×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.4 |
Всі курси банку |
Заблокировали карту
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написати коментар
Заблокировали карту и не возвращают деньги. Отсутствует обратная связь
Вынуждена писать здесь, чтобы сотрудники банка обратили внимание на моё заявление.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написати коментар
Параноидальная безопасность.
Тех поддержка ответила, что нужно зайти с прежнего устройства и что по решению банка ничем помочь не может. Какое решение и по каким причинам, тоже сказать не может. Предложили пользоватся физическими карточками, а счет проверять по телефону)))) Вот такая крутая безопасность в этом банке)
Коментарі (7)
Заблокована картка
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (11)
0 из 10 это худшие из худших
Банк створює комфортні умови праці, забезпечуючи професійний розвиток та різноманітні програми підтримки для наших співробітників. Це допомагає підвищувати їхню мотивацію та продуктивність. Якщо у вас є конкретні ситуації чи приклади, прохання надати відповідь на наше особисте повідомлення для подальшого аналізу та уникнення подібних скарг у майбутньому.
Коментарі (3)
АБанк не повертає кошти
Нікому не раджу данний банк. Мало того, що зараз війна в країні і не у всіх людей є кошти, так такі банки не віддають людям чесно зароблені кошти!!!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написати коментар
Лучший банк в моєму житті
Написати коментар
Заблокировали счет
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (2)
Жах! Заблокував кошти! Ігнорує!
Написати коментар
Не повертають гроші а банк
Зробіть щось мій номер +380979251767
Банк нікому не рекомендую
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (4)
УЖАС!!!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (4)
Жахливо
Банки зобов’язані здійснювати аналіз фінансових операцій, які проводяться клієнтом, з метою виявлення операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі ми з Вами зв'язались і повідомили інформацію щодо розблокування Вашого рахунку.
Коментарі (1)
А БАНК поставили мне ограничения на счет!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Коментарі (1)
Банк мошенников
Продавал крипту через П2п бота в телеграмм, продал крипту на 8300,4 августа все хорошо пользовался банком, так же продавал крипту все было без проблем, но вчера находясь в Чехии, скинув через приложение Paysend кроны в гривну,17 тысяч гривен, мне заблокировали карту, потребовав за мошенничество 8300 гривен которые я получил за продажу крипты 4 августа + 30% за разрыв отношений с банком. Хорошо, *** с ним, списали 8300 + 30% но что бы получить остаток нужно приехать и забрать деньги на кассе, я им говорю что я за границей и такой возможности нету, на что идёт один и тот же текст, забрать остаток на кассе. Итог, списали деньги за якобы мошенничество+30%+ не хотят отдавать деньги переводом на карту другого банка.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, банком було прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Залишки коштів були успішно перераховані на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків в Абанку.
Наразі Ваше питання вирішене.
Коментарі (5)
система безпеки просто «топ»
Нам прикро, що сталась така ситуація зі входом в Абанк24. Дане обмеження банком введено в рамках правил безпеки для уникнення змоги користування застосунком в небажаних цілях. Наразі Ваше питання є вирішеним. Дякуємо за Ваше звернення! 🍏
Написати коментар
Ночной диалог
Я коротко постараюсь… Я сейчас проживаю 2,5 года за пределами Украины, но в Европе. И будучи клиентом АБанка написал в службу поддержки… Но из-за своей проблемы так развалновался, что забыл о времени… А на часах было 21:05!!! Чтобы было понятнее — в Германии в будний день не попасть в любой банк, уже после 15:30.
А тут в 21:05 да ещё в Воскресенье!!! И «вишенка на торте» — очень вежливый онлайн сотрудник справочной службы АБанка по имени Сергей за считанные минуты решил очень серьёзные мои проблемы!!! И это ночью в Воскресенье, ещё и через интернет Украина — Германия телемост! Я очень доволен, в такие моменты чувствуешь что ты не одинок и кому-то не плевать на тебя!!! Спасибо ребята из АБанк справочная!!!
Дякуємо за ваш відгук! Нам дуже приємно чути, що наш співробітник Сергій зміг допомогти вам у складній ситуації, навіть у неділю ввечері, адже ми працюємо цілодобово. Ми раді, що ви відчуваєте підтримку з нашого боку. Якщо у вас виникнуть ще питання або потреби ми з радістю допоможемо у вирішенні 🍏😉
Коментарі (7)
А-Банк заблокировал деньги и не хочет отдавать!
«Вами досягнуто ліміту поповнень за картками, тому тимчасово призупинено можливість їх поповнити та використовувати кредитні кошти. Банки зобов’язані здійснювати аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом, відповідно до Закону України „Про запобігання та протидію легалізації доходів…“, тому просимо Вас надати документи, що підтвердять джерело походження зарахованих коштів.»
(Никакой лимит я не превысила, карта была практически новая)
Я ответила что эти деньги перевел мне близкий человек, но все равно скинула им документы которые они просили. Они написали мне что я должна ждать решение банка. Через 10 минут мне пришел ответ, что Абанк хочет разорвать со мной деловые отношения, попросили подать заявление о разорвании деловых отношений. На следующий день я подала эту заявление.
Вот что мне ответил Абанк:
«Очікуйте, будь ласка, на перерахунок. На разі, існує черга в обробці даних звернень, у зв’язку з чим регламент розгляду збільшений. Але можу завірити вас, що ваше питання не залишиться без уваги і ви отримаєте кошти.»
Я ждала неделю, но деньги мне они не скинули, когда я пишу им в поддержку мне больше не отвечают сотрудники банка, мне отвечает бот, и скидывает одно и то же сообщение что бы я не написала:
«Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 7 календарних днів. Будь ласка, очікуйте на рішення.»
Я звонила им и писала, никак не могу связаться с сотрудниками Абанка. Я жду уже больше 2 недель, а они кормят меня лишь обещаниями что деньги скоро придут. Данный банк порекомендовать не могу. Надеюсь мои деньги вернут как можно быстрее.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (4)
Повернення коштів від шахрайства. Позитивний досвід.
Якщо гроші дійсно повернуться, то дуже дякую, А Банку за реагування на такі проблеми і, головне, їх вирішення!
Удачі вам і побільше вдячних клієнтів. Дякую!
Загалом банк наполегливо не радить здійснювати передплати на перевірених ресурсах для уникнення схожих ситуацій 🍏
Коментарі (4)
Розірвання відносин без причини
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написати коментар
Грубе порушення прав і обман співробітників
Відкривала в, А банку картку для отримання зарплати в травні 2024 року.
В серпні прийшло повідомлення про обмеження на карті. Попросили довідку про доходи. Яку надіслала в чат.
Запитала у робітника банку чи цього достатньо і чи не буде питань в майбутньому. Отримала відповідь, що все добре і доходи підтвердженні.
В п’ятницю прийшов аванс і в суботу мою картку зовсім заблокували. Не написати в час не зайти в онлайн банкінг я вже не можу.
Бо закритий досту і онлайн банкінг. Відповідно те саме і з гарячою лінією Зарплата залишилась на рахунку і що тепер я маю робити? Писатимв НБУ, поліцію, чи куди мені йти за поясненнями і поверненням коштів?
Це як може пояснити взагалі?
Коментарі (3)