Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити

Про компанію

9 грудня у 2005 році народилася компанія «Арсенал Дніпро», якій згодом стало тісно в Дніпрі і вона перетворилася на топову національну компанію, одну з найбільших страхових компаній країни зі 100% українським капіталом — «Арсенал Страхування».

Головний офіс:03056, м. Київ, вул. Борщагівська, 154 (Пн-Пт: 9:00-18:00, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідні)
Графік роботи:
socialsocialsocialsocial
googlePlayapple

Виплати на 31 грудня 2024

Тип страхування
Премії, тис. грн
Виплати, тис. грн
Рівень виплат, %
1995517 ₴
940712 ₴
47.14 %
366020 ₴
166774 ₴
45.6 %
26444 ₴
7218 ₴
27.3 %

Відгуки про компанію — 189

3/5
nazaRoc2025-05-12 11:05:36
Страхував автомобіль у Арсенал Страхування. Потрапив у ДТП, подавав заявку на виплату, але довелося чекати місяць. Спочатку сказали, що все ок, а потім почали запитувати додаткові документи, хоча їх було вистачало відразу. Виплата все ж була, але обслуговування залишило бажати кращого.
Арсенал Страхування
12 мая 2025, 12:02
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення інформацію для ідентифікації випадку. Ми детально перевіримо все та надамо вам зворотній звʼязок.
5/5
nataliyaskobina2025-05-05 11:56:59
Вперше зверталася в страхову компанію по причині ДТП. Зателефонувавши на гарячу лінію, отримала вичерпну консультацію про мої подальші дії. Склали разом з винуватцем європротокол. В офісі компанії Марина та Богдан швидко все оформили і вже через деякий час отримала виплату. Дякую за відповідальний підхід до роботи та відданість справі, за Вашу доброзичливість та старанність. Успіхів Вам
8 мая 2025, 9:04
Відгук не зарахований (на 08.05.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Арсенал Страхування
6 мая 2025, 9:44
Дякуємо за відгук!
5/5
Mdidyciak2025-03-27 17:52:42
Потрапив у ДТП не зі своєї вини. Арсенал Страхування все вирішила дуже швидко. Оформив заявку, надіслав фото пошкоджень, і через кілька днів отримав гроші на ремонт. Дуже приємно, коли компанія дотримується своїх зобов’язань!
Арсенал Страхування
28 марта 2025, 9:15
Дякуємо за відгук!
3/5
hatab772025-03-11 10:37:22
При выборе страховой стоит задуматься. Бывают моменты, незнаю от чего это зависит, что просто мне кажется забивают на клиентов. Раз было, что сказали что на сегодня врачей нет, все заняты. Я звоню в ближайшую клинику, там говорят пожалуйста, есть места на запись. Второй случай позвонили сказали что лекарства есть только за 15км от вашего дома, в итоге вообще забирал в другом городе. Решил просмотреть ближайшие аптеки и что вы думаете, все есть рядом возле дома! Есть моменты, что лекарства прописывают на шесть дней, а они заказывают на три дня.Так что думайте при выборе страховой компании!!!
Арсенал Страхування
11 марта 2025, 10:47
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення номер вашого полісу або ПІБ, обовʼязково все перевіримо та надамо вам зворотній звʼязок.
4/5
Федер2025-02-17 20:49:36
Боліло у грудях два дні. Звернувся до страхової, направили до терапевта. Там направили на узд серця. Я все зробив. Але сам оплатив та подав на відшкодування. Подав весь пакет, написали додатково що потрібна приписка, я надав і в результаті відмовили тому що у мене приписка інша ніж адреса клініки де робив узд, я в шоці. До цього завжди все було ок, а це дуже не приємно
Арсенал Страхування
18 февраля 2025, 9:44
Шановний клієнте! Прописка ні в якому разі не може бути підставою для відмови. Просимо надати контактні дані (номер полісу, контактного мобільного, ПІБ ) для можливості уточнити інформацію та надати Вам зворотній зв'язок по випадку. Напишіть в приватні повідомлення або на пошту box@arsenal-strahovanie.com
1/5
Іван2024-12-30 12:44:46
Дуже незадоволені роботою СК Арсенал. Договір КАСКО 195/24-Тз/Дп/10 від 22.01.2024. Починаючи від реєстрації ДТП, оператори кажуть що не бачать деталей вашого договору під час реєстрації страхового випадку, не можуть правильно зорієнтувати щодо подальших ваших дій що призвело до відмови (просто питання чи викликали ви поліцію не дорівнює рекомендації її викликати) та закінчуючи повною відсутністю зворотнього звʼязку що засмучує більш всього.

Менеджер з врегулювання ігнорував наші повідомлення, а коли ми подзвонили спитати що з нашою справою, нам у зверхньому тоні було сказано що нам відмовлено і типу чого ми дзвонимо бо нам все розписали у письмі яке ми не отримували. От так ми і дізналися у відмові яка вже була понад два тижні тому і нам ніхто не подзвонив повідомити про це та не надіслав листа.

Проблема навіть не у відмові (хоча і тут є питання), а у відсутності нормальної комунікації з клієнтами які купили КАСКО за немаленькі гроші. Але дякуємо вам за такий досвід, подовжувати з вами договір більше не будемо і нікому вас радити не будемо. По другій машині у сімї страхуємо машину по КАСКО у іншій страховій, там все геть по іншому у кращу сторону по всім пунктам, до них і перейдемо.
1/5
yushum2024-12-19 12:02:54
Телефоні дзвінки від 18.12.2024 о 18:58 та 19:42, координатори відмовили у гарантуванні медикаментів необґрунтовано. Координатор Нечепорук безпідставно відмовила у надані гарантій, а також не змогла пояснити чому не відкрили новий страховий випадок. Старший координатор асистансу Савченко у другій телефонній розмові не зміг також пояснити причини відмови та почав переконувати, що абсолютно 2 різних діагнози, на які мало бути відкрито 2 страхових випадки є однаковими, що породжує сумніви щодо його компетентності. Жоден з координаторі не відповів на поставлені йому запитання. Прошу прокоментувати дану ситуацію та вжити заходів.
1/5
Дмитрий2024-12-15 14:35:56
На балансі нашого товариства перебуває автомобіль «Porsche 911», який ми застрахували за договором «Повне каско» (№596/23-Т/Х/01) у ПрАТ «Страхова компанія «Арсенал страхування». Страховий платіж склав 326 406 грн.

10.04.2024 року стався страховий випадок. Ми своєчасно повідомили страхову компанію, надали всі необхідні документи, включно з судовими рішеннями, експертними висновками та заявами. Однак протягом понад півроку ми не отримали чіткої відповіді щодо виплати чи відмови у виплаті. Натомість нам постійно висувають нові вимоги про додаткові документи.

У своєму останньому листі страхова повідомила, що очікує завершення досудового розслідування, яке може тривати роками, що суперечить заявленим строкам виплат за договором — від 3 до 7 днів.

Складається враження, що страхова компанія свідомо уникає виконання своїх зобов’язань за договорами «каско», особливо коли мова йде про значні суми. Просимо негайно вирішити питання виплати страхового відшкодування, адже всі вимоги з нашого боку виконано.
1/5
lutsk20242024-11-12 11:31:27
Звернувся в страхову компанію по причині страхового випадку. Зателефонував в свою страхову компанію, проконсультувався з спеціалістом, які мої наступні дії. Оформив європротокол, де я був винуватець ДТП. На третій день постраждалий з європротоколом поїхав в мою страхову писати заяву на відшкодування збитків, вони йому все оформили. Рівно через 14 днів після настання ДТП мені зателефонував представник моєї страхової компанії «НАЙКРАЩОЇ» в місті!!! Повідомили, що я не написав заяви в страховій компанії, вони кошти постраждалому повернули, але ту суму коштів будуть в подальшому стягувати з мене. Працівниця моєї страхової компанії АРСЕНАЛ говорила до мене зневажливим голосом та повідомила:«Що не знання законів не звільняє Вас від відповідальності»!!! На що я їй відповів, що дійсно випустив це з голови, що потрібно мені звернутися в страхову, хоча попередньо з ними декілька разів говорив протягом 3 днів, ніхто мені нічого не казав, таке враження як свідомо це було зроблено, щоб не платити відшкодування. Я повідомив працівницю страхової компанії, що в нене закінчується термін автоцивілки в кінці місяця Цивілку я роблю саму дорогу з додатковим страхуванням, але напевно більше страхувати свої автомобілі в Вас не буду! На що вона мені відповіла: Я передзвоню всім страховим компаніям Луцька, щоб вас ніхто більше не страхував так як ви не виконуєте свої зобов'язання!!! ЯКІ??? Я сказав що виплачу вам кошти, якщо буде від вас претензія!!! Я лише запитав чому ви мені не наголосили на тому, що мені особисто потрібно приїхати до Вас, з поваги до свого клієнта, як представник та лицце компанії Арсенал. Неадекватна жінка, в якої офіс знаходиться в м. Луцьк пр.Перемоги номера не памятаю. Але вважаю, що такі люди, як вона не мають ганьбити лицце гарної страхової компанії та знайдуть їй хорошу заміну!!! На даний момент поки буде працювати така людина в страховій компанії, страхувати свої автомобілі більше не буду та обов'язково повідомлю своїх друзів, щоб теж не зв'язувались з страховою компанією АРСЕНАЛ, що знаходиться на пр.Перемоги в м. Луцьк!!! Дана жіночка, яка працює в страховій компанії АРСЕНАЛ це ГАНЬБА та ПОЗОР керівнику!!!
5/5
oValeronS0tnik2024-11-11 18:54:18
Порадила сестра цей сервіс. Зателефонувала на гл, мене швидко направили на менеджера, який прийняв та оформив мене. Чудові умови, головна перевага це честність, швидкість та розважливе ставлення. Поки всім задоволена
Арсенал Страхування
12 ноября 2024, 9:41
Дякуємо за відгук та за довіру!