×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Арест карты
Подскажу специалистам банка, которые возможно будут разбирать этот отклик: испытывала необходимость в дополнительной карте в прошлом году, поэтому оформила и предоставила документы в приложении вашего банка на первый номер своего 2-х сим телефона. Карту не получила по не зависящим от меня причинам. В этом месяце решила снова сделать заявку на другой номер, являющийся основным, того же смартфона, приложение приняло заявку, но пришло сообщение с предложением уточнить в отделении финансовый номер, что я и сделала сегодня, получив карту.
В настоящий момент, основываясь на эмоциях, не могу присвоить более трёх звёзд на данном ресурсе. Тем не менее отдельная благодарность сотрудникам выше названного отделения, помогавшим оформить карту по заявке и операторам службы поддержки. Здесь все четко — главное молниеносно быть на связи с клиентом в случае проблем. Спасибо.
Коментарі (1)
Хорошие сотрудники
независимо от их настроения и обстоятельств. Особенно хочу выделить двух сотрудников, Бараненко Александра и Швец Екатерины, за их профессионализм, а главное терпение, которое они потратили помогая открыть онлайн депозит! Ребята, пусть ваша энергия будет неиссякаемой, а старания- высокооплачиваемы!
Коментарі (2)
Банк технічно неспроможний видати фізичну картку. Банк для клієнтів, котрі не цінують час.
07.04 — Відвідав банківське відділення для отримання фізичної картки, але на етапі активації мобільний додаток видав помилку і на цьому «щось пішло не так». Робітник банку тривалий час переписувалась з підтримкою, але чогось більш врозумілого ніж «видаліть додаток, почистіть кеш, перезавантажте телефон» — порадити не змогла. Після N-ої спроби це повторити робітниця банку таки визнала, що проблема мабуть таки не в моему телефоні. В результаті мені картку не видали та витратили мій час. Після чого через чат мобільного додатку було створено заявку в технічний відділ.
08.04 — Зателефонували і сповістили, що дійсно виникла технічні помилка на стороні банку і її переадресували в технічний відділ. Але стоп, до цього вона була не в технічному відділі? Незрозуміло.
14.04 — Зателефонували, представились технічнім відділом, сповістили, що помилку усунено та вибачились за незручності.
15.04 — Повторно відвідав відділення банку, але знову те ж саме «видаліть додаток, почистіть кеш, перезавантажте телефон», знову витрачений час та ніякого результату. Співробітниця банку сказала що займеться вирішенням питання та перетелефонує і надасть інформацію. Не перетелефонувала. Я знову звернувся до чату через мобільний додаток, вказавши номер попередньо створеної заявки по моєму питанню, але представник банку, котра назвалась «Галина» (Номер звернення 6iXK), замість конструктивного діалогу та надання інформації стосовно мого питання вирішила вдатись до троллінгу та жартів.
Я не розумію, це банк чи цирк?
Як Вам люди довіряють свої кошти?
Приносимо вибачення за незручності та отриманні негативні емоції в вказаній ситуації. Дійсно на момент звернення до відділення Банку для отримання картки на етапі активації в додатку виникла технічна помилка, дане питання було відправлено відповідальним фахівцям. 14.04 з Вами зв'язався наш фахівець для надання рішень з питання, була надана порада повторно звернутись до відділення Банку для переоформлення картки та подальшої активації в додатку. На жаль, як ми бачимо картка була не переоформлена.
Будемо з радістю чекати Вас у відділенні Банку для переоформлення та активації картки.
Ваша скарга на звернення в чат-онлайн відправлена в відділ контролю якості для перевірки та прийняття управлінських рішень по співробітнику.
Коментарі (2)
Альбина и Вадим Мошенник на ОЛХ 4323 3570 2448 1513
Коментарі (1)
Великолепный банк
Коментарі (12)
Чудовий банк
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (3)
А-банк лучший банк
Спасибо Вам за высокую оценку и Ваш отзыв! Мы ценим Ваш выбор и рады сотрудничеству. Ваша поддержка мотивирует нас работать лучше! 🍏😊
Коментарі (5)
Без мобільного телефону у касі не обслуговують, при вимозі зареєструвати письмову скаргу — викликають охорону
Після відмови я попросив аргументувати це рішення, посилаючись на норми «Умов і правил», які розміщені на офіційному сайті. У відповідь почув, що «ми не знаємо де це» і «взагалі-то внутрішня інформація». Не погодившись з такою відповідю, я попередив спвробітників, що звернусь до НБУ у відділ захисту прав споживачів фін послуг для інформування про факт обмеження мого права на видачу коштів з власного рахунку і встановлення додаткової умови мати мобільний телефон для проведення касової операції, що є неправомірно. Після цього написав письмову скаргу щодо вищезазаченої ситуації на ім'я Голови правління А-банку (перед тим як скаржитись до нбу, за рекомендаці, необхідно спробувати владнати ситуацію у самому банку), але всупереч ЗУ «Про звернення громадян», представник банку відмовився реєструвати звернення (скаргу). У відповідь я повідомив, що це є незаконно і маю намір викликати поліцію, але поки ми сперечались була натиснута тривожна кнопка і через 2 хв приїхала служба охорони. Причину виклику співробітник банку назвав, що я погрожував поліцією за відмову реєструвати звернення (що є адмін.правопорушенням) та скаргами в нбу, а вони цього злякались))) Охоронці теж не зовсім зрозуміли причину виклику і я сам ще довго сміявся над цією ситуацією. Після цього я покинув відділення, так як вже було 18:00 і банк зачинився. Викликати поліцію, на жаль вже не встиг (((
Ось так, будеш захищати свої права, а на тебе натравлять службу охорони та виставлять як якогось злодія. Не рекомендую!
P. S. до речі, обов’язку мати мобільний телефон при здійсненні касової операції не зазначено в «Умовах і правилах», а також в інших номативно-правових актах.
Дякуємо Вам за відгук, приносимо вибачення за отримані негативні емоції в вказаній ситуації. На сьогодні, дійсно без підтвердження за номером немає змоги зняти кошти з картки. Однак це потрібно лише для підтвердження вашої особистості. Ваше зауваження щодо процесу взяли в опрацювання, дякуємо за те, що допомагаєте нам стати кращими!
Також ви можете залишити звернення у відділенні та за допомогою 7776/чат-онлайну, воно обов'язково буде розглянуто фахівцями.
Коментарі (11)
За проблемі банка оплачивать должен клиент
Написати коментар
Вымагатели
НИКОМУ НЕ СОВЕТУЮ ВАШ БАНК!!! ДОЛЖНА, НЕ ДОЛЖНА, ЖИТЬ НОРМАЛЬНО НЕ ДАДИТЕ!!!
Написати коментар
Банк — вымогатель
Мне не понятна позиция банка в этом вопросе.
Если вы просите, то принято добавлять пожайлуста в конце, а если требуете, то потрудитесь указать норму закона или договора на основании которого вы это требуете.
В сообщении не указаны ни сроки до которого это необходимо выполнить, ни альтернативные каналы предоставления информации — банк даже не предполагает, что не все пользуются Telegram, ни последствия отказа предоставить копию паспорта и ИНН, который к стати не меняется, но все банки почему-то об этом забывают и постоянно требуют его актуализировать.
В общем одним сообщением испортили отношения к вашему банку — думайте кому, зачем и что вы пишите. Я бы уволил того кто составлял текст этого сообщения в мобильном приложении — он позорит банк перед его клиентами. Если вам репутация не важна, то продолжайте и дальше гадить себе сами — таким и конкурентов не надо.
Коментарі (5)
На данний час притензій чи скарг не маю.
Дякуємо Вам за високу оцінку та відгук, нам дуже приємно. Ми завжди уважні до побажань та зауважень, якщо у Вас є зауваження до додатка напишіть нам, будь ласка, в особисте повідомлення😊🍏
Коментарі (1)
Мошенничество с документами
Затем выдали «анкету» для идентификации. Где внизу мелким шрифтом написано, что это, оказывается, «Анкета-заявление на открытие долларового счёт». На возражения, что мне счёт не нужен, мне бы только депозит забрать, сотрудники ответили, что иначе никак не возможно «пройти идентификацию». Далее я уточнила, как можно этот счёт закрыть и можно ли это сделать сразу после получения депозита, ответили, что это никак не возможно, счёт потом (какое загадочное потом) закроется автоматически. И никаких документов о закрытии счёта я не получу.
Также в этой «анкете» (а по факту заявлении об открытии долларового счёта, обслуживание которого платное) было указано, что я сама беру ответственность, чтобы отслеживать все изменения правил банка.
Возмущает наглое враньё в глаза и попытка принудительно открыть счёт под видом «заполнения анкеты для идентификации»
Коментарі (3)
Мій відгук
⠀⠀Відділення невелике але затишне, приємно знаходитись. Персонал привітний. Очікував що заяву разом з паспортом кредиту отримаю у паперовому форматі, але ці документи були надіслані на електрону пошту. Був використаний простий електронний підпис шляхом підтвердження з фінансового номеру телефону. Заяву про відкриття рахунку я підписав не ознайомившись з нею (можливо на сайті є можливість ознайомитись з зразками, виправіть якщо не правий). Також, все-таки хотілось поставити свій підпис від руки (наприклад, розписатись з допомогою стилусу на робочому планшеті співробітника). Загалом і оформлення картки у АБанк24, і її видача у відділенні пройшли доволі швидко.
⠀⠀Дизайн картки, який можна побачити на сайті А-Банку та дизайн у реальності дещо відрізняються один від одного. Маю на увазі номер, термін дії та cvc2 код, що виглядають наче картою вже давно активно користуються і реквізити трохи затерті.Також на листівці, яку я отримав разом з карткою повідомляється про те, що її обслуговування безкоштовне, але не вказується інформація про комісію за обслуговування неактивного рахунку протягом 365 днів.
⠀⠀Переваги «зеленої» картки які для себе відмітив — відсутність комісії при поповненні у терміналах ibox та з карт інших українських банків.
Хочемо також додати, що комісія за обслуговування неактивного
рахунку протягом 365 днів складає 20 гривень на місяць, але не більше залишку власних коштів на картці, тобто в мінус баланс картки не вийде.
Будемо раді детальніше розібратись зі складностями, які у Вас виникли при відкритті картки і розглянути питання, щодо якості отриманого Вами пластику. Просимо Вас надати нам відповідь у приватному повідомленні🍏😊
Коментарі (5)
Мошенники
Банк не меняет условия и сроки погашения кредитного договора. В случае если Вы вносите сумму больше суммы планового платежа предусмотренного договором, переплата поступает на досрочное погашения кредита, при этом оплата обязательного планового платежа в следующие периоды является обязательной, до момента полного погашения суммы кредита. Будем рады детально разобраться в Вашем вопросе и помочь Вам, ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Отличный банк
Спасибо Вам за высокую оценку и Ваш отзыв! Мы ценим Ваш выбор и рады сотрудничеству. Ваша поддержка мотивирует нас работать лучше! 🍏😊
Написати коментар
Банк просто ввёл в шок
Банк вынужден запрашивать у вас эту информацию, так как закон требует осуществлять анализ финансовых операций клиентов (ст. 7.11 Закона Украины «О предотвращении и противодействии легализации доходов»).
Ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
Написати коментар
Ваш клиент мошенник
Ивченко Сергей Александрович
МОШЕННИК
создаёт интернет магазины (в моём случае в Инстаграме), скидывает реквизиты требует предоплату, по окончании блокирует, нет ни товара ни денег, примите меры (фото о перечислении средств и переписке могу предоставить) ожидаю принятия мер от вашего банка
Написати коментар
Благодарю оператора горячей линии.
Благодарим Вас за отзыв, нам очень приятно! 😊 Постараемся и дальше радовать Вас!😉🍏
Написати коментар
Не поганий банк, але…
Додаток не комфортний, меню у вигляді барабану повна шляпа.
Жовта картка по суті (для мене) мусор, а все через те що є комісія при переводі коштів (і не потрібно писати що є зелена картка.)
Оператори, то окрема справа, мені кажется що їх коли наймали на роботу, то критерій був один, потрібно бути максимально ТУПИМ, щоб отримати відповідь на своє питання, я витратив 40хв.
Депозит не поганий, але знову таки не можливо його поповнювати, бо жовта картка бере комісію.
Загалом, рекомендую банк, але ТІЛЬКИ в якості кредитки не більше.
А тепер коротко чому я просив не писати про зелену картку яка не бере комісію за отримання коштів, тут все просто- це кредитна картка і коли у вас використано 1000грн ліміту, а поповнити депозит ви захочете на 500грн, ви не зможете цього зробити, бо як тільки закинете кошти на зелену картку гроші спишуться на користь погашення ліміту. Ось так, по суті єдиний спосіб поповнення депозиту це жовтня картка яка бере % за переказ.
Коментарі (1)