Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Київ, вул. Саксаганського, 120
Адреса:
Київ, вул. Саксаганського, 120
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Валерій Фоменко
8 листопада 2024, 15:11
В вашому «народному» відділенні на Саксаганського (Київ) сидить в касі така собі «народна» касирша, яка відмовляється приймати купюри номіналом 20 грн. від українського народу для поповнення картки вашого ж банку. Мовляв, «вони смердять, мені погано, я помираю», але зовсім не виглядаючи хворою відсилає клієнта А-Банку в …Ощад. Начальник відділення, і якесь там ваше внутрішне розслідування стало на бік, вибачте, оцього хвоста, який крутить собакою. То ви хоча б аптечки їм купіть, бо знаєте смерть на робочому місці — буде мати для вас дуже серйозні наслідки. Ганьба ви, а не «народний» банк. Це ви так і пенсіонерам в обличчя кажете, коли вони копійки до вас приносять?
Коментарі (6)
Ответ банка
8 листопада 2024, 15:46
Добрий день! Нам прикро, що у Вас склалась така думка через звернення до відділення нашого банку. Раніше банком було надано інформацію про підстави відсутності змоги прийняти такі банкноти. Згідно ПОСТАНОВИ 03.12.2018 № 134 «Про затвердження Правил визначення платіжних ознак та обміну банкнот, розмінних та обігових монет національної валюти України» п.13) банкноти, забруднені хімічними та радіоактивними речовинами, будь-якими токсичними органічними субстанціями, що впливають або за певних умов можуть негативно впливати на здоров'я людини нашим банком не приймаються. Будемо раді подальшій співпраці.
05.08 банк заблокував картку через переказ коштів зі своєї картки іншого банку на картку, А Банку.
В той же день надав довідки ОК-5, ОК-7.
Пізніше надіслав договір купівлі продажу нерухомого майна в якості підтвердження походження коштів.
На рахунку знаходиться сума 27000 грн, яка потрібна на особисті потреби. Зняти готівкою чи розраховуватись ними, через обмеження можливості немає.
Підтримка чат боту відповідає шаблонно без будь-якої конкретики. Таким чином не можу отримати належний зворотній звʼязок з проблемної ситуації.
Написати коментар
В той же день надав довідки ОК-5, ОК-7.
Пізніше надіслав договір купівлі продажу нерухомого майна в якості підтвердження походження коштів.
На рахунку знаходиться сума 27000 грн, яка потрібна на особисті потреби. Зняти готівкою чи розраховуватись ними, через обмеження можливості немає.
Підтримка чат боту відповідає шаблонно без будь-якої конкретики. Таким чином не можу отримати належний зворотній звʼязок з проблемної ситуації.
Ответ банка
15 серпня 2024, 18:12
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Прийшов в відділення Абанку на Саксаганського 120 щоб отримати долари після закінчення строку депозиту. Касир не попередила, що видасть мені долари дуже різними купюрами. Зробила операцію видачі, та дала мені долари, від яких я в шоці. Я думав що якщо не новими, то хоча б купюрами після 2000 року дадуть, але то я даремно так гарно про них думав. По факту касир мені віддала все що в неї залежалося в касі: купюри 1996 року, 2006 рік декілька купюр значно зношені, навіть по 50 доларів декілька зношених всунула. Були й нові купюри, але менша частина від суми.Обмінювати на інші купюри відмовилась, розказуючи що це все що в неї є. Запропонувала покласти назад на рахунок те що не влаштовує, а потім з комісією зняти, або обміняти на гривню. Я знайду спосіб обміняти ці купюри на нові, але Абанку буду в подальшому оминати, бо хтозна що в майбутньому від них чекати. Може я й сам винуватий, що зразу не вимагав тільки нові купюри та в нормальному стані, але якось сподівався на порядність касира. До цього отримував кошти в Кредо, Райфі, ТАСі, ПУМБі, Укргазі та навіть в Приваті і ніде мені не пропонували таких жахливих купюр. Касир Привату одного разу попередила, що зараз в неї погані купюри і я замовив на іншу дату і отримав гарні купюри. Невже тут касир не могла так само запропонувати? Менеджери також нічим допомогти не можуть, бо зайняті продажем продуктів. Мені теж пропонували поповнити мобільний, бо по їх словам в мене не активний додаток із-за цього:).
Коментарі (4)
Ответ банка
29 січня 2024, 21:00
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Ми детально перевіримо інформацію по ситуації з консультацією Співробітників. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Сказали нужен видеозвонок — ок, я попробовал — ждал вашего специалиста, но нас так и не соединили. Поддержка в чате причину объяснить не может, пишет что что-то проверяют по моей карте и нужно ждать звонка 5 дней, а может и больше учитывая их очереди. Судя по другим отзывам здесь, ждать придется месяцами.
АБанк, когда будете готовы решать вопрос с клиентом, тогда блокируйте, а так получается картой я пользоваться не могу СЕЙЧАС, а позвоните для решения вопроса Вы КОГДА-НИБУДЬ.
Суммы поступления на карте у меня намного ниже порога финмониторинга и количество операций небольшое, так что не могу представить себе причины для блокировки. Я размещаю у Вас депозиты уже лет пять. Вижу Вам это не нравится и пора менять банк!
Коментарі (4)
АБанк, когда будете готовы решать вопрос с клиентом, тогда блокируйте, а так получается картой я пользоваться не могу СЕЙЧАС, а позвоните для решения вопроса Вы КОГДА-НИБУДЬ.
Суммы поступления на карте у меня намного ниже порога финмониторинга и количество операций небольшое, так что не могу представить себе причины для блокировки. Я размещаю у Вас депозиты уже лет пять. Вижу Вам это не нравится и пора менять банк!
Ответ банка
11 листопада 2023, 12:56
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Привітний персонал, швидке обслуговування, чисто у відділенні, приємна атмосфера!
Буду рекомендувати друзям!
Написати коментар
Буду рекомендувати друзям!
Ответ банка
28 листопада 2022, 12:36
Доброго дня!
Дякуємо за високу оцінку. Будемо раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Дякуємо за високу оцінку. Будемо раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Очень хороший банк. Один из лучших. Обслуживание на высшем уровне. Сколько необращайся в поддержку то всегда помогут. Лучший банк на мое мнение.
Написати коментар
Ответ банка
13 листопада 2022, 8:46
Доброго дня!
Дякуємо за відгук та Ваш вибір. Зробимо все, щоб Ви й надалі отримували лише позитивні емоції від обслуговування. 😊
Дякуємо за відгук та Ваш вибір. Зробимо все, щоб Ви й надалі отримували лише позитивні емоції від обслуговування. 😊
Дуже вдячна заступнику керівнику відділення банку Січових Стрільців 74, Шелест Галині Володимирівні за її професіоналізм і приємне обслуговування.Також дуже приємне відношення інших співробітників.Завжди чисто і охайно.Велика подяка керівництву за таких співробітників.
Написати коментар
Ответ банка
8 червня 2022, 16:09
Доброго дня! Ми раді, що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊