Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Yana1509 8 травня 2025, 13:05
Добрий день я Роман Яна я не рекомендую абанк він знущається з клієнтів я пишу у службу підтримки, а вони одне тосаме есм відправлять я пишу умене другий вопрос они те саме повідомлення. Отправляють
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 травня 2025, 15:23
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

В результаті даної перевірки банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleksandra777 8 травня 2025, 9:16
Після звернення до служби підтримки мені оперативно відповіли на мої запитання.
Співробітники ввічливі та професійні. Дякую за швидку реакцію та якісне обслуговування. Претензій не маю
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 травня 2025, 9:26
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Раді, що Ви задоволені якістю нашого обслуговування та вирішили поділитись своїм досвідом. Будемо раді й надалі дарувати Вам лише позитивні емоції 😉
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 травня 2025, 14:29
Відгук не зарахований (на 10.05.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shaferenko 7 травня 2025, 17:45
Після звернення до служби підтримки зі мною оперативно зв’язалися, ситуацію вирішили швидко — обмеження було знято.
Співробітники ввічливі та професійні. Дякую за швидку реакцію та якісне обслуговування. Претензій не маю
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 травня 2025, 17:53
Добрий день! Дякуємо, що приділили час для залишення повного досвіду з вирішення питання. Будемо раді подальшій співпраці та готові до покращень. 💚😉
Проблема вирішена
Shaferenko 7 травня 2025, 11:21
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 35
Ситуація:

Здійснюю свою господарську діяльність відповідно до норм чинного законодавства, згідно до відкритих квед 63.99 та 63.11, зареєстрована як ФОП 3, сплачую 5% податку кожного місяця від загальної суми зарахованої на р/р.

Для своєї господарської діяльності використовую р/р відкритий в Пумб Банк.

Прибуток від господарської діяльності після сплати всіх податків і обов’язкових платежів знімаю готівкою.

Оскільки живу за містом, то для зняття отриманого прибутку приїжджаю в місто. В зв’язку з тим, що діють обмеження на зняття готівки в розмірі 100 тищ грн на добу, з метою зменшити кількість приїздів в місто — перераховую з р/р Пумб 100 тищ на особисту картку А-Банк, та 100 тищ на особисту картку Моно Банку. Після чого у відділенні А-Банку знімаю 100 тищ с А-Банку та 100 тищ з Моно.

В наступному отримую фін моніторинг від Моно Банку, гружу документи, підтверджую доходи, сплату податків, все добре, ніяких питань немає і бути не може, так як діяльність відповідно до норм чинного законодавства.

Також отримую фін моніторинг від А-Банк, гружу пояснення, де детально все розписую, що за кошти, звідки з’явились, показую декларації про сплачені податки, запитую що ще потрібно, готова надати всі документи, акти наданих послуг, виписки с Пумба і т.д. Банк відповідає нічого додатково не потрібно. Проходить під дня, банк розриває відносини. як так? 30% комісії на залишок також не приємно, але це інше питання.

Суть в тому, як можна розірвати відносини без з’ясування обставин, не запросивши документи, здійснивши поверхневу перевірку діяльності.
Максимально розчарована даним банком. Тепер ще і в реєстрах буду відображатись з поміткою неблагонадійний клієнт… дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 травня 2025, 13:56
Добрий день! Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Нам прикро, що сталось непорозуміння у питанні прийнятого рішення. Банком не прийнято рішення про розірвання ділових відносин та ми раді подальшій співпраці. Питання з приводу зняття обмежень вже перебуває в роботі.

Окремо, бажаємо зауважити, що банком не застосовується комісія в розмірі 30% в разі прийнятого рішення про розрив відносин окрім випадків, в яких діяльність за рахунком відповідає пункту 3.3.25 Умов та Правил (3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk).
Проблема вирішена
artaped 7 травня 2025, 10:24
Пользуюсь этим банком давно, но реально уже надоела эта тупость!!! Сегодня утром при оплате в АТБ на кассе блокирует карту за чек 323 грн и нужно же позвонить по видеосвязи и ответить на вопросы и т. п. все понимаю, но когда сзади очередь и ты как идиот стоишь и звонишь по видеозвонку на кассе атб это перебор. Вчера рассчитывался картой разовые чеки были и 3 тыс грн и 1,5 тыс грн вообщем разные, а сегодня так засаживает. Да ежемесячно польщуюсь и трачу с карты +45000грн. После такой ситуации после окончания депов бегу нафиг из этого недобанка. НЕ СОВЕТУЮ НИКОМУ СВЯЗЫВАТЬСЯ С АБАНКОМ!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 травня 2025, 12:29
Добрий день! Дякуємо за прийнятий дзвінок!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.

Бачимо, що наразі Ваше питання є успішно вирішеним. Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку на краще.
Проблема вирішена
Vlad3666 7 травня 2025, 9:50
Знижують кредитний ліміт при будь якому заведені грошей на рахунок, незважаючи на те що не було жодної прострочки по кредиту і те що я ФОП і є офіційний дохід. З 35000 вже лишилося 11000 і знижують далі без пояснень
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 травня 2025, 12:22
Добрий день! Дякуємо за прийнятий дзвінок та залишений відгук

Рішення щодо ліміту кредитування по кожному продукту Банку приймається індивідуально для кожного клієнта з урахуванням багатьох факторів: кредитного навантаження, кредитної історії, рівня доходу, наявності депозитних рахунків тощо.

Ліміт кредитування постійно переглядається та може змінюватися з часом. Якщо рішення щодо доступного продукту зміниться, ми обов’язково повідомимо Вас. Також, Ви можете подати заявку в налаштуваннях картки, після якої банк зможе надати відповідь протягом 5 хв. Впевнені, що нам вдасться змінити Вашу думку
Проблема вирішена
Дима Жук 6 травня 2025, 14:57
Я выиграл в казино около 110к грн вывел на карту через пару часов заблокировали карту после этого я скидывал документы на все объяснил что деньги с казино скинул скрины выводов пишут что этого мало после этого утром вижу что отправьте заяву на закрытие договоров пишу заяву в тг боте на закрытие договора уже почти месяц жду деньги ничего не поступало и никакой информации со стороны банка тоже нету пишу в боте принимали ли эту заяву 0 инфы всегда кидают опять же эту заяву кинул уже штук 100 в личные сообщения что мне делать? Как доказать этому банку что это всё чистые деньги выиграл, а не то что они пишут мне либо же как по быстрее забрать эти деньги чтобы не ждать пол года их решения можно ли что-то тут сделать?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 травня 2025, 16:08
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми Вас проінформуємо.
Проблема вирішена
Анна Гарькава 5 травня 2025, 21:05
Купувала речі в маназині терміналом не пройшло, а банк кошти списав 599 грн
Повино було повернутися через 3 дні на разунок але не так гадалось як повино було бути
Цей жазливий банк що робить дзвонить і говоре хочете гроші на рахунок тоді положіть ще 400 грн і дайте згоду щоб проценти списалися
Сума моя 599 грн, а вони процент 400 грн
По своїй винні бо звязок у них не спрацював
Але кошти списалися вчастно, а повернення коштує 400 грн
І не факт меееджер відповів що вони повернуться
Люди добрі обминайте 10000… дорогой цей банк ні коштів, а ще і процент візьмуть
Щоб Ви на ці гроші розбанатіли, А Банк
*** та ще і в такий час
Будьте обережні вони вирутять вам руки і весь гаманець ***
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 травня 2025, 9:49
Добрий день!

Розуміємо Ваше занепокоєння і хочемо детально пояснити ситуацію. Якщо оплата в магазині не була підтверджена, але кошти були зарезервовані, вони зазвичай автоматично повертаються на рахунок протягом кількох днів. У Вашому випадку сума повністю списана та відправлена, банк може подати звернення на оскарження операції через міжнародну платіжну систему (МПС).

Згідно з тарифами, при поданні такого запиту застосовується комісія — 10% від суми (мінімум 400 грн, максимум 750 грн). Ця сума лише блокується на рахунку і списується лише у разі обґрунтованої відмови з боку МПС. Якщо транзакція буде скасована, комісію не буде стягнуто.

Ми готові подати запит, і наразі очікуємо внесення необхідної суми. Щойно вона з’явиться на рахунку — одразу розпочнемо процес.

Дякуємо за розуміння і будемо раді допомогти Вам.
Вікторія Безгубенко 5 травня 2025, 19:10
Добрий вечір, історія така, що в магазині в мене витягли картку АТБ, та розплатилися нею з боксу в роблекс, на 3 транзакції по 900гривень.Я одразу подзвонила на гарячу лінію, заблокувала рахунки.В поліції заяву не приняли мовляв я могла її загубити. Велике Дякую Банку за те, що повернули кошти, я навіть не уявляю яку довгу и кропотливу роботу ви робили.Безмежно вдячна Вам за вашу роботу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 травня 2025, 19:22
Нам дуже приємно, що Ви це відзначили. Завжди намагаємось бути підтримкою💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Elena0575 4 травня 2025, 13:02
Все було чітко та зрозуміло, дякую працівнику Олексію за оперативне вирішення мого питання.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 травня 2025, 13:27
Дякуємо за ваш відгук! Приємно чути, що обслуговування в àбанку залишило у вас позитивні враження. Сподіваємося, що й надалі ви будете задоволені співпрацею з нами!
Проблема вирішена
Vladyslavvv 3 травня 2025, 23:48
Спочатку дізнаєшся, що акція діє до кінця року. Все чітко написано, перевіряєш — підтверджено. Виконуєш умови. А потім виявляється — все вже не так. Бо умови вже змінили. І хоча це суперечить закону (інформація була публічною), старий регламент вам ніхто не надішле. Бо «немає», «не можемо», «вже не діє».

Тобто по суті: вам треба перед кожною покупкою перечитувати регламент знову, навіть якщо ви читали його два дні тому. Бо він міг тихенько змінитись. Або просто — не користуватися продуктами банку взагалі. Я обираю другий варіант.

І не сподівайтесь на підтримку. Вона просто забере ваш час — без жодної конкретики, без рішень, без поваги.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 травня 2025, 14:43
Добрий день!

Ми щиро вибачаємося за незручності, з якими ви зіткнулися. Ваше питання для нас дуже важливе, і ми вже займаємося його розглядом. Ми розуміємо, як важливо мати чітку та прозору інформацію, і працюємо над тим, щоб вирішити цю ситуацію. Як тільки ми отримаємо більше інформації, ми обов'язково зв'яжемося з вами.

Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svetlanak84 2 травня 2025, 16:30
Смішно читати гарні відгуки, які банк пише сам собі.
По факту працювала з банком як ФОП, використовувала як фіз особа, та ще розміщувала депозит.
Банк у всіх цих напрямках робив неадекватні вчинки, починаючи навіть з того, що коли я перераховувала свій дохід від підприємницької діяльності на свою карту у цьому ж банку, вони надсилали запитання «звідки грощі» …
Блокували переводи або оплати з карти, навіть на 1000 грн, і треба було кожного разу підтверджувати, що ти це ти)))
Про депозит взагалі мовчу, бо вони самостійно його пролонгували без моєї згоди!!! І я досі не можу його зняти.
ПІдсумок: більш не користуюсь цим недобанком і чекаю, щоб забрати свій депозит і забути про цей банк назавжди.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 травня 2025, 18:58
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

За питанням вкладу «Online», який було відкрито Вами в нашому банку, даний вклад без можливості дострокового розірвання. Отримання коштів можливо провести по терміну. А саме протягом 5 днів з дати закінчення вкладу в àbank24 або відділенні банку.

За умовами відкритого договору: «Вклад автоматично продовжується та встановлюється новий розмір процентної ставки за Депозитним договором, що відповідає розміру процентної ставки, яка діє в Банку для таких депозитів на дату продовження.». Проте, Ви маєте змогу відмовитись від автоматичного продовження вкладу в àbank24 — меню Депозити.
Makdolena 2 травня 2025, 16:15
Рік тому я написала заяву в кіберполіцію з приводу переводу власних коштів на картку шахраїв, які приховувалися під вскритим телеграмом мого рідного брата. Справу передали місцевій поліції м. Кривий Ріг. Намагалася написати заяву в Приват банк, але там у мене заяву не прийняли, хоча я є клієнтом цього банку дуже давно, а от А-банк заяву в мене прийняли, ще й вночі мене заспокоювали і пояснювали, що потрібно зробити та як діяти. В поліції мені звісно нічим не допомогли, спираючись на те, що прокурор не дуже хоче приймати заяви з шахрайством, бо повернути кошти нереально.
Пройшов рік,і мені подзвонили з А-банку. Консультант на ім'я Іван дозвонився мені на вайбер навіть. Заспокоїв, пояснив ситуацію,і вже вранці мені кошти зайшли на рахунок. Я щиро дякую цьому хлопцеві, тому що я думала, що це вже все. Дякую А-банку за те, що піклуєтесь не лише про своїх клієнтів, а про всіх людей. Буду вибирати надійні банки, і тепер тільки телефонувати та перевіряти чи дійсно то людина питає про борг. Завжди звертайтеся до банку та питайте, не соромтеся, консультацію. Дякую ще раз.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 травня 2025, 16:26
Дякуємо за Ваш відгук!

Нам дуже приємно знати, що змогли підтримати в непростій ситуації. Завжди поруч, якщо знадобиться допомога 💚
DmitriyKiryazov 1 травня 2025, 19:39
Відділення за адресою: Одеса, вул. Велика Арнаутська, 76
30 марта у меня без моего разрешения подсмотрели данные карты.

И на следующий день совершили покупку в Тему, такая площадка. На 2500 грн.
Сразу же как это увидел позвонил в банк и мы заблокировали карту. Но платеж уже был проведен.
Так же подал заявление в Киберполицию так как я знаю кто это сделал, там перенаправили в РОВД, а оттуда позвонили и сказали что до 3200 грн, все декриминализованно и максимум что грозит людям это штраф в 74 грн. Но заставить вернуть сумму нет никакой возможности у полиции.

Банк в свою очередь запросил возврат платежа через Мастер Кард. С Тему я связался тоже через из поддержку, мы нашли кто именно, совершил покупку, его данные. Но платеж они сказали уже отозван.

За это благодарю Абанк.
До конца мая Мастер Кард дай Бог вернёт платеж.

Совет всем закрыть интернет платежи, которые без авторизации
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2025, 20:03
Добрий день!

Дякуємо, що поділились досвідом. Раді, що змогли оперативно допомогти. Сподіваємось, що кошти будуть повернуті найближчим часом💚
Проблема вирішена
maks 3 30 квітня 2025, 10:11
Заблокировали карту якобы превысил лимит пополнения. Написали чтоб объяснил происхождение денег. Отправила им что получаю зарплату не подошло что получаю пенсию тоже не подошло. Давай ты нам по каждому переводу напиши кто тебе что отправлял ну бред ((при том что в самом приложении не указано что у тебя лимит на пополнение карты 50.000 гривен там указано только ограничение национального банка. Под которые ты по-любому не попадаешь потому что таких сумм не кидаешь. Пытаешься связаться по телефону с оператором и ничего не происходит потому что они видят что это твой телефон и робот тебе говорит надо эти документы непонятно какие, но и побольше и побольше. Если вы уже вводите на человека ограничение на пополнение 50.000 гривен то у вас приложение должно быть написано что не превышает эту сумму. Ну у вас такого нету. Мне до конца месяца остаётся 3 дня и Бах я там на 500 гривен превысил сумму и мне заблокировали карту. В общем карта работает неплохо, но поддержки операторов нету ни какой если возникает какие-то проблемы то чат-бот робот тебе говорит давай документы давай документы давай документы давай документы
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 квітня 2025, 12:17
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Прохання надати запитану інформацію для успішного розв'язання питання
Проблема вирішена
masterl1fe 30 квітня 2025, 9:05
Була неприємна ситуація, користувався їхнім банком як основним, я отримав гроші на фіз картку за послугу, на слідуючий день блок і служба безпеки повідомила, що ті кошти шо мені прийшли були вкрадені, я звісно ж надав докази, що це була послуга, і я до того ніякого відношення не маю, також клієнт надав мені пізніше чек, та й банк на який було виведено кошти шахрайські не блокував клієнту рахунок, мені ж повідомили що не хочуть мати зі мною ніяких відносин і розривають договір, банку пох на клієнта, легше розірвати відносини і не паритись і розбиратись що там і як там. Хоча сам застосунок і функції на висоті.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 квітня 2025, 10:17
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

В результаті даної перевірки банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин. Таке прийняте рішення не є змінним. Наразі бачимо, що питання є остаточно вирішеним. Для отримання залишків коштів Ви можете звернутись до каси відділення банку
Полезный комментарий
masterl1fe 1 травня 2025, 17:21
Проблема вирішена. Банк відновив співпрацю.
AlPer03 29 квітня 2025, 16:08
Доброго дня! Лишаю відгук стосовно зарахування коштів, що не зарахував термінал при поповненні картки. Заявку зручно подати через чат-бота. Ввічливі менеджери швиденько проінформували та створили заявку. Гроші надійшли на картку на четвертий день.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 квітня 2025, 16:18
Вітаємо! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Ми раді, що процес подачі заявки був для вас зручним, а наші співробітники допомогли у вирішенні питання із зарахуванням коштів в найкоротший термін. Будемо раді подальшій співпраці 🔥
Яна Белоброва 29 квітня 2025, 12:52
Добрый день. Заблокировали карту за превышение лимита. Сумма небольшая. Я оплачивала программы в эпл пэй, продала кое-какие свои вещи и мебель. Декларации об отправке могу предоставить. Очень прошу пересмотреть решение банка о блокировке и разблокировать мою карту. Никаких подозрительных действий я не совершала. Заранее спасибо.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 квітня 2025, 14:13
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Для перевірки інформації банком було відправлено особисте повідомлення з прохання надати інформацію, що допоможе ідентифікувати Вас. Наразі відповіді нами так і не було отримано. Прохання відповісти на особисте повідомлення.
Полезный комментарий
Підтримка àбанку 2 травня 2025, 10:43
Добрий день! Наразі Ваше питання вирішено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Burkoe 29 квітня 2025, 11:05
Відділення за адресою: Рівне, вул. Соборна, 65
Дякую відділенню, А Банку м.Рівне Соборна 65 за гарну професійну роботу, швидке та якісне обслуговування.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 квітня 2025, 11:14
Ми дуже цінуємо ваш відгук та раді, що ви залишились задоволені обслуговуванням у відділенні нашого банку. Завжди раді допомогти! 💚🔥
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 травня 2025, 8:52
Відгук не зарахований (на 02.05.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Bilash2003 28 квітня 2025, 21:14
Ще 20 березня, заблокували безпричинно карту, всі відповіді і квитанції я дав в телеграм, і відповідь одна і та сам, все їм пояснив як і чого, і не розблоковують карту, прикро що таке відношення до клієнтів, все пояснив і скинув і нічо, Просто не хочуть мені дати вивести мої власні кошти😞
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 квітня 2025, 9:43
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Прохання надати запитану інформацію для успішного розв'язання питання

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝