Звернувшись до свого страхового агента ( це було корпоративне страхування) я повiдомив його про те, що скоро буду робити собi оперативне втручання ( видалення грижi) i з його слiв я зрозумiв, що допомоги не буде адже це не страховий випадок ( чесно кажучи я i не дуже розраховував на данну пiдтримку). Через 2 мiсяцi менi робочiй компанiї сказали, що на цей випадок можна використати корпоративний лiмiт i коли я звернувся до страхового агента вiн пiдтвердив цю iнформацiю i сказал зiбрати пакет докумнтiв i вiдправити їх в центральний офiс страхової i чекати на їх рiшення. Через 3 мiсяцi я зателефонував страховому агентовi (вiн змiнився, до речi) i запрохав його перевiрити статус заяви, тому, що менi вже потрiбнi були мої документи. 3 недiлi я чекав вiдповiдi поки знову не звернувся до нього. I все було дуже просто, вiн сказав менi, що вiдшкодування неможливе по причинi того, що я не попередив страхову компанiю про те, що я вiдправляю документи на вiдшкодування ( звiсно, що страховий агент нiчого подiбного не говорив). В результатi через 4 мiсяцi все, що я маю це мої документи, якi менi повернули без пошкоджень (щоб повернути їх назад менi довелося знову давати запит через заказний лист на поштi з обов'язковою припискою, що я не маю претензiй до страхової компанiї щодо стану моїх документiв), дякую i на тому. Посил зовсiм простий — страхова компанiя як i моя оцiнка їй — просто ЖАХЛИВА.