Путешествовали на машине. Выдвигаясь домой, 11.01 неожиданно приболел муж. Пришлось экстренно останавливаться и бронировать гостиницу. К врачу оператор нас записать не смогла, мы купили таблетки сами в аптеке. Через пару дней ему стало лучше. Но тут 15.01 заболела я. Пришлось снова продлевать проживание и сообщать в страховую. Заявку местная сторона Savitar Group принимает, но сообщает, что так как выходные, то врача снова нет, к тому же у меня последний день страховки. Если станет хуже завтра, то их это уже не касается. На вопрос, что делать в такой ситуации? Когда турист застрял за границей? Сказали спрашивайте на горячей линии INGO. INGO не отвечает, выходной. Операторы в отделениях не знают, будет ли действительным продление страховки находясь в моей ситуации. В итоге, никто ничего не знает. Вопрос остаётся открытым, что делать, когда телефоны молчат, на письма по имейл тоже не отвечают?!
Про компанію
Страхова компанія «Інго» (раніше «Інго Україна») має 25-річний досвід роботи на ринку. Стабільно займаючи лідируючі позиції за сумами виплат страхових відшкодувань, компанія входить до групи найбільших страхових організацій України за обсягом премій та величиною власних активів.
Компанія є членом Міжнародної страхової групи «Інго» і володіє 29 ліцензіями на різні види обов'язкового і добровільного страхування, надає страхові послуги корпоративним і роздрібним клієнтам.
Представлена 50 філіями для обслуговування клієнтів по всій території України. Близько 500 співробітників компанії працюють для клієнтів у всіх регіонах країни.
АТ «Страхова компанія «Інго» з 2017 року належить українській бізнес-групі DCH Олександра Ярославського.
У травні 2021 року СК Інго стала срібним призером FinAwards 2021 у номінації «Прорив року»: https://minfin.com.ua/ua/2021/05/25/65275974/
Свідоцтво про реєстрацію: А01 № 625618 від 15.03.1994 р.
Код ЄДРПОУ: 16285602
Акціонерне товариство «Страхова компанія «Інго» є членом Моторного Транспортного Страхового Бюро України (МТСБУ).
Послуги, що надаються:
Як оформити страховку:
Як отримати страхову виплату в АТ «Страхова компанія «Інго»:
Керівник: Гордієнко Ігор Миколайович
Джерела інформації: сайт СК, kis.bank.gov.ua, mtsbu.ua
Відгуки про компанію — 160
Путешествовали на машине. Выдвигаясь домой, 11.01 неожиданно приболел муж. Пришлось экстренно останавливаться и бронировать гостиницу. К врачу оператор нас записать не смогла, мы купили таблетки сами в аптеке. Через пару дней ему стало лучше. Но тут 15.01 заболела я. Пришлось снова продлевать проживание и сообщать в страховую. Заявку местная сторона Savitar Group принимает, но сообщает, что так как выходные, то врача снова нет, к тому же у меня последний день страховки. Если станет хуже завтра, то их это уже не касается. На вопрос, что делать в такой ситуации? Когда турист застрял за границей? Сказали спрашивайте на горячей линии INGO. INGO не отвечает, выходной. Операторы в отделениях не знают, будет ли действительным продление страховки находясь в моей ситуации. В итоге, никто ничего не знает. Вопрос остаётся открытым, что делать, когда телефоны молчат, на письма по имейл тоже не отвечают?!
Всі матеріали по калькуляції і фотозвіт знаходиться у місцевому представництві СК "Інго«м.Ужгород, вул.Київська Набережна, б.3
СК»Інго«відмовляється відшкодовувати в повній мірі пошкодження у сумі 42636грн(плюс їм, як офіційним партнерам запропонована знижка 2971 грн).Із суми 39665грн(зі знижкою)-вони пропонують 31000 на карту, хоча погашення має бути в повній мірі, бо страховка без франшизи!
Крім того,20.05.21р.була написана офіційна заява у місцевому представництві на голову правління АТ»СК«Інго» Гордієнко І.М., де викладено прохання надати копію звіту по якому СК «Інго» провела розрахунок збитків-на даний момент ВІДПОВІДЬ НЕ ОТРИМАНА.
Рішеня суда 17.06.21р визнало винним людину, що вчинило ДТП.
І крім того,є дивним аргумент працівників, що по їх власному досвіду -СК"Інго«не виплатить в повній мірі, бо ми живемо в Україні(Така їх відповідь)ЧУДОВА ВІДПОВІДЬ І АРГУМЕНТ, як на мене
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЮ страхову компанію
Клієнт даної багадєльні, став винуватцем ДТП.
Мені ж, як постраждалій стороні — завтраки, завтраки, завтраки…
Малокваліфіковані оператори мають в арсеналі кілька фраз: завтра, в наступну п'ятницю, невідомо, ми вам передзвонимо, зараз ми сформуємо заявку.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ, Нервотрёпка, нет сроков, мошенничество, самоуправство. Складывается впечатление, что у них нет денег и совести. Прошу помочь мне в этой ситуации, всех кто прочитает a.u.pasko@gmail.com
Инго не исполняет свои обязательства.
Сначала уходит от выплаты говоря, якобы документы не такие, когда идешь и переделываешь, звонят больше чем через три месяца и говорят, что якобы можешь приехать за выплатой на следующей неделе. и ПРОПАДАЮТ, на связь не выходят, на письма не отвечают. Спустя три недели настойчивости
перезванивает и говорят, что дело снова на рассмотрении что якобы опять не такие документы, не так заверены и вообще они не звонили ничего не говорили и типо я все предумала, хотя попросили заявление которое было написано, и теперь я так понимаю что
ИНГО считает новые 90 дней с момента подачи заявления которое они просили. НЕ ВЕРЬТЕ ЭТОЙ КОНТОРЕ. Сейчас осталось одно писать жалобу в НАЦБАНК, и готовить иск в суд. Так как по другому я так понимаю от этой конторы, законной выплаты не будет!!!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Никому не рекомендую иметь с ними дело, на условия договора им *** да и деньги они не выплачивают.
Сразу набрал номер горячей линии, по совету оператора составили европротокол.
Благодаря качественным услугам все решилось в оговоренные сроки, у владельца поврежденной машины претензий нет. Цена полиса себя оправдала.