Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
без оцінки
MaksymKo
13 березня 2020, 12:59
Работаю в компании, которая заключила коллективный договор на всех сотрудников, пришлось присоединиться к этому договору.
Опыт общения с компанией.
Дозвониться по указанным номерам очень проблематично. Некоторые номера постоянно заняты, некоторые не отвечают. Чат-бот в мессенджере. Операторы затягивают процесс обращения клиента, заявки поданные в автоматическом режиме могут сутками «висеть» и не рассматриваться.
Большинство аптек не работают с этой компанией, отказываются выдавать лекарства, несмотря на направление от СК.
По моим обращениям: при наступлении подтвержденного страхового случая компанией была отказано в проведении обследования МРТ, несмотря на дважды официальное направление от врача, лекарства по рецепту врача были выданы с задержкой, не в полном обьеме, самые дорогие отказаны вообще в выдаче. Назначенные лекарства застрахованым членам семьи были отказаны по невменяемой причине. В данный момент уже вторые сутки жду результат рассмотрения заявки на запись к врачу. Хорошо что не смертельный случай, а то можно и на тот свет отправиться пока Компания рассмотрит ваше срочное обращение к врачу :)
Самое главное, что все коллеги в компании резко негативно отзываются о этой компании, контракт заканчивается через несколько месяцев и мы переходим к новой страховой компании!
Всем здоровья!
Написати коментар
1
adamski
4 березня 2020, 7:24
Здравствуйте! Отправил справку в СК Краина из государственного медицинского учереждения со всеми печатями и подписью врача, с диагнозом и со всеми датами анализов и Узи.Перезвонили через день сообщили о том что решение по страховому событию принято положительно, дополнительных документов не требуется, ожидайте выплату.Прошел месяц ничего не выплатили, набрал их сказали ещё ждать выходные и праздники в 30 дней не входят.Прошли ещё две недели, позвонил получил отказ, страховой агент стала говорить всякую чушь о датах и диагнозе не смотря на факт заболевания и медицинский документ подтверждающий его.Не рекомендую страховать что либо в СК Краина, напрасно потратите деньги, время и возможно свое здоровье (нервы), сбор денег с людей их основная цель сплошная ложь.Деньги брать то берут, а платить по страховке нехотят.Очень хорошо что минфин помагает людям разобратся с такими нечестивцами как такая контора ск краина.Здесь на минфине даже инициативная група создана по борьбе с такими предпринимателями, я тоже буду писать колективную жалобу в финнадзор.
Написати коментар
1 (не зарахована)
witex
2 березня 2020, 14:31
СК Країна не має бажання виплачувати страхове відшкодування при настанні страхового випадку за в/в договором.Відповідно до п.п.6.1.2.Договору, стр.випадк.згідно Договору є події, що мали місце під час дії Договору страхування, та підтверджені документами, виданими компетентними органами у встановленому законодавством порядку, а саме, настання у Застрахованої особи хвороби, передбаченої Додатком №1 до Пропозиції.У п.78 до Пропозиції — діагноз Гіпотеріоз(за умови декомпенсованого чи ускладненого перебігу).Згідно медичної науки перебігів гіпотеріозу є 2: постійний та транзиторний.А щодо стану ускладнень: неускладнений та ускладнений.Ускладнений тип гіпотеріозу є поєднанням патологій в даному випадку ЦД 2 типу і гіпотеріозу, що супроводжується посиленням впливу таких чинників як ризик серцево-судинних ускладнень, а саме АГ, дисліпідемія, полінейропатія, енцефалопатія і ін., що є діагностовані у пацієнта та є причиною ускладненого перебігу гіпотеріозу.Страховик пише, що захворювання з приводу яких надані документи, не передбачені Додатком 1 до пропозиції від 02.12.2019р.Згідно з п.п.6.3.до Договору, не визнаються страховими подіями розлади здоров'я, у тому числі пов'язані із нещасними випадками, які не зазначені в Додатку№1 до Умов страхування«Перелік захворювань та розмір страхових виплат».Де тут є нещасний випадок, ВИ ВЗАГАЛІ ЧИТАЄТЕ ДОКУМЕНТИ ЯКІ НАДАЄ ВАМ СТРАХУВАЛЬНИК? Рішення Страховика є повністю необгрунтованим, а саме логічно позбавлене смислового змісту, оскільки страхова подія наступила, а Страховик відмовляється виплачувати відшкодування.У випадку подальшої відмови, буде ініційована за попередньою ухвалою суду проведення незалежної експертизи за власний кошт (з відшкодуванням Страховиком), подана на розгляд суду, огляд комісії ЛКК та висновку МОЗ, що означає страхова подія гіпотеріоз ускладнений перебіг.Додатково готується скарга до національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг з метою використати досудове врегулювання згідно чинного ЦПК України
Коментарі (1)
2
lawyervi
26 грудня 2019, 16:05
Згідно договору публічної оферти і договором Страхування здоров'я№ DNH0HI-195767I при настанні страхового випадку, який мав місце первинного діагностування саме 16-12-2019 і отриманням документів про які мова в договорі Оферти, Страховик приймає рішення.Однак рішення від 26-12-2019 є повністю необгрунтованим і упередженим, а саме логічно позбавлене смислового змісту, оскільки подія а саме діагностування хвороби Енцефалопатія 1 ступеня, передумовою якої були інші недуги наступила і була діагностована неврологом саме 16-12-2019 під час стаціонарного лікування в обласній лікарні.Причинно-наслідковий зв’язок між подіями попередніми страховими очевидно існує, але УСКЛАДНЕННЯ ОСНОВНОГО ДІАГНОЗУ В ЧАСІ ВІДБУЛОСЯ, що й трапилося.Чи, даруйте, особа захворівши на хронічну недугу має одразу всі ускладнення? У випадку з цукровим діабетом ускладнення розвиваються в часі, до цього додається несприятливі нові хвороби, в конкретному випадку виявлення вірусів, які спричиняють ЕНЦЕФАЛОПАТІЮ, і які як ми зауважили діагностовані в період дії страхування, а не до його заключення.Жодних причин для сумніву в обгрунтованості чи законності здійснення страхової виплати не було обґрунтовано чи представлено стороні якою є страхувальник, окрім безпідставної односторонньої відмови.У випадку подальшої відмови, мною як Страхувальником буде ініційована за попередньою ухвалою суду проведення такої експертизи за власний кошт, подана на розгляд суду, комісії ЛКК та висновку Інституту лінгвістичної науки, що означає коли страхова подія настала в часі стаціонарного лікування, тобто між 10-12-2019 та 19-12-2019, страховий договір від 07-06-2019 з франшизою 30 днів!?
Об’єктивно: дня 24.12.2019, а також повторно 26-12-2019, мною через Приват24 були представлені належні виписки, а саме Форма 027/0, де зазначено діагноз Дисметаболічна діабетична енцефалопатія 1 ступеня з стійкою церебрастенією, порушенням ритму сну та стану бадьорості, тривожно-депресивним синд.
Коментарі (2)
3 (не зарахована)
Dima Malicki
19 червня 2019, 17:40
Страхове відшкодування виплатили, в повному обсязі, але питання до строків!!! Страховий випадок стався 20 березня 2019 р., а відшкодування 19.06.2019 р. Це моя перша медична страховка, але вважаю, що 3 місяці це довго!
Написати коментар
1
skyzone
16 червня 2019, 12:32
Крайне не рекомендую данную страховую. Годится только для больничных и таблеточек от простуды. Это моя вторая страховая. Причина точно такая же как и в предыдущей, их абсолютная бесполезность. У меня грыжа из за которой немеет рука. Врач выписал таблетки от воспаления, (снять симптомы), таблетки для поддержания желудка, т.к. от первых может возникнуть язва и двое препаратов для обволакивания нервов и укрепления дисков (собственно лечения). Страховая покрывает только таблетки для снятия симптомов. Их аргументация: Все остальное — это профилактическое. Я вижу это все так: Мы не заинтересованы в вашем здоровье. Когда от таблеток, которые мы покрываем, начнется проблемы с животом, вот тогда и поговорим о желудке. И лечить грыжу и нервы мы конечно же не будем, после окончания действия препарата мы еще один такой же препарат покроем, для снятия симптомов. Для информации, все лекарства стоят 1800 грн, они покрывают только одни за 170 грн.
Написати коментар
1
amigor
25 червня 2018, 15:06
Мой случай на возмещение стоимости лечения рассматривали около 2 месяцев (!) после личной подачи пакета документов и чеков. В результате просто «забыли», а вспоминали только тогда, когда я неоднократно звонил, писал сообщения на электронную почту. В итоге отказали в возмещении, жду подробностей. Надеюсь, получу хоть какой-то ответ о причинах.
Крайне НЕ советую пользоваться услугами этой страховой.
Написати коментар
5
vsidorch
1 червня 2018, 9:01
Страховий випадок (аварія) настав 13.05.2018 року з вини особи, застрахованої в СК Країна. На наступний день звернувся в Тернопільське відділення компанії, де отримав консультацію, написав заяву, було проведено експертизу. І як не дивно, та на противагу всім негативним відгукам (особливо по медичному страхуванню, де за декілька сотень гривень в рік хочуть зразу вилікувати всі застарілі хвороби та ще й в приватних клініках) вже 30.05.2018 року отримав відшкодування.
Особлива подяка експерту відділення АНДРІЙ БЕРЕЗА, який з чуйністю, а головне з повною відповідальністю віднісся до моєї проблеми. Хочеться відмітити професіоналізм та людяність даного працівника. Керівництво компанії — зробіть висновки!!! Працівник на своєму місці!!!
Коментарі (2)
1
akopyants
29 травня 2018, 1:57
Пользовался услугой мед.страховки. Хуже сервиса не встречал, добиваться выполнения обязательств приходилось «с боем».
Из наблюдений:
1. ооочень долго невозможно дозвониться в колцентр
2. небыстрая процедура согласования назначений по препаратам
3. в процессе согласования назначения врача, могут отказать в медикаментозном обеспечении на основании собственных допущений «острая или не острая форма» заболевания. приходилось повторно подключать лечащего врача для подтверждения диагноза. представитель страховой в этом случае на вопрос врача «почему вы говорите пациенту, что у него не острая форма?» свои слова начала отрицать.
4. элементарно путают наименование препаратов по назначению. отказывают в выдаче аргументируя, что данный вид не покрывается страховкой. выясняем, что спутали название с созвучным препаратом совершенно другого действия. в итоге — и этот препарат страховкой не покрывается (хотя 3 днями ранее покрывался).
5. «мутная» схема обеспечения препаратами (как правило дорогими) — при назначении курса на 2-3 дня страховая его покрыла, затем врач продлил курс и вот уже данный препарат (вуа-ля!!) не покрывается страховкой.
Написати коментар
1
Bligenskiy
5 березня 2018, 12:38
Відділення за адресою: Харків, ул. Пушкинская, 3
В августе 2014г. – ДТП. Прямой ущерб – 31000грн. Все документы своевременно подготовлены и поданы страховой. В установленный предельный срок (до 90 дней) – «ни ответа, ни привета». После моего письменного обращения в июле 2015г. ответили, что в выплате отказано, и такое решение мне направлено еще в апреле 2015г (абсолютная ложь). Основание отказа – феноменально циничное и нагло незаконное «ноу-хау» юристов и руководства компании: «відсутність правових підстав для виплати страхового відшкодування». Якоби виновник ДТП не несет гражданско-правовой ответственности за ущерб, причиненный моему автомобилю, а следовательно и страховая его не возмещает.
В октябре 2015г. обратился в суд (Днепропетровская область). Суди всех инстанций исследовали в том числе и административный материал по факту ДТП. Если суд первой инстанции отказал в иске, просто поддержав возражения страховой без указания каких-либо мотивов, то апелляционный суд вообще увидел меня в ДТП как свидетеля, а не как потерпевшего.
В августе 2016г. обратился в Высший специализированный суд (кассация). До суда дело лежало восемь месяцев и решением от 31.05.2017 решение апелляции отменено, а дело направлено на новое апелляционное рассмотрение.
Это повторное апелляционное рассмотрение дела длится по сей день (почти год!).
Итак: ДТП в августе 2014г., а страховое возмещение не выплачено до сих пор из-за придуманной самой же страховой причины. Спор рассматривается судами два с половиной года, за которые я потратил кучу денег на судебные расходы, а представитель страховой присутствовал лишь один раз в суде первой инстанции и далее всячески банально затягивает процесс (заявляет ходатайства об отложении слушания, а потом не является; заявляет о проведении видеоконференции, а потом снова не является). Складывается устойчивое подозрение о четкой взаимосвязи беспринципного незаконного поведения страховой, которое поддерживается пассивностью судебной власти, с принадлежностью СК «Країна» Президенту Украины.
Написати коментар
5
Николай Ржевський
8 грудня 2017, 11:55
Відділення за адресою: Київ, ул. Новоконстантиновская, д. 3,
Был страховой случай, страховая сработала оперативно. Позвонил в коллцентр, вызвали эксперта. Буквально через неделю деньги были на сто. Буду продлевать договор, спасибо за сервис!
Написати коментар
5
oduvan
26 квітня 2017, 15:37
Был страховой случай, ДТП. Застрахован в этой страховой был выновник ДТП и по обязательному страхованию выплата нам прошла быстро в полном обьеме за исключением франшизы.
В дальнейшем, свой транспорт застраховала бы в СК «Країна».
Написати коментар
1
Андрей Власенко
9 грудня 2016, 18:59
Відділення за адресою: Київ, ул. Новоконстантиновская, д. 3,
Кампания очень сильно затягивает сроки с выплатами! Тянут до последнего!
Написати коментар
без оцінки
kralvas1
6 травня 2015, 18:14
Син захворів раптово. Різко піднялася температура 39,7, до 40,2. Думали грип. Виявилося «гостре запалення легенів», перебіг хвороби середньої тяжкості. Згадав син за страховку коли трохи стало легше на сьомий день лікування, коли призначили повторний курс антибіотиків. Дозвонюватися по телефону 409-58-55 та іншому цілу годину. Відповіли що дзвонити треба протягом 48 годин тому ми страховкою скористатися вже не можемо. Чому? Адже ми не просили оплачувати те, що вже витратили, а це тисячі півтори. Хоча б новий курс антибіотиків, адже вони дуже дорогі (упаковка 900грн.) сплатили з того дня з якого ми звернулися. Хіба можна так обманювати клієнтів? І наживатися на людській біді.
Написати коментар
без оцінки
maik
25 березня 2015, 11:47
через 9 месяцев… я наконец-то получил свои 7000 грн выплаты
Написати коментар
без оцінки
vladf
24 березня 2015, 16:38
Сервис не очень впечатлил, в особенности по скорости. Однако обещанную сумму я получил
Написати коментар
без оцінки
dimitriy09
13 березня 2015, 10:57
Я с пониманием отношусь к задержкам, в особенности с нашим положением в стране… но можно как-то ускорить процесс выплаты?
Написати коментар
без оцінки
Diggergg
8 березня 2015, 18:18
Неплохой менеджер попался (имя не помню). Однако все было без особых утруднений
Написати коментар
без оцінки
gmgm4
10 лютого 2015, 15:56
СК гроші виплатила, але через 3 місяці опісля ДТП.
Написати коментар
без оцінки
Angelina
3 лютого 2015, 12:50
я полностью сыта обещаниями СК
Написати коментар
Сторінки: 12
Реклама