Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити

Відгуки про компанію — 269

5/5
stereoioio2025-03-17 14:17:19
На парковці супермаркету інший водій, здаючи назад, зачепив мій автомобіль. Він визнав свою провину, у нього була страховка від Оранта. Страхова спрацювала чітко – експерт оцінив збитки, погодили суму компенсації, і вже через два тижні кошти були перераховані на ремонт. Все було швидко та без зайвих питань. Справа 24-16-66
1/5
InnaTre1232025-03-14 11:34:45
Жахлива компанія. Не надає інформації з розшляду справи. Затягує розгляд.
На сьогоднішній день страхова виплатила приблизно 23 т.грн відшкодування, за оцінкою незалежної експертизи — вартість відшкодування має бути 77 т.грн. Надили висновок експертизи в страхову для досудового вирішення справи, більше 30 календарних днів немає відповіді від страхової. Треба було відразу в суд. Тільки витрачання часу.
Оранта
14 марта 2025, 11:37
Вітаємо! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв’язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
5/5
farbet87092025-03-13 20:03:58
Поїхала у відпустку до Європи, а через три дні захворіла – висока температура, слабкість. Зателефонувала у ск Оранта, і вони організували прийом у лікаря, оплатили лікування та навіть медикаменти. Без цієї підтримки відпочинок міг би стати кошмаром!
1/5
19alina2025-03-13 19:02:15
Жахливий досвід з цією страховою компанією!
Я ніколи не стикалась з таким жахливим обслуговуванням, але довелося не по своїй волі мати з цією страховою компанією справу. Після ДТП, коли я звернулась до цієї компанії для отримання страхової виплати, почалась справжня боротьба. Замість того, щоб допомогти та забезпечити компенсацію за збитки, вони намагались уникати відповідальності за кожним кроком. Будь яке інформування щодо розгляду справи більше місяця було відсутнє. Потім я отримала повідомлення на вайбер від невідомого номера про погодження страхової виплати у сумі, яка не покриває навіть 3-тьої частини усіх витрат по ремонту автомобіля. Звісно я її не погодила і почала вимагати, щоб страхова компанія надала документи по здійсненню калькуляції. На цей запит я отримала відповідь, що мені потрібно йти і писати заяву, яку будуть розглядати місяць. Все це було зроблено у той самий день, але калькуляції я не дочекалась, натомість отримала відповідь, що страхова справа наразі знаходиться на етапі врегулювання і остаточний розрахунок суми ще не проводився…… Будь які спроби отримати хоча би якусь відповідь від працівників компанії були марними. Гаряча лінія не надає інформацію по страховому випадку, а усі номери з яких приходили якісь повідомлення просто ігнорують твої запити. Через 2 тижні я отримала виплату у трішки більшому розмірі, без будь якого погодження. Калькуляція не надана, пояснень нема ніяких. Повне ігнорування моїх звернень. Жахливий сервіс, повна відсутність прозорості та жодної відповідальності! Така безвідповідальність і зневажливе ставлення до клієнтів просто неприпустимі. Я витратила безліч часу і нервів. А ще доведеться витратити не малу суму грошей, щоб відремонтувати автомобіль! Нікому не раджу користуватися їхніми послугами! Це найгірша страхова компанія, з якою я мала справу!
Оранта
14 марта 2025, 7:54
Вітаємо! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв’язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
1/5
kutyrdmitro2025-03-12 00:23:51
Найгірша страхова з некомпетентними працівниками!
ДТП трапилась більше чотирьох місяців тому, виплати так і немає. Прямо і відкрито порушують терміни які зазначені в законодавстві ( по старому 90 днів)
Значно занизили суму збитку.
Якщо не пощастило і прийшлось мати справу з цією ганебною компанією-готуйтесь відразу викликати незалежного експерта і наймати юриста.
Написано скаргу в Нацбанк і МТСБУ та подано до суду. Уви оранта не для людей.
Згаяний чималий час, нерви і кошти!
Оранта
12 марта 2025, 8:55
Вітаємо, пане Дмитре! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв’язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
5/5
Makar2025-03-11 09:19:27
У вихідні поїхали за покупками і на парковці біля супермаркету мене зацепила інша машина, яка виїзжала… Винуватець мав поліс в ск Оранта, на наступний день я звернувся до страхової і подав всі документи. Процес врегулювання пройшов без проблем, може із-за того, що пошкодження були не значні, але вже через 10 днів я отримав виплату на ремонт. Дякую за швидкість, здивували. Справа 24-23-85
5/5
westernrn2025-03-07 12:18:11
Мене на дорозі у вихідні підбили на трасі. Винуватець був клієнтом ск Оранта. Поліцію чекали майже дві години, але страховий випадок зареєстрували одразу по телефону. Наступного дня звернулася в Оранту, і вони одразу запустили процес виплати. Не довелося довго чекати – мене проконсультували навіть у вихідний! Номер справи 24-15-99
5/5
Oleksandra2025-03-05 16:55:21
Хочу залишити відгук про роботу КЦ Оранта. Консультувалась щодо програми кешбеку. Дуже швидко підняли слухавку, на всі мої питання надали відповіді. Дуже дякую оператору Ірині.
7 марта 2025, 9:14
Відгук не зарахований (на 07.03.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Оранта
5 марта 2025, 17:01
Вітаємо, пані Олександро! Дякуємо Вам за відгук про роботу нашого Контакт центру! Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені консультацією та оперативністю обслуговування.

Якщо у Вас будуть додаткові питання, завжди раді допомогти!

З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
1/5
Ivan4442025-03-03 18:31:42
Очень долго ждал выплаты, хотя обещали сделать все в течении полтора месяца, суммы на ремонт не хватает, вообще не советую обращаться в эту страховую компанию. Обещали одну сумму пришло в два раза меньше, очень не приятно делать за свой счет!
Оранта
4 марта 2025, 9:16
Вітаємо! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв’язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»