AndreyM
Зарегистрирован:
29 ноября 2012

Последний раз был на сайте:
20 февраля 2020 в 17:39
Просмотров профиля:
Сегодня: 14
Всего: 85604
Подписчики (208):
Tolk96
Tolk96
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
Киев
belokyra
A ZART
40 лет
knaz197
knaz197
vokha74
vokha74
squeez
squeez
07pal
07pal
42651981
42651981
66550076
Антон Горячун
kingcity
kingcity
49 лет, Львів
24796230
IN GOD WE TRUST
20388156
Kyleta 12
Полтава
все подписчики

Andrey M - блог

Пол:
мужской
День рождения:
1 января 1979
Город:
Киев
Бесполезно говорить: «Мы делаем все, что можем». Надо сделать то, что необходимо!
Блог
Комментарии
Валютный форум
Отзывы
Горячая линия

Я солідарний з автором.

20 февраля 2020, 14:43   + 27 голосов 8 комментариев

Сергей Лямец

17:44, 18 февраля 2020

Честь Майдана мы уж как-нибудь защитим и без Порошенко. А ему бы лучше попросить прощения у родственников погибших

О дерьме можно слагать песни. Можно поставить о нем современный балет. Билли Айлиш может посвятить дерьму свой новый альбом. Армия дерьмоботов может доказать всему миру, что именно благодаря дерьму мы стали жить по-новому. Но дерьмо останется дерьмом.

Это я так, в целом. Философствую. А теперь касательно конкретных новостей.

Я прочитал рассказы о том, как Пётр Порошенко и другие видные деятели прошлой власти почтили память Майдана. Проронили слезу, возложили цветы, обнялись с героями и пообещали спасти достоинство Майдана.

Так вот, Пётр Алексеевич, идите в ***. Честь Майдана мы защитим и без вас. Вы лучше встаньте на колени перед семьями погибших на Майдане. И попросите прошения за то, что за пять лет не дали ответа, кто же стрелял в их близких. И пусть рядом с вами постоят Луценко, деятели «Наркофронта» и другие люди, ставшие миллиардерами благодаря Майдану.

Но поскольку вы и они этого наверняка не сделаете, не удивляйтесь. Господь справедлив.

 

Проект Змін до «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті»

14 февраля 2020, 17:18   + 0 голосов 1 комментарий

Незалежна асоціація банків України (далі – НАБУ) спільно із Національним банком України (далі – НБУ) займається опрацюванням проекту Змін до «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004 року № 22 (далі – Інструкція № 22).

Із матеріалами проекту змін можна ознайомитись за посиланням: https://nabu.ua/images/uploaded/sys_media_arc/arc_263644f9e8c607e88bba9c64dabdd345.zip?admin=true

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ

до проекту постанови Правління Національного банку України

«Про затвердження Змін до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004 року № 22

Зміст положення (норми)

чинного нормативно-правового акта

Зміст відповідного положення (норми) проекту нормативно-правового акта

1.4. Терміни в цій Інструкції вживаються в такому значенні:

...

норма відсутня

Супровідна відомість (далі – відомість) – супровідний документ, що подається платником при здійсненні переказу заробітної плати та містить перелік реквізитів отримувачів суми переказу, зазначеної в платіжному дорученні;

1.21. Платник, якщо це передбачено договором між банком і платником, має право перерахувати кошти на рахунок банку для подальшого їх переказу цим банком на рахунки отримувачів у порядку, визначеному договором. Банк ініціює переказ цих коштів на підставі власних/ого розрахункових/ого документів/а.

1.21. Платник має право, якщо це передбачено договором між банком і платником,перерахувати кошти на рахунок банку для подальшого їх переказу цим банком на рахунки отримувачів, у тому числі, які відкриті в інших банках. Банк ініціює переказ цих коштів на підставі власних/ого розрахункових/ого документів/а.

У разі перерахування коштів для виплати заробітної плати більше ніж одному працівнику платник разом з платіжним дорученням подає відомість, яка має містити такі обов’язкові реквізити:

номер рахунку отримувача;

код отримувача;

сума платежу;

підписи платника;

призначення платежу.

Обов’язкові реквізити відомості заповнюються згідно з вимогами, що викладені в додатку 9 до цієї Інструкції.

2.17. Банк зобов'язаний/має право відмовитися від виконання платіжного доручення платника за фінансовою операцією у випадках, установлених статтею 10 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Банк повертає клієнту платіжне доручення без виконання і на зворотному боці платіжного доручення проставляє напис про причину його повернення (із зазначенням дати повернення та посиланням на статтю 10 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та на пункт 2.17 глави 2 цієї Інструкції), який засвідчується підписами відповідального виконавця, відповідального працівника банку або працівника, уповноваженого відповідальним працівником банку, та відбитком штампа банку.

2.17. Банк зобов'язаний/має право відмовитися від виконання платіжного доручення платника за фінансовою операцією у випадках, установлених статтею 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Банк повертає клієнту платіжне доручення без виконання і на зворотному боці платіжного доручення проставляє напис про причину його повернення (із зазначенням дати повернення та посиланням на статтю 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та на пункт 2.17 глави 2 цієї Інструкції), який засвідчується підписами відповідального виконавця, відповідального працівника банку або працівника, уповноваженого відповідальним працівником банку, та відбитком штампа банку.

2.27. У разі порушення судом провадження у справі про банкрутство на час уведення мораторію на задоволення вимог кредиторів відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» банк повертає без виконання платіжні вимоги на примусове списання коштів з рахунків платника/інкасові доручення (розпорядження) (у порядку, установленому пунктом 2.18 глави 2 та пунктом 11.11 глави 11 цієї Інструкції), крім платіжних вимог на примусове списання коштів, на які згідно із цим законом не поширюється дія мораторію.

2.27. У разі порушення судом провадження у справі про банкрутство на час уведення мораторію на задоволення вимог кредиторів відповідно до Кодексу України з процедур банкрутства банк повертає без виконання платіжні вимоги на примусове списання коштів з рахунків платника/інкасові доручення (розпорядження) (у порядку, установленому пунктом 2.18 глави 2 та пунктом 11.11 глави 11 цієї Інструкції), крім платіжних вимог на примусове списання коштів, на які згідно із цим законом не поширюється дія мораторію.

2.28. У разі отримання банком постанови суду, яка надійшла від суду або арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) про визнання платника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» банк повертає без виконання:

...

2.28. У разі отримання банком постанови суду, яка надійшла від суду або арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) про визнання платника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури відповідно до Кодексу України з процедур банкрутства банк повертає без виконання:

...

9.1. Обмеження прав клієнта щодо розпоряджання грошовими коштами, що розміщені на його рахунку/ах, відповідно до статті 1074 Цивільного кодексу України не допускається, крім випадків обмеження права розпоряджання рахунком за рішенням суду або в інших випадках, установлених законом або умовами обтяження, предметом якого є майнові права на грошові кошти, що розміщені на рахунку, а також у разі зупинення фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, передбачених законом.

9.1. Обмеження прав клієнта щодо розпоряджання грошовими коштами, що розміщені на його рахунку/ах, відповідно до статті 1074 Цивільного кодексу України не допускається, крім випадків обмеження права розпоряджання рахунком за рішенням суду або в інших випадках, установлених законом або умовами обтяження, предметом якого є майнові права на грошові кошти, що розміщені на рахунку, а також у разі зупинення фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення замороження активів, що пов’язані з тероризмом та його фінансуванням, розповсюдженням зброї масового знищення та його фінансуванням,, передбачених законом.

10.13. Банк зобов'язаний/має право відмовитися від виконання електронного розрахункового документа/дистанційного розпорядження, переданого телефоном за фінансовою операцією у випадках, установлених статтею 10 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Банк повідомляє клієнта засобами системи про причину відмови у виконанні електронного розрахункового документа/дистанційного розпорядження [з обов'язковим посиланням на статтю 10 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» і на пункт 10.13 глави 10 цієї Інструкції].

10.13. Банк зобов'язаний/має право відмовитися від виконання електронного розрахункового документа/дистанційного розпорядження, переданого телефоном за фінансовою операцією у випадках, установлених статтею 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Банк повідомляє клієнта засобами системи про причину відмови у виконанні електронного розрахункового документа/дистанційного розпорядження [з обов'язковим посиланням на статтю 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» і на пункт 10.13 глави 10 цієї Інструкції].

Додаток 9

Додаток 9

УКАЗІВКИ

щодо заповнення реквізитів розрахункових документів та їх реєстрів

УКАЗІВКИ

щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, їх реєстрів та відомості

 

Банки отримали додатковий час для розкриття повної інформації про послуги в рекламі та на сайтах

13 февраля 2020, 10:20   + 30 голосов 2 комментария

Національний банк, ураховуючи низку пропозицій учасників ринку та банків до Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг, дав фінансовим установам додатковий час на адаптацію до нових вимог щодо розкриття інформації про послуги на вебсайтах та в рекламі. Вимоги до банків запрацюють, починаючи з 2 червня 2020 року (раніше вимоги до вебсайтів мали вступити в дію з 2 березня 2020 року).

Упродовж лютого-травня 2020 року Національний банк разом із банками проведуть спільну роботу та відпрацюють вимоги, аби з червня споживачі могли легко отримувати від фінансових установ вичерпну, прозору та зрозумілу інформацію про банківські послуги.

Головна зміна, яка має відбутися на вебсайтах та рекламі банків, – має з’явитися достовірна, правдива, актуальна та достатня за обсягом інформація про послуги, їхню повну вартість для споживача, умови отримання та ризики. Це дасть змогу споживачеві приймати справді зважені фінансові рішення.

Профільний підрозділ Національного банку – Управління захисту споживачів фінансових послуг – з 2 червня 2020 року почне здійснювати щоденний моніторинг вебсайтів і реклами банків та контролювати дотримання вимог до розкриття інформації.

Зазначені зміни затверджені постановою Правління Національного банку України від 11 лютого 2020 року №18 «Про внесення змін до постанови Правління Національного банку України від 28 листопада 2019 року №141».

 

Що говорить Єрмак: 10 цитат про головне

11 февраля 2020, 22:46   + 27 голосов 3 комментария


Красномовною характеристикою нового глави Офісу президента є його заяви на офіційних заходах, у соцмережах чи під час нечисленних інтерв’ю, які він встиг дати буквально перед підвищенням.

«Вже через три місяці буде наступна зустріч лідерів в Нормандські форматі. Я сподіваюся, що вона відбудеться, і я дуже сподіваюся, що Україна прийде на цю зустріч з новим пакетом домовленостей. Сподіваюся, ми зробимо такі кроки для того, щоб місцеві вибори, за українським законом, пройшли по всій території України в кінці жовтня …»

«KRYM — критичне мислення», 1 лютого 2020 року

«Ми не будемо витрачати багато часу, якщо ми не побачимо з російської сторони бажання виконувати «Мінськ». Ми не будемо чекати роками, ми визначили обмежений час — ясність щодо мирного врегулювання має з’явитися у першій половині 2020 року. І безумовно, Україна зробить все, щоб добитися припинення війни і миру дипломатичним шляхом. Але ми, безумовно, маємо і «план Б», який полягає у тому, щоб збудувати стіну і жити далі» (

Лондон, 5 грудня 2019 року

«Без діалогу з Козаком, не відбувся би обмін утримуваними особами, в ході якого в Україну повернулися українські моряки. Мені здається, він більше налаштований на діалог, і з тих питань, щодо яких я з ним комунікував, можу сказати, що у нас було конструктивне спілкування. Він більше налаштований на діалог, ніж Владислав Сурков»

«Реальна політика з Євгенієм Кисельовим», 11 лютого 2020

«Якщо подивитися на розведення у Станиці Луганській та інші кроки, то всі вони дають обережну надію, що процес рухається. І рухається саме тому, що у президента Зеленського є чесне і відкрите бажання припинити війну»

«Українська правда», 9 вересня 2019 року

«Ми точно ніколи не допустимо федералізації нашої країни. Ми точно ніколи не допустимо втрати наших територій. Ми точно хочемо припинити війну. Ми точно хочемо реінтегрувати Донбас в Україну. Ми точно хочемо, щоб Україна була єдина».

«Лівий берег», 23 вересня 2019 року

«Ми ні на кого не робимо ставку. Ми розглядаємо Америку як одного з головних стратегічних партнерів. Тому що, якщо вийти на вулицю і запитати випадкових перехожих, кого ви вважаєте найбільш дружньою для України країною, більшість назвуть Сполучені Штати. Тому в рамках майбутнього офіційного візиту (Зеленського) в США ми хочемо розширити горизонти, і вивести українсько-американські відносини на новий рівень, щоб це була не тільки концентрація на політиці, але і на економіці, IT, сучасних технологіях»

«Лівий берег», 23 вересня 2019 року

«Моя особиста думка, я вважаю, що Віталій (Кличко) – людина зі світовою популярністю, яку знають у світі, і вважаю, що ось ця частина його життя не достатньою мірою, скажімо так, зіграла, спрацювала. Я думаю, що його ім'я, його популярність і його слава у світі можуть дуже багато принести Україні загалом. Знаю його із самого початку як великого спортсмена, знаю, що це мер, якого обрали кияни, і я своєї думки ніколи стосовно цього не змінював»

«Реальна політика з Євгенієм Кисельовим», 11 лютого 2020 року

«Я дуже поважаю незаангажованих і об’єктивних журналістів, їхню роботу і готовий відповідати на будь-які питання» (очевидно, на противагу позиції Богдана, який заявляв: «Журналісти нам (команді Зеленського) не потрібні»).

Facebook Андрія Єрмака, 23 листопада 2019 року

«В Україні є ряд політиків, яким невигідно, щоб закінчувалась війна. Їм невигідно, тому що вони збагачуються на ній — як матеріально, так і політично, нарощуючи рейтинг. Тому я не дивуюсь інформаційним атакам на мене, це логічний крок з їхнього боку… Твердження, що «у 2018 році Андрій Борисович Єрмак де-факто став бізнес-партнером людей, тісно пов’язаних із Аркадієм Ротенбергом», є маніпулятивним та таким, що не відповідає дійсності».

Facebook Андрія Єрмака, 23 листопада 2019 року

«Я працюю з президентом і на президента. Інше мені не цікаво»

«Українська правда», 11 вересня 2019 року

 

Сколько налогов платит каждый украинец

10 февраля 2020, 16:18   + 43 голоса 3 комментария

Работающий «по-белому» украинец в среднем платит 5,6 тыс. грн налогов в месяц. Получающий зарплату в конверте — около 3,5 тыс. грн

Даже те украинцы, кто получает зарплату «в конвертах», все равно платят налоги. И платят, на самом деле, немало, хотя часто и не отдают себе в этом отчет. Т. н. налоги на потребление — налог на добавленную стоимость, импортная пошлина и акцизы, например, на сигареты, алкоголь и топливо — составляют почти 70% всех налоговых поступлений государственного бюджета или почти 540 млрд грн за 2018 год.

То есть большинство налогов напрямую платит не бизнес, а украинцы. И платятся они не во время того, как работодатель начисляет заработную плату, а при покупке товаров за эту зарплату.

Украинцы отдают в госбюджет в виде налогов около 50% своих доходов. Такие расчеты обнародовал проект «Ціна держави» аналитического центра Case Украина.

Правда, этот тезис воспринимает очень мало людей, сетует Дмитрий Боярчук, исполнительный директор Case Украина.

Миллионы мелких ежедневных (в случае, например, с НДС) и ежемесячных (в случае, например, с налогом на доходы физлиц) взносов украинцев как раз и формируют сотни миллиардов гривен местных и государственного бюджета. И эти деньги в результате тратятся на армию, правоохранителей, пенсии, выплаты по госдолгу, образование, здравоохранение, дороги, суды и весь госаппарат.

Какие налоги платит обычный украинец

Налоги, которые платят и граждане, и бизнес, делятся на прямые и непрямые. Прямые — это те налоги, которые взимаются с непосредственного дохода. Для украинцев — это налог на доходы физических лиц по ставке 18% и военный сбор по ставке 1,5%, которые взимаются с зарплаты. А для компаний — это налог на прибыль по ставке 18%, который взимается, собственно, с прибыли бизнеса.

Непрямые — так называемые налоги на потребление. Это, в частности, НДС по ставке 20% (но для некоторых товаров, например, для лекарств, действует льготная ставка), акцизы (ставка для которых зависит от товара, для сигарет одни правила, для алкоголя и топлива — другие), импортная пошлина (ставка также зависит от товара).

Поскольку непрямые налоги включаются в цену товара и услуги, человек может даже не подозревать, что он их платит.

Единый социальный взнос, который по ставке 22% начисляется на зарплаты украинцев, не считается налогом. Его платит работодатель за каждого официально трудоустроенного сотрудника. Формально ЕСВ — это взнос, он не проходит через государственный бюджет, а идет напрямую в Пенсионный фонд. Но фактически деньги, собранные через ЕСВ, сразу идут на выплату пенсий сегодняшним пенсионерам, то есть на текущие потребности бюджета Пенсионного фонда, а также Фондов соцстрахования на случай безработицы и на случай временной потери трудоспособности. А значит ЕСВ в Украине работает скорее по принципу налога.

По-белому vs в тени: кто платит больше налогов

Согласно данным Государственной службы статистики, официальная средняя зарплата в Украине в ноябре 2018 года составляла 9 161 грн. В текущем году средняя зарплата вырастет и превысит 10 тыс. грн, свидетельствует декабрьский консенсус-прогноз экономистов. Чтобы рассчитать сумму налогов, которые платит один среднестатистический украинец, мы использовали круглую цифру средней зарплаты в 10 тыс. грн, на показатель которой Украина выйдет в 2019 году.

Констатируем банальную вещь — сумма уплаченных налогов и взносов будет существенно отличаться в зависимости от того, работает ли человек полностью «по-белому» или же официально получает лишь минимальную зарплату.

Средняя зарплата, которую публикует Госстат, — это так называемая брутто-зарплата, то есть «грязная». То есть кроме суммы, которую человек получает «на руки» она также учитывает и два налога — налог на доходы физлиц и военный сбор. ЕСВ насчитывается сверху. Если брутто-зарплата человека — это 10 тыс. грн, на нее начисляется ЕСВ в сумме 2 200 грн. Таким образом расход компании на оплату работы среднестатистического сотрудника составляет 12,2 тыс. грн (брутто-зарплата «плюс» ЕСВ).

После этого из зарплаты официально работающего вычитается НДФЛ по ставке 18% и военный сбор по ставке 1,5%. То есть человек платит 1 950 грн налогов, а получает «на руки» 8 050 грн.

Всего в 2018 году украинцы заплатили НДФЛ на сумму чуть меньше 92 млрд грн (это 12% всех налоговых поступлений в госбюджет). А ЕСВ — на сумму 228 млрд грн, которые пошли сразу в Пенсионный фонд на выплату пенсий.

Дальше с полученным деньгами украинец идет в магазин, покупает продукты питания, одежду, платит за обучение детей, идет к парикмахеру, пользуется услугами общественного транспорта, ходит в кинотеатр. И почти в каждом случае он платит НДС.

Всего в 2018 году украинцы заплатили НДС на произведенные товары на сумму 79 млрд грн (это 10% всех налоговых поступлений) и НДС на импортные товары на сумму 295 млрд грн (это 39% всех налоговых поступлений).

По словам Дмитрия Боярчука, среднестатистический украинец тратит на потребление почти все заработанные деньги. То есть в нашем случае все 8 050 грн. Согласно опросу Госстата, среднестатистическое домохозяйство тратит на потребление товаров и услуг 81,3% своего дохода.

Таким образом, обычный украинец ежемесячно платит НДС в среднем в размере около 1 300 — 1 600 грн. Но нужно понимать, что сумма может быть и меньше. Ведь если человек покупает товары или услуги у нелегальных предпринимателей, а этого, ради справедливости, в Украине тоже предостаточно, то налог не платится.

Получается, что среднестатистический украинец, которые получает официальную зарплату, платит налогов и сборов на сумму около 5 600 грн.

Теперь рассмотрим вариант, что сотрудник получает серую зарплату: то есть компания официально платит сотруднику лишь минимальную зарплату (3 723 грн), платит за него минимальный ЕСВ (819 грн), а оставшуюся часть зарплаты (7 658 грн) выдает сотруднику на руки «в конверте».

Таким образом, уменьшается сумма уплаченного ЕСВ, а также налога на доходы физлиц и военного сбора (которые суммарно составляют 726 грн на месяц). Но на руки человек получает больше денег — вместо 8 050 грн получает 10 655 грн. Если все эти средства, или хотя бы большую их часть, человек потратит на потребление, то он заплатит больше НДС, чем в первом случае, —1 700 — 2 100 грн.

Получается, украинец, который официально получает лишь минимальную зарплату, платит налогов и сборов на сумму около 3 450 грн. То есть приблизительно на 2,2 тыс. грн меньше, чем в случае полностью официальной занятости.

Сколько налогов платит среднестатистический пенсионер

В среднем пенсионер в Украине получает пенсию в размере 2 646 грн в месяц, но налоги с такой пенсии не платятся. Правда, большие пенсии, размером свыше 10 прожиточных минимумов (больше 12-13 тыс. грн), до недавнего времени облагались налогом на доходы физических лиц и военным сбором.

Но пенсионеры также тратят свои деньги на товары и услуги. А значит и с них платится налог. Согласно подсчетам, со средней пенсии украинец заплатит 530 грн НДС. А все 11,5 млн пенсионеров в месяц платят больше 6 млрд грн этого налога.

 

Депутаты предлагают ввести «Экономический паспорт украинца»

21 января 2020, 11:59   + 27 голосов 13 комментариев

В Верховную Раду подан проект закона «Об экономическом паспорте украинца». Законопроект внесен депутатами от фракции «Слуга народа».

Об этом говорится в проекте закона 2754 от 16.01.2020 «Об экономическом паспорте украинца».

Этот проект разработан с целью урегулирования на законодательном уровне вопроса повышения экономического уровня жизни граждан Украины для прекращения оттока украинцев за границу путем создания «Фонда будущего».

Цель законопроекта – преодоление негативных тенденций оттока украинцев за границу и формирование целенаправленной государственной политики по повышению жизненного уровня населения и уменьшению масштабов бедности в стране, возникает необходимость в поиске путей повышения уровня жизни населения. Одним из вариантов выхода из такой ситуации являются отчисления на личные счета украинцев 1% от реализации всех полезных ископаемых, добытых на территории Украины.

Экономический паспорт украинца – это личный счет украинцев, которые будут рождены в Украине после 1 января 2021 года и которые проживут на территории Украины 18 лет.

Такая система действует в Объединенных Арабских Эмиратах, где каждый гражданин получает от государства свой процент от продажи нефти.

Что будет указано в паспорте – на этом счету будут аккумулироваться средства в размере 1% от реализации всех полезных ископаемых, добытых на территории Украины, которые будут выплачиваться поровну владельцам счета после достижения ими совершеннолетия.

Будет создано финансовое учреждение «Фонд будущего».

Финансовые функции Фонда:

накопление и хранение ежегодного отчисления в виде 1% от реализации всех полезных ископаемых, добытых на территории Украины, на личных счетах граждан Украины (рожденных после 1 января 2021 года) до достижения ими совершеннолетия;

равномерное распределение и выплата гражданам Украины, родившимся после 1 января 2021 года, по достижении ими совершеннолетия средств, накопившихся на их личных счетах в Фонде в результате ежегодного отчисления в Фонд 1% от реализации всех полезных ископаемых, добытых на территории Украины;

другие финансовые функции, предусмотренные Уставом Фонда.

Конечными бенефициарами финансирования Фонда будут считаться граждане Украины, которые будут рождены в Украине после 1 января 2021 года и проживут на территории Украины на протяжении 18 лет, выплата средств которым будет производиться по достижении ими совершеннолетия.

 

Зміни до законодавства в фінансовому секторі

21 января 2020, 9:52   + 30 голосов 4 комментария

1) Положення про структуру валютного ринку України, умови та порядок торгівлі іноземною валютою та банківськими металами на валютному ринку України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02 січня 2019 року № 1;

2) Положення про здійснення операцій із валютними цінностями, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02 січня 2019 року № 2.

3) Постанови Правління Національного банку України від 04 січня 2019 року № 16 «Про документ для обліку та реєстрації валютнообмінних операцій»;

4) Визнано такою, що втратила чинність, постанову Правління Національного банку України від 17 лютого 2005 року № 54 «Про внесення змін до Правил здійснення операцій на міжбанківському валютному ринку України».

Змінами передбачено використання нового виду реєстратора розрахункових операцій — програмного, а також створення під час здійснення валютно-обмінних операцій електронних розрахункових документів, які матимуть таку ж форму та зміст як і їх паперові аналоги.

Також змінено порядок проведення валютно-обмінних операцій. Зокрема, скасовано необхідність проставляти на розрахункових документах РРО такі реквізити, як підписи касира і клієнта, відбиток штампа.

 

Банки будуть зобов’язані розкривати повну вартість споживчого кредиту

20 января 2020, 9:24   + 42 голоса 17 комментариев

Національний банк змінив підхід, за яким банки розраховуватимуть вартість споживчого кредиту. Це зроблено у зв’язку з уведенням у дію 19 січня 2020 року нових вимог законодавства з питань захисту прав споживачів фінансових послуг.

Відтепер до вартості споживчого кредиту в залежності від його виду та за наявності додаткових та супутніх послуг третіх осіб банки включатимуть вартість страхових та податкових платежів, зборів на обов’язкове державне пенсійне страхування, вартість послуг нотаріусів, платежі за послуги державних реєстраторів, оцінювачів тощо.

Мета цієї норми – розкривати інформацію про повну вартість споживчих кредитів, аби споживачі фінансових послуг розуміли всі свої витрати на отримання та обслуговування таких кредитів.

Нагадаємо, раніше Національний банк поширив вимоги щодо захисту прав споживачів фінпослуг на кредитних посередників банків.

Також НБУ ухвалив нові вимоги, відповідно до яких банки повинні розкривати повну інформацію про свої послуги, зокрема і вартість, на своїх вебсайтах та у рекламі.

Зміни затверджені постановою Правління Національного банку № 8 від 16 січня 2020 року «Про затвердження Змін до Правил розрахунку банками України загальної вартості кредиту для споживача та реальної річної процентної ставки за договором про споживчий кредит».

Вони набувають чинності з 19 січня 2020 року.

 

Постанова Правління Національного банку України №7 від 15 січня 2020 року «Про внесення зміни до Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків - резидентів і нерезидентів».

17 января 2020, 10:00   + 45 голосов 7 комментариев

Національний банк скасував норму про перерахування коштів з рахунків ФОПів після сплати податків і зборів

Національний банк України скасував норму щодо порядку використання поточних рахунків фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (далі – ФОП), що містить постанова Правління Національного банку України №162 від 27 грудня 2019.

Вимога Національного банку здійснювати за поточними рахунками ФОПів лише ті розрахунково-касові операції, що не пов’язані із власними потребами, та право перераховувати кошти на власний рахунок після сплати усіх податків та зборів, викликала нерозуміння у бізнес-спільноти під час її застосування.

Прислухаючись до думки банків та їхніх клієнтів, Національний банк скасував цю норму, аби усунути маніпуляції і можливі перешкоди для діяльності підприємців.

«Ми призупиняємо цю норму, тому що це стосується фактично податкової служби, – зауважив Голова Національного банку Яків Смолій під час прес-брифінгу 16 січня 2020 року. – І я надіюся, що ми з податковою найближчим часом з`ясуємо, як правильно донести цей меседж до ринку, щоб не було подібних спекуляцій».

Відповідне рішення містить постанова Правління Національного банку України №7 від 15 січня 2020 року «Про внесення зміни до Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків – резидентів і нерезидентів». Воно набирає чинності з 17 січня 2020 року.

Водночас позиція Національного банку, як і раніше, залишається незмінною. З 2003 року діє норма, що поточні рахунки фізичних осіб не можуть використовуватися для проведення операцій, пов’язаних з підприємницькою діяльністю.

Оскільки банківська система має бути захищена від ризиків здійснення фінансових операцій з ознаками фіктивності, Національний банк обговорить з Державною податковою службою механізми, спрямовані на мінімізацію таких ризиків.

Посилання — https://bank.gov.ua/news/all/natsionalniy-bank-skasuvav-normu-pro-pererahuvannya-koshtiv-z-rahunkiv-fopiv-pislya-splati-podatkiv-i-zboriv

 

Шизофрения вокруг нас

5 декабря 2019, 10:22   + 123 голоса 16 комментариев

Как-то вместо лекции по психиатрии препод одного из медицинских ВУЗов предложил прослушать лекцию одного специалиста и потом факультативно озвучить мнение на предмет изложенного материала.
Специалист, весьма благообразного и достопочтенного, если не сказать, обаятельного, внешнего вида, прочел достаточно обстоятельную и интересную лекцию о целебных свойствах лука, в том числе таких, которые в то памятное перестроечное время вызвали интерес аудитории — улучшение потенции, лечение алопеции, абсорбционные и восстанавливающие возможности, неоднократно проверенные экспериментальными и клиническими методами, одобренные множеством зарубежных медицинских светил и институтов, и нуждающиеся в срочном внедрении.
Обучаемые неподдельно заинтересовались предложенным материалом, конспектировали, задавали вопросы и получали твердые и убедительные ответы, в общем, в кои то веки лекция прошла живо, интересно и не без пользы для всех присутствующих. Что, собственно, и было изложено ведшему курс преподу по окончании прослушивания материала.
Заинтересованная аудитория дружно поблагодарила специалиста, пожелав ему успехов и выразив надежду на продолжение его лекций. После чего специалист поблагодарил аудиторию и удалился за дверь, а препод, ещё немного с интересом послушав спорящих курсантов попросил минуточку внимания и достойно завершил тему обучения, сообщив, что перед аудиторией только что выступал пациент местной психиатрической больницы с диагнозом «шизофрения», и всё изложенное им — однозначная и полная чушь, существующая в его воображении, в том числе и перечисленные им светила и научные учреждения, горячо поддерживающие лечение импотенции и алопеции луком. И весь смысл занятия был в том, чтобы наглядно показать учащимся как выглядит диагностированная и неизлечимая шизофрения.

Судя по наблюдениям, болезнь нынче стала весьма распространенная и заразная, и с образцами её носителей можно в любое время увидеться по телевизору, особенно просматривая политические ток-шоу. Да и в обычной, так сказать, повседневной, реальности, вероятность пересечься в реале весьма высока, поскольку не буйных психов нынче повыпускали, и они, можно сказать, в своей повседневной деятельности ничем не ограничены.

Так сказать, решил поделиться своей фобией.:)

 
Страницы: 123456