В офіційному чат-боті Укрзалізниці в Apple Messages стала доступна оплата квитків за допомогою Apple Pay. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Укрзалізниця запустила оплату квитків у чат-боті Apple Messages через Apple Pay
► Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Після оплати квиток можна додати до гаманця Apple Passkit, крім того, Apple Messages доступний онлайн-чат зі службою підтримки. Наразі чат-бот Укрзалізниці налічує понад 264 тисячі зареєстрованих користувачів.
Для запуску Apple Messages необхідно натиснути іконку «Повідомлення» на сайті Укрзалізниці. Миттєво відкриється діалогове вікно для придбання квитків через Apple Pay або спілкування з оператором служби підтримки.
Apple Messages доступний для користувачів та бізнесів у всьому світі на 1,65 млрд пристроїв Apple та інтегрований з додатком «Повідомлення», а також нативними функціями та сервісами iOS.
Читайте також: Укрзалізниця не підвищуватиме ціни на квитки для пасажирів в умовах війни
Проєкт реалізовано на базі технології Corezoid Process Engine спільно з технологічним партнером Укрзалізниці - компанією Middleware (США) за підтримки Visa.
Нагадаємо
Укрзалізниця запустила свій перший чат-бот у Viber та Telegram у січні 2021 року, а наприкінці минулого року чат-бот став доступним у Facebook Messenger та Apple Messages.
Коментарі