Мінфін - Курси валют України

Встановити

Про компанію

СК «Країна» на страховому ринку України з 1994 року, спочатку зареєструвалося як СП «Страховий альянас» Меркурій-М «, і реорганізована і перейменована в 2004 році. Займається страхуванням майна, автострахуванням, медичним страхуванням і страхуванням домашніх тварин. Свої страхові продукти формує на підставі 22 ліцензій.

Свідоцтво про реєстрацію № 333 від 24.06.2004

Код ЄДРПОУ: 20842474

СК «Країна» є членом Моторного Транспортного Страхового Бюро України (МТСБУ). Надавані послуги:

Як оформити страховку:

Як отримати страхову виплату в СК «Країна»:

Керівник: Наконечний А.В.

Джерела інформації: сайт СК, https://kis.bank.gov.ua/, http://www.mtsbu.ua/

Головний офіс:м. Киев, Кудрявський узвіз, 7, поверхи 9-10

Виплати на 31 грудня 2021

Тип страхування
Премії, тис. грн
Виплати, тис. грн
Рівень виплат, %
82826 ₴
46901 ₴
56.63 %
130176 ₴
59270 ₴
45.53 %
7249 ₴
848 ₴
11.7 %
209788 ₴
158306 ₴
75.46 %

Відгуки про компанію — 71

5/5
Veronika14062022-06-26 00:21:15
Страховка была с работы врач боялась и не знала как работать со страховкой, пришлось звать администаратора и разбираться — хотелось уже самой заплатить. Понимаю что не вина страховой, они со своей стороны прогарантировали, за что вам спасибо.
4/5
tardoka2022-05-26 15:03:08
Оформляла в этой страховой страховку на всю семью Семейный полюс, к сожалению пришлось воспользоваться полисом, т.к. прихватило спину и необходимы были лекарства. Плюс страховая возместила стоимость лекарств, минус за лекарства необходимо было ехать в указанную аптеку на другом конце города, а человеку с больной спиной, это было то ещё испытание. Поэтому пока неоднозначное мнение о этой страховой.
1/5
tanya123o2022-04-25 12:51:37
4 раза заворачивали справку, выплату так и не сделали. Хотя другая СК сразу приняла документ и в течении суток совершила выплату
1/5
Alex06042022-04-08 11:21:46
Не рекомендую страхову компанію Країна.

Оформляла та оплачувала страхівку на більш ніж 140 заховрювань через приватбанк, півтора року щомісяця робила платіж, проблем з цим не було.
І от одного ранку прокинулась від сильного болю в животі, потрапила в лікарню, мала дві хірургічні операції — діагноз розрав яєчника та кровотеча сильна.
Подала виписку із зазначеним діагнозом, три рази мене відправляли до лікаря бо постійно чогось не вистачало, а потім в результаті відмова:
Згідно з п.п.6.3. до Договору, не визнаються страховими подіями розлади здоров'я, у тому числі пов'язані із нещасними випадками, які не зазначені в Додатку № 1 до Умов страхування «Перелік захворювань та розмір страхових виплат».

Про який нещасний випадок шановні працівники страхової компаніїї Країна йдеться?????
Дозвонитись не змогла, на гарячій лінії стандартна відповідь: наш працівник з Вами звяжеться…

Робіть висновки і ні в якому випадку не страхуйте своє здоровя в цій страховій компаніїї, це просто развод на гроші!!!
5/5
mmargoo2022-02-10 22:30:23
Попала в аварию, у виновника ДТП был полис Краина. Повреждения были не очень существенные, поэтому разошлись по европротоколу. Менеджер страховой сам вышел на связь, мы пообщались и он рассказал какие документы нужно мне подать и уже спустя без малого 2 недели выплата пришла, ремонт провели. Спасибо за оперативность.
12 лютого 2022, 18:13
Отзыв не засчитан (на 12.02.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данной компании.
3/5
Zdrenyk2022-01-25 23:49:49
Застрахувала дитину медичне страхування в 2021 році в Страховій компанії СК Країна, обурило те, що на один діагноз модна звертатись тілтки раз, моя дитина наприклад дуже часто хворіє отитом, ну Ок. Цього року автоматично переукласти договір, в мене стався випадок приходить сума на половину менша ніж пише в договорі, а вони зменшили виплати в половину і про це не повідомили. Перелік хворіб постійно зменшується. Якщо реально там тільки за три діагнози можна взяти виплату. Суми виплати дуже малі не вистачає на ліки я вже не враховую виклики лікаря. І ще протягом року вони міняють умови договору, суми виплат, перелік хворіб, а страхувальника про це не повідомляють. Жахливі умови, страхова абсолютно не вихідна є, нікому не рекомендую. Минулого року, що були виплати в два рази дорощі не вистачало на ліки, а зараз взагалі смішна сума.
1/5
Ovsienko1832022-01-25 12:45:39
Застрахован от компании ДТЭК.
Лекарства практически не возможно получить — диагноз ОРВИ, ГРИП, COVID-19.
Из листа назначения выдают одно, два лекарства( в лучшем случае).
Сегодня привезли по скорой, врач ставит диагноз ОРВИ и паралельно делает ПЦР тест, выписывает лечение, но страховую интересует когда будет готов тест, и отказываются оформлять лекарства.
Ужасное страхование, позор.Не связывайтесь
27 січня 2022, 14:22
Отзыв не засчитан (на 27.01.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данной компании.
1/5
tetyanapmpk2022-01-21 10:18:02
Я застрахувала своє здоров'я у СК Країна у 2019 році. За цей період мені 4 рази відмовили у компенсації страхового випадку під різними підставами. По-перше, вони постійно створюють новий перелік хвороб (зменшують їх перелік) без повідомлення про це застрахованій особі. Я вважаю, що це серйозна юридична помилка. Повинен діяти той перелік, коли людина оформила страховку. По-друге, наші лікарі не знають як і бояться заповнювати елементарні документи, коли йде мова про страховий випадок, перенаправляють пацієнта один до одного. По-третє, мета страхової компанії — заробити на клієнтові, а не виплачувати страховку, тому шукають безліч підстав для відмови. Останній раз мені відмовили у компенсації страхового випадку, не враховуючи написаний діагноз лікаря у виписці про хворобу, а спираючись на міжнародну систему класифікації хвороб, про яку немає ні слова у договорі про страхування. До речі, багато хвороб у їхньому переліку не співпадають із хворобами у МКХ. Висновок: не страхуйте своє здоров'я у СК Країна, — марно витрачені кошти. Тоді вже краще відкладати ці кошти на депозит у банку, і, в разі хвороби, назбирається певна сума для лікування.
1/5
Snigereva2022-01-20 08:44:55
Начнем с того что я оформила страховку «Країна» в ПриватБанке! платила полтора года-претензий не было! но случился страховой случай, я отправила подтверждающие документы, на что мне ответили что страховая дала запрос в больницу в которую я обращалась! и я уже жду 1,5месяца!!! звонила в больницу они говорят что никаких запросов на мою фамилию не приходило, а в страховой меня убеждают что они отправили!!! просила две недели связаться с главным страхой, никто мне так и не перезвонил!!! они просто специально тянут время чтобы прошло 90 дней и закрыть случай не выплатив компенсации!
1/5
Kris232022-01-18 17:33:03
Почну з того, що не так давно задумалсь над необхідністю мати поліс ДМС. На цій хвилі почала моніторити, що взагалі є на ринку, почім коштує, які опції входять, які відгуки по страховим.
Перше, чим вразила дана СК — я так і не змогла дізнатись вартість полісу).
Я, як потенційний покупець, зайшла на сайт, відкрила необхідне віконце, вибрала поле «Розрахувати вартість полісу», і спіткнулась об просте, але важливе запитання — цифра, що висвітилась, стосувалась одноразової, щомісячної, щоквартальної проплати?
Подзвонила ввечері на гарячу лінію — сказали, телефонуйте на наступний день до 18:00. Окееей, нам не звикати, ми настойчіві).
Дзвоню через пару днів — на гарячій лінії уточнюють, яке в мене місто, і обіцяють переключити на оператора, що відповідає за мій район, так би мовити. Вишу на проводі, чекаю, слухаю музичку, дзвінок зривається. Терпіння теж майже зірвано — ну ви розумієте, да?)) Хочеш страховку купити, на гарячій лінії тебе футболять — круть!)
Дзвоню вдруге, обіцяють знову підключити до «централізованого» менеджера. Там баришня вислухала і — увага — запропонувала набрати (самостійно) іншого, ще більш наближеного до мене менеджера).
Вже заради сміху подзвонила по вказаному телефону — номер був зайнятий. Набираю другий номер з запропонованих — піп-піп, ігнор! Так і не передзвонили. Ну а що, дзвонять тут всякі, від вечірніх чаювань відволікають, та й додому менеджерам хочеться, а не на дурні питання відповідати)).
Тобто для відповіді навіть не по нюансам полісу, а по покупці-вартості в них йде цілий ланцюжок, і вам треба зробити низку рухів в їх сторону!
А тепер уявляю, що сталось би, якби настав страховий випадок. Мурижили б довго і нудно, судячи з такого «сервісу». Та боже збав, люди, у вас щось купувати-оформлювати).