Комитет Верховной Рады по транспорту и инфраструктуре объявил о планах переоформить все водительские удостоверения в Украине. Граждане должны будут обновлять свои удостоверения каждые 10−15 лет, а водители транспортных компаний должны будут подтверждать свои права каждые 5 лет. Об этом заявила заместитель главы комитета Юлия Клименко, сообщает Avtosota.
Готовятся новые правила для водителей: кого в Украине заставят пересдавать на права каждые 5 и 10-15 лет
► Читайте страницу «Минфина» в фейсбуке: главные финансовые новости
По ее словам, подобные правила соответствуют нормам Европейского Союза.
Кроме того, процесс получения водительских прав в Украине был упрощен. Теперь граждане могут получить водительские удостоверения в любом городе, независимо от того, где они учились. Уроки вождения, экзамены и водительские удостоверения будут представлены в сервисных центрах по всей стране.
По данным МВД, все граждане Украины получат водительские права нового образца, которые можно будет получить в любом сервисном центре страны. Министерство внутренних дел также подтвердило, что практические экзамены уже можно сдавать, а удостоверение можно получить в любом из его сервисных центров.
Напомним
Ранее «Минфин» писал о том, что украинское водительское удостоверение теперь можно обменять в Германии. Сейчас обмен можно осуществить также в Турции, Польше, Чехии и Словакии.
Комментарии - 39
І для чого поновлювати свої посвідчення кожні 10−15 років? Що за нах?
Ну і ніде не сказано, що для поновлення потрібна якась перездача.
Єдине не зрозуміло, нащо кожні 5 років підтверджувати водіям транспортних компаній, якось дуже часто. Тут таке як вже з перездачею.
Ну це Ви наче з Марсу прилетіли і таке написали.
Це Україна, все що тут видумують чиновники виключно заради здерти з Вас грошей офіційно+дати черговий привів здирати хабарі своїм холуям.
Ми йдемо в ЄС, тож адаптуємо норми під загальні
Мати посвідчення не означає що у вас є практика, здавати періодично та підтверджувати що вмієте керувати ТЗ це нормально, бо в нас ті хто катають не вміють, а що казати про тих хто не катає
Так почему водительские права
должны быть бессрочными…
а зная наших чиновников — предполагаю, что это очередная кормушка — пополнить и бюджет и карманы гос.служащих на местах.
80% водіів памʼятають лише ключові моменти, а на решту плювати хотіли. Особливо ті, хто отримав права при СРСР.
Наприклад, ви без гугла пригадаєте що таке пункт 16.2? Я поки в Ха ровером їздив до війни, замахався дурням за кермом пояснювати, чому вони неправі і мають завалити пельку.
Це як пожежники, вони за Ваш магазин піклуються куди більше ніж за свою домівку.
Собі додому вони чомусь не ставлять протипожежну сигналізацію, але ж в Вашому магазині має бути, причому не просто супер крута чи погана, а саме куплена і встановлена «перевіреною фірмою». Теж все виключно «з турботою про Вас», правда те що вона не допоможе, або взагалі не спрацює-то то виключно Ваші проблеми, головне щоб збить бабла «за прийомку» офіційно і через «перевірену фірму» собі любимому.
У вас завжди дуже цікаво у всьому винен хтось інший: екзаменатор, чиновник, пожежний інспектор тощо. Я теж відчуваю на собі тягар корупції в Україні. Але якщо кожен почне хоча б за собою слідкувати — це вже результат.
Я, наприклад, не певен, що бізнес не буде скорочувати видатки на безпеку, якщо їх показово не штрикати в с*аку. А він скоротить при першій ліпшій можливості. Хочете раптом згоріти як русня в їхній «вишні» в 2018 році?
У вас завжди дуже цікаво у всьому винен хтось
Вибачте, а за що я тоді плачу? Якщо вже «сигналізація повинна бути» і я за це заплатив, то у разі, якщо вона не допомогла, хай той хто брав гроші за неї-компенсує збитки. А так виходить гра в одні ворота, гроші за перевірку беремо а толку нуль. Або не беріть гроші, хай кожен сам вирішує що і як ставити, або несіть відповідальність за те за що взяли гроші.
Як показує практика, найбільш невдоволені в інтернеті - в реальності сидять з язиком в дупі і ніколи не зробили ані кроку для захисту власних прав.
Біли б суди завалені справами проти пожежної інспекції та компаній інсталяторів, я б разом з вами дорікав долі. Але х*й там, всі ковтають навколішки.
Ви знову за своє: сказали платіть-значить треба платить мовчки, а далі ну як згорить ларьок, то знову платіть за суд за юристів і судітся.
Якщо законодавством не передбачена відповідальність чиновника за те що права отримав дурень, пожежна сигналізація не допомагає або не працює взагалі, то чому я маю оплачувати ці послуги? Ну це те саме, що Ви зобов’язанані комусь заплатити за стрижку, при цьому знаючи що він Вас стригти не буде і не зобов’язаний, просто все зводиться до купівлі бумажки що Ви «пострижені», яка абсолютно ні на шо, окрім Вашого гаманця не впливає.
Ну я як і мільйони інших ураїнців отримали атестати і дипломи в часи коли букви «ги» не було в алфавіті.
То що тепер? Давайте скасуємо всі атестати і дипломи і всих пошлемо на платний перезахист, хай і держава підзаробить і екзаменатори. А ще в моїй шкільній програмі не було з половини предметів, які зараз є у внука, тобто дипломи та атестати можна теж вважати дійсними лише рік чи 3.
Якщо я знаючи 16.2 поїду на неругольованому перехресті вперед, а ви поїдете в мене — направо, бо ПДР тримали в руках останнього разу при Кравчуку — це нормально?
Ко́мплекс меншова́ртості, ко́мплекс неповноці́нності — вияв непристосованої структури особистості, що страждає від відчуття переваги оточення над нею. Комплекс виникає внаслідок помилок чи невдач і суттєво впливає на поведінку людини.
Я як раз не відчуваю переваги оточення, бо за свої права горлянку перегризу не вагаючись.
Тобто якщо я заплачу 1000 грн за перездачу і скільки ж хабаря, це унеможливить вищесказане, а якщо недоведи Боже це станеться, мій екзаменатор розділить зі мною відповідальність? Ок, шукаю гроші іду на перездачу. :)
Але є одне але, а якщо приживеться? Чому б через місяць не змінить 16.2, або добавить 16.2а і знову мільярди до бюджету і скільки ж по карманам.
Чому Ви вважаєте, що хтось беручи хабар думає про Вас, а не про свою сім'ю.
Ви тут критикуєте владні рішення, а самі одразу формуєте лише один шлях і той корупційний.
Сподіваюсь відповів.
Від Вас же таки хотів би почути:
Чому Ви вважаєте, що чиновник (неважливо пожежник чи поліцейський) турбується про Вас, а не про себе? Чому він має приймати екзамен у Вас, якщо є черга з тих хто готовий за це віддати 500 грн, або 5000 грн щоб взагалі не здавати?
Отакі дуже зайняті ії й фінансують.
Ну таки хотів би почути відповідь на своє питання:
Чому? По якій такій причині чиновник має приймати іспит у Вас якщо є тисячі занятих готових заплатити реальні гроші, за те щоб «сервер одвис»?
І чиновник, і «заняті» прекрасно розуміють, що це лише формальність, він-ні за що не відповідає, вони-як їздили так і будуть їздить, хто хотів-той почитав і без екзамену, хто не хотів почитав перед або заплатив, вийшов забув і поїхав як їздив все життя.
У Вас є час і можливість їздити по 5 разів на день і питати чи не одвис сервер, у мене нема, мені раціональніше заплатити 1000 грн.
Як мій чи Ваш підхід впливає на знання чи культуру водіння абсолютно не зрозуміло.
Окрім вас більше ніхто не знає скільки ви там в дорозі, більше того це не означає що ви нормально керуєте ТЗ
А ПДР не відкривав є моменту складання теорії
хто вчився на мкпп швидко зможе на акпп переключитись…
але хто вчився лише на акпп, то на мкпп далеко не зразу поїде…
і тут не питання коли винайшли акпп, а питання — хто коли пішов вчитись…
Я отримував права при СССР, тоді про «автомат» ніхто й не чув, їздив років 20 на МКПП, потім купив «автомат», Ви не повірите, спитав у продавця як ним користуватися, от так прямо сів і з ринку поїхав, без жодних проблем, буквально через годину привик і все.
З, А на М думаю ще простіше, там поки не переключися нікуди не поїдеш. Можливо при гальмуванні забуватимеш щеплення нажать, ну нічого страшного, заглохнеш пару раз-навчися, це не смертельно.