
Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 47 | 47.9 |
USD | 41.3 | 42 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Київ, провул. Музейний, 2
Адреса:
Київ, провул. Музейний, 2
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
23y4923yrwei
20 березня 2025, 16:37
с недавних пор стал ежедневно получать навязчивую смс-рекламу с услугами и продуктами банка. обратился в чат-поддержки в ТГ с просьбой убрать мой номер из рассылки. в ответ потребовали указать ФИО и ИНН для «составления обращения в техническую поддержку». то есть, не свяляящь клиентом банка (и не собираясь) — банк все равно требует от меня эти данные для сбора и хранения этой информации, что бы удалить мой номер. гениально придумано. не известно, что у вас с безопасностью — и вы требуете эти данные. с такой логикой работы — способы маркетинга не вызывают удивления
Написати коментар
Ответ банка

Добрий день!
Нам справді прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Хочемо уточнити, що ви самостійно обрали в застосунку АТБ розділ для додавання карти АТБ від нашого банку-партнера, але не завершили процес. Саме тому ми надсилаємо вам нагадування про цю вигідну пропозицію.
Ми цінуємо ваш вибір і вже відключили ваш номер телефону від таких сповіщень. Щиро перепрошуємо за можливі незручності. Дякуємо за ваше розуміння!
Нам справді прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Хочемо уточнити, що ви самостійно обрали в застосунку АТБ розділ для додавання карти АТБ від нашого банку-партнера, але не завершили процес. Саме тому ми надсилаємо вам нагадування про цю вигідну пропозицію.
Ми цінуємо ваш вибір і вже відключили ваш номер телефону від таких сповіщень. Щиро перепрошуємо за можливі незручності. Дякуємо за ваше розуміння!
Дитина 16 років, зібрались компанією друзів, захотіли накрити стіл, у всіх 50−300 гривень, скинулись хлопцю на карту, щоб він пішов до магазину. Але тут карту АБанк блокує, говорить перевищення переказів, просить від хлопця кучу документів про підтвердження коштів, суми не було навіть 1000, потім присилають що вони розривають з ним договір, заповнити купу документів на переведення коштів. Такого ***банку я ще не бачив, відношення до дитини у такі часи омерзенне. Вони кидали копійки, не тисячі, не мільйони, якими крутять наші депутати та інші. Прошу обходити даний банк десятою дорогою.
Коментарі (6)
Ответ банка

Добрий день!
Банк зобов’язаний аналізувати фінансові операції клієнтів відповідно до вимог законодавства (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Згідно з Постановою НБУ №110, ліміт розраховується динамічно з урахуванням персональних даних клієнта та його фінансової активності.
Ми вже зверталися до Вас для уточнення деталей, проте необхідних даних Ви нам не надали. Чекаємо на відповідь в особистих повідомленнях. Важливо зазначити, що деталі ми можемо надати лише власнику рахунку.
Банк зобов’язаний аналізувати фінансові операції клієнтів відповідно до вимог законодавства (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Згідно з Постановою НБУ №110, ліміт розраховується динамічно з урахуванням персональних даних клієнта та його фінансової активності.
Ми вже зверталися до Вас для уточнення деталей, проте необхідних даних Ви нам не надали. Чекаємо на відповідь в особистих повідомленнях. Важливо зазначити, що деталі ми можемо надати лише власнику рахунку.
Я зотела сделать перевод на сумму 2000грн банк ограничел карту для подтверждения пройти видео звонок ну думаю без проблем прошла поитогу уже неделю говоря нужно принять видео звонок я принемаю и толку ноль куча вопросов я отвечаю потом резко обравыется у них связь и все дозвонится нельзя и так уже неделю. Но тут сегодня ночью я все-таки прошла видео звонок пообщалась с представителем он пообещал снять ограничения через 2 минуты я обрадывалась, но рано… ЗАйдя в приложение были тех работы видемо по этой причине не смог снять ограничения, но утром в чате мне заявляют что были тех работы и нужно повторно проходить видео щвонок что за цырк сколько можно я не собираюсь уже который раз проходить видео звонок вы ночью обещали снять ограничения на каком основание я подтвердила свою личность вы до сиз пор ограничеваете доступ к моему счету?
Коментарі (2)
Ответ банка

Добрий день!
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.
Вночі дійсно проводились регламенті роботи, які вплинули на можливість завершення процесу по підтвердженню операції. Ми щиро вибачаємося за всі незручності, які виникли у зв’язку з цим.
Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.
Вночі дійсно проводились регламенті роботи, які вплинули на можливість завершення процесу по підтвердженню операції. Ми щиро вибачаємося за всі незручності, які виникли у зв’язку з цим.
Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
Мав рахунки в банку. В якийсь момент через вхідний переказ заблокували картки. Спілкувалися як з якимсь бандитом.
Дали годину на те, щоб перерахував кошти і «вирішили розірвати стосунки».
Ок, розірвати я не проти, але ставлення жахливе.
Перед тим замовляв доставку карток закордон, доставили 2 картки за 600 грн. Зараз ними користуватися не можу через рішення банка, просив повернути кошти, бо послуги мені вже не надають і цими картками користуватися не можу. Кошти не повернули.
Коментарі (2)
Дали годину на те, щоб перерахував кошти і «вирішили розірвати стосунки».
Ок, розірвати я не проти, але ставлення жахливе.
Перед тим замовляв доставку карток закордон, доставили 2 картки за 600 грн. Зараз ними користуватися не можу через рішення банка, просив повернути кошти, бо послуги мені вже не надають і цими картками користуватися не можу. Кошти не повернули.
Ответ банка

Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Після закінчення перевірки, Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами, згідно Умов та правил, розділ 1 Загальне, п. 3. Права та обов'язки сторін, п.п. 3.3.25.3.
Щодо повернення коштів за доставку карток, закордон, така можливість відсутня, оскільки Ви користувались картками, з моменту доставки до прийнятого Банком рішення.
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Після закінчення перевірки, Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами, згідно Умов та правил, розділ 1 Загальне, п. 3. Права та обов'язки сторін, п.п. 3.3.25.3.
Щодо повернення коштів за доставку карток, закордон, така можливість відсутня, оскільки Ви користувались картками, з моменту доставки до прийнятого Банком рішення.
Не рекомендовано даний банк для співпраці, тиждень тому 24.01 я надіслала собі грошовий переказ з банку іншої країни. Сьогодні вже 30.01 грошей немає, і не бачать в банку. Це просто крадіжка, бо інакше я не знаю як це назвати. Банк відправник надає платіжний ордер, і каже що платіж надіслано в мій банк. Але в моєму, А банку його не бачать і кажуть немає. Прошу прийняти міри що до того що банк навмисно затримує гроші клієнта. Це якесь свавілля зараз в банківській сфері. І прошу нарешті віддайте мої гроші і зарахуйте на рахунок.
Коментарі (13)
Ответ банка

Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелося зіткнутися з описаною ситуацією. В даному випадку, при відправці переказу було вказано некоректні реквізити, тому платіж дійсно не надійшов в Абанк, про що Вам було повідомлено нашим Співробітником, в телефонній розмові.
Намагаємось відшукати платіж без запитуваного протоколу МТ103, повідомимо про подальші дії, додатково.
Нам прикро, що Вам довелося зіткнутися з описаною ситуацією. В даному випадку, при відправці переказу було вказано некоректні реквізити, тому платіж дійсно не надійшов в Абанк, про що Вам було повідомлено нашим Співробітником, в телефонній розмові.
Намагаємось відшукати платіж без запитуваного протоколу МТ103, повідомимо про подальші дії, додатково.
Цікавий банк, реєструєшся відкриєш карту лімітів не надають, а закриваєш то беруть відсилають в УБКІ що був кредит, ви там при сувоєму розумі?🤔 Відкривав два раза не давали ліміт, то я і закривав бо у мене є і пенсійна і зарплатна картки, а вони мені кредити малюють і кредитний рейтинг псують, ви напишіть зразу у нас дебетові картки і не компасуйте людям мізки, ні в одному банку такого не бачив, щоб так людям гадив👎
Не рекомендую, не хочуть вирішувати це питання, хоча в УБКІ мені сказали що це банк такі дані подає…
Коментарі (4)
Не рекомендую, не хочуть вирішувати це питання, хоча в УБКІ мені сказали що це банк такі дані подає…
Ответ банка

Доброго дня!
Дякуємо за прийнятий дзвінок.
Рішення щодо надання кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт постійно переглядається та може бути збільшений з часом, про що Вас буде повідомлено додатково.
Якщо у Вас відкрито кредитну картку, Банк передає інформацію, в УБКІ, про її наявність, навіть за відсутності кредитного ліміту.
Дякуємо за розуміння та сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Дякуємо за прийнятий дзвінок.
Рішення щодо надання кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт постійно переглядається та може бути збільшений з часом, про що Вас буде повідомлено додатково.
Якщо у Вас відкрито кредитну картку, Банк передає інформацію, в УБКІ, про її наявність, навіть за відсутності кредитного ліміту.
Дякуємо за розуміння та сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.