Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
tanyalanczfer 30 серпня 2024, 16:57
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Оформляла карту А-банка в магазине АТБ, очень понравилось отношение сотрудника Сапего Юрия, все рассказал и показал, буду получать максимальные скидки
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 серпня 2024, 17:40
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили роботу нашого Співробітника 🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ivankolobuk 30 серпня 2024, 13:51
Они мне поставили ограничения на счет! И я добавил все нужные документы их боту, а он никак не реагирует. Новая система какая то сырая и я вижу что много людей на это жалуются. Я не хочу разбираться с этим неделю или больше!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 вересня 2024, 9:51
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 вересня 2024, 16:47
Відгук не зарахований (на 02.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dramuw 30 серпня 2024, 10:49
І на останок банк не виконує свої вимоги, коли ви не приносите йому кошти ви йому не потрібні, вот і все.А ще може конфіскувати ваші кошти 19.50% від суми на рахунку якщо банк розриває з вами договір.Так як потрібно платили кошти свої же співробітникам, робітникам фінмоніторингу
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 серпня 2024, 12:46
Добрий день!

У випадку коли Банк ухвалює рішення про припинення ділових відносин згідно Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» Банк не стягує з Клієнта 19.5% комісію. Комісія за перерахування коштів, до 20 000 грн. на місяць (враховуючи платежі карткою та готівкою) — безкоштовно, понад 20 000 грн — 0,5% від суми платежу макс. 200 грн.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dramuw 30 серпня 2024, 9:56
Була покупку на суму 31034 грн кешбек не був нарахований продукти та супермаркети зателефонував у банк сказали по цьому mmc коду не має кешбеку.Для прикладу зробив оплату у Глобус Банк кешбек прийшов одразу.За кліентів уже 50 грн 3 4 людей дали тільки за одного ,і то телефонував в підтримку.Для прикладу в Глобус ,Sense, Пумб, нарохували одразу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 серпня 2024, 11:49
Відсутність нарахування в цій ситуації пов'язано з тим, що торговою точкою обрано mcc-код, який не відповідає категорії транзакції та не відповідає вибраним Вами категоріям (MCC 5999: Різні магазини та спеціальні роздрібні магазини).
Перелік кодів МСС у відповідності категорії «продукти та супермаркети» Ви можете переглянути у застосунку АБанк24 у розділі «Кешбек» далі «інфо».

Банк не несе відповідальність за некоректне надання інформації про тип операції, що надається торгово-сервісною організацією та її банком-еквайром: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-458/?lang=uk.
Проблема вирішена
Dramuw 30 серпня 2024, 8:50
Кліент банку був більше 10 років, буде нюанси але все влаштовувало, активно дуже почав користуватися з 2023 року.Булу в них готівка швидко Гроші.Дали мені ліміт 70.000 грн я щось не прочитав умови, ну короче за 22 днів + 2300 грн накапало боргу .і Як що я бы не подивился то ще і більше Було .І ще прям все правильно не прописується ніде.Треба телефонувати і питати який борг.Для прикладу В Sense банку як що взяти в гроші 🫰 на 22 дні 1380 грн вийшло б.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 серпня 2024, 10:21
Добрий день!

Розуміємо як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. На нашому сайті детально описані всі умови, а також примірник договору пропонується Вам для ознайомлення до підтвердження оформлення, а після оформлення його можна завантажити в розділі «Кредити». Кредит«Швидка готівка» передбачає комісію, тому відсотки за кредитом нараховується за кожен день користування. У разі дострокового погашення Клієнт має сплатити суму кредиту та відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення, відповідно до Закону України «Про споживче кредитування», Стаття 15: «Право споживача на відмову від договору про споживчий кредит»:« споживач зобов’язаний повернути кредитодавцю грошові кошти та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення».

З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення операцій з криптовалютою, ми попереджали Вас не використовувати рахунки для подібних операцій.
Оскільки з Вашого боку наше попередження було проігноровано, Банк був змушений обмежити функціонування Ваших рахунків та розірвати ділові відносини. Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто. Наш Співробітник зв'язався з Вами та надав детальну інформацію щодо Вашого питання.
Проблема вирішена
Dmitriy12012007 29 серпня 2024, 16:31
Негативний відгук про А-БанкХочу поділитися своїм гірким досвідом взаємодії з А-Банком. Через блокування мого рахунку в Монобанку я був змушений перевести свої гроші на рахунок в А-Банку, сподіваючись на стабільність. Однак це рішення стало для мене великою помилкою.Після переказу коштів, А-Банк також заблокував мій рахунок без жодних пояснень. Спроби з’ясувати причину та отримати доступ до своїх грошей виявилися марними. Служба підтримки тільки відправляє мене в якусь «чергу», яка нібито рухається, але я так і не бачу жодного прогресу.Я залишаюся без доступу до своїх коштів вже тривалий час, і це приносить мені великі незручності. Кожен день очікування супроводжується постійними обіцянками, але проблема залишається невирішеною. Банк не дає чітких відповідей, а мої фінансові плани руйнуються через затримку з їхнього боку.Вважаю, що таке ставлення до клієнтів неприйнятне. Прошу негайно розглянути моє питання та розблокувати рахунок, щоб я міг отримати свої гроші. Надіюся на швидке вирішення цього питання!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 серпня 2024, 13:38
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:39
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема вирішена
Селін Нестеренко 28 серпня 2024, 17:56
Заблокували картку після поповнення. Одразу хотіла написати в тех. підтримку, але на будь-яке повідомлення одна відповідь, що ваш рахунок був заблокований. Тобто з людиною зв’язатися ніяк не можна. Добре, я подала документи що я отримую соц. допомгу від Німеччини. Через 3 хвилин надходить відповідь «Документ не пройшов валідацію». Думаю, може я не туди загрузила документ? Вибираю іншу категорію, надсилаю, все одно.
Подзвонила в тех. підтримку, тому що з людиною через месенджер поспілкуватися не можу. Вони сказали що мені потрібно пройти верифікацію, я пройшла її. Дзвоню, просять ще раз. Пройшла ще раз, просять змінити номер. Ще раз все пройшла та змінила номер.
Підсумок — домоги ніякої немає, усі співробітники кажусь одне й те ж. Через месенджер зв’язатися з співробітником АБанку неможливо. Документи з підтвердженням соц. виплат не підходять.
Дуже сподіваюсь на вашу відповідь
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 серпня 2024, 18:54
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
OLEGONISIUS 28 серпня 2024, 14:54
Заблокували карту, як тільки зайшла велика сума на карту. Запросили надати документи підтвердження платежу. Документи були надані через новий бот a-bank docs, написали, що протягом 24 годин буде відповідь. Але на жаль, вже термін вийшов і жодної відповіді не отримав. Немає жодного конатку зі службою підтримки, що в меседжерах, що по телефону. Одне і теж говорять, хоча документи були подані. Таким чином банк утримує кошти, ігнорує всі мої запити. Банк, який не цінує клієнтів та час клієнтів. Безпідставно утримують кошти. Шановна підтримка, вирішіть буль ласка дану проблему. Потрібно терміново кошти
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 серпня 2024, 15:32
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду
Проблема вирішена
Евгений Денищенко 28 серпня 2024, 11:10
После перевода в 30 т. Заблочили средства.
В службе поддержки на каждое сообщение ссылка на бота. Пробовал дать все имеющиеся документы в бот. На что несколько раз без успешно, мол недостаточно документов для разблокировки.
Замкнутый круг! Как вернуть свои средства?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 серпня 2024, 13:58
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
bxpws 27 серпня 2024, 23:41
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 243
Прошло уже больше месяца с момента моего запроса, а суть то в чем:
Банк прислал уведомление что мои счета заблокированы и нужно дать документы которые подтвердят мои доходы.
Занималась я дропшиппингом поэтому и соответсвующих документов у меня не было, на что банк предложил подписать договор о закрытии счета и возврату средств на мой другой счет.
Подписала документ, дала счет, начали кормить завтраками что «подождите неделю и деньги будут у вас», собственно перезваниваю через неделю на что слышу «мы не смогли открыть файл»!!!
Просто представьте себе мое лицо в тот момент, люди которые следят за моими деньгами не смогли открыть документ с заявой!
Ну, а потом началось как у всех, кормили завтраками, обещаниями, но ничего не произошло.
А сегодня я решила снова позвонить дабы узнать, а что ж там с моими средствами, на что я была успешно послана на 3 буквы, ведь меня поставили на автоответчик и не соединяют с оператором
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 серпня 2024, 19:29
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nadin03 27 серпня 2024, 21:28
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академiка Корольова, 79
Вражена роботою працівників відділення за адресою Королева 79, м. Одеса. Завжди усміхнені, ввічливі, завжди компетентно відповідають та допомагають розібратись в різних питаннях. За три роки жодного разу не чула в цьому відділені спілкування «зверхня», якщо так можно сказати.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 серпня 2024, 11:12
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Наталья Звоникова 27 серпня 2024, 14:55
После ошибочного (входящего) перевода, банк заблокировал карту (превышение в 25тгрн)Обращения, что перевод ошибочен (и со стороны отправителя и с моей стороны) банком проигнорирован. Деньги банк отказался вернуть на счёт отправителя (хотя это просил и отправитель и я давала на это согласие). Также банк отказал в разблокирован карты для этого перевода. Банк начал требовать подтверждения данного платежа!!! Доводы с обоих сторон, что перевод- ошибочен- не помогли. Банк разрывает отношения (из-за не подтверждения). И уже с 13го!!! августа не осуществляет перевод денежных средств на мою карту в ощаде… Операторы кормят завтраками!!! Хотя срок решения был обозначен в одну неделю!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 серпня 2024, 16:04
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
dmusina 27 серпня 2024, 1:32
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Хрещатик, 190
Я користуюсь послугами банка доволі давно. Але я була шокована ставленням до клієнтів банку його працівниками, а саме головне їх некомпетентністю і відсутністю знань продуктів банку які вони мають продавати.
Я розповім свою історію…
В мене помер батько який був клієнтом банку. В нього на рахунку був відкритий кредитний ліміт і було оформлено страхування кредитного ліміту. Одним із пунктів договору було — виплата страхової в випадку смерті клієнта.
Я звернулась в відділення банку (вулиця Хрещатик, 190, Черкаси, Черкаська область, 18000). Надала необхідні документи про смерть їх клієнта попросила проконсультувати як звернутись до страхової та сказати який залишок по кредитним коштам для їх погашення. Нащо консультант банку сказала, що там по страхуванню немає виплати в випадку смерті (хочеться підкреслити — це один із основних пунктів для виплати і відшкодуванню коштів). Добре вони якось написали і подали запит страховій компанії. Суму боргу також не повідомили бо для того ми мали надати документи про спадщину (які отримають через пів року, а на той момент ми їх ще не мали).
Через декілька днів нам написали повідомлення і попросили заповнити і надати документы для страхової компанії (які ми вже надавали і заповнили в відділенні банку). Добре зробили чекаємо на відповідь від страхової. Довго чекали, а відповіді все немає. Звернулись самостійно виявилось, що в відділенні банку дівчата працівники самостійно заповнили заявку з некоректними даними (неправильною адресою і телефоном) і відправили в страхову і не прікріпили всі необхідні документи. Добре зі страховою вирішили все самостійно, отримали виплату, на гарячій лінії банку дізнались залишок до повного погашення, та перерахували кошти на карту.
Все боргу немає вирішили ми і зітхнули спокійно.
А ні нам стали регулярно телефонувати і казати про борг перед банком — та й ще й в повну суму.
Отримали документи про спадщину. Нотаріус також повідомила, що отримала претензію про борг.
Ми вирішили все точно дізнатись і знову поїхали до того ж самого відділення.
Надали знову всі документи, тепер і про те що є спадкоємцями. Попросили надати інформацію про стан рахунку, також виказали бажання закрити карту і рахунок і отримати довідку, що все немає більше жодної заборгованості перед банком.
Працівник банку довго грала на клавіатурі ноутбуку, а потім видала: в мене немає доступу до інформації клієнта, вона заблокована після його смерті, якось вона дізналась, що заборгованість відсутня, але закрити рахунок і надати довідку (що заборгованість відсутня) не може, так як спадкоємець не є клієнтом банку і їй немає куди прикріпити ці документи для отримання довідки.
Ми ж добре спадкоємець стає клієнтом банку отримає карту, отримає довідку про відсутність заборгованісті і потім закриває свою карту і також перестає бути клієнтом.
Відповідь працівника банку: довідку про відсутність заборгованість ви всеодно отримаєте не одразу, а відкривати і закривати одразу карту — це ШАХРАЙСТВО!
Працівники некомпетентні — вони тільки і можуть видавати карти та кредити.
Вже надали всі документи до банку, але допомоги не отримали.
Як мені отримати цю довідку про відсутність заборгованості? Або якийсь офіційний документ банку, а не слова працівників які нічого не варті?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 серпня 2024, 16:03
Добрий день!

Дякуємо Вам за зворотній зв'язок. Ви вказали нам на важливі моменти та проблеми у бізнес-процесі. Ми вже виправилися і сподіваємося, що більше Вас не розчаруємо.
Larysa1977 25 серпня 2024, 18:22
Під час оплати онлайн замовлення була спроба зняти подвійну оплату. Завдяки уважності працівників, які вчасно заблокували картку та звʼязалися по відео дзвінку, вдалося уникнути зняття коштів. Також, в подальшому, працівники детально відповіли на поставлені мною запитання щодо здійснених платежів та відновили контроль над картковим рахунком. Велика подяка за уважність, професійність та доброзичливість працівників!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 серпня 2024, 19:04
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що змогли допомогти і забезпечити безпеку ваших фінансів. Ваша безпека — наша головна мета! 🍏
Проблема вирішена
Сергей Руденко 24 серпня 2024, 13:22
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Лесі Українки, 19
5 серпня 2024 року мій особистий кабінет по ФОП Руденко Сергій Іванович було заморожено, що стало справжнім шоком для мене. На момент блокування в кабінеті знаходилося 580 000 грн. Банк запросив документи про походження коштів, і всі необхідні договори та квитанції я надав без зволікань на наступний день. Але, незважаючи на це, банк проводив перевірку протягом двох тижнів, і після моїх щоденних звернень до служби підтримки я отримував лише безутішне «Очікуйте».

13 серпня 2024 року я нарешті отримав відповідь від банку, у якій було вказано, що вони в односторонньому порядку розривають зі мною договір. Для цього мені запропонували надати додаткові документи та рахунок, куди мали б бути переведені мої кошти (інший ФОП). Всі необхідні документи та анкети я надав 13 серпня. Однак вже пройшло більше 10 днів, а я досі не отримав свої гроші. Я не можу зрозуміти, чому, коли рішення банку вже є, не можуть вирішити питання повернення коштів?

На жаль, блокування мого рахунку не лише негативно впливає на здійснення моєї господарської діяльності, але й суттєво псує моє життя. Кошти, які я отримав (і підтвердив їх отримання документами), потрібні мені для виконання зобов’язань перед клієнтами і нормального функціонування мого бізнесу. Зараз щодня страждає моя репутація, а відчуття безвиході та невизначеності подають мені неабиякий стрес.

Банк не лише порушує мої права, але і позбавляє можливості вести бізнес, без підстав заморожуючи кошти. Я змушений написати цей відгук, тому що не бачу іншого виходу. Відчуваю брак підтримки з боку банку та небажання вирішити мою проблему чи хоча б надати допомогу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 серпня 2024, 16:09
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
maksp1999 24 серпня 2024, 9:57
Не рекомендую этот банк для использования, налось с того что мне зашло 40 тысяч гривен на карту, после этого выбилось блок карты, предоставил им всю необходимую информацию, ответа от банка нет, пишу в чат, там постоянно одно и тоже сообщение вылазит, никто помочь не может.
Может тут мне помогут вернуть мои средства!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 вересня 2024, 10:11
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення питання. Детальну інформацію ми написали Вам в обраний для спілкування з Банком месенджер. Очікуємо від Вас запитувані документи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
den2000 23 серпня 2024, 17:34
Дружина вирішила покласти гроші на депозит, переказала першу суму на картку, заблокували на перевірку походження, хоча сума до 400 тис. Надали всі документи, було написано 24 години, потім після неодноразових звернень, прийшло повідомлення, що до ТИЖНЯ. Хоча по телефону попередньо говорили про швидку перевірку і т.д. Хто буде компенсувати кошти за користування грошима тиждень??? Не раджу цей шахрайський банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 серпня 2024, 19:19
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Проблема вирішена
IVANKA123 23 серпня 2024, 9:47
Зіштовхнулась із проблемою фінансового моніторингу, жодних проблем. 21 серпня нормально спілкувалась з підтримкою, пояснили що потрібно надати. Вчора, 22 серпня, хочу надати прохані банком документи.
Пишу в основного бота (abank_bot), щоб надати документи. І тут відразу в очі кидається систему, яку планував дурень, вибачте на слові. Мені просто спамлять повідомленням «Вами досягнуто ліміту поповнень за картками.» та посиланням на бота, в якого потрібно надати документи. Тобто поспілкуватись з живим спеціалістом банку Я НЕ МОЖУ, на будь-який тест бот автоматично відправляє спам-повідомлення з посиланням на іншого бота.

Думаю, добре. Можливо надам документи, і зі мною вийдуть на зв’язок. Надала документи про дохід, через 30 хвилин буквально приходить повідомлення, що документ не пройшов валідацію, оберіть інший. Документ німецькою мовою, соціальні виплати. Я хотіла пояснити звідки кошти, та що цей документ означає.

Але через ідіота, який створював цю систему, який унеможливлює жодну комунікацію клієнта з банком, до поки той не надасть документ. А якщо й надасть, його відхиляють через 30 хвилин. Тобто, вирішити свої інші питання та отримати підтримку я не можу.

Прохання до банку, будь ласка, розберіться з проблемою цієї баганої системи, щоб клієнти могли отримувати надалі підтримку, бо це нововведення жахливе, сире, та приносить дискомфорт, а не користь. Обов’язково виправлю оцінку на «5», коли ця проблема буде вирішена.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 серпня 2024, 16:33
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.

Ми обов'язково врахуємо Ваші зауваження для вдосконалення нашого сервісу і запобігання подібним ситуаціям у майбутньому. Вибачте за спричинені незручності.
afina43 23 серпня 2024, 8:04
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 139/А
Банк заблокировал карту, связывалась с техподдержкой, общалась по видеосвязи, ходила в отделение банка. Предоставила банку документы по переводу которые он затребовал. Просили документ о подтверждении зачисления, либо возврат средств. Отправила чек, который мне лично отправила отправитель денег, отправила факт сделки и факт успешности сделки по купле продаже цифровых активов. Все что требовал банк я предоставила. Банк игнорирует предоставленные мною документы, несколько раз звонили, хамили, повышали голос, требовали от меня устного согласия на возврат средств, документы мною предоставленные игнорируют. Просила от них предоставить документы по жалобе в письменном виде с печатями и подписями, сказали такой возможности нет, не на почту, не в чат поддержки, не на отделение банка. Уже вторую неделю пишут мне что в течении трех дней наберет специалист. Специалисты набирают и просят в телефонном разговоре вернуть деньги. Документы которые сами затребовали и получили ими игнорируются, на вопрос почему игнорируются они конкретикой не отвечают. Буду информировать здесь по мере продвижения решения моего вопроса.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 серпня 2024, 16:38
Добрий день!

Щоб допомогти Вам, нам потрібна певна інформація для перевірки. На жаль, Ви не надали нам запитувану інформацію. Будь ласка, надайте необхідні дані у відповідь на наші особисті повідомлення.
Проблема вирішена
Maksim202024 23 серпня 2024, 0:08
Працював с картою більше ніж рік все було добре, але після дня народження, а саме 15.08 отримав подарунок від родини переводи на карту, сам знаходжуся у зоні бойових дій, щоб підняти собі настрій в вільний час якого там не дуже багато граю у покер, та переміг у турнірі за перемогу отримав 150$, та вивівши на карту отримав блокування карти так в добавок залишився без заробітної плати тому що на цю карту отримав за від в/ч, звернувшись один раз до тех допомоги отримав відповідь зачекайте тиждень, минув тиждень тех допомога не відповідає, а на кожен звінок шаблона відповідь «Банком здійснюється перевірка наданих Вами документів про походження коштів. Просимо очікувати завершення перевірки, за результатом ми повідомимо Вас в Абанк24.»
Всі гроші які у мене були вже неділю мені не доступні та коли я зможу на них розраховувати я також не розумію. Я надіюсь на відповідь від банку хоча б якусь.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 серпня 2024, 16:25
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝