1/5
Взагалі не розумію навіщо ця страхова. Коли телефонувала при загострені хронічного захворювання то сказали що можуть гарантувати лише гострі захворювання або первинно виявлені, а коли так сталось то сказали що можуть лише хронічні захворювання в стадії загострення. Компенсації за ліки взагалі в них не існує. Зі слів консультантів на рішення може піти більше 7 днів, а те що ви поступаєте в лікарню по екстреному випадку, відповіли що не хочете чекати то купуйте самі. Про хамовите обслуговування я взагалі мовчу, оператори можуть вам розповісти вам хто ви і як вам треба розмовляти. Сто разів подумайте, чи потрібна вам така страхова
17 января 2025, 14:49
Нам дуже шкода чути, що Ви отримали негативний досвід спілкування з фахівцем контакт-центру. Будемо вдячні, якщо знайдете можливість написати на пошту quality@ingo.ua номер вашого страхового поліса і посилання на цей коментар, для ретельної перевірки ситуації. З повагою, СК ІНГО