Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Київ, вул. Гетьмана Павла Полуботка, 52
Адреса:
Київ, вул. Гетьмана Павла Полуботка, 52
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Tanya321123
4 грудня 2024, 9:42
Останнім часом помітила що, А банк зовсім не налаштований працювати з клієнтом, тому перед вибором банка подумайте трийчі чи потрібен саме цей банк вам. Від шахраїв зовсім не захищені, і якщо трапиться така ситуація то некомпетентність співробітників тільки погіршить її а не вирішить, і то якщо ви додасте зусиль, тому як банку все одно. Відношення до клієнтів точно не спрямоване на позитив. А те що пропонують переваги то їх зараз вдосталь в інших банках, тому якщо є вибір і обрати інший банк то раджу так і зробити.
Коментарі (3)
Ответ банка
4 грудня 2024, 11:27
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Ми завжди намагаємось допомогти нашим Клієнтам і вирішити будь-які питання.
Ми маємо нетерпиме ставлення до проявів шахрайства та використовуємо цілий ряд заходів для його недопущення. Проведення операцій відбувається за допомогою підтверджень. За Вашим зверненням було подано заявку на оскарження операцій через МПС, і кошти було успішно повернуто, про що раніше було проінформовано. Будемо раді продовжувати співпрацю надаючи лише якісний та ефективний сервіс
Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Ми завжди намагаємось допомогти нашим Клієнтам і вирішити будь-які питання.
Ми маємо нетерпиме ставлення до проявів шахрайства та використовуємо цілий ряд заходів для його недопущення. Проведення операцій відбувається за допомогою підтверджень. За Вашим зверненням було подано заявку на оскарження операцій через МПС, і кошти було успішно повернуто, про що раніше було проінформовано. Будемо раді продовжувати співпрацю надаючи лише якісний та ефективний сервіс
21 серпня 2024 року зіштохнувся з такою проблемою, при заміні пристрою (мобільного апарату), я не зміг завантажити додаток, повідомлення: Відмова в авторизації.
Зразу я зателефонував за номером 7776, так як маю преміальну картку банка, і мені в хамовитій розмові повідомили, що це Ваші проблеми і користуйтесь банкоматом і все, і те що в мене преміальна картка нікого не цікавить. Потім я написав до служби підтримки, де мені також не змогли нічим допомогти.
22 серпня 2024 я звертаюсь в відділення, А Банку — за адресою, м. Київ, вул. Попудренка 52, де два співробітника в ввічливій формі, та з повагою до клієнта, намагалися мені допомогти, бо розуміли мою ситуацію, та просто віднеслись до мене не як до клієнта, а в першу чергу як до Людини. Звертаю увагу керівництво, А Банку — що як би в Ваших службах підтримки працювали саме такі дівчата з відділення, та такий оператор ВІП центру — то у Вас би було набагато більше клієнтів, це співробітники — є Вашим обличчям і після цього випадку, я повірив в те, що Ваш банк таки надійний банк.
Через 30 хвилин після відвідування відділення мені зателефонував співробітник ВІП центру Максим, який залюбки вислухав мою ситуацію, та допоміг, при цьому наголошую що співробітник попередив що не обіцяє вирішити питання, а лише спробує мені допомогти. І диво — даний співробіник мені допоміг, і я знову маю доступ до банкінгу. Це професійність на вищому рівні.
Виникає питання: чому 21 серпня — служба підтримки мені хамила, не змогла допомогти, а лише 22 серпня 2024 року — співробітники вирішили моє питання, і при тому залиши лише позитивне враження як до спеціалістів?
головне що все закінчилось добре, і я вдячний працівникам відділення М. Київ, вул. Попудренка 52, та працівнику підтримки преміальних клієнтів Максиму (номер його телефону з якого телефонував +380567964681). Дякую Вам за вирішення питання.
Коментарі (5)
Зразу я зателефонував за номером 7776, так як маю преміальну картку банка, і мені в хамовитій розмові повідомили, що це Ваші проблеми і користуйтесь банкоматом і все, і те що в мене преміальна картка нікого не цікавить. Потім я написав до служби підтримки, де мені також не змогли нічим допомогти.
22 серпня 2024 я звертаюсь в відділення, А Банку — за адресою, м. Київ, вул. Попудренка 52, де два співробітника в ввічливій формі, та з повагою до клієнта, намагалися мені допомогти, бо розуміли мою ситуацію, та просто віднеслись до мене не як до клієнта, а в першу чергу як до Людини. Звертаю увагу керівництво, А Банку — що як би в Ваших службах підтримки працювали саме такі дівчата з відділення, та такий оператор ВІП центру — то у Вас би було набагато більше клієнтів, це співробітники — є Вашим обличчям і після цього випадку, я повірив в те, що Ваш банк таки надійний банк.
Через 30 хвилин після відвідування відділення мені зателефонував співробітник ВІП центру Максим, який залюбки вислухав мою ситуацію, та допоміг, при цьому наголошую що співробітник попередив що не обіцяє вирішити питання, а лише спробує мені допомогти. І диво — даний співробіник мені допоміг, і я знову маю доступ до банкінгу. Це професійність на вищому рівні.
Виникає питання: чому 21 серпня — служба підтримки мені хамила, не змогла допомогти, а лише 22 серпня 2024 року — співробітники вирішили моє питання, і при тому залиши лише позитивне враження як до спеціалістів?
головне що все закінчилось добре, і я вдячний працівникам відділення М. Київ, вул. Попудренка 52, та працівнику підтримки преміальних клієнтів Максиму (номер його телефону з якого телефонував +380567964681). Дякую Вам за вирішення питання.
Ответ банка
22 серпня 2024, 19:12
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук! Щодо складнощів з авторизацією, зазначимо, що для безпеки Ваших фінансових даних, Банк обмежує можливість входу в Застосунок з різних пристроїв.
Просимо вибачення за негативні емоції які Ви отримали при зверненні до нашої службою підтримки. Ми вже передали цю інформацію керівництву для подальшого аналізу та вдосконалення наших процесів.
Раді, що нашим Співробітникам вдалось знайти рішення, і Ви знову маєте доступ до банкінгу.
Дякуємо за Ваш відгук! Щодо складнощів з авторизацією, зазначимо, що для безпеки Ваших фінансових даних, Банк обмежує можливість входу в Застосунок з різних пристроїв.
Просимо вибачення за негативні емоції які Ви отримали при зверненні до нашої службою підтримки. Ми вже передали цю інформацію керівництву для подальшого аналізу та вдосконалення наших процесів.
Раді, що нашим Співробітникам вдалось знайти рішення, і Ви знову маєте доступ до банкінгу.
На карту прийшов переказ 20000 грн і 14000 грн.Карта була заблокована, як написали в повідомленні за численні перекази на карту, хоча були тільки 2 зарахування на загальну суму 34000 грн.Були надані квитанції про переказ від родичів, одна й та ж фамілія.Банк написав за добу розберетеся. Пройшло декілька днів і у відповідь тільки документи на перевірці.Не рекомендую банк до співпраці, тому що навіть 34000 грн треба їм перевіряти звідки гроші
Коментарі (9)
Ответ банка
31 грудня 2023, 12:14
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Приносимо вибачення, через збільшений термін розгляду. Ваше питання вже на контролі у наших Фахівців, за рішенням з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Приносимо вибачення, через збільшений термін розгляду. Ваше питання вже на контролі у наших Фахівців, за рішенням з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
З кожним оновленням Абанк стає все крутішим! Подобається абсолютно все. Компетентні оператори завжди на зв’язку, навіть серед ночі. Миттєве поповнення картки Абанку з картки іншого банку через сервіс Apple Pay; кешбек; шикарний додаток! Всім, хто ще сумнівається, який обрати банк, рекомендую саме Абанк. Де б Ви не були: в Україні чи закордоном — Ви завжди отримаєте якісне обслуговування та підтримку! Дякую!
Написати коментар
Ответ банка
22 липня 2023, 11:50
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 🍏😊
Відділення на Попудренка- найкраще. ОБСЛУГОВУВАННЯ -ввічливе-якісне та професіоналізм. Дякую!!!
Написати коментар
Ответ банка
9 лютого 2023, 18:15
Дякуємо за відгук, дуже раді, що Ви задоволенні, завжди раді допомогти!😊
Сотрудничал с А-Банком в течении 4 лет. Вчера прекратил дальнейшее сотрудничество. Банком был установлен кредитный лимит при пользовании которым для того чтобы не платить проценты необходимо погашать использованную сумму до конца месяца. Всегда исправно выполнял свои обязанности и никаких проблем не возникало. При этом банк самостоятельно (без запросов с моей стороны) постоянно поднимал сумму доступного лимита. Для контроля сумм которые необходимо внести до конца месяца пользовался информацией в личном кабинете примерно такого содержания: «если вы внесете сумму… до конца месяца, вам не нужно будет платить никаких процентов, если вы не внесете эту сумму вам необходимо внести обязательный платеж в сумме ...., на сумму кредита в конце месяца будут начислены проценты в размере 3,7 %». Вот тут банк и злоупотребляет вашим доверием потому что: 1. Не указывается, что банк считает кредитом; 2. Не указывается за какой период банк будет считать кредит для начисления процентов.
Большинство (как и я) будут считать кредитом остаток непогашенной суммы в текущем льготном периоде, а А-Банк если «вы не погасите даже 1 копейку» (слова менеджера отделения) будет считать кредитом все траты которые вы осуществляли в льготных периодах за счет кредитного лимита за последние два месяца. Но об этом вы узнаете уже тогда, когда в период карантина (когда по официальной версии штрафные санкции не применяются) не доплатите 3 гривны 50 копеек и получите штраф в размере 3000 грн. (не получается назвать процентами сумму в 1000 раз превышающую задолженность текущего периода).
П.с.: об этом я узнал уже в отделении, при обращении в онлайн поддержку я получил некомпетентный ответ, что я не правильно гасил кредитный лимит, так как не ждал сутки после зачисления средств, а сразу тратил.
Коментарі (1)
Большинство (как и я) будут считать кредитом остаток непогашенной суммы в текущем льготном периоде, а А-Банк если «вы не погасите даже 1 копейку» (слова менеджера отделения) будет считать кредитом все траты которые вы осуществляли в льготных периодах за счет кредитного лимита за последние два месяца. Но об этом вы узнаете уже тогда, когда в период карантина (когда по официальной версии штрафные санкции не применяются) не доплатите 3 гривны 50 копеек и получите штраф в размере 3000 грн. (не получается назвать процентами сумму в 1000 раз превышающую задолженность текущего периода).
П.с.: об этом я узнал уже в отделении, при обращении в онлайн поддержку я получил некомпетентный ответ, что я не правильно гасил кредитный лимит, так как не ждал сутки после зачисления средств, а сразу тратил.
Ответ банка
5 червня 2020, 10:40
Добрый день, Олег!
Понимаем, что возникла неприятная ситуация, мы с Вами свяжемся для рассмотрения и решения Вашего вопроса.
Понимаем, что возникла неприятная ситуация, мы с Вами свяжемся для рассмотрения и решения Вашего вопроса.
Так получилось что я будучи в декрете, а муж в связи с карантином вынужден сидеть дома за свой счёт, не в состоянии выплачивать кредит. Начали с банка названивать каждый день, простить у родителей или у друзей одолжить деньги чтобы погасить задолженность. Мы с мужем объясняем что сидим 2 месяца без денег, на еду не хватает, а тут просят одалживать деньги на кридит. Заблокировали карту. А последний вообще нагло сказал что отметит что мы отказываемся оплачивать. Так что это самый галимый банк из всех. Не связывайтесь с ними. И мы больше никогда не обратимся к ним.
Написати коментар
Ответ банка
19 травня 2020, 13:21
Добрый день! Чтобы у нас был шанс разобраться в ситуации, и помочь Вам в решении вопроса, ответьте, пожалуйста, нам в личном сообщении.
Пользуюсь услугами этого банка уже два года, карта кредитная, карта для выплат. После национализации «Привата» серьезно думаю «переехать» в этот банк. Пользуюсь одним отделением в г Киеве на Попудренко 52.
После киевских пробок и атмосферы на ст м Черниговская, попадаешь туда как на другую планету! Очень хорошее обслуживание.
Один раз брал кредит 100000 гр на год, рассчитался очень быстро, проблем не было, решение о кредите приняли в течении десяти минут.
Говорить можно много, но после «Привата» ( нового ) одни положительные эмоции!
Самый крупный недостаток — расположение и количество отделений в Киеве, все отделения в таких местах где или нет парковок или парковки все заняты.
Удобно, что можно пополнять карту через «паполняшки» «Привата».
Хотелось бы, что бы банк работал и в субботу.
Написати коментар
После киевских пробок и атмосферы на ст м Черниговская, попадаешь туда как на другую планету! Очень хорошее обслуживание.
Один раз брал кредит 100000 гр на год, рассчитался очень быстро, проблем не было, решение о кредите приняли в течении десяти минут.
Говорить можно много, но после «Привата» ( нового ) одни положительные эмоции!
Самый крупный недостаток — расположение и количество отделений в Киеве, все отделения в таких местах где или нет парковок или парковки все заняты.
Удобно, что можно пополнять карту через «паполняшки» «Привата».
Хотелось бы, что бы банк работал и в субботу.
Ответ банка
12 листопада 2019, 16:08
Добрый день! Мы рады Вашему обслуживанию в нашем Банке и ценим Ваш выбор :) Будем и дальше стараться приносить Вам хорошие эмоции от сотрудничества с нами!
Спасибо за отзыв, Вы помогаете нам стать лучше. Обязательно учтем Ваши пожелания.
Спасибо за отзыв, Вы помогаете нам стать лучше. Обязательно учтем Ваши пожелания.
Год назад имела неосторожность взять потребительский кредит.
Изначально хотела в приват, пару дней ходила давали отказ, и тут звонок из а-банка, с предложением «уже даем», Девочка так красиво рассказывала, про «Швидка готівка», но не сказала одного, за день просрочки снимают полностью сумму платежа, то есть, если платеж в месяц 500грн, стоит на день просрочить считайте 500 грн подарили банку. Я просто ежемесячно от 29-5 числа как когда переводила по 500грн, через год думаю посмотрю сколько осталось, и шок. брала 5000грн, внесла 6900, и должна 4200, то есть, из 6900грн на карточке 800,
Они не рассказывают всей правды. Когда пыталась прояснить ситуацию ответ оператора, это дорогой кредит, а вас кто-то заставлял брать.
Подумайте 100 раз прежде чем иметь дело с этим банком. Ужас.
Коментарі (6)
Изначально хотела в приват, пару дней ходила давали отказ, и тут звонок из а-банка, с предложением «уже даем», Девочка так красиво рассказывала, про «Швидка готівка», но не сказала одного, за день просрочки снимают полностью сумму платежа, то есть, если платеж в месяц 500грн, стоит на день просрочить считайте 500 грн подарили банку. Я просто ежемесячно от 29-5 числа как когда переводила по 500грн, через год думаю посмотрю сколько осталось, и шок. брала 5000грн, внесла 6900, и должна 4200, то есть, из 6900грн на карточке 800,
Они не рассказывают всей правды. Когда пыталась прояснить ситуацию ответ оператора, это дорогой кредит, а вас кто-то заставлял брать.
Подумайте 100 раз прежде чем иметь дело с этим банком. Ужас.
Вчера днём клиент перечислил деньги! Пришло подтверждение в виде смс, что деньги есть на счету, баланс итд* Сегодня начинаю снимать деньги и мне показывает что нет денег на счету!!!
Перезвонил оператору А-Банка — на что мне обьяснили, что деньги есть на счету но пока система их мне не подгрузила(но они у меня есть) Скажите мне пожалуйста каким образом и почему я не могу воспользоваться своими деньгами если они уже у меня есть но как бы нет! Это означает, что банк в течении дня будет пользоваться моими деньгами, а тем временем у меня горят дела и я не могу работать! Скорее всего нужно менять банк т.к такая работа банка недопустима при серьёзной работе с большими деньгами!!!
Коментарі (7)
Перезвонил оператору А-Банка — на что мне обьяснили, что деньги есть на счету но пока система их мне не подгрузила(но они у меня есть) Скажите мне пожалуйста каким образом и почему я не могу воспользоваться своими деньгами если они уже у меня есть но как бы нет! Это означает, что банк в течении дня будет пользоваться моими деньгами, а тем временем у меня горят дела и я не могу работать! Скорее всего нужно менять банк т.к такая работа банка недопустима при серьёзной работе с большими деньгами!!!