Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відгуки про компанію — 529

1/5
Ivan962025-12-23 20:44:09
Страхова була винуватця так як в мене перша така ситуація і винуватець сказав що це дуже хороша страхова і що все швидко зроблять. Дтп було м. Київ в той же день на електронну адресу були надіслані всі документи з переліку які вони потребували. По розмові сказали що в них зазвичай такі випадки займають 30 днів, вже йде 83 день виплат не отримав. Весь час я їм телефонував, або цікавився станом справ в смс, мені не писали вони перші і не розповідали до тих пір поки ти сам не напишеш або не набереш, один плюс що вони хочаб відповідали і виходили на звʼязок. До прикладу можуть тижнем не відповідати на смс, при тому що ти просиш що буде як щось відомо напишіть. І ось з моменту коли вони озвучили суму виплат і почалось саме цікаве, бо вони нарахували на 65тисяч, хоча сто 101 тисячу по аналогу. запросив як вони робили розрахунок на що треба робити окрему заявку де не написано жодної інформації про ту яку деталь вони будуть ставити, а тільки не зрозуміла сума. Але назву деталей я отримав з скріншотів сайтів, тайванські деталі, фару так взагалі скинули іншу. І навіть те що вони скидували з скріншотів вже відрізнялись від суми в калькуляції, навіть якщо брати пдв то ніяк сума не сходиться. Тому як робився розрахунок по деталям не зрозуміло. З сумою не погодився.
Домовились на ремонт в СТО на 94 тисячі йдучи їм на зустріч, але на зустріч мені ніхто не пішов, бо вже на цей момент пройшло 60 днів, і останні 23 дні вони не могли нормально надати мені заяву на розрахунок не на мої реквізити, а на реквізити СТО. Після того як написав їм заяву, і вони її прийняли сказали що в термін 10 днів вони надішлють кошти на рахунок СТО, але через 13 днів сказали що в договорі є помилка і треба підписати ще раз новий договір, і що тоді на тижні постараються нарахувати кошти. Договір в електронному вигляді отримали 19 днів назад, фізично 13 днів. Тобто з того як вони оглянули договір минуло 19 днів, і тільки тоді вони помітили помилку. Тому якщо ви не хочете 3 місяці розбиратись, і розбиратись за суму виплати, не рекомендував би вам цю страхову агенцію.
1/5
Роман2025-12-08 16:06:50
1. Сталось ДТП у м.Рівне, я зателефонував повністю у ВУСО, сама страхова компанія не сказала що є СТО в місті і тут в мене питання чому не допомогли з самою евакуацією автомобіля, також дали якогось бота який кривий і нормально не працює, скинули документи, я ще консультувався нарахунок, що як і що робити, сказали заповнюй і т.д, я заповнив
2. Машину я завіз на СТО де автомобіль повністю обслуговувався він там і стояв
3. Протягом часу всього коли автомобіль очікував експерта страхова не зателефонувала, зацікавленості від Владислава ( менеджера ) я не побачив, тільки писали нормально коли документи заповнюй по заявці, далі 0 за запитами коли прийде експерт я звонив писав бігав за страховою
4. Я надав доступ до автомобіля на СТО, автомобіль оглянули вписали пошкодження, задекларували це було передано на вусо, я відписав Владиславу, скинув фото, дав снаряд по запчастинам скинув фото з підписами, далі сказали ще раз потрібно експерта що має бути в понеділок, експерт не вкурсі я сам з ним звязався, владислав сказав ой там система що я зроблю це прикол якийсь був чи як? На розвалі дали ще більше інформації фото також фото розвалу та решту, дали додаткове заключення
5. Весь ремонт встав автомобіля 116 000 грн, ВУСО порахувало 52 000 грн, це типу сюр якийсь? Окей там була моя примха що є регламент автомобіля і я міняю дві стійки дві шини і т.д, але там сума по лівій частині з бампером фарбуванням і т.д буде близько 90 000 і я типу не розумію як вони рахують
6. Я так і не зрозумів як ВУСО рахує норму години фарбування 630 грн година? якщо по рівному Норма 830 або 850, як вусо рахує зняття та встановлення бампера 160 грн мені також не зрозуміло… і таких питань ще більше
7. Я не розумію вартості запчастин, я відкриваю агрегатор запчастин від постачальників і якщо стійка каяба вартує від 4500 то вона так і вартує… але не 2400 і таких питань ще багато, я мовчу за бампер звідки вони взяли 2400 за бампер я беру нуменклатуру пробиваю бампер є за 2400-2600 але доставка його до 8 000 грн… смішно, дуже смішно

І це тільки вершина айсбергу про роботу і взаємодію а ще скільки залишилось не висвітлення, притому що я надавав всю інформацію яку запитували в страховій…

І ще саме смішно, що мені як фіз особі якимось чарівним шляхом потрібно сплатити ПДВ 10 000 грн, за що не зрозуміло, якщо ВУСО не купляло запчастини, не робила роботи і т.д…

Це сюрреалістичний сюжет продовжується далі, де мені розказують за закон, про норми закону і т.д, спілкуюсь з адвокатом, показали практичні ситуації тому якось так…
Вусо
8 декабря 2025, 17:40
Добрий день. Вкажіть, будь ласка, номер страхового договору, щоб наші спеціалісти могли детальніше розібратися в ситуації.
1/5
1717Mi2025-12-01 15:04:08
Хочу поділитися вкрай неприємним досвідом співпраці з цією страховою компанією.

08.05.2025 мною був надісланий до «ВУСО» повний комплект оригінальних документів для ведення моєї страхової справи (оригінали чеків, лікарняний листок, довідка про зарплату тощо). За інформацією перевізника, документи були отримані представником компанії.

Однак після цього ніхто зі мною не зв’язався, а коли я самостійно почала уточнювати інформацію, виявилось, що документи нібито загублені.

При спробах отримати контакт відповідальної особи або хоча б зрозуміти, які подальші дії, — співробітники компанії просто кидають слухавку. Жодних офіційних пояснень, інструкцій чи рішень я так і не отримала.

Я вимагаю лише нормальної комунікації та відновлення моєї справи, але натомість отримую повну байдужість і відсутність будь-якої реакції.

На даному етапі у мене склалося враження повної безвідповідальності компанії щодо роботи з клієнтами та їх документами. Сподіваюся, мій відгук допоможе іншим бути обережнішими.
1/5
OleksiiTh2025-11-16 06:57:33
Вже більше двох тижнів намагаюсь звʼязатись з компанією задля відшкодування коштів і все безрезультатно.
Листи на імейл, дзвінки — 0.
І так вже більш двох тижнів.
Категорично не рекомендую!
Вусо
8 декабря 2025, 17:40
Добрий день. Вкажіть, будь ласка, номер страхового договору, щоб наші спеціалісти могли детальніше розібратися в ситуації.
5/5
Oksana05102025-11-10 18:04:06
Хочу висловити щиру подяку страховій компанії «ВУСО» за підтримку та професіоналізм у складній ситуації з ДТП. Аварія стала для мене великим стресом, тим більше, що винуватець намагався перекласти провину на мене. Це було дуже неприємно й тривожно, але саме ваша команда допомогла мені зберегти спокій і впевненість.

Окрема подяка пану Юрію — за уважність, терпіння та грамотну юридичну підтримку, Ви справді стояли на моєму боці, все пояснили зрозумілою мовою, допомогли розібратися в деталях і відстояти правду. Ваша участь — безцінна. Документи були оформлені швидко. Перший суд ми виграли завдячуючи Вам я почувалася захищеною на кожному етапі.

Щиро дякую за людяність, підтримку та професійний підхід. Це компанія, якій можна довіряти, і команда, яка дійсно захищає своїх клієнтів. Рекомендую всім!

P.S по завершенню напишу чим усе закінчиться.
1/5
Leksss1403692025-11-03 14:27:17
Проводив лікування в стаціонарі, в перший день зв'язався в чат боті, сказав що госпіталізований, вказав діагноз, робив все по підказка чат бота, написав що буде виписка прикріплю після, зі мною оператор не зв'язався все через чат бот, коли виписався і прикріпив виписку, тоді зі мною знову через чат бот зв'язались і сказали, що нічим допомогти і покрити не можуть, так як я в перший день лікування не зв'язався з оператором і не подав інформацію про те що я на лікуванні((( те що виписка на руках і діагноз, те до уваги не береться, тупо так все зроблено щоб нічого не компенсувати, жахлива компанія, категорично не рекомендую!!! Жахливе ставлення до клієнтів!!! Все так, щоб не покривати витрати
1/5
Pavlo2025-10-17 16:15:56
Під час оформлення участі в марафоні незламності придбав страховку — ДОГОВІР № 26003373 страхування фінансових ризиків неможливості участі в події

10.10.25 в 11:35 — звертався в СК, за день до марафону, попросив надати інформацію та які потрібні від мене дії. На жаль дівчина не змогла мені підказати нічого й навіть не знайшла договір. Сказала що зі мною звʼяжуться й ніхто так й не передзвонив.
10.10.25 в 14:17 — дружина забрала стартовий пакет. Тому що додатково були оплачені шкарпетки, які були в цьому наборі.
10.10.25 — самостійно передзвонив в СК, з тим самим питанням. Й мені знову сказали що перетелефонують за декілька днів (без конкретики)
16.10.25 — в третій раз передзвонив в СК й зі мною нарешті звʼязались.
16.10.25 — почався діалог в телеграм.
17.10.25 — мені було повідомлено, що моя участь в марафоні 11.10.25 не підтверджена організатором, бо я забрав стартовий пакет. — Вбачаю в цьому або випадкове упущення при розробці страхового продукту або свідому змову, щоб не виплачувати під час настання страхової події.

Я часто користуюсь різними страховими продуктами, але такого сюра ще не чув. Хоча почитавши тут відгуки пазл склався.
Вусо
21 октября 2025, 11:48
Дякуємо за ваш відгук! VUSO завжди поруч, щоб забезпечити вам спокій та впевненість у майбутньому!
1/5
Olha652025-10-08 16:29:42
Обратилась в компанию за выплатой страхового случая, в результате мой ноутбук просто отказался работать. Не знаю какие программы они используют, чтобы блокировать подачу заявления, но никому не советую к ним обращаться
Вусо
9 октября 2025, 11:16
Доброго дня! Нам шкода, що у вас виникла подібна ситуація. Ми не маємо доступу до пристроїв користувачів і не використовуємо програмне забезпечення, яке може впливати на їхню роботу. Ймовірно, труднощі пов’язані з налаштуваннями пристрою чи інтернет-з’єднанням. Якщо у вас залишилися питання щодо оформлення звернення — будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію і наші фахівці вас детально проконсультують.
1/5
OlenaSima2025-10-08 10:06:10
Страхування від ВУСО в мене від роботи, і так сталося, що в мене виявлено певне захворювання. Коли я скористалася послугами страхової та звернулася через неї до лікаря, він мені назначив дообстеження. Треба було вияснити, чи покриває моя страховка це дообстеження, а це можна зробити або через кол-центр, або через чат, або через застосунок. В жодному з цих каналів мені не вдалося отримати відповідь на своє питання, просто тому-що ніхто НЕВІДПОВІВ. І дзвінок, і питання у чат буквально було проігнорувано.
Тепер мені можливо доведеться робити операцію, і страхова зазначила що вона може робити не компенсацію, а оплатити за мене, якщо це покриває страховка.
І якби, я не впевнена що лікарня буде чекати, коли ж страхова мені відповість.
Мені буквально довелося, коли я вперше стикнулася з проблемою кол-центра, сидіти в кабінеті у лікаря (нагадаю, що його надала страхова компанія), тикати кнопочки в чаті, просити зворотній дзвінок (лікар також попросив). На годиннику тоді було не пізніше 19:30. А «цілодобова» гаряча лінія передзвонила мені на наступний день після 10 ранку. І то я не впевнена, що вони дзвонили по запиту, а не щоб повідомити про «нестраховий випадок».
ВУСО самі це мені пояснюють «завантаженнестю операторів кол-центру», але Карл, вони не можуть бути завантажені настільки, щоб: 1) Не відповідати на дзвінки від застрахованих осіб після 16 та до 9 години.
2) Не перетефонувати за зворотнім дзвінком.

Моя думка полягає в тому, що ВУСО порушують умови контракту і варто переглянути їх відповідність стандартам страхової компанії. (А моєму роботодавцю переглянути умови з цією страховою).
Бо більшість негативних відгуків просто тому що ВУСО хочуть заробити грошей, а відпрацювати їх не дуже.
Вусо
8 октября 2025, 10:27
Доброго дня, напишіть номер Вашого страхового договору та деталі справи. Наші фахівці перевірять інформацію
1/5
Vassilii2025-09-26 11:15:53
Негативне враження отримую від співпраці із цією страховою компанією ВУСО ( VUSO).Стався страховий випадок, повідомив компанію, надіслав виписку із медичної карти (виписаний епікріз ) і отримав відповідь «доповнити оглядами після виписки». Ну ок, думаю: для чого потрібен огляд, що це за такий документ, чим передбачено, що він повинен бути і треба його отримати і надіслати компанії….??? Складається враження, що замість того, щоб швидко працювати із своїми клієнтами, які платять за це гроші у компанію — йде плутанина і затягування виплати. Ок, набираю компанію… три дні не можу додзвонитися до компанії і до якогось представника, ніхто не бере трубку. Дозваніваюсь, прошу менеджера Гут Юлію Петрівну, її немає, ок, залишаю своє питання, щоб розʼяснили що мається на увазі ДОПОВНИТИ ОГЛЯДАМИ ПІСЛЯ ВИПИСКИ. Кажуть, передзвонимо, третій день передзванюють…… Дзвоню сам…. ТИШИНА, НІХТО не бере трубку!!! Ау, ви як у компанії працюєте, люди???? Сподіваюсь, що хоч так почують…. Поки, не можу і не хочу нікому рекомендувати цю компанію….
Вусо
26 сентября 2025, 15:19
Доброго дня, напишіть номер Вашого страхового договору та деталі справи. Наші фахівці перевірять інформацію