Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Київ, вул. Антоновича, 122
Адреса:
Київ, вул. Антоновича, 122
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
abvenger123
9 грудня 2024, 10:46
Зіткнулась з шахрайськими діями невстановлених осіб, у зв’язку з цим було переведено кошти на карту шахраїв. Банк спрацював оперативно, кошти повернуто протягом тижня. Чудова робота банку, працівників і відділення і контакт центру. Ще й досі перебуваю під приємним враженням від роботи А-Банку.
Коментарі (1)
Ответ банка
9 грудня 2024, 10:51
Вдячні за Вашу оцінку! Наш банк має нетерпиме ставлення до шахрайства і зі свого боку ми робимо все можливе для повернення коштів, якщо такий прояв вже стався. Ваш відгук ще раз дає нам зрозуміти, ми тримаємось вірного курсу. Дякуємо! 🔥💚
19.09 получила средства на карту, после чего банк ее заблокировал.Позвонили из отдела фин мониторинга, затребовали квитанции, которые я вот же день загрузила в чат банка.После чего получила ответ, что они успешно добавлены к моей заявке.
На этом вся коммуникация со мной закончилась.Уже неделю банк не даёт мне доступа к денежным средствам.В службе поддержки отвечают, что ждите.
Надеюсь, что получится решить мою проблему мирным путем, без жалоб и судебных разбирательств.
Коментарі (1)
На этом вся коммуникация со мной закончилась.Уже неделю банк не даёт мне доступа к денежным средствам.В службе поддержки отвечают, что ждите.
Надеюсь, что получится решить мою проблему мирным путем, без жалоб и судебных разбирательств.
Ответ банка
26 вересня 2024, 19:16
Добрий день!
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Ми наразі займаємось Вашим питанням і активно працюємо над збором усієї необхідної інформації для її вирішення. Наші фахівці зв'язалися з Вами та повідомили по яким платежам є додаткові питання. Як тільки буде рішення, ми обов'язково ще зв'яжемося з вами.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Ми наразі займаємось Вашим питанням і активно працюємо над збором усієї необхідної інформації для її вирішення. Наші фахівці зв'язалися з Вами та повідомили по яким платежам є додаткові питання. Як тільки буде рішення, ми обов'язково ще зв'яжемося з вами.
Один з найкращих банків, раджу всім, а персонал який там працює взагалі на вищому рівні!
Коментарі (1)
Ответ банка
25 червня 2024, 10:12
Дякуємо за теплі слова 🤗💚
Заблокували рахунок за p2p продаж, тому що на платіж поскаржились, платіж надійшов від третьої особи, я до цього відшонення ніякого не маю, тим не менш звернувся до підтримки, попросили надати їм скріншоти аккаунту, всі картки які прив’язані до нього, що мені взагалі не зрозуміло, також довідку про всі мої ордери! Я все надав, там мене запевнили що на протязі 5 робочих днів щоб мені надали відповідь по розблокуванню, що вже неадекватно! де ви бачили такі терміни в інших банках?
Через більше ніж тиждень часу мені відповідають, що я виявляється надав не такі дані і треба надати скаргу по апеляції, що абсолютно незрозуміло, навіщо ці дії взагалі? я відношення не маю до платежу, блокувати через це всі рахунки — неадекватно, а ще більш неадекватно відповідати по 7+ днів, і кожен раз щось не так! Просто відтягують терміни, як я вже начитався, можливо вони закриють рахунок і спишуть 30% від всього балансу! це крадіжка на високому рівні, вони цього не соромляться, не рекомендую зв’язуватись з даним банком, вони чхають на своїх клієнтів!
Коментарі (10)
Через більше ніж тиждень часу мені відповідають, що я виявляється надав не такі дані і треба надати скаргу по апеляції, що абсолютно незрозуміло, навіщо ці дії взагалі? я відношення не маю до платежу, блокувати через це всі рахунки — неадекватно, а ще більш неадекватно відповідати по 7+ днів, і кожен раз щось не так! Просто відтягують терміни, як я вже начитався, можливо вони закриють рахунок і спишуть 30% від всього балансу! це крадіжка на високому рівні, вони цього не соромляться, не рекомендую зв’язуватись з даним банком, вони чхають на своїх клієнтів!
Ответ банка
20 грудня 2023, 14:23
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми раді розібратись у ситуації детальніше та допомогти Вам. Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Загалом обслуговуванням в банку досить несподівано задоволений, особливо після «Мого» банку. Картку відкрив випадково, «повівшись» на симпатичну дівчинку-менеджера, коли зайшов поповнити картку іншого банку у відділення, проте наразі вона в мене 2-га за кількістю операцій.
Плюси:
— підтримка в чаті «жива» і «оперативна», вас не зустрічає АІ 1995 року на ім'я Софія, спілкування онлайн без «інформація завантажується» … протягом 25 хв.
— не підключалась карта в Мастеркард Бонус, через заявку в ТГ вирішили за 2 дні, приємно.
— курси конвертації приємні, зняття преавторизацій проходить за хвилини.
— верифікація через відеодзвінок, без «приходьте з паспортом у те відділення де відкривали картку».
— безкоштовні перекази як по IBAN так і на картки інших банків. Цікаво, надовго така щедрість.
Мінуси:
— списання по Мастеркарду транзакцій в дол. США чомусь проходить через подвійну конвертацію і євро. Останній раз таке пам’ятаю в ліквідованих банках ще у 2015. По Візі нормально, мабуть налаштування процесингу і валюти розрахунків.
Коментарі (3)
Плюси:
— підтримка в чаті «жива» і «оперативна», вас не зустрічає АІ 1995 року на ім'я Софія, спілкування онлайн без «інформація завантажується» … протягом 25 хв.
— не підключалась карта в Мастеркард Бонус, через заявку в ТГ вирішили за 2 дні, приємно.
— курси конвертації приємні, зняття преавторизацій проходить за хвилини.
— верифікація через відеодзвінок, без «приходьте з паспортом у те відділення де відкривали картку».
— безкоштовні перекази як по IBAN так і на картки інших банків. Цікаво, надовго така щедрість.
Мінуси:
— списання по Мастеркарду транзакцій в дол. США чомусь проходить через подвійну конвертацію і євро. Останній раз таке пам’ятаю в ліквідованих банках ще у 2015. По Візі нормально, мабуть налаштування процесингу і валюти розрахунків.
Ответ банка
9 листопада 2023, 9:45
Доброго дня!
Ми дякуємо, що Ви обрали наш Банк для обслуговування та будемо раді співпрацювати з Вами в подальшому.
Щодо конвертації, для розрахунку у валюті долар, ми рекомендуємо Вам, використовувати картку платіжної системи Visa, оскільки Mastercard працює в євро.
Ми дякуємо, що Ви обрали наш Банк для обслуговування та будемо раді співпрацювати з Вами в подальшому.
Щодо конвертації, для розрахунку у валюті долар, ми рекомендуємо Вам, використовувати картку платіжної системи Visa, оскільки Mastercard працює в євро.
Що це за бред банк сначала за блокірував мои карти потом вобче снял 30 відсотків и говорить що банк розриває у году я спрашую за что 30 відсотків за користування банком
Коментарі (6)
Ответ банка
14 вересня 2023, 17:48
Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
Мені оплатили по рахунку 40 тис грн на рахунок ФОП у цьому банку, скинули платіжку. Зачекав декілька годин і звернувся в банк чому не видно коштів. На що мені відповіли що кошти зараховані, думаю чудово і пішов перевіряти, а коштів то не має. Транзакція є, в операціях її видно, успішне зарахування. А коштів на рахунку немає, друго добу мене просять зачекати бо «якийсь технічний збій». Нормально так украсти 40 тисяч гривень і просити клієнта зачекати. Мені мої клієнти навіть не повірили спочатку, а ле коли показав скріни самі здивовані такій наглій крадіжці.
Керівник відділення на Антоновича сказав що кошти є, будуть зараховані сьогодні, це було ще вчора і коштів таки немає.
Написати коментар
Керівник відділення на Антоновича сказав що кошти є, будуть зараховані сьогодні, це було ще вчора і коштів таки немає.
Ответ банка
1 серпня 2023, 10:48
Доброго дня!
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок.
При відправці платежу, відправником було вказано невірне ОКПО, через це платіж не було зараховано.
Ми вже відправили запит до Банку відправника, для уточненення вірних реквізитів. Для прискорення даного питання, рекомендуємо, відправнику, зв'язатися зі своїм Банком та надати уточнення. Після отримання відповіді на запит, платіж буде зараховано згідно вказаних реквізитів.
Стосовно відображення надходження у виписці, нам вже відомо про дану складність, наші Спеціалісти вже займаються даним питанням.
Ми будемо очікувати відповідь на наш запит та сподіваємося, що питання буде вирішено якнайшвидше.
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок.
При відправці платежу, відправником було вказано невірне ОКПО, через це платіж не було зараховано.
Ми вже відправили запит до Банку відправника, для уточненення вірних реквізитів. Для прискорення даного питання, рекомендуємо, відправнику, зв'язатися зі своїм Банком та надати уточнення. Після отримання відповіді на запит, платіж буде зараховано згідно вказаних реквізитів.
Стосовно відображення надходження у виписці, нам вже відомо про дану складність, наші Спеціалісти вже займаються даним питанням.
Ми будемо очікувати відповідь на наш запит та сподіваємося, що питання буде вирішено якнайшвидше.
Знімав гроші з картки в країні Азії. Банк списав занадто велику суму. Почав розбиратись і дійшов висновку, що платіжна система порахувала списання в долларах (за 10 років і сотні знять коштів з карт різних платіжних систем і банків завжди списувалися доллари), а банк списав цю суму з картки по курсу Евро.
У мене є впевненість в моїх висновках, тож я написав в чат банка з пропозицією все перевірити і надати якісь докази правомірності саме такого списання. Банк пообіцяв розібратись і дати відповідь до 17 травня.
З огляду на те, що відповіді я не отримав, і на те, що зараз за кордоном знаходиться велика кількість наших співвітчизників, вирішив повідомити клієнтів банка як поточних так і потенційних, що в таку саму халепу можуть вскочити і вони.
Ну і також спробую подати скаргу в НБУ. Питання не тому, що в мене вкрали 300 грн., а в принципі і абсурдності того, що відбулося.
Коментарі (7)
У мене є впевненість в моїх висновках, тож я написав в чат банка з пропозицією все перевірити і надати якісь докази правомірності саме такого списання. Банк пообіцяв розібратись і дати відповідь до 17 травня.
З огляду на те, що відповіді я не отримав, і на те, що зараз за кордоном знаходиться велика кількість наших співвітчизників, вирішив повідомити клієнтів банка як поточних так і потенційних, що в таку саму халепу можуть вскочити і вони.
Ну і також спробую подати скаргу в НБУ. Питання не тому, що в мене вкрали 300 грн., а в принципі і абсурдності того, що відбулося.
Ответ банка
18 травня 2023, 18:48
Доброго дня!
Стосовно зазначеної Вами ситуації, до Банку надійшов запит на списання в євро, оскільки оригінальна валюта країни в якій Ви здійснювали операцію відрізняється від доллару/євро, за умовами розрахунків карткою VISA, конвертація відбувається в евро.
Щодо надання письмової відповіді, Ваше питання в роботі, відповідно до чинного законодавства регламент надання відповіді складає 30 днів. Ми перепрошуємо, що наш Співробітник надав Вам інший термін та пропрацюємо цю ситуацію для її неповторення.
Більш детальну інформацію надали Вам в месенджер Telegram.
Стосовно зазначеної Вами ситуації, до Банку надійшов запит на списання в євро, оскільки оригінальна валюта країни в якій Ви здійснювали операцію відрізняється від доллару/євро, за умовами розрахунків карткою VISA, конвертація відбувається в евро.
Щодо надання письмової відповіді, Ваше питання в роботі, відповідно до чинного законодавства регламент надання відповіді складає 30 днів. Ми перепрошуємо, що наш Співробітник надав Вам інший термін та пропрацюємо цю ситуацію для її неповторення.
Більш детальну інформацію надали Вам в месенджер Telegram.
замовлені гроші для зняття, підтверджено, та у відділенні зʼясовується, що лише 1 касир і він чи вона на перерві) отже ви як клієнт залежите від касира і повинні підлаштовуватись
Коментарі (2)
Ответ банка
21 березня 2023, 14:11
Доброго дня!
У вказаному відділенні каса працює за графіком 09:00 — 18:00, перерва 13:00 — 14:00, дана інформація зазначена у застосунку ABank24, на нашому сайті a-bank.com.ua, а також у самому відділені.
Нам дуже шкода, що Ви відчули незручності у даній ситуації. Будемо чекати на Вас у відділені, в робочий час.
У вказаному відділенні каса працює за графіком 09:00 — 18:00, перерва 13:00 — 14:00, дана інформація зазначена у застосунку ABank24, на нашому сайті a-bank.com.ua, а також у самому відділені.
Нам дуже шкода, що Ви відчули незручності у даній ситуації. Будемо чекати на Вас у відділені, в робочий час.
Always a prompt response, eagerness of the team to help is so apt
I enjoy banking with you A bank
Написати коментар
I enjoy banking with you A bank
Ответ банка
18 листопада 2022, 11:39
Good day!
Thank you for your feedback and your choice. We will do everything so that you continue to receive only positive emotions from the service. 😊
Thank you for your feedback and your choice. We will do everything so that you continue to receive only positive emotions from the service. 😊