Google відключить рекламу, яка знаходиться поруч з контентом, який заперечує зміни клімату в результаті діяльності людини та викидів в атмосферу. Про це повідомляє Уніан з посиланням на The Wall Street Journal.
Google не дозволятиме монетизувати контент, що заперечує зміну клімату
►Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції та фінанси
Заборона стосуватиметься контенту, в якому заперечується, що діяльність людини або викиди парникових газів сприяють зміні клімату. Зміни торкнуться, в тому числі, й відео на YouTube.
Google буде використовувати комбінацію автоматизованих інструментів і людського аналізу, щоб забезпечити дотримання нових правил.
Також, рекламодавці не зможуть купувати рекламу, яка заперечує зміну клімату або містить посилання на веб-сторінку, що заперечує зміну клімату.
Нова політика не торкнеться реклами публічних обговорень або досліджень кліматичної політики.
Нагадаємо
Раніше цього року французьке агентство з нагляду за конкуренцією оштрафувало Google на 220 млн євро за зловживання своїм ринковим становищем в індустрії онлайн-реклами.
Читайте також: Google припинив розробку власних банківських рахунків
Коментарі - 3
https://x0.at/3BU7.png
https://x0.at/QgT6.png