Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відгуки про компанію — 192

1/5
Minutes2025-07-02 13:55:52
Звернулася на рахунок медичного страхування для поїздки за кордон і спитала ціну.На що мені відповіли що варіанти є різні, не надавши їх і відразу відправили мене до інших страхових агентів, якщо я шукаю дешево! Хоча про те, що я шукаю дешево ніде не вказувалося.Не хочеться з такими людьми і таким відношенням до роботи зв'язуватися, які не дорожать своєю репутацією. Більше ніколи не звернуся у цю контору.Тим більше, на ринку зараз багато є страхових компаній, де тебе з радістю приймуть, застрахують, ознайомлять з пакетом послуг.
8 июля 2025, 12:48
Відгук не зарахований (на 08.07.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1/5
KseniyaHnitko2025-06-10 23:05:15
8 років я була клієнткою цієї компанії, але, на жаль, це мій останній рік.
Халатність і некомпетентність співробітників просто вражає, а манера спілкування — окрема історія «сервісності».

Я самостійно пошкодила своє авто, виїжджаючи рано-вранці на роботу. Того ж вечора одразу зателефонувала на гарячу лінію та подала заяву про пригоду. У Telegram зі мною зв’язалася менеджерка з компенсації збитків, повідомила, що все гаразд і я отримаю компенсацію. Я уточнила суму — у відповідь отримала голосове повідомлення: 103 тис. грн з ПДВ.

Після цього звернулася до офіційного сервісу свого авто — ремонт оцінили у 2 500 євро (я перебуваю за кордоном). Подумала: ну що ж, доплатити 300–400 євро — не така вже й біда, як платити повністю з власної кишені. І як добре, що завжди оформляла КАСКО.

Не дуже довіряючи голосовим повідомленням, я вирішила ще раз уточнити все на гарячій лінії. Мене з’єднали з тією ж дівчиною, яка надсилала голосові. Її відповідь була: «Я ж вам уже сказала» — з роздратуванням у голосі.

Впевнена, що все гаразд, я пригнала авто до сервісу, подала заяву на компенсацію до Арсеналу. І тут — сюрприз. Та ж дівчина заявляє, що компенсація складе 50 тис. грн, бо вона щойно побачила, що не було викликано поліцію. Я уточнювала суму двічі. Машина вже на ремонті, дороги назад немає і доплатити тепер мені потрібно 1500€. А якщо в мене немає таких грошей наприклад?

Найгірше — це навіть не зміна суми в два рази, що дуже не мало і різниця кардинальна, а манера спілкування. Ніхто не вибачився. Тон — зверхній, ніби ще я винна. Це абсурд. Люди розраховують на підтримку, і не з її ж особистої кишені йдуть ці гроші, щоби так помилятись і поводитись із клієнтами.

Як у байці про «прищаву дівчину»: хтось витрачає час, зусилля і кошти, щоб привабити клієнтів, а одна «дєвочка» — робить усе, щоб їх втратити.
Арсенал Страхування
11 июня 2025, 12:51
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що ви отримали негативний досвід від співпраці з нашою компанією після багаторічного страхування.
Розрахунок страхового відшкодування, розмір та умови виплати визначаються виключно на підставі укладеного договору страхування та узгоджуються зі страхувальником на етапі заключення договору в тому числі щодо лімітів виплати без виклику компетентних органів щодо кожного ризику окремо. Про ліміт, якщо звернення по страховому випадку оформлюється без довідки з компетентних органів (поліції) додатково було озвучено спеціалістом контакт -центру під час фіксування події, що має ознаки страхового випадку.
Розуміємо ваше розчарування, однак просимо звернути увагу, що страховик здійснює виплату у межах лімітів та згідно з умовами, визначеними конкретним договором.
Щодо комунікації зі співробітником — нам шкода, що у вас склалося таке враження. Усі наші фахівці проходять навчання та діють відповідно до внутрішніх стандартів обслуговування. Ми вже вживаємо заходи щодо ситуації, яка склалася та застосовуємо заходи, щоб покращити якість взаємодії з клієнтами.
1/5
12yulya2025-06-03 18:11:58
Жесть!!! Страховка коштувала 52 тис 500 грн. Стався страховий випадок але страхова навідріз відмовилась відшкодовувати ремонт посилаючись, на те що на деталях які вимагають ремонту вже були незначні пошкодження. Ось фото цих дефектів через які страхова відмовилась відшкодовувати вартість ремонту.
В минулому році оплатила 52 тис 500 в цьому так само 52.500 в результаті все будемо ремонтувати за свій кошт. Двічі подумайте варто обрати цю страхову компанію.
18 июня 2025, 9:16
Відгук не зарахований (на 18.06.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
3/5
nazaRoc2025-05-12 11:05:36
Страхував автомобіль у Арсенал Страхування. Потрапив у ДТП, подавав заявку на виплату, але довелося чекати місяць. Спочатку сказали, що все ок, а потім почали запитувати додаткові документи, хоча їх було вистачало відразу. Виплата все ж була, але обслуговування залишило бажати кращого.
12 июня 2025, 17:37
Відгук не зарахований (на 12.06.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Арсенал Страхування
12 мая 2025, 12:02
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення інформацію для ідентифікації випадку. Ми детально перевіримо все та надамо вам зворотній звʼязок.
5/5
nataliyaskobina2025-05-05 11:56:59
Вперше зверталася в страхову компанію по причині ДТП. Зателефонувавши на гарячу лінію, отримала вичерпну консультацію про мої подальші дії. Склали разом з винуватцем європротокол. В офісі компанії Марина та Богдан швидко все оформили і вже через деякий час отримала виплату. Дякую за відповідальний підхід до роботи та відданість справі, за Вашу доброзичливість та старанність. Успіхів Вам
8 мая 2025, 9:04
Відгук не зарахований (на 08.05.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Арсенал Страхування
6 мая 2025, 9:44
Дякуємо за відгук!
5/5
Mdidyciak2025-03-27 17:52:42
Потрапив у ДТП не зі своєї вини. Арсенал Страхування все вирішила дуже швидко. Оформив заявку, надіслав фото пошкоджень, і через кілька днів отримав гроші на ремонт. Дуже приємно, коли компанія дотримується своїх зобов’язань!
Арсенал Страхування
28 марта 2025, 9:15
Дякуємо за відгук!
3/5
hatab772025-03-11 10:37:22
При выборе страховой стоит задуматься. Бывают моменты, незнаю от чего это зависит, что просто мне кажется забивают на клиентов. Раз было, что сказали что на сегодня врачей нет, все заняты. Я звоню в ближайшую клинику, там говорят пожалуйста, есть места на запись. Второй случай позвонили сказали что лекарства есть только за 15км от вашего дома, в итоге вообще забирал в другом городе. Решил просмотреть ближайшие аптеки и что вы думаете, все есть рядом возле дома! Есть моменты, что лекарства прописывают на шесть дней, а они заказывают на три дня.Так что думайте при выборе страховой компании!!!
Арсенал Страхування
11 марта 2025, 10:47
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення номер вашого полісу або ПІБ, обовʼязково все перевіримо та надамо вам зворотній звʼязок.
4/5
Федер2025-02-17 20:49:36
Боліло у грудях два дні. Звернувся до страхової, направили до терапевта. Там направили на узд серця. Я все зробив. Але сам оплатив та подав на відшкодування. Подав весь пакет, написали додатково що потрібна приписка, я надав і в результаті відмовили тому що у мене приписка інша ніж адреса клініки де робив узд, я в шоці. До цього завжди все було ок, а це дуже не приємно
Арсенал Страхування
18 февраля 2025, 9:44
Шановний клієнте! Прописка ні в якому разі не може бути підставою для відмови. Просимо надати контактні дані (номер полісу, контактного мобільного, ПІБ ) для можливості уточнити інформацію та надати Вам зворотній зв'язок по випадку. Напишіть в приватні повідомлення або на пошту box@arsenal-strahovanie.com
1/5
Іван2024-12-30 12:44:46
Дуже незадоволені роботою СК Арсенал. Договір КАСКО 195/24-Тз/Дп/10 від 22.01.2024. Починаючи від реєстрації ДТП, оператори кажуть що не бачать деталей вашого договору під час реєстрації страхового випадку, не можуть правильно зорієнтувати щодо подальших ваших дій що призвело до відмови (просто питання чи викликали ви поліцію не дорівнює рекомендації її викликати) та закінчуючи повною відсутністю зворотнього звʼязку що засмучує більш всього.

Менеджер з врегулювання ігнорував наші повідомлення, а коли ми подзвонили спитати що з нашою справою, нам у зверхньому тоні було сказано що нам відмовлено і типу чого ми дзвонимо бо нам все розписали у письмі яке ми не отримували. От так ми і дізналися у відмові яка вже була понад два тижні тому і нам ніхто не подзвонив повідомити про це та не надіслав листа.

Проблема навіть не у відмові (хоча і тут є питання), а у відсутності нормальної комунікації з клієнтами які купили КАСКО за немаленькі гроші. Але дякуємо вам за такий досвід, подовжувати з вами договір більше не будемо і нікому вас радити не будемо. По другій машині у сімї страхуємо машину по КАСКО у іншій страховій, там все геть по іншому у кращу сторону по всім пунктам, до них і перейдемо.
1/5
yushum2024-12-19 12:02:54
Телефоні дзвінки від 18.12.2024 о 18:58 та 19:42, координатори відмовили у гарантуванні медикаментів необґрунтовано. Координатор Нечепорук безпідставно відмовила у надані гарантій, а також не змогла пояснити чому не відкрили новий страховий випадок. Старший координатор асистансу Савченко у другій телефонній розмові не зміг також пояснити причини відмови та почав переконувати, що абсолютно 2 різних діагнози, на які мало бути відкрито 2 страхових випадки є однаковими, що породжує сумніви щодо його компетентності. Жоден з координаторі не відповів на поставлені йому запитання. Прошу прокоментувати дану ситуацію та вжити заходів.