- 15 ноября 2021, 11:06
Як боротися з навязливим спамом в продажах, або «купіть слона»
Часто в відгуках про банки читаю справедливе обурення що банки навязують свої продукти — від кредитів до депозитів.
Сам, по причині професійної необхідності, змушений подавати тестові заявки в банки та фінансові компанії для отримання кредитів (кредити не оформляю, просто проводжу аналіз умов та пропозицій). Після цього, думаючи що ось він «гарячий клієнт», мене начинають донімати дзвінками типу «а чому ви передумали?», «а давайте ми вам запропонуємо альтернативний продукт?», тощо. Ніякі пояснення що рішення відмовитися від кредиту остаточне і перегляду не підлягає — не діють. Вимоги видалити мій контакт з бази теж не діють.
Шукав різні шляхи коммунікацій, навіть ТОП менеджерам дзвонив з проханням перестати мене турбувати, інакше дам їх особисті контакти на прозвон як контактну особу, чи розішлю веб мастерам та аффілейтам сформувавши заявку на кредит, наприклад на Мінфіні. Навіть це не завжди допомагає, якщо допомагає — то через місяць-два дзвінки відновлюються.
Так ось, винайшов спосіб, який дозволяє мінімум на місяців 3 а то й взагалі позбутися дзвінків від такого продавця послуг:
На будь які їх пропозиції я пропоную менеджеру «купити слона». Спочатку пауза на пару секунд і на будь-яку відповідь типу «навіщо мені слон», «ви що приколюєтесь» чи навіть «добре, я згоден» і тд. я відповідаю їх фразою в наступному ключі «всі говорять «добре, я згоден», а ви купіть слона» Після третьої чи четвертої пропозиції купити слона кидають слухавку і більше не телефонують.
Мабуть вони думають що потрапили на когось не сповна розуму і в коментарях в базах по телемаркетингу відображають що клієнт неадектваний:) Нехай краще так думають, ніж будуть мене задовбувати своїми пропозиціями в самий недоречний для мене час.
Раджу для коммунцікацію з спамами в будь-яких продажах, щоб вам не пропонували — без різниці.
У мене кума має невеличкий МАФ біля Лукянівки, де торгує текстилем. Казала що продавці з сумками не потрібного товару вже дістали — ходять одні і ті ж, при цьому що вона за 10 років нічого в них не купила. Як тільки на їх пропозиції вона почала «торгувати» слоном — вони її стороною обходять:)
Дуууже допомагає, ще ніхто слона не купив:)
|
75
|
- 13:45 Чистый отток из спотовых ETF на базе биткоина и Ethereum составил $430 млн
- 11:18 30 финучреждений в октябре покинули рынок — НБУ
- 10:24 Последний крупный российский госбанк отрежут от финансовой системы США
- 09:16 Нацбанк за неделю продал более $553 миллионов
- 16.11.2024
- 14:21 Украина впервые стала главным торговым партнером Германии среди постсоветских стран
- 13:31 С начала большой войны финпомощь от партнеров превысила $100 миллиардов.Кто самый крупный донор
- 11:30 Госдолг США впервые превысил $36 триллионов
- 10:15 Goldman Sachs держит $710 млн в биткоин-ETF
- 15.11.2024
- 20:01 Грант от США, новая вершина биткоина, доходы банков: главное за неделю
- 17:24 Курс валют на вечер 15 ноября: доллар на межбанке вырос на 10 копеек
Комментарии - 13
Але так дійсно можуть колись в «дурку» запакувати :))
Взагалі, для здійснення маркетингової діяльності (оформлення заявок на кредити) краще просто окремий номер телефону завести і користуватись ним по мірі необхідності. А на вхідні дзвінки просто не відповідати — виключити звук та й усе.
А тут тупо включаєш «обратку» і повторюючи його слова мочиш його вимогою «купити слона»:)
Навіть з коллекторами можна так працювати — «добре, я погашу, але ти спочатку купи слона», потім «всі говорять спочатку погасіть, а ти купи слона"і тд:)
По-друге, телефонують зазвичай з різних мобільних номерів. І якщо ти скидуєш чи блокування- телефонують з інших номерів. Ну і таким чином, не підіймаючи слухавку, можна пропустити якийсь важливий дзвінок.
Як результат, інтерес «спамерів» до мене швидко згасає.
Також активно користуюсь «чорним списком», додаючи туди номери спамерів.
— Ви позвонили на гарячу лінію фінансової організаціїї ХХХ, якщо у вас є нерухоме майно натисніть, кнопку «1»
-«1»
-Дякую, що скористалися нашою послугою, ваше майно успішно переписане на нашу юридичну особу.
тут головне на початку розмови на сказате «ало»:)