Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Про компанію

Національна акціонерна страхова компанія (НАСК) «Оранта» є правонаступницею Укрдержстраху, заснованого 25 листопада 1921 року. У 1993 році Укрдержстрах було перетворено на Відкрите акціонерне товариство Національна акціонерна страхова компанія «Оранта», засновником якого, з боку держави, виступив Фонд державного майна України. На сьогодні НАСК «Оранта» — це організація із 100-річною історією.

Головний офіс:02081, м. Київ, вул. Здолбунівська, 7-Д (години роботи: Пн-Пт: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний)
Графік роботи:
socialsocialsocial

Премії та виплати на 30 червня 2025

Тип страхування
Премії, тис. грн
Виплати, тис. грн
Рівень виплат, %
41582 ₴
22966 ₴
55.23 %
1472590 ₴
365467 ₴
24.8 %
7203 ₴
4316 ₴
59.92 %

Відгуки про компанію — 339

5/5
yaremenk2025-11-11 22:09:51
Було перше ДТП у житті і я панікував. Подзвонив в КЦ страхової Оранта, оператор спокійно пояснив, які фото зробити, що саме потрібно для заяви. Завдяки чітким інструкціям усе оформили без проблем. Дякую_)
5/5
feboy09e2025-10-25 21:22:02
Мені пошкодили бампер, винуватець був застрахований тут. Виплату отримав швидко, навіть не довелося дзвонити постійно. У мене залишилося позитивне враження від ск Оранта.
29 октября 2025, 12:51
Відгук не зарахований (на 29.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1/5
Flashinfo2025-10-24 12:56:18
Клиент Оранты въехал в меня задом
Я отложив все дела поехал в данную страховую в 9.20 был у них
Зашел в кабинет
Сотруднику хотелось шутить. Но сотрудник на рабочем месте, а у посетителя день уже не задался и надо все четко и быстро оформить! Это надо учитывать в обучении своих сотрудников!
Далее цитаты
Ой та прямо таки сейчас в вас въехали!
Ожидайте в корридоре
Да сейчас
Ожидаю

Ок
Сижу в коридоре. Отношение напомнило голодных врачей в гос больнице

Открывается дверь с другого кабинета и фраза
Вы в машине двери тоже не закрываете?
Извините у меня везде стоят дотяжки и я забыл что такое дотягивать и проверять двери рукой! Я пришел не к вам домой, а в страховую, которая на слуху очень давно! И пришел не просить

Не рекомендую данную страховую никому! Красивый голос робота на горячей линии, красивые фразы на сайте
Но на деле клиентоориентированность ноль
Оранта
24 октября 2025, 16:39
Вітаємо!

Нам щиро шкода, що у Вас склалося неприємне враження від відвідування нашого відділення. Ми обов’язково проведемо внутрішню перевірку, щоб розібратися в ситуації та надати належну оцінку діям працівників.

Будь ласка, уточніть:
• адресу відділення, де сталася описана подія;
• дату та орієнтовний час Вашого візиту;
• Ваше ПІБ.
Цю інформацію просимо надіслати на електронну адресу alona.antonova@assist.org.ua.

Ця інформація допоможе нам оперативно перевірити деталі інциденту та вжити відповідних заходів.
Дякуємо за Ваш відгук — він важливий для покращення нашого сервісу.
Ми цінуємо кожен зворотний зв’язок від наших клієнтів, адже завдяки йому постійно вдосконалюємо якість надання послуг.

Чекатимемо на Вашу відповідь!

З повагою,
Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
5/5
karomila2025-10-20 19:55:02
Вперше оформлювала автоцивілку саме в страховій Оранта — подруга порадила. У відділенні все акуратно, чисто, черги не було. Дівчина пояснила всі умови, розповіла, як діяти у разі ДТП. Приємне ставлення до клієнтів і відчуття надійності.
5/5
usovchenko2025-10-05 12:24:54
Приємно здивована обслуговуванням в страховій Оранта. Зайшла оформити автоцивілку — усе зробили за 10 хвилин, пояснили, що і як. Поліс одразу видали на руки, навіть каву запропонували 😅. Видно, що ставляться до клієнтів по-людськи.
1/5
Анна2025-10-03 11:04:05
Взагалі не розумію як ця страхова отримала ліцензію. Моєму авто вʼїхали в зад. У винуватця дана страхова, після розрахунку отримала смішну цифру виплати в 16 тис. За ці кошти навіть б/у не купиш не говорячи про вартість робіт навіть. Вже попередньо експерт візуально глянувши назвав суму у 80 тисяч. І це без розбору бамперу, бо там ще добавиться. Роблю експертизу в незалежного експерта і як що відмовляться платити подаю до суду. І скаргу до МТСБУ. Нікому не рекомендую цю страхову!!!
Оранта
3 октября 2025, 12:29
Вітаємо, пані Анно! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам Ваше ПІБ та номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв'язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
5/5
giryaven2025-09-29 20:33:46
У мене сталося ДТП не по моїй вині, інший водій виїзджаючий з двору не замітив мій автомобіль і зачепив мені бампер. Оформляли по ЄП, подали на виплату в Оранта, все завершилось на розумній ноті. Виплати я отримав, так що дуже вам вдячний.
1/5
Drach2025-09-29 10:23:42
Пишу в чат, телеграм, вайбер, ніякої реакції, ніхто не відповідає, замовляю дзвінок на сайті, вказую «якомога швидше» — ніхто не передзвонює.
Оранта
29 сентября 2025, 10:33
Вітаємо!

Дякуємо, що повідомили. Щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер телефону на електронну пошту: Alona.Antonova@assist.org.ua і наш оператор Вам перетелефонує. Приносимо щирі вибачення за завдані незручності та очікування!

З повагою, Служба турботи НАСК «ОРАНТА»
2/5
Алексей2025-09-27 23:34:09
Дуже дивна компанія.
Вже другий день намагаюсь оформити страховий продукт.

Писав в чат на сайт, перший раз там відповідали раз в 10 хвилин. Потім зе намагався в чат боті телеграм, вайбер зв'язатись, там взагалі відповіді не було і чат через якийсь час писав «діалог закінчено через відсутність вашої активності».
Сьогодні вже телефонував їм сам, я кажу я хочу оформити страхування майна, вони десь годину намагались оформити зі мною на телефоні, потім ще годину у вайбері, підготували драфт договору але без зазначення страхових сум, коли я почав задавати питання, сказали, чекайте вам через 2 дні напишуть у вайбер і вирішите ці питання, замовив зворотній зв'язок на сайті, передзвонили аж на наступний день в 19:35, я не міг тоді говорити.

Тобто я сам звернувся до них з проханням оформити страховку, а вони вже кілька днів морозяться. В іншій страховій я можу це зробити за кілька хвилин онлайн. Я не розумію взагалі звідки в них клієнти з таким відношенням.
Оранта
29 сентября 2025, 11:06
Вітаємо, пане Олексію!

Нам дуже прикро, що виникла дана ситуація, щоб ми мали змогу розібратися, уточніть, будь ласка, на електронну пошту: Alona.Antonova@assist.org.ua наступні відомості:
— точну дату та час дзвінка та звернення в чат-бот;
— номер телефону з якого Ви зверталися.

Зі свого боку приносимо щирі вибачення за завдані незручності. Ми цінуємо кожен зворотній зв'язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА».
1/5
Karakoi2025-09-26 11:00:04
Нікому не раджу страхову компанію «Оранта»!
Мав дуже негативний досвід. Після ДТП звернувся до «Оранти» за відшкодуванням. Незалежна судова експертиза оцінила пошкодження автомобіля, було подано всі документи, в тому числі офіційні висновки експертів.
Результат? Компанія виплатила менше половини реальної вартості ремонту! І це при наявності чітких доказів вартості відновлення авто. Склалося враження, що висновки експертизи для них взагалі нічого не значать.
Постійно затягували строки, «губили» документи, відповідали неохоче. Абсолютна зневага до клієнта. Склалося враження, що головна мета — зробити все, щоб не платити по страховці, або заплатити якомога менше.
На даний момент готую документи для подачі до суду. Якщо хтось також постраждав від дій цієї компанії — рекомендую не зволікати й відстоювати свої права в правовому полі.
Не раджу мати справу з Орантою. Хіба що хочете витратити купу часу, нервів і грошей — і залишитися з нічим.
Оранта
26 сентября 2025, 12:11
Вітаємо!
Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам, ПІБ потерпілої сторони, винуватця ДТП та номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв'язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА».