10 місце: Великий візок = великі витрати. Порожній простір візка викликає внутрішній дискомфорт і цілком зрозуміле бажання якнайшвидше простір заповнити.
9 місце: Величезні дзеркала в магазинах готового одягу — тонкий розрахунок: проходячи повз дзеркала, ніхто не може встояти перед спокусою кинути погляд на власне відображення. Немає такої людини, яка на 100% була б задоволена своїм зовнішнім виглядом. Рішення приходить миттєво — треба терміново щось купити.
8 місце: Немає жодної математичної різниці між однією футболкою за 100 гривень та трьома за 299 грн! Насправді ми марно витрачаємо 200 грн.
7 місце: На шляху до каси покупців чатують різні перепони — в буквальному значенні слова. То тут, то там ми натикаємось на великі коробки з ходовим товаром. Продавці знають, що покупець схильний здійснювати імпульсивні покупки, якщо товар виставлений прямо на дорозі.
6 місце: Найбільш затребувані продукти — молоко, хліб, сир — магазини часто розташовують у найдальшому кутку приміщення. Ці товари потрібні практично всім, але поки ви до них дістанетеся, ви напевно побачите багато чого ще.
5 місце: Прийшовши в магазин одягу і окинувши поглядом полиці, ми несвідомо прямуємо не до акуратних чарок светрів, а до вішалок, які виглядають трохи безладно. Наша підсвідомість говорить нам про те, що саме там знаходиться все найцікавіше і вартісне. Тим часом безлад на вішалках влаштовують самі продавці.
4 місце: Знамениті «фінальні розпродажі», «повні ліквідації» та «знижки у зв'язку з відкриттям магазину» — це не більше ніж спроби магазинів позбутися лежачого товару (і, треба сказати, вони завжди дають результат).
3 місце: Магазини та ресторани часто збуджують апетит клієнтів смачними запахами. Особливо збуджують купівельну запопадливість запахи свіжої здоби та кави.
2 місце: Товари для дітей завжди лежать низько. Якщо не хочете істерик щодо чергового «Кіндер-сюрпризу», садіть дітей на візки.
1 місце: Щасливо ухилившись від усіх спокус і стоячи біля каси, не поспішайте розслаблятися! Адже у вас перед очима жуйки, шоколад, газети та батарейки. Якщо придивитися уважно, виявиться, що ціна товару на касі трошки відрізняється від ціни товару в залі. На користь магазину, звісно.
29 листопада 2012, 13:42
Пастки для покупців
Коментарі