Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Дима Титаренко 20 серпня 2024, 0:23
Мені заблокували картку Монобанк через підозрілі перекази. Після цього мені дали можливість вивести гроші. Я чекав три дні, і ці кошти були перераховані на картку А-банк, яка зареєстрована на моє ім'я. Це було проханням Монобанку, а платіж здійснювався через IBAN. Як тільки гроші надійшли на рахунок, А-банк одразу заблокував і цю картку. Я надав докази у вигляді скріншоту, оскільки Монобанк відмовляється надавати мені документ про розірвання відносин. Я передав цей скріншот в А-банк, і мене поставили в чергу на розгляд. Однак я не можу чекати довго, оскільки ці гроші мені терміново потрібні для вирішення життєвих проблем.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 серпня 2024, 10:52
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини з Вами. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Це рішення є остаточним та перегляду не підлягає.
pqwoei 19 серпня 2024, 22:35
Не знаю, видаляють тут коментарі, або ні
Я спробую це перевірити, та поширити максимально у соц.мережах
Сервіс жах, мої кошти заблокували, та не видають. Термін розгляду просто не існує. (Хоча підтримка просто відправляє однаковий текст, що термін розгляду до 1 тижня) Мої кошти заблокували вже на місяц, та просто кажуть чекати. Навіть коли я представив всі необхідні документи, вони мене проігнорували. Вони не вирішили моє питання, банку байдуже на вас. Сервіс максимально жахливий, якщо у вас будуть питання, не розраховуйте що ваше питання будуть вирішувати. Також банк може просто заблокувати вашу карту, без причини.
. Цей банк не підійде вам ні для яких цілей, повірте. Якщо ви не хочете втратити свої кошти, не користуйтеся цим банком. Якщо комусь треба підтвердження що я кажу правду, можете звʼязатися зі мною.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 серпня 2024, 13:55
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Проблема вирішена
Nikita25 19 серпня 2024, 13:02
17 серпня близько другої години ночі отримав сповіщення від А-банку, щодо здійсненої операції на сайті https://www.fragrancenet.com/ на суму 581.33грн., яку я не здійснював. Через хвилину мою картку підв'язали до сервісу «crunchyroll», відбулось списання і повернення 1 доллару, але мене для цього ніяких підтверджень не приходило. Ще через 2 хвилини намагались оформити підписку на цьому ж сервівсі на 50 доларів, але дякувати, що спрацював інтернет ліміт.

Подивившись у деталях операцій, я побачив, що їх здійснили з віртуальної картки «Вигода», якою я користувався всього 1 раз у Епіцентрі. Припустимо, що ці сервіси не потребують підтвердження для здійснення операцій, але звідки шахраї дістали повний номер картки, строк дії та свв код, якщо карткою не користувався і її фізично не уснує?

Замість якоїсь компптентної допомоги я отримав стандартну відповідь, що не можна передавати дані картки, пін код та паролі. Я більше 10 років працюю у банківській сфері і знаю методи роботи шахраїв, але мені не поступало ніяких дзвінків і дані картки я ніде не використовував. Тому мені дуже цікаво отримати відповідь, як саме було списані кошти і звідки інформація?
Добре, що спрацював ліміт інакше хтось би спустив весь мій кредитний ліміт, а платити довелося би мені.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 серпня 2024, 14:32
Добрий день!

Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки одразу було зафіксовано заявку по шахрайству. Та прийнято міри для уникнення повторних списань.

Ми вже подали заявку на оскарження через Міжнародну платіжну систему. Наші фахівці працюють над тим, щоб з'ясувати, як могли відбутись несанкціоновані операції. Водночас ми продовжуємо вдосконалювати наші системи захисту для запобігання подібним ситуаціям.

За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів ми обов'язково Вас проінформуємо.
Проблема вирішена
campi1337 18 серпня 2024, 19:14
Тиждень тому при переказі коштів на картку іншого користувача вилетіла інформація про те, що потрібно надати документи про походження коштів. Без питань, відправив декларацію с ФОП, квитанцію № 2 з податкової. Через 3 дні всі обмеження були зняті. Ось сьогодні знову переказую кошти на карту райфайзенбанку — і вилітає таж сама інформація і запит, про те що потрібно надати документи :))

Що за фігня ???
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 серпня 2024, 19:39
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ми обов'язково перевіримо цю ситуацію більш детально.

Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
Полезный комментарий
campi1337 18 серпня 2024, 19:40
Дякую Вам за швидке вирішення питання. ❤️❤️❤️
Проблема вирішена
Dima31Seif 18 серпня 2024, 14:51
Заблокували карту і попросили надати документи. Все що треба я надав, вони ігнорують мене вже 5 днів. Там лежать мої гроші, я вважаю що вони незаконно утримують мої гроші на моєму рахунку. Там лежать всі мої гроші які я відкладав для навчання, а я не можу готуватися до навчального року
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 серпня 2024, 9:27
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Alexandr97 17 серпня 2024, 8:29
Не зрозумілі обмеження на користування карткою, надав документ підтвердження походження коштів, дуже довго чекаю відповіді і не можу користуватися коштами які знаходяться на карті
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 серпня 2024, 12:16
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Проблема вирішена
Олександр Возіян 16 серпня 2024, 21:47
Відкрив карту А-Банку за порадою знайомих, спочатку все сподобалось, інтерфейс, дизайн і тд все ок. Потім мені надійшли перекази на картку у розмірі 88 тисяч, я встиг навіть надіслати 16 тисяч з цієї картки — повернувши борг. Надалі всім відома обмеження по картці та подальше блокування картки і розірвали зі мною договір без будь яких на це підстав.Тех підтримка отримала від мене абсолютно всі скріншоти, виписки та все що просили — я надав. Я не перевищив жодних лімітів по картці, не порушив жодних правил користування карткою, не робив ніяких шахрайських дій або чогось такого. Наразі на моїй картці заблоковано 66,166грн, написав заяву на переведення залишку коштів на картку іншого банку. В телефонній розмові з оператором також не отримав жодної інформації з якої причини було розірвано договір про співпрацю, не було надано можливості зняти залишок в касі А-Банку, те що дані кошти йдуть мені на реабілітацію після операції також нікого не хвилює, я зараз в неймовірно тяжкому положенні через те, що невідомо коли прийдуть мої кошти — користування якими безпідставно мені обмежили. Начитавшись відгуків тут, розумію що це розповсюджено і на що розраховувати не зрозуміло бо немає чітких термінів, а кошти життєвонеобхідні. Але при розмові по телефону с оператором, мене запевнили що кошти надійдуть протягом 3 робочих днів, а в техпідтримка в чаті не дає жодних термінів. Прошу допомоги в цій безглуздій ситуації, тому що нічого не порушуючи, надавши всі докази які від мене вимагались, законів України не порушено, шахрайських дій немає, але кошти які мені так життєвонеобхідні в цей момент — заблоковані та незрозуміло скільки їх чекати!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 серпня 2024, 10:22
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Полезный комментарий
Олександр Возіян 18 серпня 2024, 10:44
ДЯКУЮ ЗА ДУЖЕ ШВИДКЕ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ! СВОЇ КОШТИ ОТРИМАВ!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Недорого Отзывы 16 серпня 2024, 11:48
Верните старые терминалы. Этих мало. Это подтверждение в приложении или по коду из см через минуту напрягает. У меня к примеру водафон не ловит в Классе и приходится минуту там торчать для выбора подтверждение через смс. Чисто по номеру карты подтягивает финансовый номер, не уверен что удобно, если 2−3 номера или финансовый у тебя отдельно. Про безопасность тоже сомнительное. Единственное что обрадовало это лимит более 5к в сутки без дии
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 серпня 2024, 16:13
Добрий день!

Дякуємо за прийнятий дзвінок! Наразі мережа терміналів від банку постійно розширюється, тому ми постійно встановлюємо нові термінали та банкомати. Стосовно ідентифікації при проведенні поповнення коштів, алгоритм роботи залежить від передачі даних картки. У разі, якщо до терміналу було прикладено картку, або передано її дані через NFC, то терміналом буде відправлено повідомлення в застосунок Абанк24, а після 60 секунд активною стане кнопка з іншим способом підтвердження (дзвінок). Якщо ж ввести дані картки вручну, то Вам надійде дзвінок, через 60 секунд після якого буде змога отримати повторний, а після нього через 60 секунд змога ввести код з СМС. Проте, навіть якщо Ви ввели номер карти і термінал підставив Ваш фінансовий номер автоматично Ви можете його змінити ввівши інший, потрібний Вам номер.
Human21 15 серпня 2024, 22:03
добрый день, а банк разорвал контракт 2.07.2024, написала заявление о переводе остатка средств в другой банк в тот же день и отправила им на почту которая была указана в их сообщении
и что вы думаете? сегодня 15.08.2024, деньги на карту так и не перевели, звоню в поддержку, ничего никто не знает, перекидывают друг на друга, один говорит что не имеет доступа к почте, другая говорит что перезвонит через 20 минут (прошло 3 недели) поддержка в телеграмме вообще просит доказать джерело доходів, что я вам должна доказывать если вы уже разорвали со мной контракт?
регламент для перевода 3 дня, тоесть уже 41 день вы удерживаете мои средства незаконно, что делать будем?
или мне нужно через суд свои же деньги возвращать?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 серпня 2024, 12:10
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь для розв'язання питання
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:38
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Arti9210 15 серпня 2024, 19:45
Власник картки 4323347362344266 — шахраї беруть кошти за пересил товару в моєму випадку це було 110 грн, товар не відправляють і далі просто не відповідають.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 серпня 2024, 19:58
Добрий день! Вдячні за сигнал.Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Проблема вирішена
Stanik5555 15 серпня 2024, 17:46
Прошло больше 2 недель, деньги так и не возвращают, кормят завтраками, говорят, что до недели сроки, хотя уже прошло 2 недели
Худший банк, что делать?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 серпня 2024, 19:55
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Роман Щелепов 15 серпня 2024, 14:50
Этот мошеннический банк ни за что дал мне отказ в обслуживании, сказали идти в отделение забрать наличные, чтобы закрыть счет, я пришел в отделение 2 раза и мне два раза не дали наличные, отправили домой и сказали чего-то ждать, потом еще в третий раз чуть ли не отправили в отделение, СЛАВА БОГУ я уточнил у них и они уже признались что деньги они мне не отдадут.
Далее я расскажу как я 2 раза пришел в отделение этого мошеннического банка и мне ничего не дали. Слава богу хоть в отделении сотрудники нормальные, объяснил им ситуацию что у меня отказ в обслуживании и в поддержке сказали прийти забрать наличные и закрыть счет, сотрудник связался с профильным отделом, профильный отдел говорит идите на кассу забирайте наличные, мы вам карту разблокировали, я прихожу на кассу, там говорят у вас карта заблокирована, мы вам не можем дать наличные. Я иду обратно к сотруднику отдела, чтобы тот опять связался с профильным отделом узнал в чем причина, профильный отдел сказал подождать 10 минут, потом опять не отдали деньги, потом еще 15 минут и снова ничего не вышло. В конце концов как вы думаете они отдали деньги? Конечно же нет. Мы с сотрудником создали какую-то заявку, чтобы их финансовый отдел рассмотрел в чем причина и какая проблема возникает (как я раньше думал, что это просто ошибка), но когда они через несколько дней опять позвали меня в отделение (мне ехать туда час) я приехал, и они опять ничего не дали, хотя говорили что проблема решена, я уже понял что они удерживают деньги клиентов для того, чтобы использовать их в своих целях, потому что они говорят мне ехать в отделение, забрать наличные, я сразу приезжаю к ним, через час я уже в отделении мне говорят что вы не можете вывести свои деньги, далее я приезжаю домой и мне снова поддержка пишет что вы можете поехать в отделение забрать наличные, я в третий раз решил у них уточнить все, спросил у сотрудника насколько достоверная информация что я сейчас приеду в отделение и получу наличные, он говорит что 100%, я опять переспрашиваю, прошу сотрудника, чтобы он уточнил у всех отделов, он говорит что это точно, а потом через 5 минут уже говорит что нет к сожалению вам недоступен вывод в отделении. я в шоке с некомпетентности сотрудников этого банка (37201 табельный номер этого некомпетентного сотрудника поддержки который мне 3 раза гарантировал что деньги будут получены и в последний момент оказалось что все-таки нет). В итоге заставили уже меня писать заявление, чтобы вывесим деньги, что я продаю абрамсы на курское направление по скидке и финансирую терроризм. у меня есть все доказательства. у них регламент 3 дня. в данный момент прошло уже два дня, заявление было написано 13.08, они сказали что у них сейчас очередь и непонятно сколько ждать.
в конце концов можно сделал вывод что этот банк просто удерживает деньги своих клеинтов путем обмана для того, чтобы использовать их в своих целях и отправляет своих клиентов по 3 раза в отделение с обещаниями что в этот раз точно вам выведут деньги, но конечно же никто ничего не выведет.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 серпня 2024, 18:16
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Дійсно під час звернення на відділення виникла технічна складність. Перепрошуємо за доставлені незручності та збільшений термін розгляду. Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема вирішена
bucinka 15 серпня 2024, 10:21
Відділення за адресою: Харків, вул. Героїв Праці, 34
Доброго дня! Я давній та постійний клієнт, А Банку завжди подобалось що усі питання вирішувались дуже швидко, була дуже задоволена цим банком. Вчора в ранці на карту було перерахування коштів і відразу блокування, всі документи надала, звернулась в онлайн чат та відповідь дуже мене засмутила, по перше відповіли моїм питанням займаються вже в обробці, сьогодні відповідь що перевірка триватиме до тижня, не розумію чому так, і що робити коли гроші потрібні терміново.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 серпня 2024, 11:27
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
Egorl11n 15 серпня 2024, 9:49
По перше склалася ситуація. Попросили підтвердити дохід, через те що за місяц на картку мені зайшло 2 платежі. 90 тисяч я скинув по ібану зі свого іншого банку та 5 тисяч мені скинув батько. Я одразу надав ок5 та ок7. На наступний день я отримав повідомлення, що банк припиняє зі мною ділові відносини. Написав заяву на вивід коштів, оператор мені повідомив що ця процедура займає до 3 робочих днів. Вже пройшло 2 тижні!!! Гроші так ніхто і не вивів. Оператори у чаті підтримки кажуть одне і теж що заявка у роботі. Я вимагаю негайно повернути мої гроші. І нікому не раджу користуватися цим банком.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 серпня 2024, 20:00
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MishaLM 15 серпня 2024, 8:18
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 17-Б
Повністю згідний з попередніми коментаторами про обслуговування у касира Ландяк Наталії. Привітна, ввічлива, приємна, компетентна, професійна та і взагалі найкраща у своїй справі. За декілька хвилин підказала як відкрити карточку. Потім уважно та швиденько обслужила на касі. Завжди готова чимось допомогти та порадити. Оцінка 10 з 10.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 серпня 2024, 8:46
Дякуємо за відгук! Будемо раді бачити Вас знову в наших відділеннях🍏
Проблема вирішена
Андрій Кунилин 14 серпня 2024, 22:13
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Соборна, 15
Заблокували безпідставно кошти на рахунку ФОП, жодних документів не вимагали від мене.
В підтримці повідомили про трьохденний регламент на розгляд.
Наразі йде 34-й день розгляду.
Не рекомендую цю установу для фінансових операцій.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 серпня 2024, 10:39
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Банком прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Згідно з внутрішньою політикою Банку відсутня можливість зняти залишки в касі. Для перерахування залишку просимо надати запитувані документи.
Arkhypovaaaa 14 серпня 2024, 13:37
Уму не постижимо, что они вытворяют. Заблокировали счёт без каких-либо оснований, ссылаясь на финансовый мониторинг. Не смотря на то, что все подтверждающие документы были предоставлены. Чтоб вы понимали, все суммы, которые были на моем счету — они все задекларированы! Тем не менее больше месяца меня кормят завтраками и стандартными отмазками «мы делаем все возможное». Что они делают? Пользуются моими деньгами! Не называют никакие сроки! Я написала заявление на перевод средств в другой банк. Нет ни денег ни ответа, когда этот перевод совершат. Это преступная схема использования чужих средств! Никому не рекомендую пользоваться услугами этого «банка»
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 серпня 2024, 18:34
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Browifi 14 серпня 2024, 13:32
Будучи клиентом больше года, и за мной нет каких либо жалоб…но случился один случай когда меня хотят развести на 800 евро. Банк становитесь на сторону мошенников. Я официально продаю usdt через бирж и получаю 800 евро. При этом у меня есть все квитанции и истории торговли. Приходит запрос на возврат денег я прилагаю все доказательства торговли, мне банк отказывается помочь и требует чтобы я вернул деньги. Любые переводы денег на а-банк можно легко потребовать назад и банку наплевать на вас, как на клиента. Они не держатся за клиентов, а помогают мошенникам. Скорее в доле с мошенниками других вариантов я не вижу!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 серпня 2024, 15:58
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику. На жаль, від Вас було отримано відмову.

Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини з Вами. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Це рішення є остаточним та перегляду не підлягає.
Галина Клещова 14 серпня 2024, 10:40
Декілька днів тому в чаті Telegram я отримала «слізне» прохання від своєї колишньої колеги про фінансову допомогу. Прохання було написано в чаті її аккаунта. Там було її фото та наше минуле листування… Звісно, я перекинула суму на карту Абанку, яку мені написали. Потім вирішила перевірити, чи отримала вона кошти і зателефонувала їй.
Виявилось, що шахраї зламали аккаунт, а вона нічого не просила😪
Я миттєво зателефонувала в службу підтримки Абанку 7776
Дуже ввічлива дівчина уважно записала мою скаргу і створила заявку в службу безпеки і моніторингову службу паралельно заблокувавши карту шахрая.
Сьогодні мені повернули кошти🙂
Дякую керівництву Абанку, усім службам за оперативну, професійну роботу і дуже уважне відношення до клієнтів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 серпня 2024, 10:53
Дякуємо за відгук! Раді, що змогли допомогти з вирішенням Вашого питання🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YanaKostiukhina 13 серпня 2024, 19:43
Після надходження коштів заблокували рахунок. Я надала всі документи, які були потрібні, і ніякої реакції. Обіцяли 1 тиждень розгляду. Але цей час вже минув і вони знову обіцяють 1 тиждень. Шахраї, просто крадуть. Найгірший банк України
абанк
Відповідь банку
Гость 14 серпня 2024, 17:39
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:36
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝