Український лоукостер SkyUp змінив безкоштовний сервіс на регулярних рейсах щодо безкоштовної роздачі води пасажирам під час польоту. Про це повідомили avianews.com в авіакомпанії.
SkyUp змінив сервіс у польоті на регулярних рейсах
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Що це означає
Тепер воду потрібно купувати у пляшках чи попросити бортпровідника принести безкоштовну воду у склянці.
Деякі пасажири стверджують, що бортпровідники не видають воду на запит безкоштовно, пропонуючи купити воду в пляшках.
До введення змін на регулярних рейсах SkyUp стюардеси котили візок із бутильованою водою по салону, розливали його у склянки та надавали пасажирам. Нині такий сервіс залишився лише на чартерних рейсах.
Читайте також: SkyUp запускає рейси з Києва на Шрі-Ланку
У SkyUp зміну сервісу на регулярних рейсах пояснили тим, що це дозволило оптимізувати час обслуговування пасажирів та прискорити процес видачі замовлень із платного меню.
Це нововведення з боку SkyUp повністю відповідає українським правилам повітряних перевезень та обслуговування пасажирів та багажу. У них зазначено, що авіаперевізник має надати безкоштовну питну воду, проте лише на запит пасажира.
Коментарі - 1
SkyUp і сервіс то несумісні речі… :)