а потім вже окремо, в іншому меню додатку, зменшити розмір кредитного ліміту. Якби я знав, що так «виконають» мою заявку, я б її не залишав.

На жаль, при прийомі та виконанні заявки, ніхто не звернув увагу на важливість збереження мого кредитного ліміту на заданому рівні.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 серпня 2024, 18:36
Добрий день!

Дякуємо за відгук! Ваше звернення передано відповідальним фахівцям для більш детального аналізу, щоб з'ясувати причини зниження кредитного ліміту. За вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
Проблема вирішена
Vasstratienko 10 серпня 2024, 15:46
Доброго дня, проблеми- отримання коштів (
Пару днів надавав інформацію звідки кошти на рахунку, надав всі документи, які мав ті що вони хочуть в мене відсутні
Результат спочатку карту обмежено, знову смс в телеграм до оператора знову документи рахунок заблоковано, надав рахунок в іншом банку 3 дні чекаю поверненя коштів, е ще багато питань до Банку
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 серпня 2024, 12:48
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
ivanyoung 10 серпня 2024, 15:22
Я на данный момент уже 5 лет живу в Италии мне отчим присылает деньги + работаю, но без контракта это не важно, вчера у меня было день рождения я решил через вестерн Юнион себе положить деньги на карту чтобы не потерять+ мне скинул деньги отчим подарок тут мне блокируют карту просят квитанцию что это был подарок я скинул в итоге получаю ответ раз в день не знаю что делать, но что-то предпринять нужно
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 серпня 2024, 17:32
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
selenas81 10 серпня 2024, 12:34
Відділення за адресою: Дніпро, масив Тополя-2, 28, корп 6/40
05.08.2024р мені А-Банк заблокував картки.
Я користуюся трьома картками: кредитною, звичайною для фізичних осіб та карткою АТБ.
05.082024р я поповнила собі картку через термінал City24, підтвердивши транзакцію у мобільному застосунку.
Хотіла перерахувати на картку іншої особи 4000грн, але транзакцію відмінили і заблокували мені всі операції, вимагаючи підтвердити документально звідки кошти (сума 11500грн). Я планувала сплатити: податок за нерухоме майно, сплатити за світло, поповнити кредитну картку, бо користуюсь карткою АТБ. Є не погашена кредитна картка, де нараховують відсотки (А-Банк).
Я банку надала пояснення, але кошти досі заблоковані станом на 10.08.2024р і я не маю змоги ними користуватись. Банк повідомив про розірвання ділових відносин, але кошти так і не повернув, порушуючи строки встановлені законодавством (3 робочі дні).
Мені подобалось користуватися картками А-Банка, шкода, що банк так легко може розгубити всіх своїх клієнтів.
Вимагаю від банка негайного вирішення мого питання, бо відгуки буду писати щодня!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 серпня 2024, 20:01
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

Залишки коштів на Ваших рахунках було переведено на часткове погашення кредитних зобов'язань перед Банком. Після повного погашення заборгованості договір буде закрито.
Проблема вирішена
AndrewDD 10 серпня 2024, 4:46
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 35
Доброй ночи. Я был клиентом банка почти целый год.
Никаких подозрительных операций не совершал, никаких лимитов не превышал, ни от кого переводов не получал, нет ничего связанного с криптой или ещё с чем-то подозрительным и незаконным.
Я просто пополнял карты свои АТБ и Выгода в терминалах Сити24 с подтверждением, что это моя карта и что я сам пополняю.
А также расплачивался в магазинах, заправках, аптеках, розетке, выводил кешбек и т. д.
Общий оборот за почти 6 месяцев составил около 87к гривен, если верить выписке.
Иногда пользовался кредитным лимитом, который в течении недели потом погашал.
И вот утром 5 августа 2024 года я сделал себе перевод из Payoneer, с авторизацией в приложении, т. е. сам себе, в долларах и через 5 мин карты были заблокированы. Сумма не превышает 100к грн.
В чате попросили предоставить документы.
Я предоставил все скриншоты из приложения и из аккаунта Payoneer, что это я отправил свои деньги сам себе, что это не третье лицо.
Других документов я предоставить не могу и банк решил разорвать со мной деловые отношения.
При этом я ничего не нарушал, лимитов не превышал, несколько раз уже были подобные переводы и вопросов никаких не было.
Я не хочу ругаться с банком или что-то доказывать и объяснять, я заполнил документы, как меня попросили, на перевод денег в другой банк.
Я написал заявление и отправил реквизиты в этот же день 5 августа 2024 года.
Мне сообщили, что ожидайте в ближайшее время перечисление средств, максимум 3 рабочих дня.
Сегодня уже 10 августа 2024 года, прошло уже 5 дней, денег так и нет. В приложении ничего не поменялось, деньги так же на счету.
Пожалуйста, я вас очень прошу, или разблокируйте мои карты и я готов и дальше остаться клиентом банка или быстрее переведите мои деньги в другой банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 серпня 2024, 10:56
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
Olga83471 9 серпня 2024, 23:20
Добрый день уважаемый абанк, до поддержки в телеграмме дописать невозможно, поэтому пишу тут. Классическая 110 НБУ за перевод в пару копеек). Я дала все документы которые нужны для разблокировки, но устала ждать, на карте 5.000 грн которые мне нужны здесь и сейчас, я написала заявление на закрытие счета в вашем банке (онлайн) через 30 минут будет уже четвертый день как я не увидела свои деньги на другом свое счете (моно банк) а также закрытия счета в вашем банке, я все также могу зайти в банк и увидеть карта заблокирована и свой баланс, пожалуйста, уже прошел ваш срок до трех дней, выведете мне деньги как можно скорее!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 серпня 2024, 11:25
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
bhuk 9 серпня 2024, 21:53
Банк обмежив користування картою. При тому що я офіційно є ФОП. Термін обробки підтверджуючих документів до 1 тижня. Документи надались 31.07 на 9.08 карта обмежена. В службі підтримки відповідають шаблонами. Комунікації жодної з клієнтом. В шаблоні вказано що термін виконання перевірки документів до 1 тижня. З 31.07 по 9.08 рівно 7 робочих днів.
Обслуговування жахливе. Відмовлюсь від користування цим банком. І нікому не рекомендую.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 серпня 2024, 11:22
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Natalia2177 9 серпня 2024, 3:01
Обмежили рахунок ще 1 серпня. Маю там депозит і картку АТБ якою регулярно користувалася. Переказувала собі гроші з іншої СВОЄЇ картки з другого банку. Для поповнення саме картки АТБ. Ніхто мені крім мене картку не поповнює. Платежі ЖОДНІ не інші картки не оплачую. Обмежили і запитали походження грошей. Зкинула документ який просили. На тому все. Ми дуже зайняті чекайте. Колись розглянем. Зробила виписку по картці АТБ за липень місяць. Надходжень 7000 витрат 6700 за МІСЯЦЬ!!! І за ці гроші треба ще шось обмежувати? Просто огидно і дуже шкода що клієнтів не цінують, не поважають і обмежують. 400 тис грн то мабуть не той фінмоніторінг. Він походу вже почався з 4 гривень. І вишенька на торті — приходе сповіщення з застосунку, а банку «порекомендуй друзям наш банк оримай 100 грн» Ага, дякую. Я ваш банк і ворогу не порекомендую
абанк
Відповідь банку
oper23 9 серпня 2024, 18:35
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Дякуємо за надану Вами інформацію в особистих повідомленнях. Наразі бачимо, що ваше питання було успішно вирішено. Будемо раді, якщо Ви переглянете Вашу думку.
Anton137137ll 8 серпня 2024, 21:15
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 35
6 разів їздив до відділення, писав заяви на розірвання договору и закриття поточних рахунків, але менеджера ігнорують це, регламент кажуть 72 години, поки що як завжди 3 місяці очікування и як було не можуть повернути кошти
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 серпня 2024, 13:53
Добрий день! Нам прикро, що склалась така ситуація. Для детального розгляду вашого питання та надання рекомендацій стосовно його вирішення необхідно отримати дані за якими Банк зможе ідентифікувати Вас як клієнта. Надайте, будь ласка, відповідь на особисте повідомлення на цьому сайті. Будемо раді допомогти у розв'язанні Вашого питання
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:38
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
prikolov 7 серпня 2024, 21:44
За довгі роки співпраці з банком завжди була все ок. Але у липні заблокували рахунок на зарахування коштів! Добре хоч вивести кошти зміг, їх там було 300 грн. Їм документи надав декілька разів, але їм цього не достатньо. Дивна ситуація, але по відгуками бачу що це масове явище))) напевно тому що цей банк потрапив у кількість банків які оштрафували (то тепер і користувачам банку потрібно поблокувати рахунки…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 серпня 2024, 16:39
Добрий день! Нам прикро, що склалась така ситуація. Для детального розгляду вашого питання та надання рекомендацій стосовно його вирішення необхідно отримати дані за якими Банк зможе ідентифікувати Вас як клієнта. Надайте, будь ласка, відповідь на особисте повідомлення на цьому сайті. Будемо раді допомогти у розв'язанні Вашого питання
Проблема вирішена
ANNA2802 7 серпня 2024, 20:18
30000 грн було на картці, заблокували я предоствила все документи, 3 години вже просто не відповідають що робити ???
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 серпня 2024, 14:43
Добрий день! Нам прикро, що склалась така ситуація. Для детального розгляду вашого питання та надання рекомендацій стосовно його вирішення необхідно отримати дані за якими Банк зможе ідентифікувати Вас як клієнта. Надайте, будь ласка, відповідь на особисте повідомлення на цьому сайті. Будемо раді допомогти у розв'язанні Вашого питання
Проблема вирішена
Nazar Prok 7 серпня 2024, 18:09
31.07.24 мені надав АБАНК заяву щоб я її заповнив на повернення коштів. Термін очікування на повернення коштів 3 дні. Наразі 07.08.24 мені кошти мої не повернули, заявкою не займались тому що зайняті. Безпідставно не повертають кошти. Верніть мої кошти у розмірі 6200 грн
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 серпня 2024, 18:25
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
vbabych 7 серпня 2024, 12:56
Вчора перевів всі гроші, які заробив за минулий місяць, щоб закрити кредитний ліміт і далі використовувати свої гроші в банку. АБанк дуже швидко відреагував і повністю заблокував рахунок. Фінмоніторинг. Я надав всі документи, які підтверджують що ці гроші чесно зароблені (декларація з податкової). Відповідь співробітника банку геніальна. Він сказав що термін розгляду заявки на розблокування місяць і ніяк це не прискорюється.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 серпня 2024, 15:00
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:36
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
narcoss 6 серпня 2024, 23:05
Банк ужасный, заблокировали карту за общим объемом в 8.000 грн. Поддержка игнорит сутками! С ними связаться просто невозможно, закрываю счет в этой *** и вывожу остатки.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 серпня 2024, 10:36
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Проблема вирішена
Артем Іванов 6 серпня 2024, 23:01
Також отримав блокування рахунку і міфічні «Ризиковані операції». Цікавить саме природа цих хвиль блокувань що саме стає каталізатором блокування, так як в день блокування, я поповнив на касі валютний рахунок, а потім пробував перевести невелику суму на свій рахунок в моно, дуже дивні рухи зі сторони банку, заставляє задуматись чи варто користуватись їх послугами.

Написав цей відгук так як по досвіду відгуків нижче питання вирішується не тижнями, а декілька годинами.

Невеликий UPD: раніше помічав дивні звінки після заведення рахунку але сьогодні зранку отримав звінок з приводу «блокування рахунку» але на тій стороні трохи прорахувались і сказали за рахунок «1 державного банку» де рахунку ніколи не було, дивне співпадіння…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 серпня 2024, 10:06
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.

Щодо телефонних дзвінків Банк діє відповідно до статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 р. № 2121, тому не передає дані клієнтів третім особам, оскільки це є банківською таємницею.
Julia128 6 серпня 2024, 19:02
Заблокували карту 01.08 числа, чекаю досі на вирішення питання, надала документи, час очікування — необмежений. Зверталась до підтримки, нажаль вплинути на ситуацію не можуть, гроші досі заблоковані
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 серпня 2024, 10:35
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:39
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема вирішена
VitaliyRad 6 серпня 2024, 19:00
Мені надійшло повідомлення від мого банку: «Віталію, ми виявили ризикові операції. Відповідно до постанови НБУ № 110, ми уточнюємо природу Вашої діяльності. На період перевірки призупинено надходження коштів на Ваші рахунки та ризикові витрати (P2P-перекази, зняття готівки, бездоговірні платежі, оплата в ризикових інтернет-точках). Доступні звичайні витрати за рахунок власних коштів (аптека, кафе, АЗС, продукти тощо).»

Я одразу звернувся до техпідтримки, надав докази обігу коштів. Кожен раз коли пишу до банку, отримую одну і ту саму відповідь: «Ваше питання розглядається. Очікуйте рішення, повідомлення надійде у застосунок А24.» Ніяких дат чи часу вирішення не надають. Не рекомендую цей банк, за кожен переказ можуть виникти питання, а потім будут утримувати кошти на необмежений час.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 серпня 2024, 11:30
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:38
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема вирішена
shevaigr 6 серпня 2024, 14:34
3.08 для поповнення свого рахунку та відкриття депозиту в, А банку (я це роблю періодично майже кожного місяця) я перераховував свої кошти зі своєї картки іншого банку на свою картку, А банку. В результаті моя операція була заблокована. Прийшло повідомлення від, А банку, що виявлено сумнівність даних операцій та запропоновано надати документи з переліком таких. Я зразу ж на протязі декількох хвилин надав такі документи. Звернувся в службу підтримки. Мені в розблокуванні відмовили, посилаючись на велику завантаженість персоналу та повідомили, що будуть перевіряти тиждень (менеджер Анна). Я не погоджуюсь з таким відношенням до роботи банку та сьогодні ще раз звернувся по телефону +380 (67) 220 55 5 з проханням допомогти вирішити моє питання та повідомити мене чи отримані мої документи, чи розглянули їх? Менеджер Максим не зміг нічим мені допомогти. Тому я попросив його зʼєднати зі спеціалістом, який зможе розібратися в цьому. Мене зʼєднали з іншим спеціалістом (на жаль імʼя її не розчув), яка також вважає, що банк не повинен зразу розглядати та вирішувати ми ж збудовану проблему, ссилаючись на дуже велику завантаженість працівників. На моє прохання надати мені персонального менеджера для обслуговування вона повідомила мене, що я сам повинен їхати в відділення банку та просити надати мені персонального менеджера. Сам банк не вважає необхідним пропонувати таку послугу. На прохання зʼєднати зі спеціалістом, який може надати професійну допомогу та оперативно розібратися із ситуацією мені було відмовлено та поклали слухавку. Тобто — банк самостійно вирішує які операції вважаються сумнівними та блокує діяльність по моно у рахунку, потім після отримання необхідної інформації та документів не вважає за необхідне зразу ж повідомити мене чи отримав документи, чи розглянули їх, чи розглядають. При цьому посилаючись на велику навантаженність працівників (тобто свої проблеми перекладають на мене) не хочуть розглядати вчасно мої документи. За той весь час спілкування (на всіх це вийшло біля години враховуючи переписку), можна було знайти та відкрити мої документи та подивитися і відповісти мені, чи все влаштовує банк. Замість цього три зовсім непрофесійні та некомпетентні спеціалісти банку робили все, щоб не вирішувати проблему. Такі непрофесійність, грубість та неповага до клієнта змушують мене поступово закінчувати роботу з вашим банком. Тому прошу розібратися з такою ситуацією та повідомити мене, чи буде терміново вирішена ця проблема та чи понесуть якусь відповідальність ваші працівники за свої антиклієнтські некомпетентні та грубі дії по відношенню до клієнта?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 серпня 2024, 16:23
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки та зробимо все можливе щоб уникнути даних ситуацій в майбутньому. Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі!

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝