×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Не зрозуміле обмеження банку
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини з Вами. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Це рішення є остаточним та перегляду не підлягає.
Коментарі (3)
Жахливий банк!
Я спробую це перевірити, та поширити максимально у соц.мережах
Сервіс жах, мої кошти заблокували, та не видають. Термін розгляду просто не існує. (Хоча підтримка просто відправляє однаковий текст, що термін розгляду до 1 тижня) Мої кошти заблокували вже на місяц, та просто кажуть чекати. Навіть коли я представив всі необхідні документи, вони мене проігнорували. Вони не вирішили моє питання, банку байдуже на вас. Сервіс максимально жахливий, якщо у вас будуть питання, не розраховуйте що ваше питання будуть вирішувати. Також банк може просто заблокувати вашу карту, без причини.
. Цей банк не підійде вам ні для яких цілей, повірте. Якщо ви не хочете втратити свої кошти, не користуйтеся цим банком. Якщо комусь треба підтвердження що я кажу правду, можете звʼязатися зі мною.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Коментарі (7)
Банк ніяк не захищає Вас від крадіжок коштів з рахунків
Подивившись у деталях операцій, я побачив, що їх здійснили з віртуальної картки «Вигода», якою я користувався всього 1 раз у Епіцентрі. Припустимо, що ці сервіси не потребують підтвердження для здійснення операцій, але звідки шахраї дістали повний номер картки, строк дії та свв код, якщо карткою не користувався і її фізично не уснує?
Замість якоїсь компптентної допомоги я отримав стандартну відповідь, що не можна передавати дані картки, пін код та паролі. Я більше 10 років працюю у банківській сфері і знаю методи роботи шахраїв, але мені не поступало ніяких дзвінків і дані картки я ніде не використовував. Тому мені дуже цікаво отримати відповідь, як саме було списані кошти і звідки інформація?
Добре, що спрацював ліміт інакше хтось би спустив весь мій кредитний ліміт, а платити довелося би мені.
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки одразу було зафіксовано заявку по шахрайству. Та прийнято міри для уникнення повторних списань.
Ми вже подали заявку на оскарження через Міжнародну платіжну систему. Наші фахівці працюють над тим, щоб з'ясувати, як могли відбутись несанкціоновані операції. Водночас ми продовжуємо вдосконалювати наші системи захисту для запобігання подібним ситуаціям.
За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів ми обов'язково Вас проінформуємо.
Коментарі (2)
Дуже дивна ситуація с фінмоном А-Банку
Що за фігня ???
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ми обов'язково перевіримо цю ситуацію більш детально.
Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
Коментарі (2)
Незаконно заблокували карту та утримують гроші на карті
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (8)
Обмеження на користування карткою
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Написати коментар
Заблокували картку в перший день користування.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (9)
Пополнение карты в терминале
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Наразі мережа терміналів від банку постійно розширюється, тому ми постійно встановлюємо нові термінали та банкомати. Стосовно ідентифікації при проведенні поповнення коштів, алгоритм роботи залежить від передачі даних картки. У разі, якщо до терміналу було прикладено картку, або передано її дані через NFC, то терміналом буде відправлено повідомлення в застосунок Абанк24, а після 60 секунд активною стане кнопка з іншим способом підтвердження (дзвінок). Якщо ж ввести дані картки вручну, то Вам надійде дзвінок, через 60 секунд після якого буде змога отримати повторний, а після нього через 60 секунд змога ввести код з СМС. Проте, навіть якщо Ви ввели номер карти і термінал підставив Ваш фінансовий номер автоматично Ви можете його змінити ввівши інший, потрібний Вам номер.
Коментарі (3)
худший банк
и что вы думаете? сегодня 15.08.2024, деньги на карту так и не перевели, звоню в поддержку, ничего никто не знает, перекидывают друг на друга, один говорит что не имеет доступа к почте, другая говорит что перезвонит через 20 минут (прошло 3 недели) поддержка в телеграмме вообще просит доказать джерело доходів, что я вам должна доказывать если вы уже разорвали со мной контракт?
регламент для перевода 3 дня, тоесть уже 41 день вы удерживаете мои средства незаконно, что делать будем?
или мне нужно через суд свои же деньги возвращать?
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь для розв'язання питання
Коментарі (1)
Власник картки 4323347362344266 — шахраї
Коментарі (1)
Не возвращают средства, после брокировки карты
Худший банк, что делать?
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (1)
УДЕРЖИВАЮТ ОБМАНОМ ДЕНЬГИ КЛИЕНТОВ
Далее я расскажу как я 2 раза пришел в отделение этого мошеннического банка и мне ничего не дали. Слава богу хоть в отделении сотрудники нормальные, объяснил им ситуацию что у меня отказ в обслуживании и в поддержке сказали прийти забрать наличные и закрыть счет, сотрудник связался с профильным отделом, профильный отдел говорит идите на кассу забирайте наличные, мы вам карту разблокировали, я прихожу на кассу, там говорят у вас карта заблокирована, мы вам не можем дать наличные. Я иду обратно к сотруднику отдела, чтобы тот опять связался с профильным отделом узнал в чем причина, профильный отдел сказал подождать 10 минут, потом опять не отдали деньги, потом еще 15 минут и снова ничего не вышло. В конце концов как вы думаете они отдали деньги? Конечно же нет. Мы с сотрудником создали какую-то заявку, чтобы их финансовый отдел рассмотрел в чем причина и какая проблема возникает (как я раньше думал, что это просто ошибка), но когда они через несколько дней опять позвали меня в отделение (мне ехать туда час) я приехал, и они опять ничего не дали, хотя говорили что проблема решена, я уже понял что они удерживают деньги клиентов для того, чтобы использовать их в своих целях, потому что они говорят мне ехать в отделение, забрать наличные, я сразу приезжаю к ним, через час я уже в отделении мне говорят что вы не можете вывести свои деньги, далее я приезжаю домой и мне снова поддержка пишет что вы можете поехать в отделение забрать наличные, я в третий раз решил у них уточнить все, спросил у сотрудника насколько достоверная информация что я сейчас приеду в отделение и получу наличные, он говорит что 100%, я опять переспрашиваю, прошу сотрудника, чтобы он уточнил у всех отделов, он говорит что это точно, а потом через 5 минут уже говорит что нет к сожалению вам недоступен вывод в отделении. я в шоке с некомпетентности сотрудников этого банка (37201 табельный номер этого некомпетентного сотрудника поддержки который мне 3 раза гарантировал что деньги будут получены и в последний момент оказалось что все-таки нет). В итоге заставили уже меня писать заявление, чтобы вывесим деньги, что я продаю абрамсы на курское направление по скидке и финансирую терроризм. у меня есть все доказательства. у них регламент 3 дня. в данный момент прошло уже два дня, заявление было написано 13.08, они сказали что у них сейчас очередь и непонятно сколько ждать.
в конце концов можно сделал вывод что этот банк просто удерживает деньги своих клеинтов путем обмана для того, чтобы использовать их в своих целях и отправляет своих клиентов по 3 раза в отделение с обещаниями что в этот раз точно вам выведут деньги, но конечно же никто ничего не выведет.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Дійсно під час звернення на відділення виникла технічна складність. Перепрошуємо за доставлені незручності та збільшений термін розгляду. Наразі Ваше питання вирішене.
Написати коментар
Заблокували картку
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (1)
Не повертають гроші
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (3)
Якість обслуговування
Написати коментар
А-банк
В підтримці повідомили про трьохденний регламент на розгляд.
Наразі йде 34-й день розгляду.
Не рекомендую цю установу для фінансових операцій.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банком прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Згідно з внутрішньою політикою Банку відсутня можливість зняти залишки в касі. Для перерахування залишку просимо надати запитувані документи.
Коментарі (4)
Это воровство
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Коментарі (10)
Банк для мошенников.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику. На жаль, від Вас було отримано відмову.
Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини з Вами. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Це рішення є остаточним та перегляду не підлягає.
Коментарі (1)
Професійна команда Абанку
Виявилось, що шахраї зламали аккаунт, а вона нічого не просила😪
Я миттєво зателефонувала в службу підтримки Абанку 7776
Дуже ввічлива дівчина уважно записала мою скаргу і створила заявку в службу безпеки і моніторингову службу паралельно заблокувавши карту шахрая.
Сьогодні мені повернули кошти🙂
Дякую керівництву Абанку, усім службам за оперативну, професійну роботу і дуже уважне відношення до клієнтів.
Коментарі (1)
Найгірший банк України
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (1)