Мінфін - Курси валют України

Встановити
5 лютого 2021, 15:36

Українців повністю переведуть на електронні трудові книжки

Верховна Рада на засіданні 5 лютого у другому читанні ухвалила законопроєкт щодо переходу на електронні трудові книжки.

Верховна Рада на засіданні 5 лютого у другому читанні ухвалила законопроєкт щодо переходу на електронні трудові книжки.
Фото: ukrinform.ua

«За» законопроєкт№ 3623 проголосувало 265 депутатів.

Що це означає

Від паперових трудових книжок відмовляться не відразу. Законопроєкт передбачає п'ятирічний перехідний період: тоді можна використовувати і паперову, і електронну трудову.

Електронну трудову створюватимуть у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування через вебпортал е-послуг Пенсійного фонду.

Для цього працівник і роботодавець вноситимуть до реєстру скани або оцифровані копії паперової трудової, довідок тощо, які мають бути підписані кваліфікованим електронним підписом.

Читайте також: Дубілет пропонує скасувати трудові книжки

Після внесення відомостей до Держреєстру роботодавець зобов'язаний віддати працівнику оригінал паперової трудової під підпис. Крім того, працівник може просити вносити до паперової книжки відомості про прийняття на роботу, переведення та звільнення, попри наявність електронної трудової.

Нарахування пенсій

Закон запроваджує можливість автоматичного призначення пенсії, без особистого звернення людини, зі збереженням права відстрочення виходу на пенсію.

Читайте також: Паперова трудова книжка відійде у минуле — міністр

«Якщо особою перенесено призначення пенсії та продовжено перебування у трудових відносинах, розмір її пенсії підвищуватиметься на 0,5−0,75%. У межах автоматичного призначення пенсій також передбачено можливість визначення за допомогою програмних засобів Державного реєстру найбільш вигідного варіанту для призначення пенсії, включно з датою такого призначення», — ідеться в пояснювальній записці.

Коментарі - 1

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
10 лютого 2021, 7:00
#
Аудит трудових книжок: перевіряємо перед скануванням.

Перед скануванням трудових книжок необхідно провести їх ретельний аудит. З чого його розпочати?
Насамперед, слід перевірити першу сторінку (титульний аркуш).
Звіряємо паспортні дані
На першій сторінці трудової книжки зазначаються відомості про працівника. Отже, на відповідність паспортним даним необхідно перевірити такі записи в трудовій:
прізвище, ім'я та по батькові працівника;
дату народження.
Окрім того, зверніть увагу на наявність:
— підпису власника трудової книжки, яким він завірив правильність внесених даних;
— підпису особи, відповідальної за видачу трудових книжок;
— печатки закладу, де трудову заповнили вперше.

1. Перевіряємо записи про зміни ПІБ
2. Як усунути виявлені помилки?
3. Перевірка записів у розділі «Відомості про роботу».
4. Хто повинен виправити помилки

Аудит трудових книжок
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися